Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Seat Leon Hatchback 2.0 TDI DPF FR

Kompaktowy model niższej klasy średniej (segment C), dysponujący sportowymi właściwościami, produkowany od 1999 roku. Leon pierwszej generacji był sportową wersją hatchback modelu Toledo (projekt Giorgetto Giugiaro). Technicznie spokrewniony był też z VW Golfem. Druga generacja auta powstała w 2005 roku, już jako niezależny model z nową stylistyką. Jego projektantem był Walter de Silva. Leon II szybko zdobył sporą popularność, na wielu rynkach stał się najlepiej sprzedającym się samochodem Seata, m. in. w Danii, Finlandii i Grecji wygrywał plebiscyty na Samochód Roku. Od 2013 roku dostępna jest trzecia generacja modelu.

Seat Leon Cupra R 2010 - przód - reflektory włączone
Seat Leon Cupra R 2010 - widok z tyłu
Seat Leon Cupra R 2010 - widok z tyłu
Seat Leon Cupra R 2010 - lewy bok
Seat Leon Cupra R 2010 - deska rozdzielcza
Seat Leon Cupra R 2010 - pełny panel przedni
Seat Leon Cupra R 2010 - kokpit

Generacje Seat Leon

  • Wybierz generację: Seat Leon III (2013 - teraz)
    Seat Leon III

    Seat Leon III

    Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Model znów został zdecydowanie przeprojektowany, stylistycznie nawiązuje do prototypu IBE Concept z 2010 roku, a także nowej Ibizy. Zbudowano go na nowej płycie...

    więcej o Seat Leon III

  • Wybierz generację: Seat Leon II (2005 - 2012)
    Seat Leon II

    Seat Leon II

    Druga generacja modelu produkowana w latach 2005-2012. Po premierowym modelu, Leon II został diametralnie odmieniony stylistycznie. Pierwowzorem, jeśli chodzi o wygląd był Seat Altea, który zapoczątkował nowy design gamy hiszpańskiej marki. Projektantem...

    więcej o Seat Leon II

  • Wybierz generację: Seat Leon I (1999 - 2005)
    Seat Leon I

Seat Leon III

Leon pełni w gronie kompaktów koncernu Volkswagena rolę samochodu przeznaczonego dla miłośników dynamicznej stylizacji i dynamicznego prowadzenia. W obraz ten wpisuje się także trzecia generacja hiszpańskiego auta, która już na pierwszy rzut oka przewyższa urodą nieco nudnawego Golfa. Efektowna linia okien, wyraziste przetłoczenia karoserii oraz ostre rysy detali nie pozwalają zapomnieć, że mamy do czynienia z kompaktem o sportowym “sznycie”. Co ważne, u boku 3- i 5-drzwiowego hatchbacka w ofercie znajdziemy prorodzinne kombi.

Przyglądając się wnętrzu Seata, możemy poczuć się zawiedzeni - hiszpańskiego temperamentu jest w nim niestety jak na lekarstwo. Ale są i dobre strony nieskomplikowanego designu - wskaźniki mogą pochwalić się wzorową czytelnością, a wszelkie klawisze pokładowe możemy obsłużyć niemal z zamkniętymi oczami. Jakość materiałów użytych do wykończenia oraz staranność ich montażu nie dają powodów do narzekań, choć do bliźniaczego Golfa trochę brakuje.

Mimo że Seat Leon III okazuje się krótszy od poprzednika, ma w zanadrzu dłuższy rozstaw osi, a tym samym także większą przestrzeń w kabinie. Dla czterech dorosłych osób wolnego miejsca jest pod dostatkiem, a spory bagażnik sprawia, że wakacyjny wyjazd z kompletem pasażerów nie powinien stanowić problemu. Niestety, nie obyło się bez funkcjonalnych potknięć - regulacji pasów bezpieczeństwa nie uświadczymy, pakując walizki, musimy pokonać wysoki próg załadunku, a składając tylną kanapę, tworzymy na podłodze niemały stopień.

Dużo pochlebnych opinii Leon zbiera za właściwości jezdne. Podobnie jak w Golfie, w zawieszeniu tylnym zdecydowano się zastosować dwa rozwiązania (zależnie od wersji, dostajemy belkę skrętną lub układ wielowahaczowy), jednak w obu przypadkach całość trzeba ocenić wysoko. Auto jest bowiem mistrzem w pokonywaniu ciasnych zakrętów, a mimo to pozostaje wystarczająco komfortowe. Powodem do uśmiechu jest też cechujący się dużą precyzją układ kierowniczy.

W trio Seat Leon/Volkswagen Golf/Skoda Octavia, to bohatera naszego opisu da się kupić najtaniej. W stosunku do niemieckiego “brata” hiszpański model ma jednak słabsze wyposażenie seryjne, a kiedy je zrównamy, różnica w cenach zaczyna się zacierać. To oznacza, że Leon nie należy do okazji cenowych, jednak z racji tego, że mamy do czynienia z bardzo dopracowaną konstrukcją, warto zwrócić na niego uwagę.

Seat Leon II

Choć kompaktowe hatchbacki to grupa aut, które kupuje się raczej z rozsądku, Seat postanowił wystylizować Leona II tak, aby chwytał za serce i budził pożądanie. W ten sposób powstało auto, którego zewnętrzna sylwetka wręcz ocieka dynamicznymi liniami. Z przodu robi to za sprawą agresywnych reflektorów i mocno wyprofilowanej maski, z boku dynamiczną linią okien, tylnymi klamkami ukrytymi w słupkach i wyraźnymi przetoczeniami karoserii, zaś z tyłu dzięki “spłaszczonym” lampom i masywnemu zderzakowi. Mankamentem designu Leona jest fakt, że... do złudzenia przypomina on bratnie Toledo i Alteę.

Wnętrze nie robi już tak dobrego wrażenia jak nadwozie. Co prawda, w tablicy rozdzielczej da się znaleźć kilka designerskich “smaczków”, jednak efekt psują materiały wykończeniowe, które rażą w oczy “taniochą” i są niezbyt miłe w dotyku. Pochwalić należy za to ergonomię obsługi - zarówno ze względu na czytelne zegary, jak i dobrze rozplanowane przełączniki. Prowadzący hiszpański kompakt może też cieszyć się z kapitalnej pozycji za “kółkiem” oraz znakomitych foteli - wygodnych i skutecznie podpierających ciało w zakrętach.

Pod względem obszerności kabiny Seat Leon II nie ma się czego wstydzić przed konkurencją. Choć do najprzestronniejszych modeli w klasie mu daleko, w praktyce miejsca nie powinno zabraknąć. No, chyba że na tylnej kanapie postanowią usadowić się trzy osoby - wtedy będzie trochę ciasno. Podobnie jak przestrzeń w kabinie pasażerskiej wygląda pojemność bagażnika - do wzorowych nie należy, jednak przy normalnym użytkowaniu okaże się wystarczająca. Plusem kufra są jego foremne kształty, minusem natomiast wysoki próg załadunku.

Dopracowany układ jezdny sprawia, że prowadzenie Leona dostarcza mnóstwo pozytywnych wrażeń. Podczas pokonywania krętej trasy samochód trzyma się nawierzchni jak przyklejony, pozostaje cały czas przewidywalny i nie generuje nadmiernych przechyłów karoserii. Jazda jest tym bardziej przyjemna, że pomimo nieskazitelnego prowadzenia, auto okazuje się też wystarczająco komfortowe. Konstruktorów Seata trzeba jednak pochwalić nie tylko za zawieszenie, ale także za układ kierowniczy i hamulce. Precyzyjna praca tego pierwszego sprawia, że kierowca nieprzerwanie czuje pełną kontrolę nad pojazdem, z kolei dzięki wydajnym hamulcom prowadzący nie musi obawiać się o zatrzymanie.

Seat Leon II. generacji korzysta z masy podzespołów Volkswagena Golfa V, nic więc dziwnego, że jego konstrukcja nie jest obca mechanikom, a większość części zamiennych dostaniemy za niewygórowane pieniądze. Pod względem bezawaryjności hiszpańskie auto wypada dobrze, ale nie idealnie - z najróżniejszymi defektami elektryki da się żyć, ale jeśli kupimy egzemplarz z benzynowym motorem 1.4 TSI lub, co gorsza, dieslem 2.0 TDI możemy wydać na serwis fortunę.

Komentarze redakcji

Powagosław: Największa, a być może jedyna szansa Seata na rynkowy sukces w dzisiejszych czasach. I Leon, mimo pewnej stylistycznej niespójności, może się podobać. Ładniejszy od poprzednika.
Luzacjusz: Niczego dobrego się po Seacie (i po modelach tego typu z koncernu VW) w obecnej kondycji nie spodziewałem. Może to właśnie efekt zaskoczenia, bo nowy Leon przynajmniej wygląda lepiej niż większość konkurencji. Jeśli już komuś w tej marce kibicować, to właśnie panu L.

Silniki Seat Leon

Seat Leon II - jaki silnik wybrać?

Nie spieszy wam się na drodze? Kupcie podstawową, benzynową 1.4l o mocy 85KM. W tym aucie jest dość ospała, ale dzięki temu, że nie pali wiele i obniża cenę całego wozu, to idealnie nadaje się do miasta. Do zakorkowanego jeszcze bardziej. Oprócz niej w gamie jest pełno motorów z bezpośrednim wtryskiem – doładowanych i wolnossących. Parę ciekawszych: 1.6 102KM będzie dobrą alternatywą dla podstawowego 1.4l, doładowany 1.4TSI o mocy 125KM jest jedną z lepszych jednostek w tym aucie w rozsądnej cenie, a jeśli szukacie mocy, to warto sięgnąć po silniki 2-litrowe. Moce? Od 150 do grubo ponad 200KM. Wszystkie doładowane „benzynówki” są zrywne, chętnie wkręcają się na obroty i gwarantują miłe wrażenia z jazdy. Jeśli chodzi o diesle – są dwa. 1.9TDI i nowszy 2.0TDI. Ten pierwszy można polecić spokojnym kierowcom, bo nie jest niczym nadzwyczajnym, ale nadrabia elastycznością. Wersja 2-litrowa jest za to świetna. Może mieć 140 lub nawet 170KM, rwie do przodu aż miło i przegoni większość aut. Do charakteru Leona w sam raz.

Publikacje o Seat Leon

Seat Leon SC FR 1.8 TSI 180 KM - stylowy południowiec
 
Nasz test Seat Leon SC FR 1.8 TSI 180 KM

Leona obecnej generacji w redakcji już mieliśmy, w dodatku w tej samej wersji FR z silnikiem 1.8 TSI 180 KM. Nawet kolor był ten sam. Jest jednak pewien szczegół - wcześniej jeździliśmy praktyczną wersją ST. Teraz przyszedł czas na jej przeciwieństwo - trzydrzwiowe SC.

Volkswagen Golf GTI Performance vs. Seat Leon SC Cupra 280 - dwaj przyjaciele z ...
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance & Seat Leon SC Cupra 280

Kilkanaście dni temu na naszych łamach mogliście przeczytać recenzję najnowszego Volkswagena Golfa GTI. W oczach redaktora Tomka Tyczyńskiego to kultowe auto z charakterem wypadło bardzo dobrze. Czy werdykt będzie równie pozytywny, gdy na drodze usportowionego Golfa stanie zupełnie nowy Seat Leon Cupra?

Leon 1.6 TDI vs Leon SC 1.4 TSI. Hiszpańskie auto w dwóch smakach

Jednostka napędowa decyduje o charakterze samochodu. Wpływa na osiągi, prowadzenie i komfort. Przebojem ostatniej dekady były turbodiesle. Aktualnie jesteśmy świadkami kontrofensywy silników benzynowych. Sprawdzamy, czy do Leona lepiej pasuje żwawe 1.4 TSI, czy też warto wybrać oszczędne 1.6 TDI.

