Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Mercedes Klasa E W210 - Zużycie paliwa

Podsumowanie 520 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Mercedes Klasa E W210

produkowany od do roku
,

Silniki benzynowe Mercedes Klasa E W210

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
Pb
LPG
9,8
10,8
29 / 12
48,9 zł
27,3 zł
 
10,2
10,3
1 / 1
50,9 zł
26,0 zł
 
9,5
12,0
6 / 4
47,4 zł
30,3 zł
 
10,0
9,7
3 / 2
49,9 zł
24,5 zł
 
9,8
11,5
19 / 2
48,9 zł
29,1 zł
 
10,5
12,6
11 / 6
52,4 zł
31,9 zł
 
12,9
-
2 / -
64,4 zł
-
 
11,7
12,7
3 / 2
58,4 zł
32,1 zł
 
11,2
12,0
5 / 3
55,9 zł
30,3 zł
 
13,6
15,1
4 / 3
67,9 zł
38,2 zł
 
11,3
13,7
7 / 10
56,4 zł
34,6 zł
 
-
-
- / -
-
-
 
14,0
15,2
1 / 2
69,9 zł
38,4 zł
 
13,3
16,4
8 / 2
66,4 zł
41,5 zł
 
11,9
-
3 / -
59,4 zł
-
 
16,9
-
6 / -
84,4 zł
-
 

Silniki Diesla Mercedes Klasa E W210

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
 
ON
 
ON
 
7,1
3
35,0 zł
 
7,5
7
37,0 zł
 
7,5
12
37,0 zł
 
7,1
39
35,0 zł
 
7,2
13
35,5 zł
 
7,0
50
34,5 zł
 
7,5
5
37,0 zł
 
8,5
10
41,9 zł
 
7,6
34
37,5 zł
 
7,7
86
38,0 zł
 
8,6
13
42,4 zł
 
9,9
19
48,9 zł
 
9,3
40
45,9 zł
 
8,5
32
41,9 zł
 
Filtr

Lista 520 raportów spalania

sortuj komentarze od
LPG
15,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 22.08.2014 08:03:39 przez

Nigdy więcej poniżej 200KM(koni), dla jednych auto ma być pudełkiem do przejazdu od punktu A do punktu B a dla drugiego czyms więcej, czym? Zabawką na dorosłe lata oraz spełnieniem marzeń i pragnień, samochód w którym spełnienie każdej minuty cieszy ducha, na to pracuje w zyciu oprócz rodziny i domu, nie będę odkładał na nowe "pudełka" z salonu. Mam MB W210T (okular) kombi E430 V8 279KM. W mieście przy delikatnej jeździe można utrzymać się na poziomie 16L pod warunkiem że nie jest to Wrocław w którym wększosc się stoi a nie jedzie. Jak się jeździ mądrze to nie zrujnuje budżetu i spalając powiedzmy te 18L LPG kosztuje tyle co ~9L ON co spali większosc diesli o tej samej wadze(1700kg) w mieście. Kultura pracy silnika V8 jest inna, i na trasie deklasuje. Przy jezdzie 90-120km.h ten silniczek tylko ledwie pyka tylko minimalnie dotkniety pedał gazu, wg komputera rekord jaki udało mi się osiągnąć(na razie) tym silnikiem to 8,3L/100km! link: http://s1.tufotki.pl/2014/08/10/xiAvQ-9m0tJv.jpg?v=2 Realne spalanie na LPG +2L od tego co pokazje komputer Wczesniej jezdziłem MB W202 (stara C Klasa) 2.0 R4 136KM LPG sedan (1400kg), paliła miasto 13,5LPG, trasa ~~11, a V8 ktore ma ponad 2x więcej mocy i 300kg więcej wagi pali ok ~10L LPG a nie 2 razy tyle jak co niektórzy myślą. Nie będę pisał ile kosztuje 10L LPG i ile za to można kupic ON. ps. Na trasie silnik praktycznie niemożliwy do usłyszenia, nie to co w C200 2.0 który się męczył juz przy 120km/h, w mieście także dosc cichy jak nie wariujemy, ale pokusa usłyszenia V8 na obr 4tys+ jest ogromna. Pozdrawiam jeżdżących pudełkami, nie zamieniłbym się 13letnim okularem nawet za nowy z salonu typu KIA/Hyundai/chevrolet dotyczy większosci modeli, poza kilkoma wyjątkami (i20 WRC:D).

więcej »

