Wszystkie modele

Starsze

9-3 9-5 9-7X 900 9000 99
Opony
Części i akcesoria

Galerie

Saab 900

Produkowany w latach od 1978 do 1998.

Generacje Saab 900

Publikacje o Saab 900

TOP 10 | Youngtimery do jazdy na co dzień

Dziś stawiamy sobie pytanie: jaki samochód z dawnych lat można kupić i jeździć nim codziennie w sezonie wiosenno-jesiennym. Odpuszczamy ekskluzywne klasyki, których szkoda do codziennej eksploatacji na naszych drogach i szukamy czegoś z charakterem, nie rujnującego domowego budżetu, a przy tym ciekawego....

Kabriolet dopracowany do perfekcji - Saab 900

To jeden z najpiękniejszych kabrioletów na świecie. Gdy w dwadzieścia lat temu po raz pierwszy trafił na rynek amerykański, cała seria rozeszła się zanim auto fizycznie pojawiło się w salonach sprzedaży! Klienci kupowali Saaba bez choćby jednej próbnej jazdy, a na odebranie zamówionego samochodu czekali...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Saab 900

Społeczność kierowców Saab 900autoWcentrum - społeczność Saab 900

najwyższe oktanyAuta - Saab 900

Saab 900 /vel Sabcio/ 60,88

Saab 900 Czarna Owca 55,18

Saab 900 Saabina 32,14

Saab 900 2.0 T 49,91

Saab 900 NG 56,49

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Saab 900

ChesterM 30,04

Sabus 30,15

qbator 30,02

Diacon 30,00

Derdzix 30,03

rafap 30,12

hato1204 30,11

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Saab 900

Ryczący SAAB
Ryczący SAAB Mój SAABcio jest niczym kuchnia pełna niespodzianek... Ostatnio zaczął wydawać ...
Krótka historia SAAB'a
Krótka historia SAAB'a Tekst nie jest mojego autorstwa - Wpisałem go w dzienniku pokładowym dla przybli...
Rekonstrukcji kilka pierwszych dni...
Rekonstrukcji kilka pierwszych dni... Sabuś zaczyna wyglądać... ;) Do nowości czy też nawet przyzwoitości to mu jeszc...
Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany na lepsze!
Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany na lepsze! Witam! Dawno tu nie zaglądałem. Przez ten czas w aucie trochę się pozmieniało...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Saab 900

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Saab 900
 

Najpopularniejsza wersja Saab 900

Saab 900

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Saab 900
 

Saab 900 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti G G37 S premium
Rocznik: 2012. Przebieg: 13 000 km. Silnik: 3.7 236KM .
Cena: 159 900 zł
Zyskujesz: 60 100 zł Zobacz szczegóły »
Ford Mondeo 2.0 TDCi Silver X Ford Mondeo 2.0 TDCi Silver X
Rocznik: 2013. Przebieg: 48 900 km. Silnik: 2.0 103KM .
Cena: 62 900 zł

Używane Saab 900

Saab 900
2.0 benzyna 133 KM
322 000 km, 1998
4 499 PLN
Saab 900
2.0 benzyna 133 KM
314 000 km, 1994
4 300 PLN
Saab 900
2.5 benzyna 170 KM
141 000 km, 1994
0 PLN
Saab 900
2.0 benzyna 130 KM
194 260 km, 1995
5 499 PLN

Ocena auta Saab 900

Wybrane opinie

Saab 900 Hatchback 2.0 Turbo (150 KM)

Fantastyczny samochód rodzinny (chociaż wolę wersję 3-drzwiowe - rasowiej wyglądają) o wysokim komforcie jazdy i bogatym wyposażeniu (mój nie ma tylko klimatyzacji i skóry). Nietuzinkowa sylwetka (nie zgubisz Go na parkingu) i narowista bestia (tym samochodem (wersja Turbo) nie trzeba nikomu nic udowadniać - jak cię ktoś denerwuje pokazujesz mu ogon) wymaga od kierowcy pokory bo z tego co słyszałem średnia wieku kierowców, którzy go lekcewarzą nie jest za wysoka. Bardzo duży bagażnik (pojemność dwie istoty żywe lub cztery martwe). Legendarne bezpieczeństwo. Mała łyżka dziegciu - pomimo "cynkowania" od 1987 roku karoserii nie jest to Volvo lub Audi, po prostu w niektórych miejscach (nadkola, drzwi) rdzewieje.

