Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Megane III

Podsumowanie 748 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Megane III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
43,48 zł
7
7,6
50,39 zł
2
6,6
43,86 zł
14
6,3
42,27 zł
3
7,5
50,21 zł
9
8,2
54,41 zł
68
7,7
51,40 zł
8
7,5
50,28 zł
50
7,7
51,38 zł
174
9,8
65,63 zł
3
9,3
62,28 zł
10
9,2
61,64 zł
35
8,6
57,40 zł
1
11,0
73,42 zł
2
11,6
77,32 zł
13
11,5
76,76 zł
1
9,7
64,74 zł
1
12,1
80,76 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Megane III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
26,84 zł
13
10,7
30,04 zł
1
9,9
27,72 zł
4
8,6
24,17 zł
19
11,3
31,72 zł
1
10,5
29,48 zł
6
13,0
36,50 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Renault Megane III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,1
34,59 zł
56
5,0
33,56 zł
7
4,9
32,98 zł
2
5,7
38,48 zł
6
5,6
37,99 zł
70
5,6
37,36 zł
33
5,7
38,14 zł
21
5,0
33,76 zł
6
4,9
33,05 zł
10
5,2
35,11 zł
6
5,1
34,33 zł
11
4,9
33,09 zł
6
5,8
38,70 zł
4
5,6
37,35 zł
2
6,1
41,22 zł
32
6,1
41,15 zł
14
7,5
50,42 zł
11
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (748)

4,6
Renault Megane III
Hatchback 1.5 dCi 105KM 77kW
6,5
Renault Megane III
Coupe Facelifting 2013 TCe 130KM 96kW
Biorąc pod uwagę sportowy akcent oraz możliwości samochód może palić ponad katalogowe standardy, czyli 10 l na trasie. Nadmieniam, że udało mi się przejechać 100 km ze spalaniem jak w katalogu. Było to strasznie męczące. To nie jest samochód dla eko dziadków !
6,8
Renault Megane III
Hatchback 1.5 dCi 105KM 77kW
Jeśli chodzi o sam koszt ON to przy mojej jeździe auto paliło ok 6 l. Mówimy tu o 50% miasto i 50% trasa. Maksymalne spalanie z trasy to 9,8 l wg komputera natomiast minimalne to 4,5 l. Miasto to średnio 6,7 - 7 l. Ubezpieczenie oraz serwis - nie oceniam.
7,4
Liczba komentarzy: 2
Renault Megane III
Grandtour Facelifting 2013 1.6 16V 110KM 81kW
Jazda na LPG jest ok. spalanie 8.9 l na 100km
6,8
Renault Megane III
Coupe Facelifting 2013 Energy TCe 130KM 96kW
Silnik bardzo dynamiczny, podczas ekonomicznej jazdy (1700-2000 obr.) można osiągnąć 4,5l poza miastem (tempomat 90km/h, 6 bieg). Nie oszukujmy się jednak. Jazda takim samochodem z taką prędkością to męczarnia ! Nie jest to samochód dla dziadków ! Przy normalnej jeździe miejskiej spalanie sięga około 8l /100. Przy stylu "sportowym" spalanie miejskie sięga 10-11l/100. Poza miastem rewelacja. Spalanie przy normalnej jeździe 5,5-6,0; przy jeździe "agresywno-sportowej :)" 6,5-7,5. W okresie dotarcia do 2000km spalanie było wyższe o około 20-25%. Z czystym sumieniem polecam samochód i silnik. Piękne połączenie za nieduże pieniądze.
5,1
Renault Megane III
Hatchback 1.5 dCi 105KM 77kW
Średnie spalanie na ogół oscyluje w granicach 5-6 litrów (Przeważnie 5,5). Jeżdżę w większości po niedużym mieście + 1 lub 2 dłuższe trasy w tygodniu. Na 500 km trasie z Leszna do Jastrzębiej Góry, w większości na drogach szybkiego ruchu (prędkości 120, 140, czasem 160) średnie spalanie wyszło równe 5/100. Zimą jeżdżąc tylko w mieście maksymalnie wychodzi 6,6/100. Minimalne spalanie jakie udało mi się uzyskać to 3,8/100, ale nie przekroczyłem 90 km/h i cały czas klima wyłączona. Styl mojej jazdy to: dynamiczne przyspieszanie, gdzie mogę to hamuję silnikiem, staram się maksymalnie długo utrzymywać stałą prędkość. Na ogół jazda z godnie z przepisami i ewentualnie 10,20 km/h więcej niż dozwolone. Generalnie Meganka to bardzo oszczędne i bezawaryjne auto. 105 KM może szału nie robi, ale da się dynamicznie jechać. Wyprzedzanie z 6 biegu nie stanowi problemu. Dotychczas z autem nie było żadnego problemu.
Dziennik kosztów dla Renault Megane III
Średni koszt przejechania 100 km
32,33 zł
5,9
l/100km
8,7
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,9
Renault Megane III
Coupe 1.5 dCi 105KM 77kW
Najniższe to 5,3 w trasie jakieś 700km spokojnie częściowo ekspresówka do 130km/h w 5 osób zapakowany po dach, zaś w mieście (trójmiasto) wyszło prawie 7l (ale to już nie oszczędnie i kilku kierowców, redie na codzień, małe miasto Rzeszów troche dojazdy po 25km w jedną strone na baku ok 1000 km, zdarzy się jakas autostrada do krakowa i predkość ponad 130 140 spalanie wzrasta o jakies pół litra. Ogólnie nie udało mi się zejsc poniżej 5 litrów, może gdybym robił taką trasę Rzeszów Gdynia sam bez załadunku wyszłoby z 4.5 ale to już bardziej męczarnia z operowaniem pedału gazu niż jazda. Da się jechać energicznie i mało spalać ale trzeba wyczuć auto bo lepiej przyspeszać szybko i osiągnąć te 100km/h zmieniając biegi przy 2300obr/m niż męczyć od 1400 na wysokich biegach- sprawdzane i wtedy auto pali duuuuzo więcej, zreszta to auto ponizej 2 tys obr nie przyspiesza praktycznie wcle i małą elastyczność na wyzszych biegach (krótkie biegi trzeba czesto redukować)
12,7
Renault Megane III
Coupe 2.0 16v 250KM 184kW
Koszty utrzymania wzgledem normalnej Megane 3 generacji sa wysokie, jednak wzgledem innych konkurentow z klasy Hot Hatch jest bardzo przyzwoicie. RS wykorzystuje nieco inne swiece, wtryski, turbosprezarke itd. Wymaga takze lepszego oleju (klasy RN710) oraz regularnych serwisow. Samochod wymaga takze dosc drogich opon, w moim przypadku 235/35 R19, chociaz mozna takze wybrac wersje z kolami 18". Opony na przedniej osi, ze wzgledu na specyfike pojazdu, niestety nie wytrzymuja zbyt dlugo - okolo 12000-15000 km (o ile dobrej marki), z tylu spokojnie 2 razy tyle. Dosc kosztowne sa rowniez klocki i tarcze hamulcowe ukladu firmowanego przez Brembo. Wymienione wyzej "wady" dotycza wszystkich pojazdow o specyfikacji sportowej, wiec traktuje to jako norme.
8,0
Renault Megane III
Hatchback 1.6 16v 110KM 81kW
Części do Renault nigdy nie były szczególnie drogie, tak jest i tu.
10,2
Renault Megane III
Grandtour 1.6 16v 100KM 74kW
Renault Megane III