Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Opel Insignia - Zużycie paliwa

Opel
Insignia
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Opel Insignia
lista silników Opel Insignia
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 306 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Opel Insignia

produkowany od
do
roku
,

Silniki benzynowe Opel Insignia

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
Pb
LPG
8,9
13,0
21 / 1
44,4 zł
24,9 zł
 
8,2
-
7 / -
40,9 zł
-
 
8,7
10,7
25 / 1
43,4 zł
20,5 zł
 
12,3
-
37 / -
61,4 zł
-
 
12,0
14,3
2 / 2
59,9 zł
27,4 zł
 
12,7
-
9 / -
63,4 zł
-
 
11,1
12,8
3 / 1
55,4 zł
24,5 zł
 

Silniki Diesla Opel Insignia

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
ON
 
ON
7,0
15
31,9 zł
 
6,7
1
30,5 zł
 
7,1
19
32,3 zł
 
7,1
154
32,3 zł
 
Filtr

Lista 356 raportów spalania

ON
10,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 27.03.2010 przez

Dalszy ciąg uwag o automacie. Wiosna. Spalanie w mieście spadło do 11,6 l/100km. Zmniejszyły się problemy z obrotami biegu jałowego, co nie znaczy, że ich nie ma. Moja stara Vectra spalała (rozgrzana) na biegu jałowym ok.0,5-0,6 l/h, z klimatyzacją - 0,7 l/h. Insignia nie schodzi poniżej 0,9 l/h!! Najczęściej 1,1-1,3 l/h. Ten silnik nie ma prawa spalać mało! Do tej pory serwis Opla twierdził, że nieco wysokie obroty (1000-1050/´) wynikały z: 1. chęci spalania cząstek stałych w filtrze 2. chęci dogrzania kabiny 3. z powodu niskiego napięcia w akumulatorze, natomiast nie z chęci napędzania samochodu!! Otóż nieprawda. Od kilku dni jest dość ciepło i silnik nie wchodzi na obroty powyżej 800/´ (albo wchodzi po bardzo krótkim czasie). Zdarzyło się, że obroty spadły do tych 800/´, gdy silnik nie osiągnął nawet 50 st.C!! Czyżby nagle nie chciał spalać cząstek stałych w filtrze? Praca diesla nie ma związku z temeperaturą silnika, tylko z temperaturą otoczenia!! Paranoja! Po prostu źle zaprogramowana skrzynia i fatalnie ustawiony tryb pracy biegu jałowego. Opel, a właściwie jego inżynierowie, nawalili na całej linii. Poczekam jeszcze do wczesnego lata (będzie dłuższa trasa i troche cieplej) i sprawdzę jeszcze raz możliwości automatycznej skrzyni biegów. Może się okazać, że nie jest to samochód na zimę... Zastanawiam się też nad listem do Opla... Pozdrawiam.

więcej »
ON
10,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 30.05.2010 przez

Witam. Ciąg dalszy obserwacji 160-konnego diesla z automatem. W pamiętny dzień, w którym spadł na ziemię samolot prezydencki, wykonałem podróż z Warszawy do Gdańska i z powrotem. W drodze powrotnej, jadąc zgodnie z przepisami (jak zwykle) udało mi się uzyskać (tuż przed Warszawą) średnią 6,2 l/100 km. I uważam to za spory sukces. Praca skrzyni automatycznej w dalszym ciągu nie spełnia moich oczekiwań, start na skrzyżowaniu to dramat. W mieście spalanie utrzymuje się w z zakresie 10,8 - 12,1 l/100 km (w weekend mniej - mniejsze korki). Najczęściej 11,6 l/100 km. I chyba już nie będzie inaczej. Na dokładkę skrzynia zaczyna chyba troszkę hałasować - pobieżne sprawdzenie automatu w serwisie nic nie wniosło. W ogóle mam wrażenie, że serwisanci traktują Insignię jak "śmierdzące jajo". Boją się tego samochodu... W połowie czerwca jadę na południe Polski. Sprawdzę samochód "w górkach i pagórkach". Kiedyś wracałem Vectrą z tej trasy (do Warszawy) na jednym tankowaniu. Zobaczymy, czy ten manewr da się powtórzyć, przecież Insignia ma bak większy o 10 l... Pozdrawiam.

więcej »
ON
6,7
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 11.11.2013 przez

