Wszystkie modele

Starsze

9-3 9-5 9-7X 900 9000 99

Galerie

Saab

Saab

Szwedzka marka samochodów osobowych założona w 1937 roku jako firma lotnicza. Saab to skrót od Svenska Aeroplan Aktiebolaget (Szwedzkie Zakłady Lotnicze). W 1945 roku powstał dział samochodowy, który nazwano Saab Automobile AB. W latach 1969-1995 Saab współpracował ze Scanią. W roku 1990 połowę akcji Saab Automobile kupił koncern General Motors. Od roku 2000 firma należy do GM w stu procentach.

Historia marki Saab

Modele Saab

Społeczność kierowców SaabautoWcentrum - społeczność Saab

najwyższe oktanyAuta - Saab

Saab 9-5 saabinka 67,56

Saab 9-3 74,58

Saab 900 Żaba 71,40

Saab 9-3 Saabolot 79,41

Saab 9-3 Viggen 78,97

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Saab

inskom 43,93

grimen 30,15

KRZYSZTOF1962 30,31

tgart 35,62

PanJan61 52,90

bartek2bbb5 33,66

gumis2304 52,79

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Saab

Wymiana filtra kabinowego i mini raport przy wymianie oleju.
Wymiana filtra kabinowego i mini raport przy wymianie oleju. Witajcie, dawno mnie tu nie było, ale dziś wymieniłem w aucie olej więc pomyśl...
Odnowienie zaczepu drzwi.
Odnowienie zaczepu drzwi. Testowe odnowienie jednego z zaczepów drzwi. Wszystkie zaczepy u mnie wygląda...
Czarna seria ;]
Czarna seria ;] Witam Ktoś niedawno pisał o czarnej serii...no niestety takie tylko tera chyb...
272354 = 0, czyli nowy silnik, nowe wszystko.
272354 = 0, czyli nowy silnik, nowe wszystko. Witajcie! W poprzednim wpisie pisałem o planach, teraz napiszę o tym jak zostały...
więcej dzienników

Dzienniki kosztów Saab

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
3 394
Przejechany dystans
2 551 919 km
Zatankowanego paliwa
130 610 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
645
Wydanych pieniędzy
372 847 zł
Średnie wydatki na auto
2 682 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
895
Wydanych pieniędzy
262 992 zł
Średnie wydatki na auto
1 892 zł
Zobacz dzienniki kosztów Saab (139)

Testy zderzeniowe Saab

Najnowsze testy zderzeniowe modeli Saab przeprowadzone przez Euro NCAP.

Saab 9-3 2.0t Cabriolet

Saab 9-3
2004

Saab 9-3

Saab 9-3
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Saab

Publikacje o Saab

Czy warto kupić: używany Saab 9-3 (od 2002 do 2011)

Niebanalny samochód dla indywidualisty, który potrafi docenić elegancką linię nadwozia, minimalistyczne wnętrze oraz rozbudowaną paletę doładowanych silników. Pokrewieństwo techniczne z popularnymi modelami korzystnie wpływa na koszty eksploatacji. Czy warto kupić używanego Saaba 9-3 drugiej generacji?

Saab 9-3 II - zabrakło do stypendium?
 
Nasz test Saab 9-3 II – zabrakło do stypendium

Podczas ścieżki edukacyjnej od podstawówki po studia można zaobserwować jedną zależność - niektórzy uczniowie najchętniej wydrapaliby sobie oczy w walce o oceny. Jakby nie było - taka rywalizacja jest warta swojej ceny, bo za zdobyte stypendium można wydać więcej na imprezy w weekendy. A jaką ocenę wywalczył...

Czy warto kupić - używany Saab 9-5 (od 1997 do 2010)

Saab 9-5 nie jest propozycją dla każdego. Limuzyna o specyficznej urodzie pod wieloma względami odstaje od konkurencji. Jest też kosztowna w utrzymaniu. Niedostatki rekompensują niskie ceny używanych egzemplarzy oraz duża porcja skandynawskiego stylu w każdym z nich.

Saab 9-3 Aero Cabrio 2.8 V6 - Prawie jak w bajce

Moc doładowanego V6, komfort jak w Mercedesie i świetna aerodynamika oszczędzająca fryzurę. Brakuje tylko napędu na cztery koła.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Saab