Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Mazda 6 I - Zużycie paliwa

Mazda
6
I
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Mazda 6 I
lista silników Mazda 6 I
Pb Benzynowe
On Diesla
Ukryj

Podsumowanie 724 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Mazda 6 I

produkowany od
do
roku
,

Silniki benzynowe Mazda 6 I

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
Pb
LPG
8,0
9,2
80 / 15
38,3 zł
17,6 zł
 
8,4
9,8
50 / 20
40,3 zł
18,7 zł
 
8,7
9,2
50 / 9
41,7 zł
17,6 zł
 
10,7
-
2 / -
51,3 zł
-
 
-
-
- / -
-
-
 
-
-
- / -
-
-
 
10,4
11,9
4 / 1
49,9 zł
22,8 zł
 
9,6
10,2
32 / 10
46,0 zł
19,5 zł
 
12,5
-
10 / -
59,9 zł
-
 
10,4
13,5
13 / 3
49,9 zł
25,8 zł
 

Silniki Diesla Mazda 6 I

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
ON
 
ON
6,7
127
31,1 zł
 
6,6
199
30,6 zł
 
7,3
99
33,9 zł
 
Filtr

Lista 726 raportów spalania

ON
5,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 23.11.2009 przez

UWAGA!!! przed remontem silnika bylo o ok. 2L wiecej!!! jezeli wasze mazdy 6 TS pala ok 8,5L to znaczy ze jestescie ofiarami zlego serwisowania swojeoauta w ASO!! uszczelki pod pompowtryskami stosowane w przeszlosci w ASO Mazda dla modelu Mazda 6 Ts Td byly nieodpowiednie!! po wymianie z kolega owych uszczelek na model RF2A(80zl w serwisie mazdy) a nie RF5C(jakie byly stosowane) spalanie spadlo o 2L moc silnika wzrosla oraz dymienie z korka oleju ustalo.. co wiecej pobor oleju zmalal!!! pobor oleju byl spowodowany tym, ze zle uszczelki pod pompowtryskami przepuszczaly nieprzepalony ON do oleju silnikowego, to powdowalo jego rozrzedzenie a dalej rozrzedzony olej silnikowy dostawal sie przez turbine do intercoolera i tam zalegal u mnie ok. 500ml(u mnie ilosc ktora zekomo przepalil silnik!!!)...ZAZNACZAM ze u mnie nie bylo przedmuchow na bagnecie tylko na odmie.... teraz silnik chodzi jak nowy... ani kropelki nie chlapie po otworzeniu korka wlewu oleju na rozgrzanym i chodzacym silniku... "Dobrze" serwisowane auta moga jechac miliony...moj mail to: popescug14@op.pl... pisac jak ktos chce wiecej szczegolow... tydzien po remoncie, przepalilem autko.. jestem pod wrazeniem zywotnosci motoru.. przepalilem syf(2 razy strzelilem salwa czarnego dymu, resztki po nieszczelnosci na pompowtryskach) teraz autko chodzi idealnie na wolnych obrotach nie trzesie pracuje rowniutenko.. wyciagnalem 190km/h takze jest jak z fabryki... poprawilem maks spalanie spradzone w wawie po przejechaniu ok 300 km bez oszczedzania motoru(do odciecia)(ropa "Gold" tankowana na statoilu na kondratowicza)zero ubytku oleju (nowo zalany Castrol Edge 5W40) ... jednak przyznaje racje, ze ten samochod, a konkretnie silnik kocha wyzsze obroty..NIE DAJCIE SIE NABRAC NA TEKSTY, ZE DISEL MUSI KOPCIC I TROCHE PLUC Z ODMY, CZY WLEWU OLEJU.... pozdrawiam

więcej »
LPG
9,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 07.01.2013 przez

