Szukaj

Zużycie paliwa Renault Trafic – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Renault Trafic

12,0
Renault Trafic I
Furgon 2.2 80KM 59kW
Mój silnik 1721ccm 68 KM, gaźnikowy, buda L1 H3 więc spore opory powietrza, co przekłada się na spalanie. Prędkość maksymalna ok 120km/h więc spalanie LPG przy prędkości ok 100 km/h i instalacji I generacji to około 13 l/100 km. Przy spokojnej jeździe 70-80 km/h jest około 11 l/100 km. Po mieście (Warszawa) to jakieś 12-12,5 l /100 km. Benzyny pali mniej więcej tyle samo. W moim odczuciu to bardzo oszczędny dostawczak, używany zarówno do wożenia towarów (10 miesięcy w roku) jak i jako kamper (2 miesiące w roku). Przy tym gabarycie wiele dieseli pali 12l, a moje koszty są jak 5 l ropy/100 (różnica ceny gaz-diesel/benzyna). Auto jest dość lekkie ale ma spory opor powietrza - stąd niewielka różnica w spalaniu miasto/trasa. Użytkownikom, którym Trafic pali 2 razy więcej benzyny niż gazu polecam przejrzenie układu zasilania, a szczególnie korka paliwa - u mnie był uszkodzony zamek korka i kradziono mi paliwo, co wydawało się być dużym spalaniem :) Proszę administrację o dodanie silników benzynowych 1.7, 2.0, 2.1
12,7
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
AUTO MA 3 MIESIĄCE WERSJA PASSENGER LONG 9 OSÓB, ZAGAZOWAŁEM BRC 24, 2 ZBIORNIKI LPG PO 50L ZASIĘG NA TRASIE 800 KM. SPALANIE NA MIEŚCIE BEZ ŚCIGANIA 13-14 LITRÓW NA TRASIE PRZY 130 ŚREDNIE 12 LITRÓW LPG. AUTO KUPIŁEM 10 LETNIE Z PRZEBIEGIEM 220 TYŚ. ZROBIŁEM KAPITALKE I JESTEM ZADOWOLONY , WCZEŚNIEJ JEZDZIŁEM DIESLEM 16 120KM TRAFIC III NIBY NOWSZY ALE KULTURA I CISZA PRACY W KABINIE WYGRAŁ WOLĘ STARĄ SPRAWDZONĄ GWARDIĘ PO KAPITALCE JAK TE NOWE SIECZKOBRZĘKI ŁADNE DOŁADOWANE I NAPAKOWANE CZUJNIKAMI KTÓRE PO 100 TYŚ SIĘ ZAPALAJĄ JAK LAMPKI W GRUDNIU. A SPALANIE TAKIE SAMO 10 LITRÓW DIESLA NA TRASIE A TU 12 LPG, EKONOMIA TO JEDNO ALE ZA TO W ZIMĘ BRAK PROBLEMÓW Z ODPALANIEM, CISZA W KABINIE ITD. SZKODA ŻE JUŻ NIE PRODUKUJĄ TYCH SAMOCHODÓW W TEJ WERSJI BO BYM KUPIŁ SOBIE 5 SZT DO FIRMY OD RAZU......
8,5
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
Przejechałem już ponad 170tys.auto stale załadowane prawie max. Auto porównując do poprzedniej generacji faktycznie pali mniej ,ale i jedzie wolniej i to znacznie ,a moment obrotowy w tym silniku to jak w Benz. Jak nie dodasz gazu nie ruszysz bo zaśnie. Niestety awaryjność też jest spora (porównuje do poprzedniej generacji która zrobiłem łącznie 2x200tys)Przestałem liczyć ale chyba już z 5x laweta była grana ,a ile takich sytuacji co o własnych siłach dojechałem do warsztatu. w firmie mamy takich aut 10 i z każdym jest podobna sytuacja. Najnowszy z adblue narazie się nie psuje choć też już ma z 100tys. Może coś poprawili ale jeśli chodzi o naszą firmę to już mamy dosyć i przyszla pora na zmianę na inny model busa. Podsumowując auto praktyczne,dużo schodków paka ustawna o pionowych scianach,spory zasieg na jednym baku ale dobrze mieć dobry i tani serwis bo na pewno się przyda.
8,0
Renault Trafic III
Furgon 1.6 Energy dCi 125KM 92kW
mam nowego dopiero tydzień 700 km przejechane pierwsze 1600 km trzeba według instrukcji jeździć ostrożnie i nie przekraczać 2500obrotów później jeszcze 6000km jeździć ostrożnie auto wydaje się żwawe nawet z funkcją eco jest mocniejszy niż dwójka z 2l dislem już doszło do pierwszej małej awarji system start stop przestał działac ale po kilku godzinach się naprawił i działa , myślałem że będę musiał jechać do serwisu ale się obyło jazda całkiem przyjemna bardzo cichy i funkcjonalny w srodku tyle mogę powiedzieć po tygodniu użytkowania
7,3
Renault Trafic III
Combi 2.0 dCi 150KM 110kW
Jechałem parę razy z B-B do HR, dokładnie 1000km. Przy 125 na tempomacie, 9 osobach z bagażami na full średnie spalanie 8l Raz przy prędkościach 130-140 udało mi się z całości zrobić poniżej 8. Krajówkami do 90kmh jadąc stabilnie, bez wielu zatrzymywań da się zrobić 6l. Bardzo przyjemna jazda, silnik chodzi miękko, jest elastyczny. Przy jeździe miejskiej może być i 9-11l Na autostradzie na wybojach bardzo łatwo jest o dobicie zawieszenia.
12,2
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Trasa przy prędkości 110-120 km/h spalanie LPG na poziomie 12 l. Większe prędkości to 1-2 litry większe zużycie. Miasto (duże) 13 l. Obciążenie auta ma niewielki wpływ na zużycie paliwa. Średni zasięg na zbiorniku umieszczonym w miejscu koła zapasowego to 300 km.

Usterki Renault Trafic

Liczba wpisów: 12

Renault Trafic – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,0
Renault Trafic III
Furgon 1.6 Energy dCi 145KM 107kW
Jeżdżę codziennie do pracy 100km w jedną stronę , średnia wychodzi 7 l/100km . W sierpniu wybraliśmy się w 9 osób na drugą wycieczkę ( Śląsk, Bieszczady, Zakopane) bagażnik załadowany na full. Zrobiliśmy 1740 km średnia wyszła 7,8l /100km. Jak dla mnie auto rewelacja!!!
6,8
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
5,2 uzyskane wg komputera na 200km bez załadunku przy bardzo spokojnym prowadzeniu, delikatnie naciskany pedał gazu, prawie bez hamowania, jazda do 90km/h, bardzo męcząca i nienaturalna ;) Auto nie lubi dużych prędkości, spalanie mocno idzie do góry.
11,2
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Zużycie na LPG praktycznie takie samo jak na benzynie
6,5
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
Jak na busa jest oszczędny. Zazwyczaj bus lekko załadowany lub na pusto.
Renault Trafic