Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Starsze

9-3 9-5 9-7X 900 9000 99
Opony
Części i akcesoria

Galerie

Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD

Produkowany w latach od 2006 do 2010.

Saab 9-5 SportKombi - prawy bok
Saab 9-5 SportKombi - widok z przodu
Saab 9-5 SportKombi - widok z tyłu
Saab 9-5 SportKombi - widok z przodu
Saab 9-5 SportKombi - pełny panel przedni

Generacje Saab 9-5

  • 9-5 II   2006 - 2010
    Saab 9-5 II
    • Wybierz generację

    • 9-5 III (2010 - teraz)
    • 9-5 II (2006 - 2010)
    • 9-5 I (1998 - 2006)

Komentarze redakcji

Powagosław: Szwedzki pomysł na elegancję i prestiż różni się nieco od pomysłów konkurencji. I choć globalizacja/unifikacja w pewnym stopniu dotknęła też i ten model, 9-5 zatrzymał w sobie to coś innego, niepowtarzalnego, za co trzeba go cenić.
Luzacjusz: Momenty są, nie da się ukryć, choć ukryć też nie mogę, że nowy 9-5 nie jest dziełem, które podoba mi się w stu procentach. To znaczy zastanawiam się, ile Saaba jest w tym Saabie? Albo, innymi słowy, ile w nim Opla Insigni

Wersje nadwozia Saab 9-5 II

Silniki Saab 9-5 II Kombi

Lista silników:

Publikacje o Saab 9-5

Czy warto kupić - używany Saab 9-5 (od 1997 do 2010)

Saab 9-5 nie jest propozycją dla każdego. Limuzyna o specyficznej urodzie pod wieloma względami odstaje od konkurencji. Jest też kosztowna w utrzymaniu. Niedostatki rekompensują niskie ceny używanych egzemplarzy oraz duża porcja skandynawskiego stylu w każdym z nich.

Saab 9-5 - z jakim silnikiem warto?

O tym, że Saab 9-5 to fantastyczne auto chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Znakomite osiągi, doskonała jakość wykonania, niesamowite wrażenia z jazdy i styl, którego szwedzkiej marce pozazdrościć może każdy niemiecki czy japoński producent. Pod koniec lat 90-tych XX wieku skandynawski producent, którego...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Saab 9-5 - skandynawski indywidualista

Szwecja to kraj wyjątkowy. Sztokholm, stolica Królestwa, uchodzi za jedno z najczystszych miast świata. W trzeciej dekadzie sierpnia na północnych krańcach Bałtyku, w ojczyźnie fundatora nagrody Nobla, obchodzone jest Święto Kwaszonego Śledzia. W jednym ze szwedzkich miast, Jakkasiarvi, znajduje się...

Saab 9-5 Sedan model 2010

Początek ery wyrazistego stylu projektowania szwedzkiej marki premium.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Saab 9-5

Społeczność kierowców Saab 9-5autoWcentrum - społeczność Saab 9-5

najwyższe oktanyAuta - Saab 9-5

Saab 9-5 Aero 42,80

Saab 9-5 AERO 46,28

Saab 9-5 Saabos 68,00

Saab 9-5 42,73

Saab 9-5 47,34

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Saab 9-5

Speed_pn 30,94

olo770 30,09

Rafal997 30,09

karooluss 30,09

a-tom84 30,13

adrian0513 30,03

pakero0000 30,15

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Saab 9-5

Ehh .. Uwielbiam to :|
Ehh .. Uwielbiam to :| Nie ma to jak zalać o 3 litry więcej gazu niż zawsze :| - no ale po niższej ceni...
Zamiana SID1 na SID2 (komputer pokładowy)
Zamiana SID1 na SID2 (komputer pokładowy) Witam! Postanowiłem opisać w pełni wyjaśniający sposób wymiany (zamiany) komp...
Sprzęgło i koło dwumasowe - wydatek konieczny.
Sprzęgło i koło dwumasowe - wydatek konieczny. Od paru miesięcy miałem wrażenie że auto gorzej przyspiesza i głośniej pracuje n...
Kilka drobnych tematów
Kilka drobnych tematów Zamówione zostały: - zawór bypass do nagrzewnicy (bo jakiś taki mokry, delika...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Saab 9-5

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Saab 9-5
 

Najpopularniejsza wersja Saab 9-5

Saab 9-5

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Saab 9-5
 

Saab 9-5 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 238KM, diesel.
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Navara LE Demonstracyjny Nissan Navara LE
Rocznik: 2014. Silnik: 2.5 190KM, diesel.
Cena: 143 200 zł 99 900 zł
Zyskujesz: 43 300 zł Zobacz szczegóły »

Używane Saab 9-5

Saab 9-5
2.3 benzyna 186 KM
145 000 km, 2007
31 899 PLN
Saab 9-5
2.3 benzyna 218 KM
109 000 km, 2005
26 500 PLN
Saab 9-5
1.9 diesel 150 KM
176 729 km, 2006
23 900 PLN
Saab 9-5
3.0 diesel 177 KM
170 000 km, 2002
10 900 PLN

Ocena auta Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD

  • Średnia ocena
    na podstawie 1 opinii
  • 4,23
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Saab 9-5

Saab 9-5 2002 Saab 9-5 SportKombi Saab 9-5 Sedan Saab 9-5 BioPower Saab 95 Saab 9-5 Saab 9-5 I Kombi - galeria społeczności Saab 9-5 II Sedan Saab 9-5 2001 Saab 9-5 Sedan 2010
Zobacz inne galerie Saab

Opinie o instalacji LPG

Saab 9-5

  • 1.
  • 2,75 Saab 9-5 I 3.0 i V6 24V (200KM) 1999r.
    dodał: qrwix, 26.07.2012

    Jak masz kupę kasy i montujesz gaz do Poloneza czy innego starego rupiecia to śmiało, inaczej NIE POLECAM!!! Białystok, głęboka Polska, może nawet do samych Włoch lepiej jechać na montaż. Taniej cię to wyniesie niż u Pana Janka - właściciela warsztatu, który to jest bardzo nieprzyjemnym i niemiłym człowiekiem. Jeśli już, nie płać mu żadnej kasy do czasu odbioru auta i porządnego przetestowania, bo zerżnie na kasie a potem się rzuca i wypina, że to co złe to wina auta ale nie montażu czy instalacji. PS model auta jest fałszywy. Reszta jest autentyczna.

