Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Fabia II

Druga generacja modelu pojawiła się na rynku na początku 2007 roku. Fabia II nazywana też Nową Fabią wizualnie upodobniła się do Skody Roomster. W samochodzie widać też nawiązania do nowego Suzuki Swift (tył auta) oraz Mini (biały dach). Model zyskał znacznie atrakcyjniejszy wygląd nadwozia, które jest nie tylko ładniejsze, ale i większe od tego z Fabii I. Fabia II dostępna jest jako hatchback i kombi. Wersja sedan została wycofana z oferty z powodu zbyt małego zainteresowania.

Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - widok z przodu
Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - widok z przodu
Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - bok - inne ujęcie
Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - lewy bok
Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - antena
Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - bagażnik
Skoda Fabia II Facelifting 1.2 TSI - galeria redakcyjna - szyberdach

Generacje Skoda Fabia

  • Fabia II   2007 - teraz
    Skoda Fabia II
    • Wybierz generację

    • Fabia II (2007 - teraz)
    • Fabia I (1999 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita.
Luzacjusz: Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz.

Wersje nadwozia Skoda Fabia II

Silniki Skoda Fabia II

Lista silników:
1.2 i HTP (60KM), 1.2 (60KM), 1.2 i HTP 12V (70KM), 1.2 (70KM), 1.2 TSI (85KM), 1.4 TSI (180KM), 1.4 i 16V (85KM), 1.6 16V (105KM), 1.6 i 16V (105KM), 1.4 TDI (80KM), 1.4 TDI (70KM), 1.6 TDI CR DPF (75KM), 1.6 TDI CR DPF (90KM), 1.6 TDI CR DPF (105KM), 1.9 TDI (105KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Ofertę otwiera trzycylindrowy motor 1.2l o mocy 60 lub 70KM. To jeden z tych, które dzielnie „pyrkoczą” pod maską, ale napędzanie samochodu wychodzi im tak sobie. Floty, miastowi – im się ta jednostka spodoba. Reszta niech weźmie coś mocniejszego. 1.4l o mocy 85KM bardziej nada się do zróżnicowanego użytkowania auta, ale przez to, że Fabia II jest dość ciężka, to też nie jeździ tak, jak moglibyście się spodziewać. Żeby wycisnąć z niej moc, trzeba trzymać wysokie obroty, ale to i tak nie zmienia faktu, że ten silnik to minimum godne wyboru. 1.6l o mocy 105KM jest za to idealny, choć dość drogi. Warto za niego jednak dopłacić, bo dynamika jest bardzo dobra, a wóz dalej dość oszczędny. Jednak dla naprawdę oszczędnych są diesle. 1.9TDI ma taką samą moc jak benzynowe 1.6l, czyli 105KM. Dynamika jest nieznacznie gorsza, a dźwięk dość dokuczliwy przy wyższych obrotach, ale i tak warto go kupić, jeśli myślicie o motorze wysokoprężnym. Auto napędza bardzo dobrze. Mniejszy 1.4TDI o mocach 70 i 80KM spodoba się oszczędniejszym. Palą niedużo, ale szczególnie ten słabszy na trasę jest trochę zbyt ospały.

Publikacje o Skoda Fabia

Skoda Fabia 1.2 TSI - przyzwoity kompan
 
Nasz test Skoda Fabia 1.2 TSI 105 KM

Skoda po raz kolejny bije w Polsce rekordy sprzedaży. Od stycznia do maja tego roku zarejestrowano w naszym kraju prawie 21 tysięcy nowych aut czeskiej marki. Dużą część sprzedaży Skody stanowi Fabia. Czy może zaskoczyć nas samochód istniejący w opisywanej wersji na rynku, z niewielkimi zmianami, od...

Skoda Fabia Monte Carlo - wspominając sportowe sukcesy
 
Nasz test Skoda Fabia Monte Carlo 1.2 TSI (105 KM)

Odbierając kluczyki do Skody Fabii Monte Carlo miałem duże oczekiwania - w końcu to edycja mająca na celu uhonorować sportowe sukcesy firmy z Mlada Boleslav. Odwoływanie się do nazwy jednego z najbardziej znanych rajdów na świecie oznacza naprawdę poważnie podejście do tematu. Czy miejskie auto zmieniło...

Czy warto kupić: używana Skoda Fabia II (od 2007)

Nowe Fabie sprzedają się na pniu. Przekonują klientów technologią Volkswagena, dobrze zestrojonym zawieszeniem oraz korzystnym stosunkiem ceny do jakości. Używane Fabie są także godne polecenia. Mimo dużej podaży modelu na rynku wtórnym, znalezienie wymarzonego egzemplarza może być jednak trudne.

