Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane II Kombi

Druga generacja modelu debiutowała w roku 2002 (jako hatchback, podobnie jak Megane I). Powodzenie Megane I zachęciło szefów Renault, by użyć tej nazwy przy stworzeniu nowego kompaktowego samochodu. Choć nowa, awangardowa linia Megane II wzorowana na modelu Avantime wzbudziła niemałe kontrowersje, w roku 2003 auto zdobyło tytuł „Samochodu Roku” i do dziś cieszy się jeszcze większą popularnością od swojego poprzednika. Od 2006 roku model dostępny jest na rynku po delikatnym liftingu. Na platformie podłogowej modelu budowany jest nowy Nissan Sentra.

Renault Megane Grandtour - widok z tyłu
Renault Megane Grandtour - widok z tyłu
Renault Megane Grandtour - widok z przodu
Renault Megane Grandtour - prawy bok
Renault Megane Grandtour - pełny panel przedni
Renault Megane Grandtour - tylna kanapa
Renault Megane Grandtour - tylna kanapa złożona, widok z bagażnika

Generacje Renault Megane

  • Megane II   2002 - teraz
    Renault Megane II
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane II

Silniki Renault Megane II Kombi

Lista silników:

Publikacje o Renault Megane

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Renault Megane Coupe GT 220 - z wyczuciem
 
Nasz test Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM

Myśląc o sportowym coupe od Renault, od razu do głowy przychodzi nam model Megane R.S. Nie zapominajmy jednak, że obok niej w ofercie dostępna jest też nieco mniej radykalna wersja, choć również stworzona przez dział Renault Sport. Megane Coupe GT.

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 6 artykułów o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane Space-Shuttle 71,72

Renault Megane LADY MAGGIE 70,51

Renault Megane 67,42

Renault Megane lalunia 68,69

Renault Megane Ren@tk@ 81,93

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

Salwek 72,12

Misza_Elk 80,97

ronnie1404 51,94

markB 64,14

mirko78 66,19

Danis1987 77,04

espacefan 60,05

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

kara to
kara to kara to ze znowu megane ale już nie długo jak powiedziałem dzieciom ze sprzedaje...
Pogłoski o śmierci Meganki były mocno przesadzone
Pogłoski o śmierci Meganki były mocno przesadzone Przyczyną znikającego płynu chłodniczego (o czym pisałem w poprzednim dzienniku)...
Meganka Sprzedana
Meganka Sprzedana Dnia 10.07.2014 Meganka została sprzedana . Poszła za przysłowiowe grosze , właś...
Pytanie: jak umyć samochód, żeby był czysty?
Pytanie: jak umyć samochód, żeby był czysty? Doświadczenia z myjnią samoobsługową mam niewielkie i jak dotychczas niezbyt poz...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Megane
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Hyundai i30
1.6 CRDi (110 KM)
Audi A3
1.4 TFSI (125 KM)
Ford Focus
1.6 Ti-VCT (125 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Renault Megane III Authentique Renault Megane III Authentique
Rocznik: 2011. Przebieg: 84 721 km. Silnik: 1.5 66KM .
Cena: 29 400 zł
Renault Megane III 1.5 DCi Expression Renault Megane III 1.5 DCi Expression
Rocznik: 2011. Przebieg: 125 036 km. Silnik: 1.5 66KM .
Cena: 30 400 zł

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane II Kombi

  • Średnia ocena
    na podstawie 180 opinii
  • 4,05
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Renault Megane Kombi 1.6 i 16V (115 KM)

Polecam to auto wszystkim jest eleganckie, przestronne a przede wszystkim bezpieczne samochód ma tak dobre hamulce ,że w krytycznych sytuacjach staje w 3 sekundy. A jeszcze jest lepsza ochrona pasażerów wczoraj miałem wypadek i wiem ,że mogę mu zaufać samochód który walnął mnie w tył miał cały przód rozwalony wszystko się wylało a mnie tylko zepsuł się zderzak i tylna klapa się wgieła. A komputer w tym aucie jest świetny obliczył ,że poduszki nie mają wybuchnąć i miał racje wystarczyły napinacze pasów i aktywne zagłówki które mają szeroki zakres regulacji. Komputer ma 15 pozycji w których możemy odczytać różne informację od przejechanej drogi po czas kiedy trzeba zjechać do serwisu. Układ hands-free jest bardzo przydatny zwłaszcza kiedy ma się zajęte ręce. Kokpit jest oświetlonym ładnym białym światłem i jest uporządkowana auto jest przejrzyste i jasne. Wlew paliwa ma automatyczny korek. Aha i auto ma bardzo dużo bajerów których ze świecą szukać w konkurencji. Auto może stać się reprezentacyjna...

