Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Ford Mondeo III 2.0 TDCI 115KM 2001-2007 - Zużycie paliwa

Ford
Mondeo
III
Wybierz
nadwozie
2.0 TDCI 115KM 2001-2007
lista nadwozi Ford Mondeo III
Ford Mondeo III Hatchback - Zużycie paliwa Hatchback

(451 raportów)

Ford Mondeo III Kombi - Zużycie paliwa Kombi

(602 raporty)

Ford Mondeo III Sedan - Zużycie paliwa Sedan

(431 raportów)

Pokaż

Podsumowanie 131 raportów spalania auta z tym silnikiem

Raporty spalania Ford Mondeo III 2.0 TDCI 115KM 2001-2007

produkowany od
do
roku
,
Szczegóły spalania [l/100km]
ON
 

Minimalne średnie spalanie:

6,7
Jest to średnie minimalne spalanie jakie zanotowałeś w jeździe mieszanej, w cyklach miejskich i pozamiejskich, z możliwością dowolnej przewagi jednego z nich, do wykluczenia cyklu pozamiejskiego włącznie.

Maksymalne średnie spalanie:

8,1
Jest to średnie maksymalne spalanie jakie zanotowałeś w jeździe mieszanej, w cyklach miejskich i pozamiejskich, z możliwością dowolnej przewagi jednego z nich, do wykluczenia cyklu pozamiejskiego włącznie.

Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe:

5,8
Jest to najmniejsze zużycie paliwa, jakie odnotowałeś pokonując możliwie duży dystans z zachowaniem maksymalnie umiarkowanej dynamiki i prędkości na jaką pozwoliły warunki drogowe, najlepiej krajowe.
Liczba raportów:
131
 
Filtr

Lista 133 raportów spalania

ON
6,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 16.12.2013 przez

Witam serdecznie, jeżdżę Mondeo od czerwca 2013r. Styl jazdy dynamiczny bez zbędnego pierd*** się. Mogę opisać 2 różne sytuacje podczas której badałem spalanie. 1. Wyjazd nad morze 2. Podróż do Warszawy 1. Wyjazd w 4 osoby + bagażnik pełen szpargałów. Pierwsze 90km do Torunia z mojej miejscowości spalanie 5,5l/100km, jazda praktycznie pustymi drogami(godzina ok 4-5 rano) prędkość 110-120km/h. Wjazd na autostradę jazd ana tempomacie 140km/h przez do samego Gdańska, później obwodnica trójmiasta i droga na półwysep. Lekki 10min korek w Gdyni i potem w miarę płynnie do samej Jastarni. Spalanie ostateczne spalanie 6l/100km, jazda bez włączonej klimy. Powrót z nad morza godziny szczytu 14-20, godzinne stanie w korku w Gdyni, na zewnątrz upał, klimatyzacja całą drogę ustawiona na 19-20 stopni, autostrada tempomat 140-150km/h, korki na zjeździe z autostrady ok.30 min, włocławek korek ok. 15min, średnie spalanie 6,5l/100km. Więc myslę, że niezły wynik, jazda po trasie 100-120km/h. 2 przypadek wyjazd do Warszawy, spokojna jazda z prędkością 110km/h ok.70km do autostrady, 40km autostrady 130-140km/h, ok. 15km w samej Warszawie z samego rana. Pokonane łącznie 130km. Powrót identycznie, średnie spalanie 5,7l/100km. Ogólnie rzecz biorąc jeśli ktoś nie gniecie pedału gazu, jeździ płynnie i dynamicznie bez zbędnego przeciągania na biegach to uważam, że realne jest osiągnięcie 5,5l/100km. Oczywiście wszystko zależy od warunków itd.. Podróż do Warszawy robiłem teraz w grudniu 2013r. przy temp ok. 4st. Jechaliśmy we dwójkę bez zbędnego balastu. Pozdrawiam serdecznie może komuś mój wywód się przyda.

więcej »
ON
7,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 04.11.2009 przez

