Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Megane I Kombi

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 110KM 81kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,4
Deklaracja producenta
7,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 110KM 81kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.8

Lista raportów zużycia paliwa (56)

8,0
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
8,0
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
5,8
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
7,3
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Normalne wymiany eksploatacyjne, plyny, oleje, czesci. Nie sa drogie. Nie ma duzego apetytu na paliwo, choc w miescie wiadomo, potrafi do 8-10 litrow lyknąc. Koszty sa adekwatne do wielkosci i klasy auta
7,2
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Jak na dynamiczny silnik 1,6 spalanie naprawdę w porządku. Średnio to 7,5 litra przy spokojnej jeździe miejskiej. Maksimum osiągnięte w zimie w warszawskich korkach, do tego na krótkich dystansach. Minimum to zwykła trasa w polskich warunkach, bez przekraczania 120 km/h. Oszczędna jazda oznaczała sztywne trzymanie się ograniczeń prędkości i jazdę ok. 100 km/h po drodze ekspresowej.
7,5
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Bardzo oszczędny silnik
7,8
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Ceny części nie zwalają z nóg, na średnim poziomie. Jak do tej pory wszystkie awarie udawało mi się zmieścić w rozsądnych pieniądzach. Najdrożej jak do tej pory wyszła regeneracja drążka skrętnego (650 zł). A tak to tylko lać paliwo i pilnować oleju.
7,8
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
Ceny części nie zwalają z nóg, na średnim poziomie. Jak do tej pory wszystkie awarie udawało mi się zmieścić w rozsądnych pieniądzach. Najdrożej jak do tej pory wyszła regeneracja drążka skrętnego (650 zł). A tak to tylko lać paliwo i pilnować oleju.
8,3
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
5,5
Renault Megane I
Kombi 1.6 i 16V 110KM 81kW
to nie perpetum mobile, a nawet i ono będzie się miało prawo psuć, jak nie wkładasz nie jedziesz.
Renault Megane I Kombi