Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Pierwsza generacja modelu debiutowała na rynku w 1996 roku. Zbudowano go na platformie podłogowej Volkswagena Golfa IV. Od początku model cieszył się dużą popularnością (również w Polsce, gdzie był jednym z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie). Dostępny również w wersjach kombi, kombi 4WD oraz sportowej RS. W roku 2000 model przeszedł drobny face-lifting. Co prawda w cztery lata później do sprzedaży weszła Octavia II, jednak do dziś Octavia I jest sprzedawana w niektórych państwach jako Octavia Tour.

Skoda Octavia I - koło
Skoda Octavia I - emblemat boczny
Skoda Octavia I - widok z przodu
Skoda Octavia I - widok z tyłu
Skoda Octavia I - kokpit
Skoda Octavia I - panel sterowania wentylacją i nawiewem
Skoda Octavia I - nawigacja gps

Generacje Skoda Octavia

  • Octavia I   1996 - 2010
    Skoda Octavia I

Komentarze redakcji

Powagosław: Niby niewiele się zmieniło, a jednak czasem właśnie to niewiele robi różnicę. Duch nadal ten sam, ale jakby bardziej dopracowany - auto zyskało na dojrzałości i elegancji. Pytanie tylko, jak na popularności tego modelu (a to popularność przez duże „P”) odbije się próba wprowadzenia Octavii do klasy średniej.
Luzacjusz: W motoryzacji zdarzają się ewolucje i rewolucje, a bestseller Skody przeszedł właśnie przeszedł to wszystko w skali mikro. Szkoda tego sarkazmu, sorry, ale jakkolwiek przyjemnie się patrzy na nową Octavię, za każdym razem widzę prężącego się Rapida.

Wersje nadwozia Skoda Octavia I

Silniki Skoda Octavia I Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Skoda Octavia

Skoda Octavia Scout - alternatywa dla SUV-a
 
Nasz test Skoda Octavia Scout 1.8 TSI

Pakiet terenowych dodatków uczynił z Octavii ciekawą alternatywę dla crossoverów i SUV-ów. Czeskie kombi najlepiej czuje się na utwardzonych drogach, ale gdy zajdzie potrzeba, pokona nawet najbardziej wyboiste, gruntowe dukty.

Skoda Octavia III Combi 1.8 TSI DSG 4x4 Elegance - niszczy stereotypy
 
Nasz test Skoda Octavia III Combi 1.8 TSI 180KM DSG 4x4 Elegance

Do Skody Octavii przywarło kilka stereotypów. Uznawana jest za samochód idealny dla przedstawiciela handlowego, emeryta i człowieka, który chce kupić tańszego... Golfa z większym bagażnikiem. Każdy spotykany na naszych drogach pojazd ma jakieś przywary. A jak się ich pozbyć? To trudne i proste zarazem....

Skoda Octavia 2.0 TDI - sprawdzony przepis na sukces
 
Nasz test Skoda Octavia Elegance 2.0 TDI (150 KM) DSG

Do dnia dzisiejszego Skoda sprzedała prawie 4 miliony egzemplarzy Octavii. To dzięki temu modelowi producent z Mlada Boleslav stał się bardzo ważnym graczem na rynku motoryzacyjnym. Czy trzecia generacja nie zawodzi pokładanych w niej nadziei? Postanowiłem to sprawdzić.

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

Skoda Octavia RS i 4x4 - więcej mocy, więcej trakcji

Uprzedzając pytania - sam bym chciał, aby ten artykuł był o jednym modelu Skody. Niestety nie jest. Prezentacja, którą Skoda zorganizowała w Neapolu, dotyczyła dwóch jakże różnych samochodów - emocjonującej i najszybszej w ofercie i w ogóle w historii Octavii odmiany RS oraz rozsądnej, praktycznej i...

Przeczytaj pozostałe 48 artykułów o Skoda Octavia

Skoda Octavia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda OctaviaautoWcentrum - społeczność Skoda Octavia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Octavia