Seat Leon ST FR - Leon transportowiec
 
Nasz test Seat Leon ST FR 1.8 TSI 180 KM

Seat Leon trzeciej generacji doczekał się wersji kombi. Auto ma dynamiczną sylwetkę, dobrze się prowadzi, a gdy trzeba - potrafi być oszczędne. A więc wersja idealna? Nie do końca.

Leon 1.4 TSI vs Leon 1.8 TSI - czy warto dopłacać za 40 KM?
 
Nasz test Seat Leon SC Style 1.4 TSI vs Seat Leon FR 1.8 TSI

Kompaktowy Leon ma różne oblicza. Jest komfortowy i praktyczny. Potrafi być szybki, ale nieźle radzi sobie także z oszczędzaniem paliwa. Mnogość wersji silnikowych i wyposażeniowych ułatwia dopasowanie auta do indywidualnych preferencji. Sprawdzamy, czy warto dopłacać za 40 KM.

Przeczytaj pozostałe 12 artykułów o Seat Leon

Seat Leon na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Seat LeonautoWcentrum - społeczność Seat Leon

najwyższe oktanyAuta - Seat Leon

Seat Leon Stylance 60,44

Seat Leon LEO 80,87

Seat Leon FR SuperCopa 63,43

Seat Leon Łaciata :) 87,97

Seat Leon Top Sport TDI 206 KM 59,14

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Seat Leon

rifraf 30,18

szpak162 30,13

Cordek 88,79

dziama93 30,13

0stap 30,13

civicsport 63,44

Sony2205 30,14

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Seat Leon

LEO I STATYSTYKI Z MIO MOOV 200
LEO I STATYSTYKI Z MIO MOOV 200 Dzisiaj poklikałem troszkę w swojej nawigacji i postanowiłem przedstawić kilka f...
głowica w górę, turbina na stół - dzień 1
głowica w górę, turbina na stół - dzień 1 Dzisiaj będzie szybko, krótko i zdjęciowo --> dostałem trochę urlopu, nigdzie...
Spocik
Spocik Spocik...
pierwsze koty... - vol2. notlauf
pierwsze koty... - vol2. notlauf Zgodnie z obietnicami nie zabrałem się za samochód, bo zawsze coś. Brak czasu, b...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Seat Leon

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Seat Leon
 

Najpopularniejsza wersja Seat Leon

Seat Leon

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Seat Leon
 

Seat Leon najczęściej porównywane z:

Volkswagen Golf
2.0 TSI (220 KM)
Audi A3
1.4 TFSI (125 KM)
Ford Focus
1.6 Duratec (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 71 900 zł
Zyskujesz: 14 703 zł Zobacz szczegóły »
Ford Focus TITANIUM Ford Focus TITANIUM
Rocznik: 2014. Silnik: 1.0 125KM, benzynowy.
Cena: 84 000 zł 75 500 zł
Zyskujesz: 8 500 zł Zobacz szczegóły »

Używane Seat Leon

Seat Leon
1.4 benzyna 85 KM
73 000 km, 2008
22 867 PLN
Seat Leon
1.4 benzyna 125 KM
66 000 km, 2008
22 878 PLN
Seat Leon
1.4 benzyna 85 KM
40 000 km, 2008
22 900 PLN
Seat Leon
1.6 benzyna 110 KM
144 000 km, 2010
39 900 PLN

Ocena auta Seat Leon Hatchback 2.0 TDI DPF FR

  • Średnia ocena
    na podstawie 8 opinii
  • 4,33
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Seat Leon Hatchback 2.0 TDI DPF FR (170 KM)

drugi raz tez bym kupił zobaczymy jak dalej bedzie sie sprawował

dodał: chemik

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Seat Leon

Seat Leon I Seat Leon WTCC Seat Leon FR Seat Leon III ST 1.8 TSI 180KM - galeria redakcyjna Seat Leon III Hatchback - galeria redakcyjna Seat Leon 2.0tfsi Seat Leon III Cupra - galeria redakcyjna Seat Leon III Cupra (2014) Seat Leon Spirit Seat Leon ST 4Drive (2014)
Zobacz inne galerie Seat

Opinie o instalacji LPG

Seat Leon

  • 1.
  • 5,00 Seat Leon I 1.8 T 20V (180KM) 2000r.
    dodał: kris, 14.04.2012

    Pomimo różnych zdań na temat montażu instalacji LPG do silników turbo, ja mogę polecić montaż z czystym sumieniem. Jednak montażem musi się zająć warsztat znający się na tym, zresztą jak w przypadku każdego innego silnika. Jeśli chodzi o spadki mocy to nie odczuwam różnicy, no chyba żebym się uparł to na LPG jest ciut mniejsze vmax ale podejrzewam iż można to skorygować podnosząc ciśnienie na reduktorze.

  • 2.
  • 5,00 Seat Leon I 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Kamil Gałaszewski - Szczecin, 23.03.2014

    Tak jak zaznaczyłem w parametrach oceny, gaz zamontowałem gdy auto miało lekko powyżej 130 tys. km. Przez obecny okres eksploatacji, tj. ok 30 tys. km., działa bez żadnego problemu. Pomimo małego silnika w moim Leonie, nie odczułem spadku mocy, a spalanie jest bardzo ekonomiczne. Na 100km. ok 8,5 litra gazu przy normalnej miejskiej jeździe. Chyba taniej się już nie da :) pozdrawiam

  • 3.
  • 5,00 Seat Leon I 1.8 T 20V (180KM) 2000r.
    dodał: Maciek, 17.02.2011

    Powyżej 5000 obr/min na wysokich przełożeniach odczuwalny spadek mocy natomiast w niskim zakresie praktycznie brak różnicy między PB a LPG. Silnik przyjął instalację beż najmniejszych problemów, w razie wątpliwości polecam bez obaw!! Należy pamiętać o serwisowaniu (wymianach filtrów, oleju, dbałości o wtryski i pompę). Gaz = ekonomia, nie tuning, od zabawy jest benzyna...

  • 4.
  • 4,75 Seat Leon I 1.6 (105KM) 2003r.
    dodał: Farkas, 02.06.2013

    Na trasie, jadąc 120-140 pali 9-10 litrów gazu. Benzyny - 8. Różnicy w mocy między gazem a 95 nie ma, ale już 98 jest. Instalacja Zavoli z tzw. matrixem (płytka elektroniczna)jest precyzyjna, ale jeśli przepali się jeden element to cała płytka do wymiany (500 zł). Ponadto większość serwisów nie ma programów do regulacji. Gaz tak - Zavoli nie.

  • 5.
  • 4,50 Seat Leon I 1.6 (105KM) 2002r.
    dodał: Red, 04.01.2010

    Instalacja gazowa zużywa się dosyć szybko. Jako pierwszy po 80 tyś km padł czujnik temperatury, po 90 tyś km wymieniłem wtryskiwacze keihina, ostatnio zdechł elektrozawór od tankowania. naprawy kosztowały mnie łącznie 2,5 tyś zł. Zużywanie elementów instalacji trzeba brać pod uwagę przy kalkulowaniu opłacalności montażu instalacji.

  • 6.
  • 5,00 Seat Leon I 1.8 T 20V (180KM) 2003r.
    dodał: Rafał 1.8 Turbo, 29.08.2010

    Wszyscy twierdzili że auto z turbo nie do zagazowania. Czytałem różne fora i dopiero znalazłem na a4klub.pl że w Chrzanowie gazują turbiaki. Auto jeździ super, a przede wszystkim taniej niż powolne TDI. Jestem z Katowic i stwierdzam że opłacało się podjechac te 40 km i mieć super instalkę.POLECAM . Rafał

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Seat Leon

Seat Leon

210 komentarzy

159 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~wiechab~wiechab

Do ~KK: Zdecydowanie polecam ten samochód. Polecam silnik 1.4 140 KM. REWELACJA!!!!

~Dziad~Dziad

@Tomi
1.4 140 KM. Przejechałem nim już 3000 kilometrów. Średnia z tego dystansu to 6.2 litra. W trasie jadąć 95km/h po przejechaniu 205 kilometrów komputer pokładowy wskazał spalanie:4,6. Zatem uwierz mi, że się da.

~tomi~tomi

do ~pazur5:
te spalanie 6l/100km to z autopsji czy z danych producenta? Nie bardzo mi się chce w to wierzyć bo w skodzie fabii 1.2 TSI też niby ma być ok 6l/100km a w normalnej jeździe ni w ząb tak nie wyjdzie - no chyba że totalnie się zamula jazdę... A tu jeszcze 140 KM - nie ma bata żeby palił 6l

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Seat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
19 457
Przejechany dystans
14 481 226 km
Zatankowanego paliwa
569 868 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 990
Wydanych pieniędzy
928 868 zł
Średnie wydatki na auto
1 099 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 163
Wydanych pieniędzy
1 122 341 zł
Średnie wydatki na auto
1 328 zł
Zobacz dzienniki kosztów Seat (845)

Testy zderzeniowe Seat Leon

Najnowsze testy zderzeniowe Seat Leon przeprowadzone przez Euro NCAP.

Seat Leon 1.6TDI 'Reference', LHD
2012

Seat Leon
Seat Leon

Seat Leon
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Seat

Zużycie paliwa Seat Leon Hatchback 2.0 TDI DPF FR

Na podstawie 16 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: kamillo, dodano: 17.12.2013 15:01

Jeśli chodzi o dynamikę silnika w porównaniu do spalania to chyba jeden z najefektywniejszych silników. Jeżdżę dość dynamicznie, ale z rozsądkiem. Większość pokonuję na trasach, mniej w mieście. Na trasie rzadko przekraczam 6 l, mimo iż naprawdę "depczę" ostro gdzie się da. W mieście (Wrocław) w godzinach szczytu poniżej 8l nie schodzi, ale ogólnie w mieście ok7,5. Na trasie przy jeździe z żoną 5,5, z ecodriving´iem nawet 5,2. Jestem zachwycony i tylko żałuję, że nie podkręciłem silnika w dobrym warsztacie, bo koledzy mają jeszcze niższe spalanie.

pełny raport Seat Hatchback 1.9 TDi PD Cupra

autor: mariusz m.choci, dodano: 19.08.2007 01:30

Bez względu na miejsce w którym się poruszam samochód zużywa tą samą ilość paliwa. Podobnie jest z prędkością. Średni ok 5,5 l/100. Raz udało mi się zejść poniżej 5 l/100. Ale to był urlop. Jeżdżę dość szybko i nie martwię się o zużycie. Tu rewelacja. Druga to awaryjność. przejechałem tym samochodem pod 200 tyś km i zepsół się raz czujnik w lewym kole ABS. Wymiana 200 zł i w ciągu 7 dni. Możecie nie wierzyć ale klocki wymieniłem dwa razy, a tarcze raz. Raz również łożyska z przodu i akumulator. Lepszego samochodu nie miałem. Mam go do początku i życzyłbym wszystkim takiego. Wsiadam i jadę bez stresu.

pełny raport Seat Hatchback 1.9 TDI

autor: Mirek, dodano: 01.11.2012 12:59

od 4.5 przy ekonomicznej jeździe max60 5-6.5 przy normalnej jeździe 80-130 9-17 przy zapierdalaniu 200-250 Auto nie ma blokady prędkości :D Naprawy dosyś tanie jak sie wie gdzie szukać rozrzad 600zł ,piasty tył 245zł oleje to juz jest inna bajka sa bardzo drogie 200za 4litry to prawie zadarmo bardzo wygórowana klasa lepkościowo jakosciowa 505.07 częste wymiany oleju przed DPF ,cena opon dosyć spora 17,225,45 pirelly 890zł nówki komplet ,koło dwumasowe łatwo sie wybija ale nie opłaca sie wymieniać zaraz po jego lekkim uszkodzeniu szanowane będzie słuzyć lata

pełny raport Seat Hatchback 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Seat Leon Hatchback 2.0 TDI DPF FR

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Seat Leon Hatchback 2.0 TDI DPF FR

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Seat Leon II Hatchback 2.0 TDI DPF FR 170KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Seat Leon, oglądali także