Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Octavia II Hatchback 1.9 TDI PD

Druga generacja modelu produkowana w latach 2004-2013. Pod względem stylistycznym Octavia, zaprojektowana przez Thomasa Ingenlatha i Petera Woudę, zbliżyła się do flagowego auta Skody – Superb (podobny kształt świateł oraz większe rozmiary osłony wlotu powietrza). Była też nieco większa od swojej poprzedniczki. Samochód znów zbudowano na płycie podłogowej Golfa (tym PQ35, platforma, na której zbudowano Golfa V).W 2009 roku model przeszedł face-lifting. W Indiach oferowana jako Skoda Laura, żeby odróżnić ją od wciąż sprzedawanej tam Octavii I.

Skoda Octavia II RS Hatchback - silnik
Skoda Octavia II RS Hatchback - widok z tyłu
Skoda Octavia II RS Hatchback - prawy bok
Skoda Octavia II RS Hatchback - prawy bok

Generacje Skoda Octavia

  • Octavia II   2004 - 2013
    Skoda Octavia II
    • Wybierz generację

    • Octavia III (2013 - teraz)
    • Octavia II (2004 - 2013)
    • Octavia I (1996 - 2010)

Komentarze redakcji

Powagosław: Niby niewiele się zmieniło, a jednak czasem właśnie to niewiele robi różnicę. Duch nadal ten sam, ale jakby bardziej dopracowany - auto zyskało na dojrzałości i elegancji. Pytanie tylko, jak na popularności tego modelu (a to popularność przez duże „P”) odbije się próba wprowadzenia Octavii do klasy średniej.
Luzacjusz: W motoryzacji zdarzają się ewolucje i rewolucje, a bestseller Skody przeszedł właśnie przeszedł to wszystko w skali mikro. Szkoda tego sarkazmu, sorry, ale jakkolwiek przyjemnie się patrzy na nową Octavię, za każdym razem widzę prężącego się Rapida.

Wersje nadwozia Skoda Octavia II

Silniki Skoda Octavia II Hatchback

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Rozsądny, rodzinny samochód powinien być dość mocny, żeby uciągnąć rodzinkę i ekonomiczny – żeby nie narazić budżetu. Jeśli będziecie dużo jeździć, to weźcie diesla. Najlepiej 2.0TDI o mocy 140KM. Ma niedużą turbodziurę, ale jak już wskoczy na około 1700 obr./min. to strzela przed siebie jak narwane dziecko. Jest nawet mocniejsza, 170-konna wersja, ale jej cena w ogóle nie jest „rodzinna”. W sumie wszystkie motory wysokoprężne w Octavii II są trochę drogie – najsłabsze i najtańsze o mocy 105KM nie urzekają dynamiką, ale nie można powiedzieć, że są ospałe. Radzą sobie z autem zarówno w mieście jak i na trasie, a praktyka w poprzednim modelu pokazała, że są do tego mało kłopotliwe w eksploatacji. I tak trochę kosztują i zwrócą się po większym przebiegu, dlatego jeśli takowych nie planujecie, to weźcie „benzynę”, bo wariantów jest sporo. Najlepiej co najmniej 1.6l o mocy 105KM, ale nie spodziewajcie się rewelacji. Po prostu da sobie radę w tym aucie. Jeden z najlepszych wyborów to doładowany 1.4TSI o mocy 122KM. Pali mało, jest elastyczny i świetnie jeździ. Kolejny, dobry zakup to również doładowany 1.8l o mocy 160KM. Jest droższy, ale i mocniejszy, dlatego jeśli szukacie czegoś szybszego, to powinniście go pokochać – niecałe 8 sekund do 100km/h w nudnym kompakcie robi wrażenie.

Publikacje o Skoda Octavia

Skoda Octavia Scout 2.0 TDI - na (prawie) każdy szlak
 
Nasz test Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 150 KM

Skodę Octavię zdążyliśmy poznać nadzwyczaj dobrze. Znamy wersję liftback, znamy kombi, jeździliśmy topowym RS. Na naszej liście pozostała ostatnia odmiana, która dopiero niedawno dołączyła do pełnej gamy modeli. Oto Skoda Octavia Scout.

