Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Seat Toledo

Lata produkcji: 1991 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia), produkowany w latach 1991-2009 (w 2009 roku jego następcą został model Exeo) oraz ponownie od 2012 roku. Toledo był pierwszym samochodem Seata stworzonym w hiszpańskiej firmie po przejęciu jej przez koncern Volkswagen i od początku produkcji korzysta z wielu podzespołów aut VW. Na przestrzeni kolejnych generacji model przechodził kilka metamorfoz – był sedanem, autem o nadwoziu przypominającym MPV oraz liftbackiem, do którego wraca najnowszy Toledo IV, wprowadzony na rynek w 2012 roku. Toledo było sprzedawane w Chinach pod szyldem Chery.

Komentarze redakcji

Powagosław: Przyzwoity, stonowany, elegancki i całkiem praktyczny – Toledo wraca z dalekiej podróży. Od losów tego samochodu może zależeć byt całej hiszpańskiej marki, która w stajni VW przegapiła swoją szansę na zostanie tańszym konkurentem Alfy Romeo. Nomen omen, szkoda.
Luzacjusz: Seat przestał się bawić z Toledo i zaczyna od początku, upiększając nieco Skodę Rapid. To na swój sposób świadectwo słabnącej pozycji Seata w ogóle. Dostając Skodę nie da się sprostać wyzwaniu zakreślonemu hasłem: „auto emocion”. To jest niestety deutsche keine emocion.

Seat Toledo IV

Opisując stylistykę Toledo IV. generacji, trudno odmówić sobie porównania go do poprzedników. Bo podczas gdy dwie wcześniejsze odsłony zostały zaprojektowane z polotem, w wyraźnie sportowym stylu, nowy model wrócił do koncepcji pierwszego wcielenia, czyli przyziemnego, niezbyt interesującego liftbacka. Oczywiście konserwatyzm ma też swoje zalety - kompaktowy Seat będzie z pewnością starzeć się w stopniu bardzo powolnym.

Z zewnątrz może tego nie widać, ale wystarczy rzut oka na środek, aby dostrzec, że hiszpańskie auto ma w sobie czeskie korzenie. Toledo zapożyczyło projekt wnętrza po Skodzie Rapid, co widać po wzorowo czytelnym i wzorowo prostym w obsłudze kokpicie oraz - co już mniej cieszy - mizernej jakości materiałach i brakach w samym wykończeniu. Pozycja za “kółkiem” jest na szczęście wygodna, a widoczność na zewnątrz nie daje większych powodów do narzekań.

Wnętrze Seata to ideał, jeśli chodzi o cechy sprzyjające wykorzystaniu go przez rodziny. Duża swoboda ruchów z przodu może nie jest niczym nadzwyczajnym, ale już multum przestrzeni w drugim rzędzie zasługuje na najwyższą pochwałę. Kanapa jest może nieco za wąska, ale za to wsiadanie do tyłu nie sprawia żadnych trudności. Bez przeszkód odbywa się także pakowanie walizek, bo nie dość, że bagażnik jest olbrzymi, to na dodatek dostęp do niego okazuje się fenomenalny.

Seat Toledo od zawsze cechował się twardym zawieszeniem, jednak tym razem konstruktorzy poszli w usztywnianiu podwozia o krok za daleko. O ile na właściwości trakcyjne takie nastawy wpływają pozytywnie, o tyle na komfort oddziałują bardzo, bardzo negatywnie. Na domiar złego przyjemność z podróżowania ogranicza kiepskie wyciszenie samochodu, a w szybkich manewrach przeszkadza przeciętnie komunikatywny układ kierowniczy.

Bohater naszego opisu okazją cenową niestety nie jest - jak na kompaktowego liftbacka nie kosztuje dużo, ale pamiętajmy, że pod wieloma względami to samochód z gatunku budżetowych. Sytuację ratują nieco rabaty, których na polskim rynku nie powinno brakować. Co do wyposażenia, to na standardowe nie powinniśmy kręcić nosem, ale wybierając wyższe specyfikacje czy dodatki, możemy skarżyć się na ich ceny.

