Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Ford Focus I - Zużycie paliwa

Podsumowanie 1 644 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Ford Focus I

produkowany od do roku
,

Silniki benzynowe Ford Focus I

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
Pb
LPG
7,1
8,5
64 / 7
36,4 zł
21,7 zł
 
7,6
8,4
538 / 62
39,0 zł
21,5 zł
 
7,8
-
10 / -
40,0 zł
-
 
8,4
9,4
108 / 22
43,1 zł
24,0 zł
 
8,9
10,9
73 / 13
45,6 zł
27,8 zł
 
8,5
10,1
7 / 3
43,6 zł
25,8 zł
 
14,8
-
3 / -
75,9 zł
-
 
9,9
-
1 / -
50,8 zł
-
 

Silniki Diesla Ford Focus I

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
 
ON
 
ON
 
5,9
217
29,8 zł
 
6,2
119
31,3 zł
 
6,0
26
30,3 zł
 
6,0
123
30,3 zł
 
6,1
248
30,8 zł
 
Filtr

Lista 1644 raportów spalania

sortuj komentarze od
ON
6,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 23.07.2007 19:57:06 przez

21.02.2006 – (110500km) – kupiłem samochód, wymieniony olej, filtr paliwa, sprawdzony w serwisie 100 25.02.2006 – założenie alarmu i sterownika do centralnego zamka 550 27.02.2006 – (110800) – wymiana klocków i tarcz (przód),przegląd klimatyzacji z napełnieniem czynnika oraz odgrzybieniem 700, wymiana płynu hamulcowego 26.03.2006 – (111689) – wymiana filtra powietrza i kabinowego 70 10.04.2006 – (112382) – wymiana tarcz i klocków (tył), czyszczenie zacisku tylnego lewego koła 260 około 112.500 – naprawa abs-u, diagnostyka (instalacja elektryczna) 260+138 21.04.2006 – (112819) – wymiana łańcucha rozrządu, uszczelniacza pompy wtryskowej, oleju i filtra oleju (FORD 5W30) 1000+130 18.08.2006 – (119781) – wymiana paska rozrządu + napinacz, wymiana koła alternatora (nr koła INA – 233608.1 Germany 61T 1024 *) (280+100+100) 04.10.2006 – (123528) – wymiana oleju i filtra oleju FORD 5W30 (167zł), sprawdzenie zawieszenia (OK.) 02.11.2006 – (124982) – założenie nowych opon zimowych (koszt opon 910, felgi 250, założenie 50) 02.01.2007 – wymiana wycieraczek przód (66) 11.01.2007 – wymiana wycieraczki tył (10) 13.01.2007 – (129451) – wymiana pompy sprzęgła, termostatu i płynu chłodniczego (pompa 398, termostat 59, płyn 38, robocizna 120) 21.05.2007 – (131500) - wymiana 2 opon tylnych zimowych na letnie używane 22.05.2007 – (131531) – regulacja i smarowanie hamulca ręcznego 60 + wymiana opon zimowych na letnie nowe (Continental) (30 przełożenie opon) 24.05.2007 – (131620) – wymiana filtra powietrza i kabinowego 27 + 40 Liczby w nawiasach to przebieg i koszty jakie poniosłem w zł

więcej »

ON
5,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 19.09.2011 15:13:00 przez