dodał: rafal.dziegielewski@prometeusz.gda.pl
Saab 900 Coupe 2.0 c (100 KM)

Żeby być sprawiedliwym muszę dodać, że auto kupiłem od 1 właściciela z pełną historią. Po przejrzeniu dokumentacji (juz po zakupie) doszedłem do wniosku, że facet był chyba trochę walnięty. Auto było przynajmniej raz w miesiącu w serwisie gdyż pan nie nalewał sam nawet płynu do spryskiwacza. Plik rachunków obejmował wszystkie dolewki, piórka wycieraczek, sprzątania wnętrza, całą kosmetykę i przeglądy (wszystko w serwisie Saaba). Wymieniali wszystko co i kiedy należało. Kupiłem auto 15 letnie za 600 Funtów a przed sprzedażą facet zrobił przegląd za 250 i zatankował do pełna za 60. Spróbuj znaleźć takie w Polsce albo nawet w Niemczech.

dodał: lorenzzo@poczta.onet.pl
Saab 900 Hatchback 2.0 i (131 KM)

Auto jest naprawdę przyzwoite, daje dużo radości z prowadzenia. Kiedy trzeba jest czym zaszaleć (napewno silniki Turbo lepiej się zbierają). Na drodze rewelacja nie podskakuje na wybojach jak piłeczka, tylko płynie, przez co przeważnie na dłuższych trasach pasażerowie mi spali. Słyszałem opinie, że Sabby są takie, że jak do niego wsiądziesz, to albo go pokochasz, albo go znienawidzisz. Jest to w 110% prawda. Ja się zakochałem i następną bryką jeśli finanse pozwolą to też będzie Saab. Szkoda tylko, że 900-setki nie robili w dieslu. Diesel pojawił sie dopiero w świerzych 9-3, ale to jest po za moim zasięgiem budrzetowym.

dodał: 12ab@wp.pl
Saab 900 Hatchback 2.0 i (131 KM)

Jeźdźe SAAB´em od ponad 5 lat, kupiłem uzywane auto, ale z bardzo małym przebiegiem i zadbane na gwaracnji dilera. Jestem bardzop zadowolony i chyba następne kupię tez saaba. Jak na szwedzką konstrukcję troche za delikatne zawieszenie i trochę za głośny silnik, ale podobno to taka uroda saabów. Poza tym jest super. Gorąco polecam. Wygląda się w nim świetnie i to przecież chodiz w samochodzie. W sumie mimo drobnych ustrek, nigdy poważnie mnie nie zawiodło, a nawet jak się psuło to można kupć juz teraz w miarę tanie części. Na począśtku jak kupiłem samocho to płaciłem sporo. W sumie dość rzadko się psuje.

dodał: saabmen
Saab 900 Hatchback 2.5 V6 (170 KM)

Bałem się kupić 900-etkę z silnikiem Opla, ale namówiono mnie i jestem bardzo zadowolony. Auto generalnie bardzo wygodne, szybkie i co było totalnym zaskoczniem - relatywnie ekonomiczne. Spalanie na poziomie 10-10,5 l na mieście przy normalnej jeździe jest normą. Owszem, kiedy się depnie, to zużycie wzrasta do 13l, ale coś za coś :) Poza duperelkami, które są do porobienia, a z którymi kupiłem samochód, to nic się nie dzieje złego, pomimo sporego już przebiegu. Jeśli ktoś się waha, czy wejść w temat SAABa, to mogę tylko powiedzieć jedno: REWELKA

dodał: a.wojtysiak@gazeta.pl

Galerie Saab 900

Saab 900 1997 Saab 900 Cabriolet 1998 Saab 900 Cabriolet 1997 Saab 900 1998
Zobacz inne galerie Saab