ON
9,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 10.02.2012 16:00:27 przez

Witam! Jestem posiadaczem tego auta od dwóch lat. Robię bardzo duże przebiegi. Auto kupiłem z przebiegiem około 320 tys km. Do tej pory teraz ma 410 tys. Jeżdżę dość agresywnie. Auto ma bardzo wysoki moment bo aż 470 Nm W aucie wymieniłem kilka rzeczy i w sumie naprawy jak na te auto nie są wcale wysokie. Wcześniej jeździłem audi A6 i BMW E39 i tam części są o niebo droższe, ale za to Audi BMW nie rdzewieje, a W210 strasznie. Przykładowe ceny komplet tarcz i klocków p+t BOSCH około 900zł oryginalny przepływomierz pierburg 270zł komplet filtrów (olej, powietrze paliwo, kabinowy) 155zł więc tragedii nie ma. Dużym plusem jest przestrzeń i bezpieczeństwo na minus wyżej wspomniana rdza, nie ma co myśleć, że skoro jest gdzieś rdza to właściciel nie dbał- one po prostu tak mają i jest to normą dla W210. Spalanie jakie można zanotować. Miasto około 10 trasa około 7 mieszana jazda 8,3 Spalanie przy dynamicznej jeździe miasto 13 trasa 8,9 mieszana 10,5 Dynamiczna jazda to dla mnie ciągłe wyprzedzanie no i jak by nie było nie stosowanie się do przepisów... Minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5.9 jadąc 90-100 na tempomacie. W styczniu jechałem nad Bałtyk 400 km średnia prędkość około 120-150 w aucie 4 osoby plus bagaże spalanie 8,1- wynik z tankowania a nie z tego co pokazuje komputer. Plusem też jest to, że jeżeli dba się o to auto to spokojnie pojedzie 500 000 bez jakichkolwiek problemów, lecz nie jest już tak trwały jak stare W123, czy W124któe robiły po 1 mln km bez problemów

więcej »

ON
9,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 10.02.2012 16:00:35 przez

Witam! Jestem posiadaczem tego auta od dwóch lat. Robię bardzo duże przebiegi. Auto kupiłem z przebiegiem około 320 tys km. Do tej pory teraz ma 410 tys. Jeżdżę dość agresywnie. Auto ma bardzo wysoki moment bo aż 470 Nm W aucie wymieniłem kilka rzeczy i w sumie naprawy jak na te auto nie są wcale wysokie. Wcześniej jeździłem audi A6 i BMW E39 i tam części są o niebo droższe, ale za to Audi BMW nie rdzewieje, a W210 strasznie. Przykładowe ceny komplet tarcz i klocków p+t BOSCH około 900zł oryginalny przepływomierz pierburg 270zł komplet filtrów (olej, powietrze paliwo, kabinowy) 155zł więc tragedii nie ma. Dużym plusem jest przestrzeń i bezpieczeństwo na minus wyżej wspomniana rdza, nie ma co myśleć, że skoro jest gdzieś rdza to właściciel nie dbał- one po prostu tak mają i jest to normą dla W210. Spalanie jakie można zanotować. Miasto około 10 trasa około 7 mieszana jazda 8,3 Spalanie przy dynamicznej jeździe miasto 13 trasa 8,9 mieszana 10,5 Dynamiczna jazda to dla mnie ciągłe wyprzedzanie no i jak by nie było nie stosowanie się do przepisów... Minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5.9 jadąc 90-100 na tempomacie. W styczniu jechałem nad Bałtyk 400 km średnia prędkość około 120-150 w aucie 4 osoby plus bagaże spalanie 8,1- wynik z tankowania a nie z tego co pokazuje komputer. Plusem też jest to, że jeżeli dba się o to auto to spokojnie pojedzie 500 000 bez jakichkolwiek problemów, lecz nie jest już tak trwały jak stare W123, czy W124któe robiły po 1 mln km bez problemów

więcej »

ON
6,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 01.02.2012 20:39:09 przez