Na początek kilka słów o samym samochodzie. Mam go już 4 lata, zakupiony przy przebiegu 140k km, teraz jest 230k km. Przez ten czas, poza normalnymi częściami eksploatacyjnymi i drobnymi sprawami jak zaślepki, skóra od biegów etc. nie robiłem dosłownie nic - nie było potrzeby, nic się nie psuło, nic nie stukało, nic nie padało... W ciągu 4 lat wydałem więc minimum kasy na części. A pamiętam jak mój mechanik odradzał mi silnik TDCI, bo "za delikatny na nasze warunki". Z tego co słyszę to jednostki te sypią się stosunkowo szybko, natomiast mój egzemplarz jest chyba jakimś wyjątkiem; fakt, że sprowadziłem go z Włoch, może to jest jakiś powód, że auto nie jest zajechane. Teraz spalanie - jak na taki dosyć duży samochód spalanie to marzenie. Jazda autostradą A4 Kraków-Zgorzelec w 2 osoby z zapakowanym bagażnikiem, przy prędkości 120-140km/h to spalanie w granicach 4,2-4,5 (i nie liczyłem tego za pomocą komputera), przy spokojnej jeździe 90-100km/h spalanie to 4.0. Bajka! Generalnie optymalne spalanie w moim focusie jest przy 1800-1900 obr. na każdym biegu. Po mieście staram się jeździć spokojnie, bez niepotrzebnych zrywów i hamowania. Zresztą po mieście nie jeżdżę wiele więc tylko uśredniłem spalanie do 5,0-5,5, bo tak wychodzi. Przy klimie spalanie wzrasta tylko nieznacznie. Kółka mam 185/70/16. Moc o wartości 115KM zupełnie jak dla mnie wystarczająca, aczkolwiek następne auto chyba będzie mocniejsze;) tak do 140-150KM. Podsumowując - opłaca się posiadać taki wóz, jest dynamiczny, oszczędny, praktycznie bezawaryjny, pakowny. Minus to moim zdaniem biedna deska rozdzielcza, sam wygląd auta też średnio porywający. Ale coś za coś:) Chcesz mieć piękne auto, kup sobie alfę romeo lub bmw i łóż krocie na części i eksploatację;)

więcej »

Pb
7,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 17.12.2010 17:36:11 przez

Focus 1.6 100KM z 2001 przebieg 175000.Jezdzę w Warszawie ale unikam dużych korków.Poza tym czasami trasa 400km.Najwiecej oszczedzam w mieście przy spokojnej jeżdzie którą utrudniaja narwani kierowcy.Jeżdząc 50km dziennie samochód spala od 6.5 do max 8.5litra (8.5litra w potężnym korku) w mieście.Nigdy nie osiagnałem w tym cyklu spalania katalogowego.Niestety trzeba mieć lekka nogę (kręcę od 2500 do 3000obr/min i szybko zmieniam bieg + jazda na najwyższych biegach) i hamować silnikiem.W trasie spalanie zamyka się między 5.8 do 6.5 między 2800-3000obr/min/5bieg z preędkością nie większą niż 115km/h.Przy kręceniu do 4000-5000obr/min można zapomnieć o oszczedzaniu i zapoznać się z katalogiem.Na spalanie spory wpływ mają również opony.Im bezpieczniejsze tym samochód pali więcej nawet do 0,6l/100km.Urzywam Continentali letnich i zimowych.Na zimówkach pali mniej.Klima powyżej 90km/h nie powoduje dramatycznego zwiekszenia spalania ale jeżeli jedziesz wolniej i w korku to i owszem.Poważne wady to słabe wyciszenie komory silnika (powyżej 3500obr/min pojawia sie spory hałas) oraz dokuczliwy szum opon(szczególnie szerokich 195 letnich).Dynamika pojazdu i kultura pracy silnika średnia.Silnik 1.6l to taki kompromis do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego w szczegości.Porównując TDCI również 100KM ale o wiekszym momencie obrotowym, benzyna kompletnie wymięka.Gdybym miał wybierać jeszcze raz to jeżdząc w ten sam sposób i oszczędzając benzynę nie wybierałbym diesla a kupił benzyne ale jedynie silnik 2.0.Przy regularnych wymianach oleju i wszystkich fitrów silnik jest bezawaryjny.Dotychczas wymienione: pasek rozrządu, czujnik ciśnienia oleju, pasek klinowy + napinacz, płyn chłodniczy.

więcej »

Pb
7,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 17.12.2010 17:36:12 przez