Przegląd rynku nowych samochodów: tanie auta z LPG

Kupując tani samochód zależy nam na możliwie jak najniższych kosztach użytkowania. W najtańszych samochodach dostępnych na naszym rynku wykorzystywane są silniki bez turbodoładowana, które lepiej znoszą gaz niż skomplikowane jednostki napędowe ery downsizingu. Dziś przyglądamy się nowym samochodom zasilanym...

Wojna cenowa: Mini Cooper S vs Skoda Fabia RS

Przynajmniej 180 KM, niewielkie nadwozia, sztywne zawieszenia, kubełkowe fotele i... diametralnie różne charaktery. Wybór jest trudny. W grę wchodzi tańsze i bardziej praktyczne auto lub stylowy maluch ze świetnym zawieszeniem i kipiącym mocą silnikiem.

Przeczytaj pozostałe 19 artykułów o Skoda Fabia

Skoda Fabia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda FabiaautoWcentrum - społeczność Skoda Fabia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Fabia

Skoda Fabia Żonowóz 2 Fabian 58,60

Skoda Fabia służbowóz 64,09

Skoda Fabia 1,4 TDI 62,25

Skoda Fabia Monte Carlo 82,03

Skoda Fabia Niebieska strzała 68,33

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Fabia

tomeez 74,38

jachup 82,77

junas1 89,57

nixos 43,91

mutancik 61,85

corsaztater 69,41

Euzebiusz 94,55

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Fabia

Czas na nowe kapcie
Czas na nowe kapcie Dziś po kilku dniach czytania, przeglądania testów dotarłem do wyboru opon zimow...
Skoda Fabia II 1.4 16V 85KM przyspieszanie 100-180km/h na 5 biegu.
Skoda Fabia II 1.4 16V 85KM przyspieszanie 100-180km/h na 5 biegu. Skoda Fabia II 1.4 16V 85KM + LPG Instalacja gazowa: Landi Renzo Omegas. Ozna...
Skazy usunięte
Skazy usunięte Witam serdecznie. Pozbyłem się wszystkich usterek które mnie niepokoiły. Przy...
Przydomowe ASO 11
Przydomowe ASO 11 No i przyszła pora na zdiagnozowanie a następnie na naprawę paru defektów, które...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Fabia

od 37 700 zł do 67 699

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (60 - 105 KM): 1.2 HTP, 1.2 TSI, 1.4 16V

 

Diesel (75 - 105 KM): 1.6 TDI CR DPF

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

automatyczna: 7-stopniowa
Katalog nowych aut Skoda Fabia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Fabia

Skoda Fabia 1.2 HTP 60KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
radio / CD
wspomaganie kierownicy

Dostępne kolory

Cena katalogowa

37 700

Zobacz ofertę Skoda Fabia 1.2 HTP 60KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Skoda Fabia najczęściej porównywane z:

Seat Ibiza
1.6 TDI CR (105 KM)
Mini Countryman
1.6 (98 KM)
Toyota Yaris
1.33 Dual VVT-i (99 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 51 690 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 6 790 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Skoda Fabia II

Wybrane opinie

Skoda Fabia Hatchback 1.4 i 16V (85 KM)

WADY: Samochód o dużej masie, przez co silnik 1,4 daje dobre przyspieszenia tylko w warunkach miejskich. Na trasie jest za mało dynamiczny. Spalanie dość duże jak na auto segmentu "B". Mało przestrzeni na nogi kierowcy, pedał gazu za bardzo przesunięty w prawo (blisko przy plastikowej ściance). Taka sobie widoczność w lusterkach bocznych. Kiepska widoczność w tylnej szybie. Fatalna jakość fabrycznych głośników. W standardzie tylko małe głośniki z przodu - zero basów :-( ZALETY: Dobre zawieszenie i hamulce, świetnie trzyma się drogi, doskonale pokonuje zakręty. Dobra wentylacja, ogrzewanie i klimatyzacja. Bardzo przestronne wnętrze, dużo schowków. Wygodne fotele. Fotel kierowcy z regulacją wysokości. Fajna, sportowa skrzynia biegów, krótkie odległości między biegami. Wysoka jakość wykończenia wnętrza. Plastiki dobrze spasowane - nic a nic nie skrzypi. Plastiki barwione w masie (a nie lakierowane jak u innych marek).

dodał: wojtek79
Skoda Fabia Hatchback 1.9 TDI (105 KM)

