Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Mercedes Klasa E W210 - Zużycie paliwa

Mercedes
Klasa E
W210
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Mercedes Klasa E W210
lista silników Mercedes Klasa E W210
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 554 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Mercedes Klasa E W210

produkowany od
do
roku
,

Silniki benzynowe Mercedes Klasa E W210

Silniki benzynowe + LPG Mercedes Klasa E W210

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt 100km *
Jedź taniej
 
LPG
 
LPG

Silniki Diesla Mercedes Klasa E W210

* cena paliwa z serwisu Paliwa
Filtr

Lista 557 raportów spalania

ON
9,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 31.05.2016 przez

Witam mój okular AUTOMAT(nie mogę inaczej ustawić na stronie), Moje spalanie: Trasa prędkości 120-140 mniej więcej 6, 6.5 litra On bez klimy. Trasa jazda bardzo dynamiczna 9 litrów, Miasto jazda ekonomiczna można zejść spokojnie do 8 litrów jeśli robi się dłuższą trasę i silnik jest nagrzany (3.2 cdi 197 dość długo się nagrzewają) Miasto krótkie odcinki na zimny silnik spokojnie 13 litrów nawet 14 mówię tu o jeździe do sklepu 2-3 kilometry przerwa dłuższa i znów gdzieś 2-3 kilometry bez klimy oczywiście. Dla przykładu mając zimny motor przy zbiorniku 13 litrów pierwsze zapalanie robię trase nad wodę i z powrotem trasą bez świateł gdzie nie gdzie przejazd kolejowy minimalny ruch wracając do domu zapala mi się rezerwa 10 litrów. przejechany dystans to około 50 kilometrów czyli mniej więcej jak napisałem 6, 6,5 na sto bo spalił na te 50 kilometrów 3.5 litra Sytuacja podobna lecz miasto krótka trasa zapalamy pierwszy raz motor pokazuje 12-13 litrów i spada bardzo wolno wtedy komputer wariuje i pokazuje strasznie mały możliwy dystans do pokonania a wskazówka spada dość widocznie sytuacja dopiero się poprawia po 15-20 kilometrach wtedy motor już jest nagrzany i wtedy komputer pokazuje 10 litrów itp. Miasto jazda dynamiczna i 15 ale to już bardzo szybkie akcje. Może piszę tak skomplikowanie ale chce by każdy zrozumiał jak te auto pracuje i mówimy tu o zadbanym w210 który mechanicznie jest w dobrym stanie a nie po taksówkowym czy po innych przygodach. Ogólnie auto odradzam do jazdy czy na dojazdy w mieście jak Warszawa spalanie bezie spore (DPF) chyba że jeździmy bardzo rzadko wtedy to ryba. Natomiast jeśli jeździmy w większości w trasie bądź mieszkamy w małym miasteczku to auto sprawdzi się jak najbardziej i będzie dawać mnóstwo miłych wspomnień tym bardziej że motor 3.2 197KM jest naprawdę bardzo dynamiczny sprawia bardzo dużo radości i w trasie jest bardzo ekonomiczny. O samym aucie nie będe się rozpisywać bo po za tym że lubi je jeść rdza to wykonanie jak i środek wyposażenie właściwości jezdne zawieszenie komfort wyciszenie itp itd praktycznie niszczy konkurencje z tamtych lat do dzisiaj te samochody (w wersjach Elegance Avantgarde) zawstydzają większość nowych aut. Minus dużę spalanie miasto krótkie odcinki, problemy z korozją

więcej »
LPG
15,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 22.08.2014 przez

Nigdy więcej poniżej 200KM(koni), dla jednych auto ma być pudełkiem do przejazdu od punktu A do punktu B a dla drugiego czyms więcej, czym? Zabawką na dorosłe lata oraz spełnieniem marzeń i pragnień, samochód w którym spełnienie każdej minuty cieszy ducha, na to pracuje w zyciu oprócz rodziny i domu, nie będę odkładał na nowe "pudełka" z salonu. Mam MB W210T (okular) kombi E430 V8 279KM. W mieście przy delikatnej jeździe można utrzymać się na poziomie 16L pod warunkiem że nie jest to Wrocław w którym wększosc się stoi a nie jedzie. Jak się jeździ mądrze to nie zrujnuje budżetu i spalając powiedzmy te 18L LPG kosztuje tyle co ~9L ON co spali większosc diesli o tej samej wadze(1700kg) w mieście. Kultura pracy silnika V8 jest inna, i na trasie deklasuje. Przy jezdzie 90-120km.h ten silniczek tylko ledwie pyka tylko minimalnie dotkniety pedał gazu, wg komputera rekord jaki udało mi się osiągnąć(na razie) tym silnikiem to 8,3L/100km! link: http://s1.tufotki.pl/2014/08/10/xiAvQ-9m0tJv.jpg?v=2 Realne spalanie na LPG +2L od tego co pokazje komputer Wczesniej jezdziłem MB W202 (stara C Klasa) 2.0 R4 136KM LPG sedan (1400kg), paliła miasto 13,5LPG, trasa ~~11, a V8 ktore ma ponad 2x więcej mocy i 300kg więcej wagi pali ok ~10L LPG a nie 2 razy tyle jak co niektórzy myślą. Nie będę pisał ile kosztuje 10L LPG i ile za to można kupic ON. ps. Na trasie silnik praktycznie niemożliwy do usłyszenia, nie to co w C200 2.0 który się męczył juz przy 120km/h, w mieście także dosc cichy jak nie wariujemy, ale pokusa usłyszenia V8 na obr 4tys+ jest ogromna. Pozdrawiam jeżdżących pudełkami, nie zamieniłbym się 13letnim okularem nawet za nowy z salonu typu KIA/Hyundai/chevrolet dotyczy większosci modeli, poza kilkoma wyjątkami (i20 WRC:D).

