Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Octavia II Hatchback 1.9 TDI PD

Druga generacja modelu produkowana w latach 2004-2013. Pod względem stylistycznym Octavia, zaprojektowana przez Thomasa Ingenlatha i Petera Woudę, zbliżyła się do flagowego auta Skody – Superb (podobny kształt świateł oraz większe rozmiary osłony wlotu powietrza). Była też nieco większa od swojej poprzedniczki. Samochód znów zbudowano na płycie podłogowej Golfa (tym PQ35, platforma, na której zbudowano Golfa V).W 2009 roku model przeszedł face-lifting. W Indiach oferowana jako Skoda Laura, żeby odróżnić ją od wciąż sprzedawanej tam Octavii I.

Skoda Octavia II RS Hatchback - silnik
Skoda Octavia II RS Hatchback - widok z tyłu
Skoda Octavia II RS Hatchback - prawy bok
Skoda Octavia II RS Hatchback - prawy bok

Generacje Skoda Octavia

  • Octavia II   2004 - 2013
    Skoda Octavia II
    • Wybierz generację

    • Octavia III (2013 - teraz)
    • Octavia II (2004 - 2013)
    • Octavia I (1996 - 2010)

Komentarze redakcji

Powagosław: Niby niewiele się zmieniło, a jednak czasem właśnie to niewiele robi różnicę. Duch nadal ten sam, ale jakby bardziej dopracowany - auto zyskało na dojrzałości i elegancji. Pytanie tylko, jak na popularności tego modelu (a to popularność przez duże „P”) odbije się próba wprowadzenia Octavii do klasy średniej.
Luzacjusz: W motoryzacji zdarzają się ewolucje i rewolucje, a bestseller Skody przeszedł właśnie przeszedł to wszystko w skali mikro. Szkoda tego sarkazmu, sorry, ale jakkolwiek przyjemnie się patrzy na nową Octavię, za każdym razem widzę prężącego się Rapida.

Wersje nadwozia Skoda Octavia II

Silniki Skoda Octavia II Hatchback

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Rozsądny, rodzinny samochód powinien być dość mocny, żeby uciągnąć rodzinkę i ekonomiczny – żeby nie narazić budżetu. Jeśli będziecie dużo jeździć, to weźcie diesla. Najlepiej 2.0TDI o mocy 140KM. Ma niedużą turbodziurę, ale jak już wskoczy na około 1700 obr./min. to strzela przed siebie jak narwane dziecko. Jest nawet mocniejsza, 170-konna wersja, ale jej cena w ogóle nie jest „rodzinna”. W sumie wszystkie motory wysokoprężne w Octavii II są trochę drogie – najsłabsze i najtańsze o mocy 105KM nie urzekają dynamiką, ale nie można powiedzieć, że są ospałe. Radzą sobie z autem zarówno w mieście jak i na trasie, a praktyka w poprzednim modelu pokazała, że są do tego mało kłopotliwe w eksploatacji. I tak trochę kosztują i zwrócą się po większym przebiegu, dlatego jeśli takowych nie planujecie, to weźcie „benzynę”, bo wariantów jest sporo. Najlepiej co najmniej 1.6l o mocy 105KM, ale nie spodziewajcie się rewelacji. Po prostu da sobie radę w tym aucie. Jeden z najlepszych wyborów to doładowany 1.4TSI o mocy 122KM. Pali mało, jest elastyczny i świetnie jeździ. Kolejny, dobry zakup to również doładowany 1.8l o mocy 160KM. Jest droższy, ale i mocniejszy, dlatego jeśli szukacie czegoś szybszego, to powinniście go pokochać – niecałe 8 sekund do 100km/h w nudnym kompakcie robi wrażenie.

Publikacje o Skoda Octavia

Skoda Octavia Laurin & Klement - powiew luksusu
 
Nasz test Skoda Octavia Laurin & Klement 1.8 TSI

Szukasz praktycznego i świetnie wyposażonego samochodu, ale za żadne skarby nie chcesz się rzucać w oczy, irytować sąsiadów i wywoływać zazdrości wśród kolegów z pracy? Octavia we flagowej wersji Laurin & Klement może przypaść Ci do gustu.

Skoda Octavia GreenLine - alternatywa dla hybryd?
 
Nasz test Skoda Octavia 1.6 TDI GreenLine

3,2 l/100km. Tyle, według deklaracji producenta, powinna spalać Octavia 1.6 TDI w superoszczędnej wersji GreenLine. Sprawdzamy, czy w normalnym ruchu można zbliżyć się do wyniku uzyskanego w cyklu homologacyjnym.

Skoda Octavia Scout - alternatywa dla SUV-a
 
Nasz test Skoda Octavia Scout 1.8 TSI

Pakiet terenowych dodatków uczynił z Octavii ciekawą alternatywę dla crossoverów i SUV-ów. Czeskie kombi najlepiej czuje się na utwardzonych drogach, ale gdy zajdzie potrzeba, pokona nawet najbardziej wyboiste, gruntowe dukty.

Skoda Octavia III Combi 1.8 TSI DSG 4x4 Elegance - niszczy stereotypy
 
Nasz test Skoda Octavia III Combi 1.8 TSI 180KM DSG 4x4 Elegance

Do Skody Octavii przywarło kilka stereotypów. Uznawana jest za samochód idealny dla przedstawiciela handlowego, emeryta i człowieka, który chce kupić tańszego... Golfa z większym bagażnikiem. Każdy spotykany na naszych drogach pojazd ma jakieś przywary. A jak się ich pozbyć? To trudne i proste zarazem....

Skoda Octavia 2.0 TDI - sprawdzony przepis na sukces
 
Nasz test Skoda Octavia Elegance 2.0 TDI (150 KM) DSG

Do dnia dzisiejszego Skoda sprzedała prawie 4 miliony egzemplarzy Octavii. To dzięki temu modelowi producent z Mlada Boleslav stał się bardzo ważnym graczem na rynku motoryzacyjnym. Czy trzecia generacja nie zawodzi pokładanych w niej nadziei? Postanowiłem to sprawdzić.

Przeczytaj pozostałe 50 artykułów o Skoda Octavia

Skoda Octavia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda OctaviaautoWcentrum - społeczność Skoda Octavia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Octavia

Skoda Octavia 61,37

Skoda Octavia 64,08

Skoda Octavia 62,65

Skoda Octavia  Blue Power    200KM 83,72

Skoda Octavia    OCTAVIANKA 90,03

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Octavia

werner_beinhart 70,51

Limas 32,60

todominik 31,74

konradinio 46,46

zbroszki 75,93

endriume24 82,21

Pawelels4 43,90

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Octavia

Tempomat i MFA stało się faktem
Tempomat i MFA stało się faktem Właśnie skończyłem montaż tempomatu i MFA. Aż dziw bierze,że skoro auto jest do ...
Czujnik obrotów
Czujnik obrotów Niestety auto klękło na środku skrzyżowania. Kręcić silnikiem się dało, nie trzy...
Co roczne opłaty podatek drogowy w UK
Co roczne opłaty podatek drogowy w UK Jak co roku czas opłat pierwsze już za mną opłata drogowa (Road Tax. W tym roku ...
Cieszyć się, czy płakać...?
Cieszyć się, czy płakać...? Zbliża się sądny dzień - koniec gwarancji. W związku z tym "szkodnik" zaczyna po...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Octavia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Octavia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Octavia

Skoda Octavia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Octavia
 

Skoda Octavia najczęściej porównywane z:

