Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Pierwsza generacja modelu debiutowała na rynku w 1996 roku. Zbudowano go na platformie podłogowej Volkswagena Golfa IV. Od początku model cieszył się dużą popularnością (również w Polsce, gdzie był jednym z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie). Dostępny również w wersjach kombi, kombi 4WD oraz sportowej RS. W roku 2000 model przeszedł drobny face-lifting. Co prawda w cztery lata później do sprzedaży weszła Octavia II, jednak do dziś Octavia I jest sprzedawana w niektórych państwach jako Octavia Tour.

Skoda Octavia I - koło
Skoda Octavia I - emblemat boczny
Skoda Octavia I - widok z przodu
Skoda Octavia I - widok z tyłu
Skoda Octavia I - kokpit
Skoda Octavia I - panel sterowania wentylacją i nawiewem
Skoda Octavia I - nawigacja gps

Generacje Skoda Octavia

  • Octavia I   1996 - 2010
    Skoda Octavia I

Komentarze redakcji

Powagosław: Niby niewiele się zmieniło, a jednak czasem właśnie to niewiele robi różnicę. Duch nadal ten sam, ale jakby bardziej dopracowany - auto zyskało na dojrzałości i elegancji. Pytanie tylko, jak na popularności tego modelu (a to popularność przez duże „P”) odbije się próba wprowadzenia Octavii do klasy średniej.
Luzacjusz: W motoryzacji zdarzają się ewolucje i rewolucje, a bestseller Skody przeszedł właśnie przeszedł to wszystko w skali mikro. Szkoda tego sarkazmu, sorry, ale jakkolwiek przyjemnie się patrzy na nową Octavię, za każdym razem widzę prężącego się Rapida.

Wersje nadwozia Skoda Octavia I

Silniki Skoda Octavia I Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Skoda Octavia

Skoda Octavia Scout 2.0 TDI - na (prawie) każdy szlak
 
Nasz test Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 150 KM

Skodę Octavię zdążyliśmy poznać nadzwyczaj dobrze. Znamy wersję liftback, znamy kombi, jeździliśmy topowym RS. Na naszej liście pozostała ostatnia odmiana, która dopiero niedawno dołączyła do pełnej gamy modeli. Oto Skoda Octavia Scout.

Skoda Octavia Laurin and Klement 1.8 TSI - klasę wyżej?
 
Nasz test Skoda Octavia Laurin&Klement 1.8 TSI

Jedna z wersji Octavii nosi nazwę firmy produkującej rowery. Co wspólnego mają czeski samochód, Laurin i Klement? Właściwie to wszystko, ale zacznijmy od początku.

Skoda Octavia RS 2.0 TSI - dyskrecja gwarantowana
 
Nasz test Skoda Octavia RS 2.0 TSI 220 KM

Skoda produkuje samochody przede wszystkim rodzinne - o dobrym stosunku ceny do jakości. Złośliwi mogą jednak zarzucić im nudę. To chyba właśnie dla nich tworzone są modele z serii RS - jak testowana przez nas dzisiaj Octavia. Czy zamknie usta malkontentom?

Skoda Octavia Laurin & Klement - powiew luksusu
 
Nasz test Skoda Octavia Laurin & Klement 1.8 TSI

Szukasz praktycznego i świetnie wyposażonego samochodu, ale za żadne skarby nie chcesz się rzucać w oczy, irytować sąsiadów i wywoływać zazdrości wśród kolegów z pracy? Octavia we flagowej wersji Laurin & Klement może przypaść Ci do gustu.

Skoda Octavia GreenLine - alternatywa dla hybryd?
 
Nasz test Skoda Octavia 1.6 TDI GreenLine

3,2 l/100km. Tyle, według deklaracji producenta, powinna spalać Octavia 1.6 TDI w superoszczędnej wersji GreenLine. Sprawdzamy, czy w normalnym ruchu można zbliżyć się do wyniku uzyskanego w cyklu homologacyjnym.

