Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Trafic I

Produkowany w latach od 1981 do 2001.

Generacje Renault Trafic

  • Trafic I   1981 - 2001
    Renault Trafic I
    • Wybierz generację

    • Trafic II (2001 - teraz)
    • Trafic I (1981 - 2001)

Silniki Renault Trafic I

Lista silników:

Społeczność kierowców Renault TraficautoWcentrum - społeczność Renault Trafic

najwyższe oktanyAuta - Renault Trafic

Renault Trafic 64,69

Renault Trafic Biały LU0174T 32,95

Renault Trafic Renia 37,90

Renault Trafic passenger 60,72

Renault Trafic 32,69

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Trafic

dawid1989 42,49

mazi3333 30,06

kamisdsg 71,89

janus123 30,06

stalowywilk 30,10

kubalek15 30,22

WarDriver 30,19

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Trafic

Dodanie niutonów i kucyków!
Dodanie niutonów i kucyków! Wczoraj zamieściłem wpis o wymianie oliwy i napomniałem o pomyśle zwiększenia mo...
Drobiazgi potrzebne zimą
Drobiazgi potrzebne zimą Witam Dawno nic nie zmieniałem w aucie i tym samym brakowało wpisów dlatego d...
Sobotni wyjazd - Gdańsk Ergo Arena
Sobotni wyjazd - Gdańsk Ergo Arena  Właśnie wróciłem z dzisiejszej wycieczki do Gdańska. Wybraliśmy się całą rodzi...
Nowy współpracownik.
Nowy współpracownik. Witajcie, dzisiaj pojawił się nowy współpracownik - stan licznika 38km :) Od ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Trafic

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Trafic
 

Najpopularniejsza wersja Renault Trafic

Renault Trafic

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Trafic
 

Renault Trafic najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Renault Trafic Pack Clim 9os Renault Trafic Pack Clim 9os
Rocznik: 2012. Przebieg: 124 000 km. Silnik: 2.0 85KM .
Cena: 65 900 zł
Renault Trafic 2.0 DCi L1H1 Renault Trafic 2.0 DCi L1H1
Rocznik: 2011. Przebieg: 137 865 km. Silnik: 2.0 66KM .
Cena: 39 900 zł

Używane Renault Trafic

Renault Trafic
2.0 diesel 115 KM
134 000 km, 2011
45 900 PLN
Renault Trafic
2.0 diesel 115 KM
100 000 km, 2007
29 900 PLN
Renault Trafic
2.5 diesel 146 KM
30 000 km, 2011
59 900 PLN
Renault Trafic
1.9 diesel 80 KM
285 000 km, 2002
17 900 PLN

Ocena auta Renault Trafic I

Wybrane opinie

Renault Trafic Furgon 1.9 TD (100 KM)

ZALETY. Dobre właściwości jezdne oraz komfort jazdy (jak na busa i dopóki nowy lub prawie nowy), ciekawa sylwetka, niezła dynamika, skuteczne hamulce (ale niska ich trwałość), obszerna kabina pasażerska. Ogólnie : można się nabrać i kupić... WADY (długa lista - podam tylko niektóre). Zużycie paliwa sporo wyższe (średnio o 2 litry) niż podawane (obiecywane) przez producenta. Wąski zakres obrotów użytecznych silnika (wibracje i twarda nieprzyjemna praca silnika do ok. 1900obr/min, "odcięcie" przy 3600 obr/min). Silnik stopniowo zaczyna "brać olej" od przebiegu ok. 30tys km. Luzujące się i dzwoniące osłony silnika. Dla mnie zbyt krótkie przełożenia skrzyni biegów (na autostradzie na 6 biegu można osiągnąć obroty maksymalne silnika - 3500-3600 obr.min). Często występują problemy z włączaniem 3 biegu (opory i przeskoki). Zdecydowanie za słabe ogrzewanie ; przy -20 st.C na zewnątrz śnieg pod nogami kierowcy taje dopiero po 20 minutach jazdy, osiągana temperatura w aucie przy...

dodał: wj@ogrzewaj.pl
Renault Trafic Furgon 1.9 TD (100 KM)

2005-2007 nawaliło tarcze hamulcowe,linki,zawieszenie,alternator,EGR, GMP,turbina x3,zawor turbiny,panewki.pierścienie,uszczelniacze,wentylator,przełącznik kierunkow,uszczelka pg,tłumniki. trzy razy powrót z trasy 300-500km na lawecie Straszny typ.Sprzedałem z radością

dodał: Renek
Renault Trafic Furgon 1.9 TD (100 KM)

