Szukaj

Informacje o Seat Cordoba II Kombi

Lata produkcji: 1999 – 2002
Segment: Auta małe

Model należący do segmentu B, będący wersją sedan Seata Ibizy, produkowany w latach 1993-2009. Cordoba trafiła na rynek jako następczyni modelu Malaga. Auto zaprojektował Giorgetto Giugiaro. Konstrukcyjnie było ono spokrewnione nie tylko z bliźniaczą Ibizą, ale też z VW Polo (wersja sedan, tzw. Polo Classic). W 1999 roku Seat zaprezentował model przejściowy po gruntownym faceliftingu, nazywany czasem Cordobą drugiej generacji. Stuprocentowo nowa ewolucja auta (projekt Waltera de„Silvy) debiutowała w 2002 roku. Po zakończeniu produkcji, Seat nie przedstawił następcy Cordoby.

czytaj więcej
Powagosław

To jeden z takich modeli, na które bezpowrotnie skończyły się pomysły. Powiedzmy, że Cordoba jako tako broniła się jakieś 15 lat temu. Ale jej ostatnia generacja to co najwyżej akt przeciętności daleki od hiszpańskiego temperamentu i hasła „Auto emotion”.

~Powagosław
Luzacjusz

Sedan segmentu B to wyrażenie bliskoznaczne do takich epitetów, jak brzydki, nieforemny, koślawy, niezgrabny i nieproporcjonalny. Do tego zbioru można dołożyć hasło „Cordoba”. Przykładowe zastosowanie? „Ta dziewczyna jest strasznie cordoba. Musi popracować nad sylwetką”.

~Luzacjusz

Seat Cordoba II Kombi – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4163 mm
Szerokość 1640 mm
Wysokość 1422 mm
Rozstaw osi 2443 mm
Rozstaw kół - przód 1429 mm
Rozstaw kół - tył 1394 mm
Zwis przedni 834 mm
Zwis tylny 886 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 958 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 952 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1356 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1370 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1803 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1250 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 350 l
Wysokość bagażnika 916 mm
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~rafał_cyburski
Seat Cordoba II
Kombi 1.6 75KM 55kW
Auto posiadam 6 lat. Przejechałem około 80000 km. Jestem z niego zadowolony. Mam instalacje LPG. Jest bardzo pakowne. Przeprowadzenie do nowego em bez problemu. Długie trasy nad morze bez problemu. Odpalanie w największe mrozy bez problemu. Czego chcieć więcej od auta wartego może 3500. Zamarzające zamki to mały problem. Wystarczy smar biały K2 wprowadzić w otwór w drzwiach po uprzednim zdjęciu gumki ochronnej. Proste, tanie auto na codzienne dojazdy do pracy a nawet na wakacje. Złodzieje nie kradną, sąsiedzi nie zazdroszczą. Wszystko ok.
4,4
~pip
Seat Cordoba II
Kombi 1.4 60KM 44kW
bardzo dobry samochód dla młodej rodziny. Posiadam akurat werję Vario i jak na nasze potrzeby samochód sprawuje się nieźle. Jest ekonomiczny i pakowny, można śmiało wybierać się nim tak po zakupy jak i na dłuższe wyprawy. Nie jest to co prawda komfortowa limuzyna ale jazda nim nie jest męcząca. Części zamienne i eksploatacyjne tanie i powszechnie dostępne. Silnik 1.4 zapewnia przyzwoite osiągi, niestety budzi się do życia pow 3000-3500 obrotów i wtedy potrafi już sporo wypić, jednak na trasie w zupełności wystarcza. Uwaga, kierowcy z wyścigowym zacięciem będą zawiedzeni. Auto typowo rodzinne.
3,8
~woyton
Seat Cordoba II
Kombi 1.6 101KM 74kW
Auto spełniło moje oczekiwania. Jako małe kombi znakomicie sprawdza sie w mieście. Nie jeżdże zbyt szybo (rzadko przekraczam 140) więc dynamika na trasie mnie zadowala. Po złożeniu tylnego siedzenia dużo miejsca na ładunek(często goszczą tam dwa "górale", wystarczy odpiąć przednie koła). ABS dobra rzecz-nie kupię już samochodu bez ABS-u. Dobra trakcja jak na kombiaka. Uważajcie na ASO Seata po zmianie opon na letnie nie dokręcili mi prawego przedniego koła!!! Strach pomyśleć co się mogło wydarzyć!!!
Średnie spalanie dla Seat Cordoba II Kombi
7,2 – 7,6
l/100 km
5,0 – 5,5
l/100 km
8,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,2
Seat Cordoba II
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Auto dość dynamiczne a do tego ekonomiczne,nie odczuwa zbytnio różnicy czy jedzie 1 osoba czy 4.W górach przy 4 osobach z bagażami spokojnie daje sobie radę.Przy normalnej jeździe do 120km/h 5l,długie trasy autostradą przy stałej prędkości 160-180km/h mieści się w 6l.Zimą przy dużych mrozach do 7-8 l na krótkich trasach.Ostatni wyjazd nad morze zgodnie z przepisami 4.5l.Przy tankowaniu orlenowskiego biodiesla(maks do -20) spalanie wzrasta o 0,5l.Inne bio zamulają.Silnik bezawaryjny,wszystkie wymiany w terminie,przejechane 80tkm przy 250tkm przebiegu.
9,8
Seat Cordoba II
Kombi 1.6 75KM 55kW
Auto zdecydowanie nie należy do ekonomicznych. Kupiłem seata w benzynie ale spalanie okazało się przerażające, choć jeżdżę raczej z prędkościami przekraczającymi przepisowe może o 10-20km/h. W mieście przy normalnej jeździe palił ok 10-11 l, jadąc nieco żwawiej przekraczał 12 l. Teraz mam już instalację gazową, różnic w spalaniu nie ma, stracił tylko trochę na mocy pomimo iż to nowa sekwencja. Najbardziej smuci fakt, że aby spalić mało nawet w trasie, trzeba jechać do 80-90km/h (8l). Powyżej setki wchodzi już na obroty i pije jak w mieście (10-12). Ogólnie auto jest dobre dla emerytów, którzy jeżdżą z prędkościami do 80km/h, ale wtedy i tak jest średnio ekonomiczne biorąc pod uwagę małą wagę i gabaryty.
5,8
Seat Cordoba II
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Na trasie przy jazy bez przyspieszania stała ok 80km/h ok 4L mozna spalac na Polskie warunki to niemal niemozliwe, mi srednio wg kompa 4,8 na odcinku 150km przy ostrym ruszaniu i wyprzedzaniu (ok 5razy) srednio po miescie no cudow nie ma okolice 6L w porównaniu z poprzednim autem BMW e36 coupe 2,5 z LPG, komfort jazdy na jednym paliwie i spalanie na korzysc seata, w beemce na trasie ponizej 10l lpg to bylo niemozliwe :) jak narazie cordoba fajniejsza mimo ze mniejsza, to ma lepszy zawias (wersja sport) osiagi i koszta przejechania 100km porownywalne z silnikami 2,0 z LPG, TDI po chipie bedzie o niebo lepsze :)

