Szukaj

Najnowsze raporty Skoda Roomster

5,4
Skoda Roomster
Mikrovan 1.9 TDI 105KM 77kW
trasa: 3.9, miasto powyzej 6 max 7 a mieszanie 5.7. Powiem tak jeździłem 3 sztukami służbowo 2 pierwsze o poj. 1.9 i mocy 105 koni to byla rewelacja jesli chodzi o trwalosc i zużycie paliwa. Potrafiłem na baku 60 litrów (idze tyle do niego wlać) zrobić 1200km. Wystarczylo olać long life w przypadku oleju a silnik w pierwszym mial 280 tyś km jak go zdawałem i pracowal bez błędnie, w przypadku drugiego 245 km i poszedl do kasacji do samego końca pracował bardzo dobrze, trzeci to juz 1.6 tdi i to byla rewolucja jesli chodzi o kulture pracy jak i o zużycie paliwa poniewaz potrafił brac ledwie 3 litry na drogach krajowych przy spokojnych wycieczkach ale w mieście na klimie goniąc sie od świateł do świateł brał 8 a i nawet 9 kilka razy pokazał komputer. Wiem wiem wszyscy tak mówią ale 1.9 tdi byl super zrobiłem nimi 500 tys km i to tymi ostatnimi wypustami 105 koni a auto do serwisu tylko po olej i zmkane rozrządu jeździło. Ale zmiana oliwy byla co 15 tysięcy max. Często przy 10 tys co opiekuna floty doprowadzalo do szewskiej pasji bo inni krecili 40 tysi na oliwie a raczej ubijali majonez.
6,1
Skoda Roomster
Mikrovan Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Ostatni pomiar na 830 km zużyła 47 l benzyny 95 oktanowej t.j. 5,7 l/100 km. Około 130 km miasto, 700 trasa z średnią prędkością z trasy według wskazania komputera 70 km/h. Wskazanie komputera 5,4 l/100 km. Wskazania z odcinków 2 do 4 tys. km, zimowe 6,1 l/100km, letnie 5,8 l/100 km. Średnia prędkość długookresowa ok. 55 km/h Komputer zaniża o około 0,3 l/100 km, co uwzględniłem w podanych wartościach średnich i minimalnych. Eksploatuję ją od stanu licznika 22 do 60 tys. km. Wykonano tylko czynności eksploatacyjne i przeglądowe bez awarii - wymiana dwóch żarówek. Jazda z dynamicznym rozpędzaniem w zakresie maksymalnego momentu obrotowego tj 3 do 3,8 tys. obr./min. , a potem na najwyższym biegu. Wykorzystuję jazdę na luzie i hamowanie silnikiem od najwyższego do niskich biegów, minimalne użycie hamulców. Jazda bardzo płynna z zachowaniem dużych odstępów od poprzedzającego, aby nie obniżać płynności. Bardzo mało jazdy miejskiej w korkach i sygnalizacji świetlnych. Eksploatowana głównie na odcinku 15 km drogą wojewódzką z jednym małym miastem i trzema wioskami po drodze.
5,7
Skoda Roomster
Mikrovan 1.9 TDI 105KM 77kW
Po roku jeżdżenia: średnie spalanie na zimowych oponach (węższe): 6,1 średnie spalanie na letnich oponach (szersze): 6,5 na autostradzie przy dłuższej jeździe idzie zejść do 4,7 nawet 4,5 wg. wskazań komputera pokładowego MAXI-DOT- potrafi przy pełnym baku 55l pokazać dystans nawet 1200km do następnego tankowania (ale wiadomo to chwilowe przeliczenia dotyczące właśnie pokonywanego odcinka trasy -autostrady). Dużo tez zależy od stylu jazdy: - w mieście w lato przy spokojnej jeździe z sporadycznie włączana klimatyzacją da radę w tych 6,0-6,5 się zmieścić - tez miasto przy bardziej agresywnej jeździe od korka do korka, od świateł do świateł przy stale włączonej klimie 6,8-7,0 - zima przy cieńszych oponach, spokojnym stylu jazdy od 5,4 do 6,0 Więcej w statystykach: http://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/skoda/roomster/zlomek-1999806259/wydatki-paliwowe
8,8
Skoda Roomster
Mikrovan 1.6 i 16V 105KM 77kW
Miałem Mercedesa A-Klasa - silniki podobne 1.6 (102/105KM) - chyba 16V robi swoje przy instalacji LPG, bo Roomster 202kg cięższy a pali średnio 0,5 litra gazu mniej. Styl jazdy podobny, nawet więcej klimy włączanej w Roomsterze.
