Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Skoda Octavia I

Lata produkcji: 1996 - 2010
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu debiutowała na rynku w 1996 roku. Zbudowano go na platformie podłogowej Volkswagena Golfa IV. Od początku model cieszył się dużą popularnością (również w Polsce, gdzie był jednym z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie). Dostępny również w wersjach kombi, kombi 4WD oraz sportowej RS. W roku 2000 model przeszedł drobny face-lifting. Co prawda w cztery lata później do sprzedaży weszła Octavia II, jednak do dziś Octavia I jest sprzedawana w niektórych państwach jako Octavia Tour.

Komentarze redakcji

Powagosław: Niby niewiele się zmieniło, a jednak czasem właśnie to niewiele robi różnicę. Duch nadal ten sam, ale jakby bardziej dopracowany - auto zyskało na dojrzałości i elegancji. Pytanie tylko, jak na popularności tego modelu (a to popularność przez duże „P”) odbije się próba wprowadzenia Octavii do klasy średniej.
Luzacjusz: W motoryzacji zdarzają się ewolucje i rewolucje, a bestseller Skody przeszedł właśnie przeszedł to wszystko w skali mikro. Szkoda tego sarkazmu, sorry, ale jakkolwiek przyjemnie się patrzy na nową Octavię, za każdym razem widzę prężącego się Rapida.

Dane techniczne Skoda Octavia I

Silniki

Moc silników 60-180 KM

Poj. silników 1 390-1 984 cm3

Prędkość maks. 156-231 km/h

Przyspieszenia 0-100 8,0-19,4 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Skoda Octavia I

Średnia ocena modelu

na podstawie 1423 opinii

4.07

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Koszty utrzymania

+ Silnik

+ Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (83%)
NIE (17%)

