Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane III Coupe

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2008 roku. Podobnie, jak jego poprzednik Megane III wzbudził kontrowersje swoim wyglądem zaraz po pojawieniu się na rynku. Projektanci znów zdecydowali się na rewolucyjne zmiany w stylistyce popularnego kompaktu Renault. Auto, które w nowym wydaniu z przodu nieco upodobniło się do Laguny, częściowo bazuje na prototypie Megane Coupe Concept. Jest większe od modelu drugiej generacji, rozmiarami przewyższa też większość swoich konkurentów w segmencie C.

Renault Megane Coupe GT Line - widok z tyłu
Renault Megane Coupe GT Line - prawy bok
Renault Megane Coupe GT Line - lewy bok
Renault Megane Coupe GT Line - widok z przodu

Generacje Renault Megane

  • Megane III   2008 - teraz
    Renault Megane III
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

AC-sfakcja

 
65%

Pierwszy rzut oka

Grzecznie, jak najmniej ostrych linii i udziwnień. Ta poprawność polityczna odbiła się na sylwetce Megane. Bryła jest zwarta, ale mało oryginalna. Pas przedni nieco przekombinowany, dynamicznie auto prezentuje się tylko z tyłu.

 
85%

Co jest w środku

Renault pragnie, by Megane był traktowany jak najważniejszy rywal VW Golfa. Więc wnętrze auta ma dorównać liderowi rynku. Materiały wysokiej jakości, kilka ciekawych rozwiązań (wyświetlacz radia przy podszybiu; prędkościomierz elektroniczny, ale bardzo czytelny).

 
77%

Jak bardzo Ci wygodnie?

Duży komfort jazdy, biorąc pod uwagę pracę zawieszenia czy układu kierowniczego. Z przodu wygodnie jak na twoim ulubionym fotelu w salonie. Ale z tyłu najlepiej wozić tylko dzieci albo kobiety drobnej postury, bo innym będzie zdecydowanie za ciasno.

 
73%

Co słychać pod maską?

Przeciętny kierowca, który mówiąc: „samochód”, myśli: „transport” w zupełności zadowoli się benzynowymi jednostkami 1.4l 130KM lub 1.6l 110KM. Ta pierwsza pewnie okaże się nawet bardziej niż wystarczająca. Diesle 1.5dCi oraz 1.9dCi mają takie same moce i choć kosztują straszne pieniądze, to przynajmniej są oszczędne. Dla prawdziwych szaleńców jest coś jeszcze – benzynowy silnik 2.0 250KM…

 
85%

Praktycznie rzecz biorąc

Bagażnik nie tylko foremny, głęboki, ale i jeden z największych w klasie (405 litrów!). Kierowców z zamiłowaniem do porządku ucieszy też „francuska myśl praktyczna”: wiele przemyślanych schowków na wiele niezbędnych podczas jazdy przedmiotów.

 
61%

Fajnometr ;)

To może być najbezpieczniejszy kompakt na rynku. Ale na pewno nie najbardziej atrakcyjny. Musiałbyś mieć naprawdę słabe serce, żeby skradło ci je Megane.

 
79%

W trosce o Twój portfel

Z awaryjnością tego auta jest co prawda bardzo różnie, ale niecałe 60 tys. zł za podstawową wersję z całkiem niezłym wyposażeniem to niedużo. Do tego to Renault, a Renault lubi dawać na swoje auta spore upusty.

Jednym zdaniem

Dlaczego kupić?

Bo to dojrzały, funkcjonalny samochód, który chce aspirować do pozycji lidera swojego segmentu. Skorzystasz na tym, że Renault ma wiele do udowodnienia.

Dlaczego nie kupić?

Bo to auto pozbawione polotu, skrojone pod gusta konserwatystów, którzy myśląc: kompakt, mówią: Golf.