Dane techniczne Seat Toledo

Silniki

Moc silników 64-180 KM

Poj. silników 1 197-2 324 cm3

Prędkość maks. 165-229 km/h

Przyspieszenia 0-100 8,0-16,5 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Seat Toledo

Średnia ocena modelu

na podstawie 1152 opinii

4.17

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Silnik

+ Stosunek jakość/cena

+ Układ jezdny

Wady

- Drobne usterki

- Widoczność

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (89%)
NIE (11%)

Wybrane oceny kierowców Seat Toledo

Auto godne polecenia. Bardzo ekonomiczne, ale polecam zmianę czipa. To spory koszt (zmiana programu kosztowała mnie 2000zł), ale uważam, ze ... więcejto była dobra decyzja. Znacznie poprawiła się dynamika i wyraźnie obniżyło się spalanie na trasie, w mieście nie zauważyłem różnic w spalaniu (zmianę programu robiłem po 35000) Sądzę, że podobne zdanie mają też inni użytkownicy silników TDI bo praktycznie co II - III auto ma zmienionego czipa, albo "wpinkę" (to można łatwo rozpoznać). Bardzo wygodne fotele, dobra klimatyzacja, brak awarii. Jedyna rzecz, która mi przeszkadza to brak wyczucia tyłu a nie jestem "świeżym" kierowcą ( to moje 6 auto i około 700 tys. przejechanych km). Trochę za ciasny tył jak ktoś na stałe chce przewozić 4 dorosłe osoby w komfortowych warunkach. ukryj
dodano 05.01.2005 przez
za caloksztalt daje dobry gdyz sa leprze samochody a moj toledziak ma juz 13 lat i słuszny przebieg wiec co ... więcejby nie było do doskonałości mu brakuje. dałbym doskonale gdyby był nowy bo takich aut juz nie produkują - a szkoda. nie zastanawiałbym się i poszedł do banku po kredyt. :) ukryj
dodano 18.08.2014 przez
Samochód ma 12 lat ja osobiście przejechałem nim prawie 90 tyś kilometrów znam go całego, wiem kiedy coś go boli ... więcejcoś go dręczy ,a kiedy jest wesoły i ma dobry humor. Da się lubić ten samochód . Nie jest tak ładny może jak Leon ale dzieki temu że jest mniej popularny można znaleźć bardziej zadbany egzemplarz. W miare wygodny i cichy w środku , nie ma problemu z częściami bo to VW albo Audi jak kto woli. Chciałem zmienić na nowszy model ale się wstrzymam narazie bo po co zmieniac ten samochód skoro z tym silnikiem wiem że będe jeździł jeszcze przez następne 300 tyś km . Bardzo dobry samochód polecam każdemu kto nie jest wybredny i wrażliwy na opinie Polaków że 1.9 TDI to oklepany silnik z przebiegami milon km kazdy i każdy wieśniak w swojej stodole musi ma takie coś. Niektórzy poprostu potrzebują oszczednie i dynamicznie przemieszczać sie przez miasta i autostrady i nie wymagaja od auta kosmicznej technologii i 500km pod maską , kogo stać niech kupi sobie BMW 530d GT i będzie w porządku. Ja osobiście jestem bardzo zadowolony z tego samochodu nigdy nie jechał n a lawecie bo za miastem mu wtryski padły albo elektronika zwariowała czy cuś. Odemnie dostaje największą note bo od samochodu wymaga się nie tylko żeby ładnie wygłądał ale żeby też spełniał swoją funkcje , a Toledo wywiązuje się z tego ponadprzeciętnie i egzemplarze nawet dzisiaj z pierwszych lat produkcji przejada jeszce wiele wiele kilometrów pod warunkiem że czasem o niego zadbamy ukryj
dodano 23.10.2012 przez
Mimo twardego zawieszenia i słabego wyciszenia kabiny, b. duża przyjemność z jady. Elegancka i ponadczasowa sylwetka. Stonowany i sportowy kokpit, ... więcejbez zbędnych ozdobników (zwłaszcza modnych teraz malowanych sreberek). Mimo (na początku eksploatacji) dużej liczby drobnych usterek (Hiszpanie chyba uczyli się dopiero montażu...), auto oceniam b. dobrze pod kątem bezawaryjności. Jest jak dobre wino, im starsze, tym bardziej się je docenia... Silnik nie najoszędniejszy, ale robi ładne "rrrrrr..." i sprawdza się doskonale na trasie. Wersja Signo ma (jak na owe czasy) bardzo bogate wyposażenie. System audio więcej niż dobry (zwłaszcza, że fabryczny). Cofanie na zasadzie "w imię Ojca i Syna...", przydałyby się czujniki... Materiały całkiem solidne, zwłaszcza miękki kokpit, którego nie uświadczysz w nowym modelu (za są to trzeszczące uchywty w drzwiach). Fotele b. dobre, jak to u Niemców. I najważniejsze - czerwone podświetlenie wskaźników! (niech każdy sobie gada, co chce, dla mnie najbardziej eleganckie i wcale nie razi...) :) ukryj
dodano 12.05.2008 przez
Zobacz oceny Seat Toledo Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Seat Toledo

Pb
4,83 - 16,60
Na podstawie 399 raportów spalania
ON
3,97 - 8,27
Na podstawie 574 raportów spalania
LPG
5,40 - 13,33
Na podstawie 216 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Seat Toledo

na wstępie napiszę o spalaniu. nigdy niespalił mi więcej niż 5.9L na 100. Zawsze tankuję go pod korek aby sprawdzić ... więcejile mi wypił ropy. natomiast 5.9 jest to wynik maksymalny na krótkich odcinkach kiedy do rozgrzania motoru utrzymuję go w granicach 1.5 - 2 tys obrotów. w ten sposób chronię turbinę kiedy jest nierozgrzany i dwumase. ale kiedy się rozgrzeje to zawsze wykorzystuję okazję aby trochę pocieszyć się jego mocą, i elastycznością a przy okazji trochę po przeganiać turbinkę aby była jak najdłużej sprawna i wszystko się w niej równomiernie wycierało i smarowało. ale wracając do spalania. trzy razy w Chorwacji. zawsze pod korek, zawsze w 4 osoby i pełen bgażnik, prętkości autostradowe między 140 - 160 momentami trochę więcej ale to tak dla zabawy to spalanie kilkukrotnie mieściło się wprzedziale 5.1 - 5.4 . nigdy na tej trasie od tankowania do tankowania więcej mi nie spalił. dlatego ekonomiczność tego motoru uważam że jest znakomita i pod tym względem przewyższa nowe jednostki o podobnej mocy ale z mniejszej pojemności. najniższe odnotowane spalanie na pełnym baku. codzienna trasa do pracy 50 km i z powrotem czyli dziennie 100 km gdzie codziennie dwa razy się rozgrzewał ( fakt okres wiosenny bez korków trasa Mińsk Mazowiecki - Siedlce) i z powrotem dystans 1230 i zatankowane pod korek 52L spalanie wyszło 4.22L na 100km - ale :) - nie przekraczałem 100 km/h. i jeszcze jedno jesli komuś więcej pali jego toledziak niech nauczy się jeżdzić "eco"wykorzystywanie najbardziej efektywnych obrotów i najważniejsze na dojazdach prawie zawsze hamuję silnikiem. co do kosztów eksploatacyjnych - można dobre zamienniki kupić w dobrej cenie. ale wg mnie niektóre części mogłyby być tańsze. bo inne marki nie VAG na poszczególnych częściach są tańsze ale za dużo by pisać na ten temat i porównywać. ukryj
dodano 18.08.2014 przez
Z autem zero problemów, przejechałem nim 100 tys km bez jakiejkolwiek awarii (jedyny minus jeżeli chodzi o bezawaryjność to względnie ... więcejczęsto przepala żarówki). Silnik godny polecenia, aczkolwiek bardziej nadaje się do Leona, w Toledo daje radę, ale fajerwerków nie ma się co spodziewać. Na trasie wyprzedzanie raczej nie stanowi problemu- po redukcji jedzie całkiem przyjemnie. Spalanie w codziennej trasie ~15km w jedną stronę (13km wiejskie drogi, 2,3 km miasto) wynosi około 7,7- 8,3 zależy czy jadę 100km/h czy 120. Jazda w okolicach 90 pozwala zejść poniżej 7l. W mieście 40 tyś. mieszkańców nie ma problemu z zejściem poniżej 10, ale oczywiście jak się chce to spali 12 i więcej, tylko pytanie po co? Na autostradzie niestety rewelacji nie ma, tempomat na 140km/h daje spalanie w okolicy 11-12l ponadto doskwiera brak 6 biegu- na 5 przy 120km/h ma ponad 4k rpm. Podsumowując- auto przyjemne w prowadzeniu, wygodne, pojemne, zapewnia bardzo dużą przestrzeń nawet dla "koszykarzy", do miasta, na trasę drogami krajowymi, podmiejskimi jest świetny, spalanie jest wtedy akceptowalne, no i przede wszystkim jest ZUPEŁNIE bezawaryjny, po prostu czuję się z nim pewnie, wiem że mnie nie zawiedzie (poprzednio miałem Zafirę B 2.0 CDTI 150 koni i mimo że jechała cudownie, to ciągłe problemy z DPF mnie zrujnowały, ponadto po kupnie tejże Zafiry władowałem w nią ponad 12 tysięcy na starcie, no cóż takie uroki dzisiejszych diesli). Ogólnie polecam to auto każdemu kto nie potrzebuje bolidu, a pewne, bezawaryjne auto :) ukryj
dodano 04.02.2015 przez
Co tu dużo mówić - osobiście uważam że autko pali dużo ostatnio przełączyłem na komputerze przyciskiem ok/reset i są tam ... więcejmozliwe 2 pomiary sredniego spalania. (Dopiero po 100 tyś km to obczaiłem) i nagle ku mojemu zdziwieniu średnie spalanie na ostatnie 6800 km wyniosło 7,8 l na 100 km. To troche dużo a wszyscy mowią, że średnio w tym autku 6 - 6.5 litra. Faktycznie nogę mam bardzo ciężką. Rekord 9.3 l udało mi się uzyskać na trasie gdańsk morena - grudziądz. Puściutko, CB RADIO, zwalnianie tylko na terenie zabudowanym do 120 km/h a tak poniżej 160 - 170 nie schodziłem. Jeśli chodzi o najwyższe spalanie to na autostradzie nowe marzy - gdańsk, 90 km spalanie z nogą cały czas wbitą w podłoge 12,2 l. Prędkość wskazana przez budzik 210 km/h. Nie wiem czy moj egzemplaż jest jakiś nietrafiony, czy coś w środku się wali ale spalanie jest naprawde wysokie. Ale frajda z jazdy niesamowita. Delikatna mżawka, 2 albo 3 bieg przy 2,5 tyś obrotów gaz w podłoge to można kierownicą kręcić na boki a i tak jedzie prosto, tak mocno gubi przyczepność. Ogolnie autko miodzio. Szczerze polecam ale pamiętajcie CB to podstawa. Bez tego już bym dawno prawka nie miał. ukryj
dodano 15.11.2009 przez
musze przyznac ze przed zekupem nowego auta mialem duzo watpliwosci co do silnika, ostatecznie padlo na bezyne 1.6 i nie ... więcejzaluje. ku mojemu milemu zaskoczeniu byla wizyta na stacji paliw w niemczech. na trasie 1800 km. z anglii do polski jazda caly czas po autostradzie z predkoscia 120-130 km/h, spalil mi 110l na cala trase wspomniane 1800kn,z czego moja scoda octavia 1.8t 180l na tej samej trasie. jezdzac po polsce trasa krakow kielce radom lublin na baku zrobilem 540 mil to jest jakies 940 km, uwazam ze jak na bezyne gabaryty auta to wynik jest nie tyle co dobry ale i zadziwiajacy jak na ten silniczek ,jest to swietny wynik, w miescie jezeli ma sie ciezka noge to napewno potrafi wypic, ale ja jestem milosnikiem jazdy spokojnej(oszczednej) moi koledzy nazywaja mnie zlotowa, bo nadaje sie do tego zawodu:) nie ale co do tego auta i silniczka 1.6 ktory ma zaledwie 100konikow to jestem bardzo zadowolony. autko potrafi owdzieczyc sie na stacji bezynowej jezeli jest traktowane tak jak samochod rodzinny a nie jak auto WRC. pozdrawiam rozwaznych kierowcow i miejcie wyrozomialosc dla gosci ktozy jada ciut wolniej:) ukryj
dodano 22.03.2010 przez
Mam samochód od 11 miesięcy, awaryjność wysoka w porównaniu do poprzednich aut (toyota i mazda). Ciągłe drobne usterki okazują się ... więcejbyć nie tylko kosztowne, ale i denerwujące. Więc to co uda nam się zaoszczędzić na ON w stosunku do benzyny zostawimy w warsztacie:) Ogólnie jednostka napędowa bardzo żywa i zrywna:) spalanie z jakim trzeba się liczyć w warunkach warszawskich to 6 litrów latem i 8 zimą (unikając korków oczywiście). Spalanie latem daje oszczędność, w zimę trzeba przejechać naprawdę długi odcinek, aby rozgrzać silnik do 90 stopni stąd spalanie wysokie. Ogólnie polecam ludziom, którzy jeżdżą odcinki dłuższe niż 20km bo wtedy spalanie nie jest tragiczne. Na krótkich trasach silniki benzynowe nie palą więcej, ale dają mniej przyjemności z jazdy. Oszczędność TDI to mit ogólnie polecam kupić bardziej niezawodną jednostkę benzynową, a koszty utrzymania są podobne. Jak ktoś chce oszczędzać to polecam LPG, taniej się nie da:P oczywiście potwierdzam jazda 100 km/h w długiej trasie faktycznie da się zejść poniżej 5 litrów, ale jak często mamy okazję i cierpliwość do takiej jazdy? ukryj
dodano 03.01.2015 przez
Zobacz raporty spalania Seat Toledo Dodaj raport spalania