Ogólnie jestem bardzo zadowolony, komfort rewelacja, na trasie widocznosc dwa razy wieksza niz w osobowym - wyprzedasz jak chcesz i co chcesz, Bardzo dobre nagłośnienie standartowe , rewracyjna klima, nie kradną nic ( w VW to łańcuchem do nogi ! )

dodał: Zygi007
Renault Trafic Furgon 1.9 TD (100 KM)

OGULNY WYNIK MASAKRYCZNY JEZELI CHODZI O SAMOCHODY RENAULT TRAFIC Z ROCZNIKA 2001 DO 2003 WSZYSTKO SIE SYPIE,a od 2004 wzwysz nie wiem ale z tego co widze to malo ludzi narzeka,moze jakis model mi sie trafil felerny

dodał: Niezadowolony
Renault Trafic Furgon 2.5 D (75 KM)

Moi znajomi dziwia sie ze autem 10 lat jade i nic sie powaznego nie dzieje.Troche korozja go zjada ,ale to wina poprzednika ,który kleił plakaty na bilbordach .

dodał: agatwro

Renault Trafic

58 komentarzy

51 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

dawi123456dawi123456

Witam
Od pewnego czasu w moim NISSANIE Primastar nie działa tylna dmuchawa na nogi jest ciągle na MAX ale ona nic nie reaguje sprawdzałem to pokrętło co się znajduje w podsufitce ale też nic.
Z góry dzięki
Pozdrawiam!

~rob~rob

Do ~jaro289: wydaje mi sie ze przeplywomierz ale nie jestem pewien wyjmij agr wyczysc a jak nartepnym razem zgubi moc to zatrzymaj sie zgas auto odepnij przeplywke odpal jak bedzie mial kopyto to jest to piszesz ze czasami sie tak dzieje byc morze ktos zalorzyl nie orginalny przeplywomierz i tak czasami sie dzieje moja rada kiedy juz auto odzyska kopyto to nic nie robic tylko jezdzic nawet z odpietym pszeplywomierzem ono po jakims czasie znowu straci moc w pewnym momecie za 30 minut za 3 dni niewiadomo ja juz latam tydzien z odpietym i czekam straci moc podpinam jezdrze miesiac dwa tak sie najczesciej dzieje na wiosne i na jesieni wymiana jest zalecana jak najbardziej tylko najlepiej na orginal ja mam nie orginal i takie perypetie przechodze co jakis czas jak juz opanowalem sytuacje to mi to nie przeszkadza mam 19disel 100hp 2004 jestem zadowolony z tego auta mialem tez trudnosci z wyjeciem wtrysku i tu byl problem ale znajomy mechanik opanowal sytuacje tak pozatym 8.5litra na 100km rewelacja

~Marek~Marek

to auto mówie o 1,9 diesel to porażka !!!!!!!!!!co chwile w serwisie ostatnio padł wtrysk auta nie można uruchomić. Serwis ma kłopot bo wtrysku nie można wyjąć trzeba rozbierać silnik tj ściągać głowice!!!!!!!!!!Odradzam ten samochód nie mówiąc już o setce innych usterek co po chwila wyskakujących.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
56 810
Przejechany dystans
34 630 217 km
Zatankowanego paliwa
1 875 184 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 571
Wydanych pieniędzy
2 924 505 zł
Średnie wydatki na auto
1 343 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 247
Wydanych pieniędzy
3 316 394 zł
Średnie wydatki na auto
1 523 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 177)

Testy zderzeniowe Renault Trafic

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Trafic przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Trafic dCi 115 Combi, LHD
2015

Renault Trafic
Renault Trafic 2.0dCi Passenger Expression LH
2012

Renault Trafic
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Trafic I

Na podstawie 24 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: adam, dodano: 24.04.2011 20:14

jest nie zle moj najoszczedniejszy bus a mialem transita i vito jedno ale zbyt szybki skok apetytu po przekroczeniu 110

pełny raport Renault Kabina 2.0 dCi

autor: Niezadowolony, dodano: 21.03.2006 02:07

Malo pali,ale servis Renault po prostu masakra,az strach jechac,bo niewiadomo co wymysla,zero zainteresowania o zadowolenie klijenta PŁAĆ I PŁACZ,paluchem trzeba pokazywac co maja zrobic,chyba debili zatrudnia RENAULT,jak niema napisane czegos na zleceniu

pełny raport Renault Furgon 1.9 TD

autor: luca, dodano: 24.03.2010 18:41

jak na taki samochód który posiadam jest to wersja LONG to naprawdę mało pali.

pełny raport Renault Furgon 2.5 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Trafic I

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Trafic I

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Renault Trafic I

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Trafic, oglądali także