Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Hyundai i30 I - Zużycie paliwa

Hyundai
i30
I
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Hyundai i30 I
lista silników Hyundai i30 I
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 571 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Hyundai i30 I

produkowany od
do
roku
,

Silniki benzynowe Hyundai i30 I

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt 100km *
Jedź taniej
 
Pb
 
Pb

Silniki benzynowe + LPG Hyundai i30 I

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt 100km *
Jedź taniej
 
LPG
 
LPG

Silniki Diesla Hyundai i30 I

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt 100km *
Jedź taniej
 
ON
 
ON
* cena paliwa z serwisu Paliwa
Filtr

Lista 573 raportów spalania

ON
5,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 07.10.2010 przez

Powiem tak... spalanie jakie wypisują tu ludzie jest bardzo zróżnicowane z różnych względów ponieważ każdy inaczej jeździ i mieszka w innym mieście jednak nie podaje różnych czynników ja postaram się podać dane jakie uzyskuje przy jakiej jeździe i na jakich obszarach:) Tankuje na stacji nestle (gdzie moim zdaniem paliwo jest dobrej jakości ponieważ miałem parę prób tankowania na innych stacjach które nie służyły autu)Zacznę od najwyżej zanotowanego spalania 8l/100 km idzie uzyskać jadąc ze stałą prędkością 180 km/h, jednak w polskich warunkach jest to ciężkie do wykonania ponieważ zawsze zawsze przyjdzie jakiś zakręt na którym trzeba zwolnic bądź też ktoś zacznie wyprzedzać co spowoduje iż musimy zwolnic do danej prędkości i potem znowu zacząc długą drogę do rozpędzenia auta do tej prędkości tak więc wstawiłem 7.5 bo zawsze da się schamowac silnikiem i z podanych wcześniej 8 robi się 7.5 l/100km. O spalaniu w korku niech się wypowiedzą ludzie którzy mieszkają w większych miastach, ja staram się zawsze tak zaplanować swoje wyjazdy aby ominąć takowe lecz wiadomo nie zawsze jest to możliwe. Spalanie najniższe odnotowałem jadąc sam z prędkością 80-90 km/h na odcinku około 200 km. Jednak pokonując w cztery osoby na pokładzie trasę Wieluń - Wrocław i wracając Wrocław - Wieluń jadąc przeciętnie około 90-100km/h odnotowałem spalanie 4.1. Jeżdząc codziennie z Tychów do Katowic w godzinach 6-7 rano powrót 15-16 średnie spalanie wynosi 4.6 oczywiście jadąc zgodnie z przepisami. Jednak pokonując tą samą trasę z prędkościami rzędu 120-125 km/h (2500 obr/min) spalanie jakie uzyskamy oscyluję w granicach 5 l /100km. Jednak jadąc z Tychów do Bytomia jadąc zgodnie z przepisami uzyskamy spalanie rzędu 4.2 l/100km. Spalanie o jakim zapomniałem napisać to spalanie auta butując go cały czas oscyluję w granicach 12 l/100 km jednak wątpię aby ktoś kto kupuje takie auto miał takie zamiary tym bardziej iż cały czas jeździć się tak nie da ponieważ w końcu wyjedzie się na trasę i nie wiadomo jakby się starać spalanie spadnie:) Na koniec dodam iż auto jedzie od 1500 obr/min w górę więc po co kręcić do 4 tys jak zmieniając bieg przy 2,5 tys obr/min w zupełności wystarczy nam przyśpieszenie, a jak ktoś chce rajdowych wrażeń to może pomyśleć o jakimś innym aucie:) I oczywiście gdzie się da staram się hamować silnikiem:)co również wpływania na spalnie auta:) "bo jazda autem to nie tylko gaz, hamulec"

więcej »
Pb
6,9
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 03.04.2010 przez

Witam wszystkich, którzy poruszają się i30, bądź planują jego kupno. Ja osobiście jeżdżę tym modelem od sierpnia 2008 i jestem zadowolonym użytkownikiem. Ceny ASO faktycznie dość wysokie, ale brak usterek to rekompensuje. Wymiana drążka stabilizatora przy przebiegu 55000 serwis(09.2009) uznana jako naprawa gwarancyjna na koszt ASO. Kolejny przegląd 95000 (03.2010) drążek stabilizatora, klocki przód i tył, przetoczenie tarcz i oczywiście jak przy poprzednich przeglądach standardowo płyny i filtry. Moim zdaniem Hyundai się postarał. Nowoczesny design, elastyczny silnik, wykończenie wnętrza na przyzwoitym poziomie, ergonomia, komfort oraz dobre właściwości trakcyjne, choć trochę twarde zawieszenie, ale za to dobrze się trzyma drogi. Jedyny mankament to oryginalne opony KUMHO 185/65/R15. Po jednym sezonie nadają się tylko na tył. Miękka mieszanka doskonale ´przykleja´ się do asfaltu, ale niestety ginie w oka mgnieniu. Oponki wystarczył mi na okres od 20 sierpnia do 10 listopada. Co do spalania to jest nieźle. 80% kilometrów to trasa. Przy prędkościach 140-160km/h spalanie ok 8,1L/100km, 110-140km/h spalanie 7,4L/100km, 90-110km/h spalanie ok 6,3L/100km. Jak na wstępie jestem zadowolonym użytkownikiem i osobiście też wybrałbym i30. Pozdrawiam Arek

