Nasza serwis internetowy używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Więcej informacji oraz instrukcję możesz znaleźć w zakładce Polityka prywatności.

Informacje o Seat Exeo

Seat Exeo
Lata produkcji 2009 - 2013
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 2008 roku. Pierwszy samochód Seata w tym segmencie. Exeo miał początkowo nosić nazwę Bolero, tak bowiem nazywał się prototyp, będący późniejszą bazą dla tego modelu. Exeo zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena oznaczonej symbolem B7. Zdecydowaną większość rozwiązań technicznych i stylistycznych dzieli z poprzednią generacją Audi A4 (B7). Exeo dostępny jest również w wersji kombi, która nosi skrót ST. W 2012 roku model został poddany drobnej modernizacji.
Komentarz redakcji
Bardzo ładny, elegancki samochód z dużym „ale”. Rozumiem sens obniżenia kosztów (czytaj: ryzyka) tego przedsięwzięcia, ale czy jedynym rozwiązaniem jest klonowanie starego Audi? ~Powagosław
Seat wreszcie zrobił fajny samochód. Właściwie nie zrobił, tylko dostał. Ale czego tu się czepiać? Jak wasza dziewczyna chodzi w ładnej kiecce, też narzekacie, czemu sama sobie nie uszyła? Litości, przecież Britney też śpiewa cudze piosenki. ~Luzacjusz

Oceny Seat Exeo

Ogólna ocena
4.50
Średnia dla segmentu 4.19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK (87%) NIE (13%)
ZALETY + Silnik + Wyciszenie + Drobne usterki
WADY - Koszty utrzymania - Ergonomia - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Dane techniczne Seat Exeo

Moc silników 102–211 KM
Pojemność silników 1,6–2,0 l
Prędkość maksymalna 190–244 km/h
Przyspieszenie 0-100 7,1–12,6 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Seat Exeo
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 246
Koszt ogólny 26,10 PLN
ON39.17 PLN
PB43.67 PLN
Wydatki serwisowe 5,57 PLN Pozostałe wydatki 39,89 PLN

Publikacje o Seat Exeo