Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Pierwsza generacja modelu debiutowała na rynku w 1996 roku. Zbudowano go na platformie podłogowej Volkswagena Golfa IV. Od początku model cieszył się dużą popularnością (również w Polsce, gdzie był jednym z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie). Dostępny również w wersjach kombi, kombi 4WD oraz sportowej RS. W roku 2000 model przeszedł drobny face-lifting. Co prawda w cztery lata później do sprzedaży weszła Octavia II, jednak do dziś Octavia I jest sprzedawana w niektórych państwach jako Octavia Tour.

Skoda Octavia I - koło
Skoda Octavia I - emblemat boczny
Skoda Octavia I - widok z przodu
Skoda Octavia I - widok z tyłu
Skoda Octavia I - kokpit
Skoda Octavia I - panel sterowania wentylacją i nawiewem
Skoda Octavia I - nawigacja gps

Generacje Skoda Octavia

  • Octavia I   1996 - 2010
    Skoda Octavia I

Komentarze redakcji

Powagosław: Niby niewiele się zmieniło, a jednak czasem właśnie to niewiele robi różnicę. Duch nadal ten sam, ale jakby bardziej dopracowany - auto zyskało na dojrzałości i elegancji. Pytanie tylko, jak na popularności tego modelu (a to popularność przez duże „P”) odbije się próba wprowadzenia Octavii do klasy średniej.
Luzacjusz: W motoryzacji zdarzają się ewolucje i rewolucje, a bestseller Skody przeszedł właśnie przeszedł to wszystko w skali mikro. Szkoda tego sarkazmu, sorry, ale jakkolwiek przyjemnie się patrzy na nową Octavię, za każdym razem widzę prężącego się Rapida.

Wersje nadwozia Skoda Octavia I

Silniki Skoda Octavia I Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Skoda Octavia

Skoda Octavia GreenLine - alternatywa dla hybryd?
 
Nasz test Skoda Octavia 1.6 TDI GreenLine

3,2 l/100km. Tyle, według deklaracji producenta, powinna spalać Octavia 1.6 TDI w superoszczędnej wersji GreenLine. Sprawdzamy, czy w normalnym ruchu można zbliżyć się do wyniku uzyskanego w cyklu homologacyjnym.

Skoda Octavia Scout - alternatywa dla SUV-a
 
Nasz test Skoda Octavia Scout 1.8 TSI

Pakiet terenowych dodatków uczynił z Octavii ciekawą alternatywę dla crossoverów i SUV-ów. Czeskie kombi najlepiej czuje się na utwardzonych drogach, ale gdy zajdzie potrzeba, pokona nawet najbardziej wyboiste, gruntowe dukty.

Skoda Octavia III Combi 1.8 TSI DSG 4x4 Elegance - niszczy stereotypy
 
Nasz test Skoda Octavia III Combi 1.8 TSI 180KM DSG 4x4 Elegance

Do Skody Octavii przywarło kilka stereotypów. Uznawana jest za samochód idealny dla przedstawiciela handlowego, emeryta i człowieka, który chce kupić tańszego... Golfa z większym bagażnikiem. Każdy spotykany na naszych drogach pojazd ma jakieś przywary. A jak się ich pozbyć? To trudne i proste zarazem....

Skoda Octavia 2.0 TDI - sprawdzony przepis na sukces
 
Nasz test Skoda Octavia Elegance 2.0 TDI (150 KM) DSG

Do dnia dzisiejszego Skoda sprzedała prawie 4 miliony egzemplarzy Octavii. To dzięki temu modelowi producent z Mlada Boleslav stał się bardzo ważnym graczem na rynku motoryzacyjnym. Czy trzecia generacja nie zawodzi pokładanych w niej nadziei? Postanowiłem to sprawdzić.

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

Przeczytaj pozostałe 49 artykułów o Skoda Octavia

Skoda Octavia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda OctaviaautoWcentrum - społeczność Skoda Octavia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Octavia