więcej »
Pb
6,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 24.10.2012 przez

Niewielki silnik w połączeniu z filigranową sylwetką na ogół sprawiają, że samochód pochłania równie mikroskopijne ilości paliwa. Niestety, w przypadku Hyundaia i30 ten utarty schemat się nie sprawdza. Auto jest wprawdzie przestronne i dość wygodnie się prowadzi, ale na trasie bez klimatyzacji, przy średniej prędkości autostradowej 100-120 km/h pochłania około 6.6litrów benzyny. W mieście poruszając się prędkością postrzelonego zająca komputer namiętnie wskazuje nam 7. Szczerze powiedziawszy spodziewałem się dużo lepszych rezultatów patrząc przez pryzmat nowoczesności produkowanych do tego modelu silników. Przy bardziej dynamicznej jeździe ( wyprzedzanie, jazda pod górę, noga w podłogę ) samochodzik potrafi łyknąć nawet ponad 8. Reasumując – nowoczesny design w połączeniu z archaicznym, stetryczałym silnikiem daje mieszankę godną polecenia wyłącznie emerytom i rencistom, których zasobność portfela jest dużo większa niż u przeciętnego Polaka. Ja zdecydowanie nie polecam.

więcej »
Pb
6,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 01.02.2016 przez

Bardzo fajny silnik, bardzo elastyczny, bo łapie nawet od 1500 obrotów. Żałuję bardzo, że nie wziąłem mocniejszego silnika z 6 przełożeniami, bo na 5 biegu na autostradzie 4 tys. obrotów daje się we znaki z powodu niesamowitego hałasu silnika. Pomimo, że wnętrze bardzo dobrze wyciszone, nie słychać powietrza, opon ani nic takiego, to jednak silnik hałasuje mocno powyżej 3,5 tys. Przy prędkości 160kmh i obrotach 4500 jest tak głośno, że odechciewa się jechać... Do prędkości 70kmh nie słychać praktycznie nic. Spalanie głównie po mieście przy spokojnej jeździe 6,5l. W trasie przy prędkości 80-90 można zejść do 5,5l. Przy prędkościach autostradowych 9,0l. Tylna półka bagażnika hałasuje strasznie na dziurach, poza tym wszystko dobrze spasowane. Zawieszenie bardzo sportowe przez co nie polecam w ogóle na polskie drogi, czuć nawet lekkie wybrzuszenie na drodze, natomiast na autostradzie czy innych niepodziurawionych drogach trzyma się jak na kleju drogi.

więcej »
Pb
7,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 23.12.2013 przez

Raport opieram po przejechaniu ok. 3000 kilometrów głównie w małym miasteczku i na bardzo krótkich odcinkach jazdy ale za to bardzo częstych - średnio kilkanaście odcinków dziennie po 2 - 3 kilometry. Nie wyjeżdzając w dłuższe trasy komputerowy pomiar wskazuje 8 litrów /100, na trasie przy prędkości "emeryckiej" 80-90 km/h udało się uzyskać 5,5 do 6 litrów na setkę - jechałem tak przez 80 kilometrów ale to nie jest to mając taki silnik - nie cieszy taki styl jazdy, natomiast po dociśnięciu do 140 a nawet 170 km/h wskoczyło na 9 litrów i ani drgnie. Raport opieram na jeździe zimą, a więc włączone ogrzewanie i czasami dogrzewanie na postojach oraz podgrzewanie fotelików, dodatkowo głównym użytkownikiem jest żona więc to też ma jakiś wpływ na spalanie bo tzw. ecodriving jest mojej małżonce całkiem obcy. Ogólnie jestem zadowolony z autka a i spalanie mojej 2-litrówki jest do przyjęcia.

więcej »
ON
4,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 13.04.2016 przez

Jeżdżę codziennie na trasie Łódź-Warszawa, najczęściej utrzymuję prędkość 110-120 km/h. Czasami gdy się spieszy to jadę 140 i więcej. Jednak z moich obserwacji wynika, że przy 140 spalanie wzrasta do ponad 6L/100km. Dodatkowo trochę w korkach (Warszawa, Stryków) i prywatnie po Łodzi. Średnie z ostatnich 25 000 km mam 4.6. Jak zresetowałem średnie spalanie będąc na autostradzie za tirem (przy prędkości 80-90 km/h) i tak za nim jechałem (w odległości 30-50m) to udało mi się osiągnąć 3.0 (na pewien czas spadło nawet 2.9). Wcześniej, w cyklu bardziej zrównoważonym gdy pracowałem jeszcze w Łodzi, miałem średnie 5.9 (zrobione na około 40 000 km, ale wtedy 110-120 jeździłem w trasie, a na autostradzie 150-160). Generalnie jednak zawsze unikałem sytuacji w których jestem zmuszony używać hamulca albo szybko przyspieszać (zmiana biegów zazwyczaj bliżej 2000 niż 2500 obr.)

więcej »
ON
5,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 07.09.2010 przez

Jestem zaskoczony opiniami niektórych kierowców tutaj. Mnie na trasie nie pali więcej niż 4.7. Choć powyżej 100km/h spalanie rośnie- przy 140 będzie to w granicach 5.3-5.7 (zależy). W mieście przy korkach zimą potrafi wzrosnąć do 7.5 średnio. Byłem w południowych Włoszech, sporo trasy to były prędkości 110 do 150 km/h. Jak wróciłem do domu miałem średnie spalanie 5.3, co uważam za bardzo dobry wynik. Nie jestem pracownikiem Hyundaia i bardzo mnie dziwi, gdy u kogoś tu przeczytałem że ma aż 5.5 przy oszczędnej jeździe na długiej trasie. Kiedyś w mocnym deszczu, gdy musiałem jechać maksymalnie 80-90 km/h na stukilometrowej trasie wyszło mi 4.1, co mnie zdumiło w drugą stronę. Ale tego wyniku nie liczę, kto jeździ głownie 80 na traie?!

więcej »
ON
5,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 29.04.2014 przez

Większość opinii o spalaniu przytoczonych przez innych podzielam. Przejechalem w dwa lata 50000 i30cw i wychodzi mi tak : Na codzien - troche korkow , dojazd praca 10 km i powrot 10 km + po miescie czasem czyli cykl miejski (ale duzy ruch i sporo korkow) od 6,4 do 7,4 - maksymalnie 8,5 (w zime korki plus jak sie dalo jechac but w podlodze) . Trasa - Polska-Chorwacja - Wlochy-Chorwacja Polska -- 4,7 litra - predkosci 100-140 kmh W trasie 4,5-5,00 zaden problem. Minimalne - Wladyslawowo-Warszawa - 85-100 kmh wykorzystywanie gorek, hamowanie maksymalnie dlugo silnikiem - 3,7 potwierdzone na dystrybutorze .. Ogolnie za cene slabej dynamiki mamy na prawde realne niskie spalanie . Jedna z zalen i30 .

więcej »
ON
4,9
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 12.09.2012 przez

maksymalne spalanie jakie osiągnąłem na baku od tankowania do tankowania to 8,5l/100km, było to zimą -15st do -30st, Jazda jedynie na krótkich dystansach (4-7km) tak więc silnik nie zdążył się zagrzać. Na przestrzeni około 5000km średnie spalanie kształtuje się około 5l/100km. W trasie jak jedzie się przepisowo +10 mieści się w 4,3. Minimalne spalanie na trasie ponad 300km, (nocą, mały ruch, brak zamulaczy i brak potrzeby wyprzedzania, bez klimy) przy prędkości 90km/h rekordowo niskie spalanie osiągnąłem w wielkości 3,9l/100km. Taki wynik osiągnąłem po przejechaniu 250km i dowiozłem do celu podróży co też potwierdził dystrybutor. No ale tak się nie da jeździć na co dzień (tryb emeryt)

więcej »
ON
4,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 21.03.2014 przez

Ekonomiczność to drugie imię tego samochodu. Spalanie średnie w cyklu mieszanym to 4,4l ON. Jeżdząc stosuje się do zasad ecodrivingu- czyli dynamiczne przyśpieszanie, hamowanie biegami, optymalna prędkość obrotowa silnika , o której wcześniej wspominałem. Warto wspomnieć ,że czynnikiem sprzyjającym oszczędnej jeździe jest to ,że samochód się bardzo długo toczy po zdjęciu nogi z pedału gazu- z prędkości 90km/h na 6 powoli redukując biegi przejedziemy za darmo oszczędzając przy tym jeszcze hamulce ponad 1km. W trasie samochód spala jeszcze mniej , załadowany przy prędkości do 120km/h to około 4,2. Teoretycznie przy 90km/h stałej komputer wskazuje na spalanie w granicach 2,5-3,5l

więcej »