Przeczytaj pozostałe 53 artykuły o Skoda Octavia

Skoda Octavia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda OctaviaautoWcentrum - społeczność Skoda Octavia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Octavia

Skoda Octavia    OCTAVIANKA 90,06

Skoda Octavia Rider 66,31

Skoda Octavia Little Monster 90,89

Skoda Octavia 62,99

Skoda Octavia   Czarna 61,61

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Octavia

endriume24 81,32

lopez2381 51,04

cieszy77 32,30

jbdinio 37,32

sklejek 45,95

Klamor74 95,77

competizione 80,89

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Octavia

Pierwsze spotkanie z nową Fabią!
Pierwsze spotkanie z nową Fabią! Podczas wczorajszej wizyty w Pile postanowiłem wykorzystać okazję i podjechać do...
SKODA FABIA III 1,2TSI, 90KM Ambition - dzień 2
SKODA FABIA III 1,2TSI, 90KM Ambition - dzień 2 Dzisiejsze spotkanie z nową Fabią III! Mimo bardzo wietrznej pogody, jakA zapan...
Niemiła niespodzianka na przeglądzie
Niemiła niespodzianka na przeglądzie W ubiegły piątek Octavia została odstawiona do serwisu na rutynowy przegląd. Po ...
Czujnik obrotów
Czujnik obrotów Niestety auto klękło na środku skrzyżowania. Kręcić silnikiem się dało, nie trzy...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Octavia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Octavia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Octavia

Skoda Octavia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Octavia
 

Skoda Octavia najczęściej porównywane z:

BMW Seria 1
116d EfficientDynamics Edition (116 KM)
Ford Focus
1.5 TDCi ECOnetic (105 KM)
Citroen DS4
2.0 HDi (163 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Skoda Octavia 1,6 TDI Mint Skoda Octavia 1,6 TDI Mint
Rocznik: 2011. Przebieg: 133 186 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 33 900 zł
Seat Leon 125KM Seat Leon 125KM
Rocznik: 2014. Silnik: 1.4 92KM .
Cena: 72 204 zł
Zyskujesz: 6 000 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Skoda Octavia I Hatchback 2.0

  • Średnia ocena
    na podstawie 43 opinii
  • 3,81
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Powiem tak, jakbym mial te same pieniadze, czyli ok. 64.000 zl, to NIE KUPIŁBYM TEGO SAMOCHODU. Ma on swoje plusy, zgadza sie, duzy bagażnik, bardzo dobre prowadzenie, dynamika, komfort podrózowania, ale niestety minusów jest jeszcze więcej. cholernie drogi serwis, czeste przeglądy, NIEKOMPETENTNI SERWISANCI, nie potrafiacy usuwac uterek ! Wszystko jest dobrze jak sie kupuje Skode, potem...:-( Samochód drogi w utrzymaniu, i to biorąc zarówno pod uwage normalne uzytkowanie (benzyna) jak i potem koszty tego niedouczonego serwisu :-( Zastanówcie się baaardzo długo zanim kupicie Skode. Auto ładne, z dużym bagaznikiem, ale mozna miec cos lepszego, szczegolnie jak sa jakies promocje. NIE WARTO RYZYKOWAC I PRZEKONAC SIE NA WLASNEJ SKORZE!

dodał: Tutek, designx@o2.pl
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Octavia to dobry samochód na miasto: dynamiczny silnik, dobre hamulce, zawieszenie dobrze tłumiące dziury, przyjemnie działające wspomaganie kierownicy i dźwignia skrzyni biegów. W trasie jest już znacznie gorzej: przy wyższych prędkościach brak elastyczności, zawieszenie nie jest zbyt pewne, hałas staje się nie do zniesienia. I w mieście, i w trasie przeszkadza brak miejsca na tylnej kanapie o raz kiepska jakość wykończenia wnętrza. Jednak wady te w pełni rekompensowane są przez cenę. Za 52 tyś (w cenę wliczone ubezpieczenie) po prostu nie dało się kupić innego nowego, tak przestronnego i dynamicznego samochodu o przyzwoitej niezawodności.

