Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane II Sedan

Druga generacja modelu debiutowała w roku 2002 (jako hatchback, podobnie jak Megane I). Powodzenie Megane I zachęciło szefów Renault, by użyć tej nazwy przy stworzeniu nowego kompaktowego samochodu. Choć nowa, awangardowa linia Megane II wzorowana na modelu Avantime wzbudziła niemałe kontrowersje, w roku 2003 auto zdobyło tytuł „Samochodu Roku” i do dziś cieszy się jeszcze większą popularnością od swojego poprzednika. Od 2006 roku model dostępny jest na rynku po delikatnym liftingu. Na platformie podłogowej modelu budowany jest nowy Nissan Sentra.

Generacje Renault Megane

  • Megane II   2002 - teraz
    Renault Megane II
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane II

Silniki Renault Megane II Sedan

Lista silników:
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Renault Megane

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Czy warto kupić: używane Renault Megane II (od 2002 do 2009)

Kompaktowe auto z Francji nie cieszy się najlepszą opinią. Wiele osób powątpiewa w jego trwałość, co ogranicza ruch na rynku wtórnym i przyczynia się do szybkiego spadku wartości. Kto świadomie podejmie decyzję o zakupie, zwykle nie żałuje. Czy warto kupić używane Renault Megane II?

Renault Megane 1.2 TCe - po prostu dobre
 
Nasz test Renault Mégane Bose Edition2 Energy TCe 115

Samochody cenimy za funkcjonalność, przestronność, poziom wyposażenia, materiały wykończeniowe, właściwości jezdne oraz oszczędne, a zarazem dynamiczne silniki. Większość z pożądanych cech posiada Renault Mégane z nowym silnikiem 1.2 TCe.

Coupe do 100 tys. zł - przegląd rynku

Sto tysięcy złotych na zakup samochodu to znacznie więcej niż wynosi średni budżet Polaka, wybierającego się do salonu. Nasi rodacy najchętniej kupują samochody, których cena nie przekracza 50 tys. zł. Załóżmy jednak, że mamy dwukrotność tej sumy, ale bardzo precyzje wymagania - chcemy auta o sportowej...

Przeczytaj pozostałe 3 artykuły o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane FRANCA 85,96

Renault Megane  90,95

Renault Megane Kanarkowa Renia 72,85

Renault Megane DYNAMIQUE 67,25

Renault Megane Meganik Żony 86,57

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

mannz 72,68

AutoMag 70,96

17damian17 69,29

Euzebiusz 94,11

Szkrobi 67,35

Michal29Kotera 84,75

bolus_7 53,97

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

Carbon Style :>
Carbon Style :> Niedawno kupiłem w norauto folie carbonową... Postanowiłem zmienić trochę wnętrz...
Prezent Dla Megi !! Nowe Fele :) 17calowe :)
Prezent Dla Megi !! Nowe Fele :) 17calowe :) Felgi zakupione na allegro za 1.5tys oponki 205/40R17 Falken ZE-912 felgi AEZ 4...
Plany Plany Plany
Plany Plany Plany O więc na autko wydałem już trochę kasy... dlatego też chciałbym zrobić autko ju...
Instalacja Anteny
Instalacja Anteny A więc miałem zakupiłem nową antenkę do autka na allegro za 40zł :) Stara była u...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Megane
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Audi A3
1.6 TDI (105 KM)
Volkswagen Golf
2.0 TSI (220 KM)
Hyundai i30
1.6 GDI (135 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane II Sedan