Skoda Octavia 59,87

Skoda Octavia Kombi Elegance 76,29

Skoda Octavia 78,19

Skoda Octavia CLASSIC 62,32

Skoda Octavia 63,67

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Octavia

rafaldo 79,18

elpolacco 53,68

krzychu_2012 42,96

RR_66 85,33

bko48 58,32

sharkyGT 36,73

guniozaw 35,70

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Octavia

Kolejne. Kilometry
Kolejne. Kilometry Sprawdziłem ciśnienie w oponach i moje podejrzenia stały się faktem-w każdym kol...
Niemiła niespodzianka na przeglądzie
Niemiła niespodzianka na przeglądzie W ubiegły piątek Octavia została odstawiona do serwisu na rutynowy przegląd. Po ...
Spalanie
Spalanie Dzisiaj zawoziłem moją żonę na uczelnię, niedziela, w miarę pusta droga... Spala...
Przygotowania do wiosny
Przygotowania do wiosny Dziś zając wielkanocny w postaci kuriera Siódemiki dostarczył mi zestaw głośnikó...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Octavia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Octavia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Octavia

Skoda Octavia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Octavia
 

Skoda Octavia najczęściej porównywane z:

Citroen C4
1.6 e-HDi (114 KM)
Kia Rio
1.1 WGT (75 KM)
Volvo V40
2.0 D4 DRIVE-E (190 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 132KM, benzynowy.
Cena: 66 100 zł 58 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Skoda Octavia I Hatchback 2.0

  • Średnia ocena
    na podstawie 39 opinii
  • 3,71
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Powiem tak, jakbym mial te same pieniadze, czyli ok. 64.000 zl, to NIE KUPIŁBYM TEGO SAMOCHODU. Ma on swoje plusy, zgadza sie, duzy bagażnik, bardzo dobre prowadzenie, dynamika, komfort podrózowania, ale niestety minusów jest jeszcze więcej. cholernie drogi serwis, czeste przeglądy, NIEKOMPETENTNI SERWISANCI, nie potrafiacy usuwac uterek ! Wszystko jest dobrze jak sie kupuje Skode, potem...:-( Samochód drogi w utrzymaniu, i to biorąc zarówno pod uwage normalne uzytkowanie (benzyna) jak i potem koszty tego niedouczonego serwisu :-( Zastanówcie się baaardzo długo zanim kupicie Skode. Auto ładne, z dużym bagaznikiem, ale mozna miec cos lepszego, szczegolnie jak sa jakies promocje. NIE WARTO RYZYKOWAC I PRZEKONAC SIE NA WLASNEJ SKORZE!

dodał: Tutek, designx@o2.pl
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Octavia to dobry samochód na miasto: dynamiczny silnik, dobre hamulce, zawieszenie dobrze tłumiące dziury, przyjemnie działające wspomaganie kierownicy i dźwignia skrzyni biegów. W trasie jest już znacznie gorzej: przy wyższych prędkościach brak elastyczności, zawieszenie nie jest zbyt pewne, hałas staje się nie do zniesienia. I w mieście, i w trasie przeszkadza brak miejsca na tylnej kanapie o raz kiepska jakość wykończenia wnętrza. Jednak wady te w pełni rekompensowane są przez cenę. Za 52 tyś (w cenę wliczone ubezpieczenie) po prostu nie dało się kupić innego nowego, tak przestronnego i dynamicznego samochodu o przyzwoitej niezawodności.

dodał: slewan
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

za cenę 62 tys. zł. ciężko znaleźć samochód z takim wyposażeniem (elegance), ładną sylwetką i mocnym silnikiem. Auto jest dobrze wykończone, prowadzi sie dobrze. Szkoda, że tyle pali. Ogólne dobre wrażenie psuje obsługa sprzedażowa (samochód wydany został z zakurzoną deską rozdzielczą!!!), choć w Gostyniu i tak lepsza niż w Lesznie. Dobra rada: nie kupujcie w skodexie (leszno)!!!

dodał: michal.biskupski@interia.pl
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Auto dobrze się trzyma drogi i prawidłowo reaguje na w sytuacjach krytycznych. Powoli daję się odczuć jakość naszych dróg ( stuki w układzie jezdnym , szmery i zgrzyty w przestrzeniach drzwiowych . Ten typ silnika 2.0 chyba trochę nie wypalił producentowi. Często włącza się lampka diagnostyczna CHEK i pojawiają się drobne mankamenty ( 6 razy w serwisie średnio po 120,- zł )

dodał: JN
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Obsługa posprzedażna Skody powinna "położyć" sprzedaż tej marki w Polsce! Mam nadzieje że potencjalni klienci przejżą na oczy! Kompletna indolencja gdzieniegdzie połączona z chamstwem! Wyciaganie pieniędzy i amatorszczyzna! A poznałem 7 ASO Skoda w róznych miastach. Np. Toyota Polska poodbierała by takim ASO autoryzacje!!!!!

dodał: krzysztof.malkowski@plusnet.pl
  • Zalety
  • + ekonomiczność
  • + silnik
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Octavia

Skoda Octavia Tour 1.9 TDI  02.10.2006 - galeria redakcyjna Skoda Octavia II GreenLine Kombi Facelifting Skoda Octavia II Kombi Facelifting Skoda Octavia RS - lotnisko - galeria redakcyjna Skoda Octavia Scout Skoda Octavia II RS Kombi Facelifting Skoda Octavia III RS Kombi 2.0 TDI (2013) Skoda Octavia III Scout (2014) Skoda Octavia 1.9 TDI Ambiente - galeria redakcyjna Skoda Ovtavia I Kombi RS
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Octavia

  • 1.
  • 4,75 Skoda Octavia I 1.6 MPI (102KM) 2003r.
    dodał: bronekp, 27.01.2009

    Kupiłem samochód Skoda Octavia Combi w lutym 2008 r. z rocznika 1998 r. Instalacja została założona w 2003 r. firmy Solaris. Silnik 1.6/102KM produkcji VW. Nie wiem ile spala na benzynie bo nigdy go nie testowałem. Na gazie spala poniżej 11 ltr/100 km, przy jeździe miejskiej.Na trasie około 10 przy spokojnej jeździe. W tym okresie roku eksploatacji miałem dwa problemy z instalacją- uszkodził się czujnik temperatury oraz ostatnio wystąpił zły skład mieszanki biegu jałowego- silnik gasł przy każdym wysprzęgleniu albo przełączeniu na luz. Na benzynie silnik na wolnych obrotach pracował normalnie. Po zmianie nastaw obroty biegu jałowego są niestabilne (prawdopodobnie te typy tak mają) ale już nie gaśnie. Przejechałem już ok.30 tys.km. Ogólnie jestem zadowolony z tego samochodu. Serwis gazowy początkowo nie chciał go sprawdzić, bo do instalacji nie mieli programu, ale jeden z mechaników stwierdził, że program LECHO powinien to obsłużyć. Inne warsztaty po odczytaniu SOLARIS od razu odmawiali serwisu. Zanim znalazłem ten serwis odwiedziłem 5 warsztatów zajmujących się instalacjami gazowymi.Wpisałem różnice w spalaniu bo program tego się domaga. Tak naprawdę nie wiem, bo jak juz napisałem wcześniej nigdy go nie trasowałem na benzynie.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2010r.
    dodał: Grzegorz, 19.11.2011

    Auto wyjechało z salonu z zamontowaną instalacją LPG Landirenzo więc jeżdżę na niej od początku. Pierwszy raz uruchomiłem instalację LPG po przejechaniu 1000 km, tak by silnik najpierw "ułożył się"bez niej( zalecenia serwisu). Po przejechaniu pierwszych 3000 km wymieniłem olej w silniku. Auto ma już przejechane 21000 km i jeżdżę nim przez 10 m-cy. Codziennie przejeżdżam ok 80 - 100 km. Auto pali mi ok 10l LPG/100 km. W okresie letnim gdy jeździłem z uruchomioną klimatyzacją paliło ok 11 l LPG/100 km. Auto pracuje perfekcyjnie. Jazda komfortowa. Nie rozwijam dużych prędkości. Max jechałem 145 km/h. Dużo jeżdżę w ulicznych korkach dojeżdżając do pracy w W-wie. Z auta jestem do tej chwili bardzo zadowolony. W trasie jedzie się bardzo komfortowo nie odczuwając większego zmęczenia podróżą. Polecam każdemu Octavię 1,6 MPI z dedykowaną instalacją, kto nie ma aspiracji do sportowej jazdy a ceni sobie wygodę i komfort jazdy przy relatywnie niskich kosztach paliwa LPG

  • 3.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Majkel, 16.06.2011

    Kupiłem nową Octavię Tour 1,6 z instalacją Landi Renzo instalowaną przez salon. Początki były trudne bo serwis POL-Mot Bielany Auto dopiero przy 3 wizycie wgrał właściwe oprogramowanie do tej instalacji bo musi współpracować już z Euro5. Przez 1,5 miesiaca zapalała się co 200-400 km kontrolka silnika. Odczyt wskazywał zbyt ubogą mieszankę. "Autoryzowana" stacja POl-Mot uporczywie wmawiała mi że zatankowałem zły gaz i że oczywiscie przetestowali samochód, wgrali najnowsze oprogramowanie - ale to nie pomagało. Dopiero 3 wizyta gdzie zaktualizowali software instalacji zlikwidowała problem. Jeżdzę od miesiaca i jest ok, ale niesmak do tego serwisu pozostał. Pozdrawiam innych uzytkowników Octavi.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2009r.
    dodał: octavian80, 15.07.2013

    stag 4 plus, wtryski hana, zbiornik bormech 55, reduktor ACR01, przewody faro. jestem bardzo zadowolony i uważam że ten silnik musi być gazowany bo wtedy ma sens ze sie nie kupuje TSI które są o wiele mocniejsze. i jeszcze jedno musi auto wiecej palic lpg niż pb tak ma być i nie wolno oszczędzać, mieszanka musi być odpowiednia ja jeżdząc bardzo delikatnie miałem lekko ponad 7 a lpg przy takiej jezdzie 8.5-9 i tak ma być, oczywiście latem klima non stop i miasto to 10 też spokojnie ale to jak się stoi a nie jedzie to normalna sprawa i nie ma się co stresować. polecam LPG do tego autka.

  • 5.
  • 3,75 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Niebieski82, 04.02.2014

    WITAM ZAKUPIŁEM SKODE OCTAVIE W SALONIE NOWA SILNIK 1.6 Z GAZEM LANDIREZENO PO PRZEJECHANIU 1000TYS ZACZOŁ SZWANKOWAC JUZ WYREGULOWALI NIBY I OK PRZY 27TYS. JEST ZA BOGATA MIESZANKA I POSZŁA LISTWA WTRYSKOWA AUTO PALI PONAD 10L GAZU IPOWIEDZIELI ZE TRZEBA WYMIENIC TO JAK NAJSZYBCIEJ I NA RAZIE DO WYMIANY JEZDZIC NA BENZYNIE BO NA GAZIE MOZE WYPALIC GNIAZDA ZAWOROWE I MOZE DOJSC DO PRZEGRZANIA I PEKNIECIA GŁOWICY OPINA SERWISU EMIDA RUDA SLASKA A STAŁO SIE TO PO GARANCJI KOSZT NAPRAWY 1200ZŁ WIEC NIE POLECAM TEGO GAZU PORAZKA

  • 6.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2005r.
    dodał: Mariusz, 17.09.2012

    Gaz co prawda założyłem dwa tygodnie temu,ale byłem już na stacji diagnostycznej w celu zrobienia przeglądu gwarancyjnego.Diagnosta z zadowoleniem pokiwał głową i powiedział,że nie pamięta kiedy ostatnio widział tak profesjonalnie i schludnie założoną instalację gazową.Słyszałem różne opinie o warsztacie na Bytkowskiej,ale mam 100 % pewności,że podjąłem słuszną decyzję odnośnie wyboru stacji montażowej.Na instalacji jeżdżę dopiero dwa tygodnie,ale póki co sprawuje się super.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Octavia

Skoda Octavia

824 komentarze

501 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~gregor~gregor

Do ~Miszczu:
Golf 3 nie był ocynkowany łebie jeden

~mezzoa~mezzoa

Problemy z gazem? www.lpghouse.pl - ci ogarniają WSZYSTKO.

Wisnia73Wisnia73

Witam.chce kupic Skode Oktawie w kombi z silnikiem 1.8 20v Turbo 150KM na poczatku jezdzic na benzynie a potem zalozyc do niej gaz i chcialem sie zapytac jak to sie sprawuje bo slyszalem rozne opinie a w szczegolnosci ze sie nie oplaca zakladac do silnikow 1,8 bo ..........Dziekuje.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
32 307
Przejechany dystans
20 449 502 km
Zatankowanego paliwa
1 056 041 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 414
Wydanych pieniędzy
1 209 774 zł
Średnie wydatki na auto
1 140 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 448
Wydanych pieniędzy
2 096 032 zł
Średnie wydatki na auto
1 976 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 061)

Testy zderzeniowe Skoda Octavia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Octavia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Octavia 1.6 'Ambition', LHD
2013

Skoda Octavia
Skoda Octavia

Skoda Octavia
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Na podstawie 31 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Kris, dodano: 06.02.2014 10:07

Witam przez 3 lata użytkowałem w/w samochód. Silnik jak dla mnie fenomen jeżeli chodzi o spalanie i osiągi (oczywiście jak dla kogoś kto przesiadł się z benzyny o pojemności 1.2 :),później się przyzwyczaiłem). Generalnie średnie spalanie zawsze oscylowało w ciepłych misiącach w granicach 5.5-6l/100km jeżdżąc głównie w miastach aglomeracji śląskiej bez zbytniego oszczędzania (doradzono mi aby nie zamulać ze względu na turbo ze zmienną geometrią łopatek). W miesiącach chłodnych + 1l na tych samych odcinkach. Trasa trochę autostrad z prędkością do 150km/h i reszta krajówki z prędkością ok 100km/h średnio z reguły spalanie wynosiło 5l. Trasa do Niemiec 1000km z utrzymywaniem stałej prędkości 140km/h na autostradach wyszło średnie 5.4l. Mam również rodzinę w górach, którą często odwiedzałem skodą i chciałem podkreślić, że w górach nie ma to jak silnik diesla, czuć ten moment obrotowy i moc przy wyprzedzaniu tirów i puchnących jak pudzian podczas walki benzyniaków na stromych podjazdach:) Naprawdę zadziwiająco ekonomiczna jednostka, która zawstydziłaby niejedną współczesną konstrukcję diesla, jedyny problem polega na tym, że nie bardzo nadaje się do eksploatacji w mieście(częste problemy z turbo - zapiekanie łopatek kierownicy, pomimo stosowania się do wszystkich zasad eksploatacji diesla :( ale o całkowitej ocenie auta napiszę w opiniach)

pełny raport Skoda Hatchback 1.9 TDI

autor: GrzechuS, dodano: 08.09.2010 21:54

Spalanie podawane przez niektórych w mieście (7l/100km) to dla mnie abstrakcja! Przy obecnym przebiegu 3000 km w mieście przy stawaniu co chwila na światłach i przy średnio dynamicznej jeździe (czasem się depnie, ale tylko na chwilę) spalanie to spokojnie 10l/100km. Tak samo ktoś podał spalanie przy 170-180 km/h na poziomie 7l - to niemożliwe! Przy jeździe 180 km/h na A4-ce na 6-tym biegu spalanie chwilowe przy utrzymywaniu stałej prędkości wynosiło ok 18 l/100 km! Tak więc silnik owszem dynamiczny ale paliwo przy takiej prędkości schodzi w oczach ze wskaźnika... Przy iście emeryckiej jeździe po mieście można zejść do 8 l/100 km. Od początku jeżdzę z klimą ustawioną na max chłodzenie więc trzeba się spodziewać, że do 1l/100km bieże więcej niż bez klimy.

pełny raport Skoda Hatchback 1.4 TSI

autor: Robert, dodano: 10.08.2013 11:00

Spalanie mojej Octavii jest uzależnione od jazdy, codziennie robię 80 km do pracy i trzymam się prędkości do 100 km/h z tempomatem kiedy tylko mogę i spalanie wychodzi mi tutaj w granicach 8L/100km natomiast to może być uzależnione od ukształtowania terenu który jest w miarę płaski. Sprawa wygląda inaczej jak wyskakuje na autostradę, tutaj przy prędkości 90km-130km/h powoduje spalanie nie mniej i nie więcej niż 10L/100km. Nie przypominam sobie kiedy auto spaliło mi więcej niż 10L/100km nawet gdy jeździłem po Niemczech z prędkością 160-170km/h ale tam nie było zwalniania do 90km/h co jakiś czas i przyśpieszania tylko raz wbita prędkość trzymała się przez długie kilometry. Spalanie przy obecnej cenie gazu i diesla przebija każdego diesla, obliczałem ile muszę dołożyć benzyny do każdych 100km przejechanych i wychodzi 0,5L na każde 100km. Obecna cena waha się 2,09 -2,25 co przy spalaniu 10L/100km daje 22,50zł + 3 zł za benzynę. Problem zaczyna się gdy chcesz pojechać za granicę do kraju gdzie LPG nie występuje :/, czasem trzeba się stresować gdzie zatankować i dla ostrożności tankujesz częściej niż potrzeba co w efekcie przekłada się na czas podróży. Ja tak straciłem jakieś 2 godziny tylko dlatego że tankowałem co 250 km zamiast co 350 km na trasie 1500 km Polska-Włochy. Osobiście polecam to auto z tym silnikiem mimo iż uważam że brakuje mu ze 20 koni lub/i trochę momentu obrotowego :). Podsumowanie jestem zadowolony.

pełny raport Skoda Hatchback 1.6 MPI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Skoda Octavia I

Pierwszy model Skody, który powstał w laboratorium Volkswagena. Skoda wprowadzając auto na rynek mocno umocniła swoją pozycję na rynku motoryzacyjnym.

Zobacz dane techniczne Skoda Octavia I Hatchback 2.0 115KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Octavia, oglądali także