Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Starsze

9-3 9-5 9-7X 900 9000 99
Opony
Części i akcesoria

Galerie

Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD

Produkowany w latach od 2006 do 2010.

Saab 9-5 SportKombi - prawy bok
Saab 9-5 SportKombi - widok z przodu
Saab 9-5 SportKombi - widok z tyłu
Saab 9-5 SportKombi - widok z przodu
Saab 9-5 SportKombi - pełny panel przedni

Generacje Saab 9-5

  • 9-5 II   2006 - 2010
    Saab 9-5 II
    • Wybierz generację

    • 9-5 III (2010 - teraz)
    • 9-5 II (2006 - 2010)
    • 9-5 I (1998 - 2006)

Komentarze redakcji

Powagosław: Szwedzki pomysł na elegancję i prestiż różni się nieco od pomysłów konkurencji. I choć globalizacja/unifikacja w pewnym stopniu dotknęła też i ten model, 9-5 zatrzymał w sobie to coś innego, niepowtarzalnego, za co trzeba go cenić.
Luzacjusz: Momenty są, nie da się ukryć, choć ukryć też nie mogę, że nowy 9-5 nie jest dziełem, które podoba mi się w stu procentach. To znaczy zastanawiam się, ile Saaba jest w tym Saabie? Albo, innymi słowy, ile w nim Opla Insigni

Wersje nadwozia Saab 9-5 II

Silniki Saab 9-5 II Kombi

Lista silników:

Publikacje o Saab 9-5

Czy warto kupić - używany Saab 9-5 (od 1997 do 2010)

Saab 9-5 nie jest propozycją dla każdego. Limuzyna o specyficznej urodzie pod wieloma względami odstaje od konkurencji. Jest też kosztowna w utrzymaniu. Niedostatki rekompensują niskie ceny używanych egzemplarzy oraz duża porcja skandynawskiego stylu w każdym z nich.

Saab 9-5 - z jakim silnikiem warto?

O tym, że Saab 9-5 to fantastyczne auto chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Znakomite osiągi, doskonała jakość wykonania, niesamowite wrażenia z jazdy i styl, którego szwedzkiej marce pozazdrościć może każdy niemiecki czy japoński producent. Pod koniec lat 90-tych XX wieku skandynawski producent, którego...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Saab 9-5 - skandynawski indywidualista

Szwecja to kraj wyjątkowy. Sztokholm, stolica Królestwa, uchodzi za jedno z najczystszych miast świata. W trzeciej dekadzie sierpnia na północnych krańcach Bałtyku, w ojczyźnie fundatora nagrody Nobla, obchodzone jest Święto Kwaszonego Śledzia. W jednym ze szwedzkich miast, Jakkasiarvi, znajduje się...

Saab 9-5 Sedan model 2010

Początek ery wyrazistego stylu projektowania szwedzkiej marki premium.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Saab 9-5

Społeczność kierowców Saab 9-5autoWcentrum - społeczność Saab 9-5

najwyższe oktanyAuta - Saab 9-5

Saab 9-5 3.0 TiD Vector 65,09

Saab 9-5 SportCombi Aero 63,91

Saab 9-5 Aero 42,80

Saab 9-5 BSR 39,44

Saab 9-5 sabina 58,96

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Saab 9-5

mwitalinski 30,15

adrian0513 30,03

kolek194 30,00

spidey 30,10

lukasz30k 46,63

karooluss 30,09

adamgor93 30,08

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Saab 9-5

Zamiana SID1 na SID2 (komputer pokładowy)
Zamiana SID1 na SID2 (komputer pokładowy) Witam! Postanowiłem opisać w pełni wyjaśniający sposób wymiany (zamiany) komp...
Testy przyspieszenia: 0-100 km/h i 40-140 km/h
Testy przyspieszenia: 0-100 km/h i 40-140 km/h Witam szanowne GRONO :) Postanowiłem sprawdzić przyspieszenie mojego saaba w ...
Pierwsze "oznaki" wiosny
Pierwsze Witam szanowne GRONO :) Wczoraj podczas mojej 250 kilometrowej trasy na lotnis...
Sprzedaż
Sprzedaż Witam No i Saabolot poszedł do ludzi. Niestety nie trafiłem zbyt dobrze z zakup...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Saab 9-5

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Saab 9-5
 

Najpopularniejsza wersja Saab 9-5

Saab 9-5

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Saab 9-5
 

Saab 9-5 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Volvo V60 Summum Volvo V60 Summum
Rocznik: 2011. Przebieg: 141 224 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 63 900 zł 63 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Volvo S60 Momentum D3 Volvo S60 Momentum D3
Rocznik: 2011. Przebieg: 117 500 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 59 900 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Saab 9-5

Saab 9-5
2.3 benzyna 186 KM
145 000 km, 2007
31 899 PLN
Saab 9-5
2.3 benzyna 218 KM
109 000 km, 2005
26 500 PLN
Saab 9-5
1.9 diesel 150 KM
176 729 km, 2006
23 900 PLN
Saab 9-5
3.0 diesel 177 KM
170 000 km, 2002
10 900 PLN

Ocena auta Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD

  • Średnia ocena
    na podstawie 1 opinii
  • 4,23
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Saab 9-5

Saab 9-5 II Sedan Saab 9-5 Sedan 2010 Saab 9-5 Saab 9-5 Sedan Saab 9-5 2001 Saab 9-5 2002 Saab 95 Saab 9-5 SportKombi Saab 9-5 BioPower Saab 9-5 I Kombi - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Saab

Opinie o instalacji LPG

Saab 9-5

  • 1.
  • 2,75 Saab 9-5 I 3.0 i V6 24V (200KM) 1999r.
    dodał: qrwix, 26.07.2012

    Jak masz kupę kasy i montujesz gaz do Poloneza czy innego starego rupiecia to śmiało, inaczej NIE POLECAM!!! Białystok, głęboka Polska, może nawet do samych Włoch lepiej jechać na montaż. Taniej cię to wyniesie niż u Pana Janka - właściciela warsztatu, który to jest bardzo nieprzyjemnym i niemiłym człowiekiem. Jeśli już, nie płać mu żadnej kasy do czasu odbioru auta i porządnego przetestowania, bo zerżnie na kasie a potem się rzuca i wypina, że to co złe to wina auta ale nie montażu czy instalacji. PS model auta jest fałszywy. Reszta jest autentyczna.