Skoda Octavia Laurin and Klement 1.8 TSI - klasę wyżej?
 
Nasz test Skoda Octavia Laurin&Klement 1.8 TSI

Jedna z wersji Octavii nosi nazwę firmy produkującej rowery. Co wspólnego mają czeski samochód, Laurin i Klement? Właściwie to wszystko, ale zacznijmy od początku.

Skoda Octavia RS 2.0 TSI - dyskrecja gwarantowana
 
Nasz test Skoda Octavia RS 2.0 TSI 220 KM

Skoda produkuje samochody przede wszystkim rodzinne - o dobrym stosunku ceny do jakości. Złośliwi mogą jednak zarzucić im nudę. To chyba właśnie dla nich tworzone są modele z serii RS - jak testowana przez nas dzisiaj Octavia. Czy zamknie usta malkontentom?

Skoda Octavia Laurin & Klement - powiew luksusu
 
Nasz test Skoda Octavia Laurin & Klement 1.8 TSI

Szukasz praktycznego i świetnie wyposażonego samochodu, ale za żadne skarby nie chcesz się rzucać w oczy, irytować sąsiadów i wywoływać zazdrości wśród kolegów z pracy? Octavia we flagowej wersji Laurin & Klement może przypaść Ci do gustu.

Skoda Octavia GreenLine - alternatywa dla hybryd?
 
Nasz test Skoda Octavia 1.6 TDI GreenLine

3,2 l/100km. Tyle, według deklaracji producenta, powinna spalać Octavia 1.6 TDI w superoszczędnej wersji GreenLine. Sprawdzamy, czy w normalnym ruchu można zbliżyć się do wyniku uzyskanego w cyklu homologacyjnym.

Przeczytaj pozostałe 53 artykuły o Skoda Octavia

Skoda Octavia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda OctaviaautoWcentrum - społeczność Skoda Octavia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Octavia

Skoda Octavia 61,37

Skoda Octavia Blue Sky 64,50

Skoda Octavia RS 74,67

Skoda Octavia dżunia :) 78,54

Skoda Octavia 78,28

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Octavia

michal-q 67,14

HubertS1974 32,66

cieszy77 32,54

mariow44 40,91

ginomaritimo 32,88

rafaldo 62,01

kamisdsg 72,81

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Octavia

SKODA FABIA III 1,2TSI, 90KM Ambition - dzień 2
SKODA FABIA III 1,2TSI, 90KM Ambition - dzień 2 Dzisiejsze spotkanie z nową Fabią III! Mimo bardzo wietrznej pogody, jakA zapan...
Wymiana oleju.
Wymiana oleju. Od zakupu samochodu napotkała mnie już II wymiana oleju. Wybór padł ponownie na ...
Zmiana opon i ... kradzież....!
Zmiana opon i ...  kradzież....! Witajcie :) Na koniec października na obecne alusy założyłem nowe opony Goody...
Wymiana świec zapłonowych.
Wymiana świec zapłonowych. Z racji przebiegu zbliżającego się do 90tys.km postanowiłem wymienić świece zapł...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Octavia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Octavia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Octavia

Skoda Octavia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Octavia
 

Skoda Octavia najczęściej porównywane z:

Kia Rio
1.4 DOHC CVVT (109 KM)
Alfa Romeo Giulietta Nuova
1.4 TB 16v Mair (170 KM)
Opel Astra
1.6 SIDI Turbo ECOTEC (170 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Skoda Octavia II Ambiente Skoda Octavia II Ambiente
Rocznik: 2011. Przebieg: 105 640 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 38 900 zł
Skoda Octavia II Mint Skoda Octavia II Mint
Rocznik: 2011. Przebieg: 115 424 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 33 900 zł