Publikacje o Seat Toledo

Przeczytaj pozostałe 9 publikacje o Seat Toledo

Newsy o Seat Toledo

Przeczytaj pozostałe 2 newsy o Seat Toledo

Generacje Seat Toledo

Nowe Seat Toledo

nowe Seat Toledo
Seat Toledo
ceny od 47 700 zł do 83 200

Seat Toledo IV Liftback 1.2 TSI 110KM od 2015

w pakiecie REFERENCE COMFORT+

w cenie katalogowej brutto

59 600 zł

Wyposażenie standardowe
15-calowe felgi stalowe Urban 21/1
Centralny zamek
ABS, MSR, ASR, HBA
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet dla palących (99 zł)
Pakiet schowków (593 zł)
PAKIET COMFORT+ (0 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet dla palących (99 zł)
Pakiet schowków (593 zł)
PAKIET COMFORT+ (0 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 21 oferty Seat Toledo

Dealerzy Seat

ASO DYSZKIEWICZ

DYSZKIEWICZ SP. Z O.O. Seat Konstancin-Jeziorna

mazowieckie, Konstancin-Jeziorna, Warszawska 84

Więcej

ASO DYSZKIEWICZ

DYSZKIEWICZ SP. Z O.O. Seat Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Słoneczna 123

Więcej

AUTO CENTRUM GOLEMO S.J.

AUTO CENTRUM GOLEMO Seat Kraków

małopolskie, Kraków, Zakopiańska 58B

Więcej

Auto-Service Adam Magaczewski Autoryzowany Dealer SEAT-a

Auto-Service Adam Magaczewski Autoryzowany Dealer SEAT-a Seat Gliwice

śląskie, Gliwice, Kujawska 34

Więcej

EUROMOTOR

EUROMOTOR Seat Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Krasnobrodzka 5

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Seat Toledo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

5 497

Przejechany dystans

681 946 zł

Zatankowanego paliwa

172 028 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

882

Wydanych pieniędzy

277 142 zł

Średnie wydatki na auto

1 593 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

844

Wydanych pieniędzy

239 333 zł

Średnie wydatki na auto

1 375 zł

ZOBACZ 174 dzienniki kosztów Seat Toledo Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Seat Toledo