dodał: qbeens
Renault Megane Kombi 1.6 i 16V (115 KM)

Jak na razie jest super, jeżeli tak będzie w przyszłości to z czystym sumieniem będe mógł powiedziec, że to auto moich marzeń.Śliczna linia nadwozia (głownie to decydowalo o zakupie) z duszą wewnątrz.Z tego auta po prostu nie chce się wysiadać.Czasem sam jeżdżę tylko dla przyjemności, bez celu.Na pewno są auta bardziej niezawodne jak np.Audi ale ładniejszego w moim odczuciu nie znajduje, no może Volvo ale to inny pułap cenowy.Mój znajomy kupił Peugeota 307 kombii, kiedy zatrzymuje sie kolo mojej Megi to tak jakby koń pociągowy stanął obok "araba".Decyzji o zakupie nie żałuje i każdemu Grandtoura polecam, bo czasy solidnych popularnych niemieckich aut to już przeszłość, wystarczy szczerze porozmawiać z servisantami VW czy Mercedesa

dodał: ROB
Renault Megane Kombi 1.5 dCi (85 KM)

Na razie jest dobrze. Czasami czytając opinie innych osób można wywnioskować, że Megane to jakiś dramatyczny samochód. Nic tylko się psuje.Na pewno tak nie jest. Polecam silniki Diesla, jako bardzo oszczędne i sprawne. Dal mnie ideałem byłby silnik 1.9 - 125 KM. Na pewno należy popracować nad jakością wykończenia - te plastiki są do wymiany. W pracach nad nastepnym modelem niech księgowi z Renault łagodniejszym spojrzeniem popatrzą na elementy plastikowe. To taki mój skromny postulat, bo samochód jest naprawdę fajny i wogodny. Uważam, że jest to najładniejsze kombi w klasie kompaktów!!!!

dodał: Piotr
Renault Megane Kombi 1.5 dCi (105 KM)

Samochód kombi dci stworzony na rodzinę 2+3+ duży pies, pali rewelacyjnie mało , komfortowy i bezpieczny,a hamulce najlepsze nie tylko w swojej klasie-(gdyby nie pasy lądowałbym na szybie)a mam porównanie z innym które miałem też z ABS. Prowadzi się idealnie i nie odczuwa się jego wielkości , zawieszenie idealnie spasowane na nasze drogi trzyma się wręcz jakby był przyklejony aż miło wchodzić w zakręty nawet przy 100km/h a prędkości się w nim nie odczuwa nawet jadąc 150-170km na naszych wąskich drogach.Zobacczymy przy 100tyś mam nadzieję że też będę chwalił

dodał: boloh@op.pl
Renault Megane Kombi 1.6 i 16V (115 KM)

Jestem póki co trochę wystraszony i rozżalony, bo nie spodziewałem się po tym aucie takiego zachowania. Wcześniej jeździłem autami japońskimi (Nissan i Honda) i to były wzorce niezawodności (Sunny 215 000 km zero kłopotów, Civic 300 000 km - zero kłopotów, i wciąż jest w rodzinie). O zakupie Meganki zadecydowało nadwozie kombi, jego obszerność i wyposażenie auta (1,6 kombi, sport way) plus wygląd, ale obawiam się, że to było trochę złudne i nie wiem, co zrobię jak skończy się gwarancja, bo kusi mnie nowy civic, a kombi już nie potrzebuję...

dodał: Stentorek
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - skrzynia biegów
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane GT Line Renault Megane III Grandtour - galeria społeczności Renault Megane III RS 275 Trophy (2014) Renault Megane III Hatchback Facelifting (2014) Renault Megane Grandtour Renault Megane Sedan Renault Megane Coupe GT Line Renault Megane R26.R Renault Megane III Cabrio Facelifting GT (2014) Renault Megane III Hatchback Facelifting 2013 Energy TCe 130KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane II 2.0 i 16V (135KM) 2004r.
    dodał: Explorer, 30.01.2015

    Jest to już mój kolejny samochód na gaz , kupiłem go od znajomego który okazyjnie kupił sobie inny samochód a mi odsprzedał ten samochód z przebiegiem 100 tyś km w czym 15 tyś było zrobione na gazie z założoną instalacją firmy lovato , ja przejechałem 50 tyś i nie mam z nią żadnych problemów , Serwisuje samochód w autoryzowanym serwisie . Wszystko jest wymieniane na czas . Spalanie w granicach 10-12 litrów lpg.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
55 817
Przejechany dystans
34 364 510 km
Zatankowanego paliwa
1 843 771 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 479
Wydanych pieniędzy
2 871 450 zł
Średnie wydatki na auto
1 332 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 700
Wydanych pieniędzy
3 180 730 zł
Średnie wydatki na auto
1 476 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 155)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane II Kombi

Na podstawie 238 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: MaJoReK, dodano: 22.08.2012 22:07

Na trasie mozliwe napewno zejscie do poziomu 4,5 litra ale nie sadze ze przy normalniej jezdzie mozna zejsc ponizej 4 jak niektorzy pisza... ale ich teoria.70km/h i 6 bieg to zabojstwo dla turbiny i 2 masy samochod nie radzi sie przy takiej predkosci lecz muli. optymalna predkosc dla 6 to min okolo 100km/h w miescie szczegolnie na krotkich dystansach pali sporo. i zalezy jakie miasto jezeli male i przejedziemy 1500m to spalanie wyjdzie 10l jesli wieksze i zrobimy z 10km to ponizej 7litrow. ogolnie samochod malo pali. da rade schodzic ponizej 5 na trasie i ponizej 6 w miescie, lecz czesto rowna sie to jezdzie emeryta ktorej nie stosuje. do wszystkich eko driverow, samochod potrzebuje chociaz nieraz obrotow. napraw jeszcze nie bylo po za uszczelnieniem klimy i nabiciem.

pełny raport Renault Hatchback 1.9 dCi

autor: BTT, dodano: 19.01.2010 13:32

Na początku powiem, że auto zrobione na 170KM. Silnik dCi pracuje cicho, a na wysokich obrotach przyjemnie warczy. Na trasie sprawdzałem się z Audi A6 3.0TDi i BMW 530d - nie mogą odejść. Mina kierowcy A6 bezcenna. Trochę gorzej ze startu od świateł. Z innym 530d nie tak bardzo ale jednak zostaję z tylu. W aktualnych warunkach zimowych świetnie sprawdza się kontrola trakcji. Nie zarzuci tyłu auta na zakręcie. Podczas ruszania dawkuje moc na koła i nawet na śniegu z gazem w podłodze nie buksują bez potrzeby. W niektórych miejscach (podjazdy), gdzie sporo aut gubi przyczepność, Meganką można spokojnie podjechać (i WYJECHAĆ). Jeśli już się tak rozpisałem to warto dodać, że w tym aucie należy dbać o turbinę. Nie przekraczam 2tys. obr. na zimnym silniku. Po rozgrzaniu można już cieszyć się mocą. Po jeździe zawsze odczekuję przed zgaszeniem aby turbina ostygła. Teraz coś o spalaniu. Mój styl jazdy ostry, dlatego max średnie spalanie 7,3 l/100km (cykl mieszany, dane z niecałych 1000km. Wydaje mi się, że w tych 1000KM jest raczej przewaga miasta. Zanim przyszła zima na komputerze było 7 l/100km). Jeśli nie szalejesz to można zejść poniżej 7 l/100km w cyklu mieszanym. W mieście największe spalanie jakie zaobserwowałem to ok. 8 l/100km (przy ciężkiej nodze, reset danych na stacji po pełnym tankowaniu, dane z kilku kilometrów) Na trasie jeśli włączysz 6-ty bieg i tempomat na 100km/h to spalanie w okolicach 5 l/100km. Przy mocnych nerwach można zejść poniżej 5l/100km jednak auto zachęca do szybszej jazdy. Auto samo w sobie niezłe. Jako rodzinne w wersji hatchback nie polecam bo jest mało miejsca na nogi z tyłu. Dla mnie to nie wada bo zabieram najwyżej 1 pasażera. Jest w tym aucie kilka fajnych rozwiązań, które są proste a cieszą. Np. wlew paliwa, nie ma korka tylko otwierasz klapkę, wkładasz pistolet, tankujesz, wyciągasz pistolet, zamykasz klapkę, płacisz, odjeżdżasz. Jeśli decydujesz się na Megane to polecam dorzucić felgi 17". Auto wtedy dobrze wygląda i nie jest ani za miękkie, ani za twarde. Takie w sam raz! Jeśli masz pytania co do tego auta, to pisz na maila: alibott@gmail.com Pozdrawiam

