Szukaj

Informacje o Seat Exeo

Lata produkcji: 2009 – 2013
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 2008 roku. Pierwszy samochód Seata w tym segmencie. Exeo miał początkowo nosić nazwę Bolero, tak bowiem nazywał się prototyp, będący późniejszą bazą dla tego modelu. Exeo zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena oznaczonej symbolem B7. Zdecydowaną większość rozwiązań technicznych i stylistycznych dzieli z poprzednią generacją Audi A4 (B7). Exeo dostępny jest również w wersji kombi, która nosi skrót ST. W 2012 roku model został poddany drobnej modernizacji.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo ładny, elegancki samochód z dużym „ale”. Rozumiem sens obniżenia kosztów (czytaj: ryzyka) tego przedsięwzięcia, ale czy jedynym rozwiązaniem jest klonowanie starego Audi? ~Powagosław
Luzacjusz
Seat wreszcie zrobił fajny samochód. Właściwie nie zrobił, tylko dostał. Ale czego tu się czepiać? Jak wasza dziewczyna chodzi w ładnej kiecce, też narzekacie, czemu sama sobie nie uszyła? Litości, przecież Britney też śpiewa cudze piosenki. ~Luzacjusz

Seat Exeo – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Seat Exeo

Liczba ocen: 75
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,4
~DanielP
Seat Exeo
Sedan 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
Samochód, który w ekonomicznej cenie zapewnia doświadczenie z jazdy audi. Bardzo dobrze prowadzi się na autostradzie a w mieście jest to kwestią nawyku. Wygoda jazdy niemieckim samochodem przebija się tu na każdym kroku i warto wspomnieć, że jest on ostatnią generacją silnika 1.8t 20v. Polecam bez zawahania chociaż elektryka naprawdę potrafi płatać figle ale to już ogólna przywara audi. Przy dobrym traktowaniu jest niezniszczalny chociaż upalanie znosi też bardzo dobrze i nie jest łatwo go zajeździć.
4,6
~PW
Seat Exeo
Sedan 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Po 11 latach jazdy i 170 tyś km mogę bardzo pochwalić to auto. Nigdy mnie nie zawiodło i jestem pewien, że jeszcze przez długi czas tak będzie. Oczywiście wszystkie serwisy, naprawy i wymiany wykonywane były w terminie i bez oszczędzania. Tych napraw właściwie nie było dużo i jeśli jakieś do wynikające ze zdarzeń niż awarii sprzętu. Z perspektywy czasu auto ma dwa mankamenty: mało miejsca na kanapie z tyłu i niewielki otwór załadunkowy do bagażnika (wersja sedan). Prawda jest też taka że moje potrzeby się znacznie zmieniły w tym okresie i dzisiaj te dwie kwestie doskwierają mi najbardziej. Jednak z czystym sumieniem mogę polecić to auto jako bezawaryjne i tanie w eksploatacji.
4,6
~Tomeczek
Seat Exeo
ST 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
Autko kupiłem używane pół roku temu , z wnętrzem jak nowym do malowania miałem zderzak i tylni błotnik bo był po obcierce. Poprzednio miałem leona 1 więc mam jakieś porównanie marki. W exeo czuję, że jade samochodem innej klasy - bardzo wygodny, dobre wyciszenie, na zakrętach nie buja na boki lecz dobrze zbiera nierówności - bardzo pewnie i przewidywalnie się prowadzi. Silnik moim zdaniem minimum jak na to auto ( w dowodzie ma 1580 kg masy własnej) - jak turbinka złapie to ciągnie wystarczająco aczkolwiek nie jest to też jakiś wielki demon. Jeśli auto przy przebiegu prawie 150 00 km ma wnętrze na któym niemal nie widać zużycia to siłą rzeczy materiały są bardzo dobre. Z racji, że na światłach zaciągam często ręczny denerwuje mnie brak zsynchronizowania z podłokietnikiem. Samochód napewno godny polecenia lecz dla rodziny z większymi dziećmi chyba lepiej wziąć np. octavie bo z tyłu miejsca za dużo nie zostaje.

Raporty spalania Seat Exeo

Liczba raportów: 92
Średnie spalanie dla Seat Exeo
8,0 – 10,0
l/100 km
5,8 – 6,8
l/100 km
10,7 – 11,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Seat Exeo
ST Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Auto bardzo fajnie jedzie,przyjemne. Szukałem właśnie takiego co jest dość unikatowe i dobre w prowadzeniu. Oponki 225/40 R18 jazda normalna bym powiedział 40% miasto jazda zrównoważona i 60% autostrada jazda 140-150km/h no to wychodzi ok 6.8L/100km. Jazda dynamiczna w mieście ok 30% 70% autostrada 160-200km/h no to wychodzi 8.2L/100km,tym autem źle się jeździ powoli, ono jest stworzone do szybkiej jazdy świetnie się trzyma drogi i jest dobrze wygłuszone i jazda autostradą 180 to dla niego spacer :) pozdrawiam !
5,6
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Bardzo oszczędne auto w trasie. Niestety auto nie nadaje się do jazdy na krótkich odcinkach w mieście - ten silnik jest tak wydajny, że efektem ubocznym tego jest fakt iż bardzo długo się nagrzewa (2,0 TDI 143km common rail). Zimą w mieście nie sposób doprowadzić ten silnik do właściwej temperatury pracy. Ale wróćmy do spalania. Dynamiczna jazda po PL: 120-140km/h, częste wyprzedzanko - ok 6,0-6,5L/100km. Miasto normalna jazda: ok.7,0-7,5L/100km. Płynna, przepisowa jazda poza miastem udało się osiągnąć 4,4L/100km, piszę "udało się bo po prostu rzadko jeżdżę w ten sposób. Warto zaznaczyć dobrą dynamikę tego auta - od 0 do 100km/h zbiera się lepiej niż większość podobnej wielkości aut z koncernu VAG i poza nim.
6,1
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Do tej pory średnio wg komputera 6.4. W mieście w zależności od korków przy normalnym stylu jazdy 7 - 8.5l. Poza miastem jadąc 80-90km/h na 5 biegu (1600-1800rpm) komputer pokazuje 4.5l. Na odcinkach 1-2km na nie rozgrzanym silniku 7-8l, 20-30km z czego 30% cykl miejski 70% pozamiejski 5.5-6.5l. Jadąc na 5 biegu 2000rpm mamy 105 na 6 odpowiednio 125. Przy 150km/h 2400obr/min. Dodam że mam opony 205/55/16 oraz różnica spalania między komputerem a rzeczywistym wyliczonym przy tankowaniu wynosi 0.1l - na granicy błędu
Seat Exeo