Autko wg mnie bardzo ładne i oryginalne. Nie każdemu musi się jednak podobać, podobnie jak konkurencja z segmentu. Mini, Fiat 500 czy New Beetle to auta o nieco innym charakterze i porównywanie ich z częścią popularną segmentu, jak robi to część dziennikarzy, jest wielkim nieporozumieniem. Fabia jest jednak, mimo nawiązań do Mini czy Swifta, dość oryginalna i jeśli komuś nie jest obojętny kształt lamp czy sylwetka a nie stać go na autko mini w cenie dobrze wyposażonego kompaktu to z pewnością jest bardzo dobrą propozycją - zwłaszcza w wersji 1.9TDI Sport.

dodał: cosmos
Skoda Fabia Kombi 1.6 i 16V (105 KM)

Jak na czeski samochód co prawda na niemieckiej licencji całkiem nieźle się spisuje. Silnik bardzo elastyczny, doskonałe zawieszenie. Pomimo małych gabarytów bardzo dużo miejsca. Dobra jakość wykończenia wnętrza. Jedyny mankament to złe wyciszenie silnika. A CI CO TAK NARZEKAJą TO NIECH KUPIą SOBIE WIęKSZE SILNIKI A NIE 1.2 (TRZY CYLINDRY) - tak małóy silnik faktycznie jest dla emeryta ! ! ! I LEPSZą WERSJę WYPOSAżENIA ! ! ! Osobiście Polecam ! ! !

dodał: bob333
Skoda Fabia Hatchback 1.2 i HTP 12V (70 KM)

NIGDY WIECEJ SKODY !!!!!!..DAŁEM SIE NAMÓWI ŻONIE I KUPILISMY TEN BUBEL ZA 42 .000 ZL , SILNIK BARDZO MULOWATY I PALI JAK ROZLEGULOWANY FIAT 125P , TRZESIE ,DUZE WIBRACJE , PEKL ROZRZAD A PO NAPRAWIE ZATARL SIE NA 3 CYL. ......SŁABY SERWIS KTÓRY OPÓZNIA NAPRAWY -ROZRZĄD PEKŁ Z WINY KLIENTA Z POWODU OSTREJ JAZDY !!!!!!!.......JEZDZILEM 8 LAT MAZDA 323 I NAWET W 10% NIE MIALEM TYLU PROBLEMÓW CO Z NOWA SKODĄ..........NIE POLECAM

dodał: Adrian S.
Skoda Fabia Hatchback 1.4 i 16V (85 KM)

Generalnie nadal po 4.5 roku jestem zadowolony i polecam autko.Gdyby miał bardziej komfortowe zawieszenie,mocniejszy silnik i trochę miej awarii dałbym ocenę 5 i byłby idealny. Po zamontowaniu gazy sekwencyjnego BRC przy stanie 38tyś.km wszystko chodzi idealnie,po roku jazdy na gazie wszystko jest O.K.a byłem do gazu nastawiony sceptycznie ale teraz polecam bo koszta tankowania dużo mniejsze.Instalacja BRC koszt 2500zł

dodał: baha

Galerie Skoda Fabia

Skoda Fabia II Hatchback 1.2 i HTP 60KM - galeria redakcyjna Skoda Fabia I Hatchback - galeria społeczności Skoda Fabia III Combi (2015) Skoda Fabia II Hatchback Facelifting 1.2 TSI 105KM - galeria redakcyjna (2) Skoda Fabia Combi 1.4  15.09.2005 - galeria redakcyjna Skoda Fabia II Hatchback Facelifting 1.2 TSI 105KM - galeria redakcyjna Skoda Fabia RS Skoda Fabia Sedan Skoda Fabia 2007 Skoda Fabia Kombi RS
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Fabia

  • 1.
  • 2,00 Skoda Fabia II 1.4 i 16V (85KM) 2007r.
    dodał: DiDi, 05.04.2012

    Mam dwie fabie. Ten sam rocznik, te samy instalacje, ten sam przebieg, te same silniki. Jedna działa prawie OK w drugie gaz szaleje i nie wiadomo o co chodzi. Gaśnie na biegu jałowym, albo gaśnie i przeskakuje na benzynę. Po zgaśnięciu czasami w ogóle nie chce odpalić. Ostatnio na prawie pełnym baku gazu piszczy że brak gazu i przeskakuje na paliwo. Wymieniłem świece na irydowe, u gazownika jest co najmniej 2 razy w miesiącu, po podpięciu komputera wszystko jest OK. Po odłączeniu głupieje. Druga fabie prawie bez problemów. Natomiast obie mają sporą utratę mocy na niskich obrotach, po przełączeniu na gaz duszą się i gasną. Dopiero przy przełączeniu na gaz w granicach 50*C duszenie ustępuje i da się jechać. Po podpięciu instalacji gazowej do ODBII, brak komunikacji przez złącze diagnostyczne (Uniwersalny MemoScan), łączy się tylko VCDS Lite (interface Viaken) i to po kilku próbach. Spalanie na mieście w okolicach 12L gazu/100km, benzyna ok 8L na mieście. Po prostu TRAGEDIA z tym GAZEM - nie polecam NIKOMU TEJ INSTALACJI. Teraz chyba kupię sobie diesela.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: krzysad, 16.03.2010

    Instalacja zamontowana przez Salon Skody kiedy to dopiero zaczynali z instalacjami LPG. Czyli fizycznie instalowała to firma zza miedzy :) Ale sama instalacja w sobie i jej praca nie może otrzymać żadnej negatywnej uwagi. Benzyna nigdy poniżej połowy baku, wszystko automatycznie zarządzane przez komputer (żadnych ekstra przebiegów na benzynie poza rozruchem i czasami dojazdami z braku gazu). Z uwagi na znaczny przebieg jestem przekonany do takiego rozwiązania i kolejne auto również wyposażone będzie w tą instalację. W przeciągu tego czasu (175k km) 2 razy w serwisie z uwagi na 1) awarię czujnika temperatury (nie przełączał się na gaz) 2) błąd komputera. Oba zdarzenia naprawione od ręki w serwisie na gwarancji.

  • 3.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (101KM) 2006r.
    dodał: Mariusz, 27.01.2014

    Jestem zadowolony z tej instalacji. Zużycie gazu porównywalne z benzyną t.j ok. 9l. Tankując gaz w Niemczech zużycie spadło do 7,5 l / trasa /. Tak, więc wszystko zależy od jakości gazu. Podczas eksploatacji / 85000 km./ 2 razy czyściłem wtryskiwacze w wannie ultradźwiękowej z podanym impulsem na wtryskiwacz . Poza tym zero kłopotów. Dbając o wymianę filtrów na czas , dobry gaz oraz gdy się tym zajmuje odpowiedni montażysta -diagnosta , można być naprawdę zadowolony z eksploatacji samochodu na LPG. Pozdrawiam Radwanice.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: ludger, 26.01.2012

    Instalacja montowana w zakładzie x w Warszawie, auto przez miesiąc gasło na luzie, Panowie mechanicy rozkładali ręce, aż dzięki infolinii KME dostałem namiar na zakład: Auto-Dakar na ul. Lisiej w Warszawie. Wystarczyło 1,5 godz.,diagnoza: złe wtryskiwacze, nieprawidłowe odwierty w kolektorze, zła konfiguracja komputera - chłopak z Lisiej wszystko poprawił. Od poprawki minął rok, auto śmiga bez problemu, żadnego gaśnięcia. Polecam ten warsztat i instalację KME z czystym sumieniem. Pozdrawiam

  • 5.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: artur, 27.09.2011

    Walczyłem z sobą 3 lata przecież gaz jest dobry w zapalniczkach. Jednak stało się i założyłem sekwencje lovato smart. Spalanie trasa 110-130km/h 7 litrów, miejski cykl warszawa i okolice 8,2. Różnicy w pracy silnika nie stwierdziłem co do spadku mocy dla mnie niezauważalny. Instalacja pracuje bezproblemowo. Dla niezdecydowanych zakładajcie dobrą sekwencje u sprawdzonego mechaniora i za paliwko płacicie połowe. Opłaca się. Polecam ARS Nadarzyn tam zakładałem gaz i jest ok.

  • 6.
  • 4,75 Skoda Fabia I 1.4 (60KM) 2001r.
    dodał: kamil, 23.02.2013

    Długo się zastanawiałem 3tygodnie temu założyłem w Inowrocławiu instalację KME NEVO 4-GENERACJI wtryskiwacze pojedyńcze MATRIX HS.Moja fabka chodzi zajebiście instalacja super,zero różnicy między paliwem a gazem auto poprostu płynie,no i co najważniejsze na 25litrach zrobiłem w cyklu mieszanym połowa na trasie połowa na mieście 304kilasy czyli niezle.Pozdrawiam benzynowców i zyczę jak ja uśmiechu przy kasie na stacji.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Fabia

Skoda Fabia

1 098 komentarzy

587 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artur I~Artur I

Do ~jacca:
Nie każda wersja ma żarówki w czerwonych odblaskach w drzwiach. Oświetlenie wew. ma 3 pozycje jak w każdym aucie, więc nie wiem co ci nie działa.
Przy 2tyś obrotów SDI jak wrzucisz wyższy bieg to będzie 1,5tyś, więc to chyba logiczne że może szarpać.

~jacca~jacca

w jakim momencie przełączać biegi bo ja to robię jak jest około 2000 tyś ale po przerzuceniu szarpie to chyba za szybko przerzucam???

~jacca~jacca

skoda fabia kombi 1.9 sdi 2004r

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
34 262
Przejechany dystans
21 704 404 km
Zatankowanego paliwa
1 121 396 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 552
Wydanych pieniędzy
1 270 415 zł
Średnie wydatki na auto
1 151 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 731
Wydanych pieniędzy
2 216 205 zł
Średnie wydatki na auto
2 007 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 104)

Testy zderzeniowe Skoda Fabia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Fabia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Fabia

Skoda Fabia
2007

Skoda Fabia 1.4 Classic

Skoda Fabia
2000

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Fabia II

Na podstawie 324 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: pablo, dodano: 09.10.2012 23:32

Pomiary średnie minimalne dokonane po tankowaniu pod korek, czyli pełny bak wyjeżdżałem możliwie oszczędnie - jazda średnio 70- 80km/h z kilkoma epizodami do 140km/h (miasto/trasa = 30%/70%), bez klimy. I analogicznie średnie maksymalne spalanie - na klimie, średnia prędkość 100-120km/h z kilkoma epizodami do V max. przy takim samym stosunku miasto/trasa pomiar minimalny dokonany 1 raz późnym latem kiedy spokojnie dało się jeździć bez klimy( .Pomiar maksymalny wykonałem kilkakrotnie. minimalne spalanie wpisałem z odczytu komputera po przejechaniu 50 km- przy baaardzo oszczędnej jeździe.

pełny raport Skoda Kombi 1.9 TDI

autor: abc, dodano: 13.09.2011 16:51

Samochód kupiłem jako trzy letni z przebiegiem 75 000( Znajomy kupił go na firmę i się przeliczył). Silnik faktycznie głośno pracuje i przesiadając się do Mondeo 2.5 V6 mojego ojca nie wierzę, że motor może tak cicho pomrukiwać. Każdy samochód pali, tak jak chce tego właściciel. Stosuję Zasady ECO Drivingu i spalanie mnie zadowala. Biegi zmieniam przy 1800-2000 tys. obrotów, najwyższe spalanie osiągnałem jadąc do Łodzi z prędkością 160-170 km/h przez 100 km(5.8L). Na trasie Częstochowa-Poznań-Częstochowa jadać autostradą 120 km/h plus 80 km przejechane po Poznaniu na stacji wyszło 4.2L. Nigdy nie patrzę na komputer, zawsze tylko wyniki ze stacji(zawsze tankuje do pełna). Po mieście z włączoną klimą wynik 5.1. Śmiać mi się chce z ludzi którzy piszą, że ich TDI przy jeździe 150km/h nie schodzi poniżej 6L/100 KM. Pamiętajcie DIESEL jest silnikiem do pracy nie do wyścigów.

pełny raport Skoda Kombi 1.4 TDI

autor: artu, dodano: 15.01.2014 23:06

Spalanie i bezobsługowy silnik to główny plus. Minusy to tandetna cała reszta, przeciekające drzwi, hałasujące przednie łożyska, kiepskie fabryczne termostaty, rozlatujące się przekładnie kierownicze, zaprogramowujący się pilot. Dobre auto do miasta i polskie drogi choć do ideału brakuje 15KM mocy. Wnętrze obszerne, szerokie ale fotele po kilkugodzinnej podróży średnio wygodne. Do 70km/h można zejść poniżej 4l. Do 90km/h spala ok 4,5l. Niestety Fabia SDI nie nadaje się na autostradę. Brakuje 6 biegu bo przy 100km/h spalanie rośnie do 5l a przy 120km/h spala już 6l. Mam wersję z komputerem który pokazuje dokładne spalanie. Silnik wbrew opiniom jest cichy. Klekotanie słychać jedynie na wolnych obrotach. Ceny zamienników bardzo tanie. Nawet dwa razy tańsze niż do BMW.

pełny raport Skoda Hatchback 1.9 SDI
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Fabia II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Fabia II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Skoda Fabia II
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Fabia, oglądali także