Auto rewelacyjne pod każdym względem. Spalanie trwałość bezawaryjność jakość wykonania to wszystko zasługuje na celujący z plusem. W210 nie jest passatem ponieważ to zupełnie inna liga a spalnie większe może o 1 litr. Za każdym razem gdy wracam i patrze na niego przed jazdą cieszy mnie jego widok . Gdy zaczynam jechać jest jescze lepiej , ale żeby nie było za słodko powiem ze wygłuszenie mogło bybyć lepsze. Gdyby było jeszcze ciszej to pewnie nie zmienił bym go nigdy. Mój egzemplarz jest z 1997r ma 420tyś i trzyma się rewelacyjnie pod każdym względem. Na mercedesa przesiadłem się z MEGANE II 1,5 DCI i w pierwszej chwili troszkę mieszane uczucia przy tankowaniu no bo DCI paliło 5,5l lecz w skali roku czy dwóch i wzięcia pod uwagę wszystkich wydatków na auto mercedes jest nie do pobicia. Co z tego że megane spaliło na trasie 4,2 jak jechała żona lub 5,1 gdy ja prowadziłem , jeśli przez rok musiałem wymienić turbinę wtryski pompę paliwa kilka razy u elektryka , zgubiona karta i programowanie nowej 800zł no i w końcu przy przebiegu ponad połowy tego co ma mercedes posypał się silnik tzn, zatarł na panewkach. Kupiłem mercedesa i teraz jedyne co trzeba zmienić to sprawy eksploatacyjne we właściwym czasie . Tankuje i śmigam bez obaw , a jak mnie jakaś megane wyprzedza to się śmieje żeby tak nie cisnął bo mu się zaraz silnik skończy albo wtrysk zawiesi .

więcej »

ON
6,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 22.05.2013 14:54:01 przez

Merc w posiadaniu przez 7 lat. Kompletnie bezawaryjny. Ludzie narzekają na awaryjność wtrysków - nic mi o tym nie wiadomo. Może wynika to ze sposobu użytkowania samochodu. Przez te lata wymieniane były tylko płyny, tarcze/klocki, nabijana klimatyzacja oraz szyba z sensorem (kamień wystrzelił spod tira). Przed sprzedażą pojawił się jedynie problem na krzyżaku - dostał luzów. Cena naprawy 150zł. Auto-czołg po prostu. rewelacyjnie się prowadzi po drodze, po prostu płynie. Z wad na pewno można wymienić bardzo słabą blachę, o którą należy odpowiednio zadbać - zakonserwować podwozie, blachę i każde objawy rdzy na czas usuwać robiąc poprawki. Dodałbym, że zawieszenie tylne było pneumatyczne w mojej wersji (Avantgarde) także również jego wymiana jest bardzo kosztowna i warto zwracać uwagę przy zakupie, czy nic z tyłu nie puka. Co do samego spalania - jeżdżę bardzo, bardzo ekonomicznie. Nie żyłuję. Jest okazja to przycisnę. Raport podaję na podstawie tankowań. Pokrywają się one z komputerem pokładowym, choć moje najmniejsze spalanie w trasie wyniosło 4.8l na komputerze 90km/h + tempomat, a przy tankowaniu na stacji jednak wyszło 5.2l. Podsumowując silnik bardzo elastyczny i wygodny w eksploatacji. Jak na tą masę uważam, że jest ok. Samochód mógłbym zaliczyć do oszczędnych, bo pali niewiele więcej niż Panda MultiJet.

więcej »

LPG
14,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 01.12.2011 21:13:45 przez

Podczas spokojnej jazdy w trasie na 6 biegu przy okolo 80-100km/h (nie wiecej) mamy ciut ponizej 10l gazu (8 benzyny). Autostrada odpowiednio przy 130km/h okolo 12-13l gazu (10,5-11l benzyny, przy 160km/h mamy kolo 15l gazu(13-13,5l benzyny), gdy zapinam tempomat na 200-210km/h to spalanie wynosi kolo 18-19l (16l benzyny) gazu Mieszkam w centrum warszawy, nie daleko mam do szkoly. Gdy jezdze na tych krotkich odcinkach (czeste rozgrzewanie) mamy srednio kolo 17l gazu, czasem dochodzi do 19-20l (w sytuacjach mega korkow). W miescie w zaleznosci od dlugosci odcinkow, czestotlowosc rozgrzewania silnika i pory roku liczyc trzeba dodatkowo 2-5l benzyny na kazde 100km. Nie jest malo, nie jest duzo. Jak na taka moc i osiagi, spalanie powiedzmy, ze normalne, nie latwo znalesc auto o takich osiagach i komforcie (przeciez to ogromna buda), ktore ma nizsze koszty spalania. Czesci nie sa specjalnie drogie, a przez popularnosc modelu bardzo latwo dostepne. Dodam, ze mam kombi i zawsze jezdze z wlaczonym klimatronikiem. Poprzenio mialem BMW e34 w kombi, 2.0 150KM (B+G) w automacie, koszty jazdy takie same jesli chodzi o paliwo, a moc? niebo a ziemia, BMW sie nie umywa pod tym wzgledem do mercedesa, roznica kolo 5s w starcie 0-100km/h, elastycznosc nieporownywalna rowniez.

