Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Fabia II

Druga generacja modelu pojawiła się na rynku na początku 2007 roku. Fabia II nazywana też Nową Fabią wizualnie upodobniła się do Skody Roomster. W samochodzie widać też nawiązania do nowego Suzuki Swift (tył auta) oraz Mini (biały dach). Model zyskał znacznie atrakcyjniejszy wygląd nadwozia, które jest nie tylko ładniejsze, ale i większe od tego z Fabii I. Fabia II dostępna jest jako hatchback i kombi. Wersja sedan została wycofana z oferty z powodu zbyt małego zainteresowania.

Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - widok z przodu
Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - widok z przodu
Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - bok - inne ujęcie
Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - lewy bok
Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - antena
Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - bagażnik
Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - szyberdach

Generacje Skoda Fabia

  • Fabia II   2007 - teraz
    Skoda Fabia II
    • Wybierz generację

    • Fabia III (2014 - teraz)
    • Fabia II (2007 - teraz)
    • Fabia I (1999 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita.
Luzacjusz: Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz.

Wersje nadwozia Skoda Fabia II

Silniki Skoda Fabia II

Lista silników:
1.2 (70KM), 1.2 TSI (85KM), 1.2 i HTP (60KM), 1.2 (60KM), 1.2 i HTP 12V (70KM), 1.4 i 16V (85KM), 1.4 TSI (180KM), 1.6 16V (105KM), 1.6 i 16V (105KM), 1.4 TDI (70KM), 1.4 TDI (80KM), 1.6 TDI CR DPF (90KM), 1.6 TDI CR DPF (105KM), 1.6 TDI CR DPF (75KM), 1.9 TDI (105KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Ofertę otwiera trzycylindrowy motor 1.2l o mocy 60 lub 70KM. To jeden z tych, które dzielnie „pyrkoczą” pod maską, ale napędzanie samochodu wychodzi im tak sobie. Floty, miastowi – im się ta jednostka spodoba. Reszta niech weźmie coś mocniejszego. 1.4l o mocy 85KM bardziej nada się do zróżnicowanego użytkowania auta, ale przez to, że Fabia II jest dość ciężka, to też nie jeździ tak, jak moglibyście się spodziewać. Żeby wycisnąć z niej moc, trzeba trzymać wysokie obroty, ale to i tak nie zmienia faktu, że ten silnik to minimum godne wyboru. 1.6l o mocy 105KM jest za to idealny, choć dość drogi. Warto za niego jednak dopłacić, bo dynamika jest bardzo dobra, a wóz dalej dość oszczędny. Jednak dla naprawdę oszczędnych są diesle. 1.9TDI ma taką samą moc jak benzynowe 1.6l, czyli 105KM. Dynamika jest nieznacznie gorsza, a dźwięk dość dokuczliwy przy wyższych obrotach, ale i tak warto go kupić, jeśli myślicie o motorze wysokoprężnym. Auto napędza bardzo dobrze. Mniejszy 1.4TDI o mocach 70 i 80KM spodoba się oszczędniejszym. Palą niedużo, ale szczególnie ten słabszy na trasę jest trochę zbyt ospały.

Publikacje o Skoda Fabia

Skoda Fabia Combi - większa, niż myślisz
 
Nasz test Skoda Fabia Combi

Najpopularniejszy samochód przedstawicieli handlowych doczekał się nowej odsłony. Oto jest. Nowa Skoda Fabia Combi. Przejechaliśmy się nią po Nicei, by sprawdzić, co oferuje.

Skoda Fabia III - ładniejsza, wygodniejsza, bardziej multimedialna
 
Nasz test Skoda Fabia 1.0 MPI Style

Ofensywa modelowa Skody trwa. Po Citigo, Rapidzie i Octavii przyszedł czas na nową Fabię, która cieszy oko, zapewnia wyższy komfort i jest bardziej bezpieczna od poprzedniczki. Zmiany na lepsze nie przeszkodziły w zachowaniu akceptowalnych cen.

