Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Pierwsza generacja modelu debiutowała na rynku w 1996 roku. Zbudowano go na platformie podłogowej Volkswagena Golfa IV. Od początku model cieszył się dużą popularnością (również w Polsce, gdzie był jednym z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie). Dostępny również w wersjach kombi, kombi 4WD oraz sportowej RS. W roku 2000 model przeszedł drobny face-lifting. Co prawda w cztery lata później do sprzedaży weszła Octavia II, jednak do dziś Octavia I jest sprzedawana w niektórych państwach jako Octavia Tour.

Skoda Octavia I - koło
Skoda Octavia I - emblemat boczny
Skoda Octavia I - widok z przodu
Skoda Octavia I - widok z tyłu
Skoda Octavia I - kokpit
Skoda Octavia I - panel sterowania wentylacją i nawiewem
Skoda Octavia I - nawigacja gps

Generacje Skoda Octavia

  • Octavia I   1996 - 2010
    Skoda Octavia I

Komentarze redakcji

Powagosław: Niby niewiele się zmieniło, a jednak czasem właśnie to niewiele robi różnicę. Duch nadal ten sam, ale jakby bardziej dopracowany - auto zyskało na dojrzałości i elegancji. Pytanie tylko, jak na popularności tego modelu (a to popularność przez duże „P”) odbije się próba wprowadzenia Octavii do klasy średniej.
Luzacjusz: W motoryzacji zdarzają się ewolucje i rewolucje, a bestseller Skody przeszedł właśnie przeszedł to wszystko w skali mikro. Szkoda tego sarkazmu, sorry, ale jakkolwiek przyjemnie się patrzy na nową Octavię, za każdym razem widzę prężącego się Rapida.

Wersje nadwozia Skoda Octavia I

Silniki Skoda Octavia I Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Skoda Octavia

Skoda Octavia RS 2.0 TSI - dyskrecja gwarantowana
 
Nasz test Skoda Octavia RS 2.0 TSI 220 KM

Skoda produkuje samochody przede wszystkim rodzinne - o dobrym stosunku ceny do jakości. Złośliwi mogą jednak zarzucić im nudę. To chyba właśnie dla nich tworzone są modele z serii RS - jak testowana przez nas dzisiaj Octavia. Czy zamknie usta malkontentom?

Skoda Octavia Laurin & Klement - powiew luksusu
 
Nasz test Skoda Octavia Laurin & Klement 1.8 TSI

Szukasz praktycznego i świetnie wyposażonego samochodu, ale za żadne skarby nie chcesz się rzucać w oczy, irytować sąsiadów i wywoływać zazdrości wśród kolegów z pracy? Octavia we flagowej wersji Laurin & Klement może przypaść Ci do gustu.

Skoda Octavia GreenLine - alternatywa dla hybryd?
 
Nasz test Skoda Octavia 1.6 TDI GreenLine

3,2 l/100km. Tyle, według deklaracji producenta, powinna spalać Octavia 1.6 TDI w superoszczędnej wersji GreenLine. Sprawdzamy, czy w normalnym ruchu można zbliżyć się do wyniku uzyskanego w cyklu homologacyjnym.

Skoda Octavia Scout - alternatywa dla SUV-a
 
Nasz test Skoda Octavia Scout 1.8 TSI

Pakiet terenowych dodatków uczynił z Octavii ciekawą alternatywę dla crossoverów i SUV-ów. Czeskie kombi najlepiej czuje się na utwardzonych drogach, ale gdy zajdzie potrzeba, pokona nawet najbardziej wyboiste, gruntowe dukty.

Skoda Octavia III Combi 1.8 TSI DSG 4x4 Elegance - niszczy stereotypy
 
Nasz test Skoda Octavia III Combi 1.8 TSI 180KM DSG 4x4 Elegance

Do Skody Octavii przywarło kilka stereotypów. Uznawana jest za samochód idealny dla przedstawiciela handlowego, emeryta i człowieka, który chce kupić tańszego... Golfa z większym bagażnikiem. Każdy spotykany na naszych drogach pojazd ma jakieś przywary. A jak się ich pozbyć? To trudne i proste zarazem....