Skoda Octavia 68,39

Skoda Octavia 59,24

Skoda Octavia 76,32

Skoda Octavia Kombi Elegance 76,29

Skoda Octavia Rider 67,31

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Octavia

Klamor74 93,69

lopez2381 48,15

bezelex 44,61

werner_beinhart 67,24

kiego 71,71

RR_66 84,58

elpolacco 51,45

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Octavia

Octavia-wrażenia
Octavia-wrażenia Po hybrydzie auto z dieslem głośne. O dziwo, spodziewałem się słabej dynamiki, a...
Przygotowania do wiosny
Przygotowania do wiosny Dziś zając wielkanocny w postaci kuriera Siódemiki dostarczył mi zestaw głośnikó...
Początek
Początek Witam dziś w wolnej chwili, po chwili zastanowienia podjąłem decyzje o pisaniu w...
Spalanie - wyjazd na Słowację
Spalanie - wyjazd na Słowację Wyjazd na Słowację, tygodniowy pobyt narciarski z codziennym dojazdem na wyciąg,...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Octavia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Octavia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Octavia

Skoda Octavia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Octavia
 

Skoda Octavia najczęściej porównywane z:

Opel Astra
1.4 Turbo ECOTEC (140 KM)
Citroen C4
1.6 16v VTi (120 KM)
Citroen C4
1.6 HDi (92 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon Style Demonstracyjny SEAT Leon Style
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 069 km. Silnik: 1.4 122KM, benzynowy.
Cena: 86 929 zł 68 990 zł
Zyskujesz: 17 939 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Skoda Octavia I Hatchback 2.0

  • Średnia ocena
    na podstawie 39 opinii
  • 3,71
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Powiem tak, jakbym mial te same pieniadze, czyli ok. 64.000 zl, to NIE KUPIŁBYM TEGO SAMOCHODU. Ma on swoje plusy, zgadza sie, duzy bagażnik, bardzo dobre prowadzenie, dynamika, komfort podrózowania, ale niestety minusów jest jeszcze więcej. cholernie drogi serwis, czeste przeglądy, NIEKOMPETENTNI SERWISANCI, nie potrafiacy usuwac uterek ! Wszystko jest dobrze jak sie kupuje Skode, potem...:-( Samochód drogi w utrzymaniu, i to biorąc zarówno pod uwage normalne uzytkowanie (benzyna) jak i potem koszty tego niedouczonego serwisu :-( Zastanówcie się baaardzo długo zanim kupicie Skode. Auto ładne, z dużym bagaznikiem, ale mozna miec cos lepszego, szczegolnie jak sa jakies promocje. NIE WARTO RYZYKOWAC I PRZEKONAC SIE NA WLASNEJ SKORZE!

dodał: Tutek, designx@o2.pl
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Octavia to dobry samochód na miasto: dynamiczny silnik, dobre hamulce, zawieszenie dobrze tłumiące dziury, przyjemnie działające wspomaganie kierownicy i dźwignia skrzyni biegów. W trasie jest już znacznie gorzej: przy wyższych prędkościach brak elastyczności, zawieszenie nie jest zbyt pewne, hałas staje się nie do zniesienia. I w mieście, i w trasie przeszkadza brak miejsca na tylnej kanapie o raz kiepska jakość wykończenia wnętrza. Jednak wady te w pełni rekompensowane są przez cenę. Za 52 tyś (w cenę wliczone ubezpieczenie) po prostu nie dało się kupić innego nowego, tak przestronnego i dynamicznego samochodu o przyzwoitej niezawodności.

dodał: slewan
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

za cenę 62 tys. zł. ciężko znaleźć samochód z takim wyposażeniem (elegance), ładną sylwetką i mocnym silnikiem. Auto jest dobrze wykończone, prowadzi sie dobrze. Szkoda, że tyle pali. Ogólne dobre wrażenie psuje obsługa sprzedażowa (samochód wydany został z zakurzoną deską rozdzielczą!!!), choć w Gostyniu i tak lepsza niż w Lesznie. Dobra rada: nie kupujcie w skodexie (leszno)!!!

dodał: michal.biskupski@interia.pl
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Auto dobrze się trzyma drogi i prawidłowo reaguje na w sytuacjach krytycznych. Powoli daję się odczuć jakość naszych dróg ( stuki w układzie jezdnym , szmery i zgrzyty w przestrzeniach drzwiowych . Ten typ silnika 2.0 chyba trochę nie wypalił producentowi. Często włącza się lampka diagnostyczna CHEK i pojawiają się drobne mankamenty ( 6 razy w serwisie średnio po 120,- zł )

dodał: JN
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Obsługa posprzedażna Skody powinna "położyć" sprzedaż tej marki w Polsce! Mam nadzieje że potencjalni klienci przejżą na oczy! Kompletna indolencja gdzieniegdzie połączona z chamstwem! Wyciaganie pieniędzy i amatorszczyzna! A poznałem 7 ASO Skoda w róznych miastach. Np. Toyota Polska poodbierała by takim ASO autoryzacje!!!!!