Skoda Fabia 1.2 TSI - przyzwoity kompan
 
Nasz test Skoda Fabia 1.2 TSI 105 KM

Skoda po raz kolejny bije w Polsce rekordy sprzedaży. Od stycznia do maja tego roku zarejestrowano w naszym kraju prawie 21 tysięcy nowych aut czeskiej marki. Dużą część sprzedaży Skody stanowi Fabia. Czy może zaskoczyć nas samochód istniejący w opisywanej wersji na rynku, z niewielkimi zmianami, od...

Skoda Fabia Monte Carlo - wspominając sportowe sukcesy
 
Nasz test Skoda Fabia Monte Carlo 1.2 TSI (105 KM)

Odbierając kluczyki do Skody Fabii Monte Carlo miałem duże oczekiwania - w końcu to edycja mająca na celu uhonorować sportowe sukcesy firmy z Mlada Boleslav. Odwoływanie się do nazwy jednego z najbardziej znanych rajdów na świecie oznacza naprawdę poważnie podejście do tematu. Czy miejskie auto zmieniło...

Czy warto kupić: używana Skoda Fabia II (od 2007)

Nowe Fabie sprzedają się na pniu. Przekonują klientów technologią Volkswagena, dobrze zestrojonym zawieszeniem oraz korzystnym stosunkiem ceny do jakości. Używane Fabie są także godne polecenia. Mimo dużej podaży modelu na rynku wtórnym, znalezienie wymarzonego egzemplarza może być jednak trudne.

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Skoda Fabia

Skoda Fabia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda FabiaautoWcentrum - społeczność Skoda Fabia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Fabia

Skoda Fabia 1,4 16V 66,77

Skoda Fabia Basia 59,01

Skoda Fabia FABINA 71,99

Skoda Fabia Niebieska strzała 68,67

Skoda Fabia Anthracite 63,69

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Fabia

And1WT 84,12

zaako 70,21

kamisdsg 69,38

dada89 75,86

KRZYCHU303 48,95

lukas110 82,43

SZKODOWKA 63,06

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Fabia

Coś mi tu brzydko pachnie - klima :(
Coś mi tu brzydko pachnie - klima :( Dwa dni temu z uwagi na niezbyt miły zapach przy włączaniu klimy zdecydowałem si...
Czas na nowe kapcie
Czas na nowe kapcie Dziś po kilku dniach czytania, przeglądania testów dotarłem do wyboru opon zimow...
1000km - mały upominek
1000km - mały upominek W dniu dzisiejszym na liczniku Fabi pojawiło się 1000km, a że odwiedziłem dzisi...
Handlarz prawdę Ci powie...
Handlarz prawdę Ci powie... Kilka dni temu sąsiad sprzedał Seata Leona 1.6 z gazem, 1998 rok. Z racji tego, ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Fabia

od 37 700 zł do 71 130

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (60 - 110 KM): 1.0 MPI, 1.2 HTP, 1.2 TSI, 1.4 16V

 

Diesel (75 - 105 KM): 1.4 TDI, 1.6 TDI CR DPF

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 7-stopniowa
Katalog nowych aut Skoda Fabia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Fabia

Skoda Fabia 1.2 HTP 60KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
radio / CD
wspomaganie kierownicy

Dostępne kolory

Cena katalogowa

37 700

Zobacz ofertę Skoda Fabia 1.2 HTP 60KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Skoda Fabia najczęściej porównywane z:

Citroen DS3
1.2 PureTech (110 KM)
Opel Corsa
1.2 Twinport ECOTEC LPG (83 KM)
Seat Ibiza
1.6 TDI CR (105 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Skoda Fabia Classic Skoda Fabia Classic
Rocznik: 2012. Przebieg: 86 341 km. Silnik: 1.2 44KM .
Cena: 26 900 zł
Skoda Fabia 1,6 TDI Classic Skoda Fabia 1,6 TDI Classic
Rocznik: 2011. Przebieg: 92 583 km. Silnik: 1.6 55KM .
Cena: 26 000 zł

