Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Twingo II

Produkowany od 2007.

Renault Twingo II Hatchback 3d Facelifting 1.2 16V 75KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Renault Twingo II Hatchback 3d Facelifting 1.2 16V 75KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Renault Twingo II Hatchback 3d Facelifting 1.2 16V 75KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Renault Twingo II Hatchback 3d Facelifting 1.2 16V 75KM - galeria redakcyjna - prawy przedni reflekt
Renault Twingo II Hatchback 3d Facelifting 1.2 16V 75KM - galeria redakcyjna - konsola środkowa
Renault Twingo II Hatchback 3d Facelifting 1.2 16V 75KM - galeria redakcyjna - prędkościomierz
Renault Twingo II Hatchback 3d Facelifting 1.2 16V 75KM - galeria redakcyjna - obrotomierz

Generacje Renault Twingo

  • Twingo II   2007 - teraz
    Renault Twingo II
    • Wybierz generację

    • Twingo II (2007 - teraz)
    • Twingo I (1993 - 2007)

Komentarze redakcji

Powagosław: Twingo sprzedaje się dobrze, więc panowie z Renault mogą być z siebie zadowoleni. Ale druga generacja tego modelu nie ma już tej osobowości, co jego poprzednik. Na szczęście, ma kilka innych zalet (silnik, wnętrze, oszczędność).
Luzacjusz: Chciałbym napisać o Twingo coś miłego, ale nie mam pomysłu. Tak samo, jak pomysłu na ten samochód nie mieli projektanci Renault. A brak pomysłu wcale nie jest lepszy od złych pomysłów.

Wersje nadwozia Renault Twingo II

Silniki Renault Twingo II

Lista silników:
1.2 TCe 16v (100KM), 1.2 (60KM), 1.2 (58KM), 1.2 TCe 16v (100KM), 1.2 16v (75KM), 1.6 16V (133KM), 1.6 16v (133KM), 1.5 dCi (65KM), 1.5 dCi (85KM), 1.5 dCi (75KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

No cóż, podstawowy 1.2l 60KM nie jest niczym nadzwyczajnym, ale przynajmniej można go mieć za w miarę rozsądne pieniądze. Do miasta jest w sam raz – po co komu więcej koni do stania w korkach. Jednak na trasie motor po prostu się buntuje – wyje przy większych prędkościach, a od około 130km/h już w ogóle nie chce współpracować. 65-konny diesel 1.5dCi zachowuje się podobnie, ale dzięki większemu momentowi obrotowemu jest zwinniejszy. Niestety – również sporo droższy i głośny. Złotym środkiem jest benzynowy silnik 1.2l 75KM. Nie pali dużo, przy niskich obrotach jest spokojny, przy wysokich dość żwawy – warto nad nim pomyśleć. Jeśli to za mało – jest też wersja 100-konna. Nieźle wkręca się na obroty a to, plus niska masa auta to gwarancja niezłej zabawy.

Publikacje o Renault Twingo

Renault Twingo - z polską genezą
 
Nasz test Renault Twingo – z polską genezą

Obecnie średnia długość życia konkretnego modelu auta waha się w przedziale 6-8 lat. Z naciskiem na tą pierwszą cyfrę. Jednak są też samochody, które bez większych zmian wojują na rynku przez 14 lat, a przy okazji są symbolem pomysłowości i zarazem porażki polskiej motoryzacji. Jakie jest Renault Twingo...

Czy warto kupić: używane Renault Twingo II (od 2007)

Szukasz praktycznego, nieźle wyposażonego i zwinnego auta do jazdy po mieście? Ponadto zależy Ci na niskich kosztach eksploatacji oraz małej awaryjności? Francuski maluch powinien sprostać Twoim oczekiwaniom. Czy warto kupić używane Renault Twingo II?

Nowy w mieście
 
Nasz test

Renault Twingo od zawsze było przestronnym, praktycznym miejskim autkiem o bardzo dobrych właściwościach jezdnych. Najnowsze wcielenie zachowuje wszystkie te zalety i opakowuje je bardziej atrakcyjnym nadwoziem.

Renault Twingo - SPA-ce Shuttle
 
Nasz test

Moje życie jest wypełnione po brzegi. Przyjemnościami. Śniadanko, sprawdzenie maili (telepraca rządzi), kilka telefonów do koleżanek, ulubiony program w TV do ulubionej kawy i pobliski klub sportowy. Wieczorem wiadomo, sms do przyjaciela i wyjście z nim na miasto. Choć wyjście to może za dużo powiedziane,...

