Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Opel Tigra I - Zużycie paliwa

Podsumowanie 223 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Opel Tigra I

produkowany od do roku
,

Silniki benzynowe Opel Tigra I

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
Pb
LPG
7,6
8,4
139 / 16
40,6 zł
22,2 zł
 
8,2
8,7
57 / 11
43,8 zł
23,0 zł
 
Filtr

Lista 223 raportów spalania

sortuj komentarze od
LPG
8,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 19.06.2009 16:23:54 przez

W mieście trudno policzyć średnią, jak przejeżdzam do pracy 13 km i jade 1h i 10 min :/ w kortach to nie wiem czy policzyć moto godziny :) czy kilometry :) generalnie w mieście koło 8 litrów lpg, jak dusze na światłach wiadomo 10 litrów, w cyklu pozamiejskim średnio 7,5l. Jechałem nad nasze polskie morze w sznureczku 80km/h 90km/h no 100km/h to już był szał i naprawde bez przesady, ale autko spaliło mi 7l lpg na 100 heh. Gdzie tankuje? W dalszych podróżach wiadomo tam gdzie można poczuć sie bezpiecznie czyli na dużych koncernach typu BP czy Statoil. W moim mieście ostatnio tylko na Luk Oil 1,57 zł (doszły mnie słuchy, że jak sie jedzie z Poznania w strone Warszawy to koło Kostrzyna lpg na Luk Oil kosztuje ... 1,44zł!!! Z gazem (sekwencja) od początku, żadnych choćby najmniejszych kłopotów. Przyśpieszenie identyczne, a może nawet ciut lepsze, gaz wskakuje automatycznie, żadnych szarpnięć czy czegokolwiek nawet nie wiem że sie włączył. Wszysycy mnie straszyli, że silnik olej będzie wscysał itp. Gówno prawda. Od wymiany do wymiany (co 10 tys km) może jedna kreska na bagnecie schodzi. Inwestycja już dawno sie zwróciła i ciągle działa bez najmniejszego zarzutu. (Chciałbym nadmienić, że moja praca w żadnym stopniu nie wiąże sie z samochodami ani mechaniką, ja umiem odpalić - jechać i sprawdzić olej czy dolać płyn do spryskiwaczy i odziwo jeżdze Tigrą już 8 lat bez najmniejszych kłopotów, a usterki jakoś sie mnie nie trzymają... a może po prostu o nich nie wiem :) klocki hamulcowe zmieniam średnio co 40-50 tyś, olej i wszystkie filtry co 10 tyś, o rozrząd co 60 tyś i śmigam, że hej! :)) Wahałem sie chyba rok z tym gazem i stwierdzam, że trzeba było szybciej to zrobić zwłaszcza, że średnio pokonuje moją Tigierką około 1,5 - 2 tyś km miesięcznie. To auto sie albo Kocha tak jak ja :) albo sprzedaje. Ja mojego Tygryska mam już 8 rok i chociaż mnie stać na lepszy nawet nowy samochów nie zamienie go na żaden inny do ostatniego kilometra :) Pozdrawiam drogowych Tygrysów!

więcej »

LPG
7,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 09.09.2012 12:22:53 przez

Spala Średnio 7.0/100km LPG. Benzyny mi palił 6.3-6.5. Generalnie nie jest to auto do ecodrivingu, bo z racji dwóch wałków rozrządu i szesnastu zaworów jego charakterystyka jest raczej wysokoobrotowa i silnik ten dostaje kopa od około 3000obr. i dalej. Jeżdżąc tak nikt nie jest w stanie mało spalić, a jeżdżąc poniżej 3000obr. silnik ma większe opory i też dawka paliwa wtedy jest trochę większa i znów nie da się spalić mało. Ale jest PLUS: Tigra spali nam niewiele przy stałej jeździe z dużą prędkością, np. około 120-130km. Różnica w spalaniu między 90kmh a 130kmh będzie bardzo mała, przy zachowaniu ciągłości takiej jazdy, opory aerodynamiczne i masa też sprzyjają szybszej jeździe. To autko jest dobre na dłuższe odcinki powiedzmy 30km i więcej bez postojów, wtedy można wykorzystać jego przyjemność jazdy tanim kosztem, do miasta się nie nadaje. Dużym PLUSem jest zawieszenie. Tigi ma niby "wszystko" z Corsy ale nie buja się jak corsa, nie wychyla w zakrętach, trzyma jak wściekła. Ważne opony - ja mam 195/50R15 UniRoyal RainSport tzw. deszczówki i szczerze - trzyma się winkli jak przybita gwoździami do asfaltu! Jedyne czego mi brakuje w mojej wersji to klima no i ..wolał bym 1.6, bo pali tyle samo a ma trochę więcej Nm.

więcej »

Pb
10,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 22.08.2007 15:02:04 przez

Kupilam samochod bo jestem dziewczyna i bardzo mi sie podobal, maly czarny dobrze sie prezetuje i parkuje:) po za tym nie ma w nim nic dobrego coprawda nie jezdze nim po polskich drogach ale zawieszenie jest gorsze niz zle, jakbym taczkami jezdzila. fatalnie . zluzycie paliwa ogromne.. wydawalo mi sie autko male silnik 1.4 wiec bedzie miec kopa hym.. pomylka nie ma :). wspomaganie... hym lepiej zeby go nie mialo moze wtedy kierownica chodzila by lzej :) w pierszym miesiacy jazdy poszla mi uszczelka pod glowica wlozylam w niego wiecej niz jest warte...a jak mam kogos zabrac to obciach zapraszac kogos na plastikowe foteliki. jednym slowem Katasrofa. nie polecam nikomu tego auta o ile mozna nazwac to autem....