więcej »
ON
9,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 10.02.2012 przez

Witam! Jestem posiadaczem tego auta od dwóch lat. Robię bardzo duże przebiegi. Auto kupiłem z przebiegiem około 320 tys km. Do tej pory teraz ma 410 tys. Jeżdżę dość agresywnie. Auto ma bardzo wysoki moment bo aż 470 Nm W aucie wymieniłem kilka rzeczy i w sumie naprawy jak na te auto nie są wcale wysokie. Wcześniej jeździłem audi A6 i BMW E39 i tam części są o niebo droższe, ale za to Audi BMW nie rdzewieje, a W210 strasznie. Przykładowe ceny komplet tarcz i klocków p+t BOSCH około 900zł oryginalny przepływomierz pierburg 270zł komplet filtrów (olej, powietrze paliwo, kabinowy) 155zł więc tragedii nie ma. Dużym plusem jest przestrzeń i bezpieczeństwo na minus wyżej wspomniana rdza, nie ma co myśleć, że skoro jest gdzieś rdza to właściciel nie dbał- one po prostu tak mają i jest to normą dla W210. Spalanie jakie można zanotować. Miasto około 10 trasa około 7 mieszana jazda 8,3 Spalanie przy dynamicznej jeździe miasto 13 trasa 8,9 mieszana 10,5 Dynamiczna jazda to dla mnie ciągłe wyprzedzanie no i jak by nie było nie stosowanie się do przepisów... Minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5.9 jadąc 90-100 na tempomacie. W styczniu jechałem nad Bałtyk 400 km średnia prędkość około 120-150 w aucie 4 osoby plus bagaże spalanie 8,1- wynik z tankowania a nie z tego co pokazuje komputer. Plusem też jest to, że jeżeli dba się o to auto to spokojnie pojedzie 500 000 bez jakichkolwiek problemów, lecz nie jest już tak trwały jak stare W123, czy W124któe robiły po 1 mln km bez problemów

więcej »
ON
9,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 10.02.2012 przez

Witam! Jestem posiadaczem tego auta od dwóch lat. Robię bardzo duże przebiegi. Auto kupiłem z przebiegiem około 320 tys km. Do tej pory teraz ma 410 tys. Jeżdżę dość agresywnie. Auto ma bardzo wysoki moment bo aż 470 Nm W aucie wymieniłem kilka rzeczy i w sumie naprawy jak na te auto nie są wcale wysokie. Wcześniej jeździłem audi A6 i BMW E39 i tam części są o niebo droższe, ale za to Audi BMW nie rdzewieje, a W210 strasznie. Przykładowe ceny komplet tarcz i klocków p+t BOSCH około 900zł oryginalny przepływomierz pierburg 270zł komplet filtrów (olej, powietrze paliwo, kabinowy) 155zł więc tragedii nie ma. Dużym plusem jest przestrzeń i bezpieczeństwo na minus wyżej wspomniana rdza, nie ma co myśleć, że skoro jest gdzieś rdza to właściciel nie dbał- one po prostu tak mają i jest to normą dla W210. Spalanie jakie można zanotować. Miasto około 10 trasa około 7 mieszana jazda 8,3 Spalanie przy dynamicznej jeździe miasto 13 trasa 8,9 mieszana 10,5 Dynamiczna jazda to dla mnie ciągłe wyprzedzanie no i jak by nie było nie stosowanie się do przepisów... Minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5.9 jadąc 90-100 na tempomacie. W styczniu jechałem nad Bałtyk 400 km średnia prędkość około 120-150 w aucie 4 osoby plus bagaże spalanie 8,1- wynik z tankowania a nie z tego co pokazuje komputer. Plusem też jest to, że jeżeli dba się o to auto to spokojnie pojedzie 500 000 bez jakichkolwiek problemów, lecz nie jest już tak trwały jak stare W123, czy W124któe robiły po 1 mln km bez problemów

więcej »
ON
6,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 01.02.2012 przez

Auto rewelacyjne pod każdym względem. Spalanie trwałość bezawaryjność jakość wykonania to wszystko zasługuje na celujący z plusem. W210 nie jest passatem ponieważ to zupełnie inna liga a spalnie większe może o 1 litr. Za każdym razem gdy wracam i patrze na niego przed jazdą cieszy mnie jego widok . Gdy zaczynam jechać jest jescze lepiej , ale żeby nie było za słodko powiem ze wygłuszenie mogło bybyć lepsze. Gdyby było jeszcze ciszej to pewnie nie zmienił bym go nigdy. Mój egzemplarz jest z 1997r ma 420tyś i trzyma się rewelacyjnie pod każdym względem. Na mercedesa przesiadłem się z MEGANE II 1,5 DCI i w pierwszej chwili troszkę mieszane uczucia przy tankowaniu no bo DCI paliło 5,5l lecz w skali roku czy dwóch i wzięcia pod uwagę wszystkich wydatków na auto mercedes jest nie do pobicia. Co z tego że megane spaliło na trasie 4,2 jak jechała żona lub 5,1 gdy ja prowadziłem , jeśli przez rok musiałem wymienić turbinę wtryski pompę paliwa kilka razy u elektryka , zgubiona karta i programowanie nowej 800zł no i w końcu przy przebiegu ponad połowy tego co ma mercedes posypał się silnik tzn, zatarł na panewkach. Kupiłem mercedesa i teraz jedyne co trzeba zmienić to sprawy eksploatacyjne we właściwym czasie . Tankuje i śmigam bez obaw , a jak mnie jakaś megane wyprzedza to się śmieje żeby tak nie cisnął bo mu się zaraz silnik skończy albo wtrysk zawiesi .

więcej »
ON
6,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 22.05.2013 przez

Merc w posiadaniu przez 7 lat. Kompletnie bezawaryjny. Ludzie narzekają na awaryjność wtrysków - nic mi o tym nie wiadomo. Może wynika to ze sposobu użytkowania samochodu. Przez te lata wymieniane były tylko płyny, tarcze/klocki, nabijana klimatyzacja oraz szyba z sensorem (kamień wystrzelił spod tira). Przed sprzedażą pojawił się jedynie problem na krzyżaku - dostał luzów. Cena naprawy 150zł. Auto-czołg po prostu. rewelacyjnie się prowadzi po drodze, po prostu płynie. Z wad na pewno można wymienić bardzo słabą blachę, o którą należy odpowiednio zadbać - zakonserwować podwozie, blachę i każde objawy rdzy na czas usuwać robiąc poprawki. Dodałbym, że zawieszenie tylne było pneumatyczne w mojej wersji (Avantgarde) także również jego wymiana jest bardzo kosztowna i warto zwracać uwagę przy zakupie, czy nic z tyłu nie puka. Co do samego spalania - jeżdżę bardzo, bardzo ekonomicznie. Nie żyłuję. Jest okazja to przycisnę. Raport podaję na podstawie tankowań. Pokrywają się one z komputerem pokładowym, choć moje najmniejsze spalanie w trasie wyniosło 4.8l na komputerze 90km/h + tempomat, a przy tankowaniu na stacji jednak wyszło 5.2l. Podsumowując silnik bardzo elastyczny i wygodny w eksploatacji. Jak na tą masę uważam, że jest ok. Samochód mógłbym zaliczyć do oszczędnych, bo pali niewiele więcej niż Panda MultiJet.

więcej »
LPG
14,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 01.12.2011 przez

