Szukaj

Zużycie paliwa Subaru Legacy – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Subaru Legacy

11,9
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Latem autostrada (prędkości 130-150) 10.5L, max oszczędnie (tzw. droga krajowa) 9, miasto (normalna, dynamiczna jazda) 12. Zimą autostrada 10.5L, max oszczędnie 10, miasto 16. Nieprawdopodobny komfort i super wykończenie/materiały w wersji 3.0 H6. Przy 140 nadal cichutko i 3000RPM. Skrzynia pancerna i wcale nie toporna, tylko trzeba się do niej przezwyczaic. To nie jest auto do sprawdzania przyspieszenia 0-100 (około 8 sekund i tak nie jest źle). Natomiast przy przyspieszaniu już podczas jazdy z prędkością powyżej 90km/h gdzie większość aut już się męczy, w tego 3 litrowego boxera wstępuje demon i idzie jak ogień do 200km/h (maksymalnie 230-240 pójdzie). Bezpieczne i wygodne rodzinne kombi.
12,2
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Autko z manualną skrzynią 6MT (wersja spec b) i napędem AWD o mocy 245koni w mieście na krótkich dystansach (do 4km) pali 14 litrów jak się lekko jeździ, dłuższe przejazdy miejskie ponad 7km skutkują zmniejszeniem spalania o około 1 litr. Na trasie nie dotykając gazu i jadąc tylko na tempomacie przepisowo można zejść spokojnie poniżej 10 litrów. Jak się zacznie wykorzystywać potencjał silnika H6 to spalanie diametralnie wzrasta w mieście max 17-18 (zima korki i przejazdy do 4km) a w trasie max 12 (średnia autostradowa ponad 150km/h) Auto bardzo zrywne i szybkie. Napęd bajeczny :)
12,0
Subaru Legacy I
Kombi 2.2 Super 4WD 136KM 100kW
Na wstępie zaznaczę, że Subaru jest w automacie, którego nie mogłem zaznaczyć w opcjach wpsiu. Co mogę napisać, ile wlejesz tyle spali ;) Bolączką jest 4 biegowy automat, który nie pozwala zejść poniżej 2250-2500 obrotów, także nawet przy spokojnej jeździe autko lubi pić. Z czasem jak wyczujemy auto, można zejść ze spalaniem do około 10-11 litrów w mieście przy w miarę spokojnej jeździe, co w sumie nie jest takim złym wynikiem w mojej opinii. Jak chcemy szybciej i dynamiczniej, to otrzymamy wynik bliższy 15-16 litrów. W trasy wybieram się rzadko i jeżeli już to na krótkie, więc mało mam do napisania. Na odcinkach 80-90 km dróg poza miastowych, przy prędkości około 100-110 kmh można zejść poniżej tej dziesiątki, ale też nie dużo ;)
12,3
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
Jest to jedno z najbardziej ekonomicznych aut jakie miałem. Najniższe odnotowane przeze mnie spalanie na trasie przy 90-100km/h bez deptania wyszło 7.5L benzyny, a gazu 9L. Przy normalnej jeździe na trasie 110-140km/h i redukcjach przy wyprzedzaniu wychodziło 8-8.5L benzyny i jakieś 10-11 L gazu. Czysta jazda po mieście bez deptania, można było się zmieścić w 10L benzyny i 12L gazu, przy normalnej jeździe po mieście na krótkich odcinkach (3-5km) wychodziło 14L gazu, a najwyższe zanotowane to 16L gazu, ale było to ciągłe przyspieszanie i deptanie w pedał gazu. Ogólnie to bardzo ekonomiczny silnik, któremu czasami na trasie brakuje trochę mocy. Jeśli ktoś potrzebuje auta bardziej do miasta 2.0 125 koni będzie doskonałym wyborem, bo spala tyle paliwa co np. Peugeot 206 1.4, lub jakiś inny mały benzyniak. Porównywałem koszty przejechania mojego subaru z LPG z renault modus 1.5 żony. Na trasie 2.0 125 spalał w LPG równowartość 4L ropy, więc bardzo podobnie. Dla oszczędnych bardzo polecam ten silnik.
13,0
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Jadąc 80 da się zejść do 10 jeśli się zbyt dużo nie zatrzymujemy. Jadąc normalnie 160 po ekspresówce spala te 12-13 litrów po dolożeniu wyprzedzania na DW i trochę miasta to już jest 14-15. Samo centrum w godzinach szczytu to nawet 20 spali
11,8
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
Jak na 4x4 + automat jest dobrze. 9,5 LPG to jednak iście dziadkowa jazda trasą. W mieście swoje musi wziąć, nie ma siły. Srednio wychodzi ok. 12-13, a że jeżdżę pół na pół między trasą a miastem, jest to dość rzetelne. Jeżdżę dość spokojnie, zresztą przy tym silniku i automacie zazwyczaj jeździ się bez pośpiechu, deptając na pewno można dobić jeszcze kilka litrów. UWAGA: silnik nie nagrzewa się zbyt szybko, więc do spalania trzeba doliczyć nieco benzyny, co zimą podbija koszt.
Dziennik kosztów dla Subaru Legacy
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
10,1
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
8,9
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 i 150KM 110kW
Średni wynik z 6500 km 8,6 l/100km. Minimalny wynik na trasie dwupasmowej (400 km) wymagał dużej cierpliwości: tempomat 2200 rpm/90 kmh. Wynik maksymalny w mieście, na krótkich odcinkach i w dużym ruchu. Bez napinania można uzyskać w trasie 7-8, w mieście 9-10 l/100km Jak dla mnie, w takim aucie spalanie super. Gazu na pewno nie będzie :)
13,0
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Instalacja STAG Mini Kit 4 Q-BOX zamontowana przy 210 000 km w Interauto w Katowicach (interauto-sc.pl). Specjalizują się w Subaru. Przejechane 64 000 km na LPG. Dodatkowo spalił 1,1 l Benzyny /100km (co jakiś czas robiłem przebiegi na samej benzynie). Instalacja bezawaryjna. Oprócz przeglądów i wymiany filtrów nie poniosłem dodatkowych kosztów. Pod koniec silnik już trochę ciekł, ale nie jestem pewien czy to wina instalacji LPG.
12,3
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Przy jeździe tak do 100/110 w zimie uzyskałem spalanie 10l w trasie mieszanej (w PL) tak pół na pół autostrada/wioski 11,5l, trasa Kraków-Słowenia-Włochy-Chorwacja-Kraków czyli 4000 kilometrów 11l/100 na mieście przy ciężkiej nodze 15l,
12,8
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Instalacja AGCentrum z dotryskiem 1% PB powyżej 2,5k RPM. Noga raczej lekka. Pełny zbiornik LPG (45ltr) wystarcza na 350-400km. dodatkowo trzeba liczyc ze pełny zbiornik Pb wystarczy na 3500-4000km (w zależności od tego czy krótkie odcinki, czy długie, ile dodatkowej jazdy na Pb przy pustym zbiorniku LPG). Generalnie jest dobrze. Jak z zaworami nie wiem, planowana regulacja po przejechaniu na LPG ok. 20k km (narazie jest 6k km).
Subaru Legacy