Ocena auta Skoda Fabia II

Wybrane opinie

Skoda Fabia Hatchback 1.4 i 16V (85 KM)

WADY: Samochód o dużej masie, przez co silnik 1,4 daje dobre przyspieszenia tylko w warunkach miejskich. Na trasie jest za mało dynamiczny. Spalanie dość duże jak na auto segmentu "B". Mało przestrzeni na nogi kierowcy, pedał gazu za bardzo przesunięty w prawo (blisko przy plastikowej ściance). Taka sobie widoczność w lusterkach bocznych. Kiepska widoczność w tylnej szybie. Fatalna jakość fabrycznych głośników. W standardzie tylko małe głośniki z przodu - zero basów :-( ZALETY: Dobre zawieszenie i hamulce, świetnie trzyma się drogi, doskonale pokonuje zakręty. Dobra wentylacja, ogrzewanie i klimatyzacja. Bardzo przestronne wnętrze, dużo schowków. Wygodne fotele. Fotel kierowcy z regulacją wysokości. Fajna, sportowa skrzynia biegów, krótkie odległości między biegami. Wysoka jakość wykończenia wnętrza. Plastiki dobrze spasowane - nic a nic nie skrzypi. Plastiki barwione w masie (a nie lakierowane jak u innych marek).

dodał: wojtek79
Skoda Fabia Hatchback 1.9 TDI (105 KM)

Autko wg mnie bardzo ładne i oryginalne. Nie każdemu musi się jednak podobać, podobnie jak konkurencja z segmentu. Mini, Fiat 500 czy New Beetle to auta o nieco innym charakterze i porównywanie ich z częścią popularną segmentu, jak robi to część dziennikarzy, jest wielkim nieporozumieniem. Fabia jest jednak, mimo nawiązań do Mini czy Swifta, dość oryginalna i jeśli komuś nie jest obojętny kształt lamp czy sylwetka a nie stać go na autko mini w cenie dobrze wyposażonego kompaktu to z pewnością jest bardzo dobrą propozycją - zwłaszcza w wersji 1.9TDI Sport.

dodał: cosmos
Skoda Fabia Kombi 1.6 i 16V (105 KM)

Jak na czeski samochód co prawda na niemieckiej licencji całkiem nieźle się spisuje. Silnik bardzo elastyczny, doskonałe zawieszenie. Pomimo małych gabarytów bardzo dużo miejsca. Dobra jakość wykończenia wnętrza. Jedyny mankament to złe wyciszenie silnika. A CI CO TAK NARZEKAJą TO NIECH KUPIą SOBIE WIęKSZE SILNIKI A NIE 1.2 (TRZY CYLINDRY) - tak małóy silnik faktycznie jest dla emeryta ! ! ! I LEPSZą WERSJę WYPOSAżENIA ! ! ! Osobiście Polecam ! ! !

dodał: bob333
Skoda Fabia Hatchback 1.2 i HTP 12V (70 KM)

NIGDY WIECEJ SKODY !!!!!!..DAŁEM SIE NAMÓWI ŻONIE I KUPILISMY TEN BUBEL ZA 42 .000 ZL , SILNIK BARDZO MULOWATY I PALI JAK ROZLEGULOWANY FIAT 125P , TRZESIE ,DUZE WIBRACJE , PEKL ROZRZAD A PO NAPRAWIE ZATARL SIE NA 3 CYL. ......SŁABY SERWIS KTÓRY OPÓZNIA NAPRAWY -ROZRZĄD PEKŁ Z WINY KLIENTA Z POWODU OSTREJ JAZDY !!!!!!!.......JEZDZILEM 8 LAT MAZDA 323 I NAWET W 10% NIE MIALEM TYLU PROBLEMÓW CO Z NOWA SKODĄ..........NIE POLECAM

dodał: Adrian S.
Skoda Fabia Hatchback 1.4 i 16V (85 KM)

Generalnie nadal po 4.5 roku jestem zadowolony i polecam autko.Gdyby miał bardziej komfortowe zawieszenie,mocniejszy silnik i trochę miej awarii dałbym ocenę 5 i byłby idealny. Po zamontowaniu gazy sekwencyjnego BRC przy stanie 38tyś.km wszystko chodzi idealnie,po roku jazdy na gazie wszystko jest O.K.a byłem do gazu nastawiony sceptycznie ale teraz polecam bo koszta tankowania dużo mniejsze.Instalacja BRC koszt 2500zł

dodał: baha

Galerie Skoda Fabia

Skoda Fabia RS 2010 Skoda Fabia III Hatchback 1.0 MPI Style - galeria redakcyjna Skoda Fabia I Kombi Skoda Fabia Skoda Fabia 2007 Skoda Fabia 2010 Skoda Fabia I Hatchback - galeria społeczności Skoda Fabia - galeria redakcyjna Skoda Fabia Sedan Skoda Fabia Monte Carlo
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Fabia

  • 1.
  • 2,00 Skoda Fabia II 1.4 i 16V (85KM) 2007r.
    dodał: DiDi, 05.04.2012

    Mam dwie fabie. Ten sam rocznik, te samy instalacje, ten sam przebieg, te same silniki. Jedna działa prawie OK w drugie gaz szaleje i nie wiadomo o co chodzi. Gaśnie na biegu jałowym, albo gaśnie i przeskakuje na benzynę. Po zgaśnięciu czasami w ogóle nie chce odpalić. Ostatnio na prawie pełnym baku gazu piszczy że brak gazu i przeskakuje na paliwo. Wymieniłem świece na irydowe, u gazownika jest co najmniej 2 razy w miesiącu, po podpięciu komputera wszystko jest OK. Po odłączeniu głupieje. Druga fabie prawie bez problemów. Natomiast obie mają sporą utratę mocy na niskich obrotach, po przełączeniu na gaz duszą się i gasną. Dopiero przy przełączeniu na gaz w granicach 50*C duszenie ustępuje i da się jechać. Po podpięciu instalacji gazowej do ODBII, brak komunikacji przez złącze diagnostyczne (Uniwersalny MemoScan), łączy się tylko VCDS Lite (interface Viaken) i to po kilku próbach. Spalanie na mieście w okolicach 12L gazu/100km, benzyna ok 8L na mieście. Po prostu TRAGEDIA z tym GAZEM - nie polecam NIKOMU TEJ INSTALACJI. Teraz chyba kupię sobie diesela.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: krzysad, 16.03.2010

    Instalacja zamontowana przez Salon Skody kiedy to dopiero zaczynali z instalacjami LPG. Czyli fizycznie instalowała to firma zza miedzy :) Ale sama instalacja w sobie i jej praca nie może otrzymać żadnej negatywnej uwagi. Benzyna nigdy poniżej połowy baku, wszystko automatycznie zarządzane przez komputer (żadnych ekstra przebiegów na benzynie poza rozruchem i czasami dojazdami z braku gazu). Z uwagi na znaczny przebieg jestem przekonany do takiego rozwiązania i kolejne auto również wyposażone będzie w tą instalację. W przeciągu tego czasu (175k km) 2 razy w serwisie z uwagi na 1) awarię czujnika temperatury (nie przełączał się na gaz) 2) błąd komputera. Oba zdarzenia naprawione od ręki w serwisie na gwarancji.