dodał: krzysztof.malkowski@plusnet.pl
  • Zalety
  • + ekonomiczność
  • + silnik
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Octavia

Skoda Octavia Scout Skoda Octavia 1.9 TDI Ambiente - galeria redakcyjna Skoda Octavia III Liftback TDI - galeria redakcyjna Skoda Octavia I Kombi 4x4 Skoda Octavia III Liftback 2.0 TDI CR DPF 150KM - galeria redakcyjna Skoda Octavia III RS i 4x4 - galeria redakcyjna Skoda Octavia II GreenLine Hatchback Facelifting Skoda Octavia II Kombi - galeria społeczności Skoda Octavia III Kombi 1.8 TSI 180KM - galeria redakcyjna Skoda Octavia RS z zewnątrz - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Octavia

  • 1.
  • 4,75 Skoda Octavia I 1.6 MPI (102KM) 2003r.
    dodał: bronekp, 27.01.2009

    Kupiłem samochód Skoda Octavia Combi w lutym 2008 r. z rocznika 1998 r. Instalacja została założona w 2003 r. firmy Solaris. Silnik 1.6/102KM produkcji VW. Nie wiem ile spala na benzynie bo nigdy go nie testowałem. Na gazie spala poniżej 11 ltr/100 km, przy jeździe miejskiej.Na trasie około 10 przy spokojnej jeździe. W tym okresie roku eksploatacji miałem dwa problemy z instalacją- uszkodził się czujnik temperatury oraz ostatnio wystąpił zły skład mieszanki biegu jałowego- silnik gasł przy każdym wysprzęgleniu albo przełączeniu na luz. Na benzynie silnik na wolnych obrotach pracował normalnie. Po zmianie nastaw obroty biegu jałowego są niestabilne (prawdopodobnie te typy tak mają) ale już nie gaśnie. Przejechałem już ok.30 tys.km. Ogólnie jestem zadowolony z tego samochodu. Serwis gazowy początkowo nie chciał go sprawdzić, bo do instalacji nie mieli programu, ale jeden z mechaników stwierdził, że program LECHO powinien to obsłużyć. Inne warsztaty po odczytaniu SOLARIS od razu odmawiali serwisu. Zanim znalazłem ten serwis odwiedziłem 5 warsztatów zajmujących się instalacjami gazowymi.Wpisałem różnice w spalaniu bo program tego się domaga. Tak naprawdę nie wiem, bo jak juz napisałem wcześniej nigdy go nie trasowałem na benzynie.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2010r.
    dodał: Grzegorz, 19.11.2011

    Auto wyjechało z salonu z zamontowaną instalacją LPG Landirenzo więc jeżdżę na niej od początku. Pierwszy raz uruchomiłem instalację LPG po przejechaniu 1000 km, tak by silnik najpierw "ułożył się"bez niej( zalecenia serwisu). Po przejechaniu pierwszych 3000 km wymieniłem olej w silniku. Auto ma już przejechane 21000 km i jeżdżę nim przez 10 m-cy. Codziennie przejeżdżam ok 80 - 100 km. Auto pali mi ok 10l LPG/100 km. W okresie letnim gdy jeździłem z uruchomioną klimatyzacją paliło ok 11 l LPG/100 km. Auto pracuje perfekcyjnie. Jazda komfortowa. Nie rozwijam dużych prędkości. Max jechałem 145 km/h. Dużo jeżdżę w ulicznych korkach dojeżdżając do pracy w W-wie. Z auta jestem do tej chwili bardzo zadowolony. W trasie jedzie się bardzo komfortowo nie odczuwając większego zmęczenia podróżą. Polecam każdemu Octavię 1,6 MPI z dedykowaną instalacją, kto nie ma aspiracji do sportowej jazdy a ceni sobie wygodę i komfort jazdy przy relatywnie niskich kosztach paliwa LPG

