Szukaj

Najnowsze raporty Ford Escort

7,2
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Samochod naprawde potrafi byc oszczedny. na trasie 140km 3 osoby na pokladzie srednia spalania obliczylismy na 5.3. na krotkich trasach 50km, dynamiczna jazda spalanie wychodzilo okolo 6-6.5L a noge mam ciezka i wszystko wyprzedzam. srednia predkosc 80-140. w miescie krecac do 2.5tys obrotow mozna spalic spokojnie 7.5L. jak na 90KM oceniam spalanie za SWIETNE. Auto uzywalem 2 lata i zrobilem nim 20tys km. nie naprawialem nic oprocz wymiany plynow i filtrow. silnik pracowal rowno i zawsze odpalal. nigdy mnie nie zawiodl. swietne zawieszenie i prowadzenie. Moj samochod byl 3-drzwiowu na felgach 15/195/50 i swietnie sie trzymal drogi. W zakrety wchodzikl zdecydowanie lepiej niz Bravo czy Passat b5
9,2
Ford Escort V
Cabrio 1.6 105KM 77kW
Niestety kupując escorta z 8 zaworowym 1.6 nie ma co liczyć na oszczędność. Absolutne minimalne spalanie na pewno nie będzie mniejsze niż 8.5l/100KM pod warunkiem kręcenia do max 2800rpm, którego na prawdę bardzo ciężko się trzymać :). Na dzień dzisiejszy za 50 złotych udaje mi się przejechać 100 Kilometrów z minimalnym zapasem. Silnik co prawda jest dynamiczny nawet z oryginalnymi układami katalizatorów. Dodam, że po instalacji sportowego układu wydechowego na pewno każdy właściciel będzie przeogromnie zaskoczony jego dźwiękiem!
5,7
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 70KM 51kW
Spalanie w codziennej jeździe po mieście i na krótkich odcinkach, przy dość dynamicznej jeździe i z włączoną klimatyzacją, osiągało maksymalnie 6,5 litra. Przy bardziej rozważnej jeździe i ciut dłuższych odcinkach spada do 5,5 litra/100 km. Spalanie w trasie przy dużym obciążeniu, na autostradach czy w górach potrafiło wynosić również 5,5 litra, jedna przy spokojnej jeździe wystarczy 5 litrów ON na każde 100 km. Ostatnie tankowanie 17 litrów zużyte na dystansie 330 km. Pod względem awaryjności prawie ideał. Przez ostatnie 6 lat trafiły się 3 awarie, które wyłączyły auto z użytku na dłużej niż 1 dzień. Praktycznie wszystkie naprawy zamykają się w przedziale 20-100zł.
6,2
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Ze spalania swojego Escorta jestem bardzo zadowolony - przy dynamicznej jeździe po mieście w okresie od wiosny do jesieni pali max 6 litrów, a na trasie 5,2 litra. Zimą natomiast trzeba liczyć 7 litrów (silnik dłużej się zagrzewa), chyba, że odpalamy i od razu jedziemy to wtedy na krótkich odcinkach pali 8 litrów (choć takie odpalanie i jazda bez zagrzania silnika to katowanie). Samochód w zasadzie bezawaryjny - jeżeli wymieniasz oleje, filtry, rozrząd itp. na czas, to auto odwdzięcza się bezawaryjną jazdą. Przyśpieszenie też wystarczające :) Jedyną i chyba najpoważniejszą "wadą" Forda Escorta jest tylko i wyłącznie rdza. Jak kupowałem go, miał przebieg prawdopodobnie 190 tyś teraz ma 252 tys. Pozdrawiam
10,8
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
Długa trasa przy spokojnej jeździe (2500 obr/min, czyli ok 95km/h) daje wynik poniżej 8l. Dodając parę manewrów wyprzedzania ja tej trasie i agresywne przyśpieszanie przy wyjeździe z terenu zabudowanego daje wyniki ok. 9l. W trasie nie da się przekroczyć 10l, chyba że jedziemy 100km/h na 3 biegu. Krótkie odcinki w mieście pokonywane agresywnie na zimnym silniku dają wynik powyżej 16l. Spokojna jazda w mieście na zimnym silniku ok. 13l. Agresywna jazda w mieście na ciepłym silniku to ok 14l, a spokojna jazda da wynik lekko poniżej 12l. Rekord ekonomiki przy jeździe na lpg można osiągnąć jadąc autostradą 90km/h. Wynik wynosi wtedy delikatnie poniżej 7l, lecz jest to bardzo trudne do osiągnięcia. Podczas jazdy na zimnym silniku na benzynie (przełączanie na gaz dopiero na gorącym silniku) pochłania duże dawki tego paliwa. Zbiornik pustoszeje w zatrważającym tempie i kusi natychmiastowym przełączeniem na gaz zaraz po odpaleniu, jednak osobiście po roku stwierdziłem że nie jest to dobre dla silnika i co jakiś czas dolewam benzyny, aby było więcej niż ćwiartka baku. Silnik nagrzewa się po ok. 2-3 km, a spalanie benzyny na tym dystansie przy delikatnym obchodzeniu się z gazem moim zdaniem wynosi ok. 16l, a przy mocniejszym 20l. No cóż, stary samochód i technologia + zimny silnik daje taki wynik. Katalogowe spalanie w mieście wynosi 11l co po nagrzaniu silnika jest w pełni osiągalne.
11,2
Ford Escort VI
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Spalanie zawsze wychodzi 11,7l/100. Jeżdżę bardzo dynamicznie na różnych trasach i muszę przyznać, że silnik ma moc. Mam zainstalowaną instalację I generacji i spalanie może takie być, nie mam zamiaru zubażać mieszanki, żeby nie zajechać silnika. Oszczędność jest, a różnicy w jeździe nie ma.
10,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
Instalacja LPG jest 2 generacji, ze zwykłym najprostszym parownikiem do 140KM. W lecie przy spokojnej jezdzie nie spali wiecej niz 10 do 11 litrow gazu, natomiast w zimie delikatnie wiecej ale miesci sie w 13 litrach. Ogólnie przy takim spalaniu i niskich cenach LPG mozna cieszyc sie jazda nie bojąc się o portfel :) Instalacja w miare wyregulowana + nowe filtry no i oczywiscie silnik po remoncie : D
7,7
Liczba komentarzy: 1
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Auto służące głównie do jazdy po mieście, czasami wyskoki na trasę ale rzadko. Praktycznie bezawaryjny samochodzik, w miarę sprytny na drodze. 7,5l gazu na 100 to prawie darmo dlatego nie zamienię go na żaden inny samochód, no chyba że rozsypie się ze starości :)
11,5
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Autem przejechałem >80000 km na gazie. Generalnie we Wrocławiu nie schodzi poniżej 14L/100 a nogę mam ciężką. Za to w trasie bez autostrad (czasami 110km/h między wsiami) pali w granicach 9L/100km. W wyjazdy wakacyjne (autostrady 150km/h + klima + 4 osoby + bagażnik dachowy) pali 11,5 L/100.
12,0
Ford Escort VII
Sedan 1.6i 90KM 66kW
Spalanie na LPG to smok mimo regulacji itp nie jestem nadal zadowolony (kijowa instalacja) miasto zawsze około 14 do 15 trasa od 9 do 11 :( Pali więcej niz moje mondeo 2,0 w lpg bo ten w trasie palił max 9 a w mieście rekord to 13,4 LPG
Ford Escort