więcej »

Pb
6,9
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 21.10.2011 00:11:57 przez

Jezdze tym autkiem juz prawie 3lata i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolony ! Zarowno spalanie( jak na moją ciężką nogę ) jak i części napraw są śmieszne :) Przy bardzo dynamicznej jezdzie po miescie ( bo jak wiemy Tygrysem wszedzie mozna sie wepchnac ;) ) spala maksymalnie 9l ! Przy spokojnej jezdzie na dluzszej trasie wynik moze zejsc ponizej 6l ! Natomiast przy zachowaniu dynamika/oszczednosc wynik to niewiele ponad 6l ! Co do cen czesci zamiennych - rozrzad kompletny 330zl, olej 50zl, klocki i tarcze 250zl komplet, wiecej przez 3 lata nie musialem wymieniac, a zrobilem prawie 95kKM. Zastanawiam sie tylko jak musi fajnie jezdzic wersja 1.6 ;) POLECAM!

więcej »

Pb
6,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 26.10.2010 14:52:37 przez

Przed TIGI mialem BMW 316i e36 w sedanie z '94 z climatronikiem ,padlina do granic w dodatku alkoholiczka , bo tak mowili w mojej rodzinie,palila jak smok, gdy kupilem TIGI to po pierwszej trasie walilem reką w licznik , bo tak malo spalila, myslalem ze sie zaciął. Do dzisiejszego dnia mam kupe kasy w kieszeni , łącznie z serwisem mam wrazenie ze trzymam kaszlaka , tak jest tania, serwis ,czesci , smieszne ceny,,świetnie!!!!

więcej »

Pb
6,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 14.09.2007 09:41:46 przez

- trasa przy rownej jezdzie około 5,5 l/100 (90km/h) -po miescie około 9-10 l/100 -autostrada ok 7 l/100 trase jaką robiłem ok 1500 km srednia prędkość 130-140 km/h z właczoną klimatyzacja i pełnym obciążeniem a co do cen -wymiana rozrządu 450 zł z częściami i robocizną -olej + wszystkie filtry ok 200 zł - dobre świece ok 90 zł -szczęki hamulcowe przod ok 80 zł

więcej »

Pb
8,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 16.11.2007 00:24:49 przez

tigra zassa tyle ile bedzie potrzebowala. przy jezdzie na emeryta- nie przekraczajac nigdy 2.500 obrotow i przy muskaniu pedalu gazu po miescie spali okolo 7 litrow(trasy 3-7km). przy normalnej jezdzie- 9-12/100km. na trasie pali jak marzenie. przy stalej predkosci 70-80km/h zrobilem 220km na 9litrach benzyny. w zime pali srednio 0.7litra wiecej. autko praktycznie bezawaryjne. polecam :)

więcej »

Pb
8,9
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 16.12.2006 15:52:50 przez

Nie wiem ile czesci kosztuja bo jeszcze nic porzadnie się nie zepsulo. Jest to auto z charakterem sportowym wiec musi palic adekwatnie do swojego wygladu w koncu ma 106 kucykow(szetlandzkich hehe). 7-8 litrow na trasie to sprawdzalem, w miescie nie sprawdzalem dokladnie, ale wychodzi ok 10 litrow. Ze wzgledow oszczednosciowych kupilem sobie corse B 1,5td na okres studiow.

więcej »

Pb
7,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 26.06.2010 01:16:41 przez

Zużycie paliwa zależy głównie od stylu jazdy. Lecz jak na 1.4 jest i tak duże. Nieraz potrafi sięgać ponad 10 litrów, po mieście. Natomiast przy zwykłej jezdzie (do 2,5 tys) w cyklu mieszanym autko potrafi nas zaskoczyć nawet wynikiem 6,5 (osobiście uzyskałem taki wynik). Spalanie wynagrodzić mogą nam koszty napraw, ceny części do Opla są naprawdę bardzo tanie

więcej »

Pb
6,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 25.07.2010 18:40:46 przez

Jak na osiagi, przyjemność z jazdy to rewelacja! Krótko trasa 5,5 ; cykl mieszany 6,4 ; miasto ok. 7 - 7,5. Sens zakładania instalacji gazowej średnio opłacalny. Co niektórzy twierdzą że Tigi pali sporo więcej - fakt ale jak się dba o układ paliwowy to nie ma takiej opcji. Mnie paliła 0,5 - 1 litra więcej kiedy poszły uszczelniacze...Ale już jest ok.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan 370Z PLATINUM 7 A/T

Demonstracyjny Nissan 370Z PLATINUM 7 A/T

Rocznik: 2014. Przebieg: 12 km. Silnik: 3.7 328KM, benzynowy.

Cena: 209 700  ►  155 000 zł

Zyskujesz 54 700 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Nissan 370Z Coupe PLATINIUM

Demonstracyjny Nissan 370Z Coupe PLATINIUM

Rocznik: 2014. Przebieg: 100 km. Silnik: 3.7 328KM, benzynowy.

Cena: 200 700  ►  179 900 zł

Zyskujesz 20 800 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Tigra, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Opel Tigra

Dodaj nowy raport Rankingi O serwisie

Zużycie paliwa to obszerny serwis tworzony od 2002 roku przez samych kierowców.


Obecnie zawiera ponad 175 000 raportów spalania wszystkich samochodów jeżdżących po naszych drogach.


Zebrane raporty spalania tworzą statystyczny obraz zużycia paliwa danego samochodu.

Liczba raportów
Wszystkich 184 403
Opel Tigra I 223

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum