Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Seat Leon

Lata produkcji: 1999 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy model niższej klasy średniej (segment C), dysponujący sportowymi właściwościami, produkowany od 1999 roku. Leon pierwszej generacji był sportową wersją hatchback modelu Toledo (projekt Giorgetto Giugiaro). Technicznie spokrewniony był też z VW Golfem. Druga generacja auta powstała w 2005 roku, już jako niezależny model z nową stylistyką. Jego projektantem był Walter de Silva. Leon II szybko zdobył sporą popularność, na wielu rynkach stał się najlepiej sprzedającym się samochodem Seata, m. in. w Danii, Finlandii i Grecji wygrywał plebiscyty na Samochód Roku. Od 2013 roku dostępna jest trzecia generacja modelu.

Komentarze redakcji

Powagosław: Największa, a być może jedyna szansa Seata na rynkowy sukces w dzisiejszych czasach. I Leon, mimo pewnej stylistycznej niespójności, może się podobać. Ładniejszy od poprzednika.
Luzacjusz: Niczego dobrego się po Seacie (i po modelach tego typu z koncernu VW) w obecnej kondycji nie spodziewałem. Może to właśnie efekt zaskoczenia, bo nowy Leon przynajmniej wygląda lepiej niż większość konkurencji. Jeśli już komuś w tej marce kibicować, to właśnie panu L.

Seat Leon III

Leon pełni w gronie kompaktów koncernu Volkswagena rolę samochodu przeznaczonego dla miłośników dynamicznej stylizacji i dynamicznego prowadzenia. W obraz ten wpisuje się także trzecia generacja hiszpańskiego auta, która już na pierwszy rzut oka przewyższa urodą nieco nudnawego Golfa. Efektowna linia okien, wyraziste przetłoczenia karoserii oraz ostre rysy detali nie pozwalają zapomnieć, że mamy do czynienia z kompaktem o sportowym “sznycie”. Co ważne, u boku 3- i 5-drzwiowego hatchbacka w ofercie znajdziemy prorodzinne kombi.

Przyglądając się wnętrzu Seata, możemy poczuć się zawiedzeni - hiszpańskiego temperamentu jest w nim niestety jak na lekarstwo. Ale są i dobre strony nieskomplikowanego designu - wskaźniki mogą pochwalić się wzorową czytelnością, a wszelkie klawisze pokładowe możemy obsłużyć niemal z zamkniętymi oczami. Jakość materiałów użytych do wykończenia oraz staranność ich montażu nie dają powodów do narzekań, choć do bliźniaczego Golfa trochę brakuje.

Mimo że Seat Leon III okazuje się krótszy od poprzednika, ma w zanadrzu dłuższy rozstaw osi, a tym samym także większą przestrzeń w kabinie. Dla czterech dorosłych osób wolnego miejsca jest pod dostatkiem, a spory bagażnik sprawia, że wakacyjny wyjazd z kompletem pasażerów nie powinien stanowić problemu. Niestety, nie obyło się bez funkcjonalnych potknięć - regulacji pasów bezpieczeństwa nie uświadczymy, pakując walizki, musimy pokonać wysoki próg załadunku, a składając tylną kanapę, tworzymy na podłodze niemały stopień.

Dużo pochlebnych opinii Leon zbiera za właściwości jezdne. Podobnie jak w Golfie, w zawieszeniu tylnym zdecydowano się zastosować dwa rozwiązania (zależnie od wersji, dostajemy belkę skrętną lub układ wielowahaczowy), jednak w obu przypadkach całość trzeba ocenić wysoko. Auto jest bowiem mistrzem w pokonywaniu ciasnych zakrętów, a mimo to pozostaje wystarczająco komfortowe. Powodem do uśmiechu jest też cechujący się dużą precyzją układ kierowniczy.

W trio Seat Leon/Volkswagen Golf/Skoda Octavia, to bohatera naszego opisu da się kupić najtaniej. W stosunku do niemieckiego “brata” hiszpański model ma jednak słabsze wyposażenie seryjne, a kiedy je zrównamy, różnica w cenach zaczyna się zacierać. To oznacza, że Leon nie należy do okazji cenowych, jednak z racji tego, że mamy do czynienia z bardzo dopracowaną konstrukcją, warto zwrócić na niego uwagę.