dodał: slewan
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

za cenę 62 tys. zł. ciężko znaleźć samochód z takim wyposażeniem (elegance), ładną sylwetką i mocnym silnikiem. Auto jest dobrze wykończone, prowadzi sie dobrze. Szkoda, że tyle pali. Ogólne dobre wrażenie psuje obsługa sprzedażowa (samochód wydany został z zakurzoną deską rozdzielczą!!!), choć w Gostyniu i tak lepsza niż w Lesznie. Dobra rada: nie kupujcie w skodexie (leszno)!!!

dodał: michal.biskupski@interia.pl
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Auto dobrze się trzyma drogi i prawidłowo reaguje na w sytuacjach krytycznych. Powoli daję się odczuć jakość naszych dróg ( stuki w układzie jezdnym , szmery i zgrzyty w przestrzeniach drzwiowych . Ten typ silnika 2.0 chyba trochę nie wypalił producentowi. Często włącza się lampka diagnostyczna CHEK i pojawiają się drobne mankamenty ( 6 razy w serwisie średnio po 120,- zł )

dodał: JN
Skoda Octavia Hatchback 2.0 (115 KM)

Obsługa posprzedażna Skody powinna "położyć" sprzedaż tej marki w Polsce! Mam nadzieje że potencjalni klienci przejżą na oczy! Kompletna indolencja gdzieniegdzie połączona z chamstwem! Wyciaganie pieniędzy i amatorszczyzna! A poznałem 7 ASO Skoda w róznych miastach. Np. Toyota Polska poodbierała by takim ASO autoryzacje!!!!!

dodał: krzysztof.malkowski@plusnet.pl
  • Zalety
  • + ekonomiczność
  • + silnik
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Octavia

Skoda Octavia III Liftback Laurin & Klement 1.8 TSI 180KM - galeria redakcyjna (2) Skoda Octavia III Combi Laurin & Klement (2014) Skoda Octavia III Kombi 4x4 1.8 TSI (2013) Skoda Octavia II 1.6 Ambiente - galeria redakcyjna Skoda Octavia III Scout 2.0 TDI 150KM - galeria redakcyjna Skoda Octavia I Kombi 4x4 Skoda Octavia Tour 1.9 TDI  02.10.2006 - galeria redakcyjna Skoda Octavia III Kombi 4x4 TDI (2013) Skoda Octavia III Kombi (2013) Skoda Octavia II
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Octavia

  • 1.
  • 4,75 Skoda Octavia I 1.6 MPI (102KM) 2003r.
    dodał: bronekp, 27.01.2009

    Kupiłem samochód Skoda Octavia Combi w lutym 2008 r. z rocznika 1998 r. Instalacja została założona w 2003 r. firmy Solaris. Silnik 1.6/102KM produkcji VW. Nie wiem ile spala na benzynie bo nigdy go nie testowałem. Na gazie spala poniżej 11 ltr/100 km, przy jeździe miejskiej.Na trasie około 10 przy spokojnej jeździe. W tym okresie roku eksploatacji miałem dwa problemy z instalacją- uszkodził się czujnik temperatury oraz ostatnio wystąpił zły skład mieszanki biegu jałowego- silnik gasł przy każdym wysprzęgleniu albo przełączeniu na luz. Na benzynie silnik na wolnych obrotach pracował normalnie. Po zmianie nastaw obroty biegu jałowego są niestabilne (prawdopodobnie te typy tak mają) ale już nie gaśnie. Przejechałem już ok.30 tys.km. Ogólnie jestem zadowolony z tego samochodu. Serwis gazowy początkowo nie chciał go sprawdzić, bo do instalacji nie mieli programu, ale jeden z mechaników stwierdził, że program LECHO powinien to obsłużyć. Inne warsztaty po odczytaniu SOLARIS od razu odmawiali serwisu. Zanim znalazłem ten serwis odwiedziłem 5 warsztatów zajmujących się instalacjami gazowymi.Wpisałem różnice w spalaniu bo program tego się domaga. Tak naprawdę nie wiem, bo jak juz napisałem wcześniej nigdy go nie trasowałem na benzynie.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2010r.
    dodał: Grzegorz, 19.11.2011

