Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Renault Twingo

Lata produkcji: 1993 - teraz
Segment: Auta małe
Miejski model segmentu A produkowany od 1993 roku. Najmniejszy samochód w ofercie marki. Projektantem Twingo pierwszej generacji był Patrick le Quement, wówczas główny designer Renault. Z drugiej strony, auto miało również wiele wspólnych cech z polskim prototypem Beskid z 1983 roku, choć Renault nie przyznało się do tej inspiracji. Nazwa Twingo powstała z połączenia słów „twist”, „swing” i „tango”. Od 2014 roku oferowana jest trzecia generacja modelu. Twingo od początku jest dużym sukcesem komercyjnym Renault – do tej pory sprzedało się w liczbie prawie 3,5 mln egzemplarzy.

Komentarze redakcji

Powagosław: Drugie Twingo było zakładnikiem sukcesu pierwszej generacji tego modelu: oczekiwano, że też będzie w jakimś stopniu wyjątkowym, charakternym maluchem. A wyszła z niego cała ówczesna nijakość Renault. Ale teraz dzięki niej (bo na jej tle) nowe Twingo znów wygląda dobrze.
Luzacjusz: Myślę sobie, że to duża sztuka stworzyć retro-malucha, szczególnie jeśli Renault nawiązuje nim do Fiata 500 (albo lepiej: do Fiata 126p). Tyle złośliwości. Z sympatią mogę powiedzieć natomiast: dobrze się stało, że Twingo II już nie ma z nami.

Twingo III

Ma dłuższy rozstaw osi oraz dodatkową parę drzwi, ale to wcale nie oznacza, że względem swojego poprzednika Renault Twingo III stało się bardziej poważne i powściągliwe. Wręcz przeciwnie, bo śladem pierwszej generacji, nowy model wnosi do segmentu mieszczuchów dużo świeżości. Czyni to choćby swoją urodą, która zgrabność, zwartość i spójność łączy z oryginalnym charakterem, detalami w stylu retro oraz możliwością dostosowania elementów wyglądu do własnego gustu.

Świetne wrażenie robi wnętrze francuskiego auta. Kokpit, który widzi przed sobą kierowca, został wystylizowany z polotem, a mimo to jego obsługa nie sprawia żadnych problemów. Kierujący może cieszyć się też z doskonałej widoczności na zewnątrz, jak i niezłej czytelności panelu wskaźników. Listę zalet uzupełnia dobre wykończenie, na które składają się dokładny montaż elementów wnętrza, kolorystyka tworzyw oraz brak gołej blachy na drzwiach czy w bagażniku (na którą cierpi wielu rywali).

Pozytywne doznania nie opuszczają nas, kiedy postanowimy sprawdzić, ile wygospodarowano w środku miejsca. Twingo okazuje się jednym z najprzestronniejszych samochodów klasy A, co oznacza wystarczającą swobodę ruchów dla pasażerów i w miarę swobodne pakowanie bagaży. Na bardzo wysoką notę zasługuje funkcjonalność wnętrza, bo dzięki pomysłowości jego twórców mnóstwo jest schowków, skrytek i uchwytów, zaś transport dużych ładunków ułatwia kilka sprytnych patentów.

Kreatywność projektantów małego Renault nie ograniczyła się do nadwozia i wnętrza. Świadczy o tym napęd samochodu, który wylądował nie z przodu, a z tyłu. To praktycznie niespotykane u konkurencji rozwiązanie poprawiło zwrotność samochodu, rozkład masy oraz pracę układu kierowniczego. Auto wprawdzie nie nadaje się do uprawiania driftingu (poślizgi kontroluje elektronika), jednak dzięki zwinności jest przyjemne w prowadzeniu. Jak na mieszczucha, oferuje też niezły komfort jazdy.

Często zdarza się, że samochody pełne ciekawych, nietypowych rozwiązań każą płacić za swoją oryginalność horrendalne pieniądze. Na szczęście tak w przypadku Renault Twingo nie jest, bo choć jego cena nie plasuje się w dolnej granicy segmentu maluchów, stosunek kosztów zakupu do wyposażenia okazuje się rozsądnie skalkulowany. Mówiąc o ofercie modelu, warto wspomnieć o pokaźnej liczbie opcji personalizacji, która powoli staje się wymogiem wśród autek do miasta.

