Szukaj

Zużycie paliwa Dacia Duster – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Dacia Duster

6,3
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Auto potrafi być bardzo ekonomiczne, jak na napęd 4x4 pod warunkiem jazdy do 90-100 km/h. Skrzynia biegów jest absurdalnie krótka, co wpływa na zużycie paliwa przy wyższych prędkościach. Aerodynamika cegły również nie pomaga. Auto używam głównie w trasie, do 100km/h średnia wychodzi w okolicy 6 litrów, przy prędkościach 80-90 km średnia 5,2 l/100km. Tempomat na 100 km/h - spalanie 6,2 litra i obroty 2600. Tempomat na 120 km/h - spalanie 7,5, Tempomat na 140 - spalanie 9-10 litrów. Na plus zachowanie podczas zapakowania rowerów na hak - auto jest tak absurdalnie nie aerodynamiczne, że dodatkowy bagaż praktycznie nie wpływa na spalania. Fatalne wygłuszenie od strony silnika (szczególnie przeszkadza w dieslu. Fatalne nagłośnienie, jakość wykonania jest ok. Bezawaryjność na fajnym poziomie jak i koszty serwisu. Najlepsze właściwości terenowe w swojej klasie. Krótka skrzynia bardzo spowalnia to auto, sprint do 100km/h wymaga użycia aż 5 biegu. Ogólnie polecam dla osób chcących jeździć wolniej. Chip tuning dodaje wigoru na wyższych biegach (u mnie 130 KM), ale skrzynia studzi zapał i powoduje, że prędkość przelotowa to okolice 100-110 km/h
9,3
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe 101KM 74kW
Dostalem ten wyrob samochodopodoby jako nowy jako auto zastepcze za normalny samochod. Ta kupa zlomu nowa nie warta jest nawet zbiornika paliwa. Tfu. Pali duzo, ledwo jezdzie a wytrzymac w tym zlomie nie mozna. Tragedia.
8,3
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Super auto. Silnik wystarczająco dynamiczny. Trzeba pilnować aby miał ponad 2tyś obrotów i jest dobrze. Silnik wdzięczny pod względem spalania, do 130km/h dynamika dobra, kultura pracy dobra. Zawieszenie pozwala na podróżowanie 140km/h. Miałem Saaby i Volva mam Toyotę i Citroena więc mam porównanie. Dużo jeżdżę po autostradzie i bez kompleksów wyprzedzam posiadaczy historycznych: bmw, audi i innych poniemieckich aut wlekących się aby oszczędzić paliwo.
9,7
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Autem jeżdżę głównie do pracy - trasa 17km z czego 12km to trasa szybkiego ruchu. Jeśli nie przekraczam 120km/h to w tych 9l można się zmieścić. Niestety silnik jest dość wyżyłowany - więc trasa i prędkość 140km/h to już bliżej 11l. Każda dodatkowa osoba w somochodzie to 0,5 do 1l więcej w spalaniu. Wrzucisz kajak na dach - dodatkowe 2l spali. Jest taniej, jest kulturalniej. Szkoda że nie ma fabrycznych instalacji w nieco większych silnikach. Coś pod 150km byłoby iidealne.
6,7
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Trudno mi wskażą spalanie przy dynamicznej jeździe robię obecnie 3-5.5tys miesięczny po miastach , miasteczkach , wsiach i drogach wszelakich z prędkością zgodna z taką jak prognozuje google mapa i mam średnie spalanie 6.72lpg/100. I spada :)
9,4
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Witam. Próbka niewielka, ale zawsze. Miasto 10,7. Krótkie odcinki. Trasa drogi ekspresowe i krajowe max 130/h dało radę 7,8. Średnia 9,7. Pewnie dałoby radę trochę mniej. Wyniki w zimie. Latem liczę na niższe wartości.
7,8
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Spalanie po przejechaniu 500 km w trasie (przejazd przez miejscowości - 100 km, drogi szybkiego ruchu - 200 km i autostradę - 200 km).
6,4
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.5 Blue dCi 115KM 85kW
Dobrze. Samochód ma 4x4. Ale na pewno nie jest to wynik rewelacyjny jak w skodzie czy vw. Autem mam przejechane 28 tyś km. Jestem właścicielem od nowości.
7,4
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Super ekonomiczny silnik. Jest turbo, więc przy wyprzedzaniu zero problemów.
9,9
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Spalanie lpg zależy od stylu jazdy. W mieście przy bardzo oszczędnej jeździe wynik to ok 9l a przy normalnej 12.4 bez klimy
Dacia Duster