Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM od 2010

Lata produkcji: 2010 - teraz
Segment: Wyższa klasa średnia

Komentarze redakcji

Powagosław: Szwedzki pomysł na elegancję i prestiż różni się nieco od pomysłów konkurencji. I choć globalizacja/unifikacja w pewnym stopniu dotknęła też i ten model, 9-5 zatrzymał w sobie to coś innego, niepowtarzalnego, za co trzeba go cenić.
Luzacjusz: Momenty są, nie da się ukryć, choć ukryć też nie mogę, że nowy 9-5 nie jest dziełem, które podoba mi się w stu procentach. To znaczy zastanawiam się, ile Saaba jest w tym Saabie? Albo, innymi słowy, ile w nim Opla Insigni

Dane techniczne Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM od 2010

Podstawowe parametry Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM

Produkowany
od 2010 roku
Pojemność skokowa
2792 cm3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
300 KM przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
400 Nm przy 2000 obr/min
Doładowanie
intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
6
Układ cylindrów
widlasty
Liczba zaworów
24
Średnica cylindra × skok tłoka
89 x 74,8 mm
Pojemność zbiornika paliwa
70 l
Dodatkowe informacje
Aluminiowa głowica i blok. Po dwa wałki rozrządu w każdej głowicy DOHC napędzane łańcuchem. Układ zmiennych faz pracy zaworów dolotowych. Dwumasowe koło zamachowe. Turbosprężarka z układem zasilania typu Twin-scroll. Intercooler – chłodnica powietrza doładowanego. Cewki zapłonowe na świecach.

Przeniesienie napędu Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM

Automatyczna skrzynia biegów
6-stopniowa
Rodzaj napędu
Napęd 4x4 (dołączany)
XWD
zobacz dane techniczne

Zużycie paliwa Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM od 2010

Pb
11,63 - 17,90
Na podstawie 3 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM od 2010

Tak jak w przypadku xwd 2.8 l - 300 km - musi coś jeść, części niska normalna cena, patrzy insignia.
dodano 13.12.2014 przez
"Pije" jakby miał dziurę w baku, ale to chyba jedyna jego wada.
dodano 01.02.2011 przez
Jak na swoje osiągi, to stanowczo za duzo spala paliwa!
dodano 27.09.2011 przez
Zobacz raporty spalania Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM od 2010 Dodaj raport spalania

Publikacje o Saab 9-5

Przeczytaj pozostałą 1 publikacje o Saab 9-5

Dealerzy Saab

AUTO POL SERWIS SP Z O.O. S.K.A

Auto-Pol-Serwis Saab Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Mangalia 2

Więcej

KOZŁOWSKI

KOZŁOWSKI Saab Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Małopolska 12

Więcej

MM CARS

MM CARS Saab Katowice

śląskie, Katowice, Lotnisko 81

Więcej

MOTOR CENTRUM SP. Z O.O.

MOTOR CENTRUM Saab Gdańsk

pomorskie, Gdańsk, Miałki Szlak 4/8

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Saab 9-5

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

1 237

Przejechany dystans

120 409 zł

Zatankowanego paliwa

37 839 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

214

Wydanych pieniędzy

123 632 zł

Średnie wydatki na auto

3 864 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

243

Wydanych pieniędzy

70 632 zł

Średnie wydatki na auto

2 207 zł

ZOBACZ 32 dzienniki kosztów Saab 9-5 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Saab 9-5

Liczba wpisów: 11
komentarzy(2)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
komentarzy(2)
komentarzy(5)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Saab 9-5 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Saab 9-5

Liczba wpisów: 11
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Saab 9-5 Dodaj wpis do autodiagnozy