Opinie o instalacji LPG

Saab 900

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Saab 900

Saab 900

27 komentarzy

26 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~SaabowiecX~SaabowiecX

Do ~bolek: Krokodyl to już zabytek, a że jakościowo (zwłaszcza blachy) jest świetny, to i cena jak na zabytek przystało. Co do jakości 900 II, to jest bez zarzutów (mam od 6 lat), a komfort i precyzja prowadzenia zdecydowanie lepsza niż w krokodylu. Historyjki o tym, że Vectra w innej budzie można włożyć między bajki. Z Vectry (miałem 2.0) jest przełącznik świateł i hamulce, no i płyta podłogowa, ale wytłoczona ze szwedzkiej blachy i w szwedzki sposób zabezpieczona przed korozją - bez porównania.

~bolek~bolek

chciałem się spytać z ciekawości, skąd aż tak duży skok cenowy pomiędzy dwiema generacjami 900? Nie miałem nigdy saaba ale czaję się na model 900.

Czy krokodyl jest aż tak dobrym samochodem? Czy też ta druga generacja to pomyłka?

~Saabforever~Saabforever

Marian: ty głupi jesteś Pewnie nadal jedzisz PANCERWAGONEM czyt.(VW) i SAAB-a widziałeś tylko na internecie oraz czytałeś śmiesznych Panów z Auto.pl którzy piszą, że PANCERWAGON oraz BĘDZIESZ MIAŁ WYDATKI czyt(BMW) są najlepszymi samochodami. Śmiech. Saab to Saab, Skandynawska najlepsza produkcja tak samo jak Volvo. Saab forever. Mam Saab-a 9-5 i mam zamiar jeszcze kupić: Krokodyla, 99, 96, 9000, 95.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Saab

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
3 743
Przejechany dystans
2 879 353 km
Zatankowanego paliwa
142 622 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
725
Wydanych pieniędzy
413 542 zł
Średnie wydatki na auto
2 668 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
1 004
Wydanych pieniędzy
284 163 zł
Średnie wydatki na auto
1 833 zł
Zobacz dzienniki kosztów Saab (155)

Zużycie paliwa Saab 900

Na podstawie 142 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: kasprzak3@tlen., dodano: 29.04.2008 22:24

Zużycie paliwa jest jak na ten silnik wysokie co spowodowane jest głownie dużą masą pojazdu, dlatego tez 2.3 pali czesto tyle samo co 2.0, a nawet mniej. Ceny częsci zamiennych plasują się na średnim poziomie , choć części typowo eksploatacyjne są zadziwiajaco tanie, ja szykowałem się na znacznie wyższe ceny . Gożej gdy dojdzie do stłuczki , trzeba mieć kontakty.

pełny raport Saab Hatchback 2.0 i

autor: nerkul, dodano: 07.02.2012 19:19

Ja jeżdżę na gazie więc koszty paliwa do zaakceptowania. Auto ze skrzynią automatyczną ale wcale nie jest mułowate a jak trzeba przyspieszyć to wciskam sport i poszedł. Części eksploatacyjne nie są wcale drogie i do tego łańcuch rozrządu. Najważniejsze to to, że auto ma swój styl i tyle.

pełny raport Saab Hatchback 2.0 i

autor: mforys@poczta.f, dodano: 21.03.2010 21:05

Spalanie w tych samochodach jest stosunkowo duże, jeżeli jeździsz tym samochodem w Anglii tak jak ja, to nie będziesz miał problemu z częsciami. Samochód ten jest bardzo popularny tutaj, a ceny części nie są drogie. W Polsce jest większy problem.

pełny raport Saab Coupe 2.0 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Saab 900

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Saab 900

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Saab 900

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Saab 900, oglądali także