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane III

Silniki Renault Megane III Coupe

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Wraz z nową generacją gama silników też została odświeżona. Już podstawowy, benzynowy motor o pojemności 1.6l i mocy 100KM radzi sobie z autem całkiem nieźle. Jest też wersja o 10KM mocniejsza, ale nie opłaca się jej kupować – lepiej skusić się na 1.4l, z którego Renault wycisnęło 130KM. W nim poczujecie różnicę w mocy. Średnio spala około 7l/100km i pozwala zobaczyć na liczniku „setkę” w czasie poniżej 10 sekund, czyli całkiem nieźle. Jest nawet jeszcze mocniejszy silnik – z pojemności 2.0l generuje 140, 165 lub nawet 180KM. Jeśli chodzi o diesle to też jest z czego wybierać. 1.5dCi ma 85 lub 105KM. Jest oszczędny i pracuje cicho, choć zimny tradycyjnie trochę meczy dźwiękiem. Słabszy wystarczy statecznym kierowcom, a mocniejszy pozostałym, bo całkiem zgrabnie napędza samochód. Oczywiście są też mocniejsze wersje – 1.9l 130KM oraz 2.0l 160KM. Jeżdżą naprawdę bardzo dobrze, ale wszystko, co fajne jest drogie – w wydaniu Renault również.

Publikacje o Renault Megane

Renault Megane Coupe GT 220 - z wyczuciem
 
Nasz test Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM

Myśląc o sportowym coupe od Renault, od razu do głowy przychodzi nam model Megane R.S. Nie zapominajmy jednak, że obok niej w ofercie dostępna jest też nieco mniej radykalna wersja, choć również stworzona przez dział Renault Sport. Megane Coupe GT.

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Czy warto kupić: używane Renault Megane II (od 2002 do 2009)

Kompaktowe auto z Francji nie cieszy się najlepszą opinią. Wiele osób powątpiewa w jego trwałość, co ogranicza ruch na rynku wtórnym i przyczynia się do szybkiego spadku wartości. Kto świadomie podejmie decyzję o zakupie, zwykle nie żałuje. Czy warto kupić używane Renault Megane II?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane Renatka 80,44

Renault Megane Ren@tk@ 81,93

Renault Megane  90,92

Renault Megane Coupe-Ślicznotka :) 74,67

Renault Megane 159KM/376NM 76,16

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

Euzebiusz 94,59

espacefan 65,84

Danis1987 71,02

Volfodzio 88,93

KrzysztofFly 89,76

Salwek 61,99

17damian17 49,33

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

Mandat i obtarcie
Mandat i obtarcie Witajcie Jak w temacie czyli mandat i obtarcie: Ustrzelili mnie fotoradarem, ...
"Dole"
Nareszcie po wszystkich opłatach, daninach, dolach, działkach, procentach, harac...
To już jest koniec, nie ma już nic
To już jest koniec, nie ma już nic A dokładnie jest pod domem auto, którego na 99% będę chciał się pozbyć. Sytuacj...
Spalanie
Spalanie Cóż. Czegóż się spodziwać mogłem po 275 KM. Jednocyfrowe spalanie odeszło i ra...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Megane
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Ford Focus
2.0 Duratorq TDCi DPF (115 KM)
Ford Focus
1.6 TDCi (105 KM)
Seat Leon
1.4 TSI ACT (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 71 900 zł
Zyskujesz: 14 703 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.4 100KM, benzynowy.
Cena: 64 200 zł 51 900 zł
Zyskujesz: 12 300 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane III Coupe

  • Średnia ocena
    na podstawie 22 opinii
  • 4,22
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - widoczność
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane III Grandtour - galeria społeczności Renault Megane III Hatchback Facelifting 1.2 TCe 115KM - galeria redakcyjna Renault Megane Coupe Renault Megane III Cabrio Facelifting GT (2014) Renault Megane III RS 275 Trophy (2014) Renault Megane III RS Red Bull Racing RB8 Renault Megane Grandtour Renault Megane III Coupe GT Facelifting (2014) Renault Megane Grandtour 2.0 16V - galeria redakcyjna Renault Megane GT 2010
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane I 1.6 i 16V (107KM) 2002r.
    dodał: michal_EZG, 22.07.2013

