Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane III Coupe

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2008 roku. Podobnie, jak jego poprzednik Megane III wzbudził kontrowersje swoim wyglądem zaraz po pojawieniu się na rynku. Projektanci znów zdecydowali się na rewolucyjne zmiany w stylistyce popularnego kompaktu Renault. Auto, które w nowym wydaniu z przodu nieco upodobniło się do Laguny, częściowo bazuje na prototypie Megane Coupe Concept. Jest większe od modelu drugiej generacji, rozmiarami przewyższa też większość swoich konkurentów w segmencie C.

Renault Megane Coupe GT Line - widok z tyłu
Renault Megane Coupe GT Line - prawy bok
Renault Megane Coupe GT Line - lewy bok
Renault Megane Coupe GT Line - widok z przodu

Generacje Renault Megane

  • Megane III   2008 - teraz
    Renault Megane III
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

AC-sfakcja

 
65%

Pierwszy rzut oka

Grzecznie, jak najmniej ostrych linii i udziwnień. Ta poprawność polityczna odbiła się na sylwetce Megane. Bryła jest zwarta, ale mało oryginalna. Pas przedni nieco przekombinowany, dynamicznie auto prezentuje się tylko z tyłu.

 
85%

Co jest w środku

Renault pragnie, by Megane był traktowany jak najważniejszy rywal VW Golfa. Więc wnętrze auta ma dorównać liderowi rynku. Materiały wysokiej jakości, kilka ciekawych rozwiązań (wyświetlacz radia przy podszybiu; prędkościomierz elektroniczny, ale bardzo czytelny).

 
77%

Jak bardzo Ci wygodnie?

Duży komfort jazdy, biorąc pod uwagę pracę zawieszenia czy układu kierowniczego. Z przodu wygodnie jak na twoim ulubionym fotelu w salonie. Ale z tyłu najlepiej wozić tylko dzieci albo kobiety drobnej postury, bo innym będzie zdecydowanie za ciasno.

 
73%

Co słychać pod maską?

Przeciętny kierowca, który mówiąc: „samochód”, myśli: „transport” w zupełności zadowoli się benzynowymi jednostkami 1.4l 130KM lub 1.6l 110KM. Ta pierwsza pewnie okaże się nawet bardziej niż wystarczająca. Diesle 1.5dCi oraz 1.9dCi mają takie same moce i choć kosztują straszne pieniądze, to przynajmniej są oszczędne. Dla prawdziwych szaleńców jest coś jeszcze – benzynowy silnik 2.0 250KM…

 
85%

Praktycznie rzecz biorąc

Bagażnik nie tylko foremny, głęboki, ale i jeden z największych w klasie (405 litrów!). Kierowców z zamiłowaniem do porządku ucieszy też „francuska myśl praktyczna”: wiele przemyślanych schowków na wiele niezbędnych podczas jazdy przedmiotów.

 
61%

Fajnometr ;)

To może być najbezpieczniejszy kompakt na rynku. Ale na pewno nie najbardziej atrakcyjny. Musiałbyś mieć naprawdę słabe serce, żeby skradło ci je Megane.

 
79%

W trosce o Twój portfel

Z awaryjnością tego auta jest co prawda bardzo różnie, ale niecałe 60 tys. zł za podstawową wersję z całkiem niezłym wyposażeniem to niedużo. Do tego to Renault, a Renault lubi dawać na swoje auta spore upusty.

Jednym zdaniem

Dlaczego kupić?

Bo to dojrzały, funkcjonalny samochód, który chce aspirować do pozycji lidera swojego segmentu. Skorzystasz na tym, że Renault ma wiele do udowodnienia.

Dlaczego nie kupić?

Bo to auto pozbawione polotu, skrojone pod gusta konserwatystów, którzy myśląc: kompakt, mówią: Golf.

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane III

Silniki Renault Megane III Coupe

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Wraz z nową generacją gama silników też została odświeżona. Już podstawowy, benzynowy motor o pojemności 1.6l i mocy 100KM radzi sobie z autem całkiem nieźle. Jest też wersja o 10KM mocniejsza, ale nie opłaca się jej kupować – lepiej skusić się na 1.4l, z którego Renault wycisnęło 130KM. W nim poczujecie różnicę w mocy. Średnio spala około 7l/100km i pozwala zobaczyć na liczniku „setkę” w czasie poniżej 10 sekund, czyli całkiem nieźle. Jest nawet jeszcze mocniejszy silnik – z pojemności 2.0l generuje 140, 165 lub nawet 180KM. Jeśli chodzi o diesle to też jest z czego wybierać. 1.5dCi ma 85 lub 105KM. Jest oszczędny i pracuje cicho, choć zimny tradycyjnie trochę meczy dźwiękiem. Słabszy wystarczy statecznym kierowcom, a mocniejszy pozostałym, bo całkiem zgrabnie napędza samochód. Oczywiście są też mocniejsze wersje – 1.9l 130KM oraz 2.0l 160KM. Jeżdżą naprawdę bardzo dobrze, ale wszystko, co fajne jest drogie – w wydaniu Renault również.

