Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Caddy III Furgon Facelifting

Podsumowanie 6 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Caddy III Furgon Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Volkswagen Caddy III Furgon Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
49,49 zł
3
6,3
42,32 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki z LPG Volkswagen Caddy III Furgon Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (6)

8,0
Volkswagen Caddy III
Furgon Facelifting 1.6 TDI 102KM 75kW
Pali jak smok !
7,3
Volkswagen Caddy III
Furgon Facelifting 1.6 TDI BlueMotion 102KM 75kW
Nie jest to 1.9tdi jak na mniejszą pojemność w spalaniu wychodzi sporo gorzej...
6,6
Volkswagen Caddy III
Furgon Facelifting 1.6 TDI 102KM 75kW
trasa 6.5 przy ok 110/120 miasto 8 reszta ciężko ocenić auto firmowe
7,5
Volkswagen Caddy III
Furgon Facelifting 1.6 TDI 102KM 75kW
6,3
Volkswagen Caddy III
Furgon Facelifting 2.0 TDI 110KM 81kW
Przeglądy co 30 tys. - dla mnie to duży zysk, cena przeglądu jak wszędzie (tani nie jest - ale gdzie jest?). Super to przedłużona gwarancja do 5 lat bez limitu km, za coś ponad 3 tys. (poprzedni Caddy ma już 430 tys. Km). Spalanie w niskich strefach - nieco wyżej niż poprzedni ale napęd 4x4 i 110 kM robi swoje, tu jeżdżę szybciej więc i mniej oszczędnie. Generalnie spalanie nie odbiega od danych fabrycznych. Pozatym life assistance - a to też czasem niemałe koszty.
6,6
Volkswagen Caddy III
Furgon Facelifting 1.2 TSI 104KM 76kW
No cóż tutaj już nie jest tak różowo ;-) Chcąc wykorzystać w pełni moc silnika (a ta jest jak już pisałem wczesniej - nieprzeciętna jak na dostawczaka), ciężko zejść poniżej 9 litrów. Wiąże się to jednak z, ekhem... "sportową" (jak na tego typu klasę pojazdów) jazdę. Czyli naprawdę, naprawdę bardzo dynamiczną. Jednak gdy chce się przyoszczędzić, spalanie średnie potrafi zejść nawet ponizej 6 litrów! I nie zauważyłem specjalnego (tj. większego niż 0,2l/100km) wpływu jazdy z ładunkiem lub bez. Także silnik perfekcyjnie spisal się jeśli o downsizing chodzi. Gdy trzeba - jest duża moc i nie ma problemu z wyprzedzaniem. Jest to też "okupiony" wyższym spalaniem - logiczne. Gdy się jednak chce, można zejść do bardzo (!) rozsądnych jak na auto dostawcze (i to z silnikiem benzynowym z turbo) wartości. Na plus!
Volkswagen Caddy III Furgon Facelifting