Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane I Kombi 1.9 dCi

Model produkowany w latach 1995-2002. Częściowo oparty na konstrukcji swojego poprzednika, Renault 19, z którego zapożyczono między innymi silniki i podwozie. Megane debiutował jako hatchback. Po dobrym przyjęciu, na rynku pojawiły się kolejne wersje nadwozia: sedan, coupe, kabriolet, kombi oraz minivan. Model Scenic (początkowo wersja Megane, potem stał się odrębnym modelem) był pierwszym kompaktowym minivanem na świecie. W 1999 roku cała seria Megane przeszła face-lifting. Na konstrukcji Megane oparty jest model Proton Gen-2.

Generacje Renault Megane

  • Megane I   1995 - 2002
    Renault Megane I
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane I

Silniki Renault Megane I Kombi

Lista silników:

Publikacje o Renault Megane

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Renault Megane Coupe GT 220 - z wyczuciem
 
Nasz test Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM

Myśląc o sportowym coupe od Renault, od razu do głowy przychodzi nam model Megane R.S. Nie zapominajmy jednak, że obok niej w ofercie dostępna jest też nieco mniej radykalna wersja, choć również stworzona przez dział Renault Sport. Megane Coupe GT.

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 6 artykułów o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane 72,96

Renault Megane 88,03

Renault Megane Renatka 80,48

Renault Megane KARMAN  107KM 80,90

Renault Megane LADY MAGGIE 70,51

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

Megi75 53,43

markB 62,92

Scigal 64,26

Artur 126097 86,77

lukas87osw 86,33

giluspiotr 66,81

nawrockim 70,88

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

Przegląd okresowy
Przegląd okresowy Kolejne kilometry przejechane, kolejne miejsca odwiedzone.Samochód musi przejść ...
Wrzucam jedynkę, auto jedzie do tyłu - co jest grane?
Wrzucam jedynkę, auto jedzie do tyłu - co jest grane? Zacznijmy od plusów. Klima napełniana 3 tygodnie temu pięknie działa, nawet w...
Pogłoski o śmierci Meganki były mocno przesadzone
Pogłoski o śmierci Meganki były mocno przesadzone Przyczyną znikającego płynu chłodniczego (o czym pisałem w poprzednim dzienniku)...
Sto kilometrów za 20 pln...
Sto kilometrów za 20 pln... Ponowny wojaż po A2 i Autostradzie Wolności, tym razem z lżejszą nogą (115-125 k...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Megane
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Volkswagen Golf
1.4 TSI BlueMotion Technology (122 KM)
Seat Toledo
1.2 TSI (105 KM)
Ford Focus
1.5 TDCi (120 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Renault Megane III 1,5 DCI 90 KM Kombi Authentique Renault Megane III 1,5 DCI 90 KM Kombi Authentique
Rocznik: 2011. Przebieg: 107 836 km. Silnik: 1.5 66KM .
Cena: 29 900 zł
Renault Megane III Expression Renault Megane III Expression
Rocznik: 2010. Przebieg: 51 030 km. Silnik: 1.6 81KM .
Cena: 33 900 zł

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane I Kombi 1.9 dCi

  • Średnia ocena
    na podstawie 12 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Renault Megane Kombi 1.9 dCi (102 KM)

Pomimo zastraszania awaryjnością tych samochodów muszę stwierdzić że to naprawdę samochód wart swojej ceny bo jest bardz komfotowy i niezawodny jak się o niego dba. Jak się go regularnie serwisuje to odwdzięcza się bezaawaryjną jazdą i małym zapotrzebowaniem na paliwo.

dodał: CUKIER
Renault Megane Kombi 1.9 dCi (102 KM)

Polecam każdemu, kto chce tanio, wygodnie i bezproblemowo jeżdzić dużym kombi. Przy 100 tys km bez problemów technicznych. Jedyny minus tego auta to brak komputera i termometru.

dodał: MICHALAK
Renault Megane Kombi 1.9 dCi (102 KM)

O diesela trzeba dbać. Jak się kupi zadbanego i samemu będzie się dbać i wymieniać wszystko na czas a nie dopiero jak samochód stanie to nie powinno być większych problemów.