  • 3.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (101KM) 2006r.
    dodał: Mariusz, 27.01.2014

    Jestem zadowolony z tej instalacji. Zużycie gazu porównywalne z benzyną t.j ok. 9l. Tankując gaz w Niemczech zużycie spadło do 7,5 l / trasa /. Tak, więc wszystko zależy od jakości gazu. Podczas eksploatacji / 85000 km./ 2 razy czyściłem wtryskiwacze w wannie ultradźwiękowej z podanym impulsem na wtryskiwacz . Poza tym zero kłopotów. Dbając o wymianę filtrów na czas , dobry gaz oraz gdy się tym zajmuje odpowiedni montażysta -diagnosta , można być naprawdę zadowolony z eksploatacji samochodu na LPG. Pozdrawiam Radwanice.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: ludger, 26.01.2012

    Instalacja montowana w zakładzie x w Warszawie, auto przez miesiąc gasło na luzie, Panowie mechanicy rozkładali ręce, aż dzięki infolinii KME dostałem namiar na zakład: Auto-Dakar na ul. Lisiej w Warszawie. Wystarczyło 1,5 godz.,diagnoza: złe wtryskiwacze, nieprawidłowe odwierty w kolektorze, zła konfiguracja komputera - chłopak z Lisiej wszystko poprawił. Od poprawki minął rok, auto śmiga bez problemu, żadnego gaśnięcia. Polecam ten warsztat i instalację KME z czystym sumieniem. Pozdrawiam

  • 5.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: artur, 27.09.2011

    Walczyłem z sobą 3 lata przecież gaz jest dobry w zapalniczkach. Jednak stało się i założyłem sekwencje lovato smart. Spalanie trasa 110-130km/h 7 litrów, miejski cykl warszawa i okolice 8,2. Różnicy w pracy silnika nie stwierdziłem co do spadku mocy dla mnie niezauważalny. Instalacja pracuje bezproblemowo. Dla niezdecydowanych zakładajcie dobrą sekwencje u sprawdzonego mechaniora i za paliwko płacicie połowe. Opłaca się. Polecam ARS Nadarzyn tam zakładałem gaz i jest ok.

  • 6.
  • 4,75 Skoda Fabia I 1.4 (60KM) 2001r.
    dodał: kamil, 23.02.2013

    Długo się zastanawiałem 3tygodnie temu założyłem w Inowrocławiu instalację KME NEVO 4-GENERACJI wtryskiwacze pojedyńcze MATRIX HS.Moja fabka chodzi zajebiście instalacja super,zero różnicy między paliwem a gazem auto poprostu płynie,no i co najważniejsze na 25litrach zrobiłem w cyklu mieszanym połowa na trasie połowa na mieście 304kilasy czyli niezle.Pozdrawiam benzynowców i zyczę jak ja uśmiechu przy kasie na stacji.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Fabia

Skoda Fabia

1 098 komentarzy

587 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artur I~Artur I

Do ~jacca:
Nie każda wersja ma żarówki w czerwonych odblaskach w drzwiach. Oświetlenie wew. ma 3 pozycje jak w każdym aucie, więc nie wiem co ci nie działa.
Przy 2tyś obrotów SDI jak wrzucisz wyższy bieg to będzie 1,5tyś, więc to chyba logiczne że może szarpać.

~jacca~jacca

w jakim momencie przełączać biegi bo ja to robię jak jest około 2000 tyś ale po przerzuceniu szarpie to chyba za szybko przerzucam???

~jacca~jacca

skoda fabia kombi 1.9 sdi 2004r

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
36 990
Przejechany dystans
234 135 338 km
Zatankowanego paliwa
1 200 427 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 800
Wydanych pieniędzy
1 362 026 zł
Średnie wydatki na auto
1 134 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
8 417
Wydanych pieniędzy
2 469 109 zł
Średnie wydatki na auto
2 056 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 201)

Testy zderzeniowe Skoda Fabia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Fabia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Fabia 1.2 TSI 'Ambition', LHD
2014