Focus 1.6 100KM z 2001 przebieg 175000.Jezdzę w Warszawie ale unikam dużych korków.Poza tym czasami trasa 400km.Najwiecej oszczedzam w mieście przy spokojnej jeżdzie którą utrudniaja narwani kierowcy.Jeżdząc 50km dziennie samochód spala od 6.5 do max 8.5litra (8.5litra w potężnym korku) w mieście.Nigdy nie osiagnałem w tym cyklu spalania katalogowego.Niestety trzeba mieć lekka nogę (kręcę od 2500 do 3000obr/min i szybko zmieniam bieg + jazda na najwyższych biegach) i hamować silnikiem.W trasie spalanie zamyka się między 5.8 do 6.5 między 2800-3000obr/min/5bieg z preędkością nie większą niż 115km/h.Przy kręceniu do 4000-5000obr/min można zapomnieć o oszczedzaniu i zapoznać się z katalogiem.Na spalanie spory wpływ mają również opony.Im bezpieczniejsze tym samochód pali więcej nawet do 0,6l/100km.Urzywam Continentali letnich i zimowych.Na zimówkach pali mniej.Klima powyżej 90km/h nie powoduje dramatycznego zwiekszenia spalania ale jeżeli jedziesz wolniej i w korku to i owszem.Poważne wady to słabe wyciszenie komory silnika (powyżej 3500obr/min pojawia sie spory hałas) oraz dokuczliwy szum opon(szczególnie szerokich 195 letnich).Dynamika pojazdu i kultura pracy silnika średnia.Silnik 1.6l to taki kompromis do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego w szczegości.Porównując TDCI również 100KM ale o wiekszym momencie obrotowym, benzyna kompletnie wymięka.Gdybym miał wybierać jeszcze raz to jeżdząc w ten sam sposób i oszczędzając benzynę nie wybierałbym diesla a kupił benzyne ale jedynie silnik 2.0.Przy regularnych wymianach oleju i wszystkich fitrów silnik jest bezawaryjny.Dotychczas wymienione: pasek rozrządu, czujnik ciśnienia oleju, pasek klinowy + napinacz, płyn chłodniczy.

więcej »

Pb
7,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 17.12.2010 17:36:15 przez

Focus 1.6 100KM z 2001 przebieg 175000.Jezdzę w Warszawie ale unikam dużych korków.Poza tym czasami trasa 400km.Najwiecej oszczedzam w mieście przy spokojnej jeżdzie którą utrudniaja narwani kierowcy.Jeżdząc 50km dziennie samochód spala od 6.5 do max 8.5litra (8.5litra w potężnym korku) w mieście.Nigdy nie osiagnałem w tym cyklu spalania katalogowego.Niestety trzeba mieć lekka nogę (kręcę od 2500 do 3000obr/min i szybko zmieniam bieg + jazda na najwyższych biegach) i hamować silnikiem.W trasie spalanie zamyka się między 5.8 do 6.5 między 2800-3000obr/min/5bieg z preędkością nie większą niż 115km/h.Przy kręceniu do 4000-5000obr/min można zapomnieć o oszczedzaniu i zapoznać się z katalogiem.Na spalanie spory wpływ mają również opony.Im bezpieczniejsze tym samochód pali więcej nawet do 0,6l/100km.Urzywam Continentali letnich i zimowych.Na zimówkach pali mniej.Klima powyżej 90km/h nie powoduje dramatycznego zwiekszenia spalania ale jeżeli jedziesz wolniej i w korku to i owszem.Poważne wady to słabe wyciszenie komory silnika (powyżej 3500obr/min pojawia sie spory hałas) oraz dokuczliwy szum opon(szczególnie szerokich 195 letnich).Dynamika pojazdu i kultura pracy silnika średnia.Silnik 1.6l to taki kompromis do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego w szczegości.Porównując TDCI również 100KM ale o wiekszym momencie obrotowym, benzyna kompletnie wymięka.Gdybym miał wybierać jeszcze raz to jeżdząc w ten sam sposób i oszczędzając benzynę nie wybierałbym diesla a kupił benzyne ale jedynie silnik 2.0.Przy regularnych wymianach oleju i wszystkich fitrów silnik jest bezawaryjny.Dotychczas wymienione: pasek rozrządu, czujnik ciśnienia oleju, pasek klinowy + napinacz, płyn chłodniczy.