Alfa Romeo Giulietta Nuova
1.6 JTD 16v (105 KM)
Peugeot 308
1.6 e-HDI (115 KM)
Opel Astra
1.4 Turbo ECOTEC (140 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Skoda Octavia Tour Skoda Octavia Tour
Rocznik: 2012. Przebieg: 110 106 km. Silnik: 1.6 75KM .
Cena: 35 900 zł 35 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Skoda Octavia II Tour Skoda Octavia II Tour
Rocznik: 2012. Przebieg: 104 200 km. Silnik: 1.6 75KM .
Cena: 35 900 zł 35 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Skoda Octavia II Hatchback 1.9 TDI PD

  • Średnia ocena
    na podstawie 146 opinii
  • 4,20
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Skoda Octavia Hatchback 1.9 TDI PD (105 KM)

Poprzednio jeździłem Peugeotem 307SW, który był prawdziwą skarbonką. Z serwisami byłem na "Ty". Wcześniej był Leon, a przed nim Honda Civic i Renault 19. Z tych wszystkich aut, to jest zdecydowanie najlepsze. Bardzo komfortowe (Elegance bez dodatków) i 10tys tańsze od porównywalnej Jetty (po jeździe próbnej jednym i drugim nikt z VW nie przekona mnie, że Jetta ma cokolwiek lepszego).

dodał: Tomek
Skoda Octavia Hatchback 1.9 TDI PD (105 KM)

Silnik słabo wyciszony, ale za to elastyczny i rewelacyjne spalanie. Bardzo dobry ciąg przy obrotach silnika ok. 2.000-3.000, poza tym już słabo. Bardzo pojemny bagażnik, niezłe zawieszenie, trochę za mały prześwit z przodu. Niezłe plastiki, niezły montaż. Wyposażenie chyba wyraźnie za ubogie jak na cenę - 73.000,- zł. Używane dobrze trzymają cenę, co dobrze świadczy o samochodzie.

dodał: Kamatti1
Skoda Octavia Hatchback 1.9 TDI PD (105 KM)

Samochód ogólnie jest w porządku. Drobnostki aż tak mocno nie psują wizerunku poza tym nie ma samochodów bez drobnych mankamentów. Myślę,że samochód godny jest polecenia. W tej chwili już tego samochodu nie posiadam, zmieniłem na inny ( bardziej rodzinny - większy van ), ale kiedyś może do niego wrócę. Potrzebowałem więcej miejsca z tyłu na większe dzieci :)

dodał: Mietek
Skoda Octavia Hatchback 1.9 TDI PD (105 KM)

Zmiana nastawienia, a moze przyzwyczajenie to juz rok. Ale powiem tak. Auto dobre, trzeba tylko uwazac na serwisy. Niestety w przypadku turbiny zawinił serwis, a koło dwumasowe, hmmm.... podobno to przypadłosc większosci aut z silnikami tdi. P.S. jak się okazało koło dwumasowe pochodziło z serii z wada fabryczną. No cóz pech ale teraz bedzie dobrze.

dodał: on32
Skoda Octavia Hatchback 1.9 TDI PD (105 KM)

Przebieg 20.000 km i nic !!! nie wysiadło. Spalanie w trudnym mieście - Stambuł - nie przekracza 7 l/100km. W trasie, nawet w górzystym terenie, poniżej 5 l/100 km. Jeżeli czegoś się czepiać to chyba spadła trochę efektywnośc turbiny. Niestety, będąc w Turcji z servisem nie pogadasz, kompletni dyletanci, ale z komputerami!!

dodał: janusz.stec@poczta.onet.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Octavia

Skoda Octavia RS wewnątrz - galeria redakcyjna Skoda Octavia I Laurin And Klement Skoda Ovtavia I Kombi RS Skoda Octavia II Hatchback - galeria społeczności Skoda Octavia III Kombi 4x4 TSI (2013) Skoda Octavia II Scout Facelifting Skoda Octavia I Kombi Skoda Octavia III Kombi 1.8 TSI 180KM - galeria redakcyjna Skoda Octavia III Kombi 4x4 TDI (2013) Skoda Octavia II RS Kombi Facelifting
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Octavia

