Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Skoda Octavia II

Lata produkcji: 2004 - 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Druga generacja modelu produkowana w latach 2004-2013. Pod względem stylistycznym Octavia, zaprojektowana przez Thomasa Ingenlatha i Petera Woudę, zbliżyła się do flagowego auta Skody – Superb (podobny kształt świateł oraz większe rozmiary osłony wlotu powietrza). Była też nieco większa od swojej poprzedniczki. Samochód znów zbudowano na płycie podłogowej Golfa (tym PQ35, platforma, na której zbudowano Golfa V).W 2009 roku model przeszedł face-lifting. W Indiach oferowana jako Skoda Laura, żeby odróżnić ją od wciąż sprzedawanej tam Octavii I.

Komentarze redakcji

Powagosław: Niby niewiele się zmieniło, a jednak czasem właśnie to niewiele robi różnicę. Duch nadal ten sam, ale jakby bardziej dopracowany - auto zyskało na dojrzałości i elegancji. Pytanie tylko, jak na popularności tego modelu (a to popularność przez duże „P”) odbije się próba wprowadzenia Octavii do klasy średniej.
Luzacjusz: W motoryzacji zdarzają się ewolucje i rewolucje, a bestseller Skody przeszedł właśnie przeszedł to wszystko w skali mikro. Szkoda tego sarkazmu, sorry, ale jakkolwiek przyjemnie się patrzy na nową Octavię, za każdym razem widzę prężącego się Rapida.

Jaki slinik wybrać?

Rozsądny, rodzinny samochód powinien być dość mocny, żeby uciągnąć rodzinkę i ekonomiczny – żeby nie narazić budżetu. Jeśli będziecie dużo jeździć, to weźcie diesla. Najlepiej 2.0TDI o mocy 140KM. Ma niedużą turbodziurę, ale jak już wskoczy na około 1700 obr./min. to strzela przed siebie jak narwane dziecko. Jest nawet mocniejsza, 170-konna wersja, ale jej cena w ogóle nie jest „rodzinna”. W sumie wszystkie motory wysokoprężne w Octavii II są trochę drogie – najsłabsze i najtańsze o mocy 105KM nie urzekają dynamiką, ale nie można powiedzieć, że są ospałe. Radzą sobie z autem zarówno w mieście jak i na trasie, a praktyka w poprzednim modelu pokazała, że są do tego mało kłopotliwe w eksploatacji. I tak trochę kosztują i zwrócą się po większym przebiegu, dlatego jeśli takowych nie planujecie, to weźcie „benzynę”, bo wariantów jest sporo. Najlepiej co najmniej 1.6l o mocy 105KM, ale nie spodziewajcie się rewelacji. Po prostu da sobie radę w tym aucie. Jeden z najlepszych wyborów to doładowany 1.4TSI o mocy 122KM. Pali mało, jest elastyczny i świetnie jeździ. Kolejny, dobry zakup to również doładowany 1.8l o mocy 160KM. Jest droższy, ale i mocniejszy, dlatego jeśli szukacie czegoś szybszego, to powinniście go pokochać – niecałe 8 sekund do 100km/h w nudnym kompakcie robi wrażenie.

Dane techniczne Skoda Octavia II

Silniki

Moc silników 80-200 KM

Poj. silników 1 197-1 984 cm3

Prędkość maks. 173-242 km/h

Przyspieszenia 0-100 8,1-14,4 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Skoda Octavia II

Średnia ocena modelu

na podstawie 687 opinii

4.08

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Ergonomia

+ Koszty utrzymania

Wady

- Drobne usterki

- Stosunek jakość/cena

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (77%)
NIE (23%)