dodał: Buli
  • Zalety
  • + ekonomiczność
  • + widoczność
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - skrzynia biegów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane III Coupe GT Facelifting 2.0 T 220KM - galeria redakcyjna Renault Megane III Facelifting (2014) Renault Megane 2005 Renault Megane I Hatchback - galeria społeczności Renault Megane III Hatchback Facelifting 2013 Energy TCe 130KM - galeria redakcyjna Renault Megane III Grandtour Facelifting Renault Megane GT Line Renault Megane III RS 275 Trophy (2014) Renault Megane III Hatchback Facelifting 1.2 TCe 115KM - galeria redakcyjna Renault Megane 2003
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane II 2.0 i 16V (135KM) 2004r.
    dodał: Explorer, 30.01.2015

    Jest to już mój kolejny samochód na gaz , kupiłem go od znajomego który okazyjnie kupił sobie inny samochód a mi odsprzedał ten samochód z przebiegiem 100 tyś km w czym 15 tyś było zrobione na gazie z założoną instalacją firmy lovato , ja przejechałem 50 tyś i nie mam z nią żadnych problemów , Serwisuje samochód w autoryzowanym serwisie . Wszystko jest wymieniane na czas . Spalanie w granicach 10-12 litrów lpg.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
55 459
Przejechany dystans
34 304 242 km
Zatankowanego paliwa
1 826 716 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 407
Wydanych pieniędzy
2 851 911 zł
Średnie wydatki na auto
1 333 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 943
Wydanych pieniędzy
3 222 244 zł
Średnie wydatki na auto
1 506 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 140)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane I Kombi 1.9 dCi

Na podstawie 26 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: BTT, dodano: 19.01.2010 13:32

Na początku powiem, że auto zrobione na 170KM. Silnik dCi pracuje cicho, a na wysokich obrotach przyjemnie warczy. Na trasie sprawdzałem się z Audi A6 3.0TDi i BMW 530d - nie mogą odejść. Mina kierowcy A6 bezcenna. Trochę gorzej ze startu od świateł. Z innym 530d nie tak bardzo ale jednak zostaję z tylu. W aktualnych warunkach zimowych świetnie sprawdza się kontrola trakcji. Nie zarzuci tyłu auta na zakręcie. Podczas ruszania dawkuje moc na koła i nawet na śniegu z gazem w podłodze nie buksują bez potrzeby. W niektórych miejscach (podjazdy), gdzie sporo aut gubi przyczepność, Meganką można spokojnie podjechać (i WYJECHAĆ). Jeśli już się tak rozpisałem to warto dodać, że w tym aucie należy dbać o turbinę. Nie przekraczam 2tys. obr. na zimnym silniku. Po rozgrzaniu można już cieszyć się mocą. Po jeździe zawsze odczekuję przed zgaszeniem aby turbina ostygła. Teraz coś o spalaniu. Mój styl jazdy ostry, dlatego max średnie spalanie 7,3 l/100km (cykl mieszany, dane z niecałych 1000km. Wydaje mi się, że w tych 1000KM jest raczej przewaga miasta. Zanim przyszła zima na komputerze było 7 l/100km). Jeśli nie szalejesz to można zejść poniżej 7 l/100km w cyklu mieszanym. W mieście największe spalanie jakie zaobserwowałem to ok. 8 l/100km (przy ciężkiej nodze, reset danych na stacji po pełnym tankowaniu, dane z kilku kilometrów) Na trasie jeśli włączysz 6-ty bieg i tempomat na 100km/h to spalanie w okolicach 5 l/100km. Przy mocnych nerwach można zejść poniżej 5l/100km jednak auto zachęca do szybszej jazdy. Auto samo w sobie niezłe. Jako rodzinne w wersji hatchback nie polecam bo jest mało miejsca na nogi z tyłu. Dla mnie to nie wada bo zabieram najwyżej 1 pasażera. Jest w tym aucie kilka fajnych rozwiązań, które są proste a cieszą. Np. wlew paliwa, nie ma korka tylko otwierasz klapkę, wkładasz pistolet, tankujesz, wyciągasz pistolet, zamykasz klapkę, płacisz, odjeżdżasz. Jeśli decydujesz się na Megane to polecam dorzucić felgi 17". Auto wtedy dobrze wygląda i nie jest ani za miękkie, ani za twarde. Takie w sam raz! Jeśli masz pytania co do tego auta, to pisz na maila: alibott@gmail.com Pozdrawiam