Twingo II

Wiemy doskonale, że wygląd to sprawa indywidualnych upodobań, ale założymy się, że większość z Was przyzna, iż drugie wcielenie Twingo to najmniej urodziwa generacja małego Renault. Jest wprawdzie zwarte i ma kilka interesujących detali, jednak trudno nie odnieść wrażenia, że prezentuje się trochę zbyt poważnie, zbyt powściągliwie. Komu w głowie rozsądek, przecież i tak wybierze Clio, choćby to trzydrzwiowe.

Wnętrze ma na szczęście znacznie więcej polotu, choć trzeba zaznaczyć, że np. odważnie rozmieszczone zegary wymagają przyzwyczajenia. Łatwo odnaleźć się natomiast wśród przycisków pokładowych, bo ulokowano je tam, gdzie być powinny. Biorąc pod uwagę cenę auta, można przymknąć oko na niskiej jakości materiały wykończeniowe i przeciętny ich montaż. Proste kształty i mocne przeszklenie nadwozia pracują na dobrą widoczność.

Każdego, kto po raz pierwszy zajmuje miejsce w Renault Twingo II, zaskoczy ilość miejsca wygospodarowanego w środku. I to zaskoczy pozytywnie, bo auto bez problemu weźmie na pokład cztery dorosłe osoby. Bagażnik jest równie ciasny, jak u konkurentów, ale wiele egzemplarzy ma przesuwane tylne siedzenia, pozwalające powiększyć miejsce na walizki. Szkoda, że fotele nie zapewniają należytej wygody podróżowania.

Jeśli nie mamy przesadnych wymagań co do trakcji i komfortu, to z właściwości zawieszenia francuskiego malucha będziemy zadowoleni. Zestrojenie podwozia stanowi dobry kompromis pomiędzy stabilnością pokonywania zakrętów a skutecznością resorowania dziur. Na jakość prowadzenia pozytywny wpływ mają ponadto niezły układ kierowniczy oraz koła osadzone w narożnikach karoserii.

Brak odmiany 5-drzwiowej ograniczył grono nabywców nowego Twingo II i ogranicza zainteresowanie modelem wśród aut używanych. Taki stan rzeczy ma jednak pozytywny wpływ na ceny rynkowe małego Renault. Potencjalnych nabywców powinny ucieszyć ponadto niskie ceny większości części oraz całkiem niezła trwałość samochodu. Omijając egzemplarze z turbodoładowanymi silnikami, te ze skrzynią zautomatyzowaną Quickshift oraz te po poważnych kolizjach, zagwarantujemy sobie mało problemową eksploatację.

Twingo I

Jednobryłowa sylwetka z udanie wystylizowanymi detalami pozwoliła nadwoziu Twingo zdobyć serca wielu kierowców, zwłaszcza płci pięknej. Ale wygląd wcale nie jest największą zaletą charakterystycznej karoserii - dzięki maksymalnie skróconemu przedziałowi silnikowemu w kabinie udało się "wyczarować" zaskakująco dużo przestrzeni. Projektanci na tym jednak nie poprzestali - dołożyli jeszcze niespotykaną nigdzie indziej, przesuwaną kanapę tylną. Szkoda tylko, że zapomnieli o lepszych tworzywach wykończeniowych i staranniejszym montażu.

Przez cały okres produkcji pod maskę Renault Twingo I. generacji trafiał 1,2-litrowy motor benzynowy - najpierw w formie przedpotopowej jednostki z modelu 5, później nowo zaprojektowanej konstrukcji. Ta ostatnia otrzymała w 2000 roku 16 zaworów, dzięki czemu stała się nie tylko żwawa, ale także jeszcze oszczędniejsza niż wcześniej. Podczas jazdy francuski "maluch" od razu pokazuje, gdzie jest jego miejsce - na ciasnych uliczkach i parkingu pod marketem czuje się jak ryba w wodzie.

Niezawodność to dla sympatycznego autka Renault bardzo nieciekawa dyscyplina. Układ napędowy trapią liczne wycieki, podwozie atakuje szybko postępująca korozja, zawieszenie zużywa się w ponadnormatywnym tempie, układ hamulcowy cierpi na awarie wspomagania hamulców, a elektryka sprawia problemy zarówno we wnętrzu, jak i pod maską. Większość usterek da się jednak tanio usunąć, bo konstrukcja Twingo jest prosta, a ceny większości części - bardzo niskie.

