Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 E60

Podsumowanie 673 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E60
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
56,16 zł
3
9,5
63,01 zł
31
11,0
73,26 zł
6
10,1
67,40 zł
5
10,2
67,81 zł
11
8,8
58,77 zł
4
10,7
71,54 zł
7
11,3
75,42 zł
4
12,0
79,92 zł
1
10,5
69,93 zł
1
10,5
69,93 zł
6
11,2
74,86 zł
5
12,5
83,41 zł
4
10,4
69,42 zł
21
10,7
71,26 zł
1
11,5
76,25 zł
2
11,0
73,26 zł
2
10,8
72,22 zł
9
14,8
98,56 zł
3
13,0
86,78 zł
13
12,8
85,24 zł
1
16,8
111,88 zł
1
13,1
87,48 zł
11
17,0
113,10 zł
17
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E60
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,1
33,94 zł
16
12,2
34,13 zł
3
13,8
38,70 zł
3
11,5
32,03 zł
2
11,5
32,17 zł
1
12,8
35,81 zł
1
13,4
37,49 zł
1
14,1
39,52 zł
4
13,5
37,69 zł
7
13,3
37,21 zł
1
13,9
38,75 zł
4
15,6
43,65 zł
2
15,8
44,30 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla BMW Seria 5 E60
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
47,64 zł
43
7,8
52,16 zł
9
7,0
47,03 zł
49
7,1
47,36 zł
31
8,4
55,97 zł
28
8,7
58,31 zł
44
7,5
50,23 zł
23
8,7
57,95 zł
81
9,1
60,99 zł
29
8,7
58,17 zł
41
8,7
58,09 zł
27
8,5
56,61 zł
15
10,0
66,97 zł
10
9,6
64,45 zł
13
8,6
57,70 zł
13
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa BMW Seria 5 E60 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (673)

8,7
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
Tutaj też jestem zadowolony, nie jest to diesel i swoje musi spalić, ale jest za to bezawaryjny. Trasa tempomat na 120km/h to 7-7.5l /100km miasto 8-10l, mi więcej niż 12litrów to nie spaliła.
8,6
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
8,7
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Dorgo. Jednak jak na klasę samochodu jest w porządku.! Jednak kupując ten samochód trzeba liczyć ze serwis jest dość drogi.!
6,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 163KM 120kW
10,2
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
535d - w formularzu brak skrzyni automatycznej do wyboru a byly tylko automaty. opony 225/50/17Uzywam tylko paliwa SHELL V-POWER - Miasto 14l - Londynskie korki, cykl mieszany 9,5 a minimale na autostradzie 7l Ale jak tym nie przycisnac, kiedy jedziesz i slyszysz jak warczy ze chce szybciej ;))
14,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 4.4 545i 333KM 245kW
Biorąc pod uwagę niesamowitą frajdę z jazdy i osiągów tego auta, koszty utrzymania (paliwo, serwis eksploatacyjny, bieżące naprawy) utrzymują się na dobrym poziomie. Ten wskaźnik jest na pewno gorszy w przypadku korzystania z usług autoryzowanego serwisu. Ja z takich usług nie korzystam.
9,8
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 272KM 200kW
przesiadłem się z 535d i jestem miło zaskoczony. Na trasie 8-9 l. nie stanowi problemu oczywiście na SPORT wzrasta nawet do 15-17 l. ale brzmienie rekompensuje spalanie. Polecam dobra alternatywa dla drożejącego paliwa do diesla.
9,8
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 535d 272KM 200kW
myślałem że będzie gorzej. ale to chyba wynika z tego, że mam szczęście i nie ma poważnych awarii
6,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
nic dodać nic ująć :-) zaznacze tylko ze auto eksploatowane w szwecji (autostrady i troche miasta) Naprawy? nie wiem co to jest... obecnie 189.900 przebiegu w tym moje go ponad 50 tyś i jezdzi cały czas dobrze :-)
8,3
Liczba komentarzy: 1
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
spalanie nie jest złe jeżdżąc takim autem nie wskoczymy w spalanie minimalne silnika 1,9 TDi ale jednakowoż nie jest aż tak wygórowane bo 11l wyskoczyło przy dynamicznych przyśpieszaniach z jednych świateł do następnych oczywiście na trasie auto dosłownie płynie. Co do serwisów muszę przyznać gdy zaczęło mi sie coś dziać z zasilaniem auta akumulatorem myślałem że może być to wina akumulatora ale po kupnie nowego problem nie rozwiązał się samochód po okresie niewielkim podkreślam kilku dniowym miał kompletnie rozładowany akumulator nawet wtedy gdy przez kilka dni stał nieużywany problem tkwił w alternatorze no i po regeneracji alternatora wyszło szydło z worka podgrzewacz paliwa tak podgrzewacz paliwa umieszczony na filtrze stwarzał zwarcie co oczywiście przy niezregenerowanym alternatorze nie działo się nic prócz rozładowania akumulatora lecz po jego regeneracji podgrzewacz się przepalił no i oczywiście całe paliwko ze zbiornika wylądowało na drodze oczywiście filtr z podgrzewaczem kompletnym wymieniłem co akurat trochę kosztowało bo około 1000zł ale reasumując serwis BMW tnie na pewno z nóg nie wątpię ale jeśli ktoś jest posiadaczem BMW zachęcam do sprawdzania i szukania innych miejsc naprawy owych aut sam znalazłem metodą prób i błędów bardzo mile nastawionych panów pasjonatów BMW którzy zajmują się jedynie i wyłącznie naprawą tej marki ceny mają bardzo przystępne i oczywiście panowie znają się na rzeczy usterka zdiagnozowana w dosłownie 5 min tyle że regeneracja zajęła troszkę dłużej ale wszystko wykonane w jeden dzień mimo iż mieli panowie pełne ręce pracy nie tylko z moim BMW było warto zajechać ponad 100 km od mojego miejsca zamieszkania do panów z Białegostoku
BMW Seria 5 E60