Witam. Latem tego roku wybraliśmy się na wczasy z Anglii do Włoch przez Francję, następnie z Włoch do Polski przez Austrię i Czechy. Na koniec z Polski przez Niemcy i Francję powrót do Anglii. Samochód zaladowany na max,., 3 osoby dorosłe, praktycznie z klimatyzacją ok. 80 prcocent drogi.( wkońcu po to jest by korzystac z niej, a upały były). Do promu ok. 360km jechałem 70m/godz, gdyż nie miałem okazji wcześniej sprawdzić spalania na dłuższym dystansie. Autostrady Francja, Wlochy - 120 km/ h do 150km/h. W Austrii ok 120 km/h. Czechy, Polska j.w . W Niemczech średnio 130 km/ h, czasam depnąłem by sprawdzic jak "idzie" tak obładowana a w Polsce załadowaliśmy jeszcze więcej niż w Anglii. Więc nie próbowałem na maxa jechać, tak do 200km/h . Górki w Austrii i we Włosech były też niczego sobie. Zarówno we Włoszech jak i w Polsce trochę miejskiej jazdy. No i kończac wyczerpujący opis całej trasy spalanie faktyczne, nie sugerowałem się komputerem lecz ile zatankowałem - 6.5 litra przy dystansie 6400km.

więcej »
ON
7,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 08.07.2015 przez

Od października 2014 przejechane 30 tys, jazda miasto 70%, 30% trasa, noga nielekka ale gdy nie ma ciśnienia staram się zmieniać biegi nisko ( po 2,5 tys/obr ) tak aby turbina już zadziałała ale nie robiła leja w baku. Na początku spalanie było nieco wyższe ale po dotarciu zjechało do podanych poziomów. W trasie przy 110 - 120 spalanie ok 6-6,5 l, przy 90-110 5,5. Jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem , poprzednia isia ( 160 km ) miała w przebiegu 140 tys calkowite średnie spalanie na poziomie 8,2 L/100 km. Mankament - tarcze hamulcowe do wymiany po 30 tys ale podobno insignie tak mają - tarcze są trochę za cienkie - być może warto zamówić w jednym z pakietów mocniejsze hamulce. Poprzednia miała problemy z zaworem turbiny lub kontaktami na jego stykach ( 3 przypadki ) - tutaj na razie nic takiego się nie pojawiło. NIe miałem także przypadku zerwania wypalania filtra dpf - w poprzedniej 3 razy musiałem zmieniać olej p przerwaniu ( nieintencjoinalnym ) procesu wypalania.

więcej »
Pb
10,7
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 05.01.2011 przez

Przejechałem na razie około 14000 km. Przyznaję chciałbym żeby spalanie było nieco mniejsze ale jak się kupuje auto w takiej wersji to jest się tego świadomym. Mam już 30 lat za kółkiem. Jeżdziłem różnymi markami, lepszymi też. Teraz nastawiłem się na doznania. Jak na razie rewelacja. Auto smiga jak po sznurku. Jest niprawdopodobnie szybkie. Po załozeniu zimowych markowych opon, jak nie po sniegu. Właściciele wielu droższych i bardziej markowych aut partzec mogą tylko z zazdrosci i to z tyłu. Wyposazenie bajka. Uwaga trzeba przyzwyczaic się do duzej masy szczególnie podczas hamowania. Sprawdziło się w kazdym calu. Auto kosztuje nie małe pieniadze, ale jest co najmniej o jeden segment wyzej niż je kwlifikują. Ci co na nie narzekaja prawdopodobnie nim nie jeździli lub dyskwalifikują je wyłacznie za spalanie. Tak bez namysłu kupiłbym jeszcze raz to samo auto. Polecam tym którzy chcą się relaksowa w czasie jazdy.

więcej »
ON
6,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 12.05.2015 przez

Witam,pisze tu tylko dlatego że nie mogę się otrząsnąć i sam uwierzyć w to co mi ostatnio pokazała Insignia w oszczędnej jeździe na dystansie 240 km we dwie osoby i zapakowanym bagażnikiem w ciepły majowy dzień - otóż średnie spalanie wyniosło 4,7 l/100km ! (cztery przecinek siedemdziesiąt ). Dodam jeszcze że jechałem drogami podrzędnymi gdzie nie dało się przekraczać 110/h a zatankowałem przez pomyłkę V-Power na Shellu zamiast zwykłej ropy ,koła mam 18calowe a szer opony to 245 (jeśli ma to znaczenie) i nie było potrzeby włączania klimatyzacji a przebieg auta to 54 tys km. Opel absolutnie mnie zaskoczył chociaż wcześniej pokazywał też dobre wyniki ok 5,8 na podobnym dystansie to teraz tak mnie zszokowało to spalanie że zrobiłem zdjęcia podliczników ale tu nie można ich zamieścić,(mogę wysłać na maila). W tym że to napisałem NIE MAM ŻADNEGO INTERESU ! pozdrawiam slawekjagi@wp.pl

więcej »
ON
5,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 02.06.2010 przez

Normalna jazda 90 - 110 km/h, czasem wyprzedzanie, czasem hamowanie na długiej trasie Łomża - Gdańsk (ok 340km) w tym przejazd przez Ostrołękę, Szczytno. Olsztynek, i Ostródę -spalanie wyniosło 4,9l/100km. W Gdańsku przejazd w piątkowe popołudnie przez centrum, Kartuską, Morenę, Słowackiego (1h 30 min) w korkach. Spalanie wzrosło do 5,9l/100km. Weekend - jazda po Gdańsku (wzrosło do 6l/100km) i niedziela wieczorem powrót do Łomży. W powrotnej drodze trochę przyciskałem i momentami miałem nawet 160km/h ale w większości trasy nie przekraczałem 120/h. Po przyjeździe do Łomży - średnie spalanie 5,9l/100km. Jazda tylko po mieście w średnich korkach 6,4l/100km. Szczerze powiedziawszy to przy delikatnej jeździe do 80 - 100km/h mógłbym na długiej trasie zejść do 4,4l/100km bez większych wyrzeczeń. Znajomy twierdzi, że osiągnął wynik 3,8l/100km ale wydaje mi się to lekko przesadzone.

więcej »
ON
6,9
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 02.06.2015 przez

Zdecydowałem się na zakup tego samochodu ze względu na wygląd, jest to mój pierwszy Opel. Widziałem raporty spalania opisywane w internecie ale średnio wierzyłem w tak niskie spalanie tego samochodu, jest ogromny, do tego automat. Po zakupie chciałem sprawdzić spalanie w trybie mieszanym, komputer pokazywał 6.4 l ale ok zatankowałem po korek i po przejechaniu 750 km przyjechałem na tą samą stację i znowu zatankowałem pod korek, zatkało mnie że tak duży samochód spalił ( według obliczeń ) 6,7 l - jest to bardzo niskie spalanie dodam że większość dystansu przebyte na krótkich odcinkach, ewentualnie 30 % miasto i 70 % trasa. Silniczek fakt trochę przypomina stare traktory powyżej 3 tyś obrotów klekocze głośniej ale generalnie przy spokojnej jeździe działą w zakresie 1,5 tyś - 2,5 tyś komfortowo i dynamicznie. POLECAM

więcej »
ON
5,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 19.08.2009 przez

Z pewnością silnik 1.5 z nowej Laguny lub 1.9 ze Skody Oktawii jest bardziej oszczędny ale wątpię aby znalazł się inny o takich parametrach, który paliłby znacząco mniej od tego w Insigni. 160KM a przy prędkości do 120km/h w trasie można zmieścić się w 5.2 - 5.4l/100km. Jadąc do 90km/h można zejść poniżej 5 ale jeżdżąc bardzo dynamicznie można przekroczyć nawet 9l/100km. A zatem zużycie paliwa oceniam tak jak jazdę. Rozsądna prędkość i takież spalanie. W mieście można zmieścić się w 6.4 l/100km oczywiście w umiarkowanym korku. W godzinach szczytu po Warszawie można spalić nawet do 7.7l/100km. Wymiana oleju i filtra - 350 zł. Przeglądów jeszcze nie miałem więc nie oceniam ale myślę, że w 700zł można się zmieścić. Jest wynik w granicach rozsądku. Profilaktycznie i proforma zabieram 0.5 pkt i oceniam na 4.5

więcej »
Pb
8,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 12.12.2013 przez

Wyniki spalania są z dystansu około 15tyś km. Jeżdżąc zdarza mi się skorzystać z pełnego zakresu obrotów. Po mieście i autostradzie jeżdżę raczej lewym pasem co daje odzwierciedlenie w spalaniu czyli 100% miasto to 9,4L/100km, na autostradzie czyli jazda 140 do 220km/h silnik zużywa 15,3L/100km, przy jeździe 140km/h-150km/h spalanie jest na poziomie 9,2L/100km. W trasie przy max eko drivingu na jaki mnie stać wychodzi 7,3L/100km (nie przekraczam wtedy 120km/h). Jako ciekawostkę podam, że sprawdziłem na hamowni w krakowskim V Techu moc silnika i okazało się, że silnik dostał od fabryki extra 27KM, czyli rozwija 207KM przy 6100obr/h, a przy podawanej przez producenta max mocy mierzonej przy 5500obr/min. mój egzemplarz ma 190KM. Dodam, że silnik przy kręceniu pod czerwone pole nie bierze oleju i nie dymi.

więcej »