Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć
Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.

BMW Seria 1 E81/E87 - Zużycie paliwa

BMW
Seria 1
E81/E87
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi BMW Seria 1 E81/E87
lista silników BMW Seria 1 E81/E87
Benzynowe Benzynowe
Diesla Diesla
Ukryj

Podsumowanie 137 raportów spalania tego auta

Raporty spalania BMW Seria 1 E81/E87

produkowany od
do
roku
,

Silniki benzynowe BMW Seria 1 E81/E87

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
Pb
LPG
8,5
-
13 / -
38,2 zł
-
 
7,5
-
14 / -
33,7 zł
-
 
8,0
-
12 / -
35,9 zł
-
 
8,5
-
1 / -
38,2 zł
-
 
8,5
-
6 / -
38,2 zł
-
 
8,6
-
3 / -
38,6 zł
-
 
9,8
-
3 / -
44,0 zł
-
 
15,0
-
1 / -
67,4 zł
-
 
10,1
-
1 / -
45,4 zł
-
 
11,3
-
1 / -
50,7 zł
-
 

Silniki Diesla BMW Seria 1 E81/E87

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
ON
 
ON
5,8
1
26,4 zł
 
6,4
18
29,1 zł
 
5,8
26
26,4 zł
 
7,1
27
32,3 zł
 
6,5
6
29,6 zł
 
6,8
4
30,9 zł
 
Filtr

Lista 138 raportów spalania

Pb
6,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 18.07.2012 przez

Silnik BMW Serii 1 zadawala się niewielką ilością benzyny. Na trasie jadąc w pojedynkę można osiagnać spalanie delikatnie przekraczające granicę 5 l/100km. To wynik dorównujący sławnemu silnikowy VW 1,9 TDI. W mieście auto konsumuje nie więcej niz 9 l/100km przy w miarę dynamicznej jeździe. Jeżeli chodzi o osiągi to w najmniejszym dziecku BMW nie doświadczymy wciskania w fotel przy przyśpieszeniu, jedynie tylni napęd zapewnia frajdę z jazdy,ale tylko na mokrej nawierzchni czy na śniegu. Elastyczność silnika niezachwyca, fakt że można się puruszać na 6 biegu przy prędkości 50, a nawet 40 km/h, a silnik nie będzie błagał nas szarpaniem o zmianę biegu na niższy, aczkolwiek przyśpieszenie bedzie trwało wieki. Maksymalną moc 122 KM silnik osiąga dopiero przy 6 tys.obr/min (praktycznie na końcu skali, gdyż silnik kręci sie do niecałych 7 tys.obrotów), a maksymalny moment obrotowy dopiero powyżej 4 tys.obrotów, zatem aby wykonać dynamiczny manewr wyprzedzania jesteśmy zmuszeni do "ostrej" redukcji biegów. Podsumowyjąc BMW 116i jest oszczędnym, wdzięcznie prowadzącym się samochodem dzięki rewelacyjnemu układowi kierowniczemu, który natychmiastowo reaguję na polecenia kierowcy, ale silnik 1,6 jest zbyt płynie zaprogramowany na naciśnięcie pedału gazu i naturalnie brakuję mocy. Polecam wersję 118d 143KM lub jeszcze lepsza 120d 177KM, którymi miałem możliwośc się przejechać...niestety już po kupnie 116i :(

więcej »
ON
6,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 23.09.2010 przez

Samochód w cyklu mieszanym zużywa 6,7 litra oleju napędowego na 100 km. (pomiar na dystansie ponad 7 tys km). Jeżdżę i dynamicznie i ekonomicznie. Rozkłada to się mniej więcej równo. Zapewnienia producenta o śmiesznie niskim spalaniu należy między bajki włożyć. Mimo to nie ma co narzekać, i tak jest dobrze. Z przeglądami jest już trochę gorzej. Serwisy BMW nigdy nie należały do tanich. Za pierwszy przegląd zapłaciłem 950 zł. Za głupią dezynfekcję klimatyzacji i to bez uzupełniania czynnika chłodzącego 450 zł?? Za ustawienie zbieżności kół 350 zł. Lekka przesada. Drugi przegląd będzie zapewne bardzo kosztowny z uwagi na konieczność wymiany nie tylko oleju silnikowego, ale również klocków hamulcowch, uzupełnienie płynu hamulcowego i pewnie jeszcze kilku innych rzeczy. Ale tak jest w większości marek premium. Tak, tak, to właśnie serwisy zapewniają rentowność autoryzowanym dealerom.

więcej »
Pb
8,4
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 29.10.2010 przez

Bmw 118i 129KM , automat !!! ; jeżeli jeździsz nim z szybkością >100 k/h przygotuj się na spalanie w okolicach 8,0 . Oczywsiście jak rusza potrafi chwilę mieć i 30l spalania , jedak najlpiej nim jeździc w granicach 80-90 km/h i puszczać często noge z gazu , zjezdzac bez hamowania itp ... wtedy potrafi spalać i 7 l/100 a jest to automat! czyli not bad. w miescie jezdzi sie nim fajnie [ bo automat ] ale spala troszke 10-12l/100 zalezy gdzie. Jak bedziecie jechali np. na Hel i zlapiecie nieziemski korekt moze i spalac nawet 30litrow wiec lepiej planowac w wakacje takie podroze . Po co bawic sie w sponsora Stacji benzynowych ??? no chyba ze ktos ma benzyne za pol ceny :)

więcej »
Pb
9,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 11.08.2013 przez

Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 8,02 l/100km. Myślę, że przy ekonomicznej jeździe spokojnie da się zejść do 7 - kiedyś spróbuję. Niestety w wielkomiejskich korkach pali 11 lub 12 litrów. Średnio wychodzi 9 l/100km przy codziennych dojazdach do pracy (5km w jedną stronę w mieście) i trasie 350km w jedną stronę raz w miesiącu. Generalnie na baku przejeżdżam około 500km. Tankuję raz 95 raz premium 98 - różnicy nie odczułem, ale podobno paliwa typu Shell V-power Nitro+, czy BP Ultimate 98 mają właściwości oczyszczające silnik. Myślę nad zrobieniem kuracji tylko na jednym rodzaju paliwa, np. BP Ultimate 98 przez 10000 km.

więcej »
ON
5,7
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 13.10.2010 przez

Średnie zużycie paliwa mam na poziomie 7,2 l/100 km, przy czym moją jazdę spokojnie można nazwać dynamiczną.To spalanie to głównie miasto. Na trasie koło 6 litrów, choć udało mi się zejść do 3,8 l, przy prędkościach do 100km/h.Wszystkie dane wg komputera.Jak na 2 l i 184 km i emocjach jakie auto dostarcza spalanie jest więcej niż doskonałe.Osiągi bardzo podobne do 330d e 46, a spalanie 3 litry mniejsze. Co do przeglądów - nie robiłem przy samochodzie nic prócz wymiany oleju, 5,5 l - 400zł.Nic więcej nie robiłem.Dlaczego?Pan majster powiedział mi, że mam czekać na informacje z komputera, podobno informuje jeśli trzeba cokolwiek wymienić.

więcej »
ON
6,7
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 26.11.2012 przez

Wersja 120d 163KM po programie na 196KM. Minimalne spalanie w trasie po skasowaniu komputera przy prędkościach 80-100km/h 4,8/100km, zazwyczaj jeżdżę w cyklu mieszanym i komputer wskazuje ok. 7,3l. Jak na moc i Nm to bardzo rozsądnie. Kilkakrotnie sprawdzałem dokładność wskazań komputera i komputer zawyża spalanie o 0.3/100km. Jeżeli chodzi o części to kosztują podobnie jak w innych niemieckich markach (nie odbiegają kosztem od Audi A4 B6, BMW e46, które wcześniej posiadałem). Zawieszenie posiadam fabrycznie od M´ki (sztywne i twarde), ale dzięki temu prowadzi się jak po szynach i nie straszne jej szybkie zakręty.

więcej »
ON
6,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 16.04.2011 przez

Spalanie super na oponach zimowych 225/45r17, tankowany do pełna po 100km, 90km miasto i 9,6 km trasa komputer pokazał 8,5 na sto w temperaturze -10 StC, po zatankowaniu weszło 7,64l za drugim razem tankowałem z 3 odbiciami pistoletu a za pierwszym tylko raz :).Więc komp oszukuje na naszą korzyść. Koszty wymiany wszystkich filtrów i oleju to około od 400 do 650 zł zależy jakiej firmy i co się leje. Zawieszenie super trzyma się drogi w brew pozorom nie jest twarde na tyle by nie być komfortowym zawieszeniem i przy tych rozmiarach felg jeździ się super i co najważniejsze nie tłucze.

więcej »
Pb
7,7
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 01.11.2014 przez

Średnio w Krakowie spala około 8.5 litra na 100km, przy jeździe trochę po centrum + obwodnica Krakowa. W trasie około 7litrów. Gdyby miał jeszcze raz kupować ponownie wybrałbym benzynę ale w wersji 140 konnej 118i. Diesla nie kupiłem w związku z opiniami o awaryjności serii N. To co zaoszczędziłbym na spalaniu diesla, oddałbym przy ewentualnej naprawie. Rzecz jasna dieslem BMW jeździ się znakomicie ale wybrałem 'bezpiecznięjszą' opcję. Silnik N43, obecnie zrobionie 186tys km, czyli moje 36tys km po odkupieniu auta od pierwszego właściciela.

więcej »
Pb
15,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 09.03.2010 przez

Niesamowity silnik. 265KM, czyste 3 litry bez turbiny. Używany w Warszawie, ale nie do codziennej jazdy. Co do wyników spalania. Rekord 27 litrów, uzyskany na trasie 4 kilometrów przejechanych w godzinę. Przy normalnej jeździe po mieście pali koło 12 litrów, jeśli się wyciska z niego co się da to dojdzie do 16-17 w zależności od tego czy jedzie się z kontrolą trakcji czy bez. Osiągi porównywalne do Imprezy STI, a spalanie zdecydowanie mniejsze. Gdyby ktoś był zainteresowany to polecam: bmw130.pl

więcej »
Pb
8,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 20.07.2012 przez

Auto w mieście przy dużych korkach spala 10-10,3 l/100km, przy dynamicznej jeździe w mieście przy małym natężeniu ruchu ok. 9l, wolniej nie jeżdżę, bo to nie uno:). W trasie przy prędkościach rzędu 110-130km/h z wyprzedzaniem od czasu do czasu spalanie utrzymuje się na poziomie 7,5-7,8 l/100km, przy bardzo dynamicznej jeździe w trasie 8,5-9 l. Jadąc 80-90km/h spokojnie zejdziemy poniżej 7, a nawet 6,5. Ogólnie auto prowadzi się super i kompletnie nic się nie psuje - w końcu to BMW, polecam:)

więcej »