Szukaj

Najnowsze raporty Jaguar XJ

18,8
Jaguar XJ VII X351
Sedan SWB 5.0L V8 NA 385KM 283kW
Witam wszystkich fanów marki Jaguar a szczególnie XJ, autko mam od ponad 5 lat. I jestem zachwycony, nie mam problemu z tym na co wydać zaoszczędzone pieniądze, gdyż wszystko wydaję na naprawy i paliwo. 5 litrowa V8 ciągnie dobrze, lecz nie zapominajmy że masa jak malej ciężarówki więc nie wyrywa jak w małych sportowych autach. Spalanie realne sprawdzane na kilkunastu bakach w różnych warunkach. Teraz odpuściłem gdyż szkoda psuć nastroju przy tankowaniu. Co do usterek tez nie będę się rozpisywał by nie zniechęcać do zakupu:) Generalnie samochód mega drogi w naprawach i użytkowaniu. Polecam kawalerom którzy nie mają wydać na co pieniędzy.
11,2
Jaguar XJ VII X351
Sedan LWB 3.0 V6 S/C 340KM 250kW
Jak każde duże auto, nie lubi być zatrzymywane do 0 km/h i rozpędzane ale jeżeli się opanuję "sztukę" dojeżdżania do świateł itp to nawet w mieście nie będzie tragedii (15 litrów / 100 km), na trasie jeżeli jedziemy zgodnie z przepisami (+20 km/h) to też jest ze spalaniem ok. Jeżeli go będziesz cisnął to 25 l/100km nie jest problemem. Ja na co dzień używam go na trasie wadowice - kraków i spalanie mam na poziomie 10,5 - 11 litrów. Na trasie Wadowice- Warszawa w weekend 9 litrów na 100 km nie jest czymś nadzwyczajnym.
17,2
Jaguar XJ VI X308
Sedan 4.0 i V8 32V 370KM 272kW
Rewelacyjne auto, przykuwa uwagę niczym auta wyścigowe. Dobrze utrzymany egzemplarz co roku zyskuje na wartości. 363 konie zaskakują dynamiką, zwłaszcza właścicieli BMW, których obserwuję znikających w tylnym lusterku. Nie rdzewieje ponieważ został OCYNKOWANY co jest rzadkością. Usterki - odklejająca się podsufitka, szczotki w antenie, słabe czujniki parkowania. Świetnie utrzymuje się na drodze, komfortowe, niezawodne , części zamienne nie są tanie ale są nie do zajechania. Niemal bezawaryjne.
13,5
Jaguar XJ V
Sedan 3.2 i 24V 211KM 155kW
To jest moje drugie auto, na ten moment przy wymiare oszczędnej jeździe więcej trasy+ miasto (mam butle 65l, czyli wchodzi jakieś 52l) jestem w stanie zrobić 380 km na samym LPG, czyli 26 zł za 100km. To jest fakt bo jeżdzę dziennie około 70km, jedyny minus to częste tankowanie. Jeżeli chodzi o usterki to od roku miałem jeden problem, przetarł sie kabelek od czujnika położenia wału, naprawiłem to sam w 1h, czujnik jest dostępny i wyciąga sie go po wykręceniu jedej śruby. Ceny za części wmiare tanie, dużo tańsze niż w starszych mercedesach ( miałem wcześniej mercedesa w126) myślę, że auto godne polecenia, nie bać sie marki, to zwykły silnik r6! A prezentuje sie pięknie
15,0
Jaguar XJ VI X308
Sedan 3.2 i V8 32V 240KM 177kW
Jak na tą klasę auta, ceny części są zaskakująco przeciętne. No chyba, że z jakiegoś dziwnego powodu uważamy, że firmy Bilstein czy Lemforder robią tandetę i chcemy montować tylko oryginalne części Jaguara... wtedy będzie drogo. Popyt na części używane jest niewielki, dlatego na allegro dostaniemy niemalże wszystko w śmiesznych cenach. Spalanie we Wrocławiu przy jeździe (a raczej staniu) wynosi 22l/100km zimą. Lato w korkach cały czas z klimą - 20l/100km. Jeżeli mieszkasz w "normalnym" mieście, będzie palił koło 16. Na trasie pali duuużo mniej, niezależnie od stylu jazdy.