więcej »

ON
6,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 01.10.2012 20:38:18 przez

Na wstępie powiem, że znam zasady jazdy ekonomicznej (Eco Drivingu), więc podaję spalanie przy jeździe oszczędnej oraz przy jeździe dynamicznej. Focus jest autem, które mimo małej mocy, całkiem ładnie chodzi. Przy nastawianiu się na jazdę ekonomiczną, czyli przyśpieszanie tak do 2,200 obrotów oraz przy staraniu się utrzymywania stałej prędkości, bez zbędnego hamowania i przyśpieszania, spalania potrafi utrzymać się - w trybie mieszanym, na poziomie 5,5 litra. Gdy jeździ się naprawdę delikatnie, utrzymując maksymalną prędkość na poziomie 80-90 km/h, wtedy w trybie mieszanym potrafi zejść nawet do 5,0 litrów. Przy zwykłej jeździe, bez zbędnych oszczędności spalanie utrzymuje się na poziomie 6,0 - 6,5 litra. Zimą dochodzi nawet do 7 litrów. Przy szybkiej, agresywnej jeździe (tryb mieszany), można dojść do poziom 8 litrów (albo i więcej - ale to już trzeba gnieść pedał gazu porządnie). Co do jazdy na trasie - tutaj nawet przy szybszej jeździe spalanie utrzymuje się na niskim poziomie, a wszytko dzięki utrzymywaniu stałej prędkości. Przy oszczędnej jeździe można zejść poniżej 5,0 litrów (nie żartuję). Przy zwykłej, tak do 120 km/h, nie powinno przekraczać 6 litrów. Co tutaj dużo mówić - wszystko zależy od stanu technicznego pojazdu oraz umiejętności kierowcy, wiedzy na tematy oszczędnej jazdy oraz chęci... wiadomo, że nie zawsze ma się ochotę na eco-jazdę. Jeśli trafisz na zadbanego Focusa, wtedy możesz bez problemu osiągnąć te wyniki, które tutaj opisałem. Focusa polecam z ręką na sercu. Przypominam, że podane powyżej wyniki są dla wersji KOMBI (choć kombi od hatchbacka niewiele się różni).

więcej »

Pb
9,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 26.01.2012 14:17:43 przez

posiadam focusa od prawie nowości, zakupiłem go 3letniego i jeżdżę nim do tej pory, Ci co mówią że się psuje to albo kupowali jakieś wyciorane egzemplarze albo poprostu mają pecha.. Zrobiłem nim 170tys a w sumie ma 211 i zawieszenie nigdy nie było robione poza łącznikiem stabilizatora, z tym że auto jeździ po francji w polsce w sumie może zrobiło z 10,15tys ale to i tak nie naraziło tego zawieszenia :) spalanie rzędu 5,6 litrów jest w nim nie możliwe nie wiem jak wy tym jeździcie bo mi w cyklu miejskim z klimą nigdy nie zeszło poniżej 7 a standard to niecałe 8, w trasie fakt można przyoszczędzić schodząc do 7l/100km. Ale jak sie mu przyciśnie do 200km czy lekko ponad tak że jest na skraju wytrzymałości to z 12litrów nie schodzi ale to raczej normalne jak na silnik tylko 100km. Podsumowując b. dobre wygodne autko o średnich wynikach spalania, dosyć tanich częściach, niskiej awaryjności z kilkoma minusam przykład tylnia listwa w kombi i hatchbackach nie dopracowana, woda się pod nią zbiera i lekko rdzewieje no i niestety pojawia sie wtedy też problem z oświetleniem tablic bo śniedzeją przewody i nie świecą żarówki, ale kwestia rozebrania wyczyszczenia i zasilikonowania... poza tym u mnie nigdzie rdzy nie widac przy 10letnim egzemplarzu, może dlatego że nigdy nie był bity. Z minusów to można dodać jeszcze to że dosyć często czytaj raz na rok może sie rozkodować kluczyk ale to nie taki wielki problem :) no i lampa przednia prawa zawsze żółknie nei wiem czemu pewnie wada fabryczna.