Wybrane oceny kierowców Skoda Octavia I

Mam okazję podzielić się z innymi opinią o samochodzie którego już nie mam a którym jeździłem ponad trzy lata. Sprzedałem ... więcejtylko dlatego , że zachciało mi się nowszego samochodu (zaznaczam , że nie kupiłem skody) . Teraz nie wiem czy dobrze zrobiłem . Na początku jednak odniosę się do opinii innych użytkowników o skodzie oktavia ale nie tylko. Nie rozumiem jak można oceniać samochód po oponach ! Przecież opony to część eksploatacyjna i tylko od nas zależy jakie założymy . Napisałem to ponieważ irytują mnie tego typu opinie ! Ale do rzeczy: jeździłem Skodą Oktavia 1,9TDI 110KM w bogatej wersji wyposażeniowej , gdzie miałem również tempomat, czujniki parkowania , podgrzewane fotele , szyberdach itd. Skoda z tym silnikiem to samochód który chyba najbardziej łączy niskie koszty eksploatacji z jednoczesnym zadowoleniem z samochodu. Jej anorektyczne wręcz podejście na apetyt na paliwo powalało na kolana . Kiedyś zrobiłem eksperyment i w tasie przy tzw. "dziadkowej jeździe" spaliła 4,0l/100km. Wynik niewiarygodny ale prawdziwy . Normalnie przy mojej dość dynamicznej jeździe spalała w granicach 5,4-5,7l/100km. Ten samochód nigdy mnie nie zawiódł . Zjeździłem nim pół Europy i nie miałem żadnej awarii. Trzeba tylko wymieniać materiały eksploatacyjne na czas i samochód odwdzięczy się swoją niezawodnością . Kupiłem tą skodę przy przebiegu 180tys. a sprzedałem z przebiegiem 270tys. Po aucie nie było widać żadnego zużycia . Środek wyglądał jak nowy . Oktavia I ma oczywiście swoje wady , mianowicie: zbyt niskie przednie zawieszenie , jest dość głośna przy wyższych prędkościach , trochę słaby nadmuch na przednią szybę . Ale przecież nie ma samochodów bez wad . Z całą pewnością mogę powiedzieć , że jeśli ktoś chce kupić takie auto to zdecydowanie polecam . Należy jednak uważać ponieważ handlarze oferują egzemplarze z cofanymi licznikami . A ten samochód z tym silnikiem może przejechać bez większych problemów pół miliona kilometrów. Reasumując gdyby ten model miał trochę bardziej komfortowe zawieszenie i lepiej wyciszoną kabinę to byłby prawie idealnym samochodem. W Oktavia II już jest lepiej :-) Pozdrawiam wszystkich posiadaczy skody oktavia. ukryj
dodano 07.01.2013 przez
Bardzo dobry wół roboczy dla małej rodziny. Bez ekstrawagncji i prestiżu. Klasa średnio uboga. Dla ludzi którzy cenią funkcjonalność, bezobsługowość, ... więcejniezawodność oraz niskie koszty użytkowania środka transportu. Po nabyciu oczywiście doinwestowałem parę złotych w nowe sprzęgło, klocki, świece, przewody i listwę wtryskową lpg. Jak na razie pół roku bezproblemowej eksploatacji. ukryj
dodano 01.07.2010 przez
Bezawaryjny,tani w utrzymaniu,pakowny i bardzo ekonomiczny samochód,który okazuje się wystarczająco dynamiczny w codziennej eksploatacji. Technologia Volkswagena w przystępnej cenie. ... więcej ukryj
dodano 09.05.2014 przez
Brak wiekszych uwag. Za te cene jest to samochod ( Combi ) , ktory spelnia moje wymagania. Przy przebiegu 180.000 ... więcejnic sie jeszcze nie zepsulo. Jak jezdze na pelnym gazie, np. na autostradach spalanie srednie nie jest wyzsze niz 6,5-7 l/100km. Jak jade oszczednie do 100-120 km/godz lub spokojnie po miescie samochod spala 4,8-5,5 l/100km. Troche malo miejsca z tylu ale trudno sie dziwic, bo auto jet produkowane na plycie podwozia Volkswagena Golfa. Nawiew powietrza ciezko ustawic ( Climatronik ) chodzi o nawiew powietrza na nogi. Jak wylacza sie nawiew na nogi to automatycznie wzmacnia sie nawiew na przod. I tak w kolo. Niedawno zaczely sie nieprzyjemne zgrzyty w amortyzatorach ale trudno miec pretensje do pojazdu, poniewaz jak auto przejechalo autostrade wroclawska jakies 50 razy a kilkadziesiat tysiecy po drogach wojewodztwa slaskiego oraz zaliczylo kilka przejazddow wertepami lesnymi z powodu blokady granicy to sadze ze jest to do wybaczenia. Stosunkowo glosno jest wewnatrz, ale nie z powodu pracy silnika. Silnik pracuje stosunkowo cicho ale z powodu odglosow toczenia, chociaz zamontowane sa stosunkowo ciche opony Continental Premium Conti. Ale coz samochod byl stosunkowo niedrogi i jest to funkcja ceny. Ogolnie jestem zadowolony, lubie to auto i podoba mi sie jego sympatyczna oszczadna sylwetka. To wszystko z mojej strony. Pozdrawiam wszystkich kierowcow. ukryj
dodano 24.07.2003 przez
Zobacz oceny Skoda Octavia I Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Skoda Octavia I

Pb
5,23 - 13,13
Na podstawie 316 raportów spalania
ON
3,97 - 10,47
Na podstawie 721 raportów spalania
LPG
6,00 - 13,33
Na podstawie 146 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Skoda Octavia I