  • Średnia ocena
    na podstawie 464 opinii
  • 4,10
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Auto SUPER, ale firma RENO i jej ASO to qpa do kwadratu !!!! po 20.oookm zauważyłęm że na krawędziach moje opony są niemal zdarte, pojechalem do ASO sprawdzono mi zbierznosci i geometrię, niby wszystko ok i podobno wina mojego stylu jazdy, ale po 30.oookm opony na krawędziach były neimalże łyse !!!!! a auto na nich na deszczu żle zaczeło sięprowadzić, znów wizyta w ASO i znów zapeniwnie że z autem wszystko ok, ze to moja wina lub kolejin, i z łysymi oponami wygoniono mnie na ulice !!!!!!! pojechałęm więc do CentrumAutoDiagnostyk i co ?!?!? Geometria kół TOTALNIE SPIER,,,NA!!! po kontakcie z kilkoma uzytownikami Mehane II (szczegolnie wadę widać na felgach 17 calowych) okazało się że każde auto tak się zachowuje i wszędzie ASO wykręca się sianem!!! aż cztery auta pojechały ze mną do CAD i każde miało złą geometrię!!! z tymi papierami we czwórkępojechaliśmy do RenoPolska i tam Pani dyrektor od reklamacji, przyjeła każdego z nas i mają przed nosem niezbite dowody złej geometri przyznała że...

dodał: MS
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Udany samochod. (1.6 16V 115KM, Luxe Privilege) Doskonale zawieszenie, chodz nie na nasze drogi za bardzo traci sie konfort jazdy, ale cos za cos. Wydajna klimatyzacja z funkcja usuwania zaparowania. Bardzo dobre zuzycie paliwa mniej niz 6 l/100km przy 90km/h (prawie jak w katalogu) srednie (z miastem) na poziomie 6.5-7.0 l/100km. Biegi dobrze zestopniowane chodz jakos mi brakuje VI do spokojnej jazdy w trasie. Trche dokuczala mi II - przy szybkiej zmienaie biegu skrzynia potrafila zgrzytać, mozliwe ze ASO cos na to poradzi problem jest w tym ze ustarka jest dosc sporadyczna i nawet nie ma jak zademonstrowac w ASO. Bardzo dobre hamulce, przednie tarcze troche sie grzeja, ale moze tak ma byc. Przy przekraczniu 10km/h po uruchomieniu silnika denerwujacy halas wydawany prawdopodobie przez sterowanie blokady zamka. Wyciszenie doskonale do 100km/h pozniej moglo by byc ciszej, ale da sie wytrzymac. Do elektronicznego gazu trzeba sie przyzwyczaic. Karta Renault dziala doskonale. ESP/ASR nie przeszkadza...

dodał: Kotek
Renault Megane Sedan 1.5 dCi (85 KM)

Zauważyłem jeszcze inne usterki, którymi będę dręczył w najbliższych miesiącach serwisantów: - niedokładne spasowanie elementów karoserii (jeden błotnik bardziej odstaje), odstające drzwi już naprawiłem!!!! - dziwne stuki w kolumnie kierownicy (w Clio było to poluzowanie kolumny kierownicy) przy jeździe po "kocich łbach" - jaśniejszy kolor lakieru (jedna warstwa?) na wewnętrzej powierzchni drzwi pasażera, prawie nie do zauważenia ale chłopaki w myjni są dokładni - powłoka lakieru wydaje się bardzo "miękka". Naprawdę niewiele potrzeba aby powstało zarysowanie - opisane wyżej stuki i złe spasowanie elementów deski rozdzielczej - kiedy nie jedziesz z pasażerem, bardzo stuka o jego fotel dolna część (plastikowa) pasa bezpieczeństwa (trudne do opisania, trzeba zobaczyć i usłyszeć) - słaba czułość radia (moc i głośniki wystarczające) - automatyczne światła właczają sie kiedy jest już naprawdę szaro, a wydaje mi się że powinny trochę wcześniej O NASTĘPNYCH "ODKRYCIACH" BĘDĘ INFORMOWAŁ....

