Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Seat Toledo

Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia), produkowany w latach 1991-2009 (w 2009 roku jego następcą został model Exeo) oraz ponownie od 2012 roku. Toledo był pierwszym samochodem Seata stworzonym w hiszpańskiej firmie po przejęciu jej przez koncern Volkswagen i od początku produkcji korzysta z wielu podzespołów aut VW. Na przestrzeni kolejnych generacji model przechodził kilka metamorfoz – był sedanem, autem o nadwoziu przypominającym MPV oraz liftbackiem, do którego wraca najnowszy Toledo IV, wprowadzony na rynek w 2012 roku. Toledo było sprzedawane w Chinach pod szyldem Chery.

Generacje Seat Toledo

  • Wybierz generację: Seat Toledo IV (2012 - teraz)
    Seat Toledo IV
    Seat Toledo IV 1.4 TSI 122KM - galeria redakcyjna - lewy bok Seat Toledo IV 1.4 TSI 122KM - galeria redakcyjna - prawy bok Seat Toledo IV 1.4 TSI 122KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Seat Toledo IV 1.4 TSI 122KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni Seat Toledo IV 1.4 TSI 122KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu Seat Toledo IV 1.4 TSI 122KM - galeria redakcyjna - kokpit

    Seat Toledo IV

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku, po trzech latach od wycofania z oferty marki modelu Toledo III. Wraz z debiutem czwartej generacji, Toledo porzuca kontrowersyjną stylistykę przypominającą auto...

    więcej o Seat Toledo IV

  • Wybierz generację: Seat Toledo III (2004 - 2009)
    Seat Toledo III

    Seat Toledo III

    Trzecia generacja modelu produkowana w latach 2004-2009. Toledo III, zaprojektowany przez Waltera de Silvę, diametralnie zerwał ze stylistyką swojego poprzednika. Zamiast tradycyjnego nadwozia typu sedan lub liftback, model upodobnił się do kompaktowego...

    więcej o Seat Toledo III

  • Wybierz generację: Seat Toledo II (1999 - 2004)
    Seat Toledo II

    Seat Toledo II

    Przedstawiony w 1999 roku drugi model Toledo znacznie różnił się od swojego pudełkowatego poprzednika. Jego linia została wygładzona, a sylwetka, której projektantem był Włoch Giorgetto Giugiaro – stała się znacznie bardziej opływowa. Auto zbudowano...

    więcej o Seat Toledo II

  • Wybierz generację: Seat Toledo I (1991 - 1999)
    Seat Toledo I

    Seat Toledo I

    Pierwsza generacja modelu pojawiła się na rynku w roku 1991. Toledo I dostępny był wyłącznie w wersji liftback. Powstał niedługo po przejęciu Seata przez Volkswagena. Wiele podzespołów, w tym płytę podłogową i silniki odziedziczył po modelu Golf III....

    więcej o Seat Toledo I

Seat Toledo IV

Opisując stylistykę Toledo IV. generacji, trudno odmówić sobie porównania go do poprzedników. Bo podczas gdy dwie wcześniejsze odsłony zostały zaprojektowane z polotem, w wyraźnie sportowym stylu, nowy model wrócił do koncepcji pierwszego wcielenia, czyli przyziemnego, niezbyt interesującego liftbacka. Oczywiście konserwatyzm ma też swoje zalety - kompaktowy Seat będzie z pewnością starzeć się w stopniu bardzo powolnym.

Z zewnątrz może tego nie widać, ale wystarczy rzut oka na środek, aby dostrzec, że hiszpańskie auto ma w sobie czeskie korzenie. Toledo zapożyczyło projekt wnętrza po Skodzie Rapid, co widać po wzorowo czytelnym i wzorowo prostym w obsłudze kokpicie oraz - co już mniej cieszy - mizernej jakości materiałach i brakach w samym wykończeniu. Pozycja za “kółkiem” jest na szczęście wygodna, a widoczność na zewnątrz nie daje większych powodów do narzekań.