Renault Twingo - auto służbowe dla kobiet?

Z zewnątrz wydaje się idealnym małym samochodem do miejskiej dżungli. Rozczarowuje ubogą stylistyką kabiny, w której główny nacisk położono na funkcjonalność. Tym razem prezentujemy wrażenia "widziane" oczami kobiety.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Renault Twingo

Renault Twingo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault TwingoautoWcentrum - społeczność Renault Twingo

najwyższe oktanyAuta - Renault Twingo

Renault Twingo mini szaran 47,65

Renault Twingo Żabka 41,37

Renault Twingo Żaba 51,77

Renault Twingo Mysza 38,64

Renault Twingo Małpka 41,11

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Twingo

przemekc11 30,10

miskoff 30,11

pacomio 30,01

bjozefowicz 40,10

Elwood13 30,10

Szary91 72,24

piotr1990 31,24

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Twingo

Pierwsza usterka
Pierwsza usterka Podobało mi się wyciszenie Landryny. Dzisiaj padł tłumik, więc różowo nie jest -...
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych Dzisiaj w końcu udało nam się założyć tarcze i klocki które kupiłem ponad miesią...
Już nie "Lalunia"?
Już nie Lalunia trafiła do mechanika na standardową wymianę po zakupie, czyli rozrząd, o...
Przechwaliłam Landrynę. Nie zapala przy ciepłym silniku.
Przechwaliłam Landrynę. Nie zapala przy ciepłym silniku. Od przeglądu na początku sierpnia było pięknie, aż ostatnio to, czy zapali, czy ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Twingo

35 990

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (75 KM): 1.2 16V

 

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

Katalog nowych aut Renault Twingo
 

Najpopularniejsza wersja Renault Twingo

Renault Twingo 1.2 16V 75KM - 3 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
klimatyzacja

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Bezpieczeństwo - 1 700

Cena katalogowa

35 990

Zobacz ofertę Renault Twingo 1.2 16V 75KM - 3 drzwiowy hatchback
 

Renault Twingo najczęściej porównywane z:

Skoda Fabia
1.4 16V (85 KM)
Ford Fiesta
1.5 Duratorq TDCi (75 KM)
Skoda Fabia
1.6 TDI CR DPF (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Twingo

Renault Twingo
1.2 benzyna 58 KM
78 000 km, 2008
15 900 PLN
Renault Twingo
benzyna
0
2 400 PLN
Renault Twingo
1.1 benzyna 58 KM
1998
3 100 PLN
Renault Twingo
1.2 benzyna 75 KM
46 000 km, 2009
16 900 PLN

Ocena auta Renault Twingo II

  • Średnia ocena
    na podstawie 40 opinii
  • 4,27
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Renault Twingo Hatchback 3d 1.2 (58 KM)

Prędzej Nowe Twingo zostanie okrzyknięte autem kultowym niż jakiekolwiek inne auto w tej klasie. Mówię to z pełną odpowiedzialnością; po półrocznej pielgrzymce po salonach dostępnych w Polsce marek mam bowiem pełną skalę porównania.

dodał: WTQ
Renault Twingo Hatchback 3d 1.2 (58 KM)

Świetne autko, przede wszystkim oszczędne i zwinne. Zaskakuje pozytywnie kierowcę:) Polecam.

dodał: Joan
  • Zalety
  • + widoczność
  • + jakość/cena
  • Wady
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Twingo

Renault Twingo II Facelifting Renault Twingo III (2014) Renault Twingo 2007 Renault Twingo RS Renault Twingo II - galeria społeczności Renault Twingo Mauboussin Renault Twingo II Hatchback 3d Facelifting 1.2 16V 75KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Twingo

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Twingo

Renault Twingo

70 komentarzy

66 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

Szary91Szary91

Posiadam Twingo 96r. silnik 1.2 55 koni z przebiegiem 176000 km.
Ogólnie zdarzają się różne drobne usterki, ale nie zdarzyła mi się jeszcze sytuacja żebym stanął i nie mógł ruszyć, o czerwca 2013 wymieniłem klocki + tarcze, łożysko, wężyk spryskiwacza, uszczelkę pokrywy zaworów, progi i teraz będę robił prawdopodobnie wydech bo coś szwankuje.
Ogólnie autko ma sporo PLUSÓW:
- jest ekonomiczne, pali bardzo mało
-jest przestrzenne, dla 4 osób optymalne, w segmencie A nie ma sobie równych :D
-jest szybkie, zwrotne i dynamiczne, idealne do miasta chociaż w trasie też daje radę
- koszty napraw są na kieszeń przeciętnego obywatela
-jest malutkie i wszędzie się wciśnie