  • 1.
  • 4,75 Skoda Octavia I 1.6 MPI (102KM) 2003r.
    dodał: bronekp, 27.01.2009

    Kupiłem samochód Skoda Octavia Combi w lutym 2008 r. z rocznika 1998 r. Instalacja została założona w 2003 r. firmy Solaris. Silnik 1.6/102KM produkcji VW. Nie wiem ile spala na benzynie bo nigdy go nie testowałem. Na gazie spala poniżej 11 ltr/100 km, przy jeździe miejskiej.Na trasie około 10 przy spokojnej jeździe. W tym okresie roku eksploatacji miałem dwa problemy z instalacją- uszkodził się czujnik temperatury oraz ostatnio wystąpił zły skład mieszanki biegu jałowego- silnik gasł przy każdym wysprzęgleniu albo przełączeniu na luz. Na benzynie silnik na wolnych obrotach pracował normalnie. Po zmianie nastaw obroty biegu jałowego są niestabilne (prawdopodobnie te typy tak mają) ale już nie gaśnie. Przejechałem już ok.30 tys.km. Ogólnie jestem zadowolony z tego samochodu. Serwis gazowy początkowo nie chciał go sprawdzić, bo do instalacji nie mieli programu, ale jeden z mechaników stwierdził, że program LECHO powinien to obsłużyć. Inne warsztaty po odczytaniu SOLARIS od razu odmawiali serwisu. Zanim znalazłem ten serwis odwiedziłem 5 warsztatów zajmujących się instalacjami gazowymi.Wpisałem różnice w spalaniu bo program tego się domaga. Tak naprawdę nie wiem, bo jak juz napisałem wcześniej nigdy go nie trasowałem na benzynie.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2010r.
    dodał: Grzegorz, 19.11.2011

    Auto wyjechało z salonu z zamontowaną instalacją LPG Landirenzo więc jeżdżę na niej od początku. Pierwszy raz uruchomiłem instalację LPG po przejechaniu 1000 km, tak by silnik najpierw "ułożył się"bez niej( zalecenia serwisu). Po przejechaniu pierwszych 3000 km wymieniłem olej w silniku. Auto ma już przejechane 21000 km i jeżdżę nim przez 10 m-cy. Codziennie przejeżdżam ok 80 - 100 km. Auto pali mi ok 10l LPG/100 km. W okresie letnim gdy jeździłem z uruchomioną klimatyzacją paliło ok 11 l LPG/100 km. Auto pracuje perfekcyjnie. Jazda komfortowa. Nie rozwijam dużych prędkości. Max jechałem 145 km/h. Dużo jeżdżę w ulicznych korkach dojeżdżając do pracy w W-wie. Z auta jestem do tej chwili bardzo zadowolony. W trasie jedzie się bardzo komfortowo nie odczuwając większego zmęczenia podróżą. Polecam każdemu Octavię 1,6 MPI z dedykowaną instalacją, kto nie ma aspiracji do sportowej jazdy a ceni sobie wygodę i komfort jazdy przy relatywnie niskich kosztach paliwa LPG

  • 3.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Majkel, 16.06.2011

    Kupiłem nową Octavię Tour 1,6 z instalacją Landi Renzo instalowaną przez salon. Początki były trudne bo serwis POL-Mot Bielany Auto dopiero przy 3 wizycie wgrał właściwe oprogramowanie do tej instalacji bo musi współpracować już z Euro5. Przez 1,5 miesiaca zapalała się co 200-400 km kontrolka silnika. Odczyt wskazywał zbyt ubogą mieszankę. "Autoryzowana" stacja POl-Mot uporczywie wmawiała mi że zatankowałem zły gaz i że oczywiscie przetestowali samochód, wgrali najnowsze oprogramowanie - ale to nie pomagało. Dopiero 3 wizyta gdzie zaktualizowali software instalacji zlikwidowała problem. Jeżdzę od miesiaca i jest ok, ale niesmak do tego serwisu pozostał. Pozdrawiam innych uzytkowników Octavi.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2009r.
    dodał: octavian80, 15.07.2013

    stag 4 plus, wtryski hana, zbiornik bormech 55, reduktor ACR01, przewody faro. jestem bardzo zadowolony i uważam że ten silnik musi być gazowany bo wtedy ma sens ze sie nie kupuje TSI które są o wiele mocniejsze. i jeszcze jedno musi auto wiecej palic lpg niż pb tak ma być i nie wolno oszczędzać, mieszanka musi być odpowiednia ja jeżdząc bardzo delikatnie miałem lekko ponad 7 a lpg przy takiej jezdzie 8.5-9 i tak ma być, oczywiście latem klima non stop i miasto to 10 też spokojnie ale to jak się stoi a nie jedzie to normalna sprawa i nie ma się co stresować. polecam LPG do tego autka.

  • 5.
  • 3,75 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Niebieski82, 04.02.2014

    WITAM ZAKUPIŁEM SKODE OCTAVIE W SALONIE NOWA SILNIK 1.6 Z GAZEM LANDIREZENO PO PRZEJECHANIU 1000TYS ZACZOŁ SZWANKOWAC JUZ WYREGULOWALI NIBY I OK PRZY 27TYS. JEST ZA BOGATA MIESZANKA I POSZŁA LISTWA WTRYSKOWA AUTO PALI PONAD 10L GAZU IPOWIEDZIELI ZE TRZEBA WYMIENIC TO JAK NAJSZYBCIEJ I NA RAZIE DO WYMIANY JEZDZIC NA BENZYNIE BO NA GAZIE MOZE WYPALIC GNIAZDA ZAWOROWE I MOZE DOJSC DO PRZEGRZANIA I PEKNIECIA GŁOWICY OPINA SERWISU EMIDA RUDA SLASKA A STAŁO SIE TO PO GARANCJI KOSZT NAPRAWY 1200ZŁ WIEC NIE POLECAM TEGO GAZU PORAZKA

  • 6.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2005r.
    dodał: Mariusz, 17.09.2012

    Gaz co prawda założyłem dwa tygodnie temu,ale byłem już na stacji diagnostycznej w celu zrobienia przeglądu gwarancyjnego.Diagnosta z zadowoleniem pokiwał głową i powiedział,że nie pamięta kiedy ostatnio widział tak profesjonalnie i schludnie założoną instalację gazową.Słyszałem różne opinie o warsztacie na Bytkowskiej,ale mam 100 % pewności,że podjąłem słuszną decyzję odnośnie wyboru stacji montażowej.Na instalacji jeżdżę dopiero dwa tygodnie,ale póki co sprawuje się super.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Octavia

Skoda Octavia

824 komentarze

501 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~gregor~gregor

Do ~Miszczu:
Golf 3 nie był ocynkowany łebie jeden

~mezzoa~mezzoa

Problemy z gazem? www.lpghouse.pl - ci ogarniają WSZYSTKO.

Wisnia73Wisnia73

Witam.chce kupic Skode Oktawie w kombi z silnikiem 1.8 20v Turbo 150KM na poczatku jezdzic na benzynie a potem zalozyc do niej gaz i chcialem sie zapytac jak to sie sprawuje bo slyszalem rozne opinie a w szczegolnosci ze sie nie oplaca zakladac do silnikow 1,8 bo ..........Dziekuje.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
34 880
Przejechany dystans
21 989 851 km
Zatankowanego paliwa
1 141 354 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 625
Wydanych pieniędzy
1 297 005 zł
Średnie wydatki na auto
1 157 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 910
Wydanych pieniędzy
2 260 493 zł
Średnie wydatki na auto
2 016 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 121)

Testy zderzeniowe Skoda Octavia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Octavia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Octavia 1.6 'Ambition', LHD
2013

Skoda Octavia
Skoda Octavia

Skoda Octavia
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Octavia II Hatchback 1.9 TDI PD

Na podstawie 149 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: gruby dick, dodano: 16.05.2014 15:07

przeglądy dwa serwisowe przy 30 i 60 tys. przebiegu kosztowały 950 zl i 1300 zł przy 60 tys. km. w aso. nic nie było wymieniane poza piórami wycieraczek, olejami, filtrami, w tym kompleksowe mycie i odgrzybianie. spalanie kształtuje się na poziomie: - sama jazda po warszawie 6,2 l, w zimie 6,8l. - jak wyskoczę poza miasto to gdy nie szaleję (do 140 km/h i bez przyspieszania gwałtownego) 4,8-9 l. - trasa wrocław - warszawa zszedłem jadąc z żoną (ryczy że jeżdżę za szybko :) ) do 4,5 l. - Natomiast trasa np. warszawa poznań prędkości prawie stale 180 - 200, komputer pokazuje średnio 7,8. Cykl 50 proc. miasto i 50 poc. poza nim, jakieś 5,5 l i takie spalanie zwykle mi pokazuje komputer. to są wyniki bardzo dobre moim zdaniem.

pełny raport Skoda Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF

autor: Laus, dodano: 10.10.2014 05:54

Używałem Octavię 1.9 TDI 90PS do codziennych dojazdów do pracy w okresie 2 lat, 88 km w jedną stronę. Dziennie wychodziło 176km. Prędkość przelotowa to 90km/godz, bez hamowania w miejscach, gdzie było ograniczenie prędkości [dzięki ci CB radio]. Prędkość średnia to ok 75km/godz, z rekordem 82 km/godz. Postarajcie się jechać ze stałą prędkością 90 km/godz i osiągnąć średnią 82 km/godz [dzięki ci GPS]. Spalanie rewelacyjne, bez przeszkód mogłem osiągnąć wynik rzędu 4,0 / 100km [dane z komputera pokładowego, zawyżał wynik o 10% -> sprawdzone tankując na tej samej stacji do odbicia i porównując potem wynik komputer vs obliczenia]. Rekordowe podejście to 3,6/100; auto bez problemu pali poniżej 4,0. Włączona klimatyzacja powoduje zwiększenie spalania gnojówki o 0,4. W okresie zimowym spalanie zwiększone o 0,3l/100. Auto pod względem napędu genialne, jedynie za komfort siedzenia inżynierowi Skody należy się 25 lat ciężkich robót.

pełny raport Skoda Hatchback 1.9 TDI

autor: Mateusz_empi, dodano: 14.03.2013 19:03

Zużycie paliwa w mieście ok 10-12 l benzyny lub 12-14 l gazu zależy na czym jeździmy w trasie udało mi się zejść do 6.3 l benzyny i licząc 20 % więcej gazu to 7,5 l LPG. Ceny części nie są drogie ale niektóre żeczy trzeba sprowadzać z serwisu skody jak np wężyk podciśnienia który mnie kosztował 170 zł. Inne pierdółki jeszcze da się przeżyć ale też może się nazbierać. Ja na pakiet startowy (rozrząd komplet, hamulec ręczny komplet, wszystkie filtry, klocki hamulcowe czujnik abs oleje, felgi na zimę, naprawa podnośnika szyby, uszczelki na pokrywie silnika, przegub, pompa wody,wycieraczki świeca płyn do spryskiwaczy gaśnica, wężyk podciśnienia z serwo do przepustnicy, nadkola itp) dałem około 2000 zł z hakiem. Co do wspomnianego wcześniej LPG to jeszcze nie byłem wyregulować bo gdy byłem w tarnowie to wyszła sprawa z wężem podciśnienia a bez nowego nie było po co coś ustawiać.

pełny raport Skoda Hatchback 1.6
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Octavia II Hatchback 1.9 TDI PD

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Octavia II Hatchback 1.9 TDI PD

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Skoda Octavia II Hatchback 1.9 TDI PD 105KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Octavia, oglądali także