    Auto wyjechało z salonu z zamontowaną instalacją LPG Landirenzo więc jeżdżę na niej od początku. Pierwszy raz uruchomiłem instalację LPG po przejechaniu 1000 km, tak by silnik najpierw "ułożył się"bez niej( zalecenia serwisu). Po przejechaniu pierwszych 3000 km wymieniłem olej w silniku. Auto ma już przejechane 21000 km i jeżdżę nim przez 10 m-cy. Codziennie przejeżdżam ok 80 - 100 km. Auto pali mi ok 10l LPG/100 km. W okresie letnim gdy jeździłem z uruchomioną klimatyzacją paliło ok 11 l LPG/100 km. Auto pracuje perfekcyjnie. Jazda komfortowa. Nie rozwijam dużych prędkości. Max jechałem 145 km/h. Dużo jeżdżę w ulicznych korkach dojeżdżając do pracy w W-wie. Z auta jestem do tej chwili bardzo zadowolony. W trasie jedzie się bardzo komfortowo nie odczuwając większego zmęczenia podróżą. Polecam każdemu Octavię 1,6 MPI z dedykowaną instalacją, kto nie ma aspiracji do sportowej jazdy a ceni sobie wygodę i komfort jazdy przy relatywnie niskich kosztach paliwa LPG

  • 3.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Majkel, 16.06.2011

    Kupiłem nową Octavię Tour 1,6 z instalacją Landi Renzo instalowaną przez salon. Początki były trudne bo serwis POL-Mot Bielany Auto dopiero przy 3 wizycie wgrał właściwe oprogramowanie do tej instalacji bo musi współpracować już z Euro5. Przez 1,5 miesiaca zapalała się co 200-400 km kontrolka silnika. Odczyt wskazywał zbyt ubogą mieszankę. "Autoryzowana" stacja POl-Mot uporczywie wmawiała mi że zatankowałem zły gaz i że oczywiscie przetestowali samochód, wgrali najnowsze oprogramowanie - ale to nie pomagało. Dopiero 3 wizyta gdzie zaktualizowali software instalacji zlikwidowała problem. Jeżdzę od miesiaca i jest ok, ale niesmak do tego serwisu pozostał. Pozdrawiam innych uzytkowników Octavi.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2009r.
    dodał: octavian80, 15.07.2013

    stag 4 plus, wtryski hana, zbiornik bormech 55, reduktor ACR01, przewody faro. jestem bardzo zadowolony i uważam że ten silnik musi być gazowany bo wtedy ma sens ze sie nie kupuje TSI które są o wiele mocniejsze. i jeszcze jedno musi auto wiecej palic lpg niż pb tak ma być i nie wolno oszczędzać, mieszanka musi być odpowiednia ja jeżdząc bardzo delikatnie miałem lekko ponad 7 a lpg przy takiej jezdzie 8.5-9 i tak ma być, oczywiście latem klima non stop i miasto to 10 też spokojnie ale to jak się stoi a nie jedzie to normalna sprawa i nie ma się co stresować. polecam LPG do tego autka.

  • 5.
  • 4,00 Skoda Octavia I 1.6 MPI (102KM) 2006r.
    dodał: Cacola, 04.01.2015

    Przejechałem 160 tys na gazie, spalanie latem 9,5 litra, zimą 8,6 litra gazu, klima tronic cały czas włączony więc on bardziej zabiera moc. Im większy przebieg na gazie to spalanie troszkę wzrasta. Jestem zadowolony trzeba o instalację dbać i regularnie serwisować i tankować na dobrych stacjach. Ja najniższe spalanie gazu mam gdy zatankuje na Shell ale jest drogi gaz wiec wolę Orlen. Jedyny problem jaki się wziął po zainstalowaniu LPG to zaczął brać olej i tak z czasem jego apetyt wzrasta ale na razie nic nie robię bo się nie opłaca. Zobaczymy z czasem

  • 6.
  • 3,75 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Niebieski82, 04.02.2014

    WITAM ZAKUPIŁEM SKODE OCTAVIE W SALONIE NOWA SILNIK 1.6 Z GAZEM LANDIREZENO PO PRZEJECHANIU 1000TYS ZACZOŁ SZWANKOWAC JUZ WYREGULOWALI NIBY I OK PRZY 27TYS. JEST ZA BOGATA MIESZANKA I POSZŁA LISTWA WTRYSKOWA AUTO PALI PONAD 10L GAZU IPOWIEDZIELI ZE TRZEBA WYMIENIC TO JAK NAJSZYBCIEJ I NA RAZIE DO WYMIANY JEZDZIC NA BENZYNIE BO NA GAZIE MOZE WYPALIC GNIAZDA ZAWOROWE I MOZE DOJSC DO PRZEGRZANIA I PEKNIECIA GŁOWICY OPINA SERWISU EMIDA RUDA SLASKA A STAŁO SIE TO PO GARANCJI KOSZT NAPRAWY 1200ZŁ WIEC NIE POLECAM TEGO GAZU PORAZKA

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Octavia

Skoda Octavia

825 komentarzy

502 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

hunterkshunterks

Witam Panowie. Zastanawiam się obecnie nad kupnem nowej Octavii 1.8 TSI 180KM z napędem 4x4. Czy ma ktoś może doświadczenie z tym autem/ silnikiem którym chciałby się podzielić?

Dzięki

~gregor~gregor

Do ~Miszczu:
Golf 3 nie był ocynkowany łebie jeden

~mezzoa~mezzoa

Problemy z gazem? www.lpghouse.pl - ci ogarniają WSZYSTKO.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
38 930
Przejechany dystans
235 578 886 km
Zatankowanego paliwa
1 269 778 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 966
Wydanych pieniędzy
1 433 772 zł
Średnie wydatki na auto
1 156 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
8 929
Wydanych pieniędzy
2 589 925 zł
Średnie wydatki na auto
2 089 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 240)

Testy zderzeniowe Skoda Octavia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Octavia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Octavia 1.6 'Ambition', LHD
2013

Skoda Octavia
Skoda Octavia

Skoda Octavia
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Na podstawie 36 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: ArturG, dodano: 12.07.2011 10:17

Jeżdżę na gazie, benzyny używam jedynie do uruchamiania auta i przejechania pierwszych klikuset metrów jazdy, i tylko w tym zakresie mogę się wypowiadać. Pod moją nogą auto przy dynamicznej, nie brawurowej jeździe, pali w cyklu mieszanym 10,2-11 l/100km, pod nogą mojej żony nawet do 2 l mniej. Dynamiczna jazda (np. autostrada lub duże obciążenie) powoduje wzrost zużycia gazu do 12-13 l/100km. Średnie zużycie benzyny na odcinku 15tys.km wyniosło 0,4 l/100km. Po przejechaniu pierwszych 27tys. km (aktualnie ma 313tys.) trzeba było wyczyścić prowadnice wycieraczek (!) oraz przepustnicę. 9.02.2014 - przebieg 313tys km. Właśnie wymieniłem pompę i sterownik w haldexie (zużyte). Kolej na wymianę wydechu (oba tłumiki i katalizator). Silnik nadal pracuje na 5W40.