Generalnie od poczatku pali wiecej w miescie niż sie spodziewałem Średnio wychodzi nieraz nawet ponad 9/100(klima korki,niewielkie przebiegi)W trasie super 4 osoby , zapakowany na full , "trumna" na dachu prędkośc 140-150 a spali ok. 6,5 do 7l /100. W polskich warunkach radzę tankować tylko vervę , ultimate lub V-power. Mimo przebiegu prawie 200.000 w najwieksze mrozy (-30 ) palił na dotyk , części rzeczywiście tanie ( szczegolnie w porównaniu do francuzów )Nie wiem kto twierdzi że te silniki maja duża kulture pracy ( jak się zagrzeją to owszem - na zimno zdecydowanie za głośno)Chyba najlepszym gdżetem jest ogrzewana przednia szyba (szczególnie jak ktos nie ma garażu) To juz mój drugi mondziak ( poprzedni był benzynowy (1,8 ) i tez niezawodny) Nastepny też mondeo - no chyba że uzbieram na accorda 2,2 icdti. Jak ktoś ma wieksza rodzine a nie chce walczyć z żoną co zabrać na wakacje a co zostawic to tylko mondeo kombi.

więcej »
ON
7,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 07.08.2010 przez

Minimalne spalanie osiągnąłem jadąc z prędkościami do 130, najczęściej 90-100 km/h, wliczając również nieuniknione korki na naszych drogach, 6,5 osiągnąłem jadąc w korkach i na autostradzie z prędkościami od 160 do 190 z włączoną klimatyzacją.Maksymalne to wynik mojego "szaleństwa" i chęci sprawdzenia samochodu, a więc kilkukrotne przyśpieszanie od 0-100, sprawdzanie elastyczności i prędkości maksymalnej (kilka razy rozpędzenie się do 210-215 km/h). Przejechałem tak 300 km na 30 litrach. Tak więc 10 litrów to raczej max dla tego samochodu, dodam że mam skrzynię 5 biegową. Średnio wychodzi 0d 6,8 do 7,2 l/100 km. i takie spalanie mam najczęściej z pełnego zbiornika. Podsumowując, biorąc pod uwagę masę samochodu 1,5 t i przyśpieszenie u mnie 8,5 do setki - licznikowe (prawdopodobnie mam "wirusa") to uważam, że spalanie jest bardzo dobre.

więcej »
ON
5,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 21.05.2012 przez

5.9L/100km uzyskuję jeżdżąc pół na pół cykl mieszany, biegi zmieniam tak przy 2 tys. obr/min raz delikatnie używając gazu, a czasem porządnie przydeptując na gaz. 6,7L/100km uzyskałem nie oszczędzając gazu, trzeba było ostro depnąć... to się deptało, cykl mieszany z lekką przewagą miasta. 4,7L/100km uzyskałem zerują licznik spalania po zatankowaniu i wyjechałem w trasę do pracy, na odcinku ok 20km jechałem średnią prędkością 90km/h na 6 biegu przy użyciu tempomatu, bardzo delikatnie przyspieszając, biegi zmieniałem również przy ok 2tys obr/min. Ciekawe czy jakbym pojechał dalej takim tempem to czy by nie zeszło niżej? w mojej galerii dodałem zdjęcie z tym spalaniem :)

więcej »
ON
6,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 06.05.2010 przez

Moje Mondeo przy w miarę delikatnej jeździe schodzi bez problemu do poziomu 5.1/5.2 l/100km, maksymalne zużycie zaobserwowałem przy szybkiej jeździe autostradowej - 8,3 l/100km. Normalnie przy jeżdżeniu trochę po mieście, ale głównie w trasie spalanie nie wynosi więcej niż 6.3 l/100km. Na pewno nigdy nie będzie to tak oszczędny samochód jak Skoda Octavia 1.9 tdi 90km, który potrafił zejść nawet troszkę poniżej 4.2 l/100km, a przy normalnej jeździe nigdy nie przekraczał 5.7 l/100km. Co do Mondeo to ogólnie spalanie na naprawdę dobrym poziomie. POLECAM! Tylko trzeba bardzo uważać na to co się leje do baku, złe paliwo i od razu wtryskiwacze odmawiają posłuszeństwa!

