Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Hyundai i30 II - Zużycie paliwa

Hyundai
i30
II
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Hyundai i30 II
lista silników Hyundai i30 II
Pb Benzynowe
On Diesla
Ukryj

Podsumowanie 69 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Hyundai i30 II

produkowany od
do
roku
,

Silniki benzynowe Hyundai i30 II

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
Pb
LPG
6,6
-
1 / -
31,6 zł
-
 
6,9
7,3
17 / 5
33,1 zł
14,0 zł
 
-
-
- / -
-
-
 
7,2
-
11 / -
34,5 zł
-
 
-
-
- / -
-
-
 
7,1
-
16 / -
34,0 zł
-
 
-
-
- / -
-
-
 

Silniki Diesla Hyundai i30 II

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
ON
 
ON
5,3
4
24,6 zł
 
5,5
13
25,5 zł
 
6,3
2
29,2 zł
 
Filtr

Lista 69 raportów spalania

Pb
7,9
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 13.02.2015 przez

Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.

więcej »
Pb
7,9
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 13.02.2015 przez

Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.

więcej »
Pb
6,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 12.07.2013 przez

wpisałem dane na podstawie spalania mierzonego paliwem tankowanym. Wskazania "komputera" są zaniżone o 0,5-0,6 l/100km. Minimalne spalanie 5,69 l/100km zanotowałem na trasie 2x110 km (tam i z powrotem), w samochodzie 3 osoby, ciut bagażu, trasa S7 okolice Radomia-Bodzentyn, pierwsza trasa nowego samochodu. W trasie dłuższej notowałem wyniki na poziomie 6,2-6,3 l/100km - z tym że na autostradzie prędkość 120-130km/godz, ekspresowe - 100 km/godz, jazda spokojna, ale bez unikania wyprzedzania. W terenie zabudowanym ok. 60 km/godz wg licznika, który jak wiadomo nieco zawyża wskazania prędkości (u mnie o 5km/godz), przy tej prędkości spokojnie jadę na 5 biegu, "szóstkę" można wrzucić przy ok. 68 km/godz. Prowadzę arkusz excela spalania wg tankowań (ta sama stacja, ten sam dystrybutor). Średnia spalania z 4476km wynosi 6,525 l/100km. Silnik 100KM jest niezły, pracuje cicho, nawet przy 180km/godz. Poziom hałasu w zasadzie nie wzrasta od prędkości 130km/godz. W trasie silnik jest trochę za słaby, ale jest w miarę elastyczny, jednak sprawne wyprzedzanie raczej tylko na 3 lub 4 biegu: > 4 tys obr/min. Rzeczywiste przyspieszenie 0-100km/godz jest lepsze niż podaje fabryka - wynosi ok. 12 sek.

więcej »
Pb
8,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 11.01.2014 przez

Jeździłem nim jako autem zastępczym, więc staram się obiektywnie opisać co zauwazyłem - nie kupiłem tego samochodu i nie żal mi. Zrobiłem jakieś 3000 km. To co zauważyłem to - słaby silnik (porównując do innych podobnej mocy), ospały poniżej 4000obr/min. Żeby zejść w trasie poniżej 7 l /100 km trzeba się naprawdę postarać - ale sie udało...jechałem równo 90-110 km/h. Jeśli trzeba sie tak mocno starać, żeby auto normalne ilości spalało - to jest to bez sensu i żadna przyjemność z jazdy. Jest jeszcze jedna bardzo słaba rzecz w aucie - wyświetlacz od radia....w nocy nie da sie jechać bez całkowitego wyłączenia tego wyświetlacza. Maksymalne zaciemnienie zegarów niewiele pomaga. Do prędkości 120km/h auto przyjemnie ciche - powyżej robi się głośne. Silnik raczej dla bardzo spokojnych osób, które kulają się z punktu A do B i nie wiele oczekują od samochodu. Ogólnie wykończenie jest ok - autko przyjemne, choć ukł kierowniczy nie wiele mówi co sie dzieje z kołami. Jeśli zmieniliby ten nieszczęsny wyświetlacz- byłbym skłonny kupić go dla żony....ale na pewno z mocniejszym silnikiem. Jeśli mowa o wyglądzie - ładne i nowoczesne. Pozdrawiam i życze bezawaryjności

więcej »
ON
5,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 06.02.2013 przez

Wszystko zależy od tego jak jeździmy. Początkowo czytałem wiele opini na temat spalania i wszyscy zgodnie przyznawali, że dane podawane przez producenta to bójda. Zdecydowałem się na to auto mimo to, zakładając że może palić nawet o 1,5l więcej niż dane producenta. Miło się zaskoczyłem, gdyż nawet zimą, w Warszawie na odcinku ok. 30km, udało mi się osiągnąć wynik 5.2l/100km (dane z komputera), przy temperaturze na plusie rekord na tym samym odcinku w Warszawie wyniósł 4,7l/100km. Podkreślić jednak trzeba, że jazda była bardzo ekonomiczna (lecz z uwzględnieniem delikatnych najgorszych korków). Biorąc to pod uwagę, nie mogę się doczekać analizy w lecie na innych oponach, gdzie to spalanie powinno być jeszcze niższe. Przy mniej oszczędnej jeździe i w większych Warszawskich korkach, przy temperaturze - 10C, było to ok. 7l/100km. Kto nie musi gazować i zależy mu na niskim zużyciu - jest to jak najbardziej wykonalne!

więcej »
Pb
5,4
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 28.08.2013 przez

Nowe auto z salonu- przebieg 200km. Już w salonie sprzedawca męczył mnie przez 2,5 godziny jak jeździć po mieście i na trasie- miałem złe nawyki! Po takim szkoleniu gdy zaczynam teraz jeździć miłe zaskoczenie- spalanie mniejsze niż przypuszczałem. Oczywiście gdy jedzie się na trasie z klimą, pod górkę i z przyspieszeniem średnia wychodzi ok 6,1 ale to dopiero początki jazdy tym autem. Zobaczymy co przyniesie przyszłość, na razie jestem mile zaskoczony- jakość wykonania i spalanie- duży plus!!!

więcej »
Pb
5,4
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 28.08.2013 przez

Nowe auto z salonu- przebieg 200km. Już w salonie sprzedawca męczył mnie przez 2,5 godziny jak jeździć po mieście i na trasie- miałem złe nawyki! Po takim szkoleniu gdy zaczynam teraz jeździć miłe zaskoczenie- spalanie mniejsze niż przypuszczałem. Oczywiście gdy jedzie się na trasie z klimą, pod górkę i z przyspieszeniem średnia wychodzi ok 6,1 ale to dopiero początki jazdy tym autem. Zobaczymy co przyniesie przyszłość, na razie jestem mile zaskoczony- jakość wykonania i spalanie- duży plus!!!

więcej »
Pb
6,4
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 25.05.2014 przez

Jak do tej pory przejechane od nowości prawie 5000 km, głównie w mieście (ok. 90%). W mieście (trasy zwykle około 15 km przy 2-4 osobach) trzeba liczyć 7 l (mierzone paliwem tankowanym) przy normalnej jeździe. W trasie, na autostradzie jadąc równo 110-120km/h spalanie 5.2-5.4 przy czterech osobach (komputer). Ogólnie z pomiarów prowadzonych od nowości paliwem tankowanym średnie spalanie wynosi 6.9l, tj. 15% więcej niż podaje producent. Samochód prywatny, paliwo również.

więcej »
Pb
7,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 13.07.2013 przez

W mieście pali 8l/100km, przy dość dynamicznej jeździe. Przy odrobinie oszczędnej jeździe myślę że do 7,2-7,5l można zejść, dane oczywiście z komputera. Na trasie przy dość częstym wyprzedzaniu 6,5l/100km, przy spokojnej jeździe 90-120km/h pali ok 6l. Czy to mało czy dużo? Ciężko stwierdzić. Fajnie się jeździ, plastiki troszke lepszej jakości niż w hyundaiach produkowanych wcześniej. Do wyprzedzania trzeba kręcić do min 4500obr/min. Pozdrawiam

więcej »
Pb
6,7
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 19.02.2014 przez

Mam to auto 4 miesiące, przejechałem dopiero niecałe 3 tys.km , w okresie zimowym, na trasie przy równej jeździe i prędkości 80-100 km/h można uzyskać spalanie około 6,0 litra/100 km ( przy dwóch osobach w kabinie i niedużym bagażu ok.30 kg ), nie wiem jak to będzie latem - może uda się zejść poniżej 6 litrów/100 km. Przy jeździe bardziej dynamicznej na autostradzie 100-140 km/h i trochę po mieście uzyskałem 6,9 litra/100 km.

więcej »