Publikacje o Renault Megane

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Renault Megane Coupe GT 220 - z wyczuciem
 
Nasz test Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM

Myśląc o sportowym coupe od Renault, od razu do głowy przychodzi nam model Megane R.S. Nie zapominajmy jednak, że obok niej w ofercie dostępna jest też nieco mniej radykalna wersja, choć również stworzona przez dział Renault Sport. Megane Coupe GT.

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 6 artykułów o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane  90,91

Renault Megane Coupe-Ślicznotka :) 74,81

Renault Megane "FRANCA" 88,03

Renault Megane lalunia 68,15

Renault Megane KARMAN  107KM 80,90

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

mannz 63,71

Artur 126097 87,31

nawrockim 68,15

Scigal 63,50

kseal12 42,25

MeganeIIMariusz 83,09

Salwek 73,37

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

Pierwsza... dewastacja
Pierwsza... dewastacja W ubiegłym miesiącu musiałem zostawić samochód na noc pod szpitalem. Cena postoj...
Pogłoski o śmierci Meganki były mocno przesadzone
Pogłoski o śmierci Meganki były mocno przesadzone Przyczyną znikającego płynu chłodniczego (o czym pisałem w poprzednim dzienniku)...
Zimowa drzemka
Zimowa drzemka No i w końcu stało się, pierwszy raz auto kompletnie mi zamarzło. Spodziewałem s...
Pierwsza (para)usterka ;D
Pierwsza (para)usterka ;D Długo nie było co tu popisać bo i nic specjalnego się nie działo. Ale przyszła ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Megane
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Dacia Logan
1.2 16V LPG (75 KM)
Volkswagen Jetta
2.0 TDI (150 KM)
Seat Leon
1.6 TDI CR (90 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Renault Megane 1.5 DCi Business Renault Megane 1.5 DCi Business
Rocznik: 2012. Przebieg: 112 207 km. Silnik: 1.5 66KM .
Cena: 32 900 zł
Renault Megane III 1.5 DCi 110km Expression Renault Megane III 1.5 DCi 110km Expression
Rocznik: 2011. Przebieg: 128 029 km. Silnik: 1.5 81KM .
Cena: 30 900 zł

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane III Coupe

  • Średnia ocena
    na podstawie 22 opinii
  • 4,22
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - widoczność
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane GT 2010 Renault Megane III Coupe GT Facelifting (2014) Renault Megane III Grandtour GT Facelifting (2014) Renault Megane III Hatchback Facelifting (2014) Renault Megane III Hatchback Facelifting 1.2 TCe 115KM - galeria redakcyjna Renault Megane Coupe GT Renault Megane CC Monaco GP Renault Megane III kombi GT 220 Renault Megane CC Renault Megane I
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane II 2.0 i 16V (135KM) 2004r.
    dodał: Explorer, 30.01.2015

    Jest to już mój kolejny samochód na gaz , kupiłem go od znajomego który okazyjnie kupił sobie inny samochód a mi odsprzedał ten samochód z przebiegiem 100 tyś km w czym 15 tyś było zrobione na gazie z założoną instalacją firmy lovato , ja przejechałem 50 tyś i nie mam z nią żadnych problemów , Serwisuje samochód w autoryzowanym serwisie . Wszystko jest wymieniane na czas . Spalanie w granicach 10-12 litrów lpg.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
57 607
Przejechany dystans
35 029 130 km
Zatankowanego paliwa
1 902 535 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 700
Wydanych pieniędzy
2 964 381 zł
Średnie wydatki na auto
1 346 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 389
Wydanych pieniędzy
3 365 852 zł
Średnie wydatki na auto
1 528 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 203)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane III Coupe

Na podstawie 45 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Zibizycho, dodano: 12.08.2014 22:45