Wybrane oceny kierowców Skoda Octavia II

Jeżeli po 6 latach użytkowania samochód za ponad 85 tys. PLN nadaje się na złom to wszystkie zalety dotyczące auta ... więcejstają sie nie ważne. Przez 6 lat na wiosnę i na jesieni regularnie oddawałem samochód do naprawy z powodu większych lub mniejszych usterek. Koszt średni napraw na rok to ok 2 - 8 tys. PLN. Kupując samochód brałem pod uwagę, że koszty eksploatacyjne będą ale że, aż tak wysokie. Nie sądziłem jednak, że będzie to studnia bez dna. Po 6 latach na przeglądzie 127 tys. samochód po prostu się rozsypał i koszt sugerowanych prze serwis napraw przekroczył jego aktualną wartość. Dalsze remontowanie go nie ma sensu. Nie mam sumienia również tego 6 letniego Ekskluzywnego złomu sprzedać nikomu. W dodatku serwis beznadziejny. Chamska obsługa reklamacji w Skodzie Polska. Na wszystkie usterki jedno wyjaśnienie - przez pierwsze 2 lata zgodnie z prawem naprawy są wykonywane na gwarancji, po 2 latach finansuje je właściciel. Na pytanie dlaczego ich jest aż tyle prosta odpowiedź - przecież ten samochód tak ma. Nikt w serwisie się nawet nie dziwi, że ten samochód jest tak awaryjny!!!! Samochód, któremu mówię kategoryczne nie. Jakość, a w zasadzie jej brak z czasów początków motoryzacji XX w, obsługa serwisowa jak za komuny. Wcześniej jeździlem Renault - bezawaryjna. Do skody nie wsiądę już nigdy choćby w promocji dali mi go za darmo. Studnia bez dna dla cierpliwych. ukryj
dodano 08.02.2013 przez
Zacznę od dobrych cech auta. Skoda Octavia jest liderem pod względem przestrzeni niema nic większego ale to tylko tyle ... więcejnic pozatym dobrego nie posiada . Silnik 2.0 TDI to koszmar kierowcy ( nietylko ta jednostka napędowa jest ponad norme awaryjna ) Mała lista napraw dokonana od 2007 .10.09 do 2012r uszaczelka pod głowicą awaria. Peknięcia lakieru + korozja kolejna katastrofa Skrzynia wyciek oleju 2 razy za trzecim nowa skrzynia, parujące lampy to norma , dwumasa max 90tyś km i do wymiany MAX, linka od szyb tył 5x urwana, klima wogule sobie nie radzi przy 28 c* klima siada sauna za darmo, turbina padła olej dostal się to norma w skodzie, awarii jeszcze z 50 drobnych szkoda pisać auto wibitnie niedopracowane slepy i głupi powie o skodzie coś dobrego. Jeśli ktoś ma nadzieje na niską utrate wartośći pojazdu zawiedzie się nie jest tajemnicą awaryjność skody i ludzie niechcą płacić na rynku wturnym za te auta rosądnych cen tylko grosze ( co się dziwic usterka za usterką mechanik tylko ręce zaciera a skoda tuszuje co się da i w reklamach kity nam sprzedaje) Upadek jakościowy jest tak wielki ze gorzej byc nie może . Miałem Octavie I i z tamtego auta byłem zadowolony proste tanie auto mało kłopotliwe Octavia II to pomylka rynkowa. MISTER AWARIA to pasuje do tego auta. ukryj
dodano 06.09.2012 przez
wszystkie ewentualne braki i niedoskonałości wynagradza z nawiązką silnik i skrzynia :)
dodano 30.01.2010 przez
SILNIK - niezwykle kłopotliwy od 2008r na naprawy wydałem ok 5000 tyś zł. Dodatkowo spalanie deklarowane przez skode to ... więcejdyrdymały miasto latem 9 litra zimą 10 - 11 litra MIN . Elastyczność słaba auto ktore ma 160 KM powino latać a tu się okazuje że meganka III 1.4 130KM benzyna wyprzedza mnie bez najmniejszego kłopotu i odchodzi mi mimo że cisnę na MAXA. ZAWIESZENIE twarde czuc każdą ale to kżdziutką dziure a jest ich sporo na polskich drogach ( naprawy będą częste kiepskiej jakości elemęty te orginalne jak i zamieniki i do tego wcale a wcale nie tanie) PRZESTRZEŃ doskonała tyl przód idealnie . ERGONOMIA to samo. Wyciszenie fatalne stuka puka swiszczy TRAGEDIA. TRWAŁOŚĆ kiepska silnik fatalny skrzynia cieknie tapicerka wygląda ja stara szmata kierownicy niema dosłownie to samo mieszek , plastiki na drzwiach zaczynają pękać !!!!!!! to nie żart skoda tak kiepskich materiały użyte po 100 tyś km się sypią! id do tego coś co mnie zaskoczyło RDZA auto z 2008r i rdza!!!! na klapie, zawiasach drzwi, pod maską KOSZMAR. Auto nie jest koszmarem ale SKODA w dostateczny sposób mi obrzydziła sama siebie> Na koniec dodam żę to moje 9 auto i takiej zrazy poza Punto Fiata nie miałem a te bzdury że to dobre sprawdzone auto? skąd to (zadupia gdzie wujek Mietek miał poltka i skode sobie zakupił i z radość popuscił i bzdury gada jakie to dobre auto bo wspomaganie ma i rdzy mało itp. frajerskie gadki ) NIE POLECAM!!!! ukryj
dodano 16.01.2013 przez
Zobacz oceny Skoda Octavia II Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Skoda Octavia II