więcej »

ON
8,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 16.09.2007 14:35:50 przez

Jestem szczesliwym uzytkownikiem tego autka, a co najwazniejsze - to moje sluzbowe autko wiec noga ciezka a szef placi za paliwko :-) i nie placi za duzo. srednio w trasie przy predkosciach 160-170 km/h (niemieckie autostrady oczywiscie) bierze nie wiecej jak 7,5 litra. przy spokojnej jezdzie w trasie okolo 6,5 litra. w miesice potrafi wziac 9,5, ale jak na ta moc i automatyczna skrzynie biegow to calkiem dobry wynik. dodatkowo jest wystarczajaco mocny zeby ciagac przyczepe z 2 konikami (sprawdzalem!!!) i wtedy spalanie to okolo 10,5 litra przy predkosciach 110-120km/h (chyba nikt o zgrowych zymslach nie jezdzi szybciej z konmi).

więcej »

ON
8,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 23.10.2011 11:00:20 przez

Witam!Na wstępie napiszę jak to jest ze spalaniem. Trasa tempomat i prędkość do 100km/h spalanie6.1 we dwie osoby 6,4. Jadąc normalnie to jest do 130-140 z wyprzedzaniem 7,3. To auto lubi się dobrze zagrzać im dalej jedziemy tym silnik mniej nam spala. Miasto 80 tys mieszkańców korki w sumie nie takie jak w wawie to spalanie 10. Przed zakupem warto podpytać sprzedającego o takie rzeczy jak olej w skrzyni, czy był wymieniany i kiedy. Dobrze jak sprzedający ma rachunki na naprawy których rzekomo dokonał bo mimo tego, że auto jest tanie w utrzymaniu to potrafi sprawić kosztowną niespodziankę. komplet hamulców tarcze klocki płyn wszystko ATE to około 950-1000zł. Oryginalne amortyzatory i sprezyny na przod 980zł. Zamienniki tanie, lecz nie używam bo oryginały też nie drogie. Unikać egzemplarzy na 18 calowych felgach bo bankowo będziemy mieli zawieszenie do wymiany. Proszę nie dziwić się rdzy na tym aucie, praktycznie 90% egzemplarzy ją ma i albo właściciel zreperował i pomalował, albo jeżdżą tak jak jest. Układ paliwowy czuły na złą jakość paliwa ale i tak trwalszy niż w Audi.

więcej »

ON
8,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 23.10.2011 11:09:48 przez

Witam!Na wstępie napiszę jak to jest ze spalaniem. Trasa tempomat i prędkość do 100km/h spalanie6.1 we dwie osoby 6,4. Jadąc normalnie to jest do 130-140 z wyprzedzaniem 7,3. To auto lubi się dobrze zagrzać im dalej jedziemy tym silnik mniej nam spala. Miasto 80 tys mieszkańców korki w sumie nie takie jak w wawie to spalanie 10. Przed zakupem warto podpytać sprzedającego o takie rzeczy jak olej w skrzyni, czy był wymieniany i kiedy. Dobrze jak sprzedający ma rachunki na naprawy których rzekomo dokonał bo mimo tego, że auto jest tanie w utrzymaniu to potrafi sprawić kosztowną niespodziankę. komplet hamulców tarcze klocki płyn wszystko ATE to około 950-1000zł. Oryginalne amortyzatory i sprezyny na przod 980zł. Zamienniki tanie, lecz nie używam bo oryginały też nie drogie. Unikać egzemplarzy na 18 calowych felgach bo bankowo będziemy mieli zawieszenie do wymiany. Proszę nie dziwić się rdzy na tym aucie, praktycznie 90% egzemplarzy ją ma i albo właściciel zreperował i pomalował, albo jeżdżą tak jak jest. Układ paliwowy czuły na złą jakość paliwa ale i tak trwalszy niż w Audi.

więcej »

ON
6,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 16.06.2009 00:34:44 przez