  • 2.
  • 5,00 Saab 9-5 I 2.3 i T (170KM) 2000r.
    dodał: RadekZG, 30.04.2009

    Super instalacja gazowa z dopasowaniem dla turbo i mocy silnika. Jedzie jak na benzynie. Nie wiem jak z trwałością silnika i turbiny, ale 15l/100km benzyny było nie do przyjęcia. Teraz jest 16-17l/100km gazu ( jazda miejska. Jak na razie OK.

  • 3.
  • 4,50 Saab 9-5 II 2.3 t (185KM) 2010r.
    dodał: admon, 25.09.2013

    Bardzo dobrze dobrana instalacja,samochód jeździ na gazie tak jak nie benzynie.Spalanie ok 1 l więcej,więc nie najgorzej.Schludnie wykonana instalacja,jestem zadowolony.

  • 4.
  • 5,00 Saab 9-5 I 2.3 t (185KM) 2004r.
    dodał: Mat, 20.09.2011

    Jestem bardzo zadowolony z pracy którą włożyli w to autko Ci Panowie. Bo efekt jet bardzo zadowalający. POLECAM

  • 5.
  • 3,75 Saab 9-5 I 2.0 T 16V (185KM) 2002r.
    dodał: n, n, 04.08.2011

    Nie równa praca silnika na biegu jałowym w porównaniu do pracy na benzynie

  • 6.
  • 5,00 Saab 9-5 I 2.3 T 16V Aero (250KM) 2002r.
    dodał: johny, 18.05.2010
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Saab 9-5

Saab 9-5

61 komentarzy

54 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~dj~dj

Jaki olej wlac do 2.0 t

~al~al

Do ~saabmen:
no to tak raczej normalni Ci pali, w mieście powinien w oklicach 11, ale pytanie gdzie miaszkasz.. i ile stoisz w korkach

~dante~dante

ile trzeba wlac oleju do saab 9-5 98r 2.0 Torbo 150KM? nie wiel ile zakupić na wymiane?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Saab

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
3 361
Przejechany dystans
2 541 217 km
Zatankowanego paliwa
129 050 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
636
Wydanych pieniędzy
368 408 zł
Średnie wydatki na auto
2 631 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
875
Wydanych pieniędzy
254 070 zł
Średnie wydatki na auto
1 815 zł
Zobacz dzienniki kosztów Saab (140)

Testy zderzeniowe Saab 9-5

Najnowsze testy zderzeniowe Saab 9-5 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Saab 95

Saab 9-5
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Saab

Zużycie paliwa Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD

Na podstawie 3 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Maciej, dodano: 06.04.2011 07:36

Mój Vector stylistycznie i mechanicznie przerobiony jest na Aero. 230KM musi swoje spalić - liczyłem się z tym. Można spalić tyle co maluchem bądź tyle co mała ciężarówka - wszystko zależy od stylu jazdy. Ekonomia nie powala na kolana przy cenie paliwa 5,2pln. Będzie LPG :(

pełny raport Saab Sedan 2.3 i T

autor: Gruby, dodano: 06.09.2011 11:22

Auto z uszkodzoną przepustnicą przez co jest większe spalanie. Ogólnie trwałe auto. Użytkuje je prawie rok i nic poza tym co już było zepsute jak kupiłem się nie zepsuło. Jedyne co zrobiłem to wymiana oleju i świec bo nie palił zimą poza tym tylko leje benzynę mimo że w aucie przepustnica jest do wymiany. Myślę że spalanie po jej naprawie spadło by o 1-2l. Ogólnie polecam jeśli ktoś zamierza dłuższy okres jeździć autem. Jeśli ktoś planuje pojeździć rok i sprzedać to nie polecam bo jest ogromny problem ze sprzedażą.

pełny raport Saab Sedan 2.0 i T SE

autor: darek, dodano: 26.04.2009 18:37

No cóż masa i pojemność silnika chce tego co chce i dostaje, ale co tam "CAR PRESTIGE" jest ważniejszy niż rozpatrywanie spalania. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe tzn. max 100km/h to 7,5l/100km. Natomiast powyżej, do 150km/h wystarcza mu 8,3-8,5 l/100km. Wynik na autostradach ale oczywiście zachodnich to od 7,7 do 8,9 w zależności od prędkości,potrafi też przekroczyć i 9l. Miasto, jeżdżąc po Bydgoszczy lub wręcz stojąc w korkach to od 13,3 do 15,5 l/100km zimą. Zagazowywać go nie będę bo marka na to nie pozwala tak jak w przypadku VW i innych Niemieckich lub podobnych wynalazków. A po drugie kupowałem z pełną świadomością, że tak będzie palił.

pełny raport Saab Sedan 2.3 i T

Skarbnica wiedzy o Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Saab 9-5, oglądali także