Szukaj

Informacje o Skoda Fabia II Kombi

Lata produkcji: 2007 – 2010
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku na początku roku 2007, druga generacja Skody Fabii pod względem wizualnym upodobniła się do modelu Roomster. Po nadwoziu auta widać także inspiracje: z nowego Suzuki Switf (tył), a także Mini (biały dach). Wygląd Fabii stał się o wiele bardziej atrakcyjny, a przy tym auto stało się nie dość że ładniejsze, to także większe od poprzednika. Skoda Fabia II oferowana była w wersjach hatchback oraz kombi. Wariant sedan wycofano z produkcji ze względu na niewielkie zainteresowanie.
czytaj więcej
Powagosław
Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz. ~Luzacjusz

Skoda Fabia II Kombi – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4239 mm
Szerokość 1642 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1886 mm
Wysokość 1498 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Rozstaw kół - przód 1436 mm
Rozstaw kół - tył 1426 mm
Zwis przedni 851 mm
Zwis tylny 926 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 989 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 994 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1380 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1383 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1853 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1460 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 480 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 958 mm
Szerokość bagażnika 1364 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 959 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1510 mm
Kąt natarcia 14,3 stopnie
Kąt zejścia 16,3 stopnie
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Silnik - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~ewkonin
Skoda Fabia II
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Żaden szał ale w tym przedziale cenowym nie spodziewałem się niczego lepszego. Mogłem kupić opla zafirę, scenica ale stwierdziłem że skoda będzie odpowiednia, tym bardziej że kupiłem dość dobrze wyposażony model. Jeśli chodzi o spalanie to wczoraj zrobiłem doświadczenie i zrobiłem trasę ok 200km. Upalny dzień wiec klima w jedną stronę  chodziła. Jechałem przepisowo do Poznania (100km), normalnie przyspieszając i spalanie wyszło 5.9/100, natomiast droga powrotna wieczorem, bez klimy bo było już dość chłodno i jadąc BARDZO delikatnie i piz..ato jak rasowy emeryt wyszło 4.5/100. Da się, tylko średna predskość wyszła 65/h
4,2
~Marcin
Skoda Fabia II
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Samochodem przejechaliśmy do tej pory 10 tyś, i jak na razie jesteśmy bardzo zadowoleni. Kupiliśmy Fabię po leasingu, ale miała ledwie rok i niecałe 30 tyś na liczniku (czyli jeszcze przed pierwszym przeglądem). Przesiadka z Toyoty Avensis była lekkim krokiem w tył jeśli chodzi o przestrzeń we wnętrzu i ogólną wygodę podróżowania, ale japończyk miał już swoje lata, a my chcieliśmy samochód możliwie "świeży" (szukanie większej, ale nieco starszej używki - 3 miesiące i bez efektów - kupowanie auta w tym kraju to koszmar tak nawiasem...). Trochę obawialiśmy się mniejszego bagażnika, ale wyjazd na pierwsze wczasy o dziwo zakończył się sukcesem. Jechaliśmy w trójkę - 2 dorosłych i mały brzdąc, plus masa bagażu (wanienka, spacerówka, bagaże, składane łóżeczko) - o dziwo wszystkie szpargały zmieściły się w bagażniku, nawet zasunęliśmy roletę :) Samochód póki co nie miał żadnej usterki, pierwszy przegląd w ASO przeszedł także bez żadnych zastrzeżeń. Ale żeby nie było tak różowo, to teraz o wadach. Pierwsza, która dała o sobie znać już kilka minut po zakupie, to hałas przy większych prędkościach. Do 100 km/h jest w miarę cicho, powyżej 120 trzeba podgłaśniać radio. Nie jest to niestety samochód na autostradę. Najlepiej podróżuje się nim przy prędkościach rzędu 90-100 km/h. No i przydałby się 6. bieg - niby to mały silnik, ale nieco niższe obroty przy wyższych prędkościach mogłyby ograniczyć hałas. Kolejny minus to skrzynia biegów - nie jest super precyzyjna, a biegi nie wchodzą jakoś intuicyjnie. Choć może to kwestia przyzwyczajenia. W każdym razie szybkie, sportowe zmiany biegów to raczej nie w tym samochodzie. Kolejny minus to seryjny rozmiar opon - 165. Trochę za wąsko, w szybszych zakrętach ciut brakuje stabilności. No i auto wygląda średnio na takich gumach - na szerszych oponach jest bardziej proporcjonalne. Za pewien minus można uznać szarą i prostą do bólu deskę rozdzielczą - tu użyteczność bierze górę nad estetyką. Choć jak dla mnie jest ok - człowiek nie rozprasza się "bajerami" i skupia na jeździe. Jeszcze jeden mały minus - nieco nierówna praca zimnego silnika na biegu jałowym. Po rozgrzaniu w zasadzie zjawisko zanika, choć czasem przy dojeździe do świateł zdarzają się delikatne szarpnięcia. Miejsca w środku jest ile jest - wiadomo, że to w zasadzie samochód miejski. 