Usterki Seat Cordoba II

Liczba wpisów: 37
Niedziałająca klimatyzacja /radio
  • Seat Cordoba II Sedan 1.9 SDI 68KM 50kW 1999-2002
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Problem zaczął się od samoczynnie włączającego się radia - rozładowywało akumulator - podłączenie zasilania przez stacyjkę częściowo pomogło. Następnie regulacja głośności /włącznik/ Wyłącznik nie działa właściwie próbując zwiększyć głośność przeskakuje o kilka wartości czasami wyciszy do zera. Brak możliwości sterowania klimatyzacją - czasami łączy tuż po odpaleniu auta później już nie można zmienić nastaw. Prace przeprowadzone częściowo pomogły lecz problem wraca jak bumerang - Radio rozebrane na części w metalowej obudowie główna płytka pokryta punktowo dziwnym czarnym nalotem - schodził wacikiem nasączonym spirytusem, prze lutowanie wszystkich Lutów na płytkach. przez pół roku ok później znów to samo
Oczekuje na rozwiązanie
szarpanie, wyciek plynu chlodzacego
  • Seat Cordoba II Coupe 1.9 TDi 110KM 81kW 1999-2003
  • układ chłodzenia
Problemy zaczely sie od szarpania przy mocniejszym przyspieszeniu. auto podlaczono pod komputer ktory wskazal na czujnik cisnienia oleju- wymieniony. z czasem zapalila sie kontrolka- za malo plynu chlodzacego. plyn dolany, po nie dlugim czasie to samo. po wizycie u mechanika wymieniona uszczelka pod glowica. na jakis czas pomoglo, ale ostatnio powtorka z rozrywki plus zauwazylam ze z chlodnicy kapie, ale nie za duzo. i jeszcze nowy objaw: w czasie jazdy, mimo nie zmieniania temperatury nawiewu auto dmucha zimnym powietrzem. po przestawieniu na wyzsza temp. wszytsko wraca do normy... CO TO MOZE BYc??? nie mam pojecia
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
SILNIK SŁABNIE PO ROZGRZANIU
  • Seat Cordoba II Sedan 1.6 101KM 74kW 1999-2002
  • silnik
PROBLEM POLEGA NA TYM ZE PO ROZGRZEBNIU DO 90STOPNI SILNIK NAGLE STAJE SIE ZAMULONY JAK BY SIE PRZEGRZEWAL. WENRTYLATOR SIE WPLACZA WYMIENILEM OSTATNIO TERMOSTAT BO NIE OSIAGAL TEMPERATUTY. WYDAWALO BY SIE ZE JEST WSZYSTKO OK. ALE PODCZAS TYCH UPAŁÓW NAPRAWDE ZAUWAZYLEM ZE SILNIK JEST TROCHE SLABSZY. PRZYSPIESZA W ŻÓŁWIM TEMPIE. KIEDY NATOMIAST JEST JESZCZE NIE ROZGRZANY IDZIE JAK Z PRACY. pŁYN WYMOIENIONY NA NOWY PODCZAS ZMIANY TERMOSTATU. POMOCY PRZEGRZEWA SIE SILNIK ?? PODCZAS WYSOKICH TEMPERATUR
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Seat Cordoba II Kombi