  • 2.
  • 5,00 Saab 9-5 I 2.0 i T SE (150KM) 2001r.
    dodał: Joachim40, 12.11.2014

    Samochód przeszedł Gazowanie w autoryzowanym serwisie LandiRenzo , z racji takiej że samochód miał służyć w dalekie trasy i miał pokonywać wiele kilometrów w ciągu roku zależało mi na bardzo dobrej instalacji , od czasu zagazowania samochód mnie nie zawiódł wszystko działa poprawnie.

  • 3.
  • 5,00 Saab 9-5 I 2.3 i T (170KM) 2000r.
    dodał: RadekZG, 30.04.2009

    Super instalacja gazowa z dopasowaniem dla turbo i mocy silnika. Jedzie jak na benzynie. Nie wiem jak z trwałością silnika i turbiny, ale 15l/100km benzyny było nie do przyjęcia. Teraz jest 16-17l/100km gazu ( jazda miejska. Jak na razie OK.

  • 4.
  • 4,50 Saab 9-5 II 2.3 t (185KM) 2010r.
    dodał: admon, 25.09.2013

    Bardzo dobrze dobrana instalacja,samochód jeździ na gazie tak jak nie benzynie.Spalanie ok 1 l więcej,więc nie najgorzej.Schludnie wykonana instalacja,jestem zadowolony.

  • 5.
  • 5,00 Saab 9-5 I 2.3 t (185KM) 2004r.
    dodał: Mat, 20.09.2011

    Jestem bardzo zadowolony z pracy którą włożyli w to autko Ci Panowie. Bo efekt jet bardzo zadowalający. POLECAM

  • 6.
  • 3,75 Saab 9-5 I 2.0 T 16V (185KM) 2002r.
    dodał: n, n, 04.08.2011

    Nie równa praca silnika na biegu jałowym w porównaniu do pracy na benzynie

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Saab 9-5

Saab 9-5

61 komentarzy

54 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~dj~dj

Jaki olej wlac do 2.0 t

~al~al

Do ~saabmen:
no to tak raczej normalni Ci pali, w mieście powinien w oklicach 11, ale pytanie gdzie miaszkasz.. i ile stoisz w korkach

~dante~dante

ile trzeba wlac oleju do saab 9-5 98r 2.0 Torbo 150KM? nie wiel ile zakupić na wymiane?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Saab

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
3 511
Przejechany dystans
2 596 137 km
Zatankowanego paliwa
133 692 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
686
Wydanych pieniędzy
385 858 zł
Średnie wydatki na auto
2 572 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
957
Wydanych pieniędzy
278 061 zł
Średnie wydatki na auto
1 854 zł
Zobacz dzienniki kosztów Saab (150)

Testy zderzeniowe Saab 9-5

Najnowsze testy zderzeniowe Saab 9-5 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Saab 95

Saab 9-5
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Saab

Zużycie paliwa Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD

Na podstawie 3 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Fresho, dodano: 11.03.2010 22:23

Turbinka, a zwłaszcza jej dźwięk zwiększa ciut apetyt. W żaden sposób nie udało mi się ograniczyć prędkości w trasie poniżen 120km/h także 11-13l/100 LPG uważam za całkiem niezły rezultat. W mieście zimą wychodzi jeszcze gorzej (ok 15l/100) i do tego trzeba jeszcze doliczyć sporo benzyny na rozgrzanie. Masa, korki i temperement robią swoje. Letem można śmiało odliczyć 1,5l LPG ale do 8l/100 IMO nie da się zejść. Samochód drogi w eksploatacji i jeszcze droższy w utrzymaniu ... ale czego nie robi się dla miłości ;)

pełny raport Saab Kombi 2.0 T

autor: mozart1@op.pl, dodano: 23.07.2007 23:04

Doskonale. Tzn. ceny zbliżone do cen konkurencji ale i tak w wielu przypadkach niższe. Pozytywnym szokiem jest zużycie ropy- JEST ŚMIESZNE!!! 3800 km ze średnią prędkością 86 na godzinę daję wynik średniego zużycia paliwa na poziomie 6,6 litra, przy 5 osobach i załadowanym na full bagażnikiem. Jeżdżenie tym autem nie kosztuje. Doskonała ekonomiczność.

pełny raport Saab Sedan 1.9 TiDS PF

autor: qbator, dodano: 08.10.2012 14:16

Auto nie jest fabryczne, ma wgrany program BSR 220 KM / 340 Nm. Dzięki temu właściwie można obniżyć spalanie. Auto szybciej się rozpędza, szybciej wyprzedza i co najważniejsze, same mapy podawania paliwa są zoptymalizowane. Podane wartości są to wartości gazowe - od benzyny różnią się około 10 %. Auto w podobnej konfiguracji z manualną skrzynią pali około litra mniej.

pełny raport Saab Sedan 2.0 i T SE

Skarbnica wiedzy o Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Saab 9-5, oglądali także