Ocena auta Skoda Octavia II Hatchback 1.9 TDI PD

  • Średnia ocena
    na podstawie 149 opinii
  • 4,21
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Skoda Octavia Hatchback 1.9 TDI PD (105 KM)

Poprzednio jeździłem Peugeotem 307SW, który był prawdziwą skarbonką. Z serwisami byłem na "Ty". Wcześniej był Leon, a przed nim Honda Civic i Renault 19. Z tych wszystkich aut, to jest zdecydowanie najlepsze. Bardzo komfortowe (Elegance bez dodatków) i 10tys tańsze od porównywalnej Jetty (po jeździe próbnej jednym i drugim nikt z VW nie przekona mnie, że Jetta ma cokolwiek lepszego).

dodał: Tomek
Skoda Octavia Hatchback 1.9 TDI PD (105 KM)

Silnik słabo wyciszony, ale za to elastyczny i rewelacyjne spalanie. Bardzo dobry ciąg przy obrotach silnika ok. 2.000-3.000, poza tym już słabo. Bardzo pojemny bagażnik, niezłe zawieszenie, trochę za mały prześwit z przodu. Niezłe plastiki, niezły montaż. Wyposażenie chyba wyraźnie za ubogie jak na cenę - 73.000,- zł. Używane dobrze trzymają cenę, co dobrze świadczy o samochodzie.

dodał: Kamatti1
Skoda Octavia Hatchback 1.9 TDI PD (105 KM)

Samochód ogólnie jest w porządku. Drobnostki aż tak mocno nie psują wizerunku poza tym nie ma samochodów bez drobnych mankamentów. Myślę,że samochód godny jest polecenia. W tej chwili już tego samochodu nie posiadam, zmieniłem na inny ( bardziej rodzinny - większy van ), ale kiedyś może do niego wrócę. Potrzebowałem więcej miejsca z tyłu na większe dzieci :)

dodał: Mietek
Skoda Octavia Hatchback 1.9 TDI PD (105 KM)

Zmiana nastawienia, a moze przyzwyczajenie to juz rok. Ale powiem tak. Auto dobre, trzeba tylko uwazac na serwisy. Niestety w przypadku turbiny zawinił serwis, a koło dwumasowe, hmmm.... podobno to przypadłosc większosci aut z silnikami tdi. P.S. jak się okazało koło dwumasowe pochodziło z serii z wada fabryczną. No cóz pech ale teraz bedzie dobrze.

dodał: on32
Skoda Octavia Hatchback 1.9 TDI PD (105 KM)

Przebieg 20.000 km i nic !!! nie wysiadło. Spalanie w trudnym mieście - Stambuł - nie przekracza 7 l/100km. W trasie, nawet w górzystym terenie, poniżej 5 l/100 km. Jeżeli czegoś się czepiać to chyba spadła trochę efektywnośc turbiny. Niestety, będąc w Turcji z servisem nie pogadasz, kompletni dyletanci, ale z komputerami!!

dodał: janusz.stec@poczta.onet.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Octavia

Skoda Octavia I Skoda Octavia II GreenLine Hatchback Facelifting Skoda Octavia I Laurin And Klement Skoda Octavia III Laurin & Klement (2014) Skoda Octavia III RS Liftback 2.0 TSI 220KM - galeria redakcyjna Skoda Octavia III RS i 4x4 - galeria redakcyjna Skoda Octavia I Kombi Skoda Octavia II Hatchback Facelifting Skoda Octavia I Kombi 4x4 Skoda Octavia RS - na parkingu - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Octavia

  • 1.
  • 4,75 Skoda Octavia I 1.6 MPI (102KM) 2003r.
    dodał: bronekp, 27.01.2009

    Kupiłem samochód Skoda Octavia Combi w lutym 2008 r. z rocznika 1998 r. Instalacja została założona w 2003 r. firmy Solaris. Silnik 1.6/102KM produkcji VW. Nie wiem ile spala na benzynie bo nigdy go nie testowałem. Na gazie spala poniżej 11 ltr/100 km, przy jeździe miejskiej.Na trasie około 10 przy spokojnej jeździe. W tym okresie roku eksploatacji miałem dwa problemy z instalacją- uszkodził się czujnik temperatury oraz ostatnio wystąpił zły skład mieszanki biegu jałowego- silnik gasł przy każdym wysprzęgleniu albo przełączeniu na luz. Na benzynie silnik na wolnych obrotach pracował normalnie. Po zmianie nastaw obroty biegu jałowego są niestabilne (prawdopodobnie te typy tak mają) ale już nie gaśnie. Przejechałem już ok.30 tys.km. Ogólnie jestem zadowolony z tego samochodu. Serwis gazowy początkowo nie chciał go sprawdzić, bo do instalacji nie mieli programu, ale jeden z mechaników stwierdził, że program LECHO powinien to obsłużyć. Inne warsztaty po odczytaniu SOLARIS od razu odmawiali serwisu. Zanim znalazłem ten serwis odwiedziłem 5 warsztatów zajmujących się instalacjami gazowymi.Wpisałem różnice w spalaniu bo program tego się domaga. Tak naprawdę nie wiem, bo jak juz napisałem wcześniej nigdy go nie trasowałem na benzynie.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2010r.
    dodał: Grzegorz, 19.11.2011

    Auto wyjechało z salonu z zamontowaną instalacją LPG Landirenzo więc jeżdżę na niej od początku. Pierwszy raz uruchomiłem instalację LPG po przejechaniu 1000 km, tak by silnik najpierw "ułożył się"bez niej( zalecenia serwisu). Po przejechaniu pierwszych 3000 km wymieniłem olej w silniku. Auto ma już przejechane 21000 km i jeżdżę nim przez 10 m-cy. Codziennie przejeżdżam ok 80 - 100 km. Auto pali mi ok 10l LPG/100 km. W okresie letnim gdy jeździłem z uruchomioną klimatyzacją paliło ok 11 l LPG/100 km. Auto pracuje perfekcyjnie. Jazda komfortowa. Nie rozwijam dużych prędkości. Max jechałem 145 km/h. Dużo jeżdżę w ulicznych korkach dojeżdżając do pracy w W-wie. Z auta jestem do tej chwili bardzo zadowolony. W trasie jedzie się bardzo komfortowo nie odczuwając większego zmęczenia podróżą. Polecam każdemu Octavię 1,6 MPI z dedykowaną instalacją, kto nie ma aspiracji do sportowej jazdy a ceni sobie wygodę i komfort jazdy przy relatywnie niskich kosztach paliwa LPG

  • 3.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Majkel, 16.06.2011

    Kupiłem nową Octavię Tour 1,6 z instalacją Landi Renzo instalowaną przez salon. Początki były trudne bo serwis POL-Mot Bielany Auto dopiero przy 3 wizycie wgrał właściwe oprogramowanie do tej instalacji bo musi współpracować już z Euro5. Przez 1,5 miesiaca zapalała się co 200-400 km kontrolka silnika. Odczyt wskazywał zbyt ubogą mieszankę. "Autoryzowana" stacja POl-Mot uporczywie wmawiała mi że zatankowałem zły gaz i że oczywiscie przetestowali samochód, wgrali najnowsze oprogramowanie - ale to nie pomagało. Dopiero 3 wizyta gdzie zaktualizowali software instalacji zlikwidowała problem. Jeżdzę od miesiaca i jest ok, ale niesmak do tego serwisu pozostał. Pozdrawiam innych uzytkowników Octavi.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2009r.
    dodał: octavian80, 15.07.2013

    stag 4 plus, wtryski hana, zbiornik bormech 55, reduktor ACR01, przewody faro. jestem bardzo zadowolony i uważam że ten silnik musi być gazowany bo wtedy ma sens ze sie nie kupuje TSI które są o wiele mocniejsze. i jeszcze jedno musi auto wiecej palic lpg niż pb tak ma być i nie wolno oszczędzać, mieszanka musi być odpowiednia ja jeżdząc bardzo delikatnie miałem lekko ponad 7 a lpg przy takiej jezdzie 8.5-9 i tak ma być, oczywiście latem klima non stop i miasto to 10 też spokojnie ale to jak się stoi a nie jedzie to normalna sprawa i nie ma się co stresować. polecam LPG do tego autka.

  • 5.
  • 4,00 Skoda Octavia I 1.6 MPI (102KM) 2006r.
    dodał: Cacola, 04.01.2015

    Przejechałem 160 tys na gazie, spalanie latem 9,5 litra, zimą 8,6 litra gazu, klima tronic cały czas włączony więc on bardziej zabiera moc. Im większy przebieg na gazie to spalanie troszkę wzrasta. Jestem zadowolony trzeba o instalację dbać i regularnie serwisować i tankować na dobrych stacjach. Ja najniższe spalanie gazu mam gdy zatankuje na Shell ale jest drogi gaz wiec wolę Orlen. Jedyny problem jaki się wziął po zainstalowaniu LPG to zaczął brać olej i tak z czasem jego apetyt wzrasta ale na razie nic nie robię bo się nie opłaca. Zobaczymy z czasem

  • 6.
  • 3,75 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Niebieski82, 04.02.2014

    WITAM ZAKUPIŁEM SKODE OCTAVIE W SALONIE NOWA SILNIK 1.6 Z GAZEM LANDIREZENO PO PRZEJECHANIU 1000TYS ZACZOŁ SZWANKOWAC JUZ WYREGULOWALI NIBY I OK PRZY 27TYS. JEST ZA BOGATA MIESZANKA I POSZŁA LISTWA WTRYSKOWA AUTO PALI PONAD 10L GAZU IPOWIEDZIELI ZE TRZEBA WYMIENIC TO JAK NAJSZYBCIEJ I NA RAZIE DO WYMIANY JEZDZIC NA BENZYNIE BO NA GAZIE MOZE WYPALIC GNIAZDA ZAWOROWE I MOZE DOJSC DO PRZEGRZANIA I PEKNIECIA GŁOWICY OPINA SERWISU EMIDA RUDA SLASKA A STAŁO SIE TO PO GARANCJI KOSZT NAPRAWY 1200ZŁ WIEC NIE POLECAM TEGO GAZU PORAZKA

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Octavia

Skoda Octavia

825 komentarzy

502 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

hunterkshunterks

Witam Panowie. Zastanawiam się obecnie nad kupnem nowej Octavii 1.8 TSI 180KM z napędem 4x4. Czy ma ktoś może doświadczenie z tym autem/ silnikiem którym chciałby się podzielić?

Dzięki

~gregor~gregor

Do ~Miszczu:
Golf 3 nie był ocynkowany łebie jeden

~mezzoa~mezzoa

Problemy z gazem? www.lpghouse.pl - ci ogarniają WSZYSTKO.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
38 096
Przejechany dystans
234 739 871 km
Zatankowanego paliwa
1 239 461 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 903
Wydanych pieniędzy
1 407 567 zł
Średnie wydatki na auto
1 148 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
8 777
Wydanych pieniędzy
2 547 279 zł
Średnie wydatki na auto
2 078 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 226)

Testy zderzeniowe Skoda Octavia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Octavia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Octavia 1.6 'Ambition', LHD
2013

Skoda Octavia
Skoda Octavia

Skoda Octavia
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Octavia II Hatchback 1.9 TDI PD

Na podstawie 153 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Gobo, dodano: 09.03.2011 10:16

O spalaniu można długo pisać. Uważam się za kierowce świadomego - w dziedzinie jazdy oszczędnej - nawet bardzo. Jeżdżąc różnymi samochodami muszę stwierdzić, że trochę zawiodłem się oszczędnością silnika 105KM. Jest oszczędny, ale tylko w konkretnych warunkach. A więc, jak zwykle wszystko zależy od ciężkości buta: mój rekord w trasie to 3,7l przy maksymalnej oszczędności / zerowej dynamice (zima) - komputer precyzyjnie wyskalowany. Dodam, ze Golfem VI 2.0 (140KM CR) byłem w stanie przejechać w trudniejszych warunkach na 3,1l (wg. niekalibrowanego komputera, ale w rzeczywistości raczej mniej niż moim 1.9). W górę to raczej nie ma ograniczeń: autostrada to odpowiednio 5,5l: 120km/h, 6l: 130km/h, 7,5l: 150km/h. Generalnie uważam, że jeśli ktoś chce jeździć głownie w trasie (i szybko) 2.0 (140KM) to lepszy wybór - bardziej ekonomiczny (także dlatego, że ma 6 biegów, pomijam usterkowość). Miasto: moim zdaniem 1.9 będzie zawsze oszczędniejszy. Jeszcze jedna sprawa nie związana ze spalaniem: wibracje przy niskich obrotach (przez wtrysk PD?), które powodują, że stosowanie ekstremalnego eko-drivingu staje się nie możliwe.

pełny raport Skoda Kombi 1.9 TDI PD

autor: Krizz_Ldz, dodano: 01.04.2012 15:41

Spalanie podawane przez niektórych użytkowników to dla mnie abstrakcja. Nie dlatego, że się nie da np. zejść grubo poniżej 6l/100km, ale dlatego że imho jest to zbrodnia dokonywana na silniku i odbije się czkawką przy długoletniej eksploatacji. Dla liczących krople benzyny mam sposób na zejście z wydatkami do zera: rower latem i biegówki zimą, nieodpalany silnik nie zużywa paliwa. Trochę o moim silniku: nalatane 60kkm, staram się omijać korki, szybko przyspieszać i utrzymywać stałą prędkość jazdy. Daje to rozrzut średniego spalania ca 7.5 do 9 L/100km, zależnie od natężenia ruchu i koloru fali na światłach. Zimą w korkach oraz na krótkich trasach poniżej 10km na zimnym silniku komputer potrafił wyrzucić ponad 11 L/100km. Trasa: 6.5 L/100km na 5. biegu oraz powyżej 7.5 L/100km na 6tce przy prędkościach autostradowych. Szósty bieg nie jest do oszczędzania benzyny i katowania motorowni obrotami rzędu 1500rpm! Tylko do uzyskania niższej prędkości obrotowej silnika przy dużych prędkościach, dlatego jadąc NORMALNIE autostradą należy liczyć się z przekroczeniem progu 7 litrów. Wszystkie średnie spalania wg wskazań komputera.

pełny raport Skoda Kombi 1.4 TSI

autor: Piotrek, dodano: 21.04.2015 14:46

Zatrzęsienie zamienników i to nieraz lepszych jakościowo niż oryginały. Części są wyraźnie droższe niż do posiadanego wcześniej Opla Astry F, ale spokojnie daje się radę. Rozrząd 400 zł, tarcze po 200 sztuka, przegląd olejowy w granicach 200 zł. Czyszczenie klimatyzacji, wymiana filtrów jakieś 200-300 zł. Opony 15 cali 250 sztuka. Wiatraczek wentylatora 200 zł, przełącznik konsoli centralnej 70 zł. Nie ma dramatu. Silnik żłopie paliwo w mieście, ale na trasie jak się jedzie delikatnie, to bez problemu można utrzymać spalanie na poziomie 6 litrów. Zasięg samochodu przy 55 litrowym zbiorniku wynosi wtedy 900 km. Na dodatek Octavia to chyba ostatnie auto, w którym wszystko da się rozłożyć i złożyć. Spróbujcie to samo zrobić w Oplu, Fordzie, czy Volkswagenie. Modułowa budowa powoduje, że część wartą 20 zł kupuje się tam za 2000. Tutaj nie ma o tym mowy!

pełny raport Skoda Kombi 1.6 MPI
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Octavia II Hatchback 1.9 TDI PD

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Octavia II Hatchback 1.9 TDI PD

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Skoda Octavia II Hatchback 1.9 TDI PD 105KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Octavia, oglądali także