Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I Sports Tourer

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,8
Deklaracja producenta
11,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.8
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,7
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.0

Lista raportów zużycia paliwa (3)

11,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Da się jeździć oszczędnie... Ale wiadomo... Na LPG pełny bak 50l wystarczy na 330 km
11,0
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Swój styl jazdy określam jako spokojny i zrównoważony. Są sytuacje gdy korzystam z pełnej mocy jaką daje ten silnik, ale po chwili wracam do spokojnego stylu jazdy. Na autostradach w Niemczech spalanie wynosii 7 l/100km przy prędkości 120 km/h utrzymywanej przez tempomat. Zaczyna wzrastać po przekroczeniu 130 km/h. Na polskich drogach w dlugiej trasie, ponad 500 km, najniższe spalanie jakie udało mi się osiągnąć wyniosło 8 l/100km przy prędkościach 90-100 km/h. Natomiast wyłącznie w ruchu miejskim silnik spala 14,5 l/100km latem i 15 l/100km zimą. Są to najniższe wartości jakie udało mi się osiągnać przy naprawdę spokojnej, ekonimicznej jeździe. Tankuję tylko benzynę Pb98.
10,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Przejechałem na razie około 14000 km. Przyznaję chciałbym żeby spalanie było nieco mniejsze ale jak się kupuje auto w takiej wersji to jest się tego świadomym. Mam już 30 lat za kółkiem. Jeżdziłem różnymi markami, lepszymi też. Teraz nastawiłem się na doznania. Jak na razie rewelacja. Auto smiga jak po sznurku. Jest niprawdopodobnie szybkie. Po załozeniu zimowych markowych opon, jak nie po sniegu. Właściciele wielu droższych i bardziej markowych aut partzec mogą tylko z zazdrosci i to z tyłu. Wyposazenie bajka. Uwaga trzeba przyzwyczaic się do duzej masy szczególnie podczas hamowania. Sprawdziło się w kazdym calu. Auto kosztuje nie małe pieniadze, ale jest co najmniej o jeden segment wyzej niż je kwlifikują. Ci co na nie narzekaja prawdopodobnie nim nie jeździli lub dyskwalifikują je wyłacznie za spalanie. Tak bez namysłu kupiłbym jeszcze raz to samo auto. Polecam tym którzy chcą się relaksowa w czasie jazdy.
Opel Insignia I Sports Tourer