Dane techniczne Renault Twingo

Silniki

Moc silników 55-133 KM

Poj. silników 898-1 598 cm3

Prędkość maks. 148-201 km/h

Przyspieszenia 0-100 8,7-16,4 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Renault Twingo

Średnia ocena modelu

na podstawie 335 opinii

4.10

Średnia dla segmentu: Auta małe 3.96

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Widoczność

+ Stosunek jakość/cena

Wady

- Drobne usterki

- Układ jezdny

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (83%)
NIE (17%)

Wybrane oceny kierowców Renault Twingo

To moje drugie Twingo. Te samochody albo się kocha, albo nienawidzi. Ja kochałem już I generację, stąd też kiedy pojawiła ... więcejsię możliwość zakupu II w wersji RS nie było zaskoczenia, bo wiedziałem, czego spodziewać się po tym aucie. Poza tym Twingo RS nie jeździ aż tyle, co Mini S, czy Abarthów. Samochód lubi zaskakiwać, zwłaszcza w trasie kierowców o wiele droższych samochodów. Można stwierdzić, że Twingo RS to pewnego rodzaju zabaweczka. U mnie na co dzień jeździ nim żona, ale nie ukrywam, że jak tylko mogę, to jej go podkradam (nawet w trasy). Za to wymiana filtra oleju to czysta masakra (trudny dostęp - duży silnik w małej komorze silnika). Mechanicy rzucają kluczami i mięsem :) Ale da się go wymienić ukryj
dodano 24.08.2011 przez
Mam auto z quickshiftem 5 i klimatyzacją, do jazdy miejskiej, ale i w trasie się sprawdziło. Regulowany fotel kierowcy (także ... więcejdo góry można sobie podjechać, będąc małą osobą), bieg parkingowy (autko jeździ powolutku bez dodawania gazu), inteligentna skrzynia biegów (z górki przyhamowuje silnik, a w trakcie ruszania pod górę bieg parkingowy zastępuje hamulec i lekkie dodanie gazu wprawia nas w łagodny ruch, bez miotania się wokół sprzęgła, hamulców i gazu; oraz inne detale np. można sobie jeździć na automacie, albo się przełączyć w tryb manualny). W sumie auto samo jedzie, a ja się rozglądam. Generalnie to mój osobisty samochód, ale mąż się lubi przesiadać z megane i poszaleć po mieście, bo mój maluch ma 75 koników i 16 zaworków. Na tiry się nie zasadzam, bo mam zdrowe ego, natomiast w razie potrzeby przyśpieszam. Bryła samochodu od początku mnie zauroczyła i tak zostało. Nie jest urzekająco piękna, ale ma w sobie francuski "charme". Jak wszystkie inne estetyczne detale. Jedyną wadą auta jest to, że nie mówi "dzień dobry" głosem Brada Pitta. ukryj
dodano 16.07.2008 przez
średnica zawracania 10,4m w aucie miejskim to porażka, ale ogólnie to sympatyczne auto z mega pojemnym wnętrzem bez istotnych wad,z ... więcejciekawym wyglądem zewnętrznym i pomysłową aranżacją wnętrza w wersji RIP CURL. materialy wykończeniowe b. wysokiej jakości jak na segment A. Powinni trochę popracować nad usterkowością ukryj
dodano 06.04.2012 przez
Silnik elastyczny, bardzo ekonomiczny, zrywny, nadaje się zarówno w miasto jak i w trasę - oczywiście jeśli ktoś lubi ... więcejspokojną jazdę. Skrzynia biegów bardzo precyzyjna, przełożenia idealne zgrane, ewenement w tej klasie aut. Przełożenia właściwie dobrane a skok lewarka króciutki. Tym samochodem jeździ się tak jak w samochodzie o dwie klasy wyżej, poprzednio miałem auto kompaktowe i nie widzę różnicy w prowadzeniu, a w mieście dodatkowo wszędzie mogę zaparkować.Miejsca ja na tak mały samochód jest naprawdę dużo, kierowca i pasażer podróżują wygodnie, z tyłu również wygoda dla dwóch osób, do tego duży bagażnik, największy w klasie aut małych miejskich i miejskich.W środku cichutko przy jeździe miejskiej, głośno robi się w trasie ale tylko po przekroczeniu 120 km/h przy mniejszych prędkościach ok. Co dziwne silni hałasuje od 120 do 149 km/h przy 150 do 160 jest znowu cichy.Spalanie w granicach 5,2 w mieście i 4,1 na trasie to ewenement na skalę światową. Spalanie jest rewelacyjne, na autostradzie przy prędkościach 150-170 km/h spalanie wyniosło 6,1 l/km. ukryj
dodano 24.07.2011 przez
Zobacz oceny Renault Twingo Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Renault Twingo

Pb
4,17 - 17,57
Na podstawie 261 raportów spalania
ON
4,00 - 5,07
Na podstawie 9 raportów spalania
LPG
6,07 - 10,60
Na podstawie 34 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Renault Twingo

Jestem trochę w szoku. Nigdy nie patrzyłem na spalanie, ponieważ jeżdżę zależnie od tego jak potrzebuję w danym momencie. Jeśli ... więcejtrzymałem go na BARDZO wysokich obrotach, spieszyłem się jak głupi (w mieście) to średnio spalanie na poziomie 9L. Jeśli jeżdżę normalnie, tzn. nie uprawiam eco drivingu, po prostu jadę jak człowiek to spalanie w trybie miejskim to około 6L. Piszę ten post ponieważ jestem w ogromnym szoku po dzisiaj. Średnio w trasy jeździłem po 120km/h, ale dzisiaj stwierdziłem, że chciałbym sprawdzić czy faktycznie da się z twingo wyciągnąć 5L/100km, więc pojechałem po autostradzie 70km/h - ciężarówki mnie wyprzedzały nawet :( no ale... Nie wierzyłem w te raporty spalania tutaj co ludzie dodawali, gdzie w trasie po 5-5,5L mieli na 100km. No ale jestem w OGROMNYM SZOKU. Na 100km wyszło mi... 4L!! Tak! 4L! Nie wiecie jakie miałem zdziwienie na twarzy, gdy tankuje a tutaj mi pistolet odbija przy cenie ~40-50% niższej niż gdy po średnio po mieście mieście. Twingo (1.2 silnik, 75KM, 16V) w rodzinie od 5 lat, a ja jeżdżę nim 2 lata. Oficjalnie stwierdzam, że to król supermarketów i parkingów. Na światłach nie podskoczy nawet żadna BMWica. Śmiesznie to brzmi, ale jak wrzucę go na 1 i 2 pod odcięcie paliwa to żaden kozak w rozlatującym się, 20 letnim BMW nie ma szans. Części jak to części, nie za tanie, nie za drogie. Nigdy nie miałem żadnej poważnej awarii, raz tam przegub walnął, raz tam rurę było trzeba podwieszać, raz katalizator wymieniany, ale NIGDY nie było POWAŻNEJ awarii, a uwierzcie, czasami te auto jest tak katowane, no może przesadziłem, że katowane, ale jeżdżę tak dynamicznie i nic się z nim nie dzieje. Moja żaba ma na liczniku niecałe 200 000km, ale ma to coś w sobie, zżyłem się z tym samochodem, nie zawodzi mnie, małe spalanie w trasie, jeśli potrzeba to zrywne po mieście i co najśmieszniejsze... BARDZO POJEMNE. Znajomi śmieją się, że bagażnika to ja nie mam, że niby bagażnik to mam w twingo, ale w domu - w szafie... Ale kiedy wejdą do tego cacka to kopara opada, bagażnik jak na taki rozmiar auta jest BARDZO DUŻY. Polecam ten samochód wszystkim - jeśli nie traficie na jakiś kiepski model to będziecie bardzo zadowoleni. Pozdrawiam :) ukryj
dodano 19.03.2014 przez
Twingo II 10/1998 silnik D7F 702 60KM, samochód kupiłem 6 letni z przebiegiem 69 000, przez 3 lata mam 112 ... więcej000. O auto dbam, z całego osprzętu silnka mam wszytko co najlepsze. W raporcie spalania mogę pochwalić się jeżdząc z odsuwanym falldach´em schodzę poniżej tego w auto centrum, czyli 5.79/100km. Diagnostyka komputerowa silnika 29-08-2007 przyniosła zdumiewające wyniki. Dla pewności podłączono dwa komputery analizujące i w całym zakesie obrotów nie wykryto zadnego błedu komputera pokładowego. Bardzo miło się zrobiło z tego powodu, gdyż w takim wypadku analiza była bezpałatna. Sugestywnie, Twingo to bardzo komfortowy samochód, przestrzeni jest więcej niż w VW Polo, open air jest większy, podróżujące 4 osoby są wpełni zadowolone a ponadto auto jest ciche, obszerne, przyjemnie zawieszone. Pasażer z chorobą lokomocyjną podróżując Warszawa-Wrocław-Warszawa cały czas był zadowolony, mogł odpocząć i nie brał lekarstw. Ważne ważenia dla kierowcy, czujesz jakbyś jechał dużym samochodem, kierownica jest precyzyjna i czuła, auto ma maksymalny rostaw kół, naprewne trudno wpaść nawet zimą w poślizg. Zdumiewające jest pole widzenia jaką dają dookoła szyby. Jeśli możesz podsunąć komuś pomysł na małe, tanie i zabawne autko to.... to zrób TO! Za dobrą cenę może być twoje. GRUNTEC ukryj
