Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane II Sedan

Druga generacja modelu debiutowała w roku 2002 (jako hatchback, podobnie jak Megane I). Powodzenie Megane I zachęciło szefów Renault, by użyć tej nazwy przy stworzeniu nowego kompaktowego samochodu. Choć nowa, awangardowa linia Megane II wzorowana na modelu Avantime wzbudziła niemałe kontrowersje, w roku 2003 auto zdobyło tytuł „Samochodu Roku” i do dziś cieszy się jeszcze większą popularnością od swojego poprzednika. Od 2006 roku model dostępny jest na rynku po delikatnym liftingu. Na platformie podłogowej modelu budowany jest nowy Nissan Sentra.

Generacje Renault Megane

  • Megane II   2002 - teraz
    Renault Megane II
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane II

Silniki Renault Megane II Sedan

Lista silników:

Publikacje o Renault Megane

Renault Megane Coupe GT 220 - z wyczuciem
 
Nasz test Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM

Myśląc o sportowym coupe od Renault, od razu do głowy przychodzi nam model Megane R.S. Nie zapominajmy jednak, że obok niej w ofercie dostępna jest też nieco mniej radykalna wersja, choć również stworzona przez dział Renault Sport. Megane Coupe GT.

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Czy warto kupić: używane Renault Megane II (od 2002 do 2009)

Kompaktowe auto z Francji nie cieszy się najlepszą opinią. Wiele osób powątpiewa w jego trwałość, co ogranicza ruch na rynku wtórnym i przyczynia się do szybkiego spadku wartości. Kto świadomie podejmie decyzję o zakupie, zwykle nie żałuje. Czy warto kupić używane Renault Megane II?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane 71,38

Renault Megane 73,30

Renault Megane 81,23

Renault Megane lalunia 70,22

Renault Megane 1,4 16V 83,86

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

KrzysztofFly 89,51

versuskolobrzeg 51,54

Salwek 63,70

Megi75 62,33

Danis1987 73,11

MarcinGP 99,09

mannz 74,68

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

Zimowe buty
Zimowe buty W końcu zebrałem się do zimowego podkucia, dzień zimny niedzielny ale przynajmni...
Napełnienie klimy, i przygotowanie do kolejnych wydatków
Napełnienie klimy, i przygotowanie do kolejnych wydatków Kupując Megankę zaakceptowałem, że kilka rzeczy jest w niej niesprawnych: niedzi...
Wrzucam jedynkę, auto jedzie do tyłu - co jest grane?
Wrzucam jedynkę, auto jedzie do tyłu - co jest grane? Zacznijmy od plusów. Klima napełniana 3 tygodnie temu pięknie działa, nawet w...
Pogłoski o śmierci Meganki były mocno przesadzone
Pogłoski o śmierci Meganki były mocno przesadzone Przyczyną znikającego płynu chłodniczego (o czym pisałem w poprzednim dzienniku)...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Megane
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Citroen C4
1.4 16v VTi (95 KM)
Skoda Octavia
2.0 TDI CR DPF (150 KM)
Audi A3
1.4 TFSI (125 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Renault Megane Business Renault Megane Business
Rocznik: 2011. Przebieg: 129 200 km. Silnik: 1.5 66KM .
Cena: 31 900 zł 31 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Renault Megane Business Renault Megane Business
Rocznik: 2011. Przebieg: 119 000 km. Silnik: 1.5 66KM .
Cena: 31 900 zł 31 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane II Sedan

  • Średnia ocena
    na podstawie 464 opinii
  • 4,10
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Auto SUPER, ale firma RENO i jej ASO to qpa do kwadratu !!!! po 20.oookm zauważyłęm że na krawędziach moje opony są niemal zdarte, pojechalem do ASO sprawdzono mi zbierznosci i geometrię, niby wszystko ok i podobno wina mojego stylu jazdy, ale po 30.oookm opony na krawędziach były neimalże łyse !!!!! a auto na nich na deszczu żle zaczeło sięprowadzić, znów wizyta w ASO i znów zapeniwnie że z autem wszystko ok, ze to moja wina lub kolejin, i z łysymi oponami wygoniono mnie na ulice !!!!!!! pojechałęm więc do CentrumAutoDiagnostyk i co ?!?!? Geometria kół TOTALNIE SPIER,,,NA!!! po kontakcie z kilkoma uzytownikami Mehane II (szczegolnie wadę widać na felgach 17 calowych) okazało się że każde auto tak się zachowuje i wszędzie ASO wykręca się sianem!!! aż cztery auta pojechały ze mną do CAD i każde miało złą geometrię!!! z tymi papierami we czwórkępojechaliśmy do RenoPolska i tam Pani dyrektor od reklamacji, przyjeła każdego z nas i mają przed nosem niezbite dowody złej geometri przyznała że...

dodał: MS
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Udany samochod. (1.6 16V 115KM, Luxe Privilege) Doskonale zawieszenie, chodz nie na nasze drogi za bardzo traci sie konfort jazdy, ale cos za cos. Wydajna klimatyzacja z funkcja usuwania zaparowania. Bardzo dobre zuzycie paliwa mniej niz 6 l/100km przy 90km/h (prawie jak w katalogu) srednie (z miastem) na poziomie 6.5-7.0 l/100km. Biegi dobrze zestopniowane chodz jakos mi brakuje VI do spokojnej jazdy w trasie. Trche dokuczala mi II - przy szybkiej zmienaie biegu skrzynia potrafila zgrzytać, mozliwe ze ASO cos na to poradzi problem jest w tym ze ustarka jest dosc sporadyczna i nawet nie ma jak zademonstrowac w ASO. Bardzo dobre hamulce, przednie tarcze troche sie grzeja, ale moze tak ma byc. Przy przekraczniu 10km/h po uruchomieniu silnika denerwujacy halas wydawany prawdopodobie przez sterowanie blokady zamka. Wyciszenie doskonale do 100km/h pozniej moglo by byc ciszej, ale da sie wytrzymac. Do elektronicznego gazu trzeba sie przyzwyczaic. Karta Renault dziala doskonale. ESP/ASR nie przeszkadza...

dodał: Kotek
Renault Megane Sedan 1.5 dCi (85 KM)

Zauważyłem jeszcze inne usterki, którymi będę dręczył w najbliższych miesiącach serwisantów: - niedokładne spasowanie elementów karoserii (jeden błotnik bardziej odstaje), odstające drzwi już naprawiłem!!!! - dziwne stuki w kolumnie kierownicy (w Clio było to poluzowanie kolumny kierownicy) przy jeździe po "kocich łbach" - jaśniejszy kolor lakieru (jedna warstwa?) na wewnętrzej powierzchni drzwi pasażera, prawie nie do zauważenia ale chłopaki w myjni są dokładni - powłoka lakieru wydaje się bardzo "miękka". Naprawdę niewiele potrzeba aby powstało zarysowanie - opisane wyżej stuki i złe spasowanie elementów deski rozdzielczej - kiedy nie jedziesz z pasażerem, bardzo stuka o jego fotel dolna część (plastikowa) pasa bezpieczeństwa (trudne do opisania, trzeba zobaczyć i usłyszeć) - słaba czułość radia (moc i głośniki wystarczające) - automatyczne światła właczają sie kiedy jest już naprawdę szaro, a wydaje mi się że powinny trochę wcześniej O NASTĘPNYCH "ODKRYCIACH" BĘDĘ INFORMOWAŁ....

dodał: Dominik Cichy, dominik.cichy@hli.org.pl
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Samochód jest bardzo przyzwoicie wykonany, dobra jakość plastików i tapicerki (chociaż osobiście najbardziej lubię welur). Na razie nic się w nim nie zepsuło. Zalety: Rewelacyjne hamulce, dobre zawieszenie, ergonomiczny środek (a przy tym ładny), dobrze wyprofilowane fotele. No i uważam że jest ładny... Wady: Kierownicą można kręcić i kręcić - ponad 4 obroty pomiędzy skrajnymi wychyleniami kół! Elektroniczny pedła gazu - kupując następny samochód zwrócę na to większą uwagę! Stosunkowo miękkie zawieszenie - trzyma się drogi bardzo dobrze, ale trochę ciężko wyczuć w którym momencie zaczynasz się ślizgać Skrzynia biegów - zdecydowanie najgorszy element mechanizmu przeniesienia napędu - mało precyzyjna, o dużym wychyleniu lewarka. I na dodatek ciężko chodzi. Dodatkowo pedał sprzęgła późno "chwyta" - szybka zmiana biegów grozi czasami delikatnym zgrzytem... Samochód polecam do normalnej, przyjemnej jazdy - ale jak ktoś lubi szybko (i kręto) jeździć to chyba lepiej Focus albo 147.

dodał: Metaxa
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

witam uważam że w aucie tej klasy i za takie pieniądze powinno się otrzymać coś co przynajmniej przez 4,5 lat normalnego użytkowania (około 100 tys. km) nie będzie nastręczać problemów . Niestety w moim renaulcie przez 3 lata usterce uległo:1.mechanizm podnoszenia szyby 2.łożyska mcpersona 3.mechanizm zmiennych faz rozrządu 4.czujnik położenia wału korbowego Serwis nic nie zrobił z zacinającym się rozrusznikiem ,czy z wiecznie stukającą przekładnią kierowniczą podobno ten typ tak ma. Można jeszcze wspomnieć o świerszczach w drzwiach czy skrzyni biegów która działa jak w ursusie . Podsumowując uważam że za 60 000 lepiej kupić jakieś auto made in Korea przynajmniej jak się coś popsuje można powiedzeć że to koreańczyk , choć coraz więcej się mówi że wcale nie takie one złe a wręcz przeciwnie.Jeśli ktoś ma problemy z gasnącym silnikiem może pomóc czyszczenie prepływomierza powietrza. Pozdrawiam i życzę bezawaryjnego użytkowania meganek jeśli to możliwe.

dodał: jupiter
  • Zalety
  • + ergonomia
  • + silnik
  • Wady
  • - widoczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane III Grandtour GT Facelifting (2014) Renault Megane III RS 275 Trophy (2014) Renault Megane 2005 Renault Megane III Hatchback Facelifting Renault Megane RS Renault Megane R26.R Renault Megane III RS Red Bull Racing RB8 Renault Megane I Kombi - galeria społeczności Renault Megane I Hatchback - galeria społeczności Renault Megane Coupe GT
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane I 1.6 i 16V (107KM) 2002r.
    dodał: michal_EZG, 22.07.2013

    Instalacja bardzo dobra, jak na razie 0 problemów, praktycznie nie odczuwam różnicy z jazdy na LPG a na PB. Auto wyciaga 210km/h tak samo jak na PB, a dzisiaj ze swiatel na odcinku ok 300m nie zdolala mnie wyprzedzic Accord 2.4 Vtek ;) (7gen, nie zdołała na tyle żeby wjechac na mój pas). Spalanie w zależności gdzie tankuje, ale przeważnie na Orlenie okolo 8.5-9 l/100 (miasto/trasa 50/50%). POLECAM KME Nevo

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
52 304
Przejechany dystans
32 341 457 km
Zatankowanego paliwa
1 718 514 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 011
Wydanych pieniędzy
2 704 410 zł
Średnie wydatki na auto
1 328 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 270
Wydanych pieniędzy
3 013 051 zł
Średnie wydatki na auto
1 480 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 036)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane II Sedan

Na podstawie 215 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: krozy, dodano: 17.01.2010 19:25

Zanim opiszę swój raport mała dygresaj do raportu "Jasko": albo kolega jest przykładem jak nie należy jeździć, albo jest to próba zafałszowania średniej (mała liczba wpisów więc próba udana) świadczy o tym minimalne spalanie OSZCZĘDNE na długiej trasie 7,5 l/100km... (to raczej spalanie przy 150 na autostradzie lub dynamiczne, częste wyprzedzania połączone z częstym hamowaniem i przyspieszaniem). Moje spalanie średnie jest w warunkach zimowych 60% w trasie (śr. prędkość 50km/h)więc można je uznać za średnie maxymalne. Co do minimum (5,8) to "ekodriving" bez klimy (była jesień hehe) kilka spokojnych wyprzedzeń, prędkość dozwolona do 90. Nie wim jak producent osiągnoł 5,5? Średnie producenta nie uwzględniają rozgrzewania silnika chyba!?. Auto ma 6 tyś przebiegu więc chyba dotarte, choć są opinie że dopiero po 10 tys. Mój komputer pokładowy zawyża spalanie o 0,2 l/100km. Należę do spokojnych kierowców choć żona czasem na mnie krzyczy wiadomo z dzieciakami! Stąd małe spalanie w mieście gdyż wyznaje zasadę że w mieście "szybciej jedziesz - dłużej stoisz na światłach! Pozdrawiam!

pełny raport Renault Hatchback 1.4 16v TCe

autor: Reins, dodano: 19.09.2014 10:12

Średnie spalanie na ogół oscyluje w granicach 5-6 litrów (Przeważnie 5,5). Jeżdżę w większości po niedużym mieście + 1 lub 2 dłuższe trasy w tygodniu. Na 500 km trasie z Leszna do Jastrzębiej Góry, w większości na drogach szybkiego ruchu (prędkości 120, 140, czasem 160) średnie spalanie wyszło równe 5/100. Zimą jeżdżąc tylko w mieście maksymalnie wychodzi 6,6/100. Minimalne spalanie jakie udało mi się uzyskać to 3,8/100, ale nie przekroczyłem 90 km/h i cały czas klima wyłączona. Styl mojej jazdy to: dynamiczne przyspieszanie, gdzie mogę to hamuję silnikiem, staram się maksymalnie długo utrzymywać stałą prędkość. Na ogół jazda z godnie z przepisami i ewentualnie 10,20 km/h więcej niż dozwolone. Generalnie Meganka to bardzo oszczędne i bezawaryjne auto. 105 KM może szału nie robi, ale da się dynamicznie jechać. Wyprzedzanie z 6 biegu nie stanowi problemu. Dotychczas z autem nie było żadnego problemu.

pełny raport Renault Hatchback 1.5 dCi

autor: Wojtek, dodano: 11.07.2013 23:44

Renault Megane II, silnik diesel, 82KM, wersja hatchback, auto z 2005 roku, użytkuje go jako drugi właściciel od 2012 roku, czyli ponad rok i muszę przyznać, że to dobre auto w klasie średnich, numerem jeden tego auta jest niskie spalanie, na trasie, jadąc non stop, np. autostradą, potrafi ono spalić 4,1 l na 100km, oczywiście bez klimatyzacji i bez otwartych okien na maksa. w mieście pali od 5,3l do 6l średnio, przy jeździe z większym bagażem, lub w korkach, z klimatyzacją dochodzi do 7l. więc jest okey. co do napraw, części w miarę tanie, ale ja przez ten rok użytkowania nie miałem poważnych napraw, jedyne drobne wymiany; drążek, czy jedna część przy chłodnicy bo olej kapał, poprzedni właściciel wymieniał już kilka rzeczy, jednak ogólnie auto sprawne i na plus. przy obecnym przebiegu faktycznym 148 000 km. idealne dla początkujących na pewno.

pełny raport Renault Hatchback 1.5 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane II Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane II Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Renault Megane 2

W 2002 roku rozpoczęła się produkcja Mégane II. Całkowicie zmienił się wygląd, wprowadzono nowego Diesla z bezpośrednim wtryskiem Common Rail o pojemności 1.5 dm³. Jedną z ciekawszych wersji, która pojawiła się wraz ze zmianą modelu był kabriolet ze sztywnym dachem (Coupe-Cabrio).

Zobacz dane techniczne Renault Megane II Sedan
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także