Wnętrze Seata to ideał, jeśli chodzi o cechy sprzyjające wykorzystaniu go przez rodziny. Duża swoboda ruchów z przodu może nie jest niczym nadzwyczajnym, ale już multum przestrzeni w drugim rzędzie zasługuje na najwyższą pochwałę. Kanapa jest może nieco za wąska, ale za to wsiadanie do tyłu nie sprawia żadnych trudności. Bez przeszkód odbywa się także pakowanie walizek, bo nie dość, że bagażnik jest olbrzymi, to na dodatek dostęp do niego okazuje się fenomenalny.

Seat Toledo od zawsze cechował się twardym zawieszeniem, jednak tym razem konstruktorzy poszli w usztywnianiu podwozia o krok za daleko. O ile na właściwości trakcyjne takie nastawy wpływają pozytywnie, o tyle na komfort oddziałują bardzo, bardzo negatywnie. Na domiar złego przyjemność z podróżowania ogranicza kiepskie wyciszenie samochodu, a w szybkich manewrach przeszkadza przeciętnie komunikatywny układ kierowniczy.

Bohater naszego opisu okazją cenową niestety nie jest - jak na kompaktowego liftbacka nie kosztuje dużo, ale pamiętajmy, że pod wieloma względami to samochód z gatunku budżetowych. Sytuację ratują nieco rabaty, których na polskim rynku nie powinno brakować. Co do wyposażenia, to na standardowe nie powinniśmy kręcić nosem, ale wybierając wyższe specyfikacje czy dodatki, możemy skarżyć się na ich ceny.

Komentarze redakcji

Powagosław: Przyzwoity, stonowany, elegancki i całkiem praktyczny – Toledo wraca z dalekiej podróży. Od losów tego samochodu może zależeć byt całej hiszpańskiej marki, która w stajni VW przegapiła swoją szansę na zostanie tańszym konkurentem Alfy Romeo. Nomen omen, szkoda.
Luzacjusz: Seat przestał się bawić z Toledo i zaczyna od początku, upiększając nieco Skodę Rapid. To na swój sposób świadectwo słabnącej pozycji Seata w ogóle. Dostając Skodę nie da się sprostać wyzwaniu zakreślonemu hasłem: „auto emocion”. To jest niestety deutsche keine emocion.

Publikacje o Seat Toledo

Seat Toledo - powrót do korzeni
 
Nasz test Seat Toledo STYLE 1.4 TSI DSG

Po chłodnym przyjęciu trzeciej generacji Seata Toledo mogło się wydawać, że ta nazwa zniknie w odmętach motoryzacyjnej historii. Tak się jednak nie stało i rok temu zaprezentowano stonowanego liftbacka.

TOP 10 | Auta włoskich stylistów, które nie są piękne

Włosi słyną z pięknych stylizacji. Pininfarina, Bertone, Italdesign Giugiaro - to mistrzowie designu, ojcowie najpiękniejszych samochodów w historii. Nawet tak znamienite biura projektowe mają w swoim portfolio projekty, które nie są piękne. Dziś zajmiemy się takimi samochodami...

Seat Toledo 1.4 TSI - bez ekstrawagancji
 
Nasz test Seat Toledo Style 1.4 TSI DSG

Czwarta generacja Seata Toledo powraca do korzeni. Samochód nie szokuje designem, ale jest funkcjonalny i przestronny. Szkoda, że nawet najmocniejsza wersja nie wykazuje prawdziwie hiszpańskiego temperamentu.

Problematyczny, ale tani brat Golfa II - Seat Toledo (1991-1998)

Był pierwszym modelem Seata, który został w całości opracowany pod dyktando Volkswagena. Nie grzeszy trwałością, co rekompensuje funkcjonalnym nadwoziem, niskimi kosztami eksploatacji oraz niewygórowaną ceną zakupu.