4 dorosłe osoby pojadą spokojnie, jeśli 5, to tylko na krótsze trasy. Pozycja za kierownicą wydaje mi się specyficzna - mam trochę wrażenie siedzenia na taborecie. Regulacja niewiele zmienia - chciałbym mocniej opuścić fotel, ale się nie daje... Teraz może kilka plusów. Na początek spalanie - jeżdżę głównie po mieście, choć nie w największych korkach. Przy w miarę konsekwentnym stosowaniu się do reguł eco drivingu (szybko rozpędzić, hamować silnikiem itp), spokojnie mieszczę się w 6,5 l/100, często schodząc w okolice 6,1. W trasie na wyjeździe wakacyjnym, przy włączonej klimatyzacji i zapakowanym samochodzie, wyszło 5,1 (spokojne tempo, jazda nieco "emerycka"). Kolejny plus to taka zwyczajna, codzienna praktyczność. Sporo schowków we wnętrzu, przegródki w bagażniku i mały pojemnik przy kole zapasowym, gniazdo zapalniczki w bagażniku. Może to standard dziś, ale warto docenić takie "****rele". Podsumowując - to zwyczajny, prosty samochód do codziennej jazdy. Żaden "piczomagnes", na dyskotekę pod Grójcem nie ma się co wybierać. Prosty, praktyczny, nieco nudny, nie przedłuży niczego zakompleksionemu właścicielowi, ale na pewno będzie dzielnie służył. Przydałoby się więcej przestrzeni, ale od tego są większe samochody. Swoich klientów Fabia na pewno będzie ciągle miała, bo segment małych kombi jest (o dziwo!) jakoś skromnie obsadzony. Albo mikro-hatchbacki, albo jakieś dziwadła suv/crossover, bardziej chyba myśli się kategoriami "zróbmy coś, a potem spróbujmy sprzedać" niż "posłuchajmy, co ludzie chcieliby kupić, i zróbmy samochód dla nich". To w zasadzie tyle, pewnie mój zachwyt nad Fabią nieco opadnie po pierwszej poważnej awarii, ale póki co wrażenie jest jak najbardziej pozytywne.
2,9
~bigman
Skoda Fabia II
Kombi 1.2 60KM 44kW
Fatalny silnik 1.2, który powinno się wycofać z oferty. Poza tym to mały, brzydki samochód z dosyć komfortowym zawieszeniem. Wychyla się nieprzyjemnie na zakrętach, przez co nie ma mowy o szybkiej jeździe. Kabina bardzo mała. Kierowca podróżuje dosyć wygodnie, czego nie można powiedzieć o pasażerach. Siedzi się wysoko i raczej nie ma w tym żadnej tzw. "przyjemności z jazdy". Samochód bardzo słabo wyciszony. Silnik bardzo drży, przekazując wibracje na całą konstrukcje. Bardzo nieprzyjemne. Po odpaleniu i otworzeniu drzwi, drzwi bardzo wibrują. Mały bagażnik. Brzydkie plastiki. Brzydkie, szare wnętrze. Na trasę w Polsce lepiej się nie wybierać, ponieważ w zasadzie samochód od 80 km/h nie przyspiesza. Zresztą wcześniej też nie. Ja na szczęście go nie kupiłem, a jedynie musiałem użytkować jakiś czas. Dobrze, że już nie muszę. Jeśli szuka się samochodu dla rodziny, nawet małej to tego nie powinno się w ogóle rozważać. Samochód najlepiej sprawuje się w wypożyczalniach samochodów.
Średnie spalanie dla Skoda Fabia II Kombi
6,2 – 7,5
l/100 km
5,1 – 5,4
l/100 km
7,5 – 8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,7
Skoda Fabia II
Kombi 1.9 TDI 105KM 77kW
można powiedzieć, że dość oszczędne auto. Średnio od tankowania do tankowania , pod korek, wychodzi ok. 4,6l/100km. Dojeżdżam do pracy 20km. Na takiej trasie, przy spokojnej jeżdzie spala 3,8 - 4,2 litra w drodze do pracy i ok. 0,5 litra więcej w drodze do domu. Średnio z jazdą po mieście spala ok. 4,6l/100km. Przy jeżdzie z tzw. cegłą na pedale spokojnie spali ok. 6,0 litrów. Zbyt wielkiej kultury pracy silnika nie ma, jest dość głośno, słychać szum kół i wiatr, auto sztywne i mało komfortowe, ale niskie spalanie trochę to rekompensuje.
5,0
Skoda Fabia II
Kombi 1.9 TDI 105KM 77kW
Samochód na prawne bardzo ekonomiczny. Średnie spalanie 50% trasa 40% miasto i 10% autostrada (przy 140km/h) a spalanie ok 5,1-5,3 w zależności od tego jakim stylem jazdy się poruszam. Zawalidrogą nie jestem, ale też nie szaleje, od czasu do czasu wyprzedzam. Jak mi się nie śpieszy to potrafię zejść nawet do 4,3l i dalej nie jestem zawalidrogą, wolniej przyspieszam puszczam gaz przewidując różne sytuacje drogowe itd. Ceny części eksploatacyjnych śmiesznie niskie. Samochód bardzo praktyczny dodatkowo moja wersja przyzwoicie wyposażona 8 głośników,8 poduszek powietrznych, tempomat, podgrzewane fotele, ESP itp. Polecam ten samochód z czystym sumieniem ;-)
5,7
Skoda Fabia II
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
był to samochud słóżbowy więc nie oszczędzałem go, przebieg ok 140 tyś, spalanie na trasie rosło od 120 przy 160 palił ok 9litrów jazda jak emeryt czyli 80 bez gazu to ok 4,2 trasa, jazda mieszana z przewagą miasta ok 70%, spalanie do 6,5 litra, silnik 1,4 za słaby zwłaszcza w wersji 70km, łalpał zadyszkę ale to nie samochód wyścigowy, bagażnik przestronny ale ze względu na to że samochód nie należy do szerokich przy większych gabarytach bagażu mało ustawny, to co jest największą wadą modelu to zawieszenie, miękkie więc wychyla się na zakrętach, tył się uślizguje, nurkuje przy mocnym hamowaniu, czuły abs który przeszkadza i zdecydowanie za szybko reaguje, krótkie zwisy , ogólna ocena dobra samochód oszczędny, na zbiorniku po trasie nawet 1000 km, średnio na baku ok 700-800 km

Usterki Skoda Fabia II

Liczba wpisów: 40
Nie równo pracuje, silnik gaśnie
  • Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.2 TSI 85KM 63kW 2010-2014
  • silnik
  • 199 tys. km
Witam postaram się prosto opisać swoją sytuację, niestety nie znam się na samochodach więc przepraszam za brak fachowych słów. Zaczęło się od tego,że wyświetlila się kontrolka awarii świateł zewnętrznych. Po uruchomieniu ponownie samochodu kontrolka zgasła. Następnie po przejechaniu kilku km samochód zgasł 2 razy przy wciśniętym sprzęgle i hamulcu. Zatrzymaliśmy się na parkingu i na wolnych obrotach silnik nie równo pracował wraz z tą nierówna praca migała żarówka wewnątrz samochodu (nie wiemy czy to ma duże znaczenie czy to zabieg okoliczności) Później na parkingu przy odpaleniu zgasł jeszcze 2 razy za 3 razem odpalił normalnie i nic się nie działo. Na drugi dzień mąż jechał 60 km nic się nie działo wszystko super. 3 dnia po przejechaniu 10 km auto zaczęło szarpać i nierówno pracować. Po kilku godzinach mąż odpali samochód i wyświetliły się kontrolki silnika epc i kontroli trakcji. Proszę o pomoc jakąś radę mamy samochód od 3 dni a już takie akcje. Dodam,że podczas kupna i na przeglądzie zero zastrzeżeń.
Oczekuje na rozwiązanie
Wentylator.
  • Skoda Fabia II
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 19
Nie 5
W Skodzie Roomster prawie zawsze stuka z prawej strony w okolicy schowka, podszybia, serwis po tygodniu szukania demontażu całej deski stwierdził, że na wentylatorze jest duży luz i to on powoduje te stuki, więc trzeba czekać na udoskanelenie tego wentylatora. Wszyscy co mają podobny problem mogą śmiało zgłaszać się w serwisie. Stuki najbardziej słyszalne na kostce brukowej, terenie piaszczystym i na innych nierównościach. Problem ten też występuje w Fabii II, ponieważ zastosowano tam ten sam wentylator.
9 komentarzy
Woda w bagażniku.
  • Skoda Fabia II Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW od 2007
  • inne
W bagażniku w miejscu na koło zapasowe zbiera się woda. Pół roku temu w ASO stwierdzili, że to źle zamocowane uszczelki wywietrzników bagażnika (są pod zderzakiem). Teraz znowu mam ten sam problem - uszczelki są całkowicie utlenione, czyli muszą być poddane jakimś czynnikom, które je niszczą - może nadmiar wody. Auto suszy się w serwisie, ja jestem wkurzona, bo pozostało mi pół roku gwarancji, a co potem... Mechanicy nie wyglądają na takich co chcą ustalić prawdziwą przyczynę tej powodzi...
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
Skoda Fabia II Kombi