Liczba wpisów: 24
komentarzy(16)
komentarzy(1)
komentarzy(10)
komentarzy(1)
komentarzy(4)
komentarzy(4)
Zobacz inne typowe słabe punkty Seat Toledo dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Seat Toledo

Liczba wpisów: 39
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Seat Toledo Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Seat Toledo

Liczba wpisów: 27
Instalację (pierwotnie wszystko PEGAZ) założyłem w 2005 roku i jakiś czas były problemy (szarpało, silnik gasł itd), wymieniono listwę 2 ... więcejrazy ale problem powracał, ustąpił dopiero jak zmienili listwę na STAGa (sterownik nadal PEGAZ), od tamtego czasu (2006) silnik śmiga, nie czuć różnicy w mocy między benzyna a gazem, serwisuję co 15 tys (tylko filtry i sprawdzenie instalacji).Średnie spalanie gazu 10-11l (benzyny 8-9) Wniosek: listwa STAG daje radę, kolejną instalację pewnie założyłbym na STAGu. ukryj
dodano 21.06.2011 przez
Instalując gaz swoim samochodzie w tej firmie liczyłem na 100% satysfakcji z tej decyzji, okazało się jednak, że nie do ... więcejkońca, gdyż kilka krotnie tuż po zamontowaniu jeździłem na poprawki które były dość irytujące, auto straciło prawie całą moc, wreszcie "jakoś" to naprawili i jeździ się w miarę ok, ale nie mogę powiedzieć że to to czego się spodziewałem, a co do spalania to wydaje mi się również zwiększone ale już nie chce mi się tam jeździć. Ogólna ocena 3- ukryj
dodano 08.06.2011 przez
Witam' to już moja druga opinia o tym warsztacie ale użytkuję kolejne auto z założona instalacją gazową i cóż mogę ... więcejstwierdzić? Tylko jeden obowiązkowy przegląd po 1000 km. i ani razu więcej się w tym warsztacie nie pojawiłem bo nie miałem potrzeby. Instalacja idealnie spełnia swoja rolę a nadmienię, że mam auto ze skrzynią biegów automatyczną i mogę po raz kolejny gorąco polecić warsztat w Radwanicach ukryj
dodano 22.04.2014 przez
Witam' to już moja druga opinia o tym warsztacie ale użytkuję kolejne auto z założona instalacją gazową i cóż moge ... więcejstwierdzić? Tylko jeden obowiązkowy przegląd po 1000 km. i ani razu więcej się w tym warsztacie nie pojawiłem bo nie miałem potrzeby. Instalacja idealnie spełnia swoja rolę a nadmienię, że mam auto ze skrzynią biegów automatyczną i mogę poraz kolejny gorąco polecić ten warsztat!!! ukryj
dodano 14.01.2012 przez
miałem początkowe problemy z gazem...brak mocy i duze spalanie. Przestawienie zapłonu spowodowało wyeliminowanie tych wad. Na gazie jezdzę juz 5 ... więcejlat, samochód przez cały okres był odpalany na gazie . dopiero w tym roku miałem problemy z odpalniem na gazie w zimie. Przez ten okres 2 razy regulowałem sam gaz. Spalanie miasto 9,5-10,5 trasa ..w zależności jak sie jedzie od 8-10l ukryj
dodano 06.06.2009 przez
Wolne obroty wyregulowane idealnie, bez znaczenia czy silnik ciepły, zimny czy włączone AC czy nie. Silnik na gazie działa elastycznie ... więceji absolutnie bez jakichkolwiek problemów. Instalacja bezawaryjna od 80000 km ukryj
dodano 13.06.2011 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Seat Toledo

Skarbnica wiedzy o Seat Toledo

Ciekawostki
dodano 23.08.2011 przez
SEAT Toledo I był pierwszym autem opracowanym w całości w ramach spółki z Volkswagenem. Został zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro. Konstrukcyjnie bazował na Volkswagenie Golfie II.
Zobacz więcej Podziel się wiedzą