Kupiłem to auto bo była naprawdę bardzo dobra okazja Klient potrzebował szybko gotówki a ja chciałem coś innego no i nie powiem wizualnie jest nie zła. Oprócz renówki mam jeszcze Opla omegę 2,2 sedana a wcześniej był Opel Astra, Audi A6, WV Passat,Chrysler Voyager i kilka innych. Jeżeli chodzi o spalanie to muszę przyznać że jest rewelacyjne. Na trasie 5 tys km Barcelona-Warszawa-Kolonia-Barcelona w dwie osoby + ok 400 kg bagażu z wyliczenia wyszło mi nie całe 4,6 l/100 km przy prędkościach 110 do 180 km//100. 2/3 autostrady 1/3 drogi krajowe. Zanim dojechałem do polski komputer wskazywał 4,2 l no ale wiadomo jaka jazda jest w Polsce. W mieście bez problemów mieszczę się 5,5, 5,6L. Mówiąc miasto mam na myśli Barcelonę przy której Warszawa to bardzo drożne miasto. Bardzo dobre hamulce To tyle plusów tego wózka A teraz minusy. Przy 170km/godz wiatr zerwał mi tylny spojler a trzecim światłem stopu, powyżej 130 głośno w kabinie, powyżej 150 wręcz nie słychać własnych myśli hałas opływającego powietrza jest nie do zniesienia, radio bardzo kiepskiej jakości a odtwarzacz CD odmawia posłuszeństwa po dwóch trzech płytach, wykończenie wnętrza woła o pomstę do nieba, użyte materiały a szczególnie materiał na kierownicy to chyba były wyciągnięte ze śmietnika, twarde łatwo rysujące się plastiki o jakości godnej Bangladeszu, na zakrętach trzeba bardzo uważać tył samochodu ucieka w bok, jazda po nierównych lub dziurawych drogach przypomina jazdę wozem konnym, bardzo kiepskie wyciszenie podwozia, układ kierowniczy zbyt lekko chodzi ma się wrażenie że zaraz nas nie posłucha. To tylko niektóre z wad tego samochodu. Oprócz nich jest jeszcze elektronika która wysiada w najmniej odpowiednim miejscu W porównaniu a oplem to naprawdę kiepska klasa nie mówiąc o Audi czy Chryslerze. Reasumując Jest to mój pierwszy francuski samochód i ostatni. Dobry silnik dobre osiągi, dobra idea ale wykonanie a przede wszystkim użyte materiały to naprawdę trzeci świat. Jeśli chcecie dobrego samochodu to z europejskich tylko niemiecki lub szwedzkie a z pozostałej części świata japoniec lub amerykaniec np Chrysler lub Dodge. To gwarancja na długie lata.

pełny raport Renault Kombi 1.5 dCi

autor: Aster, dodano: 17.08.2011 22:11

Spalanie jak na benzynę oraz taką dynamikę idealne. Miasto - chociaż miasto miastu nie równe oraz dodatkowo nie jeżdzę dużo po mieście, to wynik 7.5l/100km, a poruszam się po Krakowie tyle że ani w godzinach szczytu ani na krótkie dystanse - średnio około 15km zrobię jak już wyruszę, po drodze pare korków i około 7 do 7.5 bierze. Jak poruszam się zakopianką w stronę Zakopanego to przy trasie 7km w jedną stronę bierze mi 6l/100km ale na korki nie trafiam i poprostu wsiadam jadę dojeżdzam i koniec jazdy. Długa trasa - 400km dodatkowo przez takie miasta jak Częstochowa i Łódź/Zgierz to wynik 5.2l - nie było to typowe eco ale nie było też szaleństwo na drodze. Gdzie można było to i ponad 100, a na fragmentach autostradowych koło 140. Sprawdzane oczywiście na zasadzie - od tankowania do tankowania aczkolwiek zaznaczę, że komputer póki co z moich obserwacji nie przekłamuje zarówno w kwestii średniego spalania jak i ilości spalonego paliwa z baku. Autko kupione miesiąc temu zrobiło do dziś dnia już 1.5kkm i prócz rozrządu, olejów nie miało nic robione przeze mnie - przebieg 176200 w chwili zakupu. Pozdrawiam wszystkich zadowolonych posiadaczy Meg

pełny raport Renault Coupe 1.6 i 16V

autor: tps4eu, dodano: 09.05.2013 10:50

Witam, spalanie Renault Megane II przy silniku 1.6 16V jest na przyzwoitym poziomie. Mieszkam w Łodzi, przy spokojnej jezdzie w miescie auto pali +/- 9litrow/100km. Zima zwiekszylo sie do 10litrow/100km. Ale jest to maks co ten silnik wezmie nawet przy ostrzejszej jezdzie. Jesli chodzi o trase, to predkosc 120km/h daje nam srednia 6,7litrow/100km. Jesli zwiekszymy ja do 150-160km/h zwieksza sie rowniez spalanie do 9litrow/100km. Jednym slowem nie ma co gonic przy silniku 1.6l... Przejechalem autem ponad 10tys km. Drozszy rozrzad niz u pozostalych marek, poniewaz bedzie kosztowal okolo 1000zl (rozrzad, pasek, kolo zmiennych faz rozrzadu). Natomiast pozostale czesci w niezlych cenach. Silnik benzynowy ma wieksze szanse na trafienie normalnego mechanika, jest prosty w obsludze. Poprzednio mialem diesla i nikt nie wiedzial co sie z nim dzialo, a troche sie najedzilem po roznych najomych i siedzialem przy wielu forach internetowych. W tym przypadku silnik praktyznie bez obslugowy, wymiana rozrzadu, plynow i jezdzic. Oswietlenie drogi swietne, zawieszenie fajnie sie zachowuje, silnik ciagnie do czerwonych obrotow, mozna poczuc frajde z jazdy. Jesli chodzi o sam mode Megane II to dobrze zrobiony, duzo schowkow, duzy bagaznik, duzo miejsca na tylnych siedzeniach (fotele nie przyciskaja kolan). Mysle ze trafny wybor przy budzecie okolo 15/20tys zlotych. Polecam

pełny raport Renault Sedan 1.6 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane III Coupe

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane III Coupe

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Renault Megane III Coupe
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także