Szukaj

Informacje o Renault Megane II Cabrio

Lata produkcji: 2003 – 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Wprowadzona na rynek w roku 2002, druga generacja modelu (tak jak Megane I, najpierw jako hatchback). Sukces Renault Megane I popchnął szefów francuskiego koncernu, by wykorzystać tę nazwę przy wyprodukowaniu nowego kompaktowego modelu. Mimo że nowa, awangardowa stylistka Megane II generacji, która wzorowana była na modelu Avantime, wzbudziła spore kontrowersje, to auto otrzymało nagrodę „Samochodu Roku” (w roku 2003) i do dnia dzisiejszego jest jeszcze bardziej popularne niż jego poprzednik. Model poddano lekkiemu faceliftingowi w roku 2006. Na tej samej płycie podłogowej co Renault Megane II powstaje także nowy Nissan Sentra.
czytaj więcej
Powagosław

Już facelifting poprzedniej generacji Megane zwiastował nową jakość stylistyki Renault. Ale Megane w wydaniu numer 4 to poezja kompaktowego designu. Renault idzie po władzę w tym segmencie.

~Powagosław
Luzacjusz

Zdążyłem przyzwyczaić się, że Megane to auto tak brzydkie, że jak twarz Dartha Vadera bez hełmu. Dziś oswajam się z myślą, że oto Megane jest najładniejsze w swojej historii. Francuzi chyba tak muszą – ze skrajności w skrajność.

~Luzacjusz

Renault Megane II Cabrio – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4355 mm
Szerokość 1777 mm
Wysokość 1420 mm
Rozstaw osi 2522 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 490 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 190 l
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Silnik

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,1
~adam
Renault Megane II
Cabrio 2.0 i 16V T 163KM 120kW
Mechanicznie jest super, bardzo dynamiczny silnik i małe spalanie. Bardzo bogate wyposażenie i solidny dach, zero problemów od tej strony. Elektronika na początku się psuła, ale po zainwestowaniu jednej wypłaty u dobrego specjalisty jest brak problemów. Jeśli dany egzemplarz ma oryginalną wiązkę, moduły/czujniki są wymieniane na dobre zamienniki to z autem nie ma problemów. Niestety większość jest już ,,podrutowana" przez rok posiadania miałem 6 usterek z elektryką, wszystkie były spowodowane nieprofesjonalnymi naprawami poprzedniego właściciela.
3,6
~Henio
Renault Megane II
Cabrio 2.0 i 16V 135KM 99kW
Jako cabrio bardzo fajny, również na zime. Z tyłu ciasno jak w każdym cabrio, chociaż i tak ma najwięcej do zaoferowania spośród konkurencji. Fajny mechanizm chowania dachu, zwraca na siebie uwagę tłumu. Ale... Już samo to że trzeba go sprawdzać na specjalnym interfejsie prawie nie znanym w większości warsztatów robi z tego auta ciekawostkę, ku frustracji właścicieli. Nobla temu który wymyślił dojście do bezpieczników polegające na wyjęciu akumulatora i jego obudowy, wypięciu komputera, wykręceniu kilku śrub. Przekaźniki nie wymienne - należy przelutowywać lub szukać całej płyty z analogicznego auta. Wymiana żarówki możliwa ale czasochłonna. Dwumasa, tak to nie żart, choć nikt nie wierzy. Warto mieć przydomowy warsztacik lub podnośnik, oszczędzi to kilku stówek.
4,0
~Angel
Renault Megane II
Cabrio 1.6 i 16V 110KM 81kW
Ten samochód to prezent od żony, jeździdło do pracy. Zdecydowałem się na CC bo zdawałem sobie sprawę, że kupuję samochód który nie był jedynym samochodem w rodzinie (raczej zabawką) więc będzie miał nieco niższy przebieg. Potrzebowałem samochodu ekonomicznego (dlatego LPG) bo robię 40 tys km. rocznie. Jazda bez dachu super (niestety tylko po równych drogach). Z dachem jest to normalne auto, nawet okazjonalnie można kogoś przewieść z tyłu. Zastanawiałem się nad 206CC lub 207CC ale w tych samochodach nie mieszczę sie na prawym fotelu z podniesionym dachem - Megane to był dobry wybór. !5000 zł za samochód z 2005r. i przebieg 92 tys km. - czego więcej trzeba. Ktoś powie NIE SAMOCHÓD ja powiem NIE PIENIĄDZE. Frajda z jazdy bez dachu BEZCENNA.

Usterki Renault Megane II

Liczba wpisów: 79
Sprawdz wtryski
  • Renault Megane II Sedan 1.5 dCi 85KM 63kW 2003-2008
  • układ wtryskowy
  • 160 tys. km
Witam. Podczas jazdy zapala minsir kontrolka awarii silnika (pomaranczowy kluczyk) i wyskakuje komunikat "sprawdz wtryski". Auto traci calkowicie moc (ktorej i tak nie mialo wczesniej). Kontrolka zapala mi sie najczesciej podczas podjazdow pod gorke lub przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu. Po wylaczeniu silnika kontrolka znika, ale pojawia sie na nowo po spelnieniu warunkow z poprzedniego zdania. Probowalem wymiany swiec i wydaje mi sie,ze zawor egr tez byl "regenerowany". Podobno cos moze byc nie tak z jakims modulem, ale nie wiem czy to jest to. Ktos mial taki problem i spobie z nim poradzil?
Oczekuje na rozwiązanie
komunikat : sprawdź wtrysk - ma jakiś związek z klimą ?
  • Renault Megane II Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW 2005-2008
  • silnik
  • 230 tys. km
Witam , pojechałem dziś do mechanika by nabił klime do meganki . po całej robocie , na włączonej klimie dojechałem do domu , po około 3 godzinach odpaliłem auto włączyłem klimę i po około 10 min kiedy chodził na postoju załączył się wentylator , silnik był strasznie rozgrzany , dodatkowo pojawił się komunikat sprawdź wtrysk ... zgasiłem auto , i po 10 min znów odpaliłem już bez włączonej klimy i komunikat zgasł , czy wie ktoś o co może chodzić ? czy klima ma jakiś związek z komunikatem jak w temacie ? prosze o odpowiedź
Problem rozwiązany
2 komentarze
Renault Megane II 1.6 16V problemy z odpaleniem na zimnym silniku - rozrusznik kręci
  • Renault Megane II Kombi 1.6 16V 110KM 81kW 2009-2009
  • silnik
Witam! Mam poważny problem od jakiegoś czasu moja Renia benzyna+gaz, rok prod. 12/2005, przebieg ok. 150000, zaczęła odmawiac posłuszeństwa, auto po nocy zwłaszcza przy niskich temperaturach zewnętrznych miało problem z odpaleniem. Rozrusznik normalnie kręci, na desce nie wyświetla żadnych niepokojących komunikatów, kontroli świecą jak trzeba, ale auto nie zapala. Kiedy kilkakrotnie naciskałem pedał gazu przeważnie przy 2, bądź 3 próbie zapalało, a spod maski dochodził dziwny trykot takie trrrrrr, jakby jakieś łożysko tam się rozpadało albo coś, po czym auto normalnie pracowało. Na ciepłym silniku nie miałem żadnych problemów, zjawisko występowało głównie po dłuższym postoju w niskich temp.. Niestety wczoraj rano Renia nie odpaliła i nic nie pomogło wciskanie pedału gazu, po kilkunastu dłuższych próbach, padł akumulator. Wieczorem podpiąłem na kablach, auto kręciło ale nie może zaskoczyć tak jakby benzyny nie było czy coś (jest pełny bak). Nie wiem co mogło się stać na forach znalazłem coś odnośnie fabrycznej wady KZFR, ale nie jestem pewien czy to faktycznie to. Pasuje do tego owe trykotanie przy uruchomieniu silnika... Czy ktoś wie co może być przyczyna usterki, KZFR czy może jakieś czujniki? Kolega mówił mi o jakiejś rozłączającej się wtyczce z tyłu silnika, ktoś inny o jakimś trójniku paliwa. Dzwoniłem do serwisu Renault ale mówią, że nie musi być to wina KZFR... Proszę o pomoc i poradę, obawiam się sporych kosztów za autoryzowany serwis, oczywiście bez auta, jak bez nogi... Pozdrawiam KZFR??
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Renault Megane II Cabrio