Sprzeczny z ideami marki - Seat Toledo III

Nie ma co tu dużo ukrywać - Seat znajduje się w nieciekawej sytuacji. Nie chodzi tu jedynie o wyniki sprzedaży, ale o problemy z pozycjonowaniem marki i małą konkurencyjnością oferowanych modeli. Jednym z powodów takiego stanu rzeczy jest przemiana ich flagowego modelu w pojazd co najmniej nietypowy.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Seat Toledo

Seat Toledo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Seat ToledoautoWcentrum - społeczność Seat Toledo

najwyższe oktanyAuta - Seat Toledo

Seat Toledo Tolek 80,16

Seat Toledo Black Pearl 63,06

Seat Toledo 1L Magnus 71,90

Seat Toledo Srebrna Strzała 67,23

Seat Toledo Biała strzała110KM 61,08

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Seat Toledo

Vengeance 30,14

haski63 44,65

jachup 85,42

adriano007 55,74

Wosek 30,14

IBIZAS 63,81

Cordek 88,50

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Seat Toledo

Trudne warunki?? Brawura młodego kierowcy?? A może...??
Trudne warunki?? Brawura młodego kierowcy?? A może...?? Wystarczyło trochę śniegu co sprawiło, że przyczepność do nawierzchni bardzo zma...
Niemiecka dokladnosc i Hiszpanska finezja
Niemiecka dokladnosc i Hiszpanska finezja Jezdze nim od 7 lat,przejechalem 162000 km.Oszczedny,dynamiczny i nie zawodny.To...
Szczegółowe dane techniczne by SpeedKill;)
Szczegółowe dane techniczne by SpeedKill;) SILNIK / o zapłonie samoczynnym, doładowany turbosprężarką o zmiennej geometrii ...
Eksploatacja
Eksploatacja Witam w pierwszym wpisie tego autka. Jeżdżę nim do szkoły (już ostatni rok) kupi...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Seat Toledo

od 46 900 zł do 77 900

Dostępne silniki

Benzyna (75 - 122 KM): 1.2, 1.2 TSI, 1.4 TSI

 

Diesel (90 - 105 KM): 1.6 TDI CR

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Seat Toledo
 

Najpopularniejsza wersja Seat Toledo

Seat Toledo 1.2 75KM - 4 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

klimatyzacja

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet zimowy - 1 563

Cena katalogowa

46 900

Zobacz ofertę Seat Toledo 1.2 75KM - 4 drzwiowy hatchback
 

Seat Toledo najczęściej porównywane z:

Hyundai i30
1.4 CRDi (90 KM)
Volkswagen Golf
1.4 TSI (122 KM)
Ford Focus
2.0 Duratorq TDCi DPF (115 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon Style Demonstracyjny SEAT Leon Style
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 069 km. Silnik: 1.4 122KM, benzynowy.
Cena: 86 929 zł 68 990 zł
Zyskujesz: 17 939 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »

Używane Seat Toledo

Seat Toledo
1.9 diesel 110 KM
191 000 km, 2004
16 700 PLN
Seat Toledo
1.6 benzyna 105 KM
172 698 km, 2006
18 950 PLN
Seat Toledo
2.3 benzyna
2000
9 600 PLN
Seat Toledo
2.0 diesel 140 KM
130 000 km, 2006
27 900 PLN

Ocena auta Seat Toledo

Wybrane opinie

Seat Toledo Sedan 1.8 20V (125 KM)

Mimo twardego zawieszenia i słabego wyciszenia kabiny, b. duża przyjemność z jady. Elegancka i ponadczasowa sylwetka. Stonowany i sportowy kokpit, bez zbędnych ozdobników (zwłaszcza modnych teraz malowanych sreberek). Mimo (na początku eksploatacji) dużej liczby drobnych usterek (Hiszpanie chyba uczyli się dopiero montażu...), auto oceniam b. dobrze pod kątem bezawaryjności. Jest jak dobre wino, im starsze, tym bardziej się je docenia... Silnik nie najoszędniejszy, ale robi ładne "rrrrrr..." i sprawdza się doskonale na trasie. Wersja Signo ma (jak na owe czasy) bardzo bogate wyposażenie. System audio więcej niż dobry (zwłaszcza, że fabryczny). Cofanie na zasadzie "w imię Ojca i Syna...", przydałyby się czujniki... Materiały całkiem solidne, zwłaszcza miękki kokpit, którego nie uświadczysz w nowym modelu (za są to trzeszczące uchywty w drzwiach). Fotele b. dobre, jak to u Niemców. I najważniejsze - czerwone podświetlenie wskaźników! (niech każdy sobie gada, co chce, dla mnie najbardziej...