Używam auta zawodowo. A więc na trasie katowickiej Warszawa (w zasadzie Janki) - Częstochowa przy 90 km/h (2000 obr/min.) spalanie ... więcej4,2 l/100 km, przy 110 km/h (2500 obr/min.) spalanie 4,8 - 5,1 l/100 km, przy 130 km/h (ok.2900 obr/min.) spalanie 5,8 - 6,1 l/100 km. Spalanie znacznie wzrasta powyżej 3000 obr/min. Ważne, aby zmieniać biegi w okolicach 2000 ob/min. i pamiętać, że najwyższy moment obrotowy auto osiąga w zakresie 1600-2200 obr/min. Spalanie niestety wzrasta w zależności od trasy. Np na trasie W-wa - Gdańsk (trasa nr 7) należy podane wartości podnieść o około 0,2-0,4 l/100 km ze względu na dużą ilość przejazdów przez małe miejscowości, trudniejsze wyprzedzanie (trzeba przycisnąć). Największe spalanie uzyskalem jadąc do Chorwacji. Z Warszawy do Zadaru (1350 km) i było to 7,2 l/100 km. Ale wtedy jechałm w 4 osoby, z bagażami, włączona klimatyzacja i miejscowo (na autostradach) osiągałem 180 km/h. Komputer pokazał średnią prędkość 112 km/h (a więc sporo) a zużycie paliwa właśnie 7,2 l/100 km. W mieście przy normalnej jeździe (z umiarkowaną ilością korków) wynik 6-6,5 l/100 km jest normalnym wynikiem. Jadąc w dużych korkach (10 km przez ...godzinę) spalanie ciut poniżej 10 l/100 km (ale wiadomo: jedynka, dwójka, stoimy). Jeżdżąc bardzo delikatnie po mieście, bez korków, stosując ecodriving udało mi się raz uzyskać 5,4 l/100 km. Wnioski są proste: jeździć w zakresie 1800-2000 obr/min., w trasie najlepiej w okolicach 90-110 km/h i mamy naprawdę niezłe wyniki. Reasumując: zbiornik paliwa ma 50 litrów i bez większego problemu przejżdżam do zaświecenia się "komornika" 850 km. Jak na tak spore auto, tak dynamiczny silnik, to jest naprawdę dobrze. Dodam, że zamiennie jeżdżę Clio 1,5 DCI (86 KM). Spalanie ma niższe, to fakt, ale dynamika jest dużo gorsza chyba, że wrzucę auto powyżej 3000 obr/min. (przy wyprzedzaniu na trasie), a to już wg mnie ciut za duże obroty, jak na diesla. TDI, to wg mnie ruska technologia: nie gniotsa, nie łamiotsa :-). Przymierzam się do SuperB 2,0 TDI 170 KM i nie chcę żadnych japończyków, niemców, francuzów. ukryj
dodano 15.03.2009 przez
Mój samochód przy spokojnym dojeździe do pracy (7km w jedna stronę) latem spala ok 5,16 l/100km a zimą wzrasta przy ... więcejmrozach do 6,2. Najniższe spalanie jakie uzyskałem tym samochodem to 4,6 l/100km - trasa 450km przy spokojnej jeździe pokonana w 7 godz 10 minut, 5 osób na pokładzie i ok 60 km na klimatyzacji; ale na dokładnie na tej samej trasie w 5 osób, na klimie 90% drogi, dynamiczna i szybka jazda (czas przejazdu 6 godz) spalanie 5,2 l/100km. Pisząc szybka jazda mam na myśli zawsze szybciej niż to było dozwolone przez znaki drogowe, ponieważ średnia prędkość przejazdu jak się okazuje przez Polskę to pewnie 45km/h, ponieważ większość dróg którymi jechałem prowadziła przez teren zabudowany (zwykle drogi krajowe), a w dodatku w wielu miejscach w kiepskim stanie tzn. tam gdzie było ograniczenie 40km/h stan nawierzchni wymuszał czasem wolniejszą jazdę, podobnie z terenem niezabudowanym do 90km/h jechałem kilka kilometrów np. 80-ką. Ot taka nasza Polska rzeczywistość. Aha jeszcze opis jednej długiej trasy mianowicie 470km, ale tym ok 190 km to drogi krajowe reszta tj. 280km to autostrada ze Śląska do Wrocławia w czasie poniżej 5 godzin (4h 50min) Średnia prędkość to prawie 100km/h. Opis przebiegu trasy: dragami krajowymi to jak to drogami krajowymi 70, 80, 100, 110 km/h, ale autostradą to 130 z początku, później 140 bo tyle wolno a później i 160 kawałkami a i nawet 190 dla przedmuchania turbiny. no i po powrocie do domu tj, po ok 470km tam + 470km powrót do domu + ok 20km na miejscu w zbiorniku nie zaświeciła jeszcze rezerwa a tak na oko to paliwa było jeszcze na ok 70km do rezerwy więc zasięg ok 1030km od pełnego baku do rezerwy (czyli 43 litry ON) co przekłada się na mało wiarygodny wynik, ale może jeszcze kiedyś będe miał okazje sprawdzić go w takiej trasie. ukryj
dodano 26.01.2012 przez