Skoda Fabia
Skoda Fabia

Skoda Fabia
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Fabia II

Na podstawie 344 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Kacper, dodano: 03.11.2012 00:46

Samochodem jeżdzę od kilku dni. Dane o spalaniu sa na podstawie tego co pokazuje komputer.Dzisiaj w mieście raczej spokojnie ale nie jak żółw 100km pokonane na 6,3l co jest niezłym wynikiem. Wczoraj na trasie drogą krajową z Gd na połudne 5,1L\100km jadąc w 90% oszczędnie. Generalnie spalanie na b. zadowalającym poziomie. Samochód jest nowy, 9tys km. Bardzo cichy, silnika do 2,2tys obrotów nie słychać, a stojąc można o nim zapomnieć. Do 100km\h dośc dynamiczny, później już mniej i już taki cichy nie jest, ale nie oszukujmy się, limuzyna to to nie jest. Zasięg do najbliższego tankowania podawany dośc dokładnie. Nie ma nagłych skoków z 200 do 120km jak się go trochę zakręci. Jeździ się przyjemnie. Do miasta w sam raz. Kierownica mogłaby się mniej ślizgać w rękach i fotele trochę twarde, ale nie jest źle.

pełny raport Skoda Kombi Facelifting 1.2 TSI

autor: Krzysztof-pastw, dodano: 12.06.2013 21:40

Witam mam Skoda Fabia 2012 w kombi z silnikiem 1,2 TSI 85Km jeżdżę tym samochodem od 11 miesięcy przejechałem 9300 km na 681 litrach benzyny wszystko notuję i mam paragony średnia wyniosła 7,4 l/100km zaznaczam że 75% to jazda w mieście i krótkie odcinki po 6 km a 25% trasa. Faktycznie jeżdżę oszczędnie tak jak producent zaleca ale zarówno nie jestem dziadkiem który który dusi samochód 40/50 na godzinę. Moja rada dla kierowców którzy narzekają na wysokie zużycie paliwa po pierwsze (2000-2500) obrotów silnika maksymalnie 3000 ob na trasie nie więcej nisz 115km zaraz zmieni się spalanie i nie oczekujmy od tej klasy samochodu spalania 6l w mieście to benzyna a nie ON JA OSOBIŚCIE JESTEM MEGA ZADOWOLONY Z TEGO SAMOCHODU Pozdrawiam

pełny raport Skoda Kombi Facelifting 1.2 TSI

autor: kollbek@gmail.c, dodano: 21.05.2012 14:52

Posiadam Fabię od 8 miesięcy. W tym czasie przejechałem 8000km. Większość przebiegu zrobiłem po Krakowie na krótkich dystansach do 10km. Auto posiada oryginalną fabryczną instalację gazową Landi Renzo zainstalowaną we Włoszech. Dane odnośnie spalania mam w 100% sprawdzone. Po mieście w korkach i w mrozie spalanie zawsze przekracza 13,5 litrów gazu. Na autostradzie przy średnich prędkościach 150-160km/h (gaz prawie cały czas "do dechy") spalanie nie spadnie poniżej 15 litrów. Średnie spalanie w trybie mieszanym wynosi 11 litrów LPG. Natomiast jadąc naprawdę spokojnie drogą krajową średnio 80km/h z wyłączoną klimatyzacją spalanie wynosi około 8,5 litrów LPG. Z doświadczenia wiem, że posiadacze komputera pokładowego muszą doliczyć do wskazania średniego spalania 25%-30% jeśli chcemy uzyskać średnie spalanie LPG. Podsumowując jestem trochę zawiedziony stosunkowo wysokim spalaniem w mieście, ale jak wiadomo wszystko zależy od stylu jazdy. Mimo to absolutnie polecam Fabię drugiej generacji. Škoda = Simply clever!

pełny raport Skoda Hatchback 1.2 i HTP 12V
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Fabia II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Fabia II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Skoda Fabia II
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Fabia, oglądali także