Auto na instalację gazu BRC z lubryfikacją za 3400 zł i działa świetnie już 20 tyś km. Auto bardzo szybko się nagrzewa więc instalacja była świetną decyzją - na rozgrzanie bierze 0,5 l. lato do max 1,5 l. Pb zima na 100 km. Spalanie dobre jak na tak duże auto. Mieszkam w trójmieście jazda głównie po mieście i obwodnicy - z reguły do 150 km/h nie więcej, choć i 200 km/h idzie. Średnie minimalne 8,8 Pb komputer / 10 LPG trasa 800 km Gdynia - Zakopane - głównie ekspresowe i autostrady 140 do 150 km/h tempomat non stop. Średnio z jazdy miejskiej - może mało ekonomiczna ale też nie od świateł do świateł z piskiem opon - wychodzi 10 - 11 Pb komputer / 12 - 13 LPG. Uważam to za bardzo dobry wynik. Z innych wydatków w normie : Wahacz dolny przedni 270 zł , komplet na 4 koła tarcz i klocków za niecałe 500 zł udało mi się znaleźć - nie wszystkie trzeba wymienić ale nie chce mi się na pół roku bawić drugi raz, łożysko 150 zł, element układu wydechowego 220 zł. Tyle trzeba było zrobić w aucie sprowadzonym z Danii z przebiegiem 190 tyś km. w trakcie rocznej eksploatacji przez 20 tyś km Do tego doliczyć trzeba lakiernika i konserwację podwozia cena zależna od warsztatu. Na aucie nigdy nie oszczędzam co trzeba wymieniać to wymieniam i uważam że ceny są dobre

więcej »
ON
5,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 13.11.2009 przez

UWAGA!!! przed remontem silnika bylo o ok. 2L wiecej!!! jezeli wasze mazdy 6 TS pala ok 8,5L to znaczy ze jestescie ofiarami zlego serwisowania swojeoauta w ASO!! uszczelki pod pompowtryskami stosowane w przeszlosci w ASO Mazda dla modelu Mazda 6 Ts Td byly nieodpowiednie!! po wymianie z kolega owych uszczelek na model RF2A(80zl w serwisie mazdy) a nie RF5C(jakie byly stosowane) spalanie spadlo o 2L moc silnika wzrosla oraz dymienie z korka oleju ustalo.. co wiecej pobor oleju zmalal!!! pobor oleju byl spowodowany tym, ze zle uszczelki pod pompowtryskami przepuszczaly nieprzepalony ON do oleju silnikowego, to powdowalo jego rozrzedzenie a dalej rozrzedzony olej silnikowy dostawal sie przez turbine do intercoolera i tam zalegal u mnie ok. 500ml(u mnie ilosc ktora zekomo przepalil silnik!!!)...ZAZNACZAM ze u mnie nie bylo przedmuchow na bagnecie tylko na odmie.... teraz silnik chodzi jak nowy... ani kropelki nie chlapie po otworzeniu korka wlewu oleju na rozgrzanym i chodzacym silniku... "Dobrze" serwisowane auta moga jechac miliony...moj mail to: popescug14@op.pl... pisac jak ktos chce wiecej szczegolow...

więcej »
ON
6,7
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 12.04.2009 przez

Zuzycie paliwa w okresie zimowym(poczatek grudnia-koniec marca)na oponach zimowych: TRASA (polskie drogi)- spokojna jazda do 110-120km/h 5.6-5.9L, bardzo dynamiczna jazda(z elementami rywalizacji,chehe)do 140-150km/h 6.7-6.9L. W okresie rozszalałej zimy(duzo opadów i silne wiatry)nawet spokojna jazda podnosiła spalanie do 6.5-7.1L Przy bardzo spokojnej jezdzie na kilkudziesięciukilometrowym odcinku udało mi sie raz natomiast zejsc do 5.3L MIASTO-spalanie bardzo zróżnicowane,zalezne mniej od stylu jazdy a bardziej od warunków atmosf. i natezenia ruchu: od 8.1-8.5L do 9.3-10L. Skrajny przypadek- nawałnica sniezna,lód i spory korek(10 kilometrów w ponad godzinę) 12.3L !, ale tego wyniku nie powinno sie raczej uwzgledniac :) Zuzycie paliwa w okresie LETNIM-wartosci podobne do ''zimowych'' ale odpowiednio nieco nizsze, i tak: TRASA-spokojna jazda 5.3-5.6 (mój dotychczasowy rekord na trasie to 4.9), ostra,nieekonomiczna jazda to max 6.7-6.9(sadze ze calkiem niezle), w miescie róznie do 8-9, ale na co dzień przy jezdzie łączonej miasto-trasa spalanie około 7.2-7.3.