Przeczytaj pozostałe 51 artykułów o Skoda Octavia

Skoda Octavia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda OctaviaautoWcentrum - społeczność Skoda Octavia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Octavia

Skoda Octavia SE Connect 1.6 TDi 73,96

Skoda Octavia 70,68

Skoda Octavia 59,54

Skoda Octavia    OCTAVIANKA 90,03

Skoda Octavia BlackPearl 63,47

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Octavia

konradinio 44,39

guzolot 31,43

elpolacco 44,22

Homon_ 31,52

bolus_7 48,74

Kacper78 31,60

Waga55 59,83

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Octavia

Ostatni serwis i szukamy klienta...
Ostatni serwis i szukamy klienta... Witam W dn. 3 grudnia wybrałem się na umówiony serwis do Salonu w Pile. Mia...
Zmiana opon i ... kradzież....!
Zmiana opon i ...  kradzież....! Witajcie :) Na koniec października na obecne alusy założyłem nowe opony Goody...
Auto przejechało juz ponad 50 000 km (bez zdjec)
Auto przejechało juz ponad  50 000 km (bez zdjec) Witam 31/08/2014 roku auto przejechało 50 tys km na tym dystansie dolałem tylko...
Niemiła niespodzianka na przeglądzie
Niemiła niespodzianka na przeglądzie W ubiegły piątek Octavia została odstawiona do serwisu na rutynowy przegląd. Po ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Octavia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Octavia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Octavia

Skoda Octavia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Octavia
 

Skoda Octavia najczęściej porównywane z:

Toyota Corolla
1.6 Valvematic (132 KM)
Hyundai i30
1.4 (100 KM)
Audi A3
1.8 TFSI (180 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Skoda Octavia II Tour Skoda Octavia II Tour
Rocznik: 2012. Przebieg: 97 020 km. Silnik: 1.6 75KM .
Cena: 34 900 zł 34 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Skoda Octavia Tour Skoda Octavia Tour
Rocznik: 2012. Przebieg: 101 316 km. Silnik: 1.6 75KM .
Cena: 34 900 zł 34 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Skoda Octavia I Hatchback 2.0

  • Średnia ocena
    na podstawie 41 opinii
  • 3,79
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Powiem tak, jakbym mial te same pieniadze, czyli ok. 64.000 zl, to NIE KUPIŁBYM TEGO SAMOCHODU. Ma on swoje plusy, zgadza sie, duzy bagażnik, bardzo dobre prowadzenie, dynamika, komfort podrózowania, ale niestety minusów jest jeszcze więcej. cholernie drogi serwis, czeste przeglądy, NIEKOMPETENTNI SERWISANCI, nie potrafiacy usuwac uterek ! Wszystko jest dobrze jak sie kupuje Skode, potem...:-( Samochód drogi w utrzymaniu, i to biorąc zarówno pod uwage normalne uzytkowanie (benzyna) jak i potem koszty tego niedouczonego serwisu :-( Zastanówcie się baaardzo długo zanim kupicie Skode. Auto ładne, z dużym bagaznikiem, ale mozna miec cos lepszego, szczegolnie jak sa jakies promocje. NIE WARTO RYZYKOWAC I PRZEKONAC SIE NA WLASNEJ SKORZE!

dodał: Tutek, designx@o2.pl
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Octavia to dobry samochód na miasto: dynamiczny silnik, dobre hamulce, zawieszenie dobrze tłumiące dziury, przyjemnie działające wspomaganie kierownicy i dźwignia skrzyni biegów. W trasie jest już znacznie gorzej: przy wyższych prędkościach brak elastyczności, zawieszenie nie jest zbyt pewne, hałas staje się nie do zniesienia. I w mieście, i w trasie przeszkadza brak miejsca na tylnej kanapie o raz kiepska jakość wykończenia wnętrza. Jednak wady te w pełni rekompensowane są przez cenę. Za 52 tyś (w cenę wliczone ubezpieczenie) po prostu nie dało się kupić innego nowego, tak przestronnego i dynamicznego samochodu o przyzwoitej niezawodności.

dodał: slewan
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

za cenę 62 tys. zł. ciężko znaleźć samochód z takim wyposażeniem (elegance), ładną sylwetką i mocnym silnikiem. Auto jest dobrze wykończone, prowadzi sie dobrze. Szkoda, że tyle pali. Ogólne dobre wrażenie psuje obsługa sprzedażowa (samochód wydany został z zakurzoną deską rozdzielczą!!!), choć w Gostyniu i tak lepsza niż w Lesznie. Dobra rada: nie kupujcie w skodexie (leszno)!!!