pełny raport Renault Hatchback 1.9 dCi

autor: alcon, dodano: 02.08.2013 00:31

Dałem ten komentarz bo najdłuższe się liczą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a nie naj nowsze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pewnie zawyżę trochę średnią dla samochodu. Silnik 1,6 idealnie przystosowany do jazdy z prędkością do 110km/h. Powyżej zaczyna się hałas i duże spalanie. Minimum jakie uzyskałem na trasie jadąc na benzynie to 6,8 l/100km (dla porównania przy takiej samej jeździe MEGANE I z 97r. z silnikiem 1,6 75KM wyszło 6,5 l/100, ale przy wyprzedzaniu już nie ma tej dynamiki). Polskie drogi, małe miejscowości, więc i szaleństwa nie było. Na gazie wynik ten dochodzi do 8,5-9l. Przy dynamicznej jeździe po polskich (nie lubię się wlec) drogach (miejscowości przepisowo, poza nadrabianie i wyprzedzanie, często ostre rozpędzanie) dochodzi do 9,5-10,5 l/100 (gaz). Na niemieckiej autostradzie przy prędkości 140-150km/h spalanie gazu 11,3 l/100 (mierzone na podstawie tankowania, a nie komputera)(po jakimś czasie można się nawet przyzwyczaić do dźwięku silnika przy 4500rpm, które musi kręcić przy tej prędkości). Miasto ok. 11-11,5 l/100km gazu. Samochód i prowadzi się bardzo dobrze i jest w miarę wygodny, aczkolwiek ciasny (zwłaszcza, jak wożąc w bagażniku zapasówkę chce się upchnąć wózek dla dziecka). Ceny części... jak w przypadku np. audi A4 B5 czy nissana primery. Poza wymianą klocków hamulcowych oraz sworzni wahaczy nie robiłem nic (pasek rozrządu + koło zmiennych faz rozrządu zaraz po zakupie, koszt części z wymianą ok. 1200zł, przy czym koło zmiennych faz kupiłem na Allegro, wiedząc, że jest oryginalne, bo nikt nie produkuje zamiennika, a nawet w sklepie (po znajomości) zostało mi podpowiedziane Allegro. Zaoszczędziłem w ten sposób ok 250zł). Uważam model za ładny, udany, bezawaryjny. Przydałby się 6 bieg, który zmniejszyłby spalanie i podniósł komfort podróży przy większej prędkości (aczkolwiek na 5 biegu można jechać już od 50km/h, a przy 110km/h nie trzeba redukować, żeby szybko kogoś wyprzedzić). Samochód mam od niecałych 2. lat, a za rok planuję przesiąść się do laguny II po lifcie, lub najchętniej laguny III (jeśli finanse pozwolą). Również będę ją zagazowywał, najlepiej jeśli się trafi 2,0T ewentualnie może tym razem jakiś dynamiczny diesel (np. 2,0 150KM, 1,9 130KM). raport spalania Renault Megane Hatchback, 1.6 16V WT 112 KM manualna, 2003 r.

pełny raport Renault Sedan 1.6 i 16V

autor: dinn, dodano: 07.09.2014 17:58

Koszty utrzymania wzgledem normalnej Megane 3 generacji sa wysokie, jednak wzgledem innych konkurentow z klasy Hot Hatch jest bardzo przyzwoicie. RS wykorzystuje nieco inne swiece, wtryski, turbosprezarke itd. Wymaga takze lepszego oleju (klasy RN710) oraz regularnych serwisow. Samochod wymaga takze dosc drogich opon, w moim przypadku 235/35 R19, chociaz mozna takze wybrac wersje z kolami 18". Opony na przedniej osi, ze wzgledu na specyfike pojazdu, niestety nie wytrzymuja zbyt dlugo - okolo 12000-15000 km (o ile dobrej marki), z tylu spokojnie 2 razy tyle. Dosc kosztowne sa rowniez klocki i tarcze hamulcowe ukladu firmowanego przez Brembo. Wymienione wyzej "wady" dotycza wszystkich pojazdow o specyfikacji sportowej, wiec traktuje to jako norme.

pełny raport Renault Coupe 2.0 16v

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane I Kombi 1.9 dCi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane I Kombi 1.9 dCi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Renault Megane

Renault Megane - następca popularnej Renault 19, wszedł na rynek w roku 1995. Jego nowoczesne kształty i nieco mniej standardowy w stosunku do poprzednika wygląd sprawiły, że samochód zyskał wielu zwolenników. Renault zaprezentował kilka wersji nadwoziowych: wersje hatchback 5d, kombi sedan 4d, Coupé...

Zobacz dane techniczne Renault Megane I Kombi 1.9 dCi 102KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także