pełny raport Renault Hatchback 1.9 dCi

autor: biuro@smyczek-s, dodano: 10.11.2007 21:41

teraz pali 7 litrów srednio,ale latem 6,5 cykl mieszany (cięzka noga) jakbym jechal 100-ką na autostradzie to pewnie do 5,5 by zeszło ale nie mam takiej cierpliwości i daje buta do końca i pali mi 6-7. serwis uważam za drogi (czujnik od gasniecia silnika jakieś gówienko 450zł) ostatnio byłem na serwisie w Bydgoszczy na pieknej i powiem wam ze przeżylem szok a zarazem koszmar.zapaliła mi sie kontrolka serwis podłączyli do kompa i wykazało ze swieca do wymiany to powiedział ze kpl.okaząło się ze mają tylko 2 szt no to kazałem wymienić tylko jedną tą przepaloną podszedłem do auta i patrze a gościu siedzi w aucie odłancza komputer fajka w ryju w brudnych spodniach na siedzeniu bez folii i czorne łapy oparte na kierownicy,myślałem ze zawału dostane.Kazałem temu brudasowi wymienić żarówke postojową to klenczał pół godziny,aż nie wytrzymałem i mu powiedziałem ze zaraz nagram to na komórkę i wysle do renaulta siedziby bo jak oni to gówno zrobili jak w serwisie mechanik lezy na posadce i meczy sie z wymiana postojówki-to ja na trasie jakbym miał to zmienić.Doszło do zaplaty facet podliczył i powiedziąłem mu ze ma odliczyc za pranie samochodu bo to jest niedopuszczalne co zobaczyłem. Miałem w życiu i fiaty i fordy,citroeny i to była w mojej ocenie najgorsza wizyta w serwisie. No i oczywiście zapłaciłem mniej bo musze oddac auto do prania bo mam wstręt ale naszczęscie moja żona jeździ nim na codzień. Więc autko będe sprzedawał i kupuje inne napewno nie renaulta i nie ze względu na jakość tego autka tylko nie chce jechać już do serwisu renaulta bo to nic przyjemnego. mam nowego forda i przy najbliższej wizycie w serwisie to chyba ten serwis wycałuju,a uraz jaki mi zostal po widoku tego mechanika w moim aucie obecnie przy wizycie nawet w fordzie nikt mnie nie zatrzyma jak niespodziewanie będe chciał iść zobaczyc co sie dzieje w aucie.i myślę ze każdy z nas powinien to robić bo widzicie co robią mechanicy bez naszej kontroli.

pełny raport Renault Coupe 1.9 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane II Kombi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane II Kombi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Renault Megane 2

W 2002 roku rozpoczęła się produkcja Mégane II. Całkowicie zmienił się wygląd, wprowadzono nowego Diesla z bezpośrednim wtryskiem Common Rail o pojemności 1.5 dm³. Jedną z ciekawszych wersji, która pojawiła się wraz ze zmianą modelu był kabriolet ze sztywnym dachem (Coupe-Cabrio).

Zobacz dane techniczne Renault Megane II Kombi
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także