Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane II Sedan

Druga generacja modelu debiutowała w roku 2002 (jako hatchback, podobnie jak Megane I). Powodzenie Megane I zachęciło szefów Renault, by użyć tej nazwy przy stworzeniu nowego kompaktowego samochodu. Choć nowa, awangardowa linia Megane II wzorowana na modelu Avantime wzbudziła niemałe kontrowersje, w roku 2003 auto zdobyło tytuł „Samochodu Roku” i do dziś cieszy się jeszcze większą popularnością od swojego poprzednika. Od 2006 roku model dostępny jest na rynku po delikatnym liftingu. Na platformie podłogowej modelu budowany jest nowy Nissan Sentra.

Generacje Renault Megane

  • Megane II   2002 - teraz
    Renault Megane II
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane II

Silniki Renault Megane II Sedan

Lista silników:

Publikacje o Renault Megane

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Czy warto kupić: używane Renault Megane II (od 2002 do 2009)

Kompaktowe auto z Francji nie cieszy się najlepszą opinią. Wiele osób powątpiewa w jego trwałość, co ogranicza ruch na rynku wtórnym i przyczynia się do szybkiego spadku wartości. Kto świadomie podejmie decyzję o zakupie, zwykle nie żałuje. Czy warto kupić używane Renault Megane II?

Renault Megane 1.2 TCe - po prostu dobre
 
Nasz test Renault Mégane Bose Edition2 Energy TCe 115

Samochody cenimy za funkcjonalność, przestronność, poziom wyposażenia, materiały wykończeniowe, właściwości jezdne oraz oszczędne, a zarazem dynamiczne silniki. Większość z pożądanych cech posiada Renault Mégane z nowym silnikiem 1.2 TCe.

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane 68,17

Renault Megane DYNAMIQUE 67,15

Renault Megane Kanarkowa Renia 72,85

Renault Megane 1,4 16V 83,86

Renault Megane Ren@tk@ 81,93

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

Scigal 64,42

Salwek 56,77

MeganeIIMariusz 77,32

Camilek89 58,37

Sroqraf 94,65

Labusch_ 54,07

espacefan 65,56

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

120 km na północ.
120 km na północ. Płyny sprawdzone, wnętrze odświeżone, kasety przygotowane. Słońce z zachodu i m...
60tyś/km i wymiana klocków. Dużo, mało a może w normie.....
60tyś/km i wymiana klocków. Dużo, mało a może w normie..... Przebieg 60tyś i klocki z pierwszego montażu poszły na wymianę. Tyle mniej więce...
Powrót do świata motoryzacji i pierwsza usterka
Powrót do świata motoryzacji i pierwsza usterka Po półtora roku przerwy wracam do świata żywych. Wprawdzie rozbrat z samochodami...
Wymiana oleju i filtra olejowego
Wymiana oleju i filtra olejowego Jak co 10 tyś. pora na obsługę samochodu, wymiana oleju, żarówek itp. Na koniec ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Megane
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Ford Focus
1.6 EcoBoost (150 KM)
Seat Leon
1.2 TSI (86 KM)
Toyota Prius
1.8 HSD (136 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane II Sedan

  • Średnia ocena
    na podstawie 464 opinii
  • 4,10
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Auto SUPER, ale firma RENO i jej ASO to qpa do kwadratu !!!! po 20.oookm zauważyłęm że na krawędziach moje opony są niemal zdarte, pojechalem do ASO sprawdzono mi zbierznosci i geometrię, niby wszystko ok i podobno wina mojego stylu jazdy, ale po 30.oookm opony na krawędziach były neimalże łyse !!!!! a auto na nich na deszczu żle zaczeło sięprowadzić, znów wizyta w ASO i znów zapeniwnie że z autem wszystko ok, ze to moja wina lub kolejin, i z łysymi oponami wygoniono mnie na ulice !!!!!!! pojechałęm więc do CentrumAutoDiagnostyk i co ?!?!? Geometria kół TOTALNIE SPIER,,,NA!!! po kontakcie z kilkoma uzytownikami Mehane II (szczegolnie wadę widać na felgach 17 calowych) okazało się że każde auto tak się zachowuje i wszędzie ASO wykręca się sianem!!! aż cztery auta pojechały ze mną do CAD i każde miało złą geometrię!!! z tymi papierami we czwórkępojechaliśmy do RenoPolska i tam Pani dyrektor od reklamacji, przyjeła każdego z nas i mają przed nosem niezbite dowody złej geometri przyznała że...