Auto ma 5 metrów, wazy prawie 2 TONY, Trasa 5,5 l, miasto max 8,3 srednio 6,4-7,4 l na 100 km. Powiem tak silnik 2,2 jest najmniejszym montowanym w E klasie (poza taksówkowym 2,0D rzadko spotykany) spalanie jest małe, zwieksza sie zima kiedy diesel musi sie rozgrzać (0,5l- wicej zima) Jesli chodzi o przeglady to wymieniac filtry wszystkie olej !!, bardzo wazne. Autko ma swoje lata wiadomo ze czasem cos moze nawalic, z tymze obsługa serwisowa nie bedzie nas duzo kosztowac, silnik 2,2 to prosta konstrukcja, miechanicy ja znaja,akumulator dobre swiece i odpali bestia w najwieksze mrozy. Jesli regularnie o wsystko dbasz bedziesz długo jezdził.Czesci tylko oryginały albo dobre zamienniki, na tanich sie długo nie pojezdzi bo sa beznadziejnej jakosci, Raz a dobrze moim zdaniem.Dbac a bedzie ekonomiczy, bo to jak z zywym organizmem zaniedbasz i reszta zacznie sie sypac.Jak kupowac to kluczyk scyzoryk nie rybka bo w rybce zawiesza sie immob, i jest klopot, a w scyzoryku stary patent klucza od MB 190.

więcej »

Auta taniej niż w salonie

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre

Infiniti FX S Pre

Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 olej napędowy.

Cena: 280 850 zł  ►  219 000

Zyskujesz 61 850Zobacz szczegóły »

Nissan Pathfinder 2,5D SE

Nissan Pathfinder 2,5D SE

Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 olej napędowy.

Cena: 191 300 zł  ►  134 900

Zyskujesz 56 400Zobacz szczegóły »

Nissan Murano PREMIUM

Nissan Murano PREMIUM

Rocznik: 2013. Silnik: 2.4 olej napędowy.

Cena: 224 100 zł  ►  168 000

Zyskujesz 56 100Zobacz szczegóły »

Nissan Navara 2,5D 190[KM] SE I-WAY PLUS cena netto 81 200 zł

Nissan Navara 2,5D 190[KM] SE I-WAY PLUS cena netto 81 200 zł

Rocznik: 2013. Przebieg: 20 km. Silnik: 2.5 olej napędowy.

Cena: 150 400 zł  ►  99 900

Zyskujesz 50 500Zobacz szczegóły »

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Mercedes Klasa E

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy E, zdaniem niektórych kwintesencja eleganckiego sedana. Owszem, pod względem prestiżu daleko do wspomnianych brytyjskich producentów, ale jeśli chodzi o komfort, z pewnością nikt nie będzie narzekał.

Mercedes Klasa E - zobacz filmy

Mercedes Klasa E Cabriolet - wideotest AutoCentrum.pl
Mercedes Klasa E Cabriolet - wideotest AutoCentrum.pl Testowanie kabrioleta w ostatnim tygodniu października? Kiedy umawiałem ten test to byłem pewien, że przez zimno i deszcze dach schowam tylko do zdjęć... Tymczasem piękna pogoda sprawiła, że mogłem jeździć prawie cały tydzień bez dachu! Pierwsze krople deszczu spadły dopiero... kiedy wyciągnęliśmy kamerę do kręcenia tego filmu. To nas jednak nie zraziło - pokazaliśmy wszystko to, co chcieliśmy Wam pokazać!
Mercedes E 63 AMG Launch Control
Mercedes E 63 AMG Launch Control Na mniej uczęszczanych drogach koło Barcelony szukaliśmy prostego odcinka, aby przetestować Launch Control. Nie było łatwo, ale w końcu mamy paręset metrów na wprost. Trochę pod górkę, ale dla AMG to najmniejszy problem. Kiedy po paru minutach udało się uruchomić tryb RS i procedurę Launch Control, to zabawa trwała zaledwie kilka sekund, bo po osiągnięciu przepisowych 90 km/h zdjąłem nogę z gazu. I dobrze, bo za szczytem wzniesienia czekały na mnie....
Dodaj nowy raport Rankingi O serwisie

Zużycie paliwa to obszerny serwis tworzony od 2002 roku przez samych kierowców.


Obecnie zawiera ponad 175 000 raportów spalania wszystkich samochodów jeżdżących po naszych drogach.


Zebrane raporty spalania tworzą statystyczny obraz zużycia paliwa danego samochodu.

Liczba raportów
Wszystkich 186 130
Mercedes Klasa E W210 520

Polecamy!

Opony letnie - promocja!