Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Fabia I Hatchback 1.4 16V

Pierwsza generacja Fabii debiutowała w 1999 roku. W ofercie czeskiej marki zastąpiła udany, choć mocno wysłużony już model Felicia. Samochód został zbudowany na płycie podłogowej VW A04, którą dzielił m. in. z Seatem Ibiza oraz Volkswagenem Polo. Choć Fabia nie zachwycała swoją sylwetką, szybko zyskała dużą popularność. Do zakończenia produkcji w 2007 roku, auto sprzedało się w liczbie ponad 1,6 miliona egzemplarzy. W 2004 roku model przeszedł modernizację, a zmiany objęły m. in. zderzak, atrapę chłodnicy oraz tylne lampy.

Generacje Skoda Fabia

  • Fabia I   1999 - 2008
    Skoda Fabia I
    • Wybierz generację

    • Fabia II (2007 - teraz)
    • Fabia I (1999 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita.
Luzacjusz: Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz.

Wersje nadwozia Skoda Fabia I

Silniki Skoda Fabia I Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Skoda Fabia

Skoda Fabia III - ładniejsza, wygodniejsza, bardziej multimedialna
 
Nasz test Skoda Fabia 1.0 MPI Style

Ofensywa modelowa Skody trwa. Po Citigo, Rapidzie i Octavii przyszedł czas na nową Fabię, która cieszy oko, zapewnia wyższy komfort i jest bardziej bezpieczna od poprzedniczki. Zmiany na lepsze nie przeszkodziły w zachowaniu akceptowalnych cen.

Skoda Fabia 1.2 TSI - przyzwoity kompan
 
Nasz test Skoda Fabia 1.2 TSI 105 KM

Skoda po raz kolejny bije w Polsce rekordy sprzedaży. Od stycznia do maja tego roku zarejestrowano w naszym kraju prawie 21 tysięcy nowych aut czeskiej marki. Dużą część sprzedaży Skody stanowi Fabia. Czy może zaskoczyć nas samochód istniejący w opisywanej wersji na rynku, z niewielkimi zmianami, od...

Skoda Fabia Monte Carlo - wspominając sportowe sukcesy
 
Nasz test Skoda Fabia Monte Carlo 1.2 TSI (105 KM)

Odbierając kluczyki do Skody Fabii Monte Carlo miałem duże oczekiwania - w końcu to edycja mająca na celu uhonorować sportowe sukcesy firmy z Mlada Boleslav. Odwoływanie się do nazwy jednego z najbardziej znanych rajdów na świecie oznacza naprawdę poważnie podejście do tematu. Czy miejskie auto zmieniło...

Czy warto kupić: używana Skoda Fabia II (od 2007)

Nowe Fabie sprzedają się na pniu. Przekonują klientów technologią Volkswagena, dobrze zestrojonym zawieszeniem oraz korzystnym stosunkiem ceny do jakości. Używane Fabie są także godne polecenia. Mimo dużej podaży modelu na rynku wtórnym, znalezienie wymarzonego egzemplarza może być jednak trudne.

Przegląd rynku nowych samochodów: tanie auta z LPG

Kupując tani samochód zależy nam na możliwie jak najniższych kosztach użytkowania. W najtańszych samochodach dostępnych na naszym rynku wykorzystywane są silniki bez turbodoładowana, które lepiej znoszą gaz niż skomplikowane jednostki napędowe ery downsizingu. Dziś przyglądamy się nowym samochodom zasilanym...

Przeczytaj pozostałe 20 artykułów o Skoda Fabia

Skoda Fabia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda FabiaautoWcentrum - społeczność Skoda Fabia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Fabia

Skoda Fabia 76,52

Skoda Fabia Żonowóz 2 Fabian 58,60

Skoda Fabia 85,17

Skoda Fabia 57,96

Skoda Fabia 59,37

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Fabia

Rjankes 67,58

Thorne 91,35

master_endriu 42,92

misiaczek777 53,08

gniazdokur 73,57

TomaszCK 61,20

Jezior_MB 54,90

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Fabia

Nowe zimowe oponki już na felgach
Nowe zimowe oponki już na felgach Winterhawk 3 już na aucie. Wiem że to dosyć wcześnie, ale opony letnie dawały ...
Sprężyny na tył:LESFOJORS
Sprężyny na tył:LESFOJORS Kupiłem w nadzieji,że trochę tył podniosę,bo towar wożę około 100kg,a tu lipa,ty...
Stuki w zawieszeniu
Stuki w zawieszeniu Witam Od jakiegoś czasu przeszkadzały mi stuki w przednim, prawym zawieszeniu...
Naprawa przełącznika okien
Naprawa przełącznika okien Witam W moim nowym nabytku znalazłem małą usterkę. Mianowicie okno od strony ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Fabia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Fabia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Fabia

Skoda Fabia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Fabia
 

Skoda Fabia najczęściej porównywane z:

Seat Ibiza
1.2 (60 KM)
Opel Corsa
1.4 Turbo ecoFLEX (100 KM)
Citroen C4 Cactus
1.2 PureTech (82 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Skoda Fabia Classic Skoda Fabia Classic
Rocznik: 2012. Przebieg: 84 373 km. Silnik: 1.2 55KM .
Cena: 28 500 zł 28 500 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Skoda Fabia Classic Skoda Fabia Classic
Rocznik: 2011. Przebieg: 67 710 km. Silnik: 1.6 55KM .
Cena: 27 900 zł 27 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Skoda Fabia I Hatchback 1.4 16V

  • Średnia ocena
    na podstawie 205 opinii
  • 3,91
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Skoda Fabia Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Samochód troche drogi, jeżeli brać pod uwagę usterki. Skrzypienie plastiku świadczy o niedbalstwie konstruktorów (źle dobrane polimery i źle dopracowane profile), pojawienie się denerwującego turkotu po 17tys.km jest oznaką, że celowo zastosowano materiały o niskiej jakości, czyli trzeba się pozbyć samochodu do 3 lat. Autoryzowany serwis od ponad roku walczy dzielnie z wadliwym zamkiem centralnym, swiadczy to o braku ich fachowości. Są również niechlujni, podczas serwisu olejowego zalali silnik 2 cm powyżej dopuszczlnej normy (powyżej przegięcia na bagietce) i nieuczciwi, bo wstawili w ramach naprawy gwarancyjnej nieoryginalne cząści zamienne i nic o tym nie powiedzieli i spowodowali dodatkową usterkę zamka centralnego. Podczas zakupu, sprzedawca zachęcając kłamał i przeważnie udzielał wymijających odpowiedzi na szczegółowe pytania. Nie dotrzymali terminu sprzedaży i jeszcze byli aroganccy podczas rozmowy. Jeżeli ktoś chce wiedzieć gdzie tak jest, to chętnie wskaże ten serwis (proszę napisać...

dodał: bubu
Skoda Fabia Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Jestem teraz na kontrakcie we Francji i podrozuje dosc czesto na trasie POL-FR via Niemcy Skoda Fabia 1.4 16V, rocznik 2005. Wedlug producenta samochod ma 75 KM i Vmax=170km/h. Przemierzajac cale Niemcy w poprzek moge sprawdzic moje auto na naprawde dobrych autobahnach. Jakiez bylo ostatnio moje zaskoczenie gdy po zatankowaniu na Shellu V-Power´a (oczywiscie niemieckiego) moja Skoda na lewym pasie autostrady "przekrecila" ze sporym okladem licznik (a jest na nim 200 km/h), bylem w szoku jak z drogi zjezdzal mi gosciu BM-ka serii 5 (on zreszta tez). Tylko ze zaraz skonczyla sie gorka i jak wjezdzalem pod kolejna samochod wytracil predkosc do 160 km/h :(. Mozna pojechac taka Skoda ok 200 mk/h ale przy sprzyjajacych warunkach, z gorki na niemieckiej autostradzie i tam zatankowanym paliwie, uwiezcie roznica jest naprawde wielka jesli chodzi o paliwko, Niemcy maja najlepsze (nie chrzczone). Nawet we Francji leja do baku badziewie! Pozdrawiam wszystkich fanow duzych predkosci, nie zabijcie...

dodał: macrog@wp.pl
Skoda Fabia Hatchback 1.4 16V (75 KM)

samochód nie sprawia większych problemów w eksploatacji polecam dla ludzi spokojnie jeżdżących dobrze rozwinieta sieć serwisowa w Eropie zjeździłem nim 2 razy cała Chorwację w górach się bardzo dobrze sprawował z boksem na dachu i pełnym obciążeniem na tle fiata brava 1.2 nie wypadał wcale żle, choć brava jest samochodem wyższego segmentu. Bagażnik na trasę i pełny sprzęt campingowy troche mały ,ale od czego są boksy .Spalanie z boksem o 1 litr więcej na 100km.Nie jest to samochód dla rajdowca czy człowieka potrzebującego wrażeń na drodze.Wystarczający dla rodziny i do pracy.Możemy pozazdrościć Czechom inwencji i rozsądku. Naprawdę dobry samochód.Pozdrawiam wszystkich fabiowiczów.I tych szalejących z mocniejszymi silnikami jak i tych z dobrym czeskim silnikiem 1.4 drgania na wolnych obrotach są wywołane doborem wtrysku z wolswagena zanika to już w silnikach 1.4 75kM u mnie po około 15tys.olej pełny syntetyk castrolTXT