dodano 30.08.2007 przez
Instalacja LPG założona w grudniu 2007r. STAG 300 sekwencja, przy przebiegu 118 000 km. Długo zastanawiałem sie nad założeniem gazu, ... więcejwiększość czasu jeżdzę po mieście, więc przekonał mnie kalkulator. Średnio zostaje 10 zł na 100 km. Niby niedużo. W moim przypadku koszt zakupu instalacji zwróci się dopiero po roku doliczająć koszty serwisu instalacji. Z uwagi na przebieg samochodu z tego rocznika nie było sensu dalej tankować go benzyną, ponieważ 1.5 roku jeżdzenia to wartość samochodu. Po kwartale eksploatacji uważam wybór za odpowiedni. Trochę wkurza mnie listwa wtrysków firmy VALTEK, zimą rano cyka jakbym miał diesel´a, cicho jest przy rozgrzanym silniku. Jednak w Polsce mamy gaz do bani, nawet na Shell´u, widać braki w przyśpieszeniu, maksie 138 km/h, plusem jest szybko nagrzewająca się dmuchawa (-; Shell na Słowacji i ten sam samochód jedzie 152 km/h, zasięg na zbiorniku jest większy, wolniej i dokładniej odbywa sie tam tankowanie = nie "odbija", "prycha", czy jak tam zwą gaz za który płacimy prz tankowaniu. Ktoś kto ceni sobie tanią i spokojną jazdę napewno skusi się na gaz. ukryj
dodano 06.03.2008 przez
Twingo które ja posiadam a dokładniej moja żona nie pali wcale tak mało!!! Co było dla mnie zaskoczeniem. samochodzik jest ... więcejeksploatowany w 100% w mieście i przy normalnej jeździe pali nie mniej nie więcej jak 8L/100km. Uważam ten wynik za mało zadowalający bo to jednak malutki samochodzik i oczekiwał bym przynajmniej 2 litry mniej. Po drugie wcale nie jest to samochodzik zrywny czy coś takiego daje sobie rade w mieście ale nie wyobrażam sobie żebym miał nim wyjechać gdzieś dalej. Podczas typowego testu który miał na celu sprawdzić jego spalanie minimalne i maksymalne przestraszyłem się bo zejście poniżej 5L/100 jest nie możliwe ale za to 2 X więcej połyka bez żadnego problemu. Jednak spalanie to jego jedyna wada. Żona jeździ tym autkiem już ponad rok w tym czasie nic się nie popsuło a manewrowanie tym wozidełkiem po parkingach nawet dla niej nie jest trudne więc to chyba całkiem nie złe auto bo wole troszkę więcej wlać i nie mieć innych kosztów niż mało lać ale cały czas go naprawiać. ukryj
dodano 23.11.2010 przez
Twingo które ja posiadam a dokładniej moja żona nie pali wcale tak mało!!! Co było dla mnie zaskoczeniem. samochodzik jest ... więcejeksploatowany w 100% w mieście i przy normalnej jeździe pali nie mniej nie więcej jak 8L/100km. Uważam ten wynik za mało zadowalający bo to jednak malutki samochodzik i oczekiwał bym przynajmniej 2 litry mniej. Po drugie wcale nie jest to samochodzik zrywny czy coś takiego daje sobie rade w mieście ale nie wyobrażam sobie żebym miał nim wyjechać gdzieś dalej. Podczas typowego testu który miał na celu sprawdzić jego spalanie minimalne i maksymalne przestraszyłem się bo zejście poniżej 5L/100 jest nie możliwe ale za to 2 X więcej połyka bez żadnego problemu. Jednak spalanie to jego jedyna wada. Żona jeździ tym autkiem już ponad rok w tym czasie nic się nie popsuło a manewrowanie tym wozidełkiem po parkingach nawet dla niej nie jest trudne więc to chyba całkiem nie złe auto bo wole troszkę więcej wlać i nie mieć innych kosztów niż mało lać ale cały czas go naprawiać. ukryj
dodano 23.11.2010 przez
Zobacz raporty spalania Renault Twingo Dodaj raport spalania