dodał: Dominik Cichy, dominik.cichy@hli.org.pl
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Samochód jest bardzo przyzwoicie wykonany, dobra jakość plastików i tapicerki (chociaż osobiście najbardziej lubię welur). Na razie nic się w nim nie zepsuło. Zalety: Rewelacyjne hamulce, dobre zawieszenie, ergonomiczny środek (a przy tym ładny), dobrze wyprofilowane fotele. No i uważam że jest ładny... Wady: Kierownicą można kręcić i kręcić - ponad 4 obroty pomiędzy skrajnymi wychyleniami kół! Elektroniczny pedła gazu - kupując następny samochód zwrócę na to większą uwagę! Stosunkowo miękkie zawieszenie - trzyma się drogi bardzo dobrze, ale trochę ciężko wyczuć w którym momencie zaczynasz się ślizgać Skrzynia biegów - zdecydowanie najgorszy element mechanizmu przeniesienia napędu - mało precyzyjna, o dużym wychyleniu lewarka. I na dodatek ciężko chodzi. Dodatkowo pedał sprzęgła późno "chwyta" - szybka zmiana biegów grozi czasami delikatnym zgrzytem... Samochód polecam do normalnej, przyjemnej jazdy - ale jak ktoś lubi szybko (i kręto) jeździć to chyba lepiej Focus albo 147.

dodał: Metaxa
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

witam uważam że w aucie tej klasy i za takie pieniądze powinno się otrzymać coś co przynajmniej przez 4,5 lat normalnego użytkowania (około 100 tys. km) nie będzie nastręczać problemów . Niestety w moim renaulcie przez 3 lata usterce uległo:1.mechanizm podnoszenia szyby 2.łożyska mcpersona 3.mechanizm zmiennych faz rozrządu 4.czujnik położenia wału korbowego Serwis nic nie zrobił z zacinającym się rozrusznikiem ,czy z wiecznie stukającą przekładnią kierowniczą podobno ten typ tak ma. Można jeszcze wspomnieć o świerszczach w drzwiach czy skrzyni biegów która działa jak w ursusie . Podsumowując uważam że za 60 000 lepiej kupić jakieś auto made in Korea przynajmniej jak się coś popsuje można powiedzeć że to koreańczyk , choć coraz więcej się mówi że wcale nie takie one złe a wręcz przeciwnie.Jeśli ktoś ma problemy z gasnącym silnikiem może pomóc czyszczenie prepływomierza powietrza. Pozdrawiam i życzę bezawaryjnego użytkowania meganek jeśli to możliwe.

dodał: jupiter
  • Zalety
  • + ergonomia
  • + silnik
  • Wady
  • - widoczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane III Grandtour Facelifting (2014) Renault Megane Sedan Renault Megane I Hatchback - galeria społeczności Renault Megane III Cabrio Facelifting (2014) Renault Megane RS Renault Megane Coupe Renault Megane III Hatchback Facelifting (2014) Renault Megane III Coupe GT Facelifting (2014) Renault Megane 2003 Renault Megane I Kombi - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane I 1.6 i 16V (107KM) 2002r.
    dodał: michal_EZG, 22.07.2013

    Instalacja bardzo dobra, jak na razie 0 problemów, praktycznie nie odczuwam różnicy z jazdy na LPG a na PB. Auto wyciaga 210km/h tak samo jak na PB, a dzisiaj ze swiatel na odcinku ok 300m nie zdolala mnie wyprzedzic Accord 2.4 Vtek ;) (7gen, nie zdołała na tyle żeby wjechac na mój pas). Spalanie w zależności gdzie tankuje, ale przeważnie na Orlenie okolo 8.5-9 l/100 (miasto/trasa 50/50%). POLECAM KME Nevo

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
46 238
Przejechany dystans
28 991 985 km
Zatankowanego paliwa
1 501 541 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 346
Wydanych pieniędzy
2 432 685 zł
Średnie wydatki na auto
1 320 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 134
Wydanych pieniędzy
2 629 462 zł
Średnie wydatki na auto
1 427 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (1 843)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Renault Megane CC 1.6 Sport/Dynamique LHD

Renault Megane
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane II Sedan

Na podstawie 214 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: krozy, dodano: 30.03.2013 15:00

Po ponad trzech latach użytkowania (przebieg 70tys.) auto sprawuje się bez zarzutu (żadnych nawet najmniejszych awarii i nie wierzcie serwisom ASO bo to złodzieje jak się dacie, naciągną was na wiele "usług"... np "czyszczenie" hamulców, ginące korki np od spryskiwaczy, spalone żarówki po wyjeździe z serwisu itp). Śmiem twierdzić, że prawdopodobnie dlatego renault ma nie najlepszą opinię... dodatkowo wiele mitów jest nieprawdziwych. Renault szybko się uczy przykładem jest bezawaryjna elektryka, dotyczy to też sławnych z megan II palących się i trudnych do wymiany żarówek. W "trójce" po pierwsze się nie palą a jeśli nawet "spali" się jakaś w serwisie (oczywiście przypadkiem...) to wymiana jest bajecznie prosta. Auto jest ekonomiczne (serwis co 2 lata lub co 30 tys.), ciche i dynamiczne (ponad 1KM na kg auta, to dużo). Propo spalania potwierdzam wszystko co kiedyś napisałem z małymi różnicami. Oczywiście wszystko zależy od użytkownika i jak się sportowo jeździ to auto "żłopnie"..., ale normalnie, cywilnie jeżdżąc nie zawiedziecie się! Pozdrawiam!

pełny raport Renault Hatchback 1.4 16v TCe

autor: DARNOK, dodano: 16.01.2013 00:24

Renie posiadam od 2006 roku, jest to moje drugie auto po Fiacie CC 900 (przesiadka diametralna) dodatkowo jeździłem wieloma autami (kangoo, zafira, sportage, yaris II, Berlingo, Caddy, RAV4) ale odnośnie spalanie juz wracam do tematu, jestem w totalnym szoku!! czy zima czy lato spalanie w granicach 7,5 litra, samochód sprowadzony z Holandii przez okolicznego "ściągacza", tam założona instalacja LPG w tym samym roku co rok produkcji, w polsce dopiero teraz w 2013 roku znalazłem mechanika który sprawdził mi działanie owej instalacji, fakt parownik jest do wymiany(nikła szansa na znalezienie) ale po tylu latach to i tak mały wydatek. Bardzo polecam ten samochód i przede wszystkim ten silnik, następne jeśli będę musiał zmienić to też będzie z za granicy, ale z tego co czytałem silnik 1.4 16v 95km w kolejnych generacjach, nawet w mniejszych CLIO pali więcej:( szkoda

pełny raport Renault Hatchback 1.4 i 16V

autor: reno109@wp.pl, dodano: 24.11.2013 20:33

Z pozoru małe auto ale jak się o nie dba to się odwdzięcza,wymiany oleju i filtrów na bieżąco cena 5l elf-100zł,filtr paliwa-15zł,filtr oleju-15zł,filtr powietrza-25zł,użytkuję to auto 4 lata i jestem bardzo zadowolony,bo części są tanie[tarcze+klocki=200zł],[końcówka wachacza-35zł],bardzo fajnie jeździ się tym autem,bo turbo już ładuje przy 1200ob/min i nie trzeba jeździć na wysokich obrotach żeby miał moc,a tak uzyskujemy niskie spalanie,zbiornik mieści 60l ale nie wyjeżdżamy do dna więc robimy 1050km,mój model bardzo mało reaguje ze spalaniem trasa a miasto i nie trzeba jeździć 70-80km ale również śmiało 110-120km,bardzo dobry do wyprzedzania,prędkość maksymalna w Niemczech 190km/h

pełny raport Renault Hatchback 1.9 dTi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane II Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane II Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Renault Megane 2

W 2002 roku rozpoczęła się produkcja Mégane II. Całkowicie zmienił się wygląd, wprowadzono nowego Diesla z bezpośrednim wtryskiem Common Rail o pojemności 1.5 dm³. Jedną z ciekawszych wersji, która pojawiła się wraz ze zmianą modelu był kabriolet ze sztywnym dachem (Coupe-Cabrio).

Zobacz dane techniczne Renault Megane II Sedan
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także