dodał: Roman
Skoda Fabia Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Jezeli chodzi o walory zewnętrzne to sylwetka bardzo mi się podoba, chociarz lakier nie jest zbyt twardy nawet najdrobniejsze otarcie powoduje rysę bardzo miekki.Bardzo nie odporny na odchody ptasie momentalnie powoduje matowienie lakieru. Jak się nic nie zmieni co do wykonania technicznego a szczególnie zawieszenia co przy naszych cholernych drogach powoduje szybkie aż za bardzo szybkie zużycie poszcególnych elementów to bym sie głęboko zastanawiał nad ponownym zakupem takiego samochodu. Zazdroszcę ludziom którzy mają samochody nawet dziesięcio -letnie a wygladają jak z pod igły, boję się pomyśleć co zostanie z Fabi po 100 000 km.

dodał: gastrolog2@poczta.onet.pl
Skoda Fabia Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Ogólnie nieżle jak na tej klasy auto, istotnym jest fakt ,że od pierwszego dnia założyłem markową instalację LPG (na wtryskach, marki Landi Renzo). Do 110 000 przebiegu (rocznie robię ok.50 000 km) zgodnie z zaleceniami producenta wykonywano wszystkie przeglądy ( rozrząd co 90000), także instalacji LPG ( bardzo ważne). Potem tylko regularna wymiana oleju, filtrów , ect. Przy Przy 115 000 km naprawa reduktora LPG. Dzisiaj 210 000 i auto jeździ niżle, tak więc przy właściwej eksploatacji trudno powiedzieć czy instalacja LPG wpływa znacząco na przyspieszone zużycie silnika, bo kto wie ile on powinien wytrzymać jeśli bu wcinał tylko benzynkę.

dodał: użytkownik
  • Zalety
  • + skrzynia biegów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - widoczność
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Fabia

Skoda Fabia II Combi Facelifting Monte Carlo (2014) Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia III Hatchback 1.0 MPI Style - galeria redakcyjna Skoda Fabia Monte Carlo Skoda Fabia Combi 1.4  22.09.2005 - galeria redakcyjna Skoda Fabia Sedan Skoda Fabia III Combi (2015) Skoda Fabia Combi 1.4  15.09.2005 - galeria redakcyjna Skoda Fabia I RS Skoda Fabia 2007
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Fabia

  • 1.
  • 2,00 Skoda Fabia II 1.4 i 16V (85KM) 2007r.
    dodał: DiDi, 05.04.2012

    Mam dwie fabie. Ten sam rocznik, te samy instalacje, ten sam przebieg, te same silniki. Jedna działa prawie OK w drugie gaz szaleje i nie wiadomo o co chodzi. Gaśnie na biegu jałowym, albo gaśnie i przeskakuje na benzynę. Po zgaśnięciu czasami w ogóle nie chce odpalić. Ostatnio na prawie pełnym baku gazu piszczy że brak gazu i przeskakuje na paliwo. Wymieniłem świece na irydowe, u gazownika jest co najmniej 2 razy w miesiącu, po podpięciu komputera wszystko jest OK. Po odłączeniu głupieje. Druga fabie prawie bez problemów. Natomiast obie mają sporą utratę mocy na niskich obrotach, po przełączeniu na gaz duszą się i gasną. Dopiero przy przełączeniu na gaz w granicach 50*C duszenie ustępuje i da się jechać. Po podpięciu instalacji gazowej do ODBII, brak komunikacji przez złącze diagnostyczne (Uniwersalny MemoScan), łączy się tylko VCDS Lite (interface Viaken) i to po kilku próbach. Spalanie na mieście w okolicach 12L gazu/100km, benzyna ok 8L na mieście. Po prostu TRAGEDIA z tym GAZEM - nie polecam NIKOMU TEJ INSTALACJI. Teraz chyba kupię sobie diesela.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: krzysad, 16.03.2010

    Instalacja zamontowana przez Salon Skody kiedy to dopiero zaczynali z instalacjami LPG. Czyli fizycznie instalowała to firma zza miedzy :) Ale sama instalacja w sobie i jej praca nie może otrzymać żadnej negatywnej uwagi. Benzyna nigdy poniżej połowy baku, wszystko automatycznie zarządzane przez komputer (żadnych ekstra przebiegów na benzynie poza rozruchem i czasami dojazdami z braku gazu). Z uwagi na znaczny przebieg jestem przekonany do takiego rozwiązania i kolejne auto również wyposażone będzie w tą instalację. W przeciągu tego czasu (175k km) 2 razy w serwisie z uwagi na 1) awarię czujnika temperatury (nie przełączał się na gaz) 2) błąd komputera. Oba zdarzenia naprawione od ręki w serwisie na gwarancji.

  • 3.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (101KM) 2006r.
    dodał: Mariusz, 27.01.2014

    Jestem zadowolony z tej instalacji. Zużycie gazu porównywalne z benzyną t.j ok. 9l. Tankując gaz w Niemczech zużycie spadło do 7,5 l / trasa /. Tak, więc wszystko zależy od jakości gazu. Podczas eksploatacji / 85000 km./ 2 razy czyściłem wtryskiwacze w wannie ultradźwiękowej z podanym impulsem na wtryskiwacz . Poza tym zero kłopotów. Dbając o wymianę filtrów na czas , dobry gaz oraz gdy się tym zajmuje odpowiedni montażysta -diagnosta , można być naprawdę zadowolony z eksploatacji samochodu na LPG. Pozdrawiam Radwanice.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: ludger, 26.01.2012

    Instalacja montowana w zakładzie x w Warszawie, auto przez miesiąc gasło na luzie, Panowie mechanicy rozkładali ręce, aż dzięki infolinii KME dostałem namiar na zakład: Auto-Dakar na ul. Lisiej w Warszawie. Wystarczyło 1,5 godz.,diagnoza: złe wtryskiwacze, nieprawidłowe odwierty w kolektorze, zła konfiguracja komputera - chłopak z Lisiej wszystko poprawił. Od poprawki minął rok, auto śmiga bez problemu, żadnego gaśnięcia. Polecam ten warsztat i instalację KME z czystym sumieniem. Pozdrawiam

  • 5.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: artur, 27.09.2011

    Walczyłem z sobą 3 lata przecież gaz jest dobry w zapalniczkach. Jednak stało się i założyłem sekwencje lovato smart. Spalanie trasa 110-130km/h 7 litrów, miejski cykl warszawa i okolice 8,2. Różnicy w pracy silnika nie stwierdziłem co do spadku mocy dla mnie niezauważalny. Instalacja pracuje bezproblemowo. Dla niezdecydowanych zakładajcie dobrą sekwencje u sprawdzonego mechaniora i za paliwko płacicie połowe. Opłaca się. Polecam ARS Nadarzyn tam zakładałem gaz i jest ok.

  • 6.
  • 4,75 Skoda Fabia I 1.4 (60KM) 2001r.
    dodał: kamil, 23.02.2013

    Długo się zastanawiałem 3tygodnie temu założyłem w Inowrocławiu instalację KME NEVO 4-GENERACJI wtryskiwacze pojedyńcze MATRIX HS.Moja fabka chodzi zajebiście instalacja super,zero różnicy między paliwem a gazem auto poprostu płynie,no i co najważniejsze na 25litrach zrobiłem w cyklu mieszanym połowa na trasie połowa na mieście 304kilasy czyli niezle.Pozdrawiam benzynowców i zyczę jak ja uśmiechu przy kasie na stacji.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Fabia

Skoda Fabia

1 098 komentarzy

587 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artur I~Artur I

Do ~jacca:
Nie każda wersja ma żarówki w czerwonych odblaskach w drzwiach. Oświetlenie wew. ma 3 pozycje jak w każdym aucie, więc nie wiem co ci nie działa.
Przy 2tyś obrotów SDI jak wrzucisz wyższy bieg to będzie 1,5tyś, więc to chyba logiczne że może szarpać.

~jacca~jacca

w jakim momencie przełączać biegi bo ja to robię jak jest około 2000 tyś ale po przerzuceniu szarpie to chyba za szybko przerzucam???

~jacca~jacca

skoda fabia kombi 1.9 sdi 2004r

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
34 759
Przejechany dystans
22 031 796 km
Zatankowanego paliwa
1 136 723 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 620
Wydanych pieniędzy
1 294 608 zł
Średnie wydatki na auto
1 158 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 874
Wydanych pieniędzy
2 258 038 zł
Średnie wydatki na auto
2 020 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 118)

Testy zderzeniowe Skoda Fabia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Fabia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Fabia

Skoda Fabia
2007

Skoda Fabia 1.4 Classic

Skoda Fabia
2000

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Fabia I Hatchback 1.4 16V

Na podstawie 131 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: skoda, dodano: 09.10.2012 21:51

Witam, postanowiłem dodać komentaż żeby zdementować opinie poprzedników. Wypożyczyłem skode 1.4 16V z wypożyczalni specjalnie na wyjazd do niemiec bo nie byłem pewien czy mój staruszek da rade. Jechałem przez całą trase (2600km) wyłącznie po autostradach dlatego mogę wyrazić opinię jedynie dotyczącą spalania minimalnego na trasie. Staralem sie jechać oszczednie i tankowałem kilka razy pod kurek żeby prawdziwie wyliczyć spalanie. Miałem sporo czaasu i chciałem dokładnie sprawdzić to auto i pierwszy bak zrobiłem jadąc po autostradzie z prędkością balansujacą 105-115 km bez klimy. Ku mojemu zaskoczeniu spalanie wyszło 5.07L. Tak więc da sie tym autem naprawde dobry wynik osiągnąć. Inny bak przejechałem z prędkością 120-140 km z klimą (dość dynamicznie przy wyprzedzaniu) i tutaj spalanie nie bylo juz takie niskie i wyniosło 6,7L. Ogólnie jestem pod dużym wrażeniem choć na codzień tym autem zdecydowanie bym nie jeździł - odgłos silnika jest zbyt glosny co wynika z duzych obrotow na jakich to auto musi pracowac zeby sie dobrze rozpedzic. Ale jako miejskie autko wypas.

pełny raport Skoda Hatchback 1.4 i 16V

autor: Michałek, dodano: 26.09.2014 08:05

Generalnie to mit jeśli chodzi o małe spalanie w tym samochodzie, auto kotłuje jak złe. Wiadomo tyle koni mechanicznych musi jeść i to sporo. Jak ktoś pisze, że w mieście mu pali około 8 litrów to śmiem twierdzić ze nie wykorzystuje możliwości samochodu, a są one spore. U mnie w mieście w korkach normalnym było spalanie na poziomie 12L. Przy wieczornych wypadach na miasto wyniki na poziomie 19L również były osiągane. W mojej ocenie samochód naprawdę dobry jeśli chodzi o gabaryty i osiągi, niestety wiele do życzenia pozostawia wykonanie i serwis, który bardzo często nie mógł sobie poradzić z usterkami i nazywał je "specyfiką" danego elementu. W ogólnym rozrachunku samochód godny polecenia, ale raczej do jazdy w weekendy...

pełny raport Skoda Kombi Facelifting 1.4 TSI

autor: Dzaa88, dodano: 17.03.2013 16:43

Zaraz wyjdzie na to, że jestem "na nie". Po prostu czego innego spodziewałem się po spalaniu. 3 cylindrowa jednostka diesla, jest BARDZO wysilona. Jeżeli chcesz zachować płynność jazdy, to niestety twój pedał gazu będzie znał tylko dwa położenia - 1 lub 0. Fabia w warunkach miejskich spala ok. 7,5l do 8,5l na 100 KM. Da się zejść nawet do 6l, ale wtedy mamy jazdę bardzo ekonomiczną. Na autostradzie przy średniej prędkości 125km/h spalanie wynosi ok. 8l. Podczas spokojnej jazdy po trasie, udało mi się zejść do 4,1l. Tylko, kiedy to się jeździ 80km/h? (Jest to optymalna prędkość do dla tego silnika, pozwalająca na 100% ekonomike jazdy)

pełny raport Skoda Hatchback 1.4 TDI
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Fabia I Hatchback 1.4 16V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Fabia I Hatchback 1.4 16V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Skoda Fabia I

Następczyni popularnej Felicji zyskała nowy atrakcyjniejszy moim zdaniem wygląd. Kształty są bardziej unowocześnione, zmieniono przednie lampy nie ma już szklanych kloszy jak w Felicji, zastąpiły je nowocześniejsze wykonane z tworzywa sztucznego elementy. Wnętrze zyskało nowy wygląd, stało się po prostu...

Zobacz dane techniczne Skoda Fabia I Hatchback 1.4 16V 75KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Fabia, oglądali także