Pb
4,27 - 11,17
Na podstawie 297 raportów spalania
ON
3,80 - 10,10
Na podstawie 460 raportów spalania
LPG
6,30 - 11,17
Na podstawie 70 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Skoda Octavia II

przejechane ok. 18tys od nowości W moich oczach super!!! połączenie DSG i tempomatu jest ideałem. Tempomat dla manuala to inna historia ... więceji zupełnie nieporównywalna. Proszę nie słuchać historyjek, że automat pali więcej! To jest dwusprzęgłowa skrzynia i wcale więcej nie pali. Wszystko zależy od stylu jazdy ja napiszę o moim. Generalnie jeżdżę oszczędnie, bo często po mieście i to sporo jak na amatora 20-25 tysięcy rocznie. W mieście w ok. 60-70% korzystam z tempomatu, ustawiam prędkość zwykle na ok. 57-59 kmh aby nie być zawalidrogą jednocześnie nie łamać przepisów (rażaco :))). Spalanie przy moim stylu jazdy, to jeśli nie ma korków nie przekracza średnio na rozgrzanym silniku 5,0 l/100km, zaczynam się denerwować jak oscyluję w granicach 5,5 l/100km w zimie trzeba dodać pół litra na rozgerzanie silnika a potem jest ok. Jak czasami mnie ponosi to oczywiście 6,5-7,0 osiągam ale przyjemność z przyśpieszania bez szarpnięć jest warta szczególnie, że żona czy teściowa nie powie mi, że szarpię :))). W trasie, jeśli ustawiam tempomat na przelotowej tirów 85-100,00 to spalanie nie przekracza 4,0 l/100km. Minimalne spalanie jakie zanotowałem na trasie miarodajnej czyli pow. 100km to było ok. 3,6 ale przy prędkości max 85kmh równo z tirami albo nawet i wolniej. Poskromieniem przyciskania pedału gazu jest tempomat, który to również chroni przed presją innych kierowców :)). Przy prędkości maksymalnej ok. 190kmh, bo i taką osiągnąłem kiedy poniosło mnie na autostradzie i przyczepiłem się do innych szaleńców spalania wolałem nie oglądać ale było to dużo :)! Przy 130 kmh jest jeszcze znośnie, bo ok. do 6,0 l/kmh powyżej 140 kmh zaczynam się denerwować spalaniem :))). Podsumowanie; 1. 1,6 cr jest wg mnie ok. 2. Chcesz oszczędzić na paliwie, to polecam ale i tak spalanie zależy od Twojej nogi ;). 3. W oszczędzaniu paliwa pomoże Ci tempomat i dsg. PS. przy ustawieniu tempomatu na konkretną prędkość elektronika skrzyni dobiera odpowiedni bieg na wzniesieniach czyli na płaskim masz np. D7 a pod górę może być D6 czyli przy stałej prędkości masz zbliżone obroty silnika i go nie dusisz ;) ukryj
dodano 16.09.2012 przez
Tu można napisać książkę, więc wpierw przeglądy (tylko w ASO). Robię co 15000 km, a więc nie korzystam z wydłużonych ... więcejmiędzy okresów (nikt mi nie wytłumaczy, że przegląd co 30000 km jest dobry dla auta). Niby jest taniej niż w innych autach tej klasy, ale przeciętny przegląd, co 15000 km, tzw. olejowy (oleje, filtry), to koszt około 600-700 PLN. Co 30000 km koszt około 800-900 PLN. Co 60000 km trzeba wymienić olej w skrzyni biegów (DSG), co kosztuje około ...600-700 PLN!!! I to dużo za dużo. Wchodzi chyba ponad 6 litrów (na pewno około 6). Przy 90000 km wymiana rozrządu (później co 60000 km). A przegląd przy 90000 km, czyli filtry, oleje, rozrząd kosztowało ...2700 PLN. Trochę za dużo. Ta sama czynność poza ASO, to koszt około 1800 PLN (sam kompletny rozrząd kosztuje około 800 PLN). No i spalanie. Po mieście (jeżdżę raczej rzadko i ...jak emeryt, bo i tak wszyscy dojedziemy w tym samym czasie) można osiągnąć nawet 7l, ale to wymaga dużego wysiłku. Najczęściej około 8,5-9l, ale zdarza się też 10l, co zależy od korków (Warszawa). W trasie przy normalnej jeździe, to około 6 litrów. Można uzyskać także spalanie na poziomie 4,5 litra, ale trzeba stosować tzw. eco driving - sprawdziłem na trasie W-wa - Gdańsk, gdzie nie przekroczyłem 100 km/h. Uśredniając, jeżeli ktoś chce brać pod uwagę spalanie, to w mieście należy liczyć 8,5-9 litrów, w trasie 6-6,5 litra. Wtedy się nie zawiedzie. Przy jeździe autostradowej z prędkością stałą 155 km/h (wtedy obroty silnika są prze 3000 rpm), na tempomacie, to 7-7,2 litra (4 osoby, włączona klimatyzacja, trasa ponad 2000 km na południe Europy). Ważne: tempomat podwyższa spalanie o około 0,2 do nawet 0,5 litra. Sam nie wierzyłem, ale sprawdziłem niejednokrotnie. ukryj
dodano 19.12.2011 przez
(UWAGA Wersja GreenLine - 1 na mazowszu, a druga w Polsce, po tej z testu w AutoŚwiecie) Autocentrum ma braki(chociażby ... więcejmodel nadwozia to nie jest kombi tylko sedan po faceliftingu). Spalanie tego auta jest niesamowite. Średnie spalanie 70km do warszawy przy prędkościach 120 i wyprzedzaniu oraz po warszawie(rozkład czasowy to mniej wiecej 50 minut do warszawy i pół godziny po warszawie - w jedna stronę) to 5.0l (tak samo pokazuje komputer jak i wychodzi z wyliczeń). Maksymalne spalanie jakie podałem to było w zimie przy -15 stopniach, stanie w korkach( za zimno na system start/stop) zrywna jazda po warszawie i poza nią. Więcej nie dało się nią spalić jeżdżąc zrywnie(ale racjonalnie). Co do minimalnego spalania to 3.9 było na normalnej trasie wymienionej wcześniej, ale 2.8 również jadąc tylko w trasie z rozgrzanym silnikiem - 60 km z predkością zmienną(maks 60-70) , ale zachowaniem zasad eko jazdy i jazdą na (UWAGA) 4-ce. Jadąc z Jeleniej góry do Warszawy osiągnąłem spalanie rzędu 3.2 z prędkością średnią 74km/h. Czyli jechałem praktycznie cały czas 90-100. Auto obecnie ma zrobione 40 tysięcy kilometrów i jedyny wydatek poza paliwem i płynem do spryskiwaczy to przegląd po 30 tys. Miałem jeden problem z czujnikami parkowania, ale to naprawili w ramach gwarancji na przeglądzie. Odnośnie komfortu jazdy, to auto jest niesamowicie ciche. Można spokojnie wsłuchać się toczenie się opon przy prędkościach rzędu 80-90km/h. W aucie siedzi się wygodnie, nawet w długich trasach. Dynamika w tym samochodzie również jest bardzo pozytywnie zaskakująca. Silnik ma 105 km i 250 Nm już przy 1500obr/min co przy krótkich przyspieszeniach od niskich obrotów daje spore możliwosci. ukryj
dodano 27.10.2012 przez
Witam. Auto posiadam od 6mc i zrobiłem już nim 15tys km. Dane jakie podaje przy średnim spalaniu są wyliczane przeze ... więcejmnie, tankuje do pełna i jeżdzę do 0km i obliczam ile wlałem i ile przejechałem kilometrów, także dane bardziej zbliżone niż te które pokazuje komputer. Ogólnie przy mojej ekonomicznej jeździe czyli hamowanie biegami redukcja biegów przed czerwonym to spalanie jest na poziomie 7litrow ale moja ekonomiczność na odcinkach bez tłoku niestety jest hamowana odcinkami na których sa korki w których dziennie spędzam około 1h(samo podjeżdżanie)i 1h jazda normalna wolnym tempem od świateł do świateł jak to przez miasto. Codziennie przez centrum gdańska i dojazdy do obwodnicy, Odwożę dziecko , robię około 60km dziennie. Także 7/100 km jest bardzo dobrym wynikiem na te warunki. Oczywiście na drodze nie jeżdżę tylko eco dosyc często ciśnienie mi podskakuje przez kogoś i się trochę gazu depnie, czy wyprzedzić kogoś czy wyrwać ze świateł z lewego pasa żeby na prawy sie wcisnąć :)Spalanie na trasie jest podane z komputera 5.5 trasa około 70km dużo zakrętów, przyspieszania i zwalniania.Po zakupie przy napewno nie oszczędnej jeździe auto spalało 7,5-8max. Zeby ten silnik palił powyżej 8litrow to trzeba go troszkę pokatować ale taki wtedy też już długo nie pożyje :) Auto z 2007r 180tys przebiegu. Silnik Godny polecenia, chodź miał juz wymieniane turbo i dwumase, jestem 2 właścicielem. Sam samochód juz tak dobry nie jest głośno w środku podczas jazdy w porównaniu do innych aut/ twarde zawieszenie ale to już każdego indywidualna opinia. Pozdrawiam ukryj
dodano 28.12.2013 przez
Spalanie mojej Octavii jest uzależnione od jazdy, codziennie robię 80 km do pracy i trzymam się prędkości do 100 km/h ... więcejz tempomatem kiedy tylko mogę i spalanie wychodzi mi tutaj w granicach 8L/100km natomiast to może być uzależnione od ukształtowania terenu który jest w miarę płaski. Sprawa wygląda inaczej jak wyskakuje na autostradę, tutaj przy prędkości 90km-130km/h powoduje spalanie nie mniej i nie więcej niż 10L/100km. Nie przypominam sobie kiedy auto spaliło mi więcej niż 10L/100km nawet gdy jeździłem po Niemczech z prędkością 160-170km/h ale tam nie było zwalniania do 90km/h co jakiś czas i przyśpieszania tylko raz wbita prędkość trzymała się przez długie kilometry. Spalanie przy obecnej cenie gazu i diesla przebija każdego diesla, obliczałem ile muszę dołożyć benzyny do każdych 100km przejechanych i wychodzi 0,5L na każde 100km. Obecna cena waha się 2,09 -2,25 co przy spalaniu 10L/100km daje 22,50zł + 3 zł za benzynę. Problem zaczyna się gdy chcesz pojechać za granicę do kraju gdzie LPG nie występuje :/, czasem trzeba się stresować gdzie zatankować i dla ostrożności tankujesz częściej niż potrzeba co w efekcie przekłada się na czas podróży. Ja tak straciłem jakieś 2 godziny tylko dlatego że tankowałem co 250 km zamiast co 350 km na trasie 1500 km Polska-Włochy. Osobiście polecam to auto z tym silnikiem mimo iż uważam że brakuje mu ze 20 koni lub/i trochę momentu obrotowego :). Podsumowanie jestem zadowolony. ukryj
dodano 10.08.2013 przez
Zobacz raporty spalania Skoda Octavia II Dodaj raport spalania