więcej »
ON
7,4
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 30.01.2015 przez

I teraz mógłbym napisać elaborat na temat tego samochodu . Wiem że mam udany egzemplarz ale przez cały okres użytkowania zastanawiałem się kiedy padnie mi wtrysk , turbina czy inna pompa której cena będzie liczona w tysiącach złotych. Pierwszy szok przeżyłem przy wymianie paska rozrządu w moim poprzednim samochodzie był to łańcuszek i zanim zajechałem ten samochód nie było potrzeby go wymieniać a tutaj cena wymiany to kilka tysięcy złotych aż płakać mi się chciało jak usłyszałem tą kwotę. kolo dwumasowe i sprzęgło też kilka tysięcy złotych. szczęście w tym że przez tyle lat wymieniłem z elementów nieplanowanych tylko fachowej nazwy nie znam ale sterownik niskich obrotów który kosztował ponad tysiąc złotych , nie wspominam tu o zawieszeniu bo to oczywisty element eksploatacyjny. Reasumując jak usiadłem podliczyć oszczędności wynikające z posiadania diesla zamiast benzyny przy 365000 km okazało się że są mniejsze niż 1000 zł więc wystarczyła by jedna mała usterka i koszty wynikające z posiadania silnika wysokoprężnego były by wyższe.

więcej »
ON
6,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 22.12.2008 przez

Kto szuka bardzo oszczednego 2 litrowego diesla o podobnej mocy to bedzie musial wybrac inny samochod bo silnik mazdy do takich nie nalezy. Trzeba sie liczyc ze splaniem nawet przy bardzo oszczednej jezdzie na poziomie 5.5litra/100km-dodakotowo na splanie ma wplyw filtr czastek stalych-DPF-wiec nie jest to auto do jezdzenia tylko po miescie bo beda problemy z filtrem i bardzo spore spalanie-pewnie bez DPF mozna by zejsc ponizej 5l/100km ale ten silnik nie lubi niskich obrotow i jesli ktos ma na uwadze trwalosc DPF i kola dwumasowego to musi jezdzic powyzej 1750 obr/min co automatycznie przeklada sie na wynik pod dystrybutorem-srednia z 25tys 6.1 litra/100-auto jezdzilo glownie w trasie. Bardzo oszczedna jazda zgodna w 100% z przepisami 5.2-autostrada do 150km/h 7 litrow miasto bez szalenstw miedzy 7-8/100km w zaleznosci od ruchu. Komputer pokladowy nagminnie oszukuje-w moim przypadku zawyzal spalanie o 10%-mozna go samemu skalibrowac-wszystko opisane na jednym z forum..

więcej »
ON
5,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 13.05.2010 przez

Od niedawna jestem posiadaczem Mazdy 6 kombi. Codziennie dojeżdżam do pracy 70 km i przy okazji sprawdzam dokładnie spalanie - wiadomo ceny :(. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu spalanie okazało się rewelacyjne i trudne do uwierzenia. Przy bardzo spokojnej, miarowej jeździe 90 - 100 km/h auto zużyło tylko 3,8l/100km!. Ale to tylko tak eksperymentalnie, aby zobaczyć na co stać samochód bo wymagało to stałej kontroli wskazań komputera i jest niestety kłopotliwe. Bez ciągłego kontrolowania spalania (wyłączony komputer) i jeździe 100 - 110 km/h spalanie wyniosło 4,3l - 4,6l. W mieście zużycie niestety większe ale nie ma co narzekać min - 5,8 l/100km, max 6,4l. Każde jednak nerwowe nadepnięcie gazu przy tym silniku to znaczny wzrost zużycia i z tym trzeba się pogodzić. Jeżdżę normalne moim zdaniem, spokojnie. Jak ktoś ma sportowe zacięcie to mu wyjdą wyniki znacznie wyższe. Ale potencjalnie można ekonomicznie jeździć przy tym dużym przecież silniku.

więcej »
ON
5,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 13.05.2010 przez

Od niedawna jestem posiadaczem Mazdy 6 kombi. Codziennie dojeżdżam do pracy 70 km i przy okazji sprawdzam dokładnie spalanie - wiadomo ceny :(. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu spalanie okazało się rewelacyjne i trudne do uwierzenia. Przy bardzo spokojnej, miarowej jeździe 90 - 100 km/h auto zużyło tylko 3,8l/100km!. Ale to tylko tak eksperymentalnie, aby zobaczyć na co stać samochód bo wymagało to stałej kontroli wskazań komputera i jest niestety kłopotliwe. Bez ciągłego kontrolowania spalania (wyłączony komputer) i jeździe 100 - 110 km/h spalanie wyniosło 4,3l - 4,6l. W mieście zużycie niestety większe ale nie ma co narzekać min - 5,8 l/100km, max 6,4l. Każde jednak nerwowe nadepnięcie gazu przy tym silniku to znaczny wzrost zużycia i z tym trzeba się pogodzić. Jeżdżę normalne moim zdaniem, spokojnie. Jak ktoś ma sportowe zacięcie to mu wyjdą wyniki znacznie wyższe. Ale potencjalnie można ekonomicznie jeździć przy tym dużym przecież silniku.

więcej »
LPG
11,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 07.01.2013 przez

Spalanie podane dla LPG. Auto na instalację gazu BRC z lubryfikacją za 3400 zł i działa świetnie już 20 tyś km. Auto bardzo szybko się nagrzewa więc instalacja była świetną decyzją - na rozgrzanie bierze 0,5 l. lato do max 1,5 l. Pb zima na 100 km. Spalanie dobre jak na tak duże auto. Mieszkam w trójmieście jazda głównie po mieście i obwodnicy - z reguły do 150 km/h nie więcej, choć i 200 km/h idzie. Średnie minimalne 8,8 Pb komputer / 10 LPG trasa 800 km Gdynia - Zakopane - głównie ekspresowe i autostrady 140 do 150 km/h tempomat non stop. Średnio z jazdy miejskiej - może mało ekonomiczna ale też nie od świateł do świateł z piskiem opon - wychodzi 10 - 11 Pb komputer / 12 - 13 LPG. Uważam to za bardzo dobry wynik. minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe pewnie byłoby dużo niższe ale nigdy nie próbowałem :)

więcej »
Pb
8,7
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 18.03.2012 przez

Licznikowe 120 km/h daje spalanie okolo 7 litrow zalezy od uksztaltowania terenu,warunkow atmosferycznychi i jakosci paliwa(niestety w naszym pieknym kraju to ostatnie to prawdziwa loteria od 6.8 do 7.5 l/100km).Jazda w miescie od 10.5 w gore. Cykl mieszany to miedzy 8 a 9 litrow.Przez 3 lata zrobilem prawie 61 tys km wymiana klockow,tarcz hamulcowych o oleju silnikowym i plynach nie wspominam bo to oczywiste.Niestety ´madzia´ma jedna wade rdzewieje od spodu czesto tyl przy nadkolach-wada fabryczna.Ogolnie auto ladne,bogato wyposazone.Sinik na lancuszku,nie ma paska rozrzadu.Moja ma prawie 220 tys km przebiegu i prawdopodobnie lancuszek wystarczylby na nastepne 220 tys ale blachy juz nie!PS ostatnio wystapil maly problem z zaciskiem ale 2 nowe sruby zalatwily sprawe

więcej »