Publikacje o Renault Twingo

Przeczytaj pozostałe 18 publikacje o Renault Twingo

Newsy o Renault Twingo

Przeczytaj pozostałe 10 newsów o Renault Twingo

Generacje Renault Twingo

Nowe Renault Twingo

nowe Renault Twingo
Renault Twingo
ceny od 35 900 zł do 46 300

Renault Twingo III Hatchback SCe 70KM od 2014

w pakiecie LIFE

w cenie katalogowej brutto

35 900 zł

Wyposażenie standardowe
Elektroniczna blokada rozruchu
Zmienne, elektryczne wspomaganie układu kierowniczego ( w wersji Intens Energy TCe 90 o zmiennym
3-punktowe pasy bezpieczeństwa z ogranicznikiem napięcia na tylnych siedzeniach
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Look (500 zł)
Pakiet Klimat (4 000 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Look (500 zł)
Pakiet Klimat (4 000 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 4 oferty Renault Twingo

Dealerzy Renault

DECAR

DECAR SP. Z O.O. Renault Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Modlińska 154B

Więcej

AMS CHRÓŚCICKI SP. Z O.O.

AMS CHRÓŚCICKI SP. Z O.O. Renault Siedlce

mazowieckie, Siedlce, Brzeska 178

Więcej

ANTONI ŁYKO SP Z O.O.

ANTONI ŁYKO SP. Z O.O. Renault Kraków

małopolskie, Kraków, Aleja Pokoju 63

Więcej

ANTONI ŁYKO SP Z O.O.

ANTONI ŁYKO SP. Z O.O. Renault Zabierzów

małopolskie, Zabierzów, Krakowska 253

Więcej

ASO DYSZKIEWICZ

DYSZKIEWICZ SP. Z O.O. Renault Konstancin-Jeziorna

mazowieckie, Konstancin-Jeziorna, Warszawska 84

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Renault Twingo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

1 266

Przejechany dystans

139 320 zł

Zatankowanego paliwa

30 578 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

170

Wydanych pieniędzy

51 118 zł

Średnie wydatki na auto

1 002 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

196

Wydanych pieniędzy

43 762 zł

Średnie wydatki na auto

858 zł

ZOBACZ 51 dzienników kosztów Renault Twingo Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Renault Twingo

Liczba wpisów: 16
komentarzy(1)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
komentarzy(0)
komentarzy(0)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Renault Twingo dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Renault Twingo

Liczba wpisów: 4
Samochód bardzo dobrze spisuje się na gazie, średnio pali mi 6,2l LPG na 100km (trasa głównie 50/50). Instalacja gazowa nie ... więcejsprawia mi, jak na razie, żadnych problemów. Przyspieszenie jak na PB95. Tylko jeździć i tankować za grosze! Tankuję na firmowych stacjach lotosu. ukryj
dodano 13.09.2011 przez
Spalanie od 6 latem na trasie do 8 zimą po mieście.
dodano 06.03.2009 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Twingo

Skarbnica wiedzy o Renault Twingo

Ciekawostki
dodano 22.08.2011 przez
Pierwsza generacja Renault Twingo zadebiutowała w 1993 roku. Auto zostało zaprojektowane przez Patricka Le Quémenta (głównego projektanta Renault) - nietrudno dopatrzyć się w nim podobieństwa…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą