Szukaj

Informacje o Renault Master III 2.5 dCi 100KM 74kW 2003-2010

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Dostawcze
Produkowany od 2003 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2463 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 100 KM (74 kW)
Liczba cylindrów 4
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
3,9 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Ergonomia - Wyciszenie
Åšrednie spalanie dla Renault Master III 2.5 dCi 100KM 74kW 2003-2010
9,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 100KM 74kW
Dziennie robię autem 200-300 km, zależnie od trasy (robię w zaopatrzeniu). Ostatnio niemalże na pusto jeżdżę, ale parę miesięcy temu zdarzało się ładować auto po dach i tyle, że na pakę już nie szło samemu wejść, żeby coś wyjąć (L3H2). Nigdy nie udało mi się przejść ponad 8 litrów. Kiedyś przy dość spokojnej jeździe udało mi się na jednej kresce wskaźnika paliwa przejechać przeszło 160 kilometrów, wtedy już myślałem, że wskaźnik mi wysiadł, bo byłem w pracy od dobrych paru godzin i nadal mi nic nie ubywało według komputera. Nie należę do wariatów drogowych, ale jeżdżę dość szybko tzn. czy to obwodnica miasta, czy droga powiatowa, czy autostrada, staram się trzymać w okolicach 100-110 km/h, zresztą wiele więcej auto nie poleci (przynajmniej mój egzemplarz), gdyż przy 120 km/h czuć już wyraźny opór i raczej nie chce dalej jechać. Za to jeden duży plus Mastera: świetnie się zbiera do 50-60 km/h, po mieście jest to naprawdę zadziwiająco przyjemne auto do jazdy. Trochę już się co prawda tłucze (przebieg 337 kkm), ale nadal daje radę.
9,6
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 100KM 74kW
Auto pali 9 litrów w trasie, 10 -11 w mieście przy ekonomicznej jeździe. Przy przegięciach z prędkością tym barziej że te auto mogą się rozpędzić ciągnie więcej paliwa średnio trzeba doliczyć 1,5 litra do w/w wielkości. Zależy też od nogi kierowcy a auto fajnie przyspiesza na krótkich odcinkach dlatego wielkości mogą być różne. W trasie auto zachowuje się świetnie, oczywiście znajdą się lepsze dostawczaki jednak ten jest w przystępnej cenie ;-). Ceny przeglądów chyba jak przy każdym dostawczym ;-) te auto pracują i zarabiają więc wydawanie kasy nie boli trak jak w przypadku osobowek ;-) rozrząd zmieniałem w cenie 800 zł, olej 400 zł pewnie zależy od regionu polski i znajomości. Wkłądy do zamków wymieniałem wszystki koszt jednego to średnio 25 zł. W sumię musze napisać że w porównaniu do zarobków jakie mozna generować takimi autami - nie narzekajmy ;-) w końcu my jako ludzie też jemy a jedzenia nie odliczamy od wypłaty ;-)
8,4
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 100KM 74kW
przy spokojnej jezdzie tj 90 km natrasie 400 km zanotowalem 7,2 litra tak wskazal komputer zrobilem 350 km wylacznie po miescie i zanotowalem spalanie 9,5 litra jezdze ostroznie bez duzego gazu do 2500 obr/min biegi zmieniam czesto duzo jezdze na luzie toczy sie masa bezwladnosci i takie sa wyniki.Na jednym zbiorniku przejechalem 1250 km z ladunkiem od zero do 1000kg na trasie Warszawa Bialystok

Usterki Renault Master III

Liczba wpisów: 11
Åšwiszczenie paska klinowego
  • Renault Master III 3.0 dCi 136KM 100kW 2006-2010
  • silnik
Witam, mam od miesiąca problem ze świszczeniem paska klinowego. Wpierw wymieniłem sam pasek, po tygodniu problem się powtórzył. Mechanicy stwierdzili, że należy wymienić napinacz razem z rolką napinającą, niestety to nie było to. Następnie w serwisie specjalizującym się w marce Renault, wymienili kółko pasowe na alternatorze( to nie było powodem usterki), w dalszej kolejności, wymienili koło pasowe na wale korbowym(to nie było to). Później przeczyścili wszystkie kółka pracujące na pasku, ale problem wciąż nie zniknął do dziś. Mechanicy chcieli założyc krótszy pasek, aby po kolei omijać poszczególne kółka, ale obawiali sie konsekwencji w postaci jeszcze wiekszych problemów. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Mój nr kom 606 498 109 lub proszę o mail na zibak83@wp.pl Do dziś nieznana niestety
Problem rozwiÄ…zany
7 komentarzy
Mały skręt
  • Renault Master III
  • ukÅ‚ad kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 0
W tym aucie skręt jest tak tragiczny że w ciasnych miejscach nie da się nim parkować. Mam w firmie kilka aut i wszystkie mają duży skręt niestety master ma bardzo słaby. W nowym masterze IV podobno jest to samo!!
3 komentarze
przedmuchy na wtryskiwaczach
  • Renault Master III 2.5 dCi 120KM 88kW 2003-2010
  • ukÅ‚ad wtryskowy
nawet kilka kilometrów po naprawie pojawiają się przedmuchy, uszczelki były założone nowe. Uważam, że wtryski powinny być mocowane szpilkami, a nie śrubami. Gwinty w aluminium są zbyt delikatne, narażone na uszkodzenie. Do tej pory nie ma mocnych.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Renault Master III