5,5
Skoda Roomster
Mikrovan 1.9 TDI 105KM 77kW
Moje wyniki bazują na jeździe z cały czas włączoną klimatyzacją. Spalanie jest rewelacyjne a kontrolka rezerwy to ta, która zapala się najrzadziej. W mieście przy spokojnej jeździe da radę zejść do 5,5-6 l/100 km. Na trasie min. to 4,0l/100km ale jazda wybitnie męcząca. Polecam ten silnik ale do przebiegu 250 000 km (z uwagi na wadę wałka).
5,0
Skoda Roomster
Mikrovan Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Jeżdżę tym autem 3 rok. Przejechałem ok 155 tyś km. Auto bardzo oszczędne w trasie. przy spokojnej jeździe (poza autostradą) można osiągnąć średnie spalanie na poziomie 4,0-4,5 l/100 km. Na autostradzie do prędkości 130-140 km/h spalanie na poziomie 5,0-6,0 l/100 km. Przy prędkości maksymalnej (ok 185 - 190 km/h) spalanie chwilowe 9,7 l/100km :). Typowo w mieście/korkach spalanie rośnie do ok 6,5-7,0 l/100 km.
6,5
Skoda Roomster
Mikrovan Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Koszty są przeciętne. Po trzech latach na olej, klocki hamulcowe itd. zapłaciłem mniej więcej tyle samo co w przypadku Fiata Pandy. Być może jest trochę drożej, ale na pewno nie jest to odczuwalne dla portfela. Silnik 1.4 benzyna 85KM jest w miarę oszczędny
6,3
Skoda Roomster
Mikrovan 1.4 TDI 80KM 59kW
koszty niskie części tanie dwumasy nie ma , pompowtryski zwykłe. spalanie jak to w dieslu w normie chociaż jak na 1.4 dużo za duże. czeka mnie wymiana sprzęgła które już wyje ale tu ludzie pisali o tym że przy 80 tkm wymieniali drugi ktoś pisał że przy 100 u mnie jest 125 ale czekam aż się samo rozwali . koszt 800-900 zł to chyba spoko
5,3
Skoda Roomster
Mikrovan 1.4 TDI 70KM 51kW
Spalanie po przejechaniu 11kkm wyszło mi średnio 5,2 litra. Miasto Rybnik - brak w zasadzie korków. Specyfika użytkowania: dojazdy do pracy 2x13 km dziennie. Co dwa tygodnie trasa 100km do Opola ( 80km prędkości do 100kmh, 20 km autostrada). Przy oszczędnej jeździe i wielkiej cierpliwości da się zrobić spalanie pełnym autem 4,2 litra. Na autostradzie 6,5-7 litrów. Przy prędkości maksymalnej 158kmh komputer pokazuje 10,8 litra.
10,3
Skoda Roomster
Mikrovan Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Zakup 11.2014 - Przebieg 5000. Na autostradzie przy prędkości średniej 140 (wg komputera) spalanie ok 12,5, gdy pojedziemy 160 - 170km/h - ok 14l będzie. Przy prędkości średniej ok 120km/h z 8 litrów, Średnio po Warszawie + cykl podmiejski 10l.
Skoda Roomster