dodał: MS
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Udany samochod. (1.6 16V 115KM, Luxe Privilege) Doskonale zawieszenie, chodz nie na nasze drogi za bardzo traci sie konfort jazdy, ale cos za cos. Wydajna klimatyzacja z funkcja usuwania zaparowania. Bardzo dobre zuzycie paliwa mniej niz 6 l/100km przy 90km/h (prawie jak w katalogu) srednie (z miastem) na poziomie 6.5-7.0 l/100km. Biegi dobrze zestopniowane chodz jakos mi brakuje VI do spokojnej jazdy w trasie. Trche dokuczala mi II - przy szybkiej zmienaie biegu skrzynia potrafila zgrzytać, mozliwe ze ASO cos na to poradzi problem jest w tym ze ustarka jest dosc sporadyczna i nawet nie ma jak zademonstrowac w ASO. Bardzo dobre hamulce, przednie tarcze troche sie grzeja, ale moze tak ma byc. Przy przekraczniu 10km/h po uruchomieniu silnika denerwujacy halas wydawany prawdopodobie przez sterowanie blokady zamka. Wyciszenie doskonale do 100km/h pozniej moglo by byc ciszej, ale da sie wytrzymac. Do elektronicznego gazu trzeba sie przyzwyczaic. Karta Renault dziala doskonale. ESP/ASR nie przeszkadza...

dodał: Kotek
Renault Megane Sedan 1.5 dCi (85 KM)

Zauważyłem jeszcze inne usterki, którymi będę dręczył w najbliższych miesiącach serwisantów: - niedokładne spasowanie elementów karoserii (jeden błotnik bardziej odstaje), odstające drzwi już naprawiłem!!!! - dziwne stuki w kolumnie kierownicy (w Clio było to poluzowanie kolumny kierownicy) przy jeździe po "kocich łbach" - jaśniejszy kolor lakieru (jedna warstwa?) na wewnętrzej powierzchni drzwi pasażera, prawie nie do zauważenia ale chłopaki w myjni są dokładni - powłoka lakieru wydaje się bardzo "miękka". Naprawdę niewiele potrzeba aby powstało zarysowanie - opisane wyżej stuki i złe spasowanie elementów deski rozdzielczej - kiedy nie jedziesz z pasażerem, bardzo stuka o jego fotel dolna część (plastikowa) pasa bezpieczeństwa (trudne do opisania, trzeba zobaczyć i usłyszeć) - słaba czułość radia (moc i głośniki wystarczające) - automatyczne światła właczają sie kiedy jest już naprawdę szaro, a wydaje mi się że powinny trochę wcześniej O NASTĘPNYCH "ODKRYCIACH" BĘDĘ INFORMOWAŁ....

dodał: Dominik Cichy, dominik.cichy@hli.org.pl
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Samochód jest bardzo przyzwoicie wykonany, dobra jakość plastików i tapicerki (chociaż osobiście najbardziej lubię welur). Na razie nic się w nim nie zepsuło. Zalety: Rewelacyjne hamulce, dobre zawieszenie, ergonomiczny środek (a przy tym ładny), dobrze wyprofilowane fotele. No i uważam że jest ładny... Wady: Kierownicą można kręcić i kręcić - ponad 4 obroty pomiędzy skrajnymi wychyleniami kół! Elektroniczny pedła gazu - kupując następny samochód zwrócę na to większą uwagę! Stosunkowo miękkie zawieszenie - trzyma się drogi bardzo dobrze, ale trochę ciężko wyczuć w którym momencie zaczynasz się ślizgać Skrzynia biegów - zdecydowanie najgorszy element mechanizmu przeniesienia napędu - mało precyzyjna, o dużym wychyleniu lewarka. I na dodatek ciężko chodzi. Dodatkowo pedał sprzęgła późno "chwyta" - szybka zmiana biegów grozi czasami delikatnym zgrzytem... Samochód polecam do normalnej, przyjemnej jazdy - ale jak ktoś lubi szybko (i kręto) jeździć to chyba lepiej Focus albo 147.

dodał: Metaxa
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

witam uważam że w aucie tej klasy i za takie pieniądze powinno się otrzymać coś co przynajmniej przez 4,5 lat normalnego użytkowania (około 100 tys. km) nie będzie nastręczać problemów . Niestety w moim renaulcie przez 3 lata usterce uległo:1.mechanizm podnoszenia szyby 2.łożyska mcpersona 3.mechanizm zmiennych faz rozrządu 4.czujnik położenia wału korbowego Serwis nic nie zrobił z zacinającym się rozrusznikiem ,czy z wiecznie stukającą przekładnią kierowniczą podobno ten typ tak ma. Można jeszcze wspomnieć o świerszczach w drzwiach czy skrzyni biegów która działa jak w ursusie . Podsumowując uważam że za 60 000 lepiej kupić jakieś auto made in Korea przynajmniej jak się coś popsuje można powiedzeć że to koreańczyk , choć coraz więcej się mówi że wcale nie takie one złe a wręcz przeciwnie.Jeśli ktoś ma problemy z gasnącym silnikiem może pomóc czyszczenie prepływomierza powietrza. Pozdrawiam i życzę bezawaryjnego użytkowania meganek jeśli to możliwe.

dodał: jupiter
  • Zalety
  • + ergonomia
  • + silnik
  • Wady
  • - widoczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane III Coupe Facelifting (2014) Renault Megane III Facelifting Renault Megane III Hatchback Facelifting 2013 Energy TCe 130KM - galeria redakcyjna Renault Megane III Grandtour GT Facelifting (2014) Renault Megane 2008 Renault Megane III Grandtour Facelifting (2014) Renault Megane III RS Facelifting (2014) Renault Megane III Grandtour - galeria społeczności Renault Megane R26.R Renault Megane GT 2010
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane I 1.6 i 16V (107KM) 2002r.
    dodał: michal_EZG, 22.07.2013

    Instalacja bardzo dobra, jak na razie 0 problemów, praktycznie nie odczuwam różnicy z jazdy na LPG a na PB. Auto wyciaga 210km/h tak samo jak na PB, a dzisiaj ze swiatel na odcinku ok 300m nie zdolala mnie wyprzedzic Accord 2.4 Vtek ;) (7gen, nie zdołała na tyle żeby wjechac na mój pas). Spalanie w zależności gdzie tankuje, ale przeważnie na Orlenie okolo 8.5-9 l/100 (miasto/trasa 50/50%). POLECAM KME Nevo

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
49 787
Przejechany dystans
31 128 688 km
Zatankowanego paliwa
1 629 421 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 752
Wydanych pieniędzy
2 586 987 zł
Średnie wydatki na auto
1 326 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 903
Wydanych pieniędzy
2 887 805 zł
Średnie wydatki na auto
1 480 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (1 951)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane II Sedan

Na podstawie 214 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Wojt, dodano: 06.12.2011 10:36