Jak na razie auto zasługuje na same pochwały. Przebieg 20 tyś na instalacji gazowej. Przez ten czas wymieniłem dwa razy ... więcejfiltry gazu oraz raz wymiana oleju - a tak to wsiadam kiedy chcę i jadę. Auto jest w miarę elastyczne ale jak potrzeba to ma całkiem dobrą dynamikę - oczywiście niech nikt nie oczekuje że te 100 koni będzie zachowywać się jak 150. Pod obciążeniem (cztery osoby plus pełen bagażnik) oczywiście auto to odczuwa i tutaj już raczej tylko spokojna jazda choć jak podkręcić mocniej obroty to i tak się nieźle zbiera. Spalanie: normalna trasa mieszana to tak między 7,5 a 9, autostrada 150 plus klimatyzacja i 13, raz (jakkolwiek to zrobiłem) wyszło mi 6,68 - na dystansie 400 km. Gaz zawsze tankowany do pełna, najczęściej na jednej stacji (jadąc normalnie potrafi na jednym tankowaniu i 500 km zrobić), każde tankowanie notowane a następnie sobie według tego obliczam spalanie. Jak do tej pory nic mi się w aucie nie popsuło - jak je kupiłem, założyłem instalację, wymieniłem paski, oleje, pompę wody - tak ani złotówki (poza bieżącą eksploatacją) w nie nie włożyłem. Oczywiście zobaczymy jak to będzie wyglądało po 100 tyś ale trafiłem chyba na całkiem niezłe auto i raczej dość długo się z nim nie rozstanę - ma wszystko co potrzebuję (elektryka, klima, pojemność), jak na razie się nie psuje więc tylko się cieszyć. Wygląd - to kwestia gustu - każdy ma inny - ale choć w środku jest dość surowo i można by powiedzieć troszkę topornie to jednak nie jest tak źle, wszystko pod ręką, praktycznie i idzie się do tego przyzwyczaić (choć mi się to podoba :) ). ukryj
dodano 09.06.2014 przez
Jestem posiadaczem nowej Skody Octavii I chathback produkcji grudzień 2009 r. Dotychczas przejechałem nią w różnych warunkach drogowych /miasto i ... więcejtrasa/ jedynie 3 tyś. km. Mając jednak na uwadze, iż w okresie grudnia 2009 r. / styczeń 2010 r. panowały mrozy nawet do -22 stopni Celsjusza uważam, że spalanie tego auta (jak na benzynę) jest naprawdę nie najgorsze. Osiągi przy tym całkiem do przyjęcia. Dodaję, że klimatyzacja w celu osuszania wnętrza z nadmiaru wilgoci również była włączana kilkakrotnie, w tym również w mieście! Przy poruszaniu się pustym samochodem po mieście, to jest II, maksymalnie III bieg - spalanie nie przekraczało 10,1 l/100 km. Przyznaję jednak, iż jeżdżę swym dorobkiem życia :) stosunkowo delikatnie i płynnie. W trasie, to jest do prędkości ok. 130 km/h - spalanie do 6,0 l/100 km. Po przejechaniu kilkunastu baków paliwa w najróżniejszych warunkach wyszło średnie spalanie do 8,0 l/100 km. Zawsze była to jednak jazda spokojna, a przede wszystkim płynna, z zachowaniem zasad tzw. ecodrivingu :) W trasie bywały trzy osoby dorosłe i niewielki bagaż. Auto uważam za stosunkowo dobrze wyciszone, a użyte materiały za dobrej jakości. Po uruchomieniu auta i jeździe zimnym, po nocy na -20 st. C wewnątrz nic nie trzeszczało i nie skrzypiało. Naprawdę miłe uczucie. Uruchomienie auta przy mrozie -20 st. C - na dotyk. Przyjemne auto z obszernym wnętrzem i naprawdę ogromnym bagażnikiem. Dla małżeństwa z Dzidziusiem w sam raz. ukryj
dodano 31.01.2010 przez
Witam przez 3 lata użytkowałem w/w samochód. Silnik jak dla mnie fenomen jeżeli chodzi o spalanie i osiągi (oczywiście jak ... więcejdla kogoś kto przesiadł się z benzyny o pojemności 1.2 :),później się przyzwyczaiłem). Generalnie średnie spalanie zawsze oscylowało w ciepłych misiącach w granicach 5.5-6l/100km jeżdżąc głównie w miastach aglomeracji śląskiej bez zbytniego oszczędzania (doradzono mi aby nie zamulać ze względu na turbo ze zmienną geometrią łopatek). W miesiącach chłodnych + 1l na tych samych odcinkach. Trasa trochę autostrad z prędkością do 150km/h i reszta krajówki z prędkością ok 100km/h średnio z reguły spalanie wynosiło 5l. Trasa do Niemiec 1000km z utrzymywaniem stałej prędkości 140km/h na autostradach wyszło średnie 5.4l. Mam również rodzinę w górach, którą często odwiedzałem skodą i chciałem podkreślić, że w górach nie ma to jak silnik diesla, czuć ten moment obrotowy i moc przy wyprzedzaniu tirów i puchnących jak pudzian podczas walki benzyniaków na stromych podjazdach:) Naprawdę zadziwiająco ekonomiczna jednostka, która zawstydziłaby niejedną współczesną konstrukcję diesla, jedyny problem polega na tym, że nie bardzo nadaje się do eksploatacji w mieście(częste problemy z turbo - zapiekanie łopatek kierownicy, pomimo stosowania się do wszystkich zasad eksploatacji diesla :( ale o całkowitej ocenie auta napiszę w opiniach) ukryj
dodano 06.02.2014 przez
Zobacz raporty spalania Skoda Octavia I Dodaj raport spalania

