Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane II Sedan

Druga generacja modelu debiutowała w roku 2002 (jako hatchback, podobnie jak Megane I). Powodzenie Megane I zachęciło szefów Renault, by użyć tej nazwy przy stworzeniu nowego kompaktowego samochodu. Choć nowa, awangardowa linia Megane II wzorowana na modelu Avantime wzbudziła niemałe kontrowersje, w roku 2003 auto zdobyło tytuł „Samochodu Roku” i do dziś cieszy się jeszcze większą popularnością od swojego poprzednika. Od 2006 roku model dostępny jest na rynku po delikatnym liftingu. Na platformie podłogowej modelu budowany jest nowy Nissan Sentra.

Generacje Renault Megane

  • Megane II   2002 - teraz
    Renault Megane II
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane II

Silniki Renault Megane II Sedan

Lista silników:

Publikacje o Renault Megane

Renault Megane Coupe GT 220 - z wyczuciem
 
Nasz test Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM

Myśląc o sportowym coupe od Renault, od razu do głowy przychodzi nam model Megane R.S. Nie zapominajmy jednak, że obok niej w ofercie dostępna jest też nieco mniej radykalna wersja, choć również stworzona przez dział Renault Sport. Megane Coupe GT.

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Czy warto kupić: używane Renault Megane II (od 2002 do 2009)

Kompaktowe auto z Francji nie cieszy się najlepszą opinią. Wiele osób powątpiewa w jego trwałość, co ogranicza ruch na rynku wtórnym i przyczynia się do szybkiego spadku wartości. Kto świadomie podejmie decyzję o zakupie, zwykle nie żałuje. Czy warto kupić używane Renault Megane II?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane Renatka 80,44

Renault Megane Ren@tk@ 81,93

Renault Megane  90,92

Renault Megane Coupe-Ślicznotka :) 74,67

Renault Megane 159KM/376NM 76,16

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

Euzebiusz 94,59

espacefan 65,84

Danis1987 71,02

Volfodzio 88,93

KrzysztofFly 89,76

Salwek 61,99

17damian17 49,33

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

Mandat i obtarcie
Mandat i obtarcie Witajcie Jak w temacie czyli mandat i obtarcie: Ustrzelili mnie fotoradarem, ...
"Dole"
Nareszcie po wszystkich opłatach, daninach, dolach, działkach, procentach, harac...
To już jest koniec, nie ma już nic
To już jest koniec, nie ma już nic A dokładnie jest pod domem auto, którego na 99% będę chciał się pozbyć. Sytuacj...
Spalanie
Spalanie Cóż. Czegóż się spodziwać mogłem po 275 KM. Jednocyfrowe spalanie odeszło i ra...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Megane
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Audi A3
1.8 TFSI (180 KM)
Opel Astra
1.4 Turbo ECOTEC (140 KM)
Skoda Rapid
1.6 TDI (90 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 71 900 zł
Zyskujesz: 14 703 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.4 100KM, benzynowy.
Cena: 64 200 zł 51 900 zł
Zyskujesz: 12 300 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane II Sedan

  • Średnia ocena
    na podstawie 464 opinii
  • 4,10
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Auto SUPER, ale firma RENO i jej ASO to qpa do kwadratu !!!! po 20.oookm zauważyłęm że na krawędziach moje opony są niemal zdarte, pojechalem do ASO sprawdzono mi zbierznosci i geometrię, niby wszystko ok i podobno wina mojego stylu jazdy, ale po 30.oookm opony na krawędziach były neimalże łyse !!!!! a auto na nich na deszczu żle zaczeło sięprowadzić, znów wizyta w ASO i znów zapeniwnie że z autem wszystko ok, ze to moja wina lub kolejin, i z łysymi oponami wygoniono mnie na ulice !!!!!!! pojechałęm więc do CentrumAutoDiagnostyk i co ?!?!? Geometria kół TOTALNIE SPIER,,,NA!!! po kontakcie z kilkoma uzytownikami Mehane II (szczegolnie wadę widać na felgach 17 calowych) okazało się że każde auto tak się zachowuje i wszędzie ASO wykręca się sianem!!! aż cztery auta pojechały ze mną do CAD i każde miało złą geometrię!!! z tymi papierami we czwórkępojechaliśmy do RenoPolska i tam Pani dyrektor od reklamacji, przyjeła każdego z nas i mają przed nosem niezbite dowody złej geometri przyznała że...

dodał: MS
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Udany samochod. (1.6 16V 115KM, Luxe Privilege) Doskonale zawieszenie, chodz nie na nasze drogi za bardzo traci sie konfort jazdy, ale cos za cos. Wydajna klimatyzacja z funkcja usuwania zaparowania. Bardzo dobre zuzycie paliwa mniej niz 6 l/100km przy 90km/h (prawie jak w katalogu) srednie (z miastem) na poziomie 6.5-7.0 l/100km. Biegi dobrze zestopniowane chodz jakos mi brakuje VI do spokojnej jazdy w trasie. Trche dokuczala mi II - przy szybkiej zmienaie biegu skrzynia potrafila zgrzytać, mozliwe ze ASO cos na to poradzi problem jest w tym ze ustarka jest dosc sporadyczna i nawet nie ma jak zademonstrowac w ASO. Bardzo dobre hamulce, przednie tarcze troche sie grzeja, ale moze tak ma byc. Przy przekraczniu 10km/h po uruchomieniu silnika denerwujacy halas wydawany prawdopodobie przez sterowanie blokady zamka. Wyciszenie doskonale do 100km/h pozniej moglo by byc ciszej, ale da sie wytrzymac. Do elektronicznego gazu trzeba sie przyzwyczaic. Karta Renault dziala doskonale. ESP/ASR nie przeszkadza...

dodał: Kotek
Renault Megane Sedan 1.5 dCi (85 KM)

Zauważyłem jeszcze inne usterki, którymi będę dręczył w najbliższych miesiącach serwisantów: - niedokładne spasowanie elementów karoserii (jeden błotnik bardziej odstaje), odstające drzwi już naprawiłem!!!! - dziwne stuki w kolumnie kierownicy (w Clio było to poluzowanie kolumny kierownicy) przy jeździe po "kocich łbach" - jaśniejszy kolor lakieru (jedna warstwa?) na wewnętrzej powierzchni drzwi pasażera, prawie nie do zauważenia ale chłopaki w myjni są dokładni - powłoka lakieru wydaje się bardzo "miękka". Naprawdę niewiele potrzeba aby powstało zarysowanie - opisane wyżej stuki i złe spasowanie elementów deski rozdzielczej - kiedy nie jedziesz z pasażerem, bardzo stuka o jego fotel dolna część (plastikowa) pasa bezpieczeństwa (trudne do opisania, trzeba zobaczyć i usłyszeć) - słaba czułość radia (moc i głośniki wystarczające) - automatyczne światła właczają sie kiedy jest już naprawdę szaro, a wydaje mi się że powinny trochę wcześniej O NASTĘPNYCH "ODKRYCIACH" BĘDĘ INFORMOWAŁ....

dodał: Dominik Cichy, dominik.cichy@hli.org.pl
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Samochód jest bardzo przyzwoicie wykonany, dobra jakość plastików i tapicerki (chociaż osobiście najbardziej lubię welur). Na razie nic się w nim nie zepsuło. Zalety: Rewelacyjne hamulce, dobre zawieszenie, ergonomiczny środek (a przy tym ładny), dobrze wyprofilowane fotele. No i uważam że jest ładny... Wady: Kierownicą można kręcić i kręcić - ponad 4 obroty pomiędzy skrajnymi wychyleniami kół! Elektroniczny pedła gazu - kupując następny samochód zwrócę na to większą uwagę! Stosunkowo miękkie zawieszenie - trzyma się drogi bardzo dobrze, ale trochę ciężko wyczuć w którym momencie zaczynasz się ślizgać Skrzynia biegów - zdecydowanie najgorszy element mechanizmu przeniesienia napędu - mało precyzyjna, o dużym wychyleniu lewarka. I na dodatek ciężko chodzi. Dodatkowo pedał sprzęgła późno "chwyta" - szybka zmiana biegów grozi czasami delikatnym zgrzytem... Samochód polecam do normalnej, przyjemnej jazdy - ale jak ktoś lubi szybko (i kręto) jeździć to chyba lepiej Focus albo 147.

dodał: Metaxa
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

witam uważam że w aucie tej klasy i za takie pieniądze powinno się otrzymać coś co przynajmniej przez 4,5 lat normalnego użytkowania (około 100 tys. km) nie będzie nastręczać problemów . Niestety w moim renaulcie przez 3 lata usterce uległo:1.mechanizm podnoszenia szyby 2.łożyska mcpersona 3.mechanizm zmiennych faz rozrządu 4.czujnik położenia wału korbowego Serwis nic nie zrobił z zacinającym się rozrusznikiem ,czy z wiecznie stukającą przekładnią kierowniczą podobno ten typ tak ma. Można jeszcze wspomnieć o świerszczach w drzwiach czy skrzyni biegów która działa jak w ursusie . Podsumowując uważam że za 60 000 lepiej kupić jakieś auto made in Korea przynajmniej jak się coś popsuje można powiedzeć że to koreańczyk , choć coraz więcej się mówi że wcale nie takie one złe a wręcz przeciwnie.Jeśli ktoś ma problemy z gasnącym silnikiem może pomóc czyszczenie prepływomierza powietrza. Pozdrawiam i życzę bezawaryjnego użytkowania meganek jeśli to możliwe.

dodał: jupiter
  • Zalety
  • + ergonomia
  • + silnik
  • Wady
  • - widoczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane 2003 Renault Megane GT Renault Megane III Grandtour - galeria społeczności Renault Megane III Grandtour Facelifting Renault Megane III Cabrio Facelifting (2014) Renault Megane GT 2010 Renault Megane CC Monaco GP Renault Megane CC Renault Megane III Coupe Facelifting Renault Megane I Hatchback - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane I 1.6 i 16V (107KM) 2002r.
    dodał: michal_EZG, 22.07.2013

    Instalacja bardzo dobra, jak na razie 0 problemów, praktycznie nie odczuwam różnicy z jazdy na LPG a na PB. Auto wyciaga 210km/h tak samo jak na PB, a dzisiaj ze swiatel na odcinku ok 300m nie zdolala mnie wyprzedzic Accord 2.4 Vtek ;) (7gen, nie zdołała na tyle żeby wjechac na mój pas). Spalanie w zależności gdzie tankuje, ale przeważnie na Orlenie okolo 8.5-9 l/100 (miasto/trasa 50/50%). POLECAM KME Nevo

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
51 927
Przejechany dystans
32 251 693 km
Zatankowanego paliwa
1 704 942 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 979
Wydanych pieniędzy
2 687 587 zł
Średnie wydatki na auto
1 332 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 216
Wydanych pieniędzy
3 010 688 zł
Średnie wydatki na auto
1 493 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 017)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane II Sedan

Na podstawie 215 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: DONSTEFcze-wa, dodano: 11.09.2013 12:45

Jeżdżę Meganką 1,5 roku , zrobiłem 30000 km. Jestem przedstawicielem handlowym. Spalanie z wynikiem 5,8 to sama trasa przez wioski, prędkość oscylowała koło 80 km/h i oczywiście ecodriving. Spalanie 7,8 to trasa 70% i 30% miasto, częste gaszenie ,zapalanie auta z włączoną klimą. Najczęściej wychodzi średnio 6,8 litra, tankuje na LUKOILu. Oczywiście ecodriving cały czas, ale bez przesady. Na trasie full załadunek autostrada 160km/h wyszło jakieś 8,5l/100km. Jestem zadowolony, bo przyzwoicie się meganką jeździ w porównaniu do Focusa 1,4 benzyna. Komfort jazdy jest naprawdę przyzwoity. Myślę nad gazem, tylko szkoda mi auta bo swoje 240 tyś ma przejechane. Polecam

pełny raport Renault Hatchback 1.6 16V WT

autor: czaros, dodano: 19.02.2010 02:12

Niestety nie zgodzę się z osobą, która przedemną napisała ... Sprawdzałem średnie spalanie zaraz po kupieniu samochodu i ... byłem w szoku. Po mieście Szczecin, przy szczycie i korkach spalanie na poziomie 7,5-8l ... Na autostradzie niemieckiej zaraz za granicą z kołbaskowem, sprawdzałem go na prędkoście odpowiednio 100 ; 120 ; 160 ... Nie chciałem więcej, bo nowe auto ... oczywiście na każdym odcinku przejechane z tą prędkością około 75-80km ... i odpowiednio spalanie było 4,3l ; 4,7l ; 5,7l ... Nie sprawdzam komputerowo, tylko metodą "tankuj do pełna i sprawdź" ... Nie wiem czy mi się taki akurat "silnik" oszczędny trafił, czy poprostu to auto przy takiej mocy i takiej pojemności jest oszczędne. Moje auto ma przejechane już 7tys. km, a kupiłem go zaledwie w listopadzie. Powodzenia dla innych kierowców i czekam na opinię innych.

pełny raport Renault Hatchback 2.0 dCi

autor: motolukasz, dodano: 11.06.2009 10:58

Jestem bardzo zadowolony ze spalania. Nie jeżdżę wolno, również nie przesadzam. Na baku paliwa (60 litrów) można spokojnie zrobić 800 km. Codziennie jeżdzę do pracy 40 km po mieście i spalanie wychodzi mi ok 7 litrów. Na trasie udało mi się zejść do niewiarygodnych 5,4 litra przy normalnej jeździe, 5,8 przy szybkiej. Fakt, na autostradzie spalanie drastycznie wzrasta powyżej 120km/h ale jadąc w okolicach 140 - 150 km/h osiągnąlem wynik ok 8 litrów. Osoby, które piszą że na trasie pali im 8 litrów albo jadą cały czas na 3 biegu albo nie znają zasad ekonomicznej jazdy, przy czym nie oznacza to wolnej jazdy. Miałem jedna naprawę - padło koło pasowe alternatora, zerwał się pasek. W serwisie w Brnie zapłaciłem ok 800 PLN :(

pełny raport Renault Hatchback 1.6 16V WT

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane II Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane II Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Renault Megane 2

W 2002 roku rozpoczęła się produkcja Mégane II. Całkowicie zmienił się wygląd, wprowadzono nowego Diesla z bezpośrednim wtryskiem Common Rail o pojemności 1.5 dm³. Jedną z ciekawszych wersji, która pojawiła się wraz ze zmianą modelu był kabriolet ze sztywnym dachem (Coupe-Cabrio).

Zobacz dane techniczne Renault Megane II Sedan
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także