więcej »
ON
5,9
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 24.04.2009 przez

Jeżdżę autem od roku i jestem mile zaskoczony spalaniem. Co prawda nie mam ciężkiej nogi, ale od czasu do czasu lubię "przeczyści cylindry" i nawet wtedy nie ma szoku w ilości spalanego paliwa. Kilka razy sprawdziłem czy można zejśc poniżej 5l/100km przy naprawdę oszczędnej jeżdzie i przy okazji przekonac się czy producent nie przesadza. Udało mi się zejśc do poziomu 4,5l/100km. Ale to już nie była jazda raczej spacer ponieważ nie przekraczałem prędkości 90km/h, przyspieszanie trwało długo i starałem się nie wyprzedzac, no chyba, że rowery. Zauważyłem, że w mieście przy rozsądnej jeździe można spokojnie spalac ok. 7,5l/100km. Warunek silnik musi byc rozgrzany.

więcej »
ON
7,7
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 17.05.2009 przez

Ogolnie jestem zadowolony przy takiej masie i gabarytach (4m 80cm dlugosc) to naprawde oszczedny motor po miescie od swiatel do swiatel w zaleznosci od nogi jak powoli i nie gwałtownie to sie utrzymuje na 7.6 l a jak ktos chce sie scigac ;P to i tak nie ma szns ale do 9l moze wziac.. wiec pełne zadowolenie.. spalanie na 100km to kwota na dzien dzisiejszy 26zł dla porónania siena 1.4 el pali 12l benzyny to ok 50zł na 100km wiec przesiadka nie dosc ze (ten samochód poporstu płynie po dordze to jeszcze ekonomia ;) i mam gdzies opisy ze wszystkie marki na F to szajs .;] fiat hmm lipa ford mk3 cos pieknego.. pozdrawiam

więcej »
ON
6,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 30.09.2012 przez

Hmmmm z jednej strony przesiadłem się z xedosa 2.0 V6 144KM który palił w mieście około 9-10L więc jest lepiej bo on w mieście spala do 8.5 ale to był max z zasyfionymi filtrami. Teraz mieszczę się od 6-7L. Ciekawostka: komputer pokładowy pokazuje 5.1 do 5.4 Czyli okłamuje od 1-1,5L ale to piszą wszyscy. W trasie 4.5 przy 120km na godzinę, załadowani z klimą, z drugiej strony ASTRA II pali mniej, VW golf IV pali mniej i pasek B5, B5FL audi A4 też pali mniej. Natomiast osiągi w pewny stopniu rekompensują ten litr na 100Km w porównaniu do grupy VAG.

więcej »
ON
6,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 02.12.2009 przez

MÓJ mondeo pali naprawde ekstra.Wszystko zalezy czy jest zima czy lato.Latem przy normalnej jezdzie bez zylowania(spokojna jazda) spala mi 6,2 litra tylko jezdzac na MIESCIE nawet pare razy z wlaczona klimą!Az sam nie mogłem uwiezyc ale taka prawda.Trasa 5,0-5,2 tez spokojnie.Natomiast zimą potrafi spalic nawet 8-8,5 litra w miescie ,jak są ostre mrozy równiez przy spokojnej jezdzie.Sprawdzałem juz nie raz.Kazdy diesel wiosna i latem bedzie palił super, ale jesien i zima juz duzo gorzej.I nie ma na to sily!!!MONDEO MK3 2005r

więcej »
ON
8,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 30.11.2009 przez

albo wy tu takie głupoty piszecie albo nie wiem skąd te liczby bierzecie tak sie stalo ze od miesiąca jestem posiadaczem mondeo mk3 i jak go kupiłem komputerpokazywał 17 l/100km a po licznych częstych jazdach w długie trasy spalanie średnia komputer pokażał 8l/100km jadąc 90km/h jadąc za tirem najniższe spalanie komp. pokazał 7.9l/100km ale to tylko na chwile wiec zastanówcie sie co nie którzy co piszecie bo to głupoty jak auto ważace prawie 2tony moze spalac 4.5l/100km chyba wtedy jak go ktos pchał z górki......

więcej »