Seat Leon II

Choć kompaktowe hatchbacki to grupa aut, które kupuje się raczej z rozsądku, Seat postanowił wystylizować Leona II tak, aby chwytał za serce i budził pożądanie. W ten sposób powstało auto, którego zewnętrzna sylwetka wręcz ocieka dynamicznymi liniami. Z przodu robi to za sprawą agresywnych reflektorów i mocno wyprofilowanej maski, z boku dynamiczną linią okien, tylnymi klamkami ukrytymi w słupkach i wyraźnymi przetoczeniami karoserii, zaś z tyłu dzięki “spłaszczonym” lampom i masywnemu zderzakowi. Mankamentem designu Leona jest fakt, że... do złudzenia przypomina on bratnie Toledo i Alteę.

Wnętrze nie robi już tak dobrego wrażenia jak nadwozie. Co prawda, w tablicy rozdzielczej da się znaleźć kilka designerskich “smaczków”, jednak efekt psują materiały wykończeniowe, które rażą w oczy “taniochą” i są niezbyt miłe w dotyku. Pochwalić należy za to ergonomię obsługi - zarówno ze względu na czytelne zegary, jak i dobrze rozplanowane przełączniki. Prowadzący hiszpański kompakt może też cieszyć się z kapitalnej pozycji za “kółkiem” oraz znakomitych foteli - wygodnych i skutecznie podpierających ciało w zakrętach.

Pod względem obszerności kabiny Seat Leon II nie ma się czego wstydzić przed konkurencją. Choć do najprzestronniejszych modeli w klasie mu daleko, w praktyce miejsca nie powinno zabraknąć. No, chyba że na tylnej kanapie postanowią usadowić się trzy osoby - wtedy będzie trochę ciasno. Podobnie jak przestrzeń w kabinie pasażerskiej wygląda pojemność bagażnika - do wzorowych nie należy, jednak przy normalnym użytkowaniu okaże się wystarczająca. Plusem kufra są jego foremne kształty, minusem natomiast wysoki próg załadunku.

Dopracowany układ jezdny sprawia, że prowadzenie Leona dostarcza mnóstwo pozytywnych wrażeń. Podczas pokonywania krętej trasy samochód trzyma się nawierzchni jak przyklejony, pozostaje cały czas przewidywalny i nie generuje nadmiernych przechyłów karoserii. Jazda jest tym bardziej przyjemna, że pomimo nieskazitelnego prowadzenia, auto okazuje się też wystarczająco komfortowe. Konstruktorów Seata trzeba jednak pochwalić nie tylko za zawieszenie, ale także za układ kierowniczy i hamulce. Precyzyjna praca tego pierwszego sprawia, że kierowca nieprzerwanie czuje pełną kontrolę nad pojazdem, z kolei dzięki wydajnym hamulcom prowadzący nie musi obawiać się o zatrzymanie.

Seat Leon II. generacji korzysta z masy podzespołów Volkswagena Golfa V, nic więc dziwnego, że jego konstrukcja nie jest obca mechanikom, a większość części zamiennych dostaniemy za niewygórowane pieniądze. Pod względem bezawaryjności hiszpańskie auto wypada dobrze, ale nie idealnie - z najróżniejszymi defektami elektryki da się żyć, ale jeśli kupimy egzemplarz z benzynowym motorem 1.4 TSI lub, co gorsza, dieslem 2.0 TDI możemy wydać na serwis fortunę.

Dane techniczne Seat Leon

Silniki

Moc silników 68-280 KM

Poj. silników 999-2 791 cm3

Prędkość maks. 160-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 6,1-17,7 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Seat Leon

Średnia ocena modelu

na podstawie 781 opinii

4.20

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Układ jezdny

+ Silnik

+ Ergonomia

Wady

- Koszty utrzymania

- Wyciszenie

- Widoczność

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (87%)
NIE (13%)

Wybrane oceny kierowców Seat Leon

Porownujac do moich poprzednich aut czyli ,golfa IV,audi a3-3d,stilo-3d,zdecydowanie najgorszy leon,takze jesli chodzi o usterki - ogolnie rozczarowanie ... więcej ukryj
dodano 09.02.2013 przez
Po prostu ,gdyby nie fakt ze leon jest taki jaki jest to byłoby dobrze.No ale- 'z seata' nie ukrecisz ... więcejbata.Tandeta w najlepszym wydaniu. ukryj
dodano 15.05.2013 przez
Czy kupiłbym taka fure co leon jeszcze raz? nie mowię nie ,mowie stanowczo nie.Jak cos nie skrzypi to trzeszy,jak nie ... więcejw srodku to w zawieszeniu.To znow cieknie,albo kapie. A sama jazda, no przyzad do przemieszczania sie..W domu jest tez golf III i poza gorszym wyposazeniem wszystko przemawia na jego korzysc -nie naciesze sie chyba tym autem. ukryj
dodano 20.06.2013 przez
Nigdy wiecej seata.Leon to auto warte o 50% mniej niz średnie ceny. 'SPRZEDANY'
dodano 28.07.2012 przez
Zobacz oceny Seat Leon Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Seat Leon

Pb
4,87 - 13,93
Na podstawie 336 raportów spalania
ON
4,20 - 9,87
Na podstawie 455 raportów spalania
LPG
6,60 - 12,33
Na podstawie 44 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Seat Leon

Przy codziennych dojazdach do pracy, średnie spalanie według komputera po kilku tygodniach ukształtowało się na poziomie 5,8 l/100km bez klimatyzacji ... więceji 6,2 l/100km z klimą. Dojeżdżam w jedną stronę 30km z podwarszawskiej miejscowości do granic stolicy. Ruszam umiarkowanie, przy normalnej jeździe utrzymuje obroty w zakresie 2-2,5k obrotów. Przynajmniej raz w czasie jazdy na nagrzanym silniku przeciągam do 3-3,5k obrotów w celu przedmuchania turbiny :-) Staram się tankować paliwo na lepszych stacjach. Minimalne średnie spalanie jakie udało mi się uzyskać to 4,7l/100km na odcinku 15km, ruszając zaraz po uruchomieniu silnika i jadąc równo ok 80km/h w nocy. Średnie spalanie w dłuższej trasie przy normalnej jeździe(100-120km/h), czasami wyprzedzając to 5,0 - 5,5 l/100km. Przy odrobinie chęci myślę, że 4,5 - 4,6 l/100km jest do uzyskania ale czy takie zamulanie będzie zdrowe dla turbiny o zmiennej geometri kierownic to nie wiem. Ludzie w niektórych opisach piszą że zeszli dużo poniżej 4l/100km. Uważam że to bzdury. Sam się kiedyś złapałem na takie wskazania średniego spalania bo w komputerze, spalanie wyznaczane jest na podstawie tymczasowego licznika kilometrów który po resecie będzie zliczał średnie spalanie od nowa. Wtedy faktycznie dojeżdżając końcówkę tego dystansu na zresetowanym liczniku dystansu, na rozgrzanym silniku i hamując powiedzmy końcówkę jazdy silnikiem z większej prędkości, po przełączenie na średnie spalanie mamy np: 3,6 l/100km... Zimą po mieście, przy zasypanych drogach, jadąc w korku i stając na światłach może być i 7,5 - 8l/100km ale to wszystko zależy od warunków.. Myślę że średnie spalanie należy przyjąć w granicy 5,5 - 6 l/100km bo nikogo nie obchodzą warunki uzyskane na fabrycznym torze testowym tylko to co mamy w polskich warunkach :-) ukryj
dodano 20.02.2010 przez
Podane wyniki były osiągane na Vervie i czasamu v-power dieslu. Dynmicznie przyspieszając do 90 100 110 na autobahnie do ... więcej140 da sie uzyskac średnie spalanie ok 5-5,5 litrów. Sztuka polega na szybkim przyspieszeniu do stałej predkości dodając ok 1/3 1/2 gazu na odpowiednich obrotach( nalezy zapoznać sie z wykresem lini mocy i momentu obrotowego). trzeba wykorzystac maxymalna sprawnośc silnika i patrzeć przed siebie wczesniej hamujac silnikiem (wtedy auto pali 0 ) i unikac uzywania hamulców. .Na 5 biegu Nie mecze silnika ponizej 1500 obrotów (tylko na rownej drodze, pod gorke nalezy utrzymywac ok 1900-2000 obrotow wtedy auto zyskuje maxymalny moment obrotowy i najwieksza sprawność) na 4 biegu poniżej 1250 obrotów ok 50 km/h takżee nie schodze jadac poniżej 50 nalezy dac 3 zapobiega to tworzeniu sie nagaru i meczeniu silnika. Pozatym uparta jazda na wysokim biegu przy niskich obrotach wcale nie zmniejszy zużycia a wrecz przeciwnie go zwiekszy, dlatego ze zawory musza zostać maxymalnie otwarte aby na niskich obrotach uzyskać wystarczajaca ilośc mocy dlatego trzeba umiejetnie wyczuc kiedy silnik sie mecze i dokonać redukcji. Jazda po miescie 50 -60 na 4 biegu odpowiednio przyspieszajac spalanie wychodzi niewiele wieksze niż w trasie.... nie nalezy w trasie ciagle utrzymywac 90 czy 100 110 w miare mozliwości co jakiś czas zmienić predkość aby nie dopuścić do zapieczenia sie łopatek turbiny (zmienna geometria) Sporadycznie wskazane danie turbinie w kośc wykorzystujac maxywalną moc (4150obr) aby łopadki turbiny mogły sie rozruszać od poczatku do końca. Przed wyłączeniem silnika wskazane jest pozostawienie go chwile właczonym na jałowych obrotach w celu schlodzenia turbiny. ( to tak w skrócie...) ukryj
dodano 03.12.2009 przez
jestem mechanikiem, cos wam powiem:) auto posiadajace komputer, jadace przykładowo z góry na biegu, komputer pokazuje spalanie 0,0 Tak to ... więcejprawda!!! auto napedzane jest od kół po silnik nie dostaje dawki paliwowej tylko tyle co do smarowania wtrysków. Auto bez komputera pali w tej samej chwili jadac z góry dawke paliwa duzo wieksza,(przyjmijmy ze na wolnych obrotach pali 1,2 l na godz wiec jadac z góry na obrotach 2 razy wiekszych ok-2tys/obr. pali 2,4litra. A wiec podsumujac jadac pod góre 200metrów pali przykładowo 10 l/100km a nastepne z góry tez 200m to srednio pali w trasie 5litrów. a wiec uzywajny jak najmniej chamulca i starajmy sie chamowac silnikiem:) przepraszam za błedy i za niezrozumiałaśc dla niektórych nie jestem wykładowca:) smigam seatem Leonem od 2 lat 1.9 tdi 110km. i jeszcze cos jadac i chamujc dynamicznie auto pali wiecej zuzywamy chamulce i inne podzespoły. poto zeby byc pól minuty szybciej. sam jak wyskocze na autostrade portafie do 200 przycisnac i od czsu do czsu pod czerwone rzeby przedmychac turbine:) ale tak trzeba ten typ tak ma. auto bezawaryjne podzespoły pasuja od skody wv i audi wiec zamienników mnóstwo. polecam ukryj
dodano 25.09.2013 przez
Szukałem sportowego ekonomicznego auta... wczesniej jezdzilem bmw 320d z 2000r spalala w miescie 6,3l/100km. Jak czytalem opinie o Leonie FR ... więcejpisali ze spalanie ok 7l HAHAHA ale chyba ze wskazania komputera:) Samochod mam juz ok 6m-cy i wskazania komputera sa nadzwyczaj optymistyczne pokazuje mi srednie spalanie 5,7-7,6.Moje obliczenia 8-11. Jezdze po trojmiescie. Styl jazdy mieszany zalezy od nastroju, warunkow na drodze. Spalanie zaskoczyło mnie bardzo bo jest mały wir w baku. Zgadzam sie z przedmówcami nie jest to ekonomiczny diesel ale daje duzo radości z jazdy i rekompesuje spalanie właściwościami jezdnymi i bezawaryjnością. Przy obecnych cenach diesla wybralbym jakiś mocniejszy silnik benzynowy. Jakbym sie nie starał, jeździł powoli i ostrożnie obchodził sie z gazem poniżej 8l/100 nie udało mi się zejść nigdy:/. Oczywiście sam byłem ogromnie zaskoczony i próby przeprowadzałem na lotos dynamic/zwykły i BP ultiamte/zwykły. Srednie spalanie wszedzie wychodzi ok 10l/100km. Zamontowałem sobie sportowy filtr powietrza K&N polecam łatwiej wkręca sie na obroty. Pozdrawiam ukryj
dodano 06.01.2012 przez
Przepraszam za pomyłkę - literówkę w raporcie - 6,6 a nie 6,3 spalanie średnie minimalne. Zacznę od tego że pomiary ... więcej1 i 2 wykonane zostały po przekroczeniu 1000 km. Wszystkie w zimie. Ten trzeci to jazda z salonu samochodem praktycznie bez przebiegu. 6,3 to wynik całodziennej spokojnej jazdy po mieście przy użyciu tempomatu i trybu ECO. 4 dłuższe postoje na 58 kilometrów. 7,4 to wynik jazdy bardziej dynamicznej i na krótszych dystansach - 4 dłuższe postoje na 28 km. 6,2 to trasa 119 km. od dealera do domu po odebraniu nowego autka. Ogólnie na krótkim przelocie (2 km) plus długie szukanie miejsca parkingowego zakończyło się średnim spalaniem na poziomie 10l. Przy bardzo spokojnej i płynnej jeździe w mieście można nawet zejść poniżej 6l. Stawanie na światłach przy start stop nie boli :) Średnie spalenie przy różnym stylu jazdy i różnych wariantach jazdy miejskiej zamyka się na poziomie 7,4l - wynik z 2 tankowania od nowości pod korek. Wpis uzupełnię po dłuższej trasie już po dotarciu. Pozdrawiam wszystkich kierowców Leonów! ukryj
dodano 08.12.2014 przez
Zobacz raporty spalania Seat Leon Dodaj raport spalania

Publikacje o Seat Leon

Przeczytaj pozostałe 40 publikacje o Seat Leon

Newsy o Seat Leon

Przeczytaj pozostałe 51 newsów o Seat Leon

Generacje Seat Leon

2013 - teraz
2005 - 2012
1999 - 2005

Nowe Seat Leon

nowe Seat Leon
Seat Leon
ceny od 53 800 zł do 135 100

Seat Leon III Hatchback 1.2 TSI 86KM od 2013

w pakiecie REFERENCE Comfort +

w cenie katalogowej brutto

59 600 zł

Wyposażenie standardowe
Oczka do zabezpieczania przedmiotów przewożonych w bagażniku
Gniazdo 12 V z przodu
Oświetlenie bagażnika
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet COMFORT+ (0 zł)
Pakiet aerodynamiczny (12 063 zł)
Pakiet Sport Design (3 792 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet COMFORT+ (0 zł)
Pakiet aerodynamiczny (12 063 zł)
Pakiet Sport Design (3 792 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 107 oferty Seat Leon

Dealerzy Seat

ASO DYSZKIEWICZ

DYSZKIEWICZ SP. Z O.O. Seat Konstancin-Jeziorna

mazowieckie, Konstancin-Jeziorna, Warszawska 84

Więcej

ASO DYSZKIEWICZ

DYSZKIEWICZ SP. Z O.O. Seat Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Słoneczna 123

Więcej

AUTO CENTRUM GOLEMO S.J.

AUTO CENTRUM GOLEMO Seat Kraków

małopolskie, Kraków, Zakopiańska 58B

Więcej

Auto-Service Adam Magaczewski Autoryzowany Dealer SEAT-a

Auto-Service Adam Magaczewski Autoryzowany Dealer SEAT-a Seat Gliwice

śląskie, Gliwice, Kujawska 34

Więcej

EUROMOTOR

EUROMOTOR Seat Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Krasnobrodzka 5

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Seat Leon

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

2 748

Przejechany dystans

481 263 zł

Zatankowanego paliwa

100 442 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

446

Wydanych pieniędzy

167 228 zł

Średnie wydatki na auto

978 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

813

Wydanych pieniędzy

361 361 zł

Średnie wydatki na auto

2 113 zł

ZOBACZ 171 dzienników kosztów Seat Leon Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Seat Leon

Liczba wpisów: 29
komentarzy(4)
komentarzy(34)
komentarzy(5)
komentarzy(12)
komentarzy(2)
komentarzy(4)
Zobacz inne typowe słabe punkty Seat Leon dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Seat Leon

Liczba wpisów: 25
Pomimo różnych zdań na temat montażu instalacji LPG do silników turbo, ja mogę polecić montaż z czystym sumieniem. Jednak montażem ... więcejmusi się zająć warsztat znający się na tym, zresztą jak w przypadku każdego innego silnika. Jeśli chodzi o spadki mocy to nie odczuwam różnicy, no chyba żebym się uparł to na LPG jest ciut mniejsze vmax ale podejrzewam iż można to skorygować podnosząc ciśnienie na reduktorze. ukryj
dodano 14.04.2012 przez
Tak jak zaznaczyłem w parametrach oceny, gaz zamontowałem gdy auto miało lekko powyżej 130 tys. km. Przez obecny okres eksploatacji, ... więcejtj. ok 30 tys. km., działa bez żadnego problemu. Pomimo małego silnika w moim Leonie, nie odczułem spadku mocy, a spalanie jest bardzo ekonomiczne. Na 100km. ok 8,5 litra gazu przy normalnej miejskiej jeździe. Chyba taniej się już nie da :) pozdrawiam ukryj
dodano 23.03.2014 przez
Powyżej 5000 obr/min na wysokich przełożeniach odczuwalny spadek mocy natomiast w niskim zakresie praktycznie brak różnicy między PB a LPG. ... więcejSilnik przyjął instalację beż najmniejszych problemów, w razie wątpliwości polecam bez obaw!! Należy pamiętać o serwisowaniu (wymianach filtrów, oleju, dbałości o wtryski i pompę). Gaz = ekonomia, nie tuning, od zabawy jest benzyna... ukryj
dodano 17.02.2011 przez
Na trasie, jadąc 120-140 pali 9-10 litrów gazu. Benzyny - 8. Różnicy w mocy między gazem a 95 nie ma, ... więcejale już 98 jest. Instalacja Zavoli z tzw. matrixem (płytka elektroniczna)jest precyzyjna, ale jeśli przepali się jeden element to cała płytka do wymiany (500 zł). Ponadto większość serwisów nie ma programów do regulacji. Gaz tak - Zavoli nie. ukryj
dodano 02.06.2013 przez
Instalacja gazowa zużywa się dosyć szybko. Jako pierwszy po 80 tyś km padł czujnik temperatury, po 90 tyś km wymieniłem ... więcejwtryskiwacze keihina, ostatnio zdechł elektrozawór od tankowania. naprawy kosztowały mnie łącznie 2,5 tyś zł. Zużywanie elementów instalacji trzeba brać pod uwagę przy kalkulowaniu opłacalności montażu instalacji. ukryj
dodano 04.01.2010 przez
Wszyscy twierdzili że auto z turbo nie do zagazowania. Czytałem różne fora i dopiero znalazłem na a4klub.pl że w Chrzanowie ... więcejgazują turbiaki. Auto jeździ super, a przede wszystkim taniej niż powolne TDI. Jestem z Katowic i stwierdzam że opłacało się podjechac te 40 km i mieć super instalkę.POLECAM . Rafał ukryj
dodano 29.08.2010 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Seat Leon

Skarbnica wiedzy o Seat Leon

Ciekawostki
dodano 23.08.2011 przez
Nowy León, bazujący na płycie podłogowej Golfa V, ma bardziej wyrazistą stylistykę z ukrytymi wycieraczkami i bardziej wkomponowanymi w tylne drzwi klamkami (w podobny sposób…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą