Wszystkie modele

Starsze

9-3 9-5 9-7X 900 9000 99

Galerie

Saab

Saab

Szwedzka marka samochodów osobowych założona w 1937 roku jako firma lotnicza. Saab to skrót od Svenska Aeroplan Aktiebolaget (Szwedzkie Zakłady Lotnicze). W 1945 roku powstał dział samochodowy, który nazwano Saab Automobile AB. W latach 1969-1995 Saab współpracował ze Scanią. W roku 1990 połowę akcji Saab Automobile kupił koncern General Motors. Od roku 2000 firma należy do GM w stu procentach.

Historia marki Saab

Modele Saab

Społeczność kierowców SaabautoWcentrum - społeczność Saab

najwyższe oktanyAuta - Saab

Saab 9-3 Saabina 76,33

Saab 9000 sabina 86,83

Saab 9-5 saabinka 68,06

Saab 9-3 SE 70,46

Saab 9-3 coupe turbo 68,16

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Saab

gumis2304 46,08

lukas_auto 91,41

Qchar 97,63

CbrRR 67,66

Robert0612 36,88

misioq 86,04

KrzysztofT 93,69

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Saab

Pipercross
Pipercross Dziś Saabolot dostał nowy filtr powietrza firmy Pipercross. Jest to 'sportowy' f...
Pełna geometria P+T.
Pełna geometria P+T. Dziś rano Saabolot trafił na poprawkę geometrii (przód + tył) po naprawie zawies...
Lotka/spojler tylnej klapy a'la Hirsch
Lotka/spojler tylnej klapy a'la Hirsch Znajomy namierzył kopię lotki Hirsch. O tyle fajnie, że produkt właściwie niedos...
Wymiana turbosprężarki
Wymiana turbosprężarki Witam, Około miesiąc temu auto sprawiło mi niemiłą niespodziankę - zaczęło ko...
więcej dzienników

Dzienniki kosztów Saab

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
3 673
Przejechany dystans
2 851 842 km
Zatankowanego paliwa
139 775 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
700
Wydanych pieniędzy
392 946 zł
Średnie wydatki na auto
2 568 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
986
Wydanych pieniędzy
280 416 zł
Średnie wydatki na auto
1 833 zł
Zobacz dzienniki kosztów Saab (153)

Testy zderzeniowe Saab

Najnowsze testy zderzeniowe modeli Saab przeprowadzone przez Euro NCAP.

Saab 9-3 2.0t Cabriolet

Saab 9-3
2004

Saab 9-3

Saab 9-3
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Saab

Publikacje o Saab

Czy warto kupić: używany Saab 9-3 (od 2002 do 2011)

Niebanalny samochód dla indywidualisty, który potrafi docenić elegancką linię nadwozia, minimalistyczne wnętrze oraz rozbudowaną paletę doładowanych silników. Pokrewieństwo techniczne z popularnymi modelami korzystnie wpływa na koszty eksploatacji. Czy warto kupić używanego Saaba 9-3 drugiej generacji?

Saab 9-3 II - zabrakło do stypendium?
 
Nasz test Saab 9-3 II – zabrakło do stypendium

Podczas ścieżki edukacyjnej od podstawówki po studia można zaobserwować jedną zależność - niektórzy uczniowie najchętniej wydrapaliby sobie oczy w walce o oceny. Jakby nie było - taka rywalizacja jest warta swojej ceny, bo za zdobyte stypendium można wydać więcej na imprezy w weekendy. A jaką ocenę wywalczył...

Czy warto kupić - używany Saab 9-5 (od 1997 do 2010)

Saab 9-5 nie jest propozycją dla każdego. Limuzyna o specyficznej urodzie pod wieloma względami odstaje od konkurencji. Jest też kosztowna w utrzymaniu. Niedostatki rekompensują niskie ceny używanych egzemplarzy oraz duża porcja skandynawskiego stylu w każdym z nich.

Saab 9-3 Aero Cabrio 2.8 V6 - Prawie jak w bajce

Moc doładowanego V6, komfort jak w Mercedesie i świetna aerodynamika oszczędzająca fryzurę. Brakuje tylko napędu na cztery koła.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Saab

Pewne oferty od dealerów

Nissan Micra VISIA AC/CD Nissan Micra VISIA AC/CD
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 59KM .
Cena: 47 990 zł 36 990 zł
Zyskujesz: 11 000 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Qashqai VISIA Nissan Qashqai VISIA
Rocznik: 2014. Silnik: 1.5 81KM .
Cena: 86 400 zł 79 900 zł
Zyskujesz: 6 500 zł Zobacz szczegóły »