dodał: t_tomczyk@o2.pl
Seat Toledo Sedan 1.8 20V (125 KM)

Autko oceniam ogólnie jako bardzo dobrą propozycję i alternatywę dla nudnych aut niemieckich. Jest dobrze wykonane, o ładnej sylwetce i niezawodne. Zgadzam się z jednym z oceniających, iż na serwis nie można liczyć. Niekompetencja, brak rzeczowych informacji itp. Do tego jeszcze te olbrzymie ceny wyposażenia dodatkowego dla aut używanych. Skąd np. 30.000 zł za nawigację !!! To jakaś bzdura. Ponadto brak dostępu do wyposażenia typu lampy Xenonowe - w tej klasie !? Wracając do serwisu gorąco polecam te umiejscowione w mniejszych miastach jak Słupsk - auto zawsze prawidłowo serwisowane, umyte, odkurzone, silnik umyty, cena niższa niż... itd. Zdecydowanie odradzam Trójmiejskiego przedstawiciela - drogo, jak wspomniałem niekompetentnie i niemiło, no chyb, że chodzi o zakup nowego wozu.

dodał: marekskonieczny@op.pl
Seat Toledo Sedan 1.9 TDI (110 KM)

Auto godne polecenia. Bardzo ekonomiczne, ale polecam zmianę czipa. To spory koszt (zmiana programu kosztowała mnie 2000zł), ale uważam, ze to była dobra decyzja. Znacznie poprawiła się dynamika i wyraźnie obniżyło się spalanie na trasie, w mieście nie zauważyłem różnic w spalaniu (zmianę programu robiłem po 35000) Sądzę, że podobne zdanie mają też inni użytkownicy silników TDI bo praktycznie co II - III auto ma zmienionego czipa, albo "wpinkę" (to można łatwo rozpoznać). Bardzo wygodne fotele, dobra klimatyzacja, brak awarii. Jedyna rzecz, która mi przeszkadza to brak wyczucia tyłu a nie jestem "świeżym" kierowcą ( to moje 6 auto i około 700 tys. przejechanych km). Trochę za ciasny tył jak ktoś na stałe chce przewozić 4 dorosłe osoby w komfortowych warunkach.

dodał: wiktor
Seat Toledo Sedan 1.9 TDI (105 KM)

Nie twierdzę że wiem wszystko o tym samochodzie ale jazda próbna zniechęciła mnie do tego auta. Co przeważyło na nie? Silnik 1.9 TDI i „plastikowe” wnętrze. Deska zrobiona z czegoś co trudno właściwie sklasyfikować jako tworzywo. To coś przypomina w dotyku twardy i bardzo nieprzyjemny (za komuny nazywał się to ebonit i robiło się z tego badziwne przedmioty) wyrób plastiko- podobny. Odniosłem w wrażenie że w czasie zderzenia i uderzenia w ten wytwór głową rozsypał by się jak hartowana szyba Inne zaliczył bym na plus przy cenie 68 tyś PLN za jaką Seat oferuje model Superwagen z minionego 2007r. Zakup tego pojazdu za ceną wyjściową czyli ponad 90 tyś PLN to nieporozumienie!

dodał: Dziadzio
Seat Toledo Liftback 2.0 i (115 KM)

auto bdb nie doskonale bo nie ma doskonalych samochodow auto bardzo duze wygodne nie jest wolne (ciekawe jak jezdzi 16v) max predkosc jaka osiagnalem to 205km/h w 4 osoby moze i by poszedl wiecej ale droga sie skonczyla:) auto zrywne dobrze przyspiesza (ponizej 10s do100km/h uklad hamulcowy bez zarzutow mam auto z 4 tarczowkami abs i nie mialem problemow z gwaltownym hamowaniem tak jak pisalem wczesniej swiatla do kitu mam bluevision i jest ok jak sie bedzie dbalo o silnik to dlugo pojezdzi(wymiana oleju) jezdze na mobilu s 10w40 polsyntetyk.....bagaznik duzy 510l szkoda ze po rozlozeniu siedzen nie ma gladkiego bagaznika tylko zostaje dziura po siedzeniach.

dodał: szczepek17

Galerie Seat Toledo

Seat Toledo IV Seat Toledo 2.0 FSI Stylance - galeria redakcyjna Seat Toledo Concept Seat Toledo II Seat Toledo III Seat Toledo 2.0 FSI (150 KM) Stylance - galeria redakcyjna Seat Toledo III - galeria społeczności Seat Toledo IV 1.4 TSI 122KM - galeria redakcyjna (2) Seat Toledo Prototipo Seat Toledo
Zobacz inne galerie Seat

Opinie o instalacji LPG

Seat Toledo

  • 1.
  • 4,50 Seat Toledo II 1.8 20V (125KM) 2000r.
    dodał: WDR, 21.06.2011

    Instalację (pierwotnie wszystko PEGAZ) założyłem w 2005 roku i jakiś czas były problemy (szarpało, silnik gasł itd), wymieniono listwę 2 razy ale problem powracał, ustąpił dopiero jak zmienili listwę na STAGa (sterownik nadal PEGAZ), od tamtego czasu (2006) silnik śmiga, nie czuć różnicy w mocy między benzyna a gazem, serwisuję co 15 tys (tylko filtry i sprawdzenie instalacji).Średnie spalanie gazu 10-11l (benzyny 8-9) Wniosek: listwa STAG daje radę, kolejną instalację pewnie założyłbym na STAGu.

  • 2.
  • 2,50 Seat Toledo II 1.8 20V (125KM) 2002r.
    dodał: michal, 08.06.2011

    Instalując gaz swoim samochodzie w tej firmie liczyłem na 100% satysfakcji z tej decyzji, okazało się jednak, że nie do końca, gdyż kilka krotnie tuż po zamontowaniu jeździłem na poprawki które były dość irytujące, auto straciło prawie całą moc, wreszcie "jakoś" to naprawili i jeździ się w miarę ok, ale nie mogę powiedzieć że to to czego się spodziewałem, a co do spalania to wydaje mi się również zwiększone ale już nie chce mi się tam jeździć. Ogólna ocena 3-

  • 3.
  • 5,00 Seat Toledo II 1.8 20V (125KM) 2002r.
    dodał: Zenek, 22.04.2014

    Witam' to już moja druga opinia o tym warsztacie ale użytkuję kolejne auto z założona instalacją gazową i cóż mogę stwierdzić? Tylko jeden obowiązkowy przegląd po 1000 km. i ani razu więcej się w tym warsztacie nie pojawiłem bo nie miałem potrzeby. Instalacja idealnie spełnia swoja rolę a nadmienię, że mam auto ze skrzynią biegów automatyczną i mogę po raz kolejny gorąco polecić warsztat w Radwanicach

  • 4.
  • 4,50 Seat Toledo II 1.8 20V (125KM) 2002r.
    dodał: tomek, 14.01.2012

    Witam' to już moja druga opinia o tym warsztacie ale użytkuję kolejne auto z założona instalacją gazową i cóż moge stwierdzić? Tylko jeden obowiązkowy przegląd po 1000 km. i ani razu więcej się w tym warsztacie nie pojawiłem bo nie miałem potrzeby. Instalacja idealnie spełnia swoja rolę a nadmienię, że mam auto ze skrzynią biegów automatyczną i mogę poraz kolejny gorąco polecić ten warsztat!!!

  • 5.
  • 4,75 Seat Toledo I 1.6 i (75KM) 1994r.
    dodał: turek, 06.06.2009

    miałem początkowe problemy z gazem...brak mocy i duze spalanie. Przestawienie zapłonu spowodowało wyeliminowanie tych wad. Na gazie jezdzę juz 5 lat, samochód przez cały okres był odpalany na gazie . dopiero w tym roku miałem problemy z odpalniem na gazie w zimie. Przez ten okres 2 razy regulowałem sam gaz. Spalanie miasto 9,5-10,5 trasa ..w zależności jak sie jedzie od 8-10l

  • 6.
  • 5,00 Seat Toledo I 1.8 i (90KM) 1996r.
    dodał: KZilek, 13.06.2011

    Wolne obroty wyregulowane idealnie, bez znaczenia czy silnik ciepły, zimny czy włączone AC czy nie. Silnik na gazie działa elastycznie i absolutnie bez jakichkolwiek problemów. Instalacja bezawaryjna od 80000 km

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Seat Toledo

Seat Toledo

313 komentarzy

228 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~jacek~jacek

gdzie znajduje sie czujnik predkosci so seata toledo2 1.9tdi

~Maario~Maario

Witam. Ostatnio kupiłem toledo 2 w tdi. Gościu sprzedając mówił że prawdopodobnie jest problem z turbiną. Wygląda to tak że auto nie ma kompletnie mocy, kumpel ma takie samo i zbiera się 2 razy lepiej. Problem w tym że nie widać żadnych innych symptomów turbiny auto nie kopci nawet przy odpalaniu.

~Karol~Karol

*O ile masz TDI

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Seat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
19 145
Przejechany dystans
14 291 505 km
Zatankowanego paliwa
560 081 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 943
Wydanych pieniędzy
917 490 zł
Średnie wydatki na auto
1 116 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 078
Wydanych pieniędzy
1 097 303 zł
Średnie wydatki na auto
1 335 zł
Zobacz dzienniki kosztów Seat (822)

Testy zderzeniowe Seat Toledo

Najnowsze testy zderzeniowe Seat Toledo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Seat Toledo (Car tested: Skoda Rapid 1.2TSI)
2012

Seat Toledo
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Seat

Zużycie paliwa Seat Toledo

Na podstawie 1147 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: jatar fhjatar, dodano: 19.10.2008 22:59

Brakuje mi 6 biegu. Wiem, że są modele z tym silnikiem kóre je posiadją np. VW Touran. Wtedy takie autko jest napradę ekonomiczne. Przy b. Spokojniej jeździe i rozgrzanym silniku 80 km/h spalanie 4,00 , ale takie spalanie to ma touran z ww silnikiem przy prędkości 90 km/h - Jeździłem osobiście. Niestety. Szkoda. Poza tym przyzwoicie.Sednio przy spokjnej jeździe 90-100 km/h wychodzi ok 4,8-5,0. Oby ropa staniała. UWAGA POTENCJALNY NABYWCO SEATA JA JEŻDZĘ BARDZO DELIKATNIE.

pełny raport Seat Sedan 1.9 TDI

autor: dybson13@interi, dodano: 04.12.2010 21:06

Toledo z tym silnikiem całkiem nieźle sprawuje się na drodze,przy zmienionych oponach z felgami na 215/50/17 dobrze trzyma w zakrętach,oryginalne trochę słabo trzymają, ale wystarczają do tej mocy.Spalanie 7,2l/100km na trasie z prędkością 90-140 km/h, 10,3l/100km średnie jesienią i zimą pół na pół trasa miasto.Jadąc do Hiszpanii autostradami palił średnio 8,7 l/100km przy 4 os. i full bagażniku z prędkościami 130-170 km/h.Nie sprawił mi problemów do tej pory (przejechałem ok 17 tys. km za 8 m-cy)przymierzam się do zmiany płynów i rozrządu. Moim zdaniem dużą wadą jest drugi bieg (za słaby)

pełny raport Seat Sedan 1.6

autor: Marian, dodano: 16.07.2009 20:05

Zużycie paliwa to najwiekszy + tego auta.Ale nie wiezcie jak ktoś pisze że pali 4 litry średnio.W trasie z angli do polski 2 tyś.km po autostradzie spalił mi średnio 5.5 litra 130 km/h przez niemcy srednio 160 km/h.Przez 2 lata wymieniłem czujnik stopu 40zl,stabilizatory chyba ok 100zl,no i najważniejsze siadła mi pompa wtrysków 1200 zl używana z wymianą.a wczesniej zmieniłem pasek rozrzadu(obowiązek przy zakupie)1100 zl W ciągu 3 mieś po zakupie wydałem wiec 2300 zl a pasek trzeba zmieniać co 60 tyś km

pełny raport Seat Sedan 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Seat Toledo

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Seat Toledo

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Seat Toledo
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Seat Toledo, oglądali także