Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Auris II

Podsumowanie 373 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
45,02 zł
11
7,1
47,31 zł
16
6,6
44,17 zł
11
7,6
50,94 zł
65
7,5
49,96 zł
53
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
25,27 zł
1
7,6
21,20 zł
2
Silniki Diesla Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,1
34,61 zł
19
5,7
38,12 zł
36
5,6
37,54 zł
9
6,1
41,22 zł
12
Silniki Hybrydowe Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
32,49 zł
28
5,3
35,37 zł
81
5,1
33,72 zł
25

Zużycie paliwa Toyota Auris II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (373)

5,1
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Wskazane wartości przy jeździe okołomiejskiej. W mieście można wykręcić 3.9l/100 km wykorzystując silnik elektryczny. Na autostradzie z prędkością 120/h około 5.7l
5,8
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
Idealny silnik, szkoda że już takich nie będzie..
5,6
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.2 D-4T 116KM 85kW
7,5
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
5,1
Toyota Auris II
Hatchback 5d Dual VVT-i 100 99KM 73kW
6,1
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.2 D-4T 116KM 85kW
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II
Średni koszt przejechania 100 km
25,60 zł
5,9
l/100km
5,3
l/100km
6,8
l/100km
6,6
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
7,7
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
6,1
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
6,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Samochód fajnie płynnie pracuje , na autostradzie przy wyprzedzaniu przydałoby się trochę więcej mocy , ale tragedii nie ma.
5,1
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 D-4D 112KM 82kW
Toyota Auris II