Wszystkie modele

Starsze

9-3 9-5 9-7X 900 9000 99

Galerie

Saab

Saab

Szwedzka marka samochodów osobowych założona w 1937 roku jako firma lotnicza. Saab to skrót od Svenska Aeroplan Aktiebolaget (Szwedzkie Zakłady Lotnicze). W 1945 roku powstał dział samochodowy, który nazwano Saab Automobile AB. W latach 1969-1995 Saab współpracował ze Scanią. W roku 1990 połowę akcji Saab Automobile kupił koncern General Motors. Od roku 2000 firma należy do GM w stu procentach.

Historia marki Saab

Modele Saab

Społeczność kierowców SaabautoWcentrum - społeczność Saab

najwyższe oktanyAuta - Saab

Saab 9-3 79,49

Saab 9-3 Anniversary 71,84

Saab 9-3 SS Aero - My Nigga 81,02

Saab 9-3 SS | BSR, Hirsch 69,03

Saab 9-5 deep ocean blue 73,90

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Saab

KrzysztofT 93,03

inskom 41,19

sir_ryszard 67,89

tgart 41,98

grimen 30,15

caarlo 84,08

byczy 50,52

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Saab

Kupno i początki nowego Saaba
Kupno i początki nowego Saaba Witajcie, mój Saab nareszcie ma towarzystwo - dołączył do niego młodszy brat,...
Pełna geometria P+T.
Pełna geometria P+T. Dziś rano Saabolot trafił na poprawkę geometrii (przód + tył) po naprawie zawies...
Usunięcie oznaczeń modelu, polerka klapy i znaczka :)
Usunięcie oznaczeń modelu, polerka klapy i znaczka :) Dziś miałem chwilę na pobawienie się przy Saabolocie. Piwo do ręki i lecimy z ko...
Przyjemne dodatki Saab 9-3
Przyjemne dodatki Saab 9-3 Witam Dzisiaj chciałbym się podzielić kilkoma ciekawymi dodatkami w moim saabie...
więcej dzienników

Dzienniki kosztów Saab

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
3 262
Przejechany dystans
2 248 238 km
Zatankowanego paliwa
122 991 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
624
Wydanych pieniędzy
354 235 zł
Średnie wydatki na auto
2 624 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
881
Wydanych pieniędzy
254 913 zł
Średnie wydatki na auto
1 888 zł
Zobacz dzienniki kosztów Saab (135)

Testy zderzeniowe Saab

Najnowsze testy zderzeniowe modeli Saab przeprowadzone przez Euro NCAP.

Saab 9-3 2.0t Cabriolet

Saab 9-3
2004

Saab 9-3

Saab 9-3
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Saab

Publikacje o Saab

Czy warto kupić: używany Saab 9-3 (od 2002 do 2011)

Niebanalny samochód dla indywidualisty, który potrafi docenić elegancką linię nadwozia, minimalistyczne wnętrze oraz rozbudowaną paletę doładowanych silników. Pokrewieństwo techniczne z popularnymi modelami korzystnie wpływa na koszty eksploatacji. Czy warto kupić używanego Saaba 9-3 drugiej generacji?

Saab 9-3 II - zabrakło do stypendium?
 
Nasz test Saab 9-3 II – zabrakło do stypendium

Podczas ścieżki edukacyjnej od podstawówki po studia można zaobserwować jedną zależność - niektórzy uczniowie najchętniej wydrapaliby sobie oczy w walce o oceny. Jakby nie było - taka rywalizacja jest warta swojej ceny, bo za zdobyte stypendium można wydać więcej na imprezy w weekendy. A jaką ocenę wywalczył...

Czy warto kupić - używany Saab 9-5 (od 1997 do 2010)

Saab 9-5 nie jest propozycją dla każdego. Limuzyna o specyficznej urodzie pod wieloma względami odstaje od konkurencji. Jest też kosztowna w utrzymaniu. Niedostatki rekompensują niskie ceny używanych egzemplarzy oraz duża porcja skandynawskiego stylu w każdym z nich.

Saab 9-3 Aero Cabrio 2.8 V6 - Prawie jak w bajce

Moc doładowanego V6, komfort jak w Mercedesie i świetna aerodynamika oszczędzająca fryzurę. Brakuje tylko napędu na cztery koła.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Saab