Przez ostatnie 13 miesięcy przejechałem 15.366 km, notując każde tankowanie. Przeprowadzenie pomiaru w tak długim okresie wymaga pewnej systematyczności, jednakże dzięki temu uzyskać można MIARODAJNY WYNIK SPALANIA, ponieważ uwzględnia się wszystkie istotne okoliczności, takie jak pory roku, jazdę w trasie oraz cyklu miejskim, zróżnicowane obciążenie pojazdu itp. Z dużym dystansem należy podchodzić do raportów w oparciu o jednorazową wycieczkę czy wskazania komputera pokładowego. Przechodząc do meritum - we wskazanym wyżej okresie samochód zużył 1102 l gazu oraz 189 l benzyny. Oznacza to, że średnie roczne spalanie wynosi 8,4 l/ 100 km na co składa się 7,17 l gazu oraz 1,23 l benzyny. Koszt przejechania 100 km, uwzględniający ceny w przekroju 13 miesięcy, wyniósł 23,89 zł. Oczywiście proporcje zużycia w relacji lpg - pb95 mogły być bardziej przechylone w stronę autogazu, ale preferuję jazdę, w której od czasu do czasu silnik może popracować na benzynie. Wskazania komputera pokładowego w tym okresie - średnie zużycie 6,7 l, a więc o 1,7 l mniejsze niż faktyczne. Co do stylu jazdy to stosuję raczej ecodriving, rzadko się gdzieś spieszę. Auto bezproblemowe, aktualny przebieg 72 tys km, instalacja firmy BiGas montowana w Niemczech. Bardzo porównywalne spalanie odnotowywałem w przypadku Fiata Stilo 1.6 16V LPG, którego miałem poprzednio. Pozdrawiam!

pełny raport Renault Kombi 1.6 i 16V

autor: msn, dodano: 29.11.2009 23:24

Silnik pomimo małej mocy całkiem nieźle radzi sobie z samochodem. Podczas oszczędnej jazdy po mieście, bez gwałtownego przyspieszania, korzystając z zasad ecoDrivingu (hamowanie silnikiem, przyspieszanie w przedziale maksymalnego momentu obrotowego, nie przekraczanie 2500 obr/min) potrafię utrzymać średnie spalanie w granicy 4 - 4,5 L/100km. Kiedy jeżdżę dynamiczniej średnie spalanie w mieście rzadko przekracza 5,5 L. Niestety w trasie przy prędkościach rzędu 150km/h i więcej, auto pali już sporo, bo około 7 - 8,5 L/100km. Najbardziej ekonomiczna jazda w trasie to poruszanie się z prędkościami 110 - 120km/h. W każdym razie jest na prawdę dobrze i jestem bardzo zadowolony z samochodu. Czasem brakuje mocy - szczególnie kiedy jest komplet pasażerów, wtedy niestety trzeba mocniej "kręcić" auto, no ale cóż - coś za coś ;) To moje drugie Megane i nie mam zamiaru zmieniać marki. Wiele osób boi się zakupu francuskiego samochodu, ale warto. Ważne żeby kupić auto z pewną przeszłością, najlepiej regularnie serwisowane, wtedy nie powinno sprawiać przykrych niespodzianek.

pełny raport Renault Kombi 1.5 dCi

autor: aka.Jaska, dodano: 21.07.2012 21:39

Silnik rewelacja. Potrafi się naprawde dobrze zebrać, czesto jezdze z Niemiec do PL i z powrotem i na jednym baku spokojnie da sie zrobic 1000 km. Zaznacze ze jezdzimy w 4 osoby z zaladowanym autem po sufit przy predkosciach miedzy 140-170 i naprawde spalanie jest rewelacyjne, tylko trzeba auto wyczuc :) Ale nawet zaladowane powyzej dopuszczalnej wagi nie rpzekroczy na gorzystym terenie 6 litrow. Najmniejsze spalanie na autostradzie z jednym kolega przy predkosci 110-120 a przypuszczam ze jeszcze da sie nizej zejsc. Niestey kultura pracy silnika pozostawia troche do zyczenia. Silnik bardzo glosny i nikt nie umieja znalezc powodu i wykrecaja sie odpowiedzia ze :to diesel i ma glosno chodzic:. Ogolnie bardzo polecam to auto na trasy :)

pełny raport Renault Hatchback 1.9 dTi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane II Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane II Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Renault Megane 2

W 2002 roku rozpoczęła się produkcja Mégane II. Całkowicie zmienił się wygląd, wprowadzono nowego Diesla z bezpośrednim wtryskiem Common Rail o pojemności 1.5 dm³. Jedną z ciekawszych wersji, która pojawiła się wraz ze zmianą modelu był kabriolet ze sztywnym dachem (Coupe-Cabrio).

Zobacz dane techniczne Renault Megane II Sedan
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także