Poważnych minusów nie zauważyłem, zależy jakie kto ma wymagania :D ale skoro już przyszłą pora na wady to:
- często występują drobne usterki, non stop coś stuka, puka,świszczy i piszczy (żadna jeszcze nie unieruchomiła auta, ale staje się to z czasem irytujące)
-bagażnik mógłby być ciut bardziej pojemny ale wiadomo coś kosztem, czegoś
-wskaźnik benzyny rzeczywiście jest niegodzien zaufania ;-p po zatankowaniu miałem maximum kropek na wskaźniku, po przejechaniu kilkudziesięciu może kilkuset kilometrów nadal miałem max, po czym po następnych kilku kilometrach zniknęło mi od razu kilka kropeczek jednocześnie.

Być może mam taki egzemplarz dość pechowy, ale ogólne wrażenie jest dobre polecałbym szczególnie początkującym kierowcom, jeśli ktoś nie wymaga cudów to autko naprawdę się sprawdza :D

~twingomatch2001~twingomatch2001

TWINGO 2001 Authentique, silnik 1.2 moc 43kW

Zalety
- małe zużycie paliwa w ruchu miejskim - miękkie, komfortowe zawieszenie - stabilne zawieszenie na ostrych zakrętach - zwrotny, dynamiczny w ruchu miejskim - łatwy w parkowaniu - dobra widoczność - wygodne wnętrze, wzorowo wyprofilowane fotele - przestronne wnętrze mimo małej bryły nadwozia - sprytne rozwiązanie składania tylnej kanapy - duże możliwości załadunku - koło zapasowe w środku bagażnika - prosta wymiana żarówek wszystkich świateł - prosty w obsłudze

Wady
- słabo widoczny wyświetlacz w słonecznym dniu - nie precyzyjna informacja potencjometru zużycia paliwa - plastikowy uchwyt otwierania maski - większe zużycie paliwa na trasie 5-6 litrów - trudność z wyprzedzaniem /pod górę tym bardziej/

Usterki
- po przejechaniu 15 tys. km pierwsza wymiana amortyzatorów przednich - wymiana sworzni wahacza co 2 lata /kiepska jakość dróg/ - niektóre elementy elektroniki wymagały jedynie przeczyszczenia po 10 latach funkcjonowania pojazdu

-----

Wnętrze/komfort
- przestronne wnętrze mimo /wg obserwatorów z zewnątrz/ małej bryły nadwozia - funkcjonalne rozwiązanie składania tylnej kanapy - wzorowo wyprofilowane fotele - materiały plastikowe i welurowe łączone ze skóra miękką i łatwą w utrzymaniu czystości - jasnoszare, estetyczne, nietuzinkowe wnętrze

Silnik/układ jezdny
- małe zużycie paliwa w ruchu miejskim / 4,5 l / - stabilny a zarazem komfortowo elastyczny układ jezdny - trudność w wyprzedzaniu na trasie - większe zużycie paliwa na trasie /od 5 do 6 litrów na 100 km/

Koszty eksploatacji
- auto proste w obsłudze i naprawach - łatwy dostęp do wymiany podstawowych elementów oświetlenia, płynów - tani w utrzymaniu, małe opłaty ubezpieczeniowe - małe zużycie paliwa


Podsumowanie
Polecam bardzo!! Sprytny model Renault TWINGO w przedziale rocznika 2000-2005. Nietypowy, niekonwencjonalny projekt nadwozia połączony z funkcjonalnością!!

~twingomatch2001~twingomatch2001

Zalety
- małe zużycie paliwa w ruchu miejskim - miękkie, komfortowe zawieszenie - stabilne zawieszenie na ostrych zakrętach - zwrotny, dynamiczny w ruchu miejskim - łatwy w parkowaniu - dobra widoczność - wygodne wnętrze, wzorowo wyprofilowane fotele - przestronne wnętrze mimo małej bryły nadwozia - sprytne rozwiązanie składania tylnej kanapy - duże możliwości załadunku - koło zapasowe w środku bagażnika - prosta wymiana żarówek wszystkich świateł - prosty w obsłudze

Wady
- słabo widoczny wyświetlacz w słonecznym dniu - nie precyzyjna informacja potencjometru zużycia paliwa - plastikowy uchwyt otwierania maski - większe zużycie paliwa na trasie 5-6 litrów - trudność z wyprzedzaniem /pod górę tym bardziej/

Usterki
- po przejechaniu 15 tys. km pierwsza wymiana amortyzatorów przednich - wymiana sworzni wahacza co 2 lata /kiepska jakość dróg/ - niektóre elementy elektroniki wymagały jedynie przeczyszczenia po 10 latach funkcjonowania pojazdu

-----

Wnętrze/komfort
- przestronne wnętrze mimo /wg obserwatorów z zewnątrz/ małej bryły nadwozia - funkcjonalne rozwiązanie składania tylnej kanapy - wzorowo wyprofilowane fotele - materiały plastikowe i welurowe łączone ze skóra miękką i łatwą w utrzymaniu czystości - jasnoszare, estetyczne, nietuzinkowe wnętrze

Silnik/układ jezdny
- małe zużycie paliwa w ruchu miejskim / 4,5 l / - stabilny a zarazem komfortowo elastyczny układ jezdny - trudność w wyprzedzaniu na trasie - większe zużycie paliwa na trasie /od 5 do 6 litrów na 100 km/

Koszty eksploatacji
- auto proste w obsłudze i naprawach - łatwy dostęp do wymiany podstawowych elementów oświetlenia, płynów - tani w utrzymaniu, małe opłaty ubezpieczeniowe - małe zużycie paliwa


Podsumowanie
Polecam bardzo!! Sprytny model Renault TWINGO w przedziale rocznika 2000-2005. Nietypowy, niekonwencjonalny projekt nadwozia połączony z funkcjonalnością!!

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
49 029
Przejechany dystans
30 791 409 km
Zatankowanego paliwa
1 604 056 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 701
Wydanych pieniędzy
2 562 242 zł
Średnie wydatki na auto
1 326 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 532
Wydanych pieniędzy
2 822 509 zł
Średnie wydatki na auto
1 461 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (1 932)

Testy zderzeniowe Renault Twingo

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Twingo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Twingo

Renault Twingo
2007

Renault Twingo

Renault Twingo
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Twingo II

Na podstawie 49 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: aurelius, dodano: 16.03.2008 22:17

no to teraz to co lubie, paliwo miasto około 6,7 litra PB, LPG 7,4 l, poza miastem PB 4,7l LPG 4,9l, srednio to 6,1 litra, osobiście nie mam zaciecia sportowego ale jeżdzę dynamicznie szczególnie w miescie. co do napraw: 4 amortyzatory kayaba z wymianą to około 950 zł w serwisie motrio, wymiana: pompa wody, pasek rozrzadu, rolka i robocizna to około 450 zł, wymiana klocków hamulcowych przód z robocizną 170 zł. wymiana oleju 200 zl - elf, i takie tam drobne kwoty.

pełny raport Renault Hatchback 1.2

autor: PaweÂł G(...), dodano: 21.10.2008 14:57

Jak wyżej - benzynowy diesel. Przęglądów nie dokonuję w ASO, jakoś nie lubię jak ludzie robią ze mnie życiową siermięgę i wciskają np. że do 4 litrowej miski olejowej wchodzi 5 :P Lub tego typu historię. Naprawy w cenach przystępnych poza ASO. Podejrzewam, że samo ASO nie najtańsze jak to z Renault bywa. Moja ocena dotyczy jedynie spalania. I uznaję ją za idealną zważając na fakt, że silnik ma 75 koni i 4 cylindry. Może 3 cylindorwe jednostki palą mniej, ale nie wiem czy kultura pracy sieczkarki do rabarbaru jest warta 0,5 litra / 100 km. ;)

pełny raport Renault Hatchback 1.2 i 16V

autor: loudi, dodano: 08.06.2012 08:04

Odkąd założyłem gaz do żabki jestem bardzo zadowolony. W mieszanej trasie spod Grójca do Warszawy z reguły pali mi 7,5 litra LPG na 100 km. Czasem, jak chcę ją przepędzić to spalanie dochodzi do 8,5 l/100 km. Nie widzę specjalnej różnicy między jazdą na gazie a na benzynie. Co ciekawe benzyny paliła mi żabka podobne ilości. Instalacja LPG jedno wtryskowa.

pełny raport Renault Hatchback 1.2

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Twingo II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Twingo II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Renault Twingo II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Twingo, oglądali także