Szukaj

Informacje o Seat Leon II 2.0 TSI Cupra 265KM 195kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Niższa klasa średnia
Nie spieszy wam się na drodze? Kupcie podstawową, benzynową 1.4l o mocy 85KM. W tym aucie jest dość ospała, ale dzięki temu, że nie pali wiele i obniża cenę całego wozu, to idealnie nadaje się do miasta. Do zakorkowanego jeszcze bardziej. Oprócz niej w gamie jest pełno motorów z bezpośrednim wtryskiem – doładowanych i wolnossących. Parę ciekawszych: 1.6 102KM będzie dobrą alternatywą dla podstawowego 1.4l, doładowany 1.4TSI o mocy 125KM jest jedną z lepszych jednostek w tym aucie w rozsądnej cenie, a jeśli szukacie mocy, to warto sięgnąć po silniki 2-litrowe. Moce? Od 150 do grubo ponad 200KM. Wszystkie doładowane „benzynówki” są zrywne, chętnie wkręcają się na obroty i gwarantują miłe wrażenia z jazdy. Jeśli chodzi o diesle – są dwa. 1.9TDI i nowszy 2.0TDI. Ten pierwszy można polecić spokojnym kierowcom, bo nie jest niczym nadzwyczajnym, ale nadrabia elastycznością. Wersja 2-litrowa jest za to świetna. Może mieć 140 lub nawet 170KM, rwie do przodu aż miło i przegoni większość aut. Do charakteru Leona w sam raz.
czytaj więcej
Powagosław
Największa, a być może jedyna szansa Seata na rynkowy sukces w dzisiejszych czasach. I Leon, mimo pewnej stylistycznej niespójności, może się podobać. Ładniejszy od poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
Niczego dobrego się po Seacie (i po modelach tego typu z koncernu VW) w obecnej kondycji nie spodziewałem. Może to właśnie efekt zaskoczenia, bo nowy Leon przynajmniej wygląda lepiej niż większość konkurencji. Jeśli już komuś w tej marce kibicować, to właśnie panu L. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 265 KM (195 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 2500-5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Karoseria + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Seat Leon II 2.0 TSI Cupra 265KM 195kW 2010-2012
10,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,2
Seat Leon II
Hatchback 2.0 TSI Cupra 265KM 195kW
Wyniki które zaznaczyłem są danymi z kompa pokładowego.Moim zdaniem bardzo dobre auto,super zawieszenie (jak dla mnie) super hamulce i super silnik.Od lipca 2012 przejechałem autem 24 tyś/km w 90% w ruchu krajowym .Spalanie może wynosić nawet 16lit/100km o ile prawa noga wędruje w podłogę natomiast jeżeli poruszamy się autem dynamicznie ale bez szarpania zamykamy temat do max 12-13 litrów na 100km. Na Słowacji po uiszczeniu opłaty drogowej dla stróżów prawa uzyskałem rekordowe spalanie 6,8l/100. Sugeruję modyfikację mapy i podniesienie mocy do ok 310 KM i 400Nm to pozwoli zaoszczędzić gdyż jeżdzimy niutonem jak dieslu.
9,3
Seat Leon II
Hatchback 2.0 TSI Cupra 265KM 195kW
potwierdzają się moje oczekiwania, autem jeszcze się trochę bawię, zrobiłem dopiero 1500 km - średnie spalanie przy eksploatacji w mieście 10,5-11 litrów. Trasa na tempomacie (trasa S7, odcinek Ostróda - Elbląg) 100 km/h - 6 l 120 km/h - 7,2 l 140 km/h - 8,6 l 180 km/h - 14,2 l :D
9,4
Seat Leon II
Hatchback 2.0 TSI Cupra 265KM 195kW
Wyniki z kompa pokładowego pokrywają się z tym co wlejesz do baku. Jadąc przez 20-25km prędkością 70-80km/h w ciągu za innymi autami - można zejść nawet do 7l, ale to auto aż prowokuje do szybkiej jazdy - dzwięk silnika powyżej 3tyś obr. tymbardziej zachęca :) Na trasie przy spokojnej jeździe do 110km/h spali ok. 8l. Do 130km/h to 9-9,5l. Jak ktoś jeździ bardzo agresywnie trzeba się liczyć ze spalaniem powyżej 10l na trasie i 13-15l w mieście, ale wiadomo nie dajesz w ... non stop.

Usterki Seat Leon II

Liczba wpisów: 24
problem z komputerem?
  • Seat Leon II 1.6 MPI 102KM 75kW 2005-2012
  • instalacja elektryczna
  • 127 tys. km
Witam, Posiadam Seat Leona 2012, 1.6MPI 102KM. Samochód z małym przebiegiem 127000km. Po przekreceniu kluczyka na desce rozdzielczej pojawiaja sie ikonki ,,engine check", ,,olej" ,,blad systemu ABS", ,,poduszka powietrzna", ,,błąd ukladu hamulcowego lub plyn hamulcowy", ,,blad systemu wspomagania trakcji", ,,blad hamulca recznego", ,,blad cisnienia opon", ,,blad systemu wspomagania ukladu kierowniczego" i ciagly piskliwy dzwiek. Generalnie wyglada na to jakby komuter nie odczytywal poprawnie danych z czujnikow tych systemow. Na dodatek zdarza sie ze czasami po odpaleniu auto odrazu gasnie. Z tego co wyczytalem to moze byc wina tego ze komputer nie poprawnie odczytuje immo. Bylem juz u 3 mechanikow i kazdy ma inna opinie. Jeden twierdzi ze modul sterowania nadwoziem, inny ze modul sterowania silnikiem a jeszcze inny ze trzeba wymienic wszystkie moduly co niesie ze soba ogromne koszty. Moze ktos z Was borykal sie z podobnym problemem i jest w stanie pomoc.
Oczekuje na rozwiązanie
Gasnący silnik.
  • Seat Leon II 1.4 MPI 85KM 63kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
Od dzisiaj podczas jazdy po zgasł mi silnik( objawy to brak jakichkolwiek wskazań na tablicy rozdzielczej) jakby prąd odcięło, ale światła, radio i alarm działa. Po chwili odpaliłem bez problemu. Dojechałem do domu jakieś 5 km., wyłączyłem silnik i już nie mogłem odpalić, objawy takie same czarna deska rozdzielcza. W trakcie późniejszej jazdy jakieś 10 km zgasł mi 4 razy po czym wszystko wróciło do normy lecz po wyłączeniu silnika znowu czarna deska i brak prądu. Gdy trochę ostygł odpalił i tak w kółko...proszę o jakiś pomysł. Z góry dziękuję
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Brak oświetlenia zewnętrznego
  • Seat Leon II 1.9 TDI 90KM 66kW 2007-2010
  • instalacja elektryczna
  • 275 tys. km
Brak prawego kierunkowskazu przód. Brak świateł drogowych prawy przód. Brak pozycji prawej przód brak doświetlenia zakrętów prawy przód . Z tyłu pojazdu brakuję mi lewego kierunkowskazu świateł stop lewa strona światła stop klapy oraz z prawej strony w klapie brak pozycji
Oczekuje na rozwiązanie
Seat Leon II