pełny raport Skoda Kombi 2.0 4X4

autor: EkoManiak, dodano: 27.10.2012 22:55

(UWAGA Wersja GreenLine - 1 na mazowszu, a druga w Polsce, po tej z testu w AutoŚwiecie) Autocentrum ma braki(chociażby model nadwozia to nie jest kombi tylko sedan po faceliftingu). Spalanie tego auta jest niesamowite. Średnie spalanie 70km do warszawy przy prędkościach 120 i wyprzedzaniu oraz po warszawie(rozkład czasowy to mniej wiecej 50 minut do warszawy i pół godziny po warszawie - w jedna stronę) to 5.0l (tak samo pokazuje komputer jak i wychodzi z wyliczeń). Maksymalne spalanie jakie podałem to było w zimie przy -15 stopniach, stanie w korkach( za zimno na system start/stop) zrywna jazda po warszawie i poza nią. Więcej nie dało się nią spalić jeżdżąc zrywnie(ale racjonalnie). Co do minimalnego spalania to 3.9 było na normalnej trasie wymienionej wcześniej, ale 2.8 również jadąc tylko w trasie z rozgrzanym silnikiem - 60 km z predkością zmienną(maks 60-70) , ale zachowaniem zasad eko jazdy i jazdą na (UWAGA) 4-ce. Jadąc z Jeleniej góry do Warszawy osiągnąłem spalanie rzędu 3.2 z prędkością średnią 74km/h. Czyli jechałem praktycznie cały czas 90-100. Auto obecnie ma zrobione 40 tysięcy kilometrów i jedyny wydatek poza paliwem i płynem do spryskiwaczy to przegląd po 30 tys. Miałem jeden problem z czujnikami parkowania, ale to naprawili w ramach gwarancji na przeglądzie. Odnośnie komfortu jazdy, to auto jest niesamowicie ciche. Można spokojnie wsłuchać się toczenie się opon przy prędkościach rzędu 80-90km/h. W aucie siedzi się wygodnie, nawet w długich trasach. Dynamika w tym samochodzie również jest bardzo pozytywnie zaskakująca. Silnik ma 105 km i 250 Nm już przy 1500obr/min co przy krótkich przyspieszeniach od niskich obrotów daje spore możliwosci.

pełny raport Skoda Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF

autor: macieksrk@onet., dodano: 23.08.2011 18:37

Autko w 99% tankuję na stacjach sieci Shell lejąc zgodnie z zaleceniami producenta Pb95. Jestem pozytywnie zaskoczony poziomem spalania posiadanej benzynowej jednostki napędowej. Może kilka suchych faktów zobrazuje jak dobrze sprawuje się silnik 1.8 TSI w trasie jak i po mieście. Trasa Kraków - Pobierowo (koło Kamienia Pomorskiego) 738km - spalanie 6,2, a w drodze powrotnej na tej samej trasie 6,4. Ostatnio padł rekord trasy na odcinku Szczawnica - Kraków, kiedy to samochód spalił 5,2 litra benzyny !!! Po mieście na krótkim odcinku do 10km wynik pomiędzy 9,5 - 10 litrów jest niestety czymś normalnym, ale powyżej spokojnie można zejść do 9 litrów przy spokojnej jeździe. Wiadomo, że autko z doładowanym silnikiem daje dużą frajdę z jazdy, więc jak ktoś będzie chciał udowodnić wyższość Skody nad innymi markami, musi się liczyć ze spalaniem 12 litrów i więcej na 100 km, ale to już zależy od techniki i tonażu stopy :)

pełny raport Skoda Hatchback 1.8 TSI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Octavia I Hatchback 2.0

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Skoda Octavia I

Pierwszy model Skody, który powstał w laboratorium Volkswagena. Skoda wprowadzając auto na rynek mocno umocniła swoją pozycję na rynku motoryzacyjnym.

Zobacz dane techniczne Skoda Octavia I Hatchback 2.0 115KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Octavia, oglądali także