Szukaj

Informacje o Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do wyższej klasy średniej (segment E), flagowy model szwedzkiej marki, produkowany od 1998 roku. Wprowadzony na rynek jako następca Saaba 9000 (nie ma nic wspólnego z modelem 95). Oferowany w wersji czterodrzwiowego sedana i pięciodrzwiowego kombi. Zbudowano go na płycie podłogowej General Motors o symbolu GM2900. W 2005 roku 9-5 został poddany gruntownemu faceliftingowi. W 2010 roku Saab zaprezentował drugą generację modelu stworzoną na platformie podłogowej GM Global Epsilon.
czytaj więcej
Powagosław
Szwedzki pomysł na elegancję i prestiż różni się nieco od pomysłów konkurencji. I choć globalizacja/unifikacja w pewnym stopniu dotknęła też i ten model, 9-5 zatrzymał w sobie to coś innego, niepowtarzalnego, za co trzeba go cenić. ~Powagosław
Luzacjusz
Momenty są, nie da się ukryć, choć ukryć też nie mogę, że nowy 9-5 nie jest dziełem, które podoba mi się w stu procentach. To znaczy zastanawiam się, ile Saaba jest w tym Saabie? Albo, innymi słowy, ile w nim Opla Insigni ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1910 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Stosunek jakość/cena

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie
Åšrednie spalanie dla Saab 9-5 II Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW 2006-2010
7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Witam serdecznie jestem posiadaczem takiego Saaba 95 bardzo sobie cenię wygodę i on mi jej dostarcza posiadam to auto w wersji kombi z silnikiem 1.9 150 koni jak myślę najlepszym i najbardziej ekonomicznym w silniku w tym aucie W mojej wersji jest podniesione komputerowo do 180 koni auto spala minimalnie na trasie zszedłem na 4,9 przy prędkości 110 na godzinę autostrada na dlugie trasy super 5L osiagniesz bez problemu miasto trasa średnie zużycie 7,5 l plusminus pozdrawiam bardzo komfortowy samochód wersja w combi jasna skóra dotykowy panel nawigacja Klima itp..
6,8
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Posiadam SAAB 9-5 2007r. w pięknym kolorze Smoked-Beige, wersja ARC z automatem i białą skórą. Auto posiada fabryczny tuning Hirsch 180KM. Spalanie oscyluje w granicach 7.0 (dojeżdzam do Gliwic z Kędzierzyna) na displayu, co przy uwzględnieniu "oszustwa" systemu daje prawdziwe 7.7l/100km ON. Minimalne spalanie 6,0l jest możliwe - jeśli w słoneczny dzień jedziesz trasą krajową z prędkością 80-100kmh. Jestem zadowolony, piękny i wygodny samochód z tzw. full opcją i żwawym silnikiem. Brakuje mi 6 biegu w automacie - moc jest - a przydałby się do jazdy autostradowej.
5,9
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Zacznę od tego, że nie mogłem wybrać tu automatycznej skrzyni biegów, wyszła tylko manualna. W moim jest automatyczna. Nie wiem czy mam jakiś super udany silnik, bo raporty spalania na większości czytanych przeze mnie stronach nie pokrywają się z moimi. A wygląda to tak: najbardziej nieekonomiczna jazda - nigdy nie przeskoczyłem 8,1l -średnie zużycie to 6do6,8l ekonomiczna jazda, zanotowałem wynik -4,3(wynik jazdy w okresie koniec lata/jesień. Obecnie mieszkam w Szwecji, więc chyba musimy brać poprawkę na jakość paliw. W moim rodzinnym mieście Gorzów Wlkp. kontrola paliw wykazała straszne odstępstwa od normy. A tylko jedna z badanych stacji miała naprawdę dobre paliwa. Pozdrawiam Mariusz.
Saab 9-5 II Kombi