Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Legacy IV

Podsumowanie 206 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Legacy IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,0
66,85 zł
7
9,8
65,21 zł
29
9,5
63,27 zł
33
10,2
68,05 zł
19
9,8
65,42 zł
4
10,2
68,09 zł
4
10,6
70,67 zł
8
9,7
64,75 zł
1
11,9
79,71 zł
12
11,6
77,13 zł
18
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Subaru Legacy IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,6
32,59 zł
2
10,3
28,94 zł
4
11,1
31,19 zł
2
11,5
32,23 zł
7
12,9
36,25 zł
2
Silniki Diesla Subaru Legacy IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
44,93 zł
54

Zużycie paliwa Subaru Legacy IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (206)

9,8
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 16V 165KM 121kW
Moje drugie Subaru i nie mam się do czego przyczepić.
13,0
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Jadąc 80 da się zejść do 10 jeśli się zbyt dużo nie zatrzymujemy. Jadąc normalnie 160 po ekspresówce spala te 12-13 litrów po dolożeniu wyprzedzania na DW i trochę miasta to już jest 14-15. Samo centrum w godzinach szczytu to nawet 20 spali
7,7
Subaru Legacy IV
Kombi 2.5i 165KM 121kW
Jak się umie odpowiednio operować gazem to po mieście można zejść do 7.8
13,0
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0i 138KM 101kW
13,0
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0i 138KM 101kW
11,3
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Instalacja BRC założona przy 190000 na razie eksploatacja bezproblemowo a auto bajka
10,0
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
12,6
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
11,2
Subaru Legacy IV
Sedan 2.5i 165KM 121kW
Subaru potrafi dużo spalić przy agresywnej jeździe. Jednak jeśli nie będzie kusić. Spalanie może wynosić tylko 8 litrów co jest świetnym wynikiem na taką jednostkę.
11,9
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Latem autostrada (prędkości 130-150) 10.5L, max oszczędnie (tzw. droga krajowa) 9, miasto (normalna, dynamiczna jazda) 12. Zimą autostrada 10.5L, max oszczędnie 10, miasto 16. Nieprawdopodobny komfort i super wykończenie/materiały w wersji 3.0 H6. Przy 140 nadal cichutko i 3000RPM. Skrzynia pancerna i wcale nie toporna, tylko trzeba się do niej przezwyczaic. To nie jest auto do sprawdzania przyspieszenia 0-100 (około 8 sekund i tak nie jest źle). Natomiast przy przyspieszaniu już podczas jazdy z prędkością powyżej 90km/h gdzie większość aut już się męczy, w tego 3 litrowego boxera wstępuje demon i idzie jak ogień do 200km/h (maksymalnie 230-240 pójdzie). Bezpieczne i wygodne rodzinne kombi.
Subaru Legacy IV