Publikacje o Skoda Octavia

Przeczytaj pozostałe 80 publikacje o Skoda Octavia

Newsy o Skoda Octavia

Przeczytaj pozostałe 59 newsów o Skoda Octavia

Nowe Skoda Octavia

nowe Skoda Octavia
Skoda Octavia
ceny od 62 100 zł do 132 950

Skoda Octavia III Scout 1.8 TSI 180KM od 2014

w pakiecie Scout

w cenie katalogowej brutto

115 400 zł

Wyposażenie standardowe
Obręcze kół ze stopów lekkich POLAR 7J x 17"
Cztery głośniki z przodu
Podpowiedź zmiany biegów
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Simply Clever dla GSM (200 zł)
Pakiet Simply Clever (200 zł)
Pakiet Chrom (1 000 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Simply Clever dla GSM (200 zł)
Pakiet Simply Clever (200 zł)
Pakiet Chrom (1 000 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 128 oferty Skoda Octavia

Dealerzy Skoda

MARSZAŁEK

P.H.-U. M & M MARSZAłEK Skoda Częstochowa

śląskie, Częstochowa, Makuszyńskiego 70/72

Więcej

PLICHTA - Aleksander Plichta

Plichta - Aleksander Plichta Skoda Gdańsk

pomorskie, Gdańsk, Grunwaldzka 339

Więcej

AUTO CENTRUM ZBIGNIEW KIERAT

AUTO CENTRUM ZBIGNIEW KIERAT Skoda Tychy

śląskie, Tychy, Begonii 12

Więcej

AUTO VIVA

SUNNY SP.Z O.O. Skoda Poznań

wielkopolskie, Poznań, Obornicka 249

Więcej

ELCAR SP. Z O.O.

Elcar Sp. z o.o. - Autoryzowany Salon i Serwis Škoda Auto nr 14

dolnośląskie, Wrocław, Grunwaldzka 49-51

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Skoda Octavia

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

19 340

Przejechany dystans

2 898 564 zł

Zatankowanego paliwa

678 816 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

1 931

Wydanych pieniędzy

810 128 zł

Średnie wydatki na auto

1 514 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

4 717

Wydanych pieniędzy

1 586 104 zł

Średnie wydatki na auto

2 965 zł

ZOBACZ 535 dzienników kosztów Skoda Octavia Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Skoda Octavia II

Liczba wpisów: 53
komentarzy(15)
komentarzy(12)
komentarzy(9)
komentarzy(3)
komentarzy(3)
komentarzy(7)
Zobacz inne typowe słabe punkty Skoda Octavia II dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Skoda Octavia II

Liczba wpisów: 50
Auto wyjechało z salonu z zamontowaną instalacją LPG Landirenzo więc jeżdżę na niej od początku. Pierwszy raz uruchomiłem instalację LPG ... więcejpo przejechaniu 1000 km, tak by silnik najpierw "ułożył się"bez niej( zalecenia serwisu). Po przejechaniu pierwszych 3000 km wymieniłem olej w silniku. Auto ma już przejechane 21000 km i jeżdżę nim przez 10 m-cy. Codziennie przejeżdżam ok 80 - 100 km. Auto pali mi ok 10l LPG/100 km. W okresie letnim gdy jeździłem z uruchomioną klimatyzacją paliło ok 11 l LPG/100 km. Auto pracuje perfekcyjnie. Jazda komfortowa. Nie rozwijam dużych prędkości. Max jechałem 145 km/h. Dużo jeżdżę w ulicznych korkach dojeżdżając do pracy w W-wie. Z auta jestem do tej chwili bardzo zadowolony. W trasie jedzie się bardzo komfortowo nie odczuwając większego zmęczenia podróżą. Polecam każdemu Octavię 1,6 MPI z dedykowaną instalacją, kto nie ma aspiracji do sportowej jazdy a ceni sobie wygodę i komfort jazdy przy relatywnie niskich kosztach paliwa LPG ukryj
dodano 19.11.2011 przez
Kupiłem nową Octavię Tour 1,6 z instalacją Landi Renzo instalowaną przez salon. Początki były trudne bo serwis POL-Mot Bielany Auto ... więcejdopiero przy 3 wizycie wgrał właściwe oprogramowanie do tej instalacji bo musi współpracować już z Euro5. Przez 1,5 miesiaca zapalała się co 200-400 km kontrolka silnika. Odczyt wskazywał zbyt ubogą mieszankę. "Autoryzowana" stacja POl-Mot uporczywie wmawiała mi że zatankowałem zły gaz i że oczywiscie przetestowali samochód, wgrali najnowsze oprogramowanie - ale to nie pomagało. Dopiero 3 wizyta gdzie zaktualizowali software instalacji zlikwidowała problem. Jeżdzę od miesiaca i jest ok, ale niesmak do tego serwisu pozostał. Pozdrawiam innych uzytkowników Octavi. ukryj
dodano 16.06.2011 przez
stag 4 plus, wtryski hana, zbiornik bormech 55, reduktor ACR01, przewody faro. jestem bardzo zadowolony i uważam że ten silnik ... więcejmusi być gazowany bo wtedy ma sens ze sie nie kupuje TSI które są o wiele mocniejsze. i jeszcze jedno musi auto wiecej palic lpg niż pb tak ma być i nie wolno oszczędzać, mieszanka musi być odpowiednia ja jeżdząc bardzo delikatnie miałem lekko ponad 7 a lpg przy takiej jezdzie 8.5-9 i tak ma być, oczywiście latem klima non stop i miasto to 10 też spokojnie ale to jak się stoi a nie jedzie to normalna sprawa i nie ma się co stresować. polecam LPG do tego autka. ukryj
dodano 15.07.2013 przez
WITAM ZAKUPIŁEM SKODE OCTAVIE W SALONIE NOWA SILNIK 1.6 Z GAZEM LANDIREZENO PO PRZEJECHANIU 1000TYS ZACZOŁ SZWANKOWAC JUZ WYREGULOWALI NIBY ... więcejI OK PRZY 27TYS. JEST ZA BOGATA MIESZANKA I POSZŁA LISTWA WTRYSKOWA AUTO PALI PONAD 10L GAZU IPOWIEDZIELI ZE TRZEBA WYMIENIC TO JAK NAJSZYBCIEJ I NA RAZIE DO WYMIANY JEZDZIC NA BENZYNIE BO NA GAZIE MOZE WYPALIC GNIAZDA ZAWOROWE I MOZE DOJSC DO PRZEGRZANIA I PEKNIECIA GŁOWICY OPINA SERWISU EMIDA RUDA SLASKA A STAŁO SIE TO PO GARANCJI KOSZT NAPRAWY 1200ZŁ WIEC NIE POLECAM TEGO GAZU PORAZKA ukryj
dodano 04.02.2014 przez
Gaz co prawda założyłem dwa tygodnie temu,ale byłem już na stacji diagnostycznej w celu zrobienia przeglądu gwarancyjnego.Diagnosta z zadowoleniem pokiwał ... więcejgłową i powiedział,że nie pamięta kiedy ostatnio widział tak profesjonalnie i schludnie założoną instalację gazową.Słyszałem różne opinie o warsztacie na Bytkowskiej,ale mam 100 % pewności,że podjąłem słuszną decyzję odnośnie wyboru stacji montażowej.Na instalacji jeżdżę dopiero dwa tygodnie,ale póki co sprawuje się super. ukryj
dodano 17.09.2012 przez
Jest to moje drugie auto w domu które zdecydowałem przerobić na lpg , ceny paliw mówią same za siebie , ... więcejbardzo jest to opłacalne duże oszczędności a przy sprawdzonej instalacji zero kłopotów i zmartwień , samochód spala w granicach 9 litrów lpg co jest świetnym wynikiem , silnik nie jest demonem prędkości ale jak najbardziej radzi sobie w dłuższych trasach . ukryj
dodano 20.04.2015 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Octavia II

Skarbnica wiedzy o Skoda Octavia

Ciekawostki
dodano 08.10.2012 przez
Mało kto wie, ale Skoda Octavia zadebiutowała po raz pierwszy nie w roku 1996 a w roku 1959. Model był napędzany silnikiem 40KM i osiągał…
dodano 23.08.2011 przez
4 sierpnia 2007 z Placu Czerwonego w Moskwie ruszyła ekspedycja Škoda Octavia Scout Experience 2007. 20 sierpnia po 17 dniach podróży, w czasie których pokonano…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą