Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM od 2010

Lata produkcji: 2010 - teraz
Segment: Wyższa klasa średnia

Komentarze redakcji

Powagosław: Szwedzki pomysł na elegancję i prestiż różni się nieco od pomysłów konkurencji. I choć globalizacja/unifikacja w pewnym stopniu dotknęła też i ten model, 9-5 zatrzymał w sobie to coś innego, niepowtarzalnego, za co trzeba go cenić.
Luzacjusz: Momenty są, nie da się ukryć, choć ukryć też nie mogę, że nowy 9-5 nie jest dziełem, które podoba mi się w stu procentach. To znaczy zastanawiam się, ile Saaba jest w tym Saabie? Albo, innymi słowy, ile w nim Opla Insigni

Dane techniczne Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM od 2010

Podstawowe parametry Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM

Produkowany
od 2010 roku
Pojemność skokowa
2792 cm3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
300 KM przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
400 Nm przy 2000 obr/min
Doładowanie
intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
6
Układ cylindrów
widlasty
Liczba zaworów
24
Średnica cylindra × skok tłoka
89 x 74,8 mm
Pojemność zbiornika paliwa
70 l
Dodatkowe informacje
Aluminiowa głowica i blok. Po dwa wałki rozrządu w każdej głowicy DOHC napędzane łańcuchem. Układ zmiennych faz pracy zaworów dolotowych. Dwumasowe koło zamachowe. Turbosprężarka z układem zasilania typu Twin-scroll. Intercooler – chłodnica powietrza doładowanego. Cewki zapłonowe na świecach.

Przeniesienie napędu Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM

Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4
Dostępny
Liczba stopni
6
zobacz dane techniczne

Zużycie paliwa Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM od 2010

Pb
11,63 - 17,90
Na podstawie 3 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM od 2010

Tak jak w przypadku xwd 2.8 l - 300 km - musi coś jeść, części niska normalna cena, patrzy insignia.
dodano 13.12.2014 przez
"Pije" jakby miał dziurę w baku, ale to chyba jedyna jego wada.
dodano 01.02.2011 przez
Jak na swoje osiągi, to stanowczo za duzo spala paliwa!
dodano 27.09.2011 przez
Zobacz raporty spalania Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM od 2010 Dodaj raport spalania

Publikacje o Saab 9-5

Przeczytaj pozostałą 1 publikacje o Saab 9-5
Używane Pewne oferty od dealerów
Znajdź auto używane Sprawdź VIN Raport o stanie technicznym
Super oferty
Peugeot Partner
Peugeot Partner
cena 33 900 PLN
Suzuki Swift
Suzuki Swift
cena 36 900 PLN
Suzuki Swift
Suzuki Swift
cena 37 900 PLN

Dziennik kosztów Saab 9-5

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

1 377

Przejechany dystans

130 066 zł

Zatankowanego paliwa

42 279 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

234

Wydanych pieniędzy

131 796 zł

Średnie wydatki na auto

3 661 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

262

Wydanych pieniędzy

74 597 zł

Średnie wydatki na auto

2 072 zł

ZOBACZ 36 dzienników kosztów Saab 9-5 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Saab 9-5

Liczba wpisów: 11
komentarzy(2)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
komentarzy(2)
komentarzy(5)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Saab 9-5 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Saab 9-5

Liczba wpisów: 11
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Saab 9-5 Dodaj wpis do autodiagnozy