    Instalacja bardzo dobra, jak na razie 0 problemów, praktycznie nie odczuwam różnicy z jazdy na LPG a na PB. Auto wyciaga 210km/h tak samo jak na PB, a dzisiaj ze swiatel na odcinku ok 300m nie zdolala mnie wyprzedzic Accord 2.4 Vtek ;) (7gen, nie zdołała na tyle żeby wjechac na mój pas). Spalanie w zależności gdzie tankuje, ale przeważnie na Orlenie okolo 8.5-9 l/100 (miasto/trasa 50/50%). POLECAM KME Nevo

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
51 920
Przejechany dystans
32 248 678 km
Zatankowanego paliwa
1 704 709 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 979
Wydanych pieniędzy
2 687 587 zł
Średnie wydatki na auto
1 332 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 216
Wydanych pieniędzy
3 010 688 zł
Średnie wydatki na auto
1 493 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 017)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane III Coupe

Na podstawie 42 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: BTT, dodano: 19.01.2010 13:32

Na początku powiem, że auto zrobione na 170KM. Silnik dCi pracuje cicho, a na wysokich obrotach przyjemnie warczy. Na trasie sprawdzałem się z Audi A6 3.0TDi i BMW 530d - nie mogą odejść. Mina kierowcy A6 bezcenna. Trochę gorzej ze startu od świateł. Z innym 530d nie tak bardzo ale jednak zostaję z tylu. W aktualnych warunkach zimowych świetnie sprawdza się kontrola trakcji. Nie zarzuci tyłu auta na zakręcie. Podczas ruszania dawkuje moc na koła i nawet na śniegu z gazem w podłodze nie buksują bez potrzeby. W niektórych miejscach (podjazdy), gdzie sporo aut gubi przyczepność, Meganką można spokojnie podjechać (i WYJECHAĆ). Jeśli już się tak rozpisałem to warto dodać, że w tym aucie należy dbać o turbinę. Nie przekraczam 2tys. obr. na zimnym silniku. Po rozgrzaniu można już cieszyć się mocą. Po jeździe zawsze odczekuję przed zgaszeniem aby turbina ostygła. Teraz coś o spalaniu. Mój styl jazdy ostry, dlatego max średnie spalanie 7,3 l/100km (cykl mieszany, dane z niecałych 1000km. Wydaje mi się, że w tych 1000KM jest raczej przewaga miasta. Zanim przyszła zima na komputerze było 7 l/100km). Jeśli nie szalejesz to można zejść poniżej 7 l/100km w cyklu mieszanym. W mieście największe spalanie jakie zaobserwowałem to ok. 8 l/100km (przy ciężkiej nodze, reset danych na stacji po pełnym tankowaniu, dane z kilku kilometrów) Na trasie jeśli włączysz 6-ty bieg i tempomat na 100km/h to spalanie w okolicach 5 l/100km. Przy mocnych nerwach można zejść poniżej 5l/100km jednak auto zachęca do szybszej jazdy. Auto samo w sobie niezłe. Jako rodzinne w wersji hatchback nie polecam bo jest mało miejsca na nogi z tyłu. Dla mnie to nie wada bo zabieram najwyżej 1 pasażera. Jest w tym aucie kilka fajnych rozwiązań, które są proste a cieszą. Np. wlew paliwa, nie ma korka tylko otwierasz klapkę, wkładasz pistolet, tankujesz, wyciągasz pistolet, zamykasz klapkę, płacisz, odjeżdżasz. Jeśli decydujesz się na Megane to polecam dorzucić felgi 17". Auto wtedy dobrze wygląda i nie jest ani za miękkie, ani za twarde. Takie w sam raz! Jeśli masz pytania co do tego auta, to pisz na maila: alibott@gmail.com Pozdrawiam

pełny raport Renault Hatchback 1.9 dCi

autor: biuro@smyczek-s, dodano: 10.11.2007 21:41

teraz pali 7 litrów srednio,ale latem 6,5 cykl mieszany (cięzka noga) jakbym jechal 100-ką na autostradzie to pewnie do 5,5 by zeszło ale nie mam takiej cierpliwości i daje buta do końca i pali mi 6-7. serwis uważam za drogi (czujnik od gasniecia silnika jakieś gówienko 450zł) ostatnio byłem na serwisie w Bydgoszczy na pieknej i powiem wam ze przeżylem szok a zarazem koszmar.zapaliła mi sie kontrolka serwis podłączyli do kompa i wykazało ze swieca do wymiany to powiedział ze kpl.okaząło się ze mają tylko 2 szt no to kazałem wymienić tylko jedną tą przepaloną podszedłem do auta i patrze a gościu siedzi w aucie odłancza komputer fajka w ryju w brudnych spodniach na siedzeniu bez folii i czorne łapy oparte na kierownicy,myślałem ze zawału dostane.Kazałem temu brudasowi wymienić żarówke postojową to klenczał pół godziny,aż nie wytrzymałem i mu powiedziałem ze zaraz nagram to na komórkę i wysle do renaulta siedziby bo jak oni to gówno zrobili jak w serwisie mechanik lezy na posadce i meczy sie z wymiana postojówki-to ja na trasie jakbym miał to zmienić.Doszło do zaplaty facet podliczył i powiedziąłem mu ze ma odliczyc za pranie samochodu bo to jest niedopuszczalne co zobaczyłem. Miałem w życiu i fiaty i fordy,citroeny i to była w mojej ocenie najgorsza wizyta w serwisie. No i oczywiście zapłaciłem mniej bo musze oddac auto do prania bo mam wstręt ale naszczęscie moja żona jeździ nim na codzień. Więc autko będe sprzedawał i kupuje inne napewno nie renaulta i nie ze względu na jakość tego autka tylko nie chce jechać już do serwisu renaulta bo to nic przyjemnego. mam nowego forda i przy najbliższej wizycie w serwisie to chyba ten serwis wycałuju,a uraz jaki mi zostal po widoku tego mechanika w moim aucie obecnie przy wizycie nawet w fordzie nikt mnie nie zatrzyma jak niespodziewanie będe chciał iść zobaczyc co sie dzieje w aucie.i myślę ze każdy z nas powinien to robić bo widzicie co robią mechanicy bez naszej kontroli.

pełny raport Renault Coupe 1.9 dCi

autor: Piotr, dodano: 08.12.2011 14:45

Jeżdzę tym samochodem od lipca 2011 roku i wynik spalania jest uogólnionym wynikiem z tego okresu czasu. Średnie maksymalne spalanie to mój wynik przy jeździe po Krakowie - nie są to godziny szczytu ale są to krótkie odcinki, na których silnik się nawet nie zdąży nagrzać. Średnie minimalne również Kraków ale jeźdząc już trochę więcej (minimalnie 20km w jedną stronę) trochę korków, jazda obwodnicą. Minimalne przy "eco" to wynik z trasy 400km, 2 osoby jazda taka na jaką pozwala droga - tam gdzie 90 to 90 tam gdzie autostrada to do 120 max. Szczerze nie starałem się o ten wynik a poprostu jechałem. Wracając zaś starałem się jak najmniejsze spalanie zrobić i....spalił mi wtedy według wartości średniej z trasy 5.5l...a więc jak jedziemy to jedźmy tak jak nam się wydaje, a spalanie będzie na dobrym poziomie:) Fakt jest kapryśna na rodzaj paliwa...raz zatankowałem jakiś syf (a niby dobra stacja...) i były problemy do czasu, aż nie dostała nowego paliwa.

pełny raport Renault Coupe 1.6 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane III Coupe

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane III Coupe

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Renault Megane III Coupe
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także