dodał: michal.biskupski@interia.pl
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Auto dobrze się trzyma drogi i prawidłowo reaguje na w sytuacjach krytycznych. Powoli daję się odczuć jakość naszych dróg ( stuki w układzie jezdnym , szmery i zgrzyty w przestrzeniach drzwiowych . Ten typ silnika 2.0 chyba trochę nie wypalił producentowi. Często włącza się lampka diagnostyczna CHEK i pojawiają się drobne mankamenty ( 6 razy w serwisie średnio po 120,- zł )

dodał: JN
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Obsługa posprzedażna Skody powinna "położyć" sprzedaż tej marki w Polsce! Mam nadzieje że potencjalni klienci przejżą na oczy! Kompletna indolencja gdzieniegdzie połączona z chamstwem! Wyciaganie pieniędzy i amatorszczyzna! A poznałem 7 ASO Skoda w róznych miastach. Np. Toyota Polska poodbierała by takim ASO autoryzacje!!!!!

dodał: krzysztof.malkowski@plusnet.pl
  • Zalety
  • + ekonomiczność
  • + silnik
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Octavia

Skoda Octavia II LPG Kombi Facelifting Skoda Octavia Tour 1.9 TDI  02.10.2006 - galeria redakcyjna Skoda Octavia RS - lotnisko - galeria redakcyjna Skoda Octavia III RS i 4x4 - galeria redakcyjna Skoda Octavia RS z zewnątrz - galeria redakcyjna Skoda Octavia RS Skoda Octavia III Liftback 1.4 TSI 140KM - galeria redakcyjna Skoda Octavia II RS Hatchback Facelifting Skoda Octavia II RS Kombi Skoda Octavia III Kombi 4x4 TSI (2013)
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Octavia

  • 1.
  • 4,75 Skoda Octavia I 1.6 MPI (102KM) 2003r.
    dodał: bronekp, 27.01.2009

    Kupiłem samochód Skoda Octavia Combi w lutym 2008 r. z rocznika 1998 r. Instalacja została założona w 2003 r. firmy Solaris. Silnik 1.6/102KM produkcji VW. Nie wiem ile spala na benzynie bo nigdy go nie testowałem. Na gazie spala poniżej 11 ltr/100 km, przy jeździe miejskiej.Na trasie około 10 przy spokojnej jeździe. W tym okresie roku eksploatacji miałem dwa problemy z instalacją- uszkodził się czujnik temperatury oraz ostatnio wystąpił zły skład mieszanki biegu jałowego- silnik gasł przy każdym wysprzęgleniu albo przełączeniu na luz. Na benzynie silnik na wolnych obrotach pracował normalnie. Po zmianie nastaw obroty biegu jałowego są niestabilne (prawdopodobnie te typy tak mają) ale już nie gaśnie. Przejechałem już ok.30 tys.km. Ogólnie jestem zadowolony z tego samochodu. Serwis gazowy początkowo nie chciał go sprawdzić, bo do instalacji nie mieli programu, ale jeden z mechaników stwierdził, że program LECHO powinien to obsłużyć. Inne warsztaty po odczytaniu SOLARIS od razu odmawiali serwisu. Zanim znalazłem ten serwis odwiedziłem 5 warsztatów zajmujących się instalacjami gazowymi.Wpisałem różnice w spalaniu bo program tego się domaga. Tak naprawdę nie wiem, bo jak juz napisałem wcześniej nigdy go nie trasowałem na benzynie.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2010r.
    dodał: Grzegorz, 19.11.2011

    Auto wyjechało z salonu z zamontowaną instalacją LPG Landirenzo więc jeżdżę na niej od początku. Pierwszy raz uruchomiłem instalację LPG po przejechaniu 1000 km, tak by silnik najpierw "ułożył się"bez niej( zalecenia serwisu). Po przejechaniu pierwszych 3000 km wymieniłem olej w silniku. Auto ma już przejechane 21000 km i jeżdżę nim przez 10 m-cy. Codziennie przejeżdżam ok 80 - 100 km. Auto pali mi ok 10l LPG/100 km. W okresie letnim gdy jeździłem z uruchomioną klimatyzacją paliło ok 11 l LPG/100 km. Auto pracuje perfekcyjnie. Jazda komfortowa. Nie rozwijam dużych prędkości. Max jechałem 145 km/h. Dużo jeżdżę w ulicznych korkach dojeżdżając do pracy w W-wie. Z auta jestem do tej chwili bardzo zadowolony. W trasie jedzie się bardzo komfortowo nie odczuwając większego zmęczenia podróżą. Polecam każdemu Octavię 1,6 MPI z dedykowaną instalacją, kto nie ma aspiracji do sportowej jazdy a ceni sobie wygodę i komfort jazdy przy relatywnie niskich kosztach paliwa LPG

  • 3.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Majkel, 16.06.2011

    Kupiłem nową Octavię Tour 1,6 z instalacją Landi Renzo instalowaną przez salon. Początki były trudne bo serwis POL-Mot Bielany Auto dopiero przy 3 wizycie wgrał właściwe oprogramowanie do tej instalacji bo musi współpracować już z Euro5. Przez 1,5 miesiaca zapalała się co 200-400 km kontrolka silnika. Odczyt wskazywał zbyt ubogą mieszankę. "Autoryzowana" stacja POl-Mot uporczywie wmawiała mi że zatankowałem zły gaz i że oczywiscie przetestowali samochód, wgrali najnowsze oprogramowanie - ale to nie pomagało. Dopiero 3 wizyta gdzie zaktualizowali software instalacji zlikwidowała problem. Jeżdzę od miesiaca i jest ok, ale niesmak do tego serwisu pozostał. Pozdrawiam innych uzytkowników Octavi.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2009r.
    dodał: octavian80, 15.07.2013

    stag 4 plus, wtryski hana, zbiornik bormech 55, reduktor ACR01, przewody faro. jestem bardzo zadowolony i uważam że ten silnik musi być gazowany bo wtedy ma sens ze sie nie kupuje TSI które są o wiele mocniejsze. i jeszcze jedno musi auto wiecej palic lpg niż pb tak ma być i nie wolno oszczędzać, mieszanka musi być odpowiednia ja jeżdząc bardzo delikatnie miałem lekko ponad 7 a lpg przy takiej jezdzie 8.5-9 i tak ma być, oczywiście latem klima non stop i miasto to 10 też spokojnie ale to jak się stoi a nie jedzie to normalna sprawa i nie ma się co stresować. polecam LPG do tego autka.

  • 5.
  • 3,75 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Niebieski82, 04.02.2014

    WITAM ZAKUPIŁEM SKODE OCTAVIE W SALONIE NOWA SILNIK 1.6 Z GAZEM LANDIREZENO PO PRZEJECHANIU 1000TYS ZACZOŁ SZWANKOWAC JUZ WYREGULOWALI NIBY I OK PRZY 27TYS. JEST ZA BOGATA MIESZANKA I POSZŁA LISTWA WTRYSKOWA AUTO PALI PONAD 10L GAZU IPOWIEDZIELI ZE TRZEBA WYMIENIC TO JAK NAJSZYBCIEJ I NA RAZIE DO WYMIANY JEZDZIC NA BENZYNIE BO NA GAZIE MOZE WYPALIC GNIAZDA ZAWOROWE I MOZE DOJSC DO PRZEGRZANIA I PEKNIECIA GŁOWICY OPINA SERWISU EMIDA RUDA SLASKA A STAŁO SIE TO PO GARANCJI KOSZT NAPRAWY 1200ZŁ WIEC NIE POLECAM TEGO GAZU PORAZKA

  • 6.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2005r.
    dodał: Mariusz, 17.09.2012

    Gaz co prawda założyłem dwa tygodnie temu,ale byłem już na stacji diagnostycznej w celu zrobienia przeglądu gwarancyjnego.Diagnosta z zadowoleniem pokiwał głową i powiedział,że nie pamięta kiedy ostatnio widział tak profesjonalnie i schludnie założoną instalację gazową.Słyszałem różne opinie o warsztacie na Bytkowskiej,ale mam 100 % pewności,że podjąłem słuszną decyzję odnośnie wyboru stacji montażowej.Na instalacji jeżdżę dopiero dwa tygodnie,ale póki co sprawuje się super.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Octavia

Skoda Octavia

824 komentarze

501 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~gregor~gregor

Do ~Miszczu:
Golf 3 nie był ocynkowany łebie jeden

~mezzoa~mezzoa

Problemy z gazem? www.lpghouse.pl - ci ogarniają WSZYSTKO.

Wisnia73Wisnia73

Witam.chce kupic Skode Oktawie w kombi z silnikiem 1.8 20v Turbo 150KM na poczatku jezdzic na benzynie a potem zalozyc do niej gaz i chcialem sie zapytac jak to sie sprawuje bo slyszalem rozne opinie a w szczegolnosci ze sie nie oplaca zakladac do silnikow 1,8 bo ..........Dziekuje.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
35 369
Przejechany dystans
22 372 404 km
Zatankowanego paliwa
1 157 507 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 668
Wydanych pieniędzy
1 313 215 zł
Średnie wydatki na auto
1 158 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
8 062
Wydanych pieniędzy
2 317 419 zł
Średnie wydatki na auto
2 044 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 134)

Testy zderzeniowe Skoda Octavia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Octavia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Octavia 1.6 'Ambition', LHD
2013

Skoda Octavia
Skoda Octavia

Skoda Octavia
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Na podstawie 33 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Laus, dodano: 10.10.2014 05:54

Używałem Octavię 1.9 TDI 90PS do codziennych dojazdów do pracy w okresie 2 lat, 88 km w jedną stronę. Dziennie wychodziło 176km. Prędkość przelotowa to 90km/godz, bez hamowania w miejscach, gdzie było ograniczenie prędkości [dzięki ci CB radio]. Prędkość średnia to ok 75km/godz, z rekordem 82 km/godz. Postarajcie się jechać ze stałą prędkością 90 km/godz i osiągnąć średnią 82 km/godz [dzięki ci GPS]. Spalanie rewelacyjne, bez przeszkód mogłem osiągnąć wynik rzędu 4,0 / 100km [dane z komputera pokładowego, zawyżał wynik o 10% -> sprawdzone tankując na tej samej stacji do odbicia i porównując potem wynik komputer vs obliczenia]. Rekordowe podejście to 3,6/100; auto bez problemu pali poniżej 4,0. Włączona klimatyzacja powoduje zwiększenie spalania gnojówki o 0,4. W okresie zimowym spalanie zwiększone o 0,3l/100. Auto pod względem napędu genialne, jedynie za komfort siedzenia inżynierowi Skody należy się 25 lat ciężkich robót.

pełny raport Skoda Hatchback 1.9 TDI

autor: Tomek, dodano: 05.06.2014 05:41

RAPORT DOTYCZY AUTA Z 2009 ROKU ZE SKRZYNIĄ DSG! Obecny przebieg 152 000 km. Mamy go od nowości, więc jest porównanie. W mieście (W-wa) w dużych korkach - 8,5 litra wg komputera. W zimę, w mieście na krótkich dystansach (nierozgrzany silnik) - nawet do 10 litrów wg komputera. W mieście trzeba liczyć 8-8,5 litra, co by się nie zdziwić. Jak nie ma korków i jedzie się baaaardzo eco, to można zejść nawet do około 6 litrów. W trasie rewelacja! Przy 90 km/h (tempomat) - 4,8 l (realne spalanie, nie z komputera choć wskazania są podobne) Przy 110 km/h (tempomat) - 5,5-5,6 l (realne spalanie) Przy 140 km/h (tempomat) - 6,5 l (realne spalanie) Przy 150 km/h (tempomat, 4 osoby, full bagaż - wakacje na południu Europy) - 6,8 - 7 l w zależności od ukształtowania terenu. Tempomat podnosi spalanie o około 0,3-0,5 l/100 km. Klimatyzacja włączona cały czas (lato, zima w trybie auto na 19-20 stopni)

pełny raport Skoda Kombi 2.0 TDI PD

autor: Teltek, dodano: 05.12.2012 12:48

Silnik powered by GOODHOPE Pleszew. Troszkę popija olej ale w normie. Na hamowni wykazał bonus 20 KM. Po wirusie produkuje 218 KM i 324 Nm. Zaskakuje elastycznością i przyspieszeniem do 100 km/h w około 7 sek, a prędkość maksymalna mierzona GPS to 240 km/h (wskazówka dawno oparta o ogranicznik). Spalanie przy normalnej jeździe nie wykazało wzrostu. Podłączenie komputera pozwala włączyć kilka przydatnych funkcji, za które trzeba słono płacić u dealera, np. doświetlanie zakrętów, follow home/leaving home.Jednak najciekawszą opcją jest programowe uruchomienie systemu XDS, czyli elektronicznej szpery. Poprawia ona znacznie komfort pokonywania ciasnych zakrętów zmieniając charakterystykę auta z podsterownej na nadsterowną, co czyni auto wiele łatwiejsze w kontroli. Na testowanych zakrętach prędkość przejazdu zwiększyła się o dobre 20-22 km/h. Przy przebiegu 30 tys. km wymiana sprężarki i chłodnicy klimy. Dodatkowo jakiejś uszczelki pod czujnikiem rozrządu. Pozdrawiam tunera GOODHOPE Tuning z Pleszewa

pełny raport Skoda Hatchback 1.8 TSI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Skoda Octavia I

Pierwszy model Skody, który powstał w laboratorium Volkswagena. Skoda wprowadzając auto na rynek mocno umocniła swoją pozycję na rynku motoryzacyjnym.

Zobacz dane techniczne Skoda Octavia I Hatchback 2.0 115KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Octavia, oglądali także