Szukaj

Informacje o Renault Twingo II Hatchback 3d

Lata produkcji: 2007 – 2012
Segment: Auta małe
Produkowana w latach 2007-2014, druga generacja Renault Twingo. Auto, którego pojawienie się na rynku poprzedziło (w roku 2006) zaprezentowanie wersji koncepcyjnej, odmieniono pod względem stylistycznym. Twingo II wyróżniał się zwłaszcza całkowicie nowym, dwubryłowym nadwoziem. Powstał na platformie podłogowej Alliance B platform, tak jak m.in. model Clio. Samochód został poddany dwóm faceliftingom – w latach 2010 oraz 2012. Drugi z nich przyniósł obszerne zmiany w pasie przednim Renault Twingo.
czytaj więcej
Powagosław
Drugie Twingo było zakładnikiem sukcesu pierwszej generacji tego modelu: oczekiwano, że też będzie w jakimś stopniu wyjątkowym, charakternym maluchem. A wyszła z niego cała ówczesna nijakość Renault. Ale teraz dzięki niej (bo na jej tle) nowe Twingo znów wygląda dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
Myślę sobie, że to duża sztuka stworzyć retro-malucha, szczególnie jeśli Renault nawiązuje nim do Fiata 500 (albo lepiej: do Fiata 126p). Tyle złośliwości. Z sympatią mogę powiedzieć natomiast: dobrze się stało, że Twingo II już nie ma z nami. ~Luzacjusz

Renault Twingo II Hatchback 3d – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 10,6 m
Długość 3600 mm
Szerokość 1654 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1927 mm
Wysokość 1470 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 1940 mm
Rozstaw osi 2367 mm
Rozstaw kół - przód 1414 mm
Rozstaw kół - tył 1400 mm
Zwis przedni 708 mm
Zwis tylny 525 mm
Prześwit 120 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 897 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 868 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1400 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1348 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1350 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1338 mm
Szerokość pomiędzy nadkolami 986 mm
Wysokość bagażnika 583 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 555 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1157 mm
Wysokość progu załadowczego 679 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Leszek
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Witam, posiadam auto już ponad rok także czas na pierwszą ocenę. Auto pochodzi z polskiego salonu, bezwypadkowe co potwierdza oryginalny lakier na całym nadwoziu. Nigdy nie było z nim większych problemów, na prawdę solidny samochód. Nie ma zbyt wielu bajerów ale dla osoób ktore cenią sobie prostotę będzie w sam raz. Na wyposażeniu posiada mimo wszystko całkiem przyzwoitą ilość dodatków jak na tę klase, zwłaszcza w porównaniu do niemieckiej lub japońskiej konkurencji. Klima w tym modelu to chyba standard, podobnie elektryka szyb i lusterek. W obecnych realiach nie wyobrażam sobie auta bez klimatyzacji no ale na szczęście właścicieli Twingo ten problem nie dotyczy, i bardzo dobrze. Jakość wykonania na całkiem przyzwoitym poziomie, plastiki w kabinie mają przyjemną porowatą fakturę, spasowanie elementów solidne nic nie skrzypi. Na plus duże możliwości regulacji fotela, ma on nawet regulacje na wysokość co jest rzadkością w klasie aut małych. Fenomenalnych rozwiązaniem są również dwa niezależne fotele z tyłu. Dzięki temu rozwiązaniu auto możemy zamienić w małego dostawczaka ponieważ da się je nie tylko złożyć ale i całkowicie wyjąć po odkręceniu dwóch śrub. Cała operacja jest banalnie prosta i zajmuje kilka minut. Druga sprawa to miejsce dl;a pasażerów. Po odsunięciu foteli do tyłu mamy więcej miejsca niż w większości aut klasy kompakt a na pewno więcej niż w golfie IV focusie I czy nawet lagunie II! Ponadto fotele z tyłu można regulować praktycznie tak jak przednie, np. kąt oparcia co umożliwia nawet komfortową drzemkę z tyłu. Wnętrze i ergonomia to chyba największe zalety Twingo, coś co wyróżnia go spośród konkurencji, więc jeśli zależy Wam na praktycznym autku do miasta lub krótkie wycieczki myślę że ten model spełni oczekiwania. Na pewno nie jest to samochód na autostrady anie do wyścigów na torze. Poza tym ma całkiem uniwersalny charakter. Z czystym sumieniem polecam.
4,2
~RS fun
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.6 16v 133KM 98kW
To moje drugie Twingo. Te samochody albo się kocha, albo nienawidzi. Ja kochałem już I generację, stąd też kiedy pojawiła się możliwość zakupu II w wersji RS nie było zaskoczenia, bo wiedziałem, czego spodziewać się po tym aucie. Poza tym Twingo RS nie jeździ aż tyle, co Mini S, czy Abarthów. Samochód lubi zaskakiwać, zwłaszcza w trasie kierowców o wiele droższych samochodów. Można stwierdzić, że Twingo RS to pewnego rodzaju zabaweczka. U mnie na co dzień jeździ nim żona, ale nie ukrywam, że jak tylko mogę, to jej go podkradam (nawet w trasy). Za to wymiana filtra oleju to czysta masakra (trudny dostęp - duży silnik w małej komorze silnika). Mechanicy rzucają kluczami i mięsem :) Ale da się go wymienić
5,0
~Majka
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 58KM 43kW
Świetne auto do jazdy miejskiej i nie tylko. Polecam wszystkim którzy poszukują \"drugiego\" auta w rodzinie bądź do jazdy na krótkie trasy. Bardzo zwrotne, zwinne auto które świetnie się prowadzi po miejskich zakamarkach a jego eksploatacja nie jest droga. Przyznam, że miałem awersje do marki Renault ale ten model bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Bardzo dobra dynamika, niezłe wykończenie, możliwość aranżacji wnętrza pojazdu ( możliwość łatwego przesuwania i składania tylnych foteli - rewelka ) i połowa karoserii z plastyku ( brak korozji ). Duży plus za nagłośnienie i wyposażenie auta. Żona jest zakochana w swojej \"Reni\". Nie zamieni jej na żadne inne auto. Jest w nim dużo udogodnień \"damskich\". Miedzy innymi automatycznie zamykane się drzwi po roszeniu autem ( nikt nie \"dźwignię\" jej torebki na światłach), sygnał dźwiękowy ostrzegający o \"zaciągniętym\" hamulcu ręcznym ( nie \"spali\" okładzin w bębnach hamulcowych). Dosyć wysoki prześwit oraz brak \"zwisu\" z przodu i tyłu pojazdu gwarantują , że zderzaki nawet przy wysokich krawężnikach nie zostaną uszkodzone. Wygląd jest nietuzinkowy i albo się komuś bardzo podoba albo wręcz przeciwnie. Nie jest to samochód \" jeden z wielu \". Jest ciągle rzadkością na naszych drogach i budzi zainteresowanie. To też należy uznać za duży plus. Małe,wygodne,szybkie autko za rozsądne pieniądze.Po doposażeniu w automatyczną klimatyzację i ESP może konkurować z wieloma innymi dobrymi markami.Jeżeli ktoś ma kilkuosobową rodzinę niech szuka innego modelu.Ja lubię małe auta.Mój samochód nie jest dla mnie przedłużeniem żadnego organu.Jest ok.niewielkie wymiary wiec wszędzie się zmieści i łatwo nim manewrować, całkiem ładny wygląd (kwestia gustu), b.dobrą widoczność we wszystkich kierunkach, pomimo małych wymiarów wygodne miejsca z tyłu i wystarczający bagażnik – jak na takie autko.
Średnie spalanie dla Renault Twingo II Hatchback 3d
4,9 – 8,3
l/100 km
4,7
l/100 km
6,9 – 8,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.5 dCi 65KM 48kW
Silnik 1.5 DCi słynący z oszczędności, profesjonalny tuning zwiększający moc do 82 KM i 190 Nm, regularne spalanie w cyklu miejskim latem 4,7-4,9 l, zimą 5,2-5,5 l na 100 km, samochód z uwagi na bardzo krótką skrzynię biegów nie nadaje się na szybsze trasy gdyż spalanie rośnie dramatycznie. Trasa Wrocław Katowice A4 prędkości w przedziale 140-170 km/h spalanie 7,4 l . Samochód oszczędny do prędkości max 100-110 km/h później spalanie rośnie bardzo gwałtownie. Po programie (sofcie) samochód mimo większej mocy i dynamiki spala mniej.
6,3
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Generalnie jak na masę auta 1035 kg i pojemność - jest na prawdę dobrze. Jeżdżę bardzo dynamicznie, dużo wyprzedzania, odcinkami jazda 170 km/h (ciężko jest osiągnąć wyższą prędkość na naszych krajówkach), hamuję silnikiem i średnie spalanie w cyklu 70% trasa i 30% miasto mam na poziomie 7,2-7,5l, w trochę cieplejsze dni nawet 6,9. Wynik 8,5l to już wyciskanie absolutnie wszystkiego co się da, więcej to już chyba tylko na autostradzie można osiągnąć utrzymując prędkość maksymalną (tego nie próbowałem, szkoda mi silnika). Jeżeli ktoś jeździ w miarę spokojnie (90-100 km/h) i przewiduje sytuacje na drodze, to na trasie będzie osiągał wyniki w granicach 5 litrów. W dużym mieście w zależności od natężenia ruchu od 5,8l do 10l.
6,0
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
automatyczna skrzynia, spalanie niskie aczkolwiek w miescie warto uprawiać eco driving- wtedy spalanie nie podchodzi pod 8l. Troche ociężały i nieraz długo się zbiera,ale czego wymagać od 75 koni.. do samochodu weszła kanapa z ikei,regał i stół i jeszcze dwie osoby jechały z zamkniętą klapą bagażnika - mimo niewielkich rozmiarów samochód jest zaskakująco pojemny. z minusów - ma troche duży promień skrętu jak na swoje rozmiary.
Renault Twingo II Hatchback 3d