13,7
Jaguar XJ VII X350
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
Na autostradzie, przy rozsądnej prędkości jak an ten samochód, czyli około 160-170 km/h pali 11 l/100 km. Schodząc do 140 km/h spala około 9 litrów. Bardzo istotna jest dynamika jazdy, unikanie hamowania i gwałtownego przyspieszania. Najlepiej jechać bez przerwy na tempomacie o ile warunki na to pozwalają. W mieście nie ma litości. Przy staniu we Wrocławskich korkach potrafi spalić do 18 litrów na 100 km. Jeżdżąc nocą w mieście da się zejść do 13 litrów. Jeszcze jako ciekawostka. Przy prędkości 240-250 km/h, czyli jego maksymalnych osiągach spala 25 l/100km
14,0
Jaguar XJ IV
Sedan 3.2 24V 200KM 147kW
Ciężko do końca powiedzieć coś na temat spalania w mieście z uwagi na to, że komputer zawyża średnie spalanie w mieście pokazując 199l/100km przy każdym postoju i tylko troche mniej przy pierwszych metrach od ruszenia, więc jeśli dużo stoi sie w korku spokojnie pokaże ponad 20l średniego spalania mimo, że tak naprawde jest to około 15l. Jak sie chce nim jeździć ´porządnie´ z gazem w podłodze od świateł do świateł to i weźmie ponad 20l, ale na pewno nie ma co narzekać. Przyjemność z jazdy jest niesamowita. Na długiej trasie(100km autostrada M11), jadąc najoszczędniej jak sie dało, żadnego wyprzedzania, max 90km/h udało mi sie zejść poniżej 8l/100 i mimo ciągłej jazdy za ciężarówką i braku jakichkolwiek wrażeń z jazdy tak niskie spalanie robi wrażenie. Przy normalnej jeździe autostrada 110-130 - 11.5l-12l/100km. Nie ma co narzekać biorąc pod uwage wielkość silnika i to, że nawet przy 150km/h przyśpiesza jak rakieta.
13,8
Jaguar XJ IV
Sedan 3.2 24V 200KM 147kW
Ciężko do końca powiedzieć coś na temat spalania w mieście z uwagi na to, że komputer zawyża średnie spalanie w mieście pokazując 199l/100km przy każdym postoju i tylko troche mniej przy pierwszych metrach od ruszenia, więc jeśli dużo stoi sie w korku spokojnie pokaże ponad 20l średniego spalania mimo, że tak naprawde jest to około 15-17l. Jak sie chce nim jeździć 'porządnie' z gazem w podłodze od świateł do świateł to i weźmie ponad 20l, ale na pewno nie ma co narzekać. Przyjemność z jazdy jest niesamowita. Na długiej trasie(100km autostrada M11), jadąc najoszczędniej jak sie dało, żadnego wyprzedzania, max 90km/h udało mi sie zejść poniżej 8l/100 i mimo ciągłej jazdy za ciężarówką i braku jakichkolwiek wrażeń z jazdy tak niskie spalanie robi wrażenie. Przy normalnej jeździe autostrada, bez żadnych oporów jeśli chodzi o wciskanie gazu, 110-150km/h - 11.5l-12l/100km
12,6
Jaguar XJ V
Sedan 4.0 i 24V 241KM 177kW
Pisanie, że jakakolwiek limuzyna jest ekonomiczna zakrawa na ponury żart. Stąd taka a nie inna ocena. A mimo to są i jaśniejsze punkty: zużycie paliwa w mieście przyjemnie zaskakuje (jadąc ok. 90km/h da się zejść nawet poniżej 9 l/100km.). Części zamienne nie są tak drogie jak można przypuszczać, chociaż do tanich z pewnością nie należą. Dopiero długa jazda w wielkomiejskich korkach lub zero-jedynkowe używanie pedału gazu mogą wydrenować portfel kierowcy, nie wychodzą jednak poza normę dla tego typu pojazdów. Za magię przychodzi niekiedy płacić. Zapewniam jednak - jest tego warta.
11,3
Jaguar XJ VII X350
Sedan 2.7 V6 24V D 207KM 152kW
Te wartości ,które są podawane przez serwisy to czysta bajka mój XJ 350 d po mieście nie spali mniej niż 12 litrów ale częściej jest to 13. L . Trasie mieści się w ośmiu litrach ale trzeba pilnować 150 km nie więcej.
Jaguar XJ