Publikacje o Skoda Octavia

Przeczytaj pozostałe 80 publikacje o Skoda Octavia

Newsy o Skoda Octavia

Przeczytaj pozostałe 59 newsów o Skoda Octavia

Nowe Skoda Octavia

nowe Skoda Octavia
Skoda Octavia
ceny od 62 100 zł do 132 950

Skoda Octavia III Scout 1.8 TSI 180KM od 2014

w pakiecie Scout

w cenie katalogowej brutto

115 400 zł

Wyposażenie standardowe
Mocowanie pod montaż systemu siatek
Schowek na okulary
Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Simply Clever (200 zł)
Pakiet Chrom (1 000 zł)
Pakiet Simply Clever dla GSM dla wielofunkcyjnej podłogi bagaznika (100 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Simply Clever (200 zł)
Pakiet Chrom (1 000 zł)
Pakiet Simply Clever dla GSM dla wielofunkcyjnej podłogi bagaznika (100 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 128 oferty Skoda Octavia

Dealerzy Skoda

MARSZAŁEK

P.H.-U. M & M MARSZAłEK Skoda Częstochowa

śląskie, Częstochowa, Makuszyńskiego 70/72

Więcej

PLICHTA - Aleksander Plichta

Plichta - Aleksander Plichta Skoda Gdańsk

pomorskie, Gdańsk, Grunwaldzka 339

Więcej

AUTO CENTRUM ZBIGNIEW KIERAT

AUTO CENTRUM ZBIGNIEW KIERAT Skoda Tychy

śląskie, Tychy, Begonii 12

Więcej

AUTO VIVA

SUNNY SP.Z O.O. Skoda Poznań

wielkopolskie, Poznań, Obornicka 249

Więcej

ELCAR SP. Z O.O.

Elcar Sp. z o.o. - Autoryzowany Salon i Serwis Škoda Auto nr 14

dolnośląskie, Wrocław, Grunwaldzka 49-51

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Skoda Octavia

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

19 400

Przejechany dystans

2 909 245 zł

Zatankowanego paliwa

681 075 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

1 942

Wydanych pieniędzy

813 816 zł

Średnie wydatki na auto

1 518 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

4 727

Wydanych pieniędzy

1 589 074 zł

Średnie wydatki na auto

2 965 zł

ZOBACZ 536 dzienników kosztów Skoda Octavia Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Skoda Octavia I

Liczba wpisów: 53
komentarzy(25)
komentarzy(51)
komentarzy(4)
komentarzy(6)
komentarzy(1)
komentarzy(11)
Zobacz inne typowe słabe punkty Skoda Octavia I dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Skoda Octavia I

Liczba wpisów: 38
Kupiłem samochód Skoda Octavia Combi w lutym 2008 r. z rocznika 1998 r. Instalacja została założona w 2003 r. firmy ... więcejSolaris. Silnik 1.6/102KM produkcji VW. Nie wiem ile spala na benzynie bo nigdy go nie testowałem. Na gazie spala poniżej 11 ltr/100 km, przy jeździe miejskiej.Na trasie około 10 przy spokojnej jeździe. W tym okresie roku eksploatacji miałem dwa problemy z instalacją- uszkodził się czujnik temperatury oraz ostatnio wystąpił zły skład mieszanki biegu jałowego- silnik gasł przy każdym wysprzęgleniu albo przełączeniu na luz. Na benzynie silnik na wolnych obrotach pracował normalnie. Po zmianie nastaw obroty biegu jałowego są niestabilne (prawdopodobnie te typy tak mają) ale już nie gaśnie. Przejechałem już ok.30 tys.km. Ogólnie jestem zadowolony z tego samochodu. Serwis gazowy początkowo nie chciał go sprawdzić, bo do instalacji nie mieli programu, ale jeden z mechaników stwierdził, że program LECHO powinien to obsłużyć. Inne warsztaty po odczytaniu SOLARIS od razu odmawiali serwisu. Zanim znalazłem ten serwis odwiedziłem 5 warsztatów zajmujących się instalacjami gazowymi.Wpisałem różnice w spalaniu bo program tego się domaga. Tak naprawdę nie wiem, bo jak juz napisałem wcześniej nigdy go nie trasowałem na benzynie. ukryj
dodano 27.01.2009 przez
Przejechałem 160 tys na gazie, spalanie latem 9,5 litra, zimą 8,6 litra gazu, klima tronic cały czas włączony więc on ... więcejbardziej zabiera moc. Im większy przebieg na gazie to spalanie troszkę wzrasta. Jestem zadowolony trzeba o instalację dbać i regularnie serwisować i tankować na dobrych stacjach. Ja najniższe spalanie gazu mam gdy zatankuje na Shell ale jest drogi gaz wiec wolę Orlen. Jedyny problem jaki się wziął po zainstalowaniu LPG to zaczął brać olej i tak z czasem jego apetyt wzrasta ale na razie nic nie robię bo się nie opłaca. Zobaczymy z czasem ukryj
dodano 04.01.2015 przez
Mam samochód Skoda Octavia 1.6 na gazie przejechałem już 40.000km.Założyłem instalacje BRC Sequent 24.Oprócz okresowych przeglądów instalacji nic się nie ... więcejdzieje.Gaz tankuję na renomowanych stacjach żeby uniknąć problemów.Jest to mój trzeci samochód zasilany LPG.Miałem Seata z instalacją BRC JUST prejechałem nim 150.000km i gdyby nie sonda lambda która poleciała mi dwa razy to też samochód sprawował się bez zarzutów.Oba moje samochody gazowałem w tym warsztacie. ukryj
dodano 18.02.2011 przez
Witam. Auto na LPG sprawuje się bardzo dobrze i nie mam problemów. Do standardowego zestawu instalacji AC-Stag 4-300 ISA-2 są ... więcejprzeznaczone wtryskiwacze Valtec. Poprosiłem żeby zamiast nich założone zostały wtryski HANA 2000, są cichsze (na włączonym silniku prawie nie słychać cykania przy otwartej masce) i są szybsze. Jestem zadowolony z instalacji jak i z warsztatu NAGAZ Stefanowski - Łódź. ukryj
dodano 27.08.2013 przez
Po przejechaniu 1000 km auto zgasło mi 5 razy przy dojeździe do skrzyżowania lub ronda po regulacji miało już nie ... więcejgasnąć ale nic się nie zmieniło dopiero po następnej wizycie w serwisie i po zapoznaniu się na forum odbyłem konsultację z panem który zajmuje się regulacją instalacji gazowych i została wgrana mapa z parametrem cut-off od tamtej pory auto jeździ bezproblemowo ukryj
dodano 10.01.2011 przez
Instalacja (Omegas), zaprojektowana przez LR specjalnie do tego modelu silnika (1,8T), a moje auto było PIERWSZE, w którym je komercyjnie ... więcejinstalowano (u dealera skody) jest REWELACYJNA: żadnej różnicy w pracy ani spadku mocy (to moje 5-te auto na gazie). Robię 35 tys. rocznie, a leasingowy obowiązek serwisowania mam co 15 tys. Do tej pory była robiona JEDNA regulacja. ukryj
dodano 16.03.2010 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Octavia I

Skarbnica wiedzy o Skoda Octavia

Ciekawostki
dodano 08.10.2012 przez
Mało kto wie, ale Skoda Octavia zadebiutowała po raz pierwszy nie w roku 1996 a w roku 1959. Model był napędzany silnikiem 40KM i osiągał…
dodano 23.08.2011 przez
4 sierpnia 2007 z Placu Czerwonego w Moskwie ruszyła ekspedycja Škoda Octavia Scout Experience 2007. 20 sierpnia po 17 dniach podróży, w czasie których pokonano…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą