Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 II Hatchback 5d

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 120KM 88kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,1
Deklaracja producenta
6,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.0

Lista raportów zużycia paliwa (18)

6,6
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Autem przejechałem 10tys.km. Jazda mieszana miasto krótkie odcinki z przejazdami do pracy (14km). Jeżdżę spokojnie, bez nadmiernego wciskania pedału gazu. Jazda zgodnie z przepisami. Najwięcej ze średniej wychodzi 7.5 litra sprawdzane na dystrybutorze. Najmniej udało mi się osiągnąć 6.5litra bo trochę więcej było dłuższej trasy niż miasta. Co ciekawe komputer zaniża równo o 0.5litra niż dystrybutor na stacji. Jazda nad morze z prędkościami 100-130km/h pełne auto i 4osoby w tym 2 dzieci, spał je 5.9 litra na 100km, oczywisciena dystrybutorze,
6,7
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Moim zdaniem samochód sporo pali. Wcześniej miałem Cee'd w 1.6crdi wiec moze dlatego. Jazda na odcinku 110 km w kiepskich warunkach pogodowych,mgla deszcz przy glaskaniu gazu i jeździe do 110 /h spalanie wyszło 5.6.( na komputerze 5.0) Ta sama trasa juz w 3 osoby z bagażem z czego 1/3 trasa 140 km/h spalanie 5.9. Jazda do pracy na odcinku 7 km w grudniu temp okolo zera. Średnie spalanie 8.6. Wszystkie pomiary wykonane przy dolewaniu paliwa.
7,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
6,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Średnie w lato 7,5 Średnie w zimę 8,5 70% po Warszawie, 30% po trasie
8,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Jak ktoś ma ciężką nogę to sporo spali - ok 10l/100km, przy oszczędnej jeździe na trasie utrzymując obroty do 3 tyś/min max 120km/h na 6 biegu ok 6-7l/100km
7,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.
7,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.
7,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Na razie przebieg 2500 i 4 tankowania z możliwością obliczenia spalania. W mieście pali ok 8l/100 minimalne spalanie na trasie 50% autostrady/50% drogi dwupasmowe spalania 6,2l. Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolony, zobaczymy jak będzie później.
7,3
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
8,3
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Spalanie dość duże jak na ten samochód. Trasa na 6 biegu nie wiecej jak 3tyś obrotów/min daje nam spalanie w granicach 7l/100km. Przy dynamicznej jeździe + miasto ok 9-10l/100km
Hyundai i30 II Hatchback 5d