Podczas spokojnej jazdy w trasie na 6 biegu przy okolo 80-100km/h (nie wiecej) mamy ciut ponizej 10l gazu (8 benzyny). Autostrada odpowiednio przy 130km/h okolo 12-13l gazu (10,5-11l benzyny, przy 160km/h mamy kolo 15l gazu(13-13,5l benzyny), gdy zapinam tempomat na 200-210km/h to spalanie wynosi kolo 18-19l (16l benzyny) gazu Mieszkam w centrum warszawy, nie daleko mam do szkoly. Gdy jezdze na tych krotkich odcinkach (czeste rozgrzewanie) mamy srednio kolo 17l gazu, czasem dochodzi do 19-20l (w sytuacjach mega korkow). W miescie w zaleznosci od dlugosci odcinkow, czestotlowosc rozgrzewania silnika i pory roku liczyc trzeba dodatkowo 2-5l benzyny na kazde 100km. Nie jest malo, nie jest duzo. Jak na taka moc i osiagi, spalanie powiedzmy, ze normalne, nie latwo znalesc auto o takich osiagach i komforcie (przeciez to ogromna buda), ktore ma nizsze koszty spalania. Czesci nie sa specjalnie drogie, a przez popularnosc modelu bardzo latwo dostepne. Dodam, ze mam kombi i zawsze jezdze z wlaczonym klimatronikiem. Poprzenio mialem BMW e34 w kombi, 2.0 150KM (B+G) w automacie, koszty jazdy takie same jesli chodzi o paliwo, a moc? niebo a ziemia, BMW sie nie umywa pod tym wzgledem do mercedesa, roznica kolo 5s w starcie 0-100km/h, elastycznosc nieporownywalna rowniez.

więcej »
ON
8,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 23.10.2011 przez

Witam!Na wstępie napiszę jak to jest ze spalaniem. Trasa tempomat i prędkość do 100km/h spalanie6.1 we dwie osoby 6,4. Jadąc normalnie to jest do 130-140 z wyprzedzaniem 7,3. To auto lubi się dobrze zagrzać im dalej jedziemy tym silnik mniej nam spala. Miasto 80 tys mieszkańców korki w sumie nie takie jak w wawie to spalanie 10. Przed zakupem warto podpytać sprzedającego o takie rzeczy jak olej w skrzyni, czy był wymieniany i kiedy. Dobrze jak sprzedający ma rachunki na naprawy których rzekomo dokonał bo mimo tego, że auto jest tanie w utrzymaniu to potrafi sprawić kosztowną niespodziankę. komplet hamulców tarcze klocki płyn wszystko ATE to około 950-1000zł. Oryginalne amortyzatory i sprezyny na przod 980zł. Zamienniki tanie, lecz nie używam bo oryginały też nie drogie. Unikać egzemplarzy na 18 calowych felgach bo bankowo będziemy mieli zawieszenie do wymiany. Proszę nie dziwić się rdzy na tym aucie, praktycznie 90% egzemplarzy ją ma i albo właściciel zreperował i pomalował, albo jeżdżą tak jak jest. Układ paliwowy czuły na złą jakość paliwa ale i tak trwalszy niż w Audi.

więcej »
ON
8,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 23.10.2011 przez

Witam!Na wstępie napiszę jak to jest ze spalaniem. Trasa tempomat i prędkość do 100km/h spalanie6.1 we dwie osoby 6,4. Jadąc normalnie to jest do 130-140 z wyprzedzaniem 7,3. To auto lubi się dobrze zagrzać im dalej jedziemy tym silnik mniej nam spala. Miasto 80 tys mieszkańców korki w sumie nie takie jak w wawie to spalanie 10. Przed zakupem warto podpytać sprzedającego o takie rzeczy jak olej w skrzyni, czy był wymieniany i kiedy. Dobrze jak sprzedający ma rachunki na naprawy których rzekomo dokonał bo mimo tego, że auto jest tanie w utrzymaniu to potrafi sprawić kosztowną niespodziankę. komplet hamulców tarcze klocki płyn wszystko ATE to około 950-1000zł. Oryginalne amortyzatory i sprezyny na przod 980zł. Zamienniki tanie, lecz nie używam bo oryginały też nie drogie. Unikać egzemplarzy na 18 calowych felgach bo bankowo będziemy mieli zawieszenie do wymiany. Proszę nie dziwić się rdzy na tym aucie, praktycznie 90% egzemplarzy ją ma i albo właściciel zreperował i pomalował, albo jeżdżą tak jak jest. Układ paliwowy czuły na złą jakość paliwa ale i tak trwalszy niż w Audi.

więcej »
ON
8,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 16.09.2007 przez

Jestem szczesliwym uzytkownikiem tego autka, a co najwazniejsze - to moje sluzbowe autko wiec noga ciezka a szef placi za paliwko :-) i nie placi za duzo. srednio w trasie przy predkosciach 160-170 km/h (niemieckie autostrady oczywiscie) bierze nie wiecej jak 7,5 litra. przy spokojnej jezdzie w trasie okolo 6,5 litra. w miesice potrafi wziac 9,5, ale jak na ta moc i automatyczna skrzynie biegow to calkiem dobry wynik. dodatkowo jest wystarczajaco mocny zeby ciagac przyczepe z 2 konikami (sprawdzalem!!!) i wtedy spalanie to okolo 10,5 litra przy predkosciach 110-120km/h (chyba nikt o zgrowych zymslach nie jezdzi szybciej z konmi).

więcej »