  • 3.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Majkel, 16.06.2011

    Kupiłem nową Octavię Tour 1,6 z instalacją Landi Renzo instalowaną przez salon. Początki były trudne bo serwis POL-Mot Bielany Auto dopiero przy 3 wizycie wgrał właściwe oprogramowanie do tej instalacji bo musi współpracować już z Euro5. Przez 1,5 miesiaca zapalała się co 200-400 km kontrolka silnika. Odczyt wskazywał zbyt ubogą mieszankę. "Autoryzowana" stacja POl-Mot uporczywie wmawiała mi że zatankowałem zły gaz i że oczywiscie przetestowali samochód, wgrali najnowsze oprogramowanie - ale to nie pomagało. Dopiero 3 wizyta gdzie zaktualizowali software instalacji zlikwidowała problem. Jeżdzę od miesiaca i jest ok, ale niesmak do tego serwisu pozostał. Pozdrawiam innych uzytkowników Octavi.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2009r.
    dodał: octavian80, 15.07.2013

    stag 4 plus, wtryski hana, zbiornik bormech 55, reduktor ACR01, przewody faro. jestem bardzo zadowolony i uważam że ten silnik musi być gazowany bo wtedy ma sens ze sie nie kupuje TSI które są o wiele mocniejsze. i jeszcze jedno musi auto wiecej palic lpg niż pb tak ma być i nie wolno oszczędzać, mieszanka musi być odpowiednia ja jeżdząc bardzo delikatnie miałem lekko ponad 7 a lpg przy takiej jezdzie 8.5-9 i tak ma być, oczywiście latem klima non stop i miasto to 10 też spokojnie ale to jak się stoi a nie jedzie to normalna sprawa i nie ma się co stresować. polecam LPG do tego autka.

  • 5.
  • 3,75 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Niebieski82, 04.02.2014

    WITAM ZAKUPIŁEM SKODE OCTAVIE W SALONIE NOWA SILNIK 1.6 Z GAZEM LANDIREZENO PO PRZEJECHANIU 1000TYS ZACZOŁ SZWANKOWAC JUZ WYREGULOWALI NIBY I OK PRZY 27TYS. JEST ZA BOGATA MIESZANKA I POSZŁA LISTWA WTRYSKOWA AUTO PALI PONAD 10L GAZU IPOWIEDZIELI ZE TRZEBA WYMIENIC TO JAK NAJSZYBCIEJ I NA RAZIE DO WYMIANY JEZDZIC NA BENZYNIE BO NA GAZIE MOZE WYPALIC GNIAZDA ZAWOROWE I MOZE DOJSC DO PRZEGRZANIA I PEKNIECIA GŁOWICY OPINA SERWISU EMIDA RUDA SLASKA A STAŁO SIE TO PO GARANCJI KOSZT NAPRAWY 1200ZŁ WIEC NIE POLECAM TEGO GAZU PORAZKA

  • 6.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2005r.
    dodał: Mariusz, 17.09.2012

    Gaz co prawda założyłem dwa tygodnie temu,ale byłem już na stacji diagnostycznej w celu zrobienia przeglądu gwarancyjnego.Diagnosta z zadowoleniem pokiwał głową i powiedział,że nie pamięta kiedy ostatnio widział tak profesjonalnie i schludnie założoną instalację gazową.Słyszałem różne opinie o warsztacie na Bytkowskiej,ale mam 100 % pewności,że podjąłem słuszną decyzję odnośnie wyboru stacji montażowej.Na instalacji jeżdżę dopiero dwa tygodnie,ale póki co sprawuje się super.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Octavia

Skoda Octavia

824 komentarze

501 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~gregor~gregor

Do ~Miszczu:
Golf 3 nie był ocynkowany łebie jeden

~mezzoa~mezzoa

Problemy z gazem? www.lpghouse.pl - ci ogarniają WSZYSTKO.

Wisnia73Wisnia73

Witam.chce kupic Skode Oktawie w kombi z silnikiem 1.8 20v Turbo 150KM na poczatku jezdzic na benzynie a potem zalozyc do niej gaz i chcialem sie zapytac jak to sie sprawuje bo slyszalem rozne opinie a w szczegolnosci ze sie nie oplaca zakladac do silnikow 1,8 bo ..........Dziekuje.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
33 003
Przejechany dystans
20 970 138 km
Zatankowanego paliwa
1 079 455 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 451
Wydanych pieniędzy
1 235 578 zł
Średnie wydatki na auto
1 152 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 548
Wydanych pieniędzy
2 139 213 zł
Średnie wydatki na auto
1 994 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 073)

Testy zderzeniowe Skoda Octavia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Octavia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Octavia 1.6 'Ambition', LHD
2013

Skoda Octavia
Skoda Octavia

Skoda Octavia
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Na podstawie 31 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Robert, dodano: 10.08.2013 11:00

Spalanie mojej Octavii jest uzależnione od jazdy, codziennie robię 80 km do pracy i trzymam się prędkości do 100 km/h z tempomatem kiedy tylko mogę i spalanie wychodzi mi tutaj w granicach 8L/100km natomiast to może być uzależnione od ukształtowania terenu który jest w miarę płaski. Sprawa wygląda inaczej jak wyskakuje na autostradę, tutaj przy prędkości 90km-130km/h powoduje spalanie nie mniej i nie więcej niż 10L/100km. Nie przypominam sobie kiedy auto spaliło mi więcej niż 10L/100km nawet gdy jeździłem po Niemczech z prędkością 160-170km/h ale tam nie było zwalniania do 90km/h co jakiś czas i przyśpieszania tylko raz wbita prędkość trzymała się przez długie kilometry. Spalanie przy obecnej cenie gazu i diesla przebija każdego diesla, obliczałem ile muszę dołożyć benzyny do każdych 100km przejechanych i wychodzi 0,5L na każde 100km. Obecna cena waha się 2,09 -2,25 co przy spalaniu 10L/100km daje 22,50zł + 3 zł za benzynę. Problem zaczyna się gdy chcesz pojechać za granicę do kraju gdzie LPG nie występuje :/, czasem trzeba się stresować gdzie zatankować i dla ostrożności tankujesz częściej niż potrzeba co w efekcie przekłada się na czas podróży. Ja tak straciłem jakieś 2 godziny tylko dlatego że tankowałem co 250 km zamiast co 350 km na trasie 1500 km Polska-Włochy. Osobiście polecam to auto z tym silnikiem mimo iż uważam że brakuje mu ze 20 koni lub/i trochę momentu obrotowego :). Podsumowanie jestem zadowolony.

pełny raport Skoda Hatchback 1.6 MPI

autor: ciernik, dodano: 19.07.2012 14:18

To ponoć najwieksza zaleta tego auta. Prosta konstrukcja, standardowe rozwiązania, bdb. dostępność części i ich tanich zamienników, niższe opłaty za AC w porównaniu do VW, no i to spalanie... Jeszcze dobrze go nie przetestowałem, ale zgodnie z opiniami innych użytkowników, powinien palić o ok. 0,8 L mniej niż passat (lżejszy,troche mniejszy),a ten też palił niewiele (5,3 trasa, 6,6 miasto, średnio 5,8). Jeśli komputer nie przekłamuje wyników, to póki co wygląda to następująco: 4,4 - krótka trasa (ok.40 km-oszczędnie,zgodnie z przepisami), 5,4- cykl mieszany (50% miasto/50% krótkie trasy po 40 km) W długiej trasie nie sprawdzałem ale wiem, że udaje się niektórym złamać 4 L. Wszystko zależy od kierowcy i jego umiejętności oszczędnej jazdy.

pełny raport Skoda Kombi 1.9 TDI

autor: Buczakis, dodano: 16.02.2009 23:33

Jak na taką wielkość auta i przede wszystkim osiągi jest rewelacyjnie. Minimalne spalanie na trasie to według komputera, co potwierdziło tankowanie wyniosło 4.9 litra ON na setkę. Średnia prędkość ok 74 km/h bez dróg szybkiego ruchu i autostrad, konieczna jest płynna jazda i hamowanie silnikiem. Jeśli chodzi o normalną jazdę to ok. 5.5-6 lirów bez żadnego problemu. Jazda ze stałą prędkością ok. 160 km/h (ale czasem i 200 km/h) powoduje wzrost zużycia do 7-7.3 litra na setkę. Zaznaczę że znajomy jadąc Fordem Focusem I 1.6 benzyna, 100KM za mną spalił 8.8 litra. W mieście to zależy od fantazji, tj. można spalić 6.6 litra przy delikatnej jeździe ale można i 8.5 litra przy dynamicznej-średnio jakieś 7.4 litra. Nie należy go wkręcać na obroty tylko jak najszybciej wrzucić szóstkę i korzystać z elastyczności. Generalnie auto pali ok. 1 litra więcej niż wersja 1.9 TDI 90 KM w Octavii I. A i jeszcze jedno- konieczne są dolewki oleju silnikowego, ok. 1 litr na 10.000km.

pełny raport Skoda Hatchback 2.0 TDI CR DPF

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Skoda Octavia I

Pierwszy model Skody, który powstał w laboratorium Volkswagena. Skoda wprowadzając auto na rynek mocno umocniła swoją pozycję na rynku motoryzacyjnym.

Zobacz dane techniczne Skoda Octavia I Hatchback 2.0 115KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Octavia, oglądali także