więcej »

ON
5,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 27.09.2010 23:39:37 przez

Auto posiadam od ponad 2 lat, przejechane ponad 30tyś - spalaniem jestem zachwycony. W mieście (Kraków) spala 6,6L/100km bez względu na porę roku. Jeżdżę raczej dynamicznie i szybko ale w granicach rozsądku oczywiście :) - autko pięknie się zbiera, po wciśnięciu gazu natychmiast włączą się turbina i auto dostaje kopa i to jest głównym powodem dla którego ciągle nie mogę nauczyć się spokojnej jazdy focusem. Foczka ciągnie do przodu już od 1500obr, zmiany biegów przeważnie między 2200-2500obr,czasami więcej ale nie więcej jak 3000obr.(w mieście). Cierpliwi byliby w stanie może nawet do 6L zejść w mieście. Na autostradzie, trasa z Krakowa do Lublina i z powrotem spalił praktycznie tyle samo co w mieście - min. prędkość 130km, średnia 150-160km, momentami 170-180km. Jeśli chodzi o ekonomiczną jazdę w trasie to tylko raz mi się zdarzyło jechać cały czas w sznureczku ze stałą prędkością 80km/h - samochód spalił nie więcej jak 4,5L. Dla mnie rewelacja szczególnie przy takiej mocy i dosyć dużym momencie obrotowym. Według oryginalnej książki dołączonej do focusa spalanie w mieście wynosi 7,2 - 7,3 L. Według mnie jeśli komuś pali więcej to znaczy że coś jest nie tak, nieszczelne wężyki, problem z egr itp itd albo poprostu silnik ma pół miliona przebiegu chociaż na tablicy widać dopiero 150tyś :) - bez powodu więcej palić nie będzie. Aha spalanie mierzone w jedyny wiarygodny sposób czyli samemu - tankowanie do pełna i obliczania przy następnym tankowaniu.

więcej »

ON
4,9
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 15.01.2012 13:14:44 przez

Rekordzista spalania!!! Kiedyś w lecie jechałem nocą głównie przez lasy z prędkością tak 70-80 km/h. Spalanie 4.1 jakie wtedy uzyskałem zaskoczyło mnie bardzo :) Samochód jest bardzo ekonomiczny spalanie na 100 co każde tankowanie waha się w przedziale 4.5/5.2 litra. Samochód jest tak ekonomiczny do 110 km/h później spalanie szybko rośnie :) Co do napraw ciężko mi coś powiedzieć ponieważ mam go dopiero trochę ponad pół roku i nic nie naprawiałem :) Jest zima pali od strzała, polecam tankować w okresie zimowym tą droższą ropę. Jest większa szansa że nie zamarznie a i silnik jakoś lepiej chodzi. Co do spalania po mieście ciężko mi coś powiedzieć, ponieważ w mieście robię tylko około 10% ogółu kilometrów. Z takich dodatkowych rzeczy to koloru navy blue nie polecam myć na myjni szczotkowej bo strasznie rysuje lakier i nie dawać silnikowi w ogień kiedy jest zimny. Jeździ się spoko :) Fajne zawieszenie duże i przestronne wnętrze, podgrzewana przednia szyba co jest rewelacyjną sprawą teraz kiedy spadł pierwszy śnieg :) Warto obserwować licznik chwilowego spalania w trasie ponieważ milimetrowa różnica nacisku na pedał gazu potrafi obniżyć spalanie nawet o o.5 litra a nie przekłada się to na stratę prędkości. Polcam ogólnie ale co ja mogę powiedzieć, przejechałem dopiero 23.000km :) Tylko blach się boję :)

więcej »

ON
4,9
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 03.06.2009 21:47:36 przez

Przy bardzo delikatnej jeździe (trasa, drogi międzywojewódzkie, sporadycznie szybkiego ruchu, bez pasażerów i bagażu, klimatyzacja włączona +/- na 30% trasy, wyposażenie auta standardowe) najmniejsze zużycie jakie pokazał mi "komputer" to 3.3 l/100km, natomiast liczone wg ilości przejechanych km to 3.5l/100km (zatankowałem dokładnie, gdy pojawił się pierwszy sygnał dźwiękowy oznajmiający "do przejechania pozostało 80 km" - 50 litrów zwykłego oleju na shellu, a zliczyłem przejechane km (nieco ponad 1400)również gdy w baku pozostało paliwa na ok 80 km, co daje owe 3.5l/100km). Zakładam więc dalej, że mechanizm liczący automatycznie zużycie nie przekłamuje, a jeśli tak, to w granicach do ok. 0.4l. W trasie max jaki mi pokazał to 3.9l/100km (tu znów tylko kierowca, natomiast z 2-ką pasażerów - nigdy nie przekroczyło 4.0l/100km). W cyklu mieszanym równie dobrze mi się sprawuje - 50l/930km, 450km trasa, 480km miasto, raczej bez korków, co daje 5.3l/100km. Jazda miejska (Toruń) to 5.7 - 6.4l/100km. Zdaję sobie sprawę, że wyniki podane przeze mnie są dla niektórych niewiarygodne, ale chcę zaznaczyć, że jeżdżę bardzo spokojnie a samochód jest w doskonałym stanie. Przy bardzo dynamicznej jeździe w trasie można spalić nawet 5l/100km. Pozdrawiam posiadaczy Focusów, którzy mają podobne spalania;)

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS

Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.4 100KM, benzynowy.

Cena: 64 200  ►  51 900 zł

Zyskujesz 12 300 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST

Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.

Cena: 86 603  ►  71 900 zł

Zyskujesz 14 703 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Focus, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Ford Focus

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Ford Focus

Ford Focus - w jeszcze lepszej formie
Ford Focus - w jeszcze lepszej formie Facelifting Focusa nie ograniczył się do odświeżenia karoserii i zmiany kilku detali wnętrza. Ford poprawił istotne mankamenty kompaktowego modelu - wprowadził nowy system multimedialny i pozbył się przeładowanej przyciskami konsoli środkowej.

Ford Focus - zobacz filmy

Ford Focus ST - BEZ CENZURY - Zachar OFF
Ford Focus ST - BEZ CENZURY - Zachar OFF Już zwykły Ford Focus jeździ świetnie, a co dopiero wersja ST. Można powiedzieć, że auto trawiło do mnie w wyniku zbiegu okoliczności i muszę powiedzieć, że był to korzystny zbieg okoliczności. W filmie: moja subiektywna opinia i wycinki, których nie zobaczysz w oficjalnym wydaniu testu.
Ford Focus ST 2.0 EcoBoost 250 KM - pomiar spalania
Ford Focus ST 2.0 EcoBoost 250 KM - pomiar spalania Nasz pomiar spalania w różnych warunkach drogowych. Tym razem sprawdziliśmy ile pali Ford Focus ST z silnikiem 2.0 EcoBoost o mocy 250 KM.
Ford Focus Kombi 1.6 EcoBoost 150 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl
Ford Focus Kombi 1.6 EcoBoost 150 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl Długo się zastanawiałem, czy to w ogóle dać online. Bo zrobione trochę za szybko i na żywioł... Zdecydowałem się jednak zmontować i pokazać Wam ten "partyzancki" test Focusa, ale pod jednym warunkiem :) Proszę, napiszcie - czy jak dostaję auto dosłownie na chwilę to czy mam robić taką "partyzantkę", czy lepiej już nic nie robić? Przyjmę każdy werdykt :)
Dodaj nowy raport Rankingi O serwisie

Zużycie paliwa to obszerny serwis tworzony od 2002 roku przez samych kierowców.


Obecnie zawiera ponad 175 000 raportów spalania wszystkich samochodów jeżdżących po naszych drogach.


Zebrane raporty spalania tworzą statystyczny obraz zużycia paliwa danego